Jump to content

Εγγύηση κινέζικων καταστημάτων (Εμπειρίες μελών)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

θαυμαστε απαντηση κινεζου απο Geekbuying

 

good afternoon, yeah ,your tablet is in warranty, but according to return policy http://www.geekbuying.com/help/customer_service/return_policy GeekBuying will be in charge of all the repair handling fee and the non-artificial defective component replacement charge( motherboard & screen is not in the scope of this free repair policy)

 

if the factory tests your board not working, and customers should pay the fee to replace the board, if so, the price of board is near a new tablet, so our service people advise you to buy a new tablet for some discount. if you return us ,and you should pay the round shipping fee and pay the fee to replace the board . all the fee may over than the price of tablets, our service people are thinking for you .and do not want you waste money, hope you can feel that

 

if you buy the 323994 Onda V975M the lowest price is USD160 . after you pay USD160 and our geekbuying will pay shipping fee to send you . if you agree USD160 , i will make the special link for you

if you do not agree, or have any advice , you can contact our manager : wholesale@geekbuying.com . we welcome your advice

 

kind regards

Anna

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν ισχύει ούτε το non artificial defective, γιατί έτσι ήταν το δικό μου Zopo των 8 μηνών και δεν το καλύψανε, γιατί έτσι είπε το εργοστάσιο.

 

Δεν αγοράζουν εγγύηση από το εργοστάσιο. Απλά πράματα. Για αυτό και βγαίνουν και λίγο πιο φτηνά σε αρκετά είδη. Ειδικά σε tablets.

Δεν είναι οτι δεν αγοράζουν εγγύηση, απλά τα περισσότερα εργοστάσια πλέον δεν προσφέρουν εγγύηση στους προμηθευτές για μικρές ποσότητες. Κοινώς, στα περισσότερα είδη, τα κινεζομάγαζα λιανικής δεν μπορούν να έχουν εγγύηση στην πράξη. Σε γενικές γραμμές αγορά κινητού/τάμπλετ από κινεζομάγαζο σημαίνει αγορά χωρίς εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι οτι δεν αγοράζουν εγγύηση, απλά τα περισσότερα εργοστάσια πλέον δεν προσφέρουν εγγύηση στους προμηθευτές για μικρές ποσότητες. Κοινώς, στα περισσότερα είδη, τα κινεζομάγαζα λιανικής δεν μπορούν να έχουν εγγύηση στην πράξη. Σε γενικές γραμμές αγορά κινητού/τάμπλετ από κινεζομάγαζο σημαίνει αγορά χωρίς εγγύηση.

 

H PIPO παντως που ρωτησα μου απαντησε το εξης

Dear Friend,

 

We offer 1 year warranty to our sale-agency, I am not sure what is the warranty did they make.

 

You can send it back to China to repair, you will pay the round-trip freight, and my workmates will repair this.

 

 

Best regards,

 

Anna

PiPo Technology Co,.Ltd(digisino group)

金森数码产品(深圳)有限公司

website: http://www.pipo.com.cn

Email: anna.ye@pipo.com.cn

 

Εχω ζητησει περαιτερω διευκρινησεις μηπως μπορω να στειλλω το tablet απ'ευθειας σε αυτους.

Link to comment
Share on other sites

H PIPO παντως που ρωτησα μου απαντησε το εξης

Dear Friend,

 

We offer 1 year warranty to our sale-agency, I am not sure what is the warranty did they make.

 

You can send it back to China to repair, you will pay the round-trip freight, and my workmates will repair this.

 

 

Best regards,

 

Anna

PiPo Technology Co,.Ltd(digisino group)

金森数码产品(深圳)有限公司

website: http://www.pipo.com.cn

Email: anna.ye@pipo.com.cn

 

Εχω ζητησει περαιτερω διευκρινησεις μηπως μπορω να στειλλω το tablet απ'ευθειας σε αυτους.

Λέει sales-agency. Ενημερωτικά αρκετά απ τα προϊόντα που στέλνονται από μαγαζιά όπως geek, minideal, to2c κλπ, είναι αγορασμένα από μη επίσημους προμηθευτές, μαύρη αγορά κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Λέει sales-agency. Ενημερωτικά αρκετά απ τα προϊόντα που στέλνονται από μαγαζιά όπως geek, minideal, to2c κλπ, είναι αγορασμένα από μη επίσημους προμηθευτές, μαύρη αγορά κλπ.

Τους έδωσα το s/n και δεν μου είπαν κατι σχετικο, θα περιμενω την απαντηση.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω είναι δίκαιο πια να βάλουμε το GeekBuying στην «μαύρη λίστα», να κάνει και παρέα στο MeriMobiles.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

GEEKBUYING λύθηκε

 

Ήρθε η ώρα να γράψω και την δική μου ιστορία!!!

DOOGEE DG800 αγορασμένο στα μέσα Μαΐου 2014 από GEEKBUYING χάλασε το touch 24 Σεπτεμβρίου..επικοινώνησα μαζί τους μετά από δύο μέρες γιατί δοκίμασα αρκετά πράγματα μόνος μου (factory reset, flash new rom,disable back touch) με αρνητικά αποτελέσματα. Στην επικοινωνία που είχα μαζί τους μου έδωσαν κάποιες οδηγίες software τις οποίες ήδη είχα δοκιμάσει..το κακό ήταν ότι αργούσα να απαντήσω στα mail λόγω δουλειάς με αποτέλεσμα να μας πιάσουν οι κινέζικες διακοπές 1-7 Οκτωβρίου.. στις 8 Οκτωβρίου μου απάντησαν να το στείλω πίσω να το ελέγξουν...το έστειλα την ίδια ημέρα με έξοδα δικά μου γύρω στα 4.5 με 6 ευρώ νομίζω συστημένο και το παρέλαβαν 23/10 ...με ενημέρωσαν με mail για την παραλαβή και ότι θα το στείλουν στο εργοστάσιο με εκτιμώμενο χρόνο επισκευής 2-4 εβδομάδες..Στις 7/11 έστειλα ένα mail να δω τι γίνεται και μου απάντησαν ότι το έχουν στείλει ήδη από τις 6/11 (το κακό ήταν ότι δεν ρώτησαν που να το στείλουν γιατί άλλαξα σπίτι και το έστειλαν στην διεύθυνση αγοράς)... το παρέλαβα σε μια πάρα πολύ καλά συσκευασία στις 17/11 (το πιο γρήγορο πακέτο που έχω λάβει μέχρι τώρα από Κίνα)... το άνοιξα και λειτουργούσε κανονικά το touch ΑΛΛΑ μου έγραφε invalid imei χωρίς να μου δίνει σήμα στη sim..κάπου είχα βρεί πρόσφαται ένα οδηγό για να αλλάξεις το imei..πρώτα έκανα check για OTA και μου κατέβασε την τελευταία έκδοση με το πρόβλημα να παραμένει...τους έστειλα mail και έψαξα να βρω τον πρόσφατο οδηγό που είχα δει...ακολούθησα τον οδηγό και αλλού ο ίδιος συμβουλευόμενος και τα σχόλια από κάτω...το κινητό δούλεψε κανονικά...οι κινέζοι μου απάντησαν αφού είχα λύσει το πρόβλημα με αυτό τον οδηγό..νομίζω ότι ο οδηγός που ακολούθησα είναι πολύ πιο εύκολος και ανώδυνος...

 

παρακαλώ τον Darkorigin να ενημερώσει το spreadsheet.

Ericsson GA 318»Ericsson GF 788»Ericsson T20e»Siemens S45»Nokia 8210»Sharp GX17 »»»Nokia 6230i»SE S500»Nokia 5800»Samsung Galaxy S2» !!!Huawei Honor 6!!!
Link to comment
Share on other sites

H PIPO παντως που ρωτησα μου απαντησε το εξης

Dear Friend,

 

We offer 1 year warranty to our sale-agency, I am not sure what is the warranty did they make.

 

You can send it back to China to repair, you will pay the round-trip freight, and my workmates will repair this.

 

 

Best regards,

 

Anna

PiPo Technology Co,.Ltd(digisino group)

金森数码产品(深圳)有限公司

website: http://www.pipo.com.cn

Email: anna.ye@pipo.com.cn

 

Εχω ζητησει περαιτερω διευκρινησεις μηπως μπορω να στειλλω το tablet απ'ευθειας σε αυτους.

 

Σημερα μου έστειλε email κατασκευαστρια εταιρία (PIPO) να το στειλω σε αυτους. Ετσι κι αλλοιως δεν εχω τιποτε να χασω, παρα μονο τα εξοδα αποστολής.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα μου έστειλε email κατασκευαστρια εταιρία (PIPO) να το στειλω σε αυτους. Ετσι κι αλλοιως δεν εχω τιποτε να χασω, παρα μονο τα εξοδα αποστολής.

 

Μπραβο στην pipo τουλαχιστον υπαρχει επισημη υποστηριξη!!!

Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές.
Link to comment
Share on other sites

Η δική μου πρόσφατη ιστορία με το Minideal σήμερα παρέλαβα το κινητό (xiaomi redmi ) το οποίο είχα παραλάβει με stock rom και ήταν και μέχρι και την ώρα που επέστρεψε με την εργοστασιακή έκδοση . Τα γράφω αυτά στην περίπτωση που θα μου έλεγαν πως είχε αλλαγμένη ρομ .Τ ο τηλέφωνο είχε νεκρώσει δεν ξέρω για πιο λόγο γιατί δεν ήταν δικό μου και δεν επανερχόταν με το flash tool . Επέστρεψε λοιπόν στο κατάστημα και επισκευάστηκε . ΟΜΩΣ η δική μου εντύπωση είναι πως δεν επισκευάστηκε στο εργοστάσιο αλλά από το μαγαζί γιατί πλέον δεν υπάρχει το αυτοκόλλητο της εγγύησης σε μια βίδα και ήρθε ΚΑΚΩΣ και με custom rom . Έτσι λοιπόν αναγκάστηκα εγώ να του περάσω την εργοστασιακή . Τουλάχιστον το τηλέφωνο ζωντάνεψε αλλά εάν χρειαστεί για κάποιο λόγο να πάει πίσω πάλι σίγουρα το εργοστάσιο αν φτάσει ποτέ δεν θα με καλύψει .

Ο χρόνος να πάει πίσω και να γυρίσει ήταν σε λογικά πλαίσια περίπου 2,5 μήνες μαζί με 1 βδομάδα αργίας των Κινέζων που καθυστέρησε η παραλαβή του .

Link to comment
Share on other sites

Για να ξέρουμε όσοι αγοράζουμε απο αυτά τα sites,υπάρχει κάποιο που να καλύπτει οθόνη και μητρική εννοώ αν παρουσιαστεί πρόβλημα πρώτες μέρες η μετά απο βδομάδες? η όταν πρόκειται γι αυτά τα δύο τα πληρώνουμε απο την τσέπη μας? Καλό θα ήταν να ξεκαθαρίσει αυτό,γιατί ο καθένας μας θα μπορεί να βρεθεί σε αυτή τη θέση...
mobile fan user
Link to comment
Share on other sites

Για να ξέρουμε όσοι αγοράζουμε απο αυτά τα sites,υπάρχει κάποιο που να καλύπτει οθόνη και μητρική εννοώ αν παρουσιαστεί πρόβλημα πρώτες μέρες η μετά απο βδομάδες? η όταν πρόκειται γι αυτά τα δύο τα πληρώνουμε απο την τσέπη μας? Καλό θα ήταν να ξεκαθαρίσει αυτό,γιατί ο καθένας μας θα μπορεί να βρεθεί σε αυτή τη θέση...

 

εγω αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι εγγυηση δεν υπαρχει στα κινεζικα οτι και να λενε, αν σου χαλασει το κινητο και το στειλεις

(με δικα σου εξοδα λενε και μετα το στελνουν με δικα τους (οι κινεζοι νομιζω δεν πληρωνουν καθολου οταν στελνουν εξω κατι τετοιο ειχα ακουσει δεν ξερω αν ισχύει)

αν ειναι κατι μικρο δηλαδη ακουστικο ,μικροφωνο,το αλαζουν αυτοι μονοι τους τους κοστιζει σχεδον τιποτα, αν εχεις θεμα με οθονη -μητρικη σου λενε εσυ τη χαλασες μαι οθονη στην κινα γιατο το κινητο να εχει πχ 40 (χωρις αποδειξεις και τετοια τοσο τους ερχεται μαξιμουμ πιστευω) αλλα επειδη ειμαστε γαματοι σου λενε δωσε εστω τα μισα να το φτιαξουμε και σου λενε κοστιζει 80 δωσε τα 40 εσυ (οσο κοστιζει δηλαδη) και το φτιαχνουν ετσι .(εσυ τι να κανεις αφου εχεις ηδη πληρωσει για ενα κινητο και κινητο δεν εχεις αφου το εχουν και στα χερια τους αναγκαστικα τα δινεις και λες και ευχαριστω γιατι σου φενονται λιγα , εδω η ιδια οθονη θα εκανε 80-100 αν βαλεις φπα,τελωνεια εφοριες και τετοια.

Link to comment
Share on other sites

Το Geekbuying μου αντικατέστησε ελλατωματικές ταμπλέτες, αλλά ήταν ημερών, μόλις τις είχα παραλάβει, όπως και ψιλοβλάβες σε κινητά εντός μηνών (πχ προβληματικό μικρόφωνο, ελλατωματικό headphone jack κλπ). Στο πρώτο κινητό που έπρεπε να γίνει ολική αντικατάσταση εντός εγγύησης, επικαλέστηκαν όρο της δεύτερης σελίδα (ψιλά γράμματα δηλαδή) και μου το γύρισαν πίσω ανεπισκεύαστο.

 

Αντίθετα το Minideal μου έχει φτιάξει πάνω από 5 κινητά με γερές βλάβες, πχ αντικατάσταση προβληματικής οθόνης, ή τελείως νεκρό τηλέφωνο, χωρίς μα και μου. Μόνο το πήγαινε πλήρωσα...

 

Οπότε δεν παίζει το "γενικά" δεν έχουν εγγύηση οι κινέζοι. Απλά πρέπει να την ψάξεις λίγο και να σκάσεις το παραπάνω εικοσαρικάκι για το κινητό των 200+ € στο σωστό κατάστημα, αν δεν θες μετά από 2-3 μήνες να σου καεί καμιά motherboard και να σου μείνει η συσκευή για μπιμπελό...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ χρήσιμο thread! Το βρήκα κατά τύχη, κάνοντας αναζήτηση στο forum για τη διάρκεια εγγυήσεως συγκεκριμένου καταστήματος.

 

Να κάνω μια πρόταση όμως:

Θα ήταν νομίζω ιδιαίτερα χρήσιμο να προσθέσουμε στο spreadsheet στην αρχική σελίδα και τη διάρκεια της εγγύησης που δίνει το κάθε μαγαζί, και η οποία δεν είναι η ίδια από το ένα στο άλλο.

 

Μερικά τα οποία έχω δει και μπορώ να συνεισφέρω ως πληροφορία:

  • Το MiniDeal γράφει παντού ότι δίνει 12 μήνες εγγύηση. Τελευταία είχε δημιουργηθεί ένα θεματάκι εδώ στο myPhone, καθώς κάπου φαινόταν ότι δίνουν 6 μήνες. Τους έστειλα mail ρωτώντας τους (γιατί έχω ψωνίσει αρκετές φορές απ' αυτούς...) και μου απάντησαν σχεδόν αμέσως ευχαριστώντας για την επισήμανση και ότι το "6" ήταν λάθος και θα το διόρθωναν αμέσως. Οπότε 12 μήνες γι' αυτούς (ελπίζω!)


  • Κοίταζα σήμερα το (όχι πολύ γνωστό) Tmart.com, καθώς ήμουν έτοιμος να κάνω μια παραγγελία απ' αυτούς (ένα Zopo 3X με ένα πολύ δελεαστικό κουπόνι που έδιναν για Black Friday). Μετά όμως πρόσεξα ότι παρέχουν εγγύηση μόνο για 6 μήνες, οπότε (μαζί με το όχι πολύ γνωστό του μαγαζιού) μου κόπηκε η... φόρα!


  • Για το To2c.com διαβάζω σε αρκετές μεριές εδώ ότι παρ' όλο που λένε για ένα χρόνο εγγύηση, αρκετός κόσμος αντιμετώπισε προβλήματα όταν χρειάστηκε να κάνει χρήση της εγγύησης μετά τους 6 πρώτους μήνες (κάποιοι και νωρίτερα!), οπότε νομίζω ότι το θέμα χρήζει διερεύνησης... (προσωπική εμπειρία -ευτυχώς! :p- δεν είχα - και έχω αγοράσει -και- από αυτούς...)
    Άρα ...? μήνες γι' αυτούς...(?)


  • To Banggood.com γράφει ότι δίνει εγγύηση που εξαρτάται από το προϊόν - λογικό αν σκεφτεί κανείς ότι πουλάνε από καρφίτσα μέχρι... τρακτέρ (που λέει ο λόγος). Κοιτάζοντας όμως -δειγματοληπτικά- μερικά κινητά τηλέφωνα, δεν είδα να συνοδεύονται από κάποια ειδική μνεία για την εγγύηση που δίνουν σε αυτά.
    Σε (αρκετά) παλιότερη επικοινωνία μου βέβαια για ένα tablet που είχα πάρει, μου είχαν πει ότι η εγγύηση είναι 1 χρόνος, αλλά δε νομίζω ότι αυτό είναι ασφαλής υπόθεση και για τα άλλα τους σχετικά προϊόντα.
    Οπότε όποιος ξέρει κάτι σχετικό, ας το παραθέσει...

 

 

Ας ρωτήσω εδώ και γι' αυτό που έψαχνα (και κατέληξα σε αυτό το thread), μήπως ξέρει κάποιος...:

Μετά τη διαπίστωσή μου για το tmart.com, μου ήρθε η ιδέα να ψάξω και για το Vickmall.com, για το οποίο φαίνεται να έχουμε όλοι τις καλύτερες εντυπώσεις (και δικαιολογημένα μέχρι στιγμής).

Δεν μπόρεσα όμως να βρω στο site τους καμία αναφορά σε εγγύηση (ή αυτό, ή είμαι τελείως στραβός...)

Ξέρει κανείς τίποτα σχετικό...;

Θα στείλω και στους ιδίους μια ερώτηση, αλλά δε βλέπω να απαντάνε πολύ σύντομα - είναι και Σ-Κ (και στο chat τους φαίνονται όλοι off-line)

Link to comment
Share on other sites

Μηπως είναι καλυτερα να συνταχθει καποιο κείμενο με ερωτησεις για τις εγγυησεις και να τα στείλουμε στα shops, καθως και να το αναρτησουμε εδω στις σελιδες καθε καταστηματος σε οσα εχουν παρουσια στο forum?
Link to comment
Share on other sites

εγω αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι εγγυηση δεν υπαρχει στα κινεζικα οτι και να λενε, αν σου χαλασει το κινητο και το στειλεις

(με δικα σου εξοδα λενε και μετα το στελνουν με δικα τους (οι κινεζοι νομιζω δεν πληρωνουν καθολου οταν στελνουν εξω κατι τετοιο ειχα ακουσει δεν ξερω αν ισχύει)

αν ειναι κατι μικρο δηλαδη ακουστικο ,μικροφωνο,το αλαζουν αυτοι μονοι τους τους κοστιζει σχεδον τιποτα, αν εχεις θεμα με οθονη -μητρικη σου λενε εσυ τη χαλασες μαι οθονη στην κινα γιατο το κινητο να εχει πχ 40 (χωρις αποδειξεις και τετοια τοσο τους ερχεται μαξιμουμ πιστευω) αλλα επειδη ειμαστε γαματοι σου λενε δωσε εστω τα μισα να το φτιαξουμε και σου λενε κοστιζει 80 δωσε τα 40 εσυ (οσο κοστιζει δηλαδη) και το φτιαχνουν ετσι .(εσυ τι να κανεις αφου εχεις ηδη πληρωσει για ενα κινητο και κινητο δεν εχεις αφου το εχουν και στα χερια τους αναγκαστικα τα δινεις και λες και ευχαριστω γιατι σου φενονται λιγα , εδω η ιδια οθονη θα εκανε 80-100 αν βαλεις φπα,τελωνεια εφοριες και τετοια.

Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατι καποιες φορες δεν τα πανε τα κινητα στο εργοστασιο να επισκευαστουν που λογικα τους δινει εγγυηση, αλλα προτιμάνε να τα κάνουν μόνοι τους όπως λες? Επίσης ποιό είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ και δεν μας καλυπτουν μερικες βλαβες? Δεν μπορεί το εργοστάσιο να τα φτιάξει???

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατι καποιες φορες δεν τα πανε τα κινητα στο εργοστασιο να επισκευαστουν που λογικα τους δινει εγγυηση, αλλα προτιμάνε να τα κάνουν μόνοι τους όπως λες? Επίσης ποιό είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ και δεν μας καλυπτουν μερικες βλαβες? Δεν μπορεί το εργοστάσιο να τα φτιάξει???

Eπειδή προφανώς τα μαγαζια δεν τα αγοράζουν απο το εργοστάσιο αλλά απο διαφορους μεταπωλητές

No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά μια ερώτηση.

Inew v3 δέκα μηνών απο minideal χάλασε και μου ζητάνε το κόστος επισκευής απο μένα.

Είναι normal αυτο? Α.....ναι μη ξεχάσω και ολο το πάνε ελα.

Βράσε ρύζι κι ασε το κινέζο να σφυρίζει αμα με ξαναδούνε πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

To Minideal έχει 6 μήνες εγγύηση, όπως αναγράφει πλέον και στο site του. Και έχει και μιά μικρή "δυσκολία" να δεχτεί επιστροφή και απευθείας αντικατάσταση ελλατωματικού προϊόντος, εντός των πρώτων 30 ημερών, όπως διαφημίζει.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό πρέπει να ξεχάσαν να το αλλάξουν. Ήταν 12 μήνες. Τώρα 6.

 

 

http://www.minideal.net/customer-service

 

Refund/Cancellation policy and Privacy policy

 

1: Returning defective items. If your product turns out to be a defective one with physical damage within 30 days from the initial shipping date. The customer can mail the item back in the original package without any wear and tear for a free replacement,otherwise we can repair only. However, you will need to provide photos and videos showing the defect(s) of the product.If the item is damaged within 6month from the placement of the order, the defective item can be forwarded to a factory for repairs .Customer pay for the shipping send to us and we will pay to return it back to you(six month). Customers pay the fees that may occur due to customs duties.

Link to comment
Share on other sites

Τους είχα γράψει για το θέμα και μου είχαν απαντήσει στις 10 Ιουλίου ότι το 6 μήνες ήταν λάθος και ισχύει το 12 - κάτι που τελικά φαίνεται ότι δεν ισχύει.

Πάει, χάλασε και το MiniDeal (και τους είχα σε εκτίμηση / τους είχα ακουμπήσει κάμποσα για αγορές)...

 

Τελικά έχει μείνει κανείς με 12 μήνες...; (αρχίζω να αμφιβάλλω πλέον...)

Link to comment
Share on other sites

Δεν αφορά ακριβώς εγγύηση συσκευής, αλλά είχα καλή εμπειρία με το b2cbuying.com

Είχα πάρει 32αρα κάρτα μαζί με το coolpad f1, η οποία με το καλημέρα φαινόταν μόνο 124MB.

Αφού δοκίμασα 5-10 τρόπους επαναφοράς που βρήκα και δεν έγινε τίποτα, τους το είπα και μου έστειλαν αμέσως άλλη. Ούτε ζήτησαν την ελλατωματική πίσω, ούτε με έπρηξαν με οδηγίες επισκευής - κατευθείαν αποστολή καινούργιας, χωρίς κόστος.

Σήμερα την πήρα και δουλεύει τζετ.

Όλα καλά λοιπόν.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...