Jump to content

Εγγύηση κινέζικων καταστημάτων (Εμπειρίες μελών)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

daydream59 πες μας οταν ξεμπερδεψεις με το pandawill

 

Εστειλα στο paypal βιντεο με το κινητο και τις σιμ ανενεργες οπως και την επι μια ωρα συνομιλια μου με τους απατεωνες του pandawill που μουελεγαν οτι θεν θα επιστρεψουν χρηματα αλλα θα επισκευασουν το κινητο και θα μου το στειλουν παλι,αν και παιρνει 10μερες να αποφασισει το paypal την επομενη μου ζητησε να επιστρεψω το κινητο και οταν το παραλαβουν θα μου δωσει τα χρηματα μου πισω.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το pandawill παραλαβε και προηγουμενη επιστροφη αλλαδεν φανηκε στο στατους του τρακνγ οτι το παραλαβε,ετσι ζητησα να μου σταλει αποδειξη παραλαβης,το κλεφτοσαιτ δεν εδωσε τα χρηματα πισω,ουτε το paypal

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά!

Θα ήθελα να μοιραστώ την πρώτη μου μεγάλη αγορά απο Κίνα.

 

30/10 παρήγγειλα από το Gearbest το Meizu MX4 τα 16gb στα 344$.

Μου βγήκε 274+4(αλλαγή συναλάγματος από την τράπεζα)=278€.

Το κινητό ήρθε στις 25/11 με NLpost με την International έκδοση και ευρωπαϊκο φορτιστή.

Μου είχαν υποσχεθεί κάτι ακουστικά (φθηνά προφανώς), αλλά "ξέχασαν" να τα βάλουν μέσα στη συσκευασία.

Το μεγάλο πρόβλημα ήταν άλλο όμως. Το κινητό είχε πρόβλημα.

Όταν ήταν κλειστό και το άνοιγα, δεν άνοιγε αμέσως. Μου έδειχνε το logo της Meizu ξανάκλεινε, άνοιγε ξανά και πάλι το ίδιο. Έτσι έκανε αυτό το βρόχο επανάληψης από 2-3 φορές μέχρι και άπειρες εώς ότου σβήσει από μπαταρία. Όταν τελικά άνοιγε, καμιά φορά έκανε reboot απο μόνο του. Το ίδιο συνεβαινε και όταν ήθελα να το κλεισω ή να το κάνω επανεκκινηση. Έμενε σε αυτο το βρόχο επανάληψης.

Τέλος πάντων ήταν DoA, οπότε επικοινώνησα με την Meizu και το Gearbest.

Τους έστειλα και ένα βίντεο για να διαπιστώσουνε το πρόβλημα.

Η Meizu μου πρότεινε να κάνω κάποιες ανβαθμίσεις, αλλά δεν λύθηκε το πρόβλημα και μου είπε να απευθυνθώ στο Gearbest.

Το Gearbest, μου ζήτησε συγγνώμη για τα ακουστικά.

Όσον αφορά το κινητό μου είπαν να το στείλω πίσω (με δικά μου λεφτά), να το στείλουν αυτοί με τη σειρά τους στη Meizu και να μου το επιστρέψουν μετά.

Ήταν ήδη αρχές Δεκέμβρη και τους είπα ότι δεν μπορώ να περιμένω 1 μήνα να πάει, 1 να έρθει συν τις εξτρα μέρες για να εξακριβώσει το πρόβλημα η Meizu (που μου το είχαν πει και οι ίδιοι οτι ήταν ελλατωματικό). Επίσης οτι εφόσον είναι ελλατωματικό προφανώς δεν θέλω να μου το επισκευάσουν αλλά καινούριο και οτί δεν είναι σωστό να πληρώσω εγώ τα μεταφορικά για το πήγαινε, εφόσον ήταν DoA και δεν ήταν δικό μου το λάθος.

Έπειτα από πολλές συζητήσεις (δεν έχουν και live chat) μου είπαν οτι δεν γίνεται να αλλάξουν πολιτική (το γράφει και στο site τους). [btw μου είχε χαλάσει μία οθόνη Dell (είχε ροζουλί απόχρωση στο πάνω μέρος της οθόνης) μετά από 3-4 μήνες. Μίλησα με την Dell στο τηλέφωνο, κάναμε κάποια τεστ και μου στείλαν καινούρια οθόνη και αφού ήρθε (ιδιαιτερα σύντομα), την επόμενη ήρθε courier ζητώντας την παλιά]. Τους είπα οτι αν δεν μου πληρώσουν τα μεταφορικά, να μου δώσουν "δώρο" μια θήκη των 10 $ και τα ακουστικά που μου χρωστούσανε. Δεν το δέχτηκα και ζήτησα full refund. Πολύ χαζό για μένα, ενώ στην αποζημείωση μου πλήρωναν τα μεταφορικά. Τους το είπα για τελευταία φορά να κάνουμε κάποιο deal που να είναι win-win situation, αλλά δεν άλλαζαν άποψη.

Το στέλνω πίσω λοιπόν. Μου κόστισε 9.20€, παρόλο που νόμιζα οτι θα μου' βγαινε 25-30. Για αυτό έκανα όλη αυτή την ιστορία, άλλα ήταν άδικο να τα πλήρωνα εγώ, οπότε λογικά και να το' ξερα πάλι το ίδιο θα έκανα.

Έφτασε την προηγούμενη Πέμπτη (8/1) στο ταχυδρομείο τους και όταν το έκανα track μου έβγεζε unsuccessfull delivery. Χέστηκα στην αρχή νομίζοντας ότι χάθηκε, άλλα μάλλον δεν βρισκόντουσαν εκεί να το παραλάβουν. Μίλησα μαζί τους, με καθησύχασαν, πέρασε το σκ, πέρασε και η δευτέρα, τους ξαναστέλνω και τελικά την Τρίτη το παρέλαβαν και μου έβαλαν τα λεφτά για τα μεταφορικά (10.85$). Από τα οποία μου πήρε 0.83$ το paypal και θα μου πάρει και περίπου 1.5% η τράπεζα. Τους ρωτάω γιατί πήρε το fee το Paypal και πότε θα μου βάλουν τα λεφτά για το κινητό. Με έγραφαν μέχρι την Παρασκευή, όπου μου είπαν οτι η αποζημείωση για τα μεταφορικά δεν ήταν refund, αλλά ξεχωριστή πληρωμή (αν το βάζαν στο full refund, δεν θα μπορούσαν να μου επέστρεφαν τα 344$ μέσω refund από το paypal, αλλά σύνολο θα έπαιρνα 344$ και για το κινητό και για τα μεταφορικά μαζί). Επίσης μου πρότειναν να μου βάλουν σε πόντους το fee του paypal στο site τους (έχουν σύστημα reward points 2% σε κάθε αγορά, για επόμενες αγορές) και φυσικά το δέχθηκα.

Τελικά μου έβαλαν τα χρήματα χθες, άλλα δεν το είχα προσέξει, διότι δεν με ενημέρωσαν για αυτό. Τους είχα στείλει και χθες για να μάθω τι θα γίνει επιτέλους. Μου το είπαν σήμερα και μου έβαλαν 0.50$ σε πόντους στο site τους, αλλά δεν βαριέσαι.

Οπότε ευτυχώς αποδείχθηκε ότι είναι αξιόπιστο μαγαζί.

 

Ενδιάμεσα, επειδή ήθελα το κινητό και επειδή με είχαν τσαντίσει και κουράσει απο το Gearbest, ήθελα να το πάρω απο αλλού.

Διάβασα στο φόρουμ ότι το πιο αξιόπιστο και με το καλύτερο aftersales είναι το Vickmall.

Αποφάσισα να πάρω τα 32gb.

Στο Vickmall το είχαν 389$ και μου προσέφεραν μια tpu θήκη, 10 $ έκπτωση και ένα screen protector. Τους είπα αν γίνεται να μου βάλουν αντί για την noname tpu , μια Nillkin flip leather και να μου δώσουν και κάποια ακουστικά. To δέχθηκαν και τους είπα να μου δώσουν μια μέρα να το σκεφτώ.

Την ίδια ώρα ρώτησα στο to2c που το είχε 369$ τι άλλο μου προσφέρουν. Δεν μου απάντησαν σε email. Το έγραψα και εδώ στο φόρουμ και μου έιπαν μετά από δύο μέρες συνολικά ότι είναι τελική τιμή και μου δίνουν ένα υψηλής ποιότητας screen protector.

Δεν ικανοποιήθηκα (και από την καθυστέρηση) και επικοινώμνησα ξανά με το Vickmall. Τους είπα αν μπορούν να κατέβουν στα 369$ όσο και το to2c. To δέχθηκαν αλλά αντί για την καλή θήκη μου προσέφεραν την tpu. Επειδή είχα αγοράσει ήδη αντίστοιχη θήκη τους είπα να μην την βάλουν και να μου το αφήσουν στα 365$. Το δέχθηκαν και το αγόρασα στις 11/12. Μου βγήκε 294+5=299€.

To κινητό ήρθε στις 31/12 με Singapore Post. Είχε φτάσει μάλιστα στις 23/12 στην Ελλάδα, αλλά λόγω γιορτων καθυστέρησε. Πολύ ικανοποιητικος χρόνος νομίζω. Τελικά μου στείλαν κινέζικη έκδοση. Δεν το γνώριζαν, νόμιζαν ότι η International είναι απλά ότι έχει ελληνικά και αγγλικά. Δεν έχουν μεγάλες διαφορές οι εκδόσεις σε software, έτσι και αλλιώς οι test αναβαθμήσεις έιναι οι ίδιες ακριβώς. Είχαν βάλει έναν φθηνό αντάπτορα, αλλά ήταν πολύ κακός. Προσφέρθηκαν να μου στείλουν αλλόν, αλλά είχα καλύτερο και θα μου στέλναν ίδιας ποιότητας. Οπότε τους είπα να το αφήσουν. Μου έδωσαν 5$ για το ανθρώπινο λάθος (θέλω να πιστεύω οτι δεν γνώριζαν για τις εκδόσεις στο συγκεκριμένο τηλέφωνο). Τα δωράκια ήταν όλα μέσα συν την θήκη που τους είχα πει να μην τη βάλουν! Τέλος το κουτί ήταν ανοιγμενό αν και δεν τους είχα πει κάτι. Μου είπαν οτί το άνοιξαν για να ελένξουν αν είναι όλα καλά. Στην αρχή με ξένισε, αφού δεν τους το χα πει, αλλά αφού είχα πάθει την παραπάνω ιστορία καλύτερα.

Έχουν εξαιρετική επικοινωνία να πω. Live chat και ώρες που βολεύουν.

 

Το τηλέφωνο δουλεύει μια χαρά και το προτέινω σε όποιον ψάχνει τηλέφωνο σε αυτή την τιμή.

 

Γενικά θα ξαναέπαιρνα κινητό και από τα δύο, με προτεραιότητα από το Vickmall αν είχαν ίδια τιμή και δώρα.

 

Είμαι και τυχερός γιατί το δολλάριο έχει ακριβύνει και τα 344$ είναι 297€ μείον 4-5€ που θα πάρει η τράπεζα για την μετατροπή του συναλάγματος. Θα βγω κερδισεμένος δηλαδή κατά 15€, αλλά τα άξιζα :P

 

ΥΓ: Συγγνώμη για το σεντόνι :D

Edited by mikesak
Link to comment
Share on other sites

31/10/2014 ήταν στα χερια τις minideal το κινητό για επισκευή και τώρα έχουμε 19/01/15!(81) μέρες δεν είναι αρκετές για αυτήν την εταιρία που θέλει να λέγεται και σοβαρή για να επισκευάσει ένα κινητό!θα σας ενημερώνω για την εξέλιξη για να έχετε γνώση για το τι γίνετε και να μην ταλαιπωρηθείτε όπως και εγώ!

 

Και εγώ τους έστειλα ένα g5s για επισκευή στις 11/11 μου το έστειλαν πίσω την προηγούμενη εβδομάδα ΚΑΙ ΔΕΝ έκαναν τίποτα απολύτως όπως τους το έστειλα μου το έστειλαν πίσω και άντε πάλι από την αρχή ...Μακάρι φίλε να σου το στείλουν και να δουλεύει

Link to comment
Share on other sites

" Παράθεση από POUARO >

 

H PIPO παντως που ρωτησα μου απαντησε το εξης

Dear Friend,

 

We offer 1 year warranty to our sale-agency, I am not sure what is the warranty did they make.

 

You can send it back to China to repair, you will pay the round-trip freight, and my workmates will repair this.

 

 

Best regards,

 

Anna

PiPo Technology Co,.Ltd(digisino group)

金森数码产品(深圳)有限公司

website: http://www.pipo.com.cn

Email: anna.ye@pipo.com.cn

 

Εχω ζητησει περαιτερω διευκρινησεις μηπως μπορω να στειλλω το tablet απ'ευθειας σε αυτους.

 

Σημερα μου έστειλε email κατασκευαστρια εταιρία (PIPO) να το στειλω σε αυτους. Ετσι κι αλλοιως δεν εχω τιποτε να χασω, παρα μονο τα εξοδα αποστολής. "

 

Επανερχομαι για να ενημερωσω.

Η pipo επισκευασε το tablet , και σημερα μου εστειλαν Tracking numper της επιστροφης. Μου κοστισε τα αξοδα αποστολης και επιστροφης. Να δω τωρα σε τι κατασταση θα ερθει....

Η Geekbuying (που το ειχα αγορασει) ουσιαστικα αρνηθηκε την επισκευη και μου επεστρεψε μονο 15 δολαρια και ενα κουπονι 5 δολαρια. Ανυπαρκτη εγγυηση δηλαδη.

Link to comment
Share on other sites

Εστειλα στο paypal βιντεο με το κινητο και τις σιμ ανενεργες οπως και την επι μια ωρα συνομιλια μου με τους απατεωνες του pandawill που μουελεγαν οτι θεν θα επιστρεψουν χρηματα αλλα θα επισκευασουν το κινητο και θα μου το στειλουν παλι,αν και παιρνει 10μερες να αποφασισει το paypal την επομενη μου ζητησε να επιστρεψω το κινητο και οταν το παραλαβουν θα μου δωσει τα χρηματα μου πισω.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το pandawill παραλαβε και προηγουμενη επιστροφη αλλαδεν φανηκε στο στατους του τρακνγ οτι το παραλαβε,ετσι ζητησα να μου σταλει αποδειξη παραλαβης,το κλεφτοσαιτ δεν εδωσε τα χρηματα πισω,ουτε το paypal

 

Φιλε daydream δεν ξερω αν σε προλαβα.. αλλα το γραφω κ προς ενημερωση ολων..

Σε περιπτωση επιστροφης πακετου να βγαζετε μια φωτογραφια το πακετο με τον αριθμο του συστημενου(το αυτοκολητο του ταχυδρομιου) κ την διευθυνση που εχετε γραψει στο πακετο(του παραλήπτη).

Γιατι το paypal εχει την δυνατοτητα σε περιπτωση που το μαγαζι δεν παραλαβει το πακετο(κ το κανουν εκ του πονηρου) να σου ζητησει αν τα στοιχεια που το εστειλες ηταν σωστα.. οπως σου ζητησαν απο το κινεζομαγαζο. Δυστυχως η αποδειξη τον ελτα δεν γραφει την διευθυνση οποτε κ για αυτους δεν ειναι εγκυρο κ σου κλεινουν το dispute ριχνοντας δικιο στο κινεζομαγαζο. Η διαδικασια υστερα γινεται πολυ.. πολυ πολυπλοκη!

Το επαθα αλλα μετα απο 9μέρες οπου μου εκλεισαν το dispute, το pandawill συγκεκριμενα, παρέλαβε το "χαμένο" πακετο κ με κυνηγητο 2 εβδομαδων στο paypal (το pandawill ανυπαρκτο, δεν απαντουσε) πηρα τα χρηματα μου πισω.. κ μου πηρε κ προμηθεια το paypal χωρις να κανει τιποτα παρα να φερθει ανοητα εξ αρχης.

Ελπιζω να βοηθησα καποιον..

Link to comment
Share on other sites

Tελικα το paypal μου επεστρεψε τα χρηματα για το ελλατωματικο κινητο απο το κλεφτο-Pandawill,

Μερικα σημαντικα που πρεπει να ξερετε οσοι στελνετε κινητα πισω στην Κινα

 

Ζητηστε απο τα ελτα αναφορα παραδοσης του δεματος,μερικες φορες δεν φαινεται στο τρακινγ οτι το δεμα παραδοθηκε,ο πωλητης κανει τον χαζο και ετσι το Paypal δεν δινει ποτε τα χρηματα πισω.Αυτο κοστιζει καπου 1 ευρω και κατι πιο πολυ.... αλλα αξιζει τον κοπο.

 

Βγαλτε φωτογραφιες καθαρες και απο κοντα,

α)την προετοιμασια του κινητου,τι περιεχει το κουτι του,το κουτι κλειστο,τον φακκελο αποστολης με τα γραμματοσημα και το μπαρκοντ που κολλαει ο ελτα με το τρακινγκ επανω,την διευθυνση,ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ,την αποδειξη του ΕΛΤΑ με τον αριθμο του τρακινγκ,αυτο θα σας το ζητησει νωριτερα το paypal, μπορειτε να τα βγαλετε και βιντεο να το ανεβασετε στο youtube και να το στειλετε στο paypal ζητωντας τους να σας στειλουν email τους,εγω το εστειλα στο europeanservices@paypal.com

Ετσι θα ειστε σιγουροι οτι ακομα και αν ο πωλητης ειναι απατεωνας....και πολλοι ειναι, οτι θα παρετε τα χρηματα σας πισω,το paypal εχει δυσκολεψει σε αυτο,παλια ηταν απλουστερη η διαδικασια,ελπιζω να βοηθησα λιγο.

 

https://www.youtube.com/watch?v=cx26vR3_l_8

Καντε το πιο ευκολο στελνοντας στο paypal κατι σαν αυτο

Edited by daydream59
Link to comment
Share on other sites

Εγγύηση τι είναι αυτό .... ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ ΚΑΝΟΥΝ ...

 

Εδώ Asus Zenfone 6 - Screen Failure

 

Χάλι και αγανάκτηση ... :( :mad:

 

Σταμάτισε η οθόνη ξαφνικά να δουλεύει ( 1,5 μήνα κινητό ) και θέλουν λέει 85$ ... γιατί έχει σπάσει .... Πώς έσπασε εσωτερικά ? εξωτερικά δεν έχει τιποτα ... δείτε τις φωτό και θα καταλάβεται

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παίδες. Θέλω να κάνω αγορά κινητό από b2cbuying. Από λίγο που κοίταξα στο παρόν θέμα δεν βρήκα κάποιο σχόλιο. Υπάρχουν εμπειρίες να μοιραστεί κάποιος μαζί μου? Κάτι για να προσέξω? Ας πούμε για banggood βλέπω πως είναι πολύ σωστοί. Στο b2cbuying όμως?

edit: έψαξα λίγο σε άλλο thread και είδα ότι είναι οκ. Αν υπάρχει βέβαια κάποιος με αντίθετη εμπειρία, καλοδεχούμενη.

Edited by femiros

the only way is str8 to the top!

Motorola V2288 > Panasonic GD67 > Sony Ericsson K700 > Sony Ericsson W800 > Nokia N90 > Sony Ericsson W710 > Nokia N79 > Samsung Galaxy S > Galaxy SII > Xperia Go > LG G2 > Oneplus 3 totally ninja :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παίδες. Θέλω να κάνω αγορά κινητό από b2cbuying. Από λίγο που κοίταξα στο παρόν θέμα δεν βρήκα κάποιο σχόλιο. Υπάρχουν εμπειρίες να μοιραστεί κάποιος μαζί μου? Κάτι για να προσέξω? Ας πούμε για banggood βλέπω πως είναι πολύ σωστοί. Στο b2cbuying όμως?

edit: έψαξα λίγο σε άλλο thread και είδα ότι είναι οκ. Αν υπάρχει βέβαια κάποιος με αντίθετη εμπειρία, καλοδεχούμενη.

 

Σε δύο αγορές που έκανα από το b2cbuying όλα πήγαν καλά. Άψογη και άμεση επικοινωνία, αποστολή μέσω mail φωτογραφιών με το περιεχόμενο του πακέτου, ανθεκτική συσκευασία. Από το after sales του δεν έχω εμπειρία.

Link to comment
Share on other sites

Εγγύηση τι είναι αυτό .... ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ ΚΑΝΟΥΝ ...

 

Εδώ Asus Zenfone 6 - Screen Failure

 

Χάλι και αγανάκτηση ... :( :mad:

 

Σταμάτισε η οθόνη ξαφνικά να δουλεύει ( 1,5 μήνα κινητό ) και θέλουν λέει 85$ ... γιατί έχει σπάσει .... Πώς έσπασε εσωτερικά ? εξωτερικά δεν έχει τιποτα ... δείτε τις φωτό και θα καταλάβεται

 

...δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις να κατηγορείς το κατάστημα για κάτι που είναι προφανές ότι εξαρτάται από το service της ASUS. Εφόσον υπάρχει ρωγμή στην οθόνη, είναι δύσκολο να αποδείξεις ότι δεν υπέστη πτώση ή σχετικό και ο τρόπος που χάλασε η οθόνη είναι ακόλουθος με την ύπαρξη της ρωγμής. Ακόμα και αν υπήρξε κάποιο χτύπημα που αρχικά δεν εμφάνισε τόσο εκτεταμμένο πρόβλημα, τέτοιου είδους ρωγμές επεκτείνονται σταδιακά.

Σε κάθε περίπτωση, το ίδιο το κατάστημα φαίνεται να ακολούθησε απόλυτα σωστά τη διαδικασία και να τήρησε τις υποχρεώσεις του προς εσένα και μάλιστα σε λογικούς χρόνους.

Έχω και προσωπική εμπειρία με το συγκεκριμένο κατάστημα, όπου σε επιστροφή καινούριου κινητού (THL T6 PRO) που υπήρχε υπόνοια προβληματικής λειτουργίας του touchscreen, άμεσα και χωρίς αντιρρήσεις δέχτηκαν την αντικατάσταση με μοντέλο άλλης εταιρείας.

Δεν υπάρχει νομίζω πωλητής που να αναλαμβάνει το κόστος επισκευής όταν η κατασκευάστρια εταιρεία αρνείται το service για λόγους κακής χρήσης του κινητού. Δύο μήνες χρήση, θεωρείται εκτός περιόδου DOA και σίγουρα δεν είναι πλέον καινούριο το κινητό ως προς την πώληση και μπορεί να έχει υποστεί αρκετή καταπόνηση.

Το σίγουρο είναι, ότι αν ήταν ελαττωματικό εξ αρχής, δε θα έσπαγε σε τέτοιο επίπεδο η οθόνη στο δεύτερο μήνα. Θα το εμφάνιζε στις πρώτες μέρες σταδιακά. Προφανώς, έστω και εν αγνοία σου, φαίνεται κάπου να υπέστη υπερβολική πίεση ή βάρος (τσέπη/θήκη ή ανάλογο; )

Το να κατηγορείς ένα αποδεδειγμένα εξαιρετικό και σε after sales κατάστημα (από τα ελάχιστα εναπομείναντα), δε νομίζω να βοηθάει την κατάσταση και μάλλον δυσχεραίνει τα πράγματα και για το μέλλον.

Οι διεκδικήσεις σου θα πρέπει να είναι ως προς την ASUS, εφόσον μπορείς να αποδείξεις ότι έχεις δίκιο.

Λυπάμαι για την κατάσταση που βρέθηκες, αλλά είναι άδικο να στρέφεσαι προς το μεσάζοντα που φαίνεται να έπραξε το μέρος που του αναλογεί. Δεν είδα αποδείξεις που να επιβεβαιώνουν ότι δεν έπραξαν όσα όφειλαν. Το να αναλάβουν ένα τέτοιο κόστος οι ίδιοι, καταλαβαίνεις ότι δεν είναι λογικό υπό τις συνθήκες.

Εύχομαι καλή τύχη.

Edited by emxa2k
Link to comment
Share on other sites

Και γω εχω στειλει πισω κινητο,στο vickmall και εχω μεινει ευχαριστημενος με την αψογη εξυπυρετηση τους.

Μετα απο συννενοηση,κρατησαν το ελλατωματικο κινητο που εστειλα και μου στειλαν ενα αλλο που ηθελα,αλλης μαρκας,που αν και 5 δολλ. πιο ακριβο δεν ηθελαν να πληρωσω τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ τους φίλους για τα σχόλια συμπαράστασης , επειδή έχω ανταλλάξει περίπου 10 mail με το vickmail σας απαντώ συνοπτικά ότι

α) γνωρίζω την δυσκολία της περίπτωσης .

β) Με την ASUS τα έχω όχι με το κατάστημα .

Γιαυτό γράφω κάνουν τον Κινέζο ... Οι άλλοι ( αν δεν κάνω λάθος ) είναι Κινέζοι :D

Αυτό το έχω γράψει και στο κατάστημα και με ευχαρίστησαν για την τοποθέτηση μου ...

Paste ένα μικρό παράδειγμα

"Dear Friend,

Thanks for your kindness.

We has complained on asus offical weibo,and they didn't reply me.i will complain more on their weibo,hope they notice about it.

I must tell you,your phone lcd broken,can see it clearly.when i complain it with them,

they must think i make it broke,think i put it on bag or pocket ,something press it,make it broken,they don't believe me.

Maybe you don't know,i ever quarrel with xiaomi service ,huawei service ,and i think i will quarrel with asus service tomorrow..

But nothing help,complain can not change their mind,they test this phone has problem,and it is user problem.

Hope you can understand."

Link to comment
Share on other sites

Έκανα την πρώτη μου κινεζοαγορά πριν 2 μήνες και μέχρι τώρα έχω μείνει ευχαριστημένος. Χθες σκεφτόμουν τα περί εγγύησης. . .

Γενικά με τι αποδεικτικό είμαι καλυμμένος σε περίπτωση που χρειαστεί να εκμεταλλευτώ τα περί εγγύησης. . . ? Απόδειξη έστω και συμβολική δεν έχω πάρει από την αγορά. . . . :happy:

Link to comment
Share on other sites

Έκανα την πρώτη μου κινεζοαγορά πριν 2 μήνες και μέχρι τώρα έχω μείνει ευχαριστημένος. Χθες σκεφτόμουν τα περί εγγύησης. . .

Γενικά με τι αποδεικτικό είμαι καλυμμένος σε περίπτωση που χρειαστεί να εκμεταλλευτώ τα περί εγγύησης. . . ? Απόδειξη έστω και συμβολική δεν έχω πάρει από την αγορά. . . . :happy:

Αποδεικτικό να το κάνεις τι; Το αποδεικτικό εδώ χρησιμεύει σε περίπτωση που θες να κινηθείς νομικά (την παραγγελία σου την έχει ήδη το κατάστημα ούτως ή άλλως). Από εδώ στην Κίνα δε μπορείς να κινηθείς νομικά

Link to comment
Share on other sites

Αποδεικτικό να το κάνεις τι; Το αποδεικτικό εδώ χρησιμεύει σε περίπτωση που θες να κινηθείς νομικά (την παραγγελία σου την έχει ήδη το κατάστημα ούτως ή άλλως). Από εδώ στην Κίνα δε μπορείς να κινηθείς νομικά

 

Μάλιστα. . . . :rolleyes:

Εγώ ήξερα πως τουλάχιστον Ελλάδα και σε άλλες χώρες, (Ευρωπαϊκές και μη) για να ισχύει η εγγύηση πρέπει να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς - αποδεικτικό - τιμολόγιο που να πιστοποιεί την αγορά ενός προϊόντος , αλλά και τον χρόνο που έχει περάσει από την ημερομηνία αγοράς. Μιας και στα περισσότερα προϊόντα είναι για περιορισμένο χρόνο. Ή σε περιπτώσεις εφόρου ζωής εγγύησης με online registration το seriel No. στο site της εταιρίας που κατασκευάζει το προϊόν + απόδειξη.

Link to comment
Share on other sites

Tο καθε (κινεζικο) μαγαζι κραταει αρχεια και ετσι μπορουν να δουν ποτε εγινε η αγορα.

Και στο καθε site που ψωνιζεις αν μπεις στο μενου των παραγγελιων σου,θα δεις το ιστορικο με τις αγορες που εχεις κανει και την ημερομηνια.

Εκτος απο αυτο,υπαρχει και η αποδειξη του paypal.

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. . . . :rolleyes:

Εγώ ήξερα πως τουλάχιστον Ελλάδα και σε άλλες χώρες, (Ευρωπαϊκές και μη) για να ισχύει η εγγύηση πρέπει να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς - αποδεικτικό - τιμολόγιο που να πιστοποιεί την αγορά ενός προϊόντος , αλλά και τον χρόνο που έχει περάσει από την ημερομηνία αγοράς. Μιας και στα περισσότερα προϊόντα είναι για περιορισμένο χρόνο. Ή σε περιπτώσεις εφόρου ζωής εγγύησης με online registration το seriel No. στο site της εταιρίας που κατασκευάζει το προϊόν + απόδειξη.

Μόνο που στην Κίνα δεν υπάρχει εγγύηση. Άμα θέλει το κατάστημα σου καλύπτει την εγγύηση, αν δε θέλει όχι, δεν τους υποχρεώνει κανείς, ειδικά σε ακριβά προϊόντα σπάνια στην καλύπτουν. Τώρα για το πότε παρήγγειλες κλπ, οι παραγγελίες φαίνονται στο σύστημά τους και βλέπουν την ημερομηνία αν θέλουν

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα..Είχα κάνει 17 Νοέμβριου pre-order το umi zero απο coolicool...το στείλανε 16 δεκεμβριου και μου ήρθε σήμερα χαλασμένο(δεν ανοίγει,είναι νεκρό)..To θέμα είναι οτι οταν πηγα να κανω dispute κατα τελη ιανουαριου paypal δεν με επετρεψε γιατι θεωρησε(και δικαια) την μερα αγορας τον νοεμβριο που εκανα pre-order,οποτε περασαν και οι 45 μερες και οχι την ημερομηνια αποστολής 16 δεκεμβριου.

Επειδη πρώτη φορα μου συμβαίνει να χρειαστω να επιστρεψω το προιον εχω μια ερωτηση:

1.ειμαι καλημενος πλεον απο το paypal;

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν σε καλύπτει πλέον προσπάθησε να βγάλεις άκρη με το μαγαζί.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα..Είχα κάνει 17 Νοέμβριου pre-order το umi zero απο coolicool...το στείλανε 16 δεκεμβριου και μου ήρθε σήμερα χαλασμένο(δεν ανοίγει,είναι νεκρό)..To θέμα είναι οτι οταν πηγα να κανω dispute κατα τελη ιανουαριου paypal δεν με επετρεψε γιατι θεωρησε(και δικαια) την μερα αγορας τον νοεμβριο που εκανα pre-order,οποτε περασαν και οι 45 μερες και οχι την ημερομηνια αποστολής 16 δεκεμβριου.

Επειδη πρώτη φορα μου συμβαίνει να χρειαστω να επιστρεψω το προιον εχω μια ερωτηση:

1.ειμαι καλημενος πλεον απο το paypal;

 

Φίλε μου με κάθε επιφύλαξη ( καθ΄όσον όχι τόσο σχετικός ) και διαβάζοντας αρκετά εδώ μέσα :happy:έχω δεί ότι

1) Αν πάς στο ebay ( Home > Help >Bidding & buying>Resolving buying problems>What to do if you don't receive an item or it's not as described ) λέει ότι If you received an item and it doesn't match the listing description: You can open a return request no later than 30 days after the actual (or latest estimated) delivery date

Δες και το νήμα ebay χρήσεις και γενικές ερωτήσεις

2) Κάπου είδα ( δεν είμαι όμως σίγουρος) ότι το δικαίωμα dispute έχει πάει στις 180 μέρες...Για ψάχτο λίγο

Ας πεί και κάποιος εμπειρότερος μήπως λέω σαχλαμάρες:confused:

 

Ελπίζω να βοήθησα

XIAOMI REDMI NOTE 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...