Jump to content

Εγγύηση κινέζικων καταστημάτων (Εμπειρίες μελών)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα. Χθες παρήγγειλα ένα κινητό από banggood φυσικά priority. Σήμερα έλαβα tracking number που ξεκινάει με LX. Ξέρει κανείς τί σημαίνει αυτό; Με Post NL λέει ότι το έστειλαν.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα. Χθες παρήγγειλα ένα κινητό από banggood φυσικά priority. Σήμερα έλαβα tracking number που ξεκινάει με LX. Ξέρει κανείς τί σημαίνει αυτό; Με Post NL λέει ότι το έστειλαν.

 

Πιθανοτερο νομιζω για να παρεις απαντηση ειναι να ρωτησεις εδω http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375316

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Χθες παρήγγειλα ένα κινητό από banggood φυσικά priority. Σήμερα έλαβα tracking number που ξεκινάει με LX. Ξέρει κανείς τί σημαίνει αυτό; Με Post NL λέει ότι το έστειλαν.

 

κι εγω ταμπλετ,τους ρωτησα κι απαντησαν οτι ολα ειναι οκ,θα ερθει οπως τ αλλα αφορολογητο

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Καλησπέρα παιδιά ,

Χρειάζομαι την βοήθεια σας αν κάποιος γνωρίζει και έχει το χρόνο.

 

Αγόρασα πριν 5 μήνες αυτό από gearbest:

https://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_568071.html

Ήρθε το χρησιμοποίησα και ξαφνικά σταμάτησε να φορτίζει.

Εφόσον ήταν εντός εγγύησης άνοιξα ένα τίκετ στο gearbest και μου πρότειναν να το στείλω για δωρεάν επισκευή.

Το έστειλα πίσω καθώς μου είχε κοστίσει κοντά στα 300 ευρώ και πλήρωσα επιπλέον τα μεταφορικά ωςτην Κίνα.

Μετά άρχισαν ναμου λένε ότι το αντικείμενο δεν μπορεί να επισκευαστεί και για το λόγο αυτό μπορούν να μου επιστρέψουν μόνο το 50% της αξίας του.

Μετά από άπειρα email μου είπαν ότι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν είναι να μου δώσουν το 60%.

Αφού μίλησα με τον ανώτερο και καλά μου λέει ότι πλήρες refund κάνουν μόνο στις πρώτες 45 ημέρες.

Το paypal λέει δεν μπορεί νακάνει κάτι γιατί έχουν περάσει 180 ημέρες από την αγορά του προϊόντος και να απευθυνθώ στο Ινστιτούτο προστασίας δικαιωμάτων καταναλωτή της χώρας μας...

Έχει τύχει σε κανέναν κάτι παρόμοιο ;Τι κάνατε ;

Γιατί να μην με αποζημιώσουν το 100% αφού δεν μπορούν να το φτιάξουν ;

Να σημειώσω ότι δούλευε απλάδεν φόρτιζε. Τώρα δηλαδή χάνω και το αντικείμενο και τα λεφτά της επιστροφής.

Παρακαλώ τα φώτα σας.

Επισυνάπτω και το τελευταίο κομμάτι της συζήτησης μας :

Gearbest Customer Support At 02/15/2018 01:39:05 CST

Dear Micheal,

 

 

 

We are so sorry for keeping you waiting so long for this repairing.

 

 

 

We are sorry to inform you that your item can't be repaired well any more.It is scrapped.

 

In this situation, we can offer you three options:

 

 

 

1.Partial refund to your GB Wallet as store credit.

 

We can offer you a partial refund of 157 USD to your Wallet and reward you with extra points(e.g. If your refund is 1 USD = 1 point.). This amount can be used for your future orders.

 

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

 

Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html

 

 

 

2)Partial refund to your original payment account.

 

We can refund 157 USD to your original payment account.

 

Please note:

 

For paypal refund, it may take up to 48 hours.

You can view the status of your refund from your Account History.

 

 

 

Please kindly inform us of your decision at your earliest convenience.

 

 

 

Best Regards

 

Waiola

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

 

 

Micheal At 02/20/2018 06:42:25 CST

Hey hello there.

Sorry but I think this message was invented for another recipient.

I bought this tablet Order Total: USD $ 331.50 usd.

The item is still in warranty.

Since you cannot repair it I want you to fully refund me for the price I paid.

I did not break it , I did not do anything to break the charge. Since it is still in warranty why do you offer me half the cost for a refund ? If you cannot pay back the money it costs why don't you send me another one then? Half the money is unacceptable and I cannot see any reason for that. I thought gearbest is a well known store for customer support. I paid Order Total: USD $ 331.50 the item is like you mentioned scrapped. Since I did nothing to scrap it and is still in warranty I think you have to give me a new one or my money back. I am waiting for your answer.

Gearbest Customer Support At 02/25/2018 05:51:24 CST

Dear Micheal,

 

 

 

We are extremely sorry for any inconvenience caused to you.

 

 

 

As the product was scrapped and we couldn't repaire it well.

 

Therefore, we can only provide you refund option.

 

As you are a valuable customer for us, we can refund you 60% of the product value to your payemnt account, which is 188 USD.

 

 

 

Can you please confirm I can go ahead with this refund?

 

 

 

Best Regards

 

Waiola

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

 

 

Micheal At 02/27/2018 05:48:56 CST

No you cannot go ahead with this refund. This is unacceptable . As you said you scrapped the product not me . This is your fault then not mine. I want 100% full refund. I will not accept anything else. I am waiting for an answer tomorrow, not in 3 days.

Gearbest Customer Support At 02/27/2018 07:02:06 CST

Dear Micheal,

 

 

 

We are extremely sorry for any inconvenience caused to you.

 

 

 

We have submitted this issue to our supervisor.

 

Please kindly wait 2 business day.

 

 

 

Thanks for your understanding and patience.

 

 

 

Best Regards

 

Waiola

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

 

 

Gearbest Customer Support At 03/01/2018 11:05:56 CST

Dear Micheal,

 

 

 

Thanks for your asking.

 

 

 

It is because your product is scrapped and in this situation,we couldn't it well.

 

Please note that you have used it for about 5 months,please note that we can only refund you partially.

 

Please forgive we have our strict policy:

 

https://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html

 

45 Day Money Back Guarantee

 

For most items, in the unlikely situation that your product is faulty, you can send it back for a refund or item exchange within 45 days of receiving it. Return shipping reimbursement is not available for this.

 

 

 

Please note that your issue is already more than 45 day, so we couldn't refund you fully.

 

 

 

Please reconsider our solution in former message.

 

 

 

Hope this is clear for you.

 

 

 

Best Regards

 

Waiola

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

 

 

 

Micheal At 03/02/2018 05:40:11 CST

Dear Waiola,

I have carefully read your answer and I have to tell you that your warranty terms do not describe what you are trying to tell me .

There is no single point , in your termas and warranty page (https://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html

 

) that says the word "partial refund".

Instead there are many points describing when a customer is not eligible for a refund like :

The customer voids the warranty if they:

- Flash the firmware of a device or root a device - Which I did not do

- Open the body in an attempt to fix the device - Which I did not do

- Modify, remove, customize, or swap parts of the product- Which I did not do

- Use the device in a way that it is not originally intended for- Which I did not do

- Continue to use the item once a fault occurs and causes more damage- Which I did not do.

In addition I found that my case suits best in this category :

One Year Repair Warranty

Since my item had one year repair warranty ,like your article describes :

"during which you are eligible for free repair."

So you have to repair my item like YOUR TERMS SAY. If you cannot repair my item , this is not my responsibility.

I keep asking the same question and I still do not get an answer :

What does this mean ?

It is because your product is scrapped and in this situation,we couldn't it well.

What do you mean my item is scrapped ? Did I scrap it ? Did I do anything to scrap it ? No.

So why should I not be refunded ? Maybe it was scrapped because of low quality materials ? Or maybe you scrapped it trying to fix it ? Why then you say you cannot refund me ? I do not understand. Your terms don't say anything like :If the item is scrapped by gearbest's support technician you will be partially refunded!This is not written anywhere !

So please proceed with a full refund of my item . I would like to speak with the general manager for this issue.

I have also sent an email to paypal describing the situation , I have reposted your answers on http://www.myphone.gr forum and also have contacted my country's consumer rights protection organization describing what has happened.

Give me back my money, or my tablet fixed. Please reconsider your offer.

 

Φίλε μου είμαι ακριβώς στην ίδια φάση με εσένα με ακριβώς το ίδιο tablet, μόνο που εμένα νέκρωσε εντελώς! Και εμένα 185$ μου δίνουν. Εγώ έχω ανοίξει παράπονο στο gearbest Greece και το παλεύω. Η ειρωνεία είναι ότι τους είπα να μου στείλουν πίσω το tablet μου μη επισκευασμένο, και μου είπαν ότι πλέον δεν μπορώ να το ξαναπάρω!!! Είναι απατεώνες οι άνθρωποι εκεί. Εγώ πιστεύω ότι μας πουλάνε refurbished. Δεν γίνεται να χαλάνε όλα έτσι τυχαία. Teclast Tbook 16 Power έχω στείλει

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Παιδιά να σας πω την προσωπική λυπητερή μου εμπειρία με το gearbest και ένα tablet 5 μόλις μηνών. Μετά από 5 μήνες λοιπόν σταμάτησε να δουλεύει. Μου λένε να το στείλω με δικά μου έξοδα (28,50€). Μετά αρχίζει ένας γολγοθάς με email λέγοντας μου ότι δεν επισκευάζεται και μου κάνουν refund 60€, ενώ η αγορά του + να το στείλω πίσω μου κόστισε 260€! Ναι καλά ακούσατε. Μετά από πολλά μηνύματα μου άρχιζαν να μου ανεβάζουν το refund. Τους έλεγα ότι αυτό που κάνουν δεν λέγεται εγγύηση, αλλά διαπραγμάτευση. Για να μην σας τα πολυλογώ, το μέγιστο refund που μου έδιναν, όπου και πήρα ήταν τα 160€. Όπως καταλαβαίνετε η εγγύηση που δίνει το κατάστημα τους, σε καμία περίπτωση δεν λέγεται εγγύηση. Εγώ προσωπικά, ποτέ ξανά δεν θα παραγγείλω από αυτούς, αντίθετος με το banggood να σου κάνουν FULL refund με την μία!!!
Link to comment
Share on other sites

To Gear απο αποψη εγγυησης ειναι τρεις λαλουν. Και ακομη περισσοτερο ειναι εκεινοι που εχουν την σελιδα στο facebook που οταν τους βαλεις τα δυσκολα την κανουν με ελαφρια, και αντε βρες ακρη τωρα.

Εννοειτε οτι πηραν το λαπτοπ, το συνεφεραν και το ξαναπουλησαν, και εσενα σου ειπαν οτι και καλα δεν φτιαχνεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Eγω 26 Ιουνιου αγορασα απο gearbest με προσφορα το Oneplus 6.

Μεχρι και χτες δεν το ειχαν στειλει.

Ειχα μπει στο facebook messenger που εχουν bot να απανταει ποτε θα σταλθει το κινητο. Στην αρχη ελεγε οτι θα το στειλουν 3 Ιουλιου, και 3 ιουλιου άλλαξε η ημερομηνια για 14 Ιουλιου. Απο 26 Ιουνιου να παει 14 Ιουλιου δηλαδη και ΙΣΩΣ να το στειλουν τοτε.

 

Ανοιξα case στο paypal απευθειας και στο site τους. Στο site τους μου απαντησαν ηδη οτι αφου ανοιξα case και στο paypal, θα μιλησουμε μεσω paypal. Eνας θεος ξερει ποτε θα απαντησουν εκει.

 

Σε τετοιες περιπτωσεις παντως, δεν θελει πολλα πολλα, όλα πρεπει να γινονται μεσω paypal και να πηγαινει καποιος για full refund.

 

Προσωπικα, δεν κραταω καμια κακια, αυτα ειναι αναμενομενα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ενώ έχω κάνει πάνω από 30-40 αγορές στο banggood χωρίς πρόβλημα και μου είχαν πληρώσει σχεδόν όλο το ποσό για ένα τάμπλετ που είχε κολλήσει και τους το επέστρεψα έχω στείλει ένα άλλο τάμπλετ από αρχές Ιουνίου για επισκευή γιατί κάτι είχε κάψει ενώ φόρτιζε και από τότε τους έχω στείλει πανω από 20 εμειλς με το τι γίνεται και πότε θα το πάρω και το δούλεμα πάει σύννεφο μέχρι τώρα ....

 

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δέμα με κινητό από gearbest με Belgium post ήταν στα αζήτητα 35 ημέρες. Το gearbest αρχικά με ενημέρωσε ότι πρέπει να περάσουν 60 ημέρες από την παραγγελία για να προτείνουν λύση, προς έκπληξή μου την επόμενη ημέρα πρότειναν refund ή αποστολή ξανά. Ζήτησα refund, την επόμενη μέρα είδα τα χρήματα στο paypal.

Αρκετά σωστή αντιμετώπιση από το μαγαζί.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Δέμα με κινητό από gearbest με Belgium post ήταν στα αζήτητα 35 ημέρες. Το gearbest αρχικά με ενημέρωσε ότι πρέπει να περάσουν 60 ημέρες από την παραγγελία για να προτείνουν λύση, προς έκπληξή μου την επόμενη ημέρα πρότειναν refund ή αποστολή ξανά. Ζήτησα refund, την επόμενη μέρα είδα τα χρήματα στο paypal.

Αρκετά σωστή αντιμετώπιση από το μαγαζί.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Το σωστή αντιμετώπιση είναι σχετικό γιατί εσύ ήθελες ένα νέο κινητό και το μαγαζί το μόνο που κατάφερε μετά από 35 μέρες είναι να σου επιστρέψει τα χρήματα που είχε πάρει για να σου δώσει κινητο!

Επίσης το ότι σου επέστρεψε χρήματα χωρίς να περάσει ο απαραίτητος χρόνος που σου είπαν και αυτό περίεργο είναι.

 

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το σωστή αντιμετώπιση είναι σχετικό γιατί εσύ ήθελες ένα νέο κινητό και το μαγαζί το μόνο που κατάφερε μετά από 35 μέρες είναι να σου επιστρέψει τα χρήματα που είχε πάρει για να σου δώσει κινητο!

Επίσης το ότι σου επέστρεψε χρήματα χωρίς να περάσει ο απαραίτητος χρόνος που σου είπαν και αυτό περίεργο είναι.

 

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Δεν έχεις άδικο σε αυτό. Αλλά από τη στιγμή που το μαγαζί έστειλε το δέμα, από εκεί και πέρα θεωρώ ότι η ευθυνη είναι κυρίως της ταχυδρομικής εταιρίας. Γενικά με Belgium post υπήρξαν αρκετές αναφορές για χαμένα δέματα τον τελευταίο καιρό, κάτι που ίσως έπαιξε ρόλο στην επιστροφή χρημάτων χωρίς να χρειαστεί εμπλοκή paypal, αλλά και στο ότι σταμάτησε το μαγαζί να στέλνει κινητά με Belgium post. Αυτα λέει η λογική. Τώρα αν κρύβεται κάτι άλλο από πίσω δεν μπορούμε να γνωρίζουμε. Γι' αυτό άλλωστε λέμε ότι υπάρχει ρίσκο για αγορές από Κίνα.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Να γράψω και εγώ την εμπειρία μου με το banggood. Χρόνια πελάτης και παλιότερα που χρειάστηκα την εγγύηση δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Αλλά έχω παρατηρήσει τον τελευταίο χρόνο το banggood έχει χειροτέρεψει στο θέμα τον εγγυήσεων. Το καλοκαίρι χρειάστηκα να επικοινωνήσω μαζί τους για ένα xiaomi smartwatch το οποίο η μπαταρία του άρχισε να τελειώσει πολύ γρήγορα. Μου απάντησαν να κάνω reset που είχα κάνει και χωρίς κάποιο αποτέλεσμα φυσικά. Τους είπα να τους το γυρίσω να μου το φτιάξουν αλλά δεν δέχονταν με τίποτα να πληρώσουν τα έξοδα αποστολής τα οποία φυσικά ήταν το 1/3 της τιμής του smartwatch και εγώ δεν τα πλήρωνα γιατί φυσικά δεν συμφερε. Το άφησα λοιπόν στο συρτάρι γιατί δεν είχα και το χρόνο να ασχολειθω παραπάνω. Άλλη περίπτωση τώρα που χρειάστηκε να τους στείλω για μια βρύση που είχα παραγγείλει και μετα από 6 μήνες ξεκίνησε να στάζει δεν δέχονται επιστροφή χρημάτων ούτε να μου στείλουν άλλη. Φυσικά όταν περάσουν οι 90 μέρες δεν έχουν πλέον τον μπαμπούλα paypal από πάνω τους το παίζουν τρελιτσα και δεν τους νοιάζει. Πολύ κρίμα για αυτό το μαγαζί που το είχα και για καλό. Από εμένα δεν ξανά παραγγέλνω απο αυτός ούτε καρφίτσα. Το gearbest μπορεί να είμαι χειρότερο τουλάχιστον όμως έχει πολύ χαμηλότερες τιμές
Link to comment
Share on other sites

Να γράψω και εγώ την εμπειρία μου με το banggood. Χρόνια πελάτης και παλιότερα που χρειάστηκα την εγγύηση δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Αλλά έχω παρατηρήσει τον τελευταίο χρόνο το banggood έχει χειροτέρεψει στο θέμα τον εγγυήσεων. Το καλοκαίρι χρειάστηκα να επικοινωνήσω μαζί τους για ένα xiaomi smartwatch το οποίο η μπαταρία του άρχισε να τελειώσει πολύ γρήγορα. Μου απάντησαν να κάνω reset που είχα κάνει και χωρίς κάποιο αποτέλεσμα φυσικά. Τους είπα να τους το γυρίσω να μου το φτιάξουν αλλά δεν δέχονταν με τίποτα να πληρώσουν τα έξοδα αποστολής τα οποία φυσικά ήταν το 1/3 της τιμής του smartwatch και εγώ δεν τα πλήρωνα γιατί φυσικά δεν συμφερε. Το άφησα λοιπόν στο συρτάρι γιατί δεν είχα και το χρόνο να ασχολειθω παραπάνω. Άλλη περίπτωση τώρα που χρειάστηκε να τους στείλω για μια βρύση που είχα παραγγείλει και μετα από 6 μήνες ξεκίνησε να στάζει δεν δέχονται επιστροφή χρημάτων ούτε να μου στείλουν άλλη. Φυσικά όταν περάσουν οι 90 μέρες δεν έχουν πλέον τον μπαμπούλα paypal από πάνω τους το παίζουν τρελιτσα και δεν τους νοιάζει. Πολύ κρίμα για αυτό το μαγαζί που το είχα και για καλό. Από εμένα δεν ξανά παραγγέλνω απο αυτός ούτε καρφίτσα. Το gearbest μπορεί να είμαι χειρότερο τουλάχιστον όμως έχει πολύ χαμηλότερες τιμές

 

Στους όρους τους πάντως (μετά από μία γρήγορη ματιά που έριξα) αναφέρουν ότι δεν πληρώνουν τα έξοδα αποστολής αν έχει περάσει ένας μήνας. Οπότε από την στιγμή που το αναφέρουν δεν μπορείς να τους πεις κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Στους όρους τους πάντως (μετά από μία γρήγορη ματιά που έριξα) αναφέρουν ότι δεν πληρώνουν τα έξοδα αποστολής αν έχει περάσει ένας μήνας. Οπότε από την στιγμή που το αναφέρουν δεν μπορείς να τους πεις κάτι.

 

Τουλάχιστον έπρεπε να μου κάνουν refund έστω και το μισό ποσό που έκανε παλιά το gearbest αλλά ούτε αυτό δέχονται πλέον

Link to comment
Share on other sites

Λεφτά επιστροφής δίνει το PayPal, μην το κουράζετε

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...