Jump to content

Εγγύηση κινέζικων καταστημάτων (Εμπειρίες μελών)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

  • Administrators
Καλησπέρα. Ποιος είναι ο φθηνοτερος τρόπος να στειλω συστημενο τηλέφωνο πίσω στην Κίνα και ποσό περίπου κοστίζει; Ευχαριστώ.

 

Γράφεις σε λάθος μέρος, ρίξε μια ματιά εδώ...

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375316

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=398525

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Ποιος είναι ο φθηνοτερος τρόπος να στειλω συστημενο τηλέφωνο πίσω στην Κίνα και ποσό περίπου κοστίζει; Ευχαριστώ.

Θα το στείλεις ως συστημένη επιστολή μέσω ΕΛΤΑ. Προσπάθησε να βγει όσο πιο ελαφρύ γίνεται γιατί χρεώνεται με το βάρος. Μέχρι 500 γραμμάρια κοστίζει 9,20 και μέχρι 1 κιλό κοστίζει 15 ευρώ. Δες τον τιμοκατάλογο επιστολικού ταχυδρομείου στα ΕΛΤΑ.

 

Κατά τ' άλλα καλό είναι να ψάχνεις πριν ρωτήσεις μιας και σίγουρα έχει απαντηθεί εκεί που σου είπε ο φίλος athanaso77.

Link to comment
Share on other sites

Προτείνω να αλλάξει ο τίτλος, π.χ. Ισως σε "εγγύηση συσκευών ΜΕΤΑ ΤΗ ΠΩΛΗΣΗ", κάτι τέλος πάντων να μην έχει το "καταστήματα" και να δείχνει ότι έχει να κάνει με την after sales υποστήριξη...
Link to comment
Share on other sites

Merimobiles μηδέν εγγύηση σε ένα κινητό zte με πρόβλημα στο ακουστικό... Αργεί να στείλει ακόμα και αν το έχει σε στοκ... Από 12 Οκτωβρίου περιμένω να έρθει τηλ και η παραγγελία είναι με ems.. Ποτέ ξανά...
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον να σας πω κι εγω με τη σειρα μου την εμπειρια μου.11 Αυγουστου παρηγγειλα το Thl 4400 απο το Vickmall και το παρελαβα στα τελη του ιδιου μηνα.Το κινητο πολυ καλο και η μπαταρια κτηνος,πραγματικα δεν εχω λογια,βγαζει 3 μερες με συνεχη χρηση. Το θεμα ειναι ομως,πως,επειδη το τηλεφωνο το χρησιμοποιω πιο πολυ σαν ταμπλετ,δεν ειχα κανει καμμια κληση.Οταν χρειαστηκε να παρω τηλ καπου στα τελη Σεπτεμβρη,διαπιστωσα οτι το ακουστικο δεν λειτουργουσε.Τσεκαρα την ημερομηνια αγορας και διαπιστωσα οτι ηταν η 45η μερα απο την αγορα (26/9).Επικοινωνησα με το Vickmall και τη Selina,η οποια μου στειλε να κατεβασω την εργοστασιακη Ρομ και οδηγιες πως να την φλασσαρω.Οταν το εκανα αυτο,το ακουστικο και παλι δεν λειτουργουσε.Δευτερα 29/9 επικοινωνω παλι με την Selina της λεω οτι με το φλασσαρισμα της εργοστασιακης Ρομ δεν εγινε τιποτα.Αυτη χωρις δευτερη κουβεντα με ρωτησε αν θελω να μου στειλουν ακουστικο και να το περασω μονος μου,η να το στειλω πισω στην Κινα και το Vickmall για επισκευη.Επελεξα το δευτερο και εστειλα τη συσκευη μονο,χωρις το καπακι,την ιδια μερα κιολας,με συστημενο ΕΛΤΑ 9,20 ευρω.Εγω επιβαρυνθηκα τα εξοδα αποστολης για Κινα και αυτοι τα εξοδα αποστολης για εδω.Μετα απο ακριβως 2 βδομαδες 14/10 το κινητο ηταν στα χερια τους,πραγματι διαπιστωσανε και οι ιδιοι τη βλαβη οπως μου ειπανε και δωσανε τη συσκευη στο aftersale της Thl,το οποιο οπως μου πε η Selina ειναι 10 λεπτα απο εκει.Την Πεμπτη 16/10 το ειχανε παλι πισω απο το aftersale της Thl πληρως επισκευασμενο.Παρακευη 17/10 παρακαλεσα τη Selina αν μπορουν να μου περασουν αλλη Ρομ http://www.needrom.com/download/thl-4400-1-0-10-2gb-app/ και να ρουταρουν τη συσκευη.Μου ειπε οτι θα το κανουν και μου στειλε email μολις το εκαναν.Παρηγγειλα και μια 32αρα καρτα μνημης και ειπα τη Selina να την βαλει στο πακετο μαζι με το κινητο.Μαζι στο πακετο μου βαλε δωρεαν και ενα Xiaomi Mikey το οποιο ευγενικα ζητησα και δεν μου αρνηθηκε.Την ιδια μερα κιολας,πακεταρε τα πραγματα και τα εστειλε με Singapore post.31/10 το πακετο εφτασε Ελλαδα και 3/11 το ειχα στα χερια μου.Μπορει ενα μηνα να εμεινα χωρις μαχιμο τηλ (ειχα ενα παλιο Jiayu G2s),αλλα η ολη ταλαιπωρια ηταν και μια πολυ καλη aftersale εμπειρια απο το Vickmall και με πολυ καλους χρονους ταχυδρομισης.Οι ανθρωποι και η Selina επαγγελματιες,μου απαντουσαν με υπομονη σε ολες μου τις ανησυχιες.Τους προτεινω ανεπιφυλακτα γιατι δεν εκαναν τον Κινεζο και δεν χρειαστηκε ουτε να σκεφτω καν για dispute στο Paypal.Δεν μπορω να ξερω βεβαια πως θα αντιδρουσαν αν ηταν αλλη βλαβη, (π.χ. οθονη η κατι αλλο),αλλα στην παρουσα βλαβη ανταποκριθηκαν και με το παραπανω.Οποτε +1 απο μενα για το Vickmall..!! :up: Edited by drillerkiller
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο τους αλλα οπως λες φιλε μακαρι να κανουν το ιδιο και σε μια πιο σοβαρη βλαβη.

LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Πριν 3 μηνες ειχα παραγγιλει ένα Kingzone k1 turbo από το Μinideal....όταν με το καλο παραλλαβα και ενεργοποιησα την συσκευη στην αρχη όλα ηταν καλα....την ιδια μερα μετα από επανακινηση η οθονη δεν αναβε (ενώ τα πληκτρα αναβαν κανονικα)....μηλισα μαζι τους την επομενη μερα και ηθελε αντικατασταση οθονης...η συμφωνια ηταν να το στειλω πισω με δικα μου μεταφορικα και να μου στειλουν καινουρια συσκευη η τα χρηματα μου πισω(είναι στους ορους εγγυησης)....το εστειλα και μετα από 1 μηνα (ενώ σε αυτό το διαστημα τους πιεζα να μου στειλουν την Καινουρια συσκευη) μου εστειλαν χωρις προηδοποιηση tracking Number με το ιδιο τηλεφωνο που τους ειχα στειλει επισκευασμενω....σε επικοινωνια μαζι τους μου ειπαν ''ε σιγα τι ειχε....μια αλλαγη οθονης ηθελε!!!''....Τους ειπα ότι δεν θα παραλλαβω και ότι δεν θελω το επισκευασμενω τηλεφωνο θυμιζωντας τους ολες τις επικοινωνιες που αναφερονταν σε αντικατασταση η επιστροφη χρηματων....μου ειπαν ότι δεν μπορουν να με βοηθησουν περισσοτερο και ότι το τηλεφωνο λειτουργει μια χαρα σαν καινουριο...αυτή ηταν και η τελευταια επικοινωνια δεν ξανααπαντησαν στα μνμ μου....

Για μενα ηταν και η τελευταια φορα που πηρα κατι από το minideal.....

 

Βαβαια είμαι και εγω της αποψης ότι το καλυτερο μαγαζι είναι αυτό που ψωνιζεις και δεν σου εχει συμβει καμια στραβη....μεχρι να σου συμβει!!!!!!!

Edited by tsiglas
Huawei Mate 8, Samsung Galaxy Note 7, Samsung galaxy S7 edge, Lg V20, Huawei Mate 9, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Note 8, Huawei Mate 10, Samsung galaxy S9+, Huawei P20 Pro Dual, Samsung Galaxy Note 9 Dual, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P30, Huawei P30 pro, Samsung Galaxy S10+, Samsung Galaxy Note 10+, S21 Ultra, Samsung Zfold2
Link to comment
Share on other sites

Εάν έχεις πληρώσει με Paypal εκμεταλλεύσου την κάλυψη των ταχυδρομικών που σου παρέχουν.

 

Καλύπτει το Paypal το κοστος επιστροφής στήν Κινα , κινητού αγορασμένο πριν 8 μήνες στήν Κινα με σκοπό την επισκευή ?

Link to comment
Share on other sites

Καλύπτει το Paypal το κοστος επιστροφής στήν Κινα , κινητού αγορασμένο πριν 8 μήνες στήν Κινα με σκοπό την επισκευή ?

Οχι ειναι αγορες μεταξυ 16 Οκτ και 31 Δεκ 2014.

https://www.paypal.eu/returns/generalconditions/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από Geekbuying, πέρσι Μάιο 2013 πήρα ένα Bedove i5 για τη σύζυγο. Μέσα στο μήνα παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη ΧΩΡΙΣ πέσιμο ή κακή χρήση. Έκτοτε ακολούθησε Γολγοθάς, πάνω από 30 emails με διαφορετικά άτομα. Εν ολίγοις πήγαν να μας πείσουν ότι το έπαθε από χτύπημα, μετά μας είπαν να πάρουμε άλλο και να μας κάνουν έκπτωση και στο τέλος να τους το στείλουμε για επισκευή πληρώνοντας τα ανταλλακτικά (νέα οθόνη) + τα ταχυδρομικά να πάει και να ρθει.

Στο τέλος και αφού επιμείναμε, δέχθηκαν να το επισκευάσουν και να πληρώσω μόνο την αποστολή του κινητού. Αυτό που περιγράφω πήρε 1 ΧΡΟΝΟ ακριβώς, αφού μέχρι να συνεννοηθούμε (χάρη στη σύζυγο τελικά) και μέχρι να πάει και να έρθει από κινα το κινητό, το ξαναπήρα στα χέρια μου τον Ιούνιο του 2014 :lol: :lol:

Edited by xCoder
In the flat field :ninja:
Link to comment
Share on other sites

Κινητό Kingsing s2

H αγορα εγινε 1/10 από to2c και το κινητο παρελήφθη στις 21/10 με πρόβλημα στην λήψη σηματος και στον δέκτη gps ( κοινως δε έπιανε τιποτα)

Επισης ενώ ειχε παραγγελθεί σε μαυρο χρωμα ηρθε σε συσκευασία που μεν εγραφε Black αλλα μεσα ηταν λευκο και το serial number τις συσκευής ουδεμία σχεση ειχε με αυτό που αναγραφόταν στην συσκευασία.

Δεν θα ειχα πρόβλημα να το κρατήσω σε λευκο και θα μπορούσα να παραβλεψω το λαθος αυτό αλλα τα προβλήματα της συσκευης δεν μου άφησαν περιθώρια.

Η συνεννόηση με την Suzan από το to2c ηταν αρκετα γρηγορη και χωρις να χρονοτριβούμε το κινητο στάλθηκε πισω με αίτηση από εμενα για επιστροφή των χρημάτων μου πραγμα που εγινε δεκτό ( φτανει βεβαια η συσκευή να ηταν σε αψογη κατασταση)

 

Η συσκευη εφτασε στα χερια τους μετα από δυο εβδομάδες περιπου και μετα από 5-6 μερες με ενημέρωσαν πως το εργοστασιο βρηκε καποια σημαδια κατω από το καπάκι της μπαταριας και ετσι δεν μπορούν να αλλαξουν την συσκευη.

Να υπενθυμίσω πως εγω ζητησα εξ αρχης επιστροφή χρηματων και όχι αντικατάσταση.

Η ειρωνια είναι πως για να ειμαι βέβαιος πως δεν θα εχω δικαιολογίες για την εξωτερική εμφανιση του κινητου εβγαλα τουλάχιστον 20 φωτογραφίες που θα αποδείκνυαν το άριστο της συσκευης αλλα δεν μπορούσα να φανταστω πως θα εύρισκαν να μου πουν για αμυχή κατω από το καπακι ( δεν υπάρχουν λεμε)

Να πω εδώ πως παρατηρώ μια παγια τακτικη ειδικα των μικρων εταιρειών όπως είναι η Kingsing να προσπαθούν να βρουν δικαιολογίες ωστε να αποποιηθούν τις οποιες ευθύνες και υποχρεώσεις τους πραγμα που εκτος από δυσαρέσκεια προς τον πελατη φέρνει σε δύσκολη θεση και το καταστημα.

Φυσικα αρνήθηκα τα περι εσωτερικων γρατζουνιών και απαίτησα από το to2c την επιστροφη των χρημάτων μου σε αντίθετη περιπτωση θα προχωρούσα σε καταγγελια στο paypal.

Τελικα σημερα για να μην τα πολυλογώ μου επεστράφησαν τα χρηματα μου και ετσι τελείωσε ομαλα η ιστορια.

Προφανώς το to2c θα εχει να συνεννοηθεί με την kingsing που αρνήθηκε την επιστροφη αλλα αυτό λιγο με απασχολεί αφου εγω ειμαι πρωτίστως πελατης του to2c ( και θα παραμείνω) και όχι καποιας King sing

 

Θεωρω θετικη την αντιμετώπιση απο το το To2c παρα τις δυσκολίες που υπηρχαν και που πιστευω πως σε καποιο ποσοστο οφείλονται στην Kingsing

Link to comment
Share on other sites

Από Geekbuying, πέρσι Μάιο 2013 πήρα ένα Bedove i5 για τη σύζυγο. Μέσα στο μήνα παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη ΧΩΡΙΣ πέσιμο ή κακή χρήση. Έκτοτε ακολούθησε Γολγοθάς, πάνω από 30 emails με διαφορετικά άτομα. Εν ολίγοις πήγαν να μας πείσουν ότι το έπαθε από χτύπημα, μετά μας είπαν να πάρουμε άλλο και να μας κάνουν έκπτωση και στο τέλος να τους το στείλουμε για επισκευή πληρώνοντας τα ανταλλακτικά (νέα οθόνη) + τα ταχυδρομικά να πάει και να ρθει.

Στο τέλος και αφού επιμείναμε, δέχθηκαν να το επισκευάσουν και να πληρώσω μόνο την αποστολή του κινητού. Αυτό που περιγράφω πήρε 1 ΧΡΟΝΟ ακριβώς, αφού μέχρι να συνεννοηθούμε (χάρη στη σύζυγο τελικά) και μέχρι να πάει και να έρθει από κινα το κινητό, το ξαναπήρα στα χέρια μου τον Ιούνιο του 2014 :lol: :lol:

 

Να περιμενω κανενα χρονο δηλαδη να μου αναγνωρισει βλαβη το Geekbuying?

Προσεξτε οροι εγγυησης. Απαραδεκτοι

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=367313&page=100

Link to comment
Share on other sites

Να περιμενω κανενα χρονο δηλαδη να μου αναγνωρισει βλαβη το Geekbuying?

Προσεξτε οροι εγγυησης. Απαραδεκτοι

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=367313&page=100

Μ αρέσει που πήγα και ψώνισα απ αυτούς πριν 1 βδομάδα χωρίς να διαβάσω τα ψιλά γράμματα. Ευτυχώς η Leagoo έχει κανονική εργοστασιακή εγγύηση ενός έτους και απ' ευθείας service οπότε αν στραβώσει κάτι (χτύπα ξύλο) θα το στείλω κατ ευθείαν σε αυτούς.

Το κράξιμο όμως στο Geek δεν θα το σταματήσω με τίποτε. Προτείνω όποτε δημοσιεύει κάτι στο νήμα του να κάνουμε παράθεση των όρων εγγύησης και να ρωτάμε αν συνεχίζουν να ισχύουν...

Link to comment
Share on other sites

Μ αρέσει που πήγα και ψώνισα απ αυτούς πριν 1 βδομάδα χωρίς να διαβάσω τα ψιλά γράμματα. Ευτυχώς η Leagoo έχει κανονική εργοστασιακή εγγύηση ενός έτους και απ' ευθείας service οπότε αν στραβώσει κάτι (χτύπα ξύλο) θα το στείλω κατ ευθείαν σε αυτούς.

Το κράξιμο όμως στο Geek δεν θα το σταματήσω με τίποτε. Προτείνω όποτε δημοσιεύει κάτι στο νήμα του να κάνουμε παράθεση των όρων εγγύησης και να ρωτάμε αν συνεχίζουν να ισχύουν...

 

Εγω επικοινωνησα και με την PIPO, λες να με καλυψουν αυτοι?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το πρόβλημα που αναφέρει το κατάστημα ότι φταίει η πλακέτα, το κατάστημα σίγουρα από μόνο του δεν μπορεί να κάνει κάτι αν δεν δώσει η ίδια η εταιρεία τα κατάλληλα εφόδια. Αν δηλαδή η Pipo δεν δίνει πλακέτες για αντικατάσταση, δεν μπορεί να κάνει κάτι το κατάστημα. Παρόμοιο πρόβλημα είχα με την cubot όπου απλά ήθελα να αγοράσω καινούργιο digitizer. Το κατάστημα δεν είχε και ούτε υπήρχε από την εταιρεία για να προμηθευτεί το κατάστημα. Εγώ που έστειλα email στην cubot μου απάντησαν μετά από πολλές μέρες γράφοντας κάτι ακαταλαβίστικα.. το έπαιξαν πραγματικοί Κινέζοι.
Link to comment
Share on other sites

Πάντως το πρόβλημα που αναφέρει το κατάστημα ότι φταίει η πλακέτα, το κατάστημα σίγουρα από μόνο του δεν μπορεί να κάνει κάτι αν δεν δώσει η ίδια η εταιρεία τα κατάλληλα εφόδια. Αν δηλαδή η Pipo δεν δίνει πλακέτες για αντικατάσταση, δεν μπορεί να κάνει κάτι το κατάστημα. Παρόμοιο πρόβλημα είχα με την cubot όπου απλά ήθελα να αγοράσω καινούργιο digitizer. Το κατάστημα δεν είχε και ούτε υπήρχε από την εταιρεία για να προμηθευτεί το κατάστημα. Εγώ που έστειλα email στην cubot μου απάντησαν μετά από πολλές μέρες γράφοντας κάτι ακαταλαβίστικα.. το έπαιξαν πραγματικοί Κινέζοι.

 

Για να δεις τι φταιει δεν πρεπει να κανεις έλεγχο πρωτα? Εγω δεν μπορω να πω τι φταιει.

Link to comment
Share on other sites

Ναι κανονικά πρέπει να το ελέγξουν. Δεν ξέρω πως ανέφεραν κάτι τέτοιο, να πω ίσως λόγω εμπειρίας? Πάλι δεν είναι 100% σίγουρο..
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα το δικό μου δεν είναι η ελλιπής ή μηδενική παραγωγή ανταλλακτικών από την εταιρία. Το πρόβλημά μου είναι πως, έστω και αν υπάρχουν ανταλλακτικά, το ανεκδιήγητο αυτό site (Geek) σε βάζει να τα πληρώσεις την περίοδο της εγγύησης και σου πουλάει εκδούλευση πως και καλά αυτό πληρώνει την εργασία και τα έξοδα αποστολής, κάτι που είμαι σίγουρος πως είναι ψευδές.

Αν δείτε στο σάιτ της λίγκου.σισι (το γράφω Ελληνικά για να μην το πάρουν χαμπάρι και τους χαλάσουν και αυτούς) λέει καθαρά πως μέσα στο 1 έτος εγγύησης αναλαμβάνουν αυτοί κάθε κόστος επισκευής και αποστολής εκτός του κόστους αποστολής προς Κίνα. Αυτό σημαίνει πως μάλλον όλα αυτά τα retail sites δεν επιβαρύνονται με τίποτε (εκτός από λίγες εργατοώρες) και την επιβάρυνση την αναλαμβάνει η κατασκευάστρια εταιρία.

Παιδιά μήπως πρέπει να το ψάξουμε πιο βαθιά το θέμα???

Link to comment
Share on other sites

Ας απευθυνει καποιος mod ενα ερωτημα σε ολα τα μαγαζια που έχουν παρουσια στο forum σε σχεση με τις εγγυησεις τους. Για να ξερουμε απο που αγοραζουμε απο εδω και περα. Το να εξαιρουνται τα ανταλλακτικα είναι καθαρη απατη. Η τουλαχιστον να ξερουμε τι σημαινει ενα ετος εγγυηση. Στην δικη μου περιπτωση που προτειναν 24 usd εκπτωση για αγορα άλλου Tablet παρομοιας τιμης(195 $). Γελοιο.. Εχω καποιο αλλο τροπο να τους πιεσω εκτος απο την διαμαρτυρια? Edited by POUARO
Link to comment
Share on other sites

Στην δική μου περίπτωση και το έχω γράψει αρχή-αρχή στο τόπικ, κινητό 200€, χάλασε στους 8 μήνες και το Geek είπε ότι δεν φτιάχνεται και καλύτερα να πάρω καινούργιο. Κοινώς εγγύηση μηδέν. Το ίδιο θα μπορούσε να είχε πάθει και στους 2 μήνες, βάσει όσων γράφουν στο site τους, εσύ πληρώνεις το ανταλλακτικό και αυτοί μόνο κάνουν την πάσα στο εργοστάσιο. Τρίχες κατσαρές εγγύηση δηλαδή. Μακριά, εκτός και αν είναι για μπλιμπλίκια του πεντάευρου...
Link to comment
Share on other sites

Για το Geekbuying σχετικα με την υποθεση μου

Κοιταξτε πως ηταν οι οροι της εγγυησης πριν ανακινησω την υποθεση

"GeekBuying will be in charge of all the repair handling fee but if any component has to be changed, please note that other component expense should be afforded by customer"

και πως έγιναν μετα απο την αλληλογραφια που ειχαμε

GeekBuying will be in charge of all the repair handling fee and the non-artificial defective component replacement charge( motherboard & screen is not in the scope of this free repair policy)

Αλλαζουν τους όρους οπως τους βολεύει!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει ούτε το non artificial defective, γιατί έτσι ήταν το δικό μου Zopo των 8 μηνών και δεν το καλύψανε, γιατί έτσι είπε το εργοστάσιο.

 

Δεν αγοράζουν εγγύηση από το εργοστάσιο. Απλά πράματα. Για αυτό και βγαίνουν και λίγο πιο φτηνά σε αρκετά είδη. Ειδικά σε tablets.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...