Jump to content

Εγγύηση κινέζικων καταστημάτων (Εμπειρίες μελών)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα! αν και δεν θα αναφέρω για κινητό δεν πειράζει γιατί το μαγαζί έχει και κινητά. Πρόκειτε για το http://www.chinavasion.net

παρακαλώ να μπει στην λιστα. Ειναι παρα πολυ αξιοπιστοι, ειχα παρει μια ip camera που γυρνουσε το κεφαλι και καηκε στην εβδομαδα :lol::lol::lol: τους το λεω με email μου απαντανε την επομενη να την στειλω πισω με δωρεαν μεταφορικα απο την πλευρα τους. Την εστειλα με ΕΛΤΑ σκετη χωρις παρελκομενα. Ερχεται μετα απο 2 εβδομαδες αν θυμαμαι καλα δουλευε, μετα απο 2 μερες παλι τα ιδια. Την ανοιγω δεν εβγαλα ακρη, ειπαν στειλε και δεν πειραζει οτι την ανοιξα!!! :blink: και τελικα μετα μου απαντανε οτι ειναι προβληματικη παρτιδα, μου εκαναν πιστωση, αφαιρεσαν κατι επειδη δεν εστειλα τα παρελκομενα (χαμενα δεν πηγαν) και εβαλα λιγα ευρω ακομα και πηρα car dvd και πισω καμερα που τα εχω ακομα....:) δλδ πληρωσα μονο μεταφορικα να παει 2 φορες αν θυμαμαι καλα 16 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

minideal.net : λύθηκε

 

THL W100S Μετά από 2 μήνες αγοράς πρόβλημα στην μπροστά κάμερα έστειλα mail στο minideal και μου έδωσαν διεύθυνσή αποστολής για επιστροφή με εγγύηση κόστος 8 ευρό πληρώθηκε από εμένα έκανε 21 μέρες να παραλάβουν μια βδομάδα στο service και άλλες 20 για επιστροφή η οποία πληρώθηκε από αυτούς μέχρι και σήμερα έκλεισα έναν χρόνο δουλεύει άψογα.

Το μόνο αρνητικό ο χρόνος να πάει και να έρθει σχεδόν 2 μήνες.

 

Μπράβο στο minideal για την γρήγορη ανταπόκριση και εξυπηρέτηση.:D

Link to comment
Share on other sites

Πολύ χρήσιμο θεμα .

Πιστεύω πως με αυτόν τον τροπο θα εχουμε πιο σαφή εικονα για την υποστήριξη αυτων των καταστηματων.

 

Αγορα από Geekbuing - το πρόβλημα Δεν λύθηκε

Αγόρασα το Κινητό Mijue M9 απο το Geekbuing τον Μάιο του 2014 και παρελαβα 10/6/14.

Παρουσίασε πρόβλημα από την πρώτη μερα και με του που άδειασε η μπαταρία του δεν ξαναφόρτισε .

Εστειλα mail οπου μου απάντησαν μετα από τρεις προσπάθειες , την τέταρτη μερα

Το στειλα πισω ζητώντας επιστροφή χρημάτων αφου το κινητό ηρθε ελαττωματικό και δεν εβγαλε ουτε μια μερα λειτουργίας

Εφτασε στον προορισμό μετα από 25 μερες και ενώ τους ενημέρωνα να το παρουν από το τοπικο τους ταχυδρομειο δεν εκαναν καμια κίνηση για 5 μερες.

Αφου το παρέλαβαν αποδεδειγμένα και περιμένοντας άλλες τρεις μερες τελικα μου προτειναν επιστροφή ένα μερος των χρημάτων μου γιατι όπως υποστήριζαν το κινητο ηταν γρατζουνισμένο.

Να σημειώσω πως τους ειχα στείλει φωτογραφίες όταν τους το έστελνα με την άψογη εικονα της συσκευης όπως και της συσκευασίας που τους το εστειλα

Για να μην τα πολυλογώ περασαν λιγες μερες ακομη οπου δεν εκαναν επιστροφή χρηματων και τελικα τα πηρα πισω μεσω paypal.

 

Από το συγκεκριμένο καταστημα ειχα αγοράσει στο παρελθον αλλα δυο κινητα που ευτυχώς λειτουργούν ακομα και δεν χρειάστηκε η εγγυηση αλλα στο μέλλον δεν πρόκειται να αγοράσω από το geekbuing ουτε ζελατινα .

Link to comment
Share on other sites

Geekbuying & chinabuye χρειαστηκα (για πελατες) την εγγυηση και με τους 2 βρηκα ακρη ,με το geek ηταν ενα ainol fire που πεθανε ο digitizer το εστειλα πισω με δικα μου εξοδα το εφτιαξαν και μου το εστειλαν πισω με δικα τους εξοδα.Αψογοι θα ελεγα.Απο οτι καταλαβα απο τον αστεριο ,αυτες οι μερες εχουν περασει για το geek και ειναι κριμα.

Για το chinabuye ηταν ενα ταμπλετ με τρελη συμπεριφορα (εκλεινε οποτε ηθελε ,μαλλον υπερθερμανση) και μου προσεφεραν τα μισα λεφτα που στοιχιζε χωρις να το στειλω πισω και κατι κουπονια δωρο οποτε θα μπορουσα να αγορασω οτι αλλο ηθελα (δεν υπηρχε το ιδιο ταμπλετ σε στοκ) με μικρη επιβαρυνση.Εξαιρετικη συμπεριφορα και εντιμο μαγαζι (με κακιστο packaging για οποιον σκεφτεται να αγορασει απο εκει να το ξερει) με ειχαν εκπληξει ευχαριστα.

Link to comment
Share on other sites

edit :δεν με αφηνει να κανω edit το πρωτο ποστ :( οποτε καθε λιγα ποστ θα το ξαναγραφω ολοκληρο ανανεωμενο

 

B2CBuying.com : λύθηκε: ------ δεν λύθηκε

minideal.net : λύθηκε:1---- δεν λύθηκε

Coolicool.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

merimobiles.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

Gearbest.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

GeekBuying.com : λύθηκε 3 ------ δεν λύθηκε 2

To2c.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

Touch-us.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

vickmall.com: : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

antelife.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

1949deal.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

ETOTALK.COM : λύθηκε ------ δεν λύθηκε 1

chinavasion.net :λύθηκε 1 ------ δεν λύθηκε

chinabuye : λύθηκε 1 ------ δεν λύθηκε

 

καταγραφηκαν τα service απο: asterisd,nxontz,asot,nikifoross,tigreos,telmusic,evmenis,Karthan7,

Edited by Darkorigin
Link to comment
Share on other sites

Εκανα copy - paste το ποστ που ειχα γραψει στο GeekBuying

 

translation in Greek

 

Καλημερα

 

Να γραψω την αντιμετωπιση που ειχα απο το καταστημα σε ενα προιον που αγορασα.

Στα μεσα νοεμβριου αγορασα ενα τηλεφωνο

και το παρελαβα μετα απο ~15-20 ημερες.

Το τηλεφωνο εβγαλε ενα προβλημα με την οθονη μετα απο ~3 μηνες που το ειχα στην κατοχη μου. Το προβλημα ειναι αυτο που δειχνω στο βιντεο https://www.dropbox.com/s/62trr32stofroe3/VID_20140224_223718.3gp

Επικοινωνισα με το σέρβις του καταστηματος, τους εδειξα με βιντεο το προβλημα και μου εστειλαν ενα εντυπο για να το εκτυπωσω , να γραψω το προβλημα στο χαρτι, να το στειλω σε αυτους για να το στειλουν στο εργοστασιο για να το επισκευασουν.

Στις 6 μαρτιου το ταχυδρομησα για να το στειλω πισω στο καταστημα.

με την επικοινωνια που ειχα μαζι τους μου ελεγαν οτι ειναι στο εργοστασιο, εκει (παντα με τα λεγομενα τους) εμεινε περιπου 1 μηνα.

Τους εγραψα οτι οταν παραλαβουν παλι το τηλεφωνο απο το εργοστασιο, πριν μου το στειλουν πισω να το ελενξουν και αυτοι για να δουν οτι ολα δουλευουν κανονικα.

Πριν μερικες ημερες με ειδοποιησαν οτι το τηλεφωνο ειναι ετοιμο και μου το στελνουν πισω με αριθμο παρακολουθησης.

Παρελαβα το τηλεφωνο πριν 3 ημερες, μαλλον μου εστειλαν καινουριο τηλεφωνο (ή επισκευασμενο) χωρις κουτι, οπως παντα σε πολυ καλη συσκευασια.

 

Ξερω, ειναι μεγαλο το χρονικο διαστημα που περασε. Για εμενα εχει μεγαλη σημασια που ολα πηγαν καλα και το καταστημα ηταν αψογο στην επικοινωνια.

Ειχα διαβασει οτι εχει πολυ καλο σερβις μετα την πωληση και το επιβεβαιωνω.

 

Πολλα συγχαρητηρια στο καταστημα , σιγουρα θα το ξανα προτιμησω!

 

Ευχαριστω πολυ

 

θανασης

 

Απο αυτα που διαβαζω αλλαξαν τακτικη, κριμα :(

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Ποια ειναι καλα καταστηματα πες τε μ θελω να αγωρασο κινεζικο :-P

Vickmall

Minideal

Coolicool

To2c

LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

ωραίο ποστ!!!

 

2 κινητά έχω πάρει από κίνα, ένα από geekbuying, όπου έφτασε σε 20 μέρες, είχε πρόβλημα από τη μάνα του, το έστειλα πίσω, μου έστειλαν τα χρήματά μου χωρίς πρόβλημα, αλλά για να λυθεί χρειάστηκαν 38 emails... και κάθε φορά μιλούσα με άλλο άτομο και ξανά από την αρχή το πρόβλημα κτλ...

 

το δεύτερο κινητό το πήρα από Minideal.com, είχε πρόβλημα με το gps, τους έστειλα μήνυμα, μου έστειλαν άμεσα ρομ, την πέρασα και όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

παιδια στις τιμες που εχουν στα sites ειναι δολλαρια αμερικης ? γτ δεν ξερω τι να βαλω στον μετατροπεα χρηματων για να δω ποσο ειναι σε ευρω.
Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που το κινητό δεν επισκευάζεται και εφόσον είναι εντός εγγύησης... π.χ το δικό μου έκανε επανεκκινήσεις και έκλεινε σε τυχαίες στιγμές, γίνεται αντικατάσταση;
Link to comment
Share on other sites

ωραίο ποστ!!!

 

2 κινητά έχω πάρει από κίνα, ένα από geekbuying, όπου έφτασε σε 20 μέρες, είχε πρόβλημα από τη μάνα του, το έστειλα πίσω, μου έστειλαν τα χρήματά μου χωρίς πρόβλημα, αλλά για να λυθεί χρειάστηκαν 38 emails... και κάθε φορά μιλούσα με άλλο άτομο και ξανά από την αρχή το πρόβλημα κτλ...

 

το δεύτερο κινητό το πήρα από Minideal.com, είχε πρόβλημα με το gps, τους έστειλα μήνυμα, μου έστειλαν άμεσα ρομ, την πέρασα και όλα καλά.

Πραγματικα 38 emails;

 

παιδια στις τιμες που εχουν στα sites ειναι δολλαρια αμερικης ? γτ δεν ξερω τι να βαλω στον μετατροπεα χρηματων για να δω ποσο ειναι σε ευρω.

Κανε την μετατροπη μονος σου κι οχι απο το site.

 

Σε περίπτωση που το κινητό δεν επισκευάζεται και εφόσον είναι εντός εγγύησης... π.χ το δικό μου έκανε επανεκκινήσεις και έκλεινε σε τυχαίες στιγμές, γίνεται αντικατάσταση;

Καποιοιβκανου καποιοι οχι. Γενικα μας τα μασανε οι κινεζοι.

 

Καλυτερες απαντησεις θα παρετε σε αυτο το τοπικ που το παρακολοθουν περισσοτεροι.

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2591767

Edited by TUPAC_RIP

LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα πήγαινε καλά ως την προηγούμενη σελίδα, με αναφορές αντιμετώπισης από καταστήματα σε περιπτώσεις που κλήθηκαν να εφαρμόσουν την κάλυψη με εγγύηση της συσκευής.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα πήγαινε καλά ως την προηγούμενη σελίδα, με αναφορές αντιμετώπισης από καταστήματα σε περιπτώσεις που κλήθηκαν να εφαρμόσουν την κάλυψη με εγγύηση της συσκευής.

Εχεις δικιο. Καλο ειναι εδω να αναφερομαστε μονο σε θεματα εγγυησης.

LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

edit :δεν με αφηνει να κανω edit το πρωτο ποστ :( οποτε καθε λιγα ποστ θα το ξαναγραφω ολοκληρο ανανεωμενο

 

B2CBuying.com : λύθηκε: ------ δεν λύθηκε

minideal.net : λύθηκε:2---- δεν λύθηκε

Coolicool.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

merimobiles.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

Gearbest.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

GeekBuying.com : λύθηκε 4 ------ δεν λύθηκε 2

To2c.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

Touch-us.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

vickmall.com: : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

antelife.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

1949deal.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

ETOTALK.COM : λύθηκε ------ δεν λύθηκε 1

chinavasion.net :λύθηκε 1 ------ δεν λύθηκε

chinabuye : λύθηκε 1 ------ δεν λύθηκε

 

καταγραφηκαν τα service απο: asterisd,nxontz,asot,nikifoross,tigreos,telmusic,evmenis,Karthan7,stratakisggiioo,

 

EDIT να ξαναπουμε για αλλη μια φορα εδω ποσταρουμε μονο οσοι ειχαμε προβλημα με καπιο καταστημα και το τι εγινε τελικα , λυθηκε το προβλημα μας ή οχι. τιποτα αλλο, οχι ερωτησεις για το πιο ειναι καλο και πιο οχι και τι να κανω στην εγγυηση , υπαρχουν αλλα νηματα γιαυτα

σπκοπος του νηματος εδω ειναι να εχουμε μια εικονα για το πιο καταστημα εχει after sales και πιο οχι με νουμερα. οχι να λεει ο καθενας τον πονο του

Edited by Darkorigin
Link to comment
Share on other sites

Και να συμπληρώσω για το Geekbuying:

 

Tablet #1, καταφθάνει με ελλατωματικό wifi, δεν έπιανε στα 4 μέτρα εντός δωματίου. Ανοίγω το πίσω καπάκι για να δω μήπως έχει ξεκουμπώσει το καλώδιο της κεραίας (πιάνουν τα χέρια μου, 35 χρόνια στα ηλεκτρονικά DIY είμαι), βλέπω μιά κόλληση άστα να πάνε και τους την στέλνω φωτογραφία. Μου απαντάνε στείλτο πίσω, αλλά δεν έχει αντικατάσταση (3 ημερών ήτανε), γιατί άνοιξες το πίσω καπάκι. Αποτέλεσμα, 4 μήνες από την αγορά και ακόμα περιμένω την επισκευασμένη ταμπλέτα. Παλιά, κάνανε αντικατάσταση για ψύλλου πήδημα.

 

Tablet #2, καταφθάνει με πρόβλημα στην οθόνη, αναβοσβήνει. Το στέλνω πίσω και ούτε και εδώ κάνουν επιτόπου αντικατάσταση, σταμάτησε το μοντέλο και δεν έχουμε άλλο να στείλουμε. Στείλτε άλλο μοντέλο τους λέω, όχι μου λένε θα το επισκευάσουμε και θα το στείλουμε πίσω. 4 μήνες και αυτό σαν το από πάνω.

 

Tablet #3, (το Pipo S6, που έχουν καεί 4 στα χέρια μου), καίγεται στις 20 μέρες από την παραλαβή. Μέχρι να γινει το κονέ για να το στείλω πίσω, περνάει ο μήνας, δεν έχει άμεση αντικατάσταση ούτε σε αυτό. 4 μήνες και αυτό.

 

Τα παραπάνω γίναν τον Ιούνιο, τότε που πήρα χαμπάρι ότι το service του Geekbuying το άλλαξε το τροπάρι και αρχίσαν να αθετούν τους όρους της εγγύησής τους. Κανονικά έπρεπε να τους πλακώσω στα Paypal dispute, αλλά είχα πάρει 40 παραγγελίες μέχρι τότε από αυτούς και μέχρι εκείνη την στιγμή, ήταν άψογοι στα 3-4 προβλήματα που είχαν βγει μέχρι τον Μάιο. Αυτές οι 3 ταμπλέτες και το Zopo ZP950+, που κάηκε στους 8 μήνες και το έφαγε ο κολλητός 200$ τηλέφωνο (post http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5654031#post5654031 ), ήταν οι τελευταίες συναλλαγές με το σαπιομάγαζο, κάπου εκεί αλλάξανε και τους όρους στην εγγύησή τους στο site και αυτήν την στιγμή αν τους διαβάσετε, ουσιαστικά καλύπτουν μόνο τον πρώτο μήνα όλο την συσκευή, μετά ο πελάτης πληρώνει το ανταλλακτικό. Άμα καεί κάνα μικρόφωνο ή ακουστικό, υποθέτω θα το καλύψουν και μετά τον πρώτο μήνα, αλλά για χοντρά προβλήματα, θεωρώ ότι θα σας αφήσουν στα κρύα του λουτρού όπως στο Zopo.

Link to comment
Share on other sites

Και να συμπληρώσω για το Geekbuying:

 

Tablet #1, καταφθάνει με ελλατωματικό wifi, δεν έπιανε στα 4 μέτρα εντός δωματίου. Ανοίγω το πίσω καπάκι για να δω μήπως έχει ξεκουμπώσει το καλώδιο της κεραίας (πιάνουν τα χέρια μου, 35 χρόνια στα ηλεκτρονικά DIY είμαι), βλέπω μιά κόλληση άστα να πάνε και τους την στέλνω φωτογραφία. Μου απαντάνε στείλτο πίσω, αλλά δεν έχει αντικατάσταση (3 ημερών ήτανε), γιατί άνοιξες το πίσω καπάκι. Αποτέλεσμα, 4 μήνες από την αγορά και ακόμα περιμένω την επισκευασμένη ταμπλέτα. Παλιά, κάνανε αντικατάσταση για ψύλλου πήδημα.

 

Tablet #2, καταφθάνει με πρόβλημα στην οθόνη, αναβοσβήνει. Το στέλνω πίσω και ούτε και εδώ κάνουν επιτόπου αντικατάσταση, σταμάτησε το μοντέλο και δεν έχουμε άλλο να στείλουμε. Στείλτε άλλο μοντέλο τους λέω, όχι μου λένε θα το επισκευάσουμε και θα το στείλουμε πίσω. 4 μήνες και αυτό σαν το από πάνω.

 

Tablet #3, (το Pipo S6, που έχουν καεί 4 στα χέρια μου), καίγεται στις 20 μέρες από την παραλαβή. Μέχρι να γινει το κονέ για να το στείλω πίσω, περνάει ο μήνας, δεν έχει άμεση αντικατάσταση ούτε σε αυτό. 4 μήνες και αυτό.

 

Τα παραπάνω γίναν τον Ιούνιο, τότε που πήρα χαμπάρι ότι το service του Geekbuying το άλλαξε το τροπάρι και αρχίσαν να αθετούν τους όρους της εγγύησής τους. Κανονικά έπρεπε να τους πλακώσω στα Paypal dispute, αλλά είχα πάρει 40 παραγγελίες μέχρι τότε από αυτούς και μέχρι εκείνη την στιγμή, ήταν άψογοι στα 3-4 προβλήματα που είχαν βγει μέχρι τον Μάιο. Αυτές οι 3 ταμπλέτες και το Zopo ZP950+, που κάηκε στους 8 μήνες και το έφαγε ο κολλητός 200$ τηλέφωνο (post http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5654031#post5654031 ), ήταν οι τελευταίες συναλλαγές με το σαπιομάγαζο, κάπου εκεί αλλάξανε και τους όρους στην εγγύησή τους στο site και αυτήν την στιγμή αν τους διαβάσετε, ουσιαστικά καλύπτουν μόνο τον πρώτο μήνα όλο την συσκευή, μετά ο πελάτης πληρώνει το ανταλλακτικό. Άμα καεί κάνα μικρόφωνο ή ακουστικό, υποθέτω θα το καλύψουν και μετά τον πρώτο μήνα, αλλά για χοντρά προβλήματα, θεωρώ ότι θα σας αφήσουν στα κρύα του λουτρού όπως στο Zopo.

Ούτε μικρόφωνο....

Ενάμιση μήνα τώρα τους έχω ρωτήσει που θα βρω να ΑΓΟΡΑΣΩ εγώ μεγάφωνο για το blackview (εντάξει δεν είναι και τόσο συνηθισμένη συσκευή ) μέσω ζωντανής συνομιλίας, να μου υποδείξουν δηλαδή και να το αγοράσω και να το βάλω μόνος μου ... ΤΊΠΟΤΑ στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα....

Ούτε εγγυήσεις για ούτε τίποτα δεν ζήτησα.

Αν δεν τους απειλησεις με PayPal, τελείωσε το πανηγύρι...

Γιώργος//ROM: Omega XT v16/RADIO:2.14/NATIVE ANDROID ROMS

pinterest,instagram,EyeEm,flickr

Link to comment
Share on other sites

edit :δεν με αφηνει να κανω edit το πρωτο ποστ :( οποτε καθε λιγα ποστ θα το ξαναγραφω ολοκληρο ανανεωμενο

 

B2CBuying.com : λύθηκε: ------ δεν λύθηκε

minideal.net : λύθηκε:2---- δεν λύθηκε

Coolicool.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

merimobiles.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

Gearbest.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

GeekBuying.com : λύθηκε 4 ------ δεν λύθηκε 2

To2c.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

Touch-us.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

vickmall.com: : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

antelife.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

1949deal.com : λύθηκε ------ δεν λύθηκε

ETOTALK.COM : λύθηκε ------ δεν λύθηκε 1

chinavasion.net :λύθηκε 1 ------ δεν λύθηκε

chinabuye : λύθηκε 1 ------ δεν λύθηκε

 

καταγραφηκαν τα service απο: asterisd,nxontz,asot,nikifoross,tigreos,telmusic,evmenis,Karthan7,stratakisggiioo,

 

EDIT να ξαναπουμε για αλλη μια φορα εδω ποσταρουμε μονο οσοι ειχαμε προβλημα με καπιο καταστημα και το τι εγινε τελικα , λυθηκε το προβλημα μας ή οχι. τιποτα αλλο, οχι ερωτησεις για το πιο ειναι καλο και πιο οχι και τι να κανω στην εγγυηση , υπαρχουν αλλα νηματα γιαυτα

σπκοπος του νηματος εδω ειναι να εχουμε μια εικονα για το πιο καταστημα εχει after sales και πιο οχι με νουμερα. οχι να λεει ο καθενας τον πονο του

 

Τροποποιήθηκε το πρώτο post. Η τροποποίηση του πρώτου post μπορεί να γίνεται είτε από εμένα είτε από κάποιον άλλον αρμόδιο διαχειριστή.

Link to comment
Share on other sites

Pandawill Οι μεγαλυτεροι απατεωνες και κλεφτες

Σας ενημερωνω ολους για να ξερετε τι κλεφτες και απατεωνες ειναι αυτοι.

Φιλος παραγγειλε δυο κινητα,το ενα ηρθε νεκρο,ζητησε λεφτα πισω,εκαναν την παπια,συγχρονως ειχε παραγγειλει αλλο ενα του ειπαν οτι για να το στειλουν πρεπει να κλεισει το ντισπιουτ του πρωτου,το paypal τον συμβουλεψε να μην το κανει,εκεινοι παρελαβαν το πρωτο αλλα δεν φανηκε στο τρακινγκ....

 

Dear customer.

Thanks for your kind mention.

First you need close the dispute of 100798965.

You open dispute and send us only one phone.

Sorry that we can not refund you now.

Have a nice weekend .

Yours,

Silence.

 

και

 

Dear customer

 

Sorry for any trouble caused by us in advance.

Your returned parcel sku46735 with A battery has arrived here recently.

After checking and testing,our related colleague have found the problems you said.

Sorry again for any trouble may caused.

hope you could kindly to close the dispute first

Any questions ,please feel free to contact with us timely.

Hope you a nice day!

 

 

 

 

 

Το paypal δεν θεωρησε οτι το ελλατωματικο παρεληφθη και δεν εκρινε οτι πρεπει να γινει επιστροφη χρηματων παρ ολο που σταλθηκε το παρα πανω μεηλ δυο φορες σε αυτους,το πανταγουιλ εστειλε ενα τρακινγκγ για το επομενο κινητο τελικα....

 

Τι παρελαβε ο ξαδερφος?

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

 

https://onedrive.live.com/...JCJbjg-KpPBu1Q

 

 

Παρακαλω οι διαχειριστες να βαλουν σε θεση που να διαβαζουν ολοι αυτο το ποστ,μιλαμεγια απατεωνες αισχρης μορφης,εχουν κλεψει 170 δολλαρια σχεδον και δεν απαντανε στα μεηλ μας,περιμενουμε να κρινει το πεηπαλ την δευτερη υποθεση και να μας ερθει αναφορα αποτα κινεζικα ταχυδρομεια για το τι εγινε και δεν φαινεται το τρακινγκ παραλαβης του πρωτου πουθενα.

 

ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ απο το Pandawill,ειναι κλεφτες και απατεωνες,διαχειριστες,προστατε ψτε τα μελη του φορουμ.

Link to comment
Share on other sites

Pandawill Οι μεγαλυτεροι απατεωνες και κλεφτες

Σας ενημερωνω ολους για να ξερετε τι κλεφτες και απατεωνες ειναι αυτοι.

Φιλος παραγγειλε δυο κινητα,το ενα ηρθε νεκρο,ζητησε λεφτα πισω,εκαναν την παπια,συγχρονως ειχε παραγγειλει αλλο ενα του ειπαν οτι για να το στειλουν πρεπει να κλεισει το ντισπιουτ του πρωτου,το paypal τον συμβουλεψε να μην το κανει,εκεινοι παρελαβαν το πρωτο αλλα δεν φανηκε στο τρακινγκ....

 

Dear customer.

Thanks for your kind mention.

First you need close the dispute of 100798965.

You open dispute and send us only one phone.

Sorry that we can not refund you now.

Have a nice weekend .

Yours,

Silence.

 

και

 

Dear customer

 

Sorry for any trouble caused by us in advance.

Your returned parcel sku46735 with A battery has arrived here recently.

After checking and testing,our related colleague have found the problems you said.

Sorry again for any trouble may caused.

hope you could kindly to close the dispute first

Any questions ,please feel free to contact with us timely.

Hope you a nice day!

 

 

 

 

 

Το paypal δεν θεωρησε οτι το ελλατωματικο παρεληφθη και δεν εκρινε οτι πρεπει να γινει επιστροφη χρηματων παρ ολο που σταλθηκε το παρα πανω μεηλ δυο φορες σε αυτους,το πανταγουιλ εστειλε ενα τρακινγκγ για το επομενο κινητο τελικα....

 

Τι παρελαβε ο ξαδερφος?

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

 

https://onedrive.live.com/...JCJbjg-KpPBu1Q

 

 

Παρακαλω οι διαχειριστες να βαλουν σε θεση που να διαβαζουν ολοι αυτο το ποστ,μιλαμεγια απατεωνες αισχρης μορφης,εχουν κλεψει 170 δολλαρια σχεδον και δεν απαντανε στα μεηλ μας,περιμενουμε να κρινει το πεηπαλ την δευτερη υποθεση και να μας ερθει αναφορα αποτα κινεζικα ταχυδρομεια για το τι εγινε και δεν φαινεται το τρακινγκ παραλαβης του πρωτου πουθενα.

 

ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ απο το Pandawill,ειναι κλεφτες και απατεωνες,διαχειριστες,προστατε ψτε τα μελη του φορουμ.

 

Αμήν!

 

(καλά τα λές :) )

Link to comment
Share on other sites

Τί παρελαβε ο ξαδερφος; Δε υπαρχει το αρχειο στο λινκ.

LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

... τοτε μαλλον αυτο παρελαβε ....... ΤΙΠΟΤΑ !! :lol:

Ααααα.. επιτιδες το εκανες.

Καλο!

LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

... τοτε μαλλον αυτο παρελαβε ....... ΤΙΠΟΤΑ !! :lol:

 

ενα android phone holder,φυσικα το paypal την επομενη ημερα εδωσε τα χρηματα πισω αλλα το pandawill ειναι απατεωνες ολκης,ακομη δεν εχει βρεθει λυση για το πρωτο κινητο,οχι υπηρχε το unboxing,τωρα τι εγινε δεν ξερω,παντως να παραλαμβανετε παντα με βιντεοσκοπηση,δεν εχουμε αλλη αμυνα .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...