Jump to content

Αγορές από Aliexpress


villasg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οι μικροι φακελοι ερχονται παντα ταχυτερα απο τα δεματα ασχετα αν ερχονται με τρκινγκ ή απλα.Ειναι πολυ συνηθισμένονα σου ερχονται πρωτα τα "παρελκομενα" (θηκες ,screen protectors κλπ) και μετα το κυριως πιατο :lol:

 

Αλλα παλι καλα γιατι εχεις και κατι να ασχολεισαι οσο περιμενεις :)

 

σχεδόν πάντα, συμβαίνει το αντίθετο από αυτό που λες. Τα μεγαλύτερα, έχουν και προτεραιότητα

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μου εγινε refund απο ενα πωλητη κ τωρα θελω να αγορασω το προιον απο αλλου βρηκα 2 πωλητες που λενε οτι το εχουν ο ενας εχει 4806 παραγγελιες με 96% κ στο προιον 94.8% με 900 τοσες ο αλλος εχει 377 με 97.2% κ 99.1% στο προιον με 168 ποιον να προτιμησω κ οι 2 θα στειλουν με china air post σε 1-3 μερες
Link to comment
Share on other sites

Μου εγινε refund απο ενα πωλητη κ τωρα θελω να αγορασω το προιον απο αλλου βρηκα 2 πωλητες που λενε οτι το εχουν ο ενας εχει 4806 παραγγελιες με 96% κ στο προιον 94.8% με 900 τοσες ο αλλος εχει 377 με 97.2% κ 99.1% στο προιον με 168 ποιον να προτιμησω κ οι 2 θα στειλουν με china air post σε 1-3 μερες

 

δεν καταλαβα αν λες για 2 η 3 αλλα τον τελευταιο :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μου εγινε refund απο ενα πωλητη κ τωρα θελω να αγορασω το προιον απο αλλου βρηκα 2 πωλητες που λενε οτι το εχουν ο ενας εχει 4806 παραγγελιες με 96% κ στο προιον 94.8% με 900 τοσες ο αλλος εχει 377 με 97.2% κ 99.1% στο προιον με 168 ποιον να προτιμησω κ οι 2 θα στειλουν με china air post σε 1-3 μερες

Τον πρωτο, που έχει τις περισσότερες παραγγελίες

Link to comment
Share on other sites

Τον πρωτο, που έχει τις περισσότερες παραγγελίες

 

και σαν προϊόν έχει λιγότερο και σαν πωλητής έχει λιγότερο

δεν βλέπω το λόγο να διαλέξει αυτόν αφού και τα 2 είναι ήδη με πολλές αγορές οποτε δεν είναι κανένας από τους 2 'απατεώνας'

Link to comment
Share on other sites

και σαν προϊόν έχει λιγότερο και σαν πωλητής έχει λιγότερο

δεν βλέπω το λόγο να διαλέξει αυτόν...αφού και τα 2 είναι ήδη με πολλές αγορές οποτε δεν είναι κανένας από τους 2 'απατεώνας'

Καλα εννοείται κι οι 2 μια χαρά ειναι, αλλά ο πρώτος εχει περισσότερες πωλήσεις, περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες, κι εφόσον έχει περισσότερες πωλήσεις σαν πωλητής (δεν το ξερω αλλά το υποθέτω), λογικό να χει κ περισσότερες αρνητικές αξιολογήσεις. Αν εισαι ψείρας, ψάξε και διαβασε τις αρνητικές αξιολογήσεις να δεις αν ειναι σοβαρές (κι όχι τύπου: εκανε 2 μηνες να φτασει ρωσία, λόγω τελωνείου ή ξεψασες να μου βαλεις ανταπτορα πριζας για ευρωπη , που χει μισό ευρώ). Εγώ παντως θα παιρνα απ όποιον εχει χαμηλότερη τιμή απ τους 2

Link to comment
Share on other sites

Καλα εννοείται κι οι 2 μια χαρά ειναι, αλλά ο πρώτος εχει περισσότερες πωλήσεις, περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες, κι εφόσον έχει περισσότερες πωλήσεις σαν πωλητής (δεν το ξερω αλλά το υποθέτω), λογικό να χει κ περισσότερες αρνητικές αξιολογήσεις. Αν εισαι ψείρας, ψάξε και διαβασε τις αρνητικές αξιολογήσεις να δεις αν ειναι σοβαρές (κι όχι τύπου: εκανε 2 μηνες να φτασει ρωσία, λόγω τελωνείου ή ξεψασες να μου βαλεις ανταπτορα πριζας για ευρωπη , που χει μισό ευρώ). Εγώ παντως θα παιρνα απ όποιον εχει χαμηλότερη τιμή απ τους 2

 

αυτό ήθελα να προσθέσω

πως και η 2 στατιστικά σχεδόν ίδιοι είναι :p

οποτε πάρε αυτόν που το εχει έστω 1e λιγότερο :lol:

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντως δίνω πάντα προτεραιότητα στις αξιολογήσεις του προϊόντος έναντι της συνολικής, γιατί ακόμα και ένας πολύ καλός πωλητής μπορεί να πουλάει κάποιο προβληματικό προϊόν - μπορεί και άθελά του, λόγω προβληματικού προμηθευτή, π.χ. λάθη σε μεγέθη, αποχρώσεις κτλ. Όπως και να έχει, είναι και θέμα τύχης όταν και οι 2 δείχνουν εξίσου καλοί.
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

αξίζει αυτή η αγορά ? πως το βλέπεται το κατάστημα ?

 

http://www.aliexpress.com/item/Simple-Flip-Case-for-Xiaomi-Hongmi-Red-Rice-Original-High-Quality-PU-Leather-PC-Case-MIUI/1617425845.html

 

Συμφνωνώ με τον προλαλήσαντα. Σε κάθε περίπτωση, φαίνεται αξιόπιστο το κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ψωνίσει καμιά δεκαριά φορές. Δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Μια φορά ήρθε μια σπασμένη λόγω logistics θήκη κινητού. Κατόπιν επικοινωνίας με τον πωλητή, πρότεινε μόνος του refund ή resend. Επέλεξα resend.
Link to comment
Share on other sites

Ψάχνω να αγοράσω ένα πορτοφόλι από το εν λόγω site.

κοιτάω πρωτίστος για όσα αναφέρουν genuine leather ή cowhide.

 

Σε συζητήσεις σε φορουμ του εξωτερικού λένε ότι πρόκειται για αληθινό δέρμα όπου αυτό αναγράφεται πέρα από κάποιες περιπτώσεις κινέζικων μαγαζιών,έχει κάποιος γνώση ή εμπειρία?

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και δεν ισχύει, όλα genuine leather γράφουν. Το πραγματικό genuine θα φαίνεται απο τα comments και την 3-4-πλάσια τιμή.
http://www.danasoft.com/sig/Da_I3oSS.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ψάχνω να αγοράσω ένα πορτοφόλι από το εν λόγω site.

κοιτάω πρωτίστος για όσα αναφέρουν genuine leather ή cowhide.

 

Σε συζητήσεις σε φορουμ του εξωτερικού λένε ότι πρόκειται για αληθινό δέρμα όπου αυτό αναγράφεται πέρα από κάποιες περιπτώσεις κινέζικων μαγαζιών,έχει κάποιος γνώση ή εμπειρία?

 

Ετσι για να ξερεις οταν λενε genuine leather οι κινεζοι,ενοουν καλης ποιοτητας τεχνοδερμα δλδ δερματινη.Γενικα θα σου πω οτι τα περισοτερα δερματα που εχουν ειναι απο κουνελια.Το κανονικο δερμα που λεμε εμεις απο μοσχαρι κτλπ πχ ειναι ακριβα πολυ για αυτους.Βεβαια εδω και ενα χρονο εχουν μια μηχανη που την δερματινη την επεξεργαζεται παρα πολυ καλα και φενεται σαν το πραγματικο.Θα καταλαβεις εαν λενε αληθεια αφου δεν το βλεπεις και δεν το πιανεις στα χερια σου,μονο απο την τιμη

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι είναι όλοι μπουνταλάδες και γραφουν πολύ καλό κλπ κλπ αλλά υποθέτω ότι είναι του πως "φαινεται" και όχι στο κατά "πόσο" είναι καλό.

το θέμα τιμή το έχω σκεφτεί και εγώ αλλά ποιος μου εγγυάτε ότι επειδή έχει υψηλότερη τιμή θα είναι και όντως γνήσιο?

 

σε τέτοια περίπτωση με καλύπτει το aliexpress ή έχουν ακόμα τα θέματα που υπήρχαν προ κάποιων μηνών που δεν εβγαζες άκρη με τίποτα?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας εγω εχω κανει πανω απο 50 αγορες απο το aliexpress τηλεφωνα ταμπλετ ρουχα παπουτσια κλπ και ολες εχουν ερθει κανονικοτατα και χωρις προβληματα εγω κοιταω παντα τις αξιολογησεις τους και το πληθος των πωλησεων που εχουν κανει .Η ποιοτητα τους ειναι ικανοποιητικη ειδικα σε κατι salomon που εχωπαρει εχω παθει πλακα ,εξαλλου οτι δινεις παιρνεις .
Link to comment
Share on other sites

Την Πέμπτη παρέλαβα την πρώτη μου "σοβαρή" παραγγελία από το Eternal team. Οι εντυπώσεις, παρά τα αρχικά προβλήματα με το tracking number, πάρα πολύ καλές. Το τηλέφωνο ήταν όπως ακριβώς το παρήγγειλα. Μάλιστα είχαν κάνει root, εγκατέστησαν custom recovery κι ελληνική ROM, όπως τους είχα ζητήσει και σε αντίθεση με αρκετές από τις πρόσφατες παραγγελίες από πιο γνωστά στο forum κινέζικα καταστήματα.

Επίσης σε αναγνώριση του αρχικού προβλήματος που είχα με το tracking number (για περίπου 10 μέρες δεν εμφανιζόταν σε κανένα από τα sites για tracking), μου προσέφεραν έκπτωση $10 για την επόμενή μου αγορά. Λαμβάνοντας υπόψη και τη σαφώς χαμηλότερη τιμή του κινητού, είναι σχεδόν δεδομένο ότι θα τους προτιμήσω και για τις επόμενες αγορές μου.

Link to comment
Share on other sites

έχω κάνει μια παραγγελία από 3/3/2014 και μέχρι στιγμής δεν μου έχει κάνει αποστολή δέματος ! δλδ δεν έχει στείλει track no

γράφει μόνο Awaiting Shipment ,ωστόσο έχει άλλες 8 ημέρες περιθώριο για να κάνει αποστολή ,του έχω στείλει 2 μηνύματα από προχθές ,όσων αφορά την εξέλιξη της παραγγελίας μου ,και δεν έχει απαντήσει σε κανένα

θέλω να κάνω ακύρωση παραγγελίας cancel order ,και να αγοράσω το ίδιο αντικείμενο από άλλον πωλητή και σε καλύτερη τιμή .

Για να γίνει αυτό θα πρέπει να περιμένω να αποδεχτεί ο πωλητής την ακύρωση ,μετά να πιστωθούν τα λεφτά στην κάρτα και μετά να κάνω την αγορά ? η μπορεί να γίνει αυτόματη μεταφορά του ποσού στον άλλο πωλητή !

Link to comment
Share on other sites

Να έχεις υπομονή μέχρι να εξαντληθεί το όριο.Αν περάσει το όριο έτσι κι'αλλιως ακυρώνεται αυτόματα. Σε εμένα είχε όριο 8 μέρες και το έστειλε την έβδομη
No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

έχω κάνει μια παραγγελία από 3/3/2014 και μέχρι στιγμής δεν μου έχει κάνει αποστολή δέματος ! δλδ δεν έχει στείλει track no

γράφει μόνο Awaiting Shipment ,ωστόσο έχει άλλες 8 ημέρες περιθώριο για να κάνει αποστολή ,του έχω στείλει 2 μηνύματα από προχθές ,όσων αφορά την εξέλιξη της παραγγελίας μου ,και δεν έχει απαντήσει σε κανένα

θέλω να κάνω ακύρωση παραγγελίας cancel order ,και να αγοράσω το ίδιο αντικείμενο από άλλον πωλητή και σε καλύτερη τιμή .

Για να γίνει αυτό θα πρέπει να περιμένω να αποδεχτεί ο πωλητής την ακύρωση ,μετά να πιστωθούν τα λεφτά στην κάρτα και μετά να κάνω την αγορά ? η μπορεί να γίνει αυτόματη μεταφορά του ποσού στον άλλο πωλητή !

 

Κάνε και μια προσπάθεια να βρεις το πωλητή (δες και το chat αλλά νωρίς γιατί μετά 10-11 δεν τους βρίσκεις λόγο διαφορά ώρας). Γενικός δεν συμφέρει να ακυρώνεις παραγγελίες γιατί χάνεις λεφτά από τις μετατροπές eur-usd-eur. Αν δεν το βρεις μπορείς να κάνεις "cancel order" αλλά τα λεφτά θα τα πάρεις αφού συμφωνήσει και ο πωλητής. Αν δεν συμφωνήσει δεν μπορεί να σου επιστρέψει το Aliexpress τα λεφτά παρά μόνο αν δεν σου έχει δώσει tracking number μετά τις 8 μέρες που έχει ακόμα περιθώριο. Αν δεν ξεκαθαρίσεις την κατάσταση δεν ξέρω αν θα πρέπει να αγοράσεις από αλλού γιατί στο τέλος μπορεί να σου έρθουν και τα δύο.

Link to comment
Share on other sites

ok μου έστειλε μήνυμα ο πωλητής we already send out the order

ωστόσο ψώνισα και από άλλον πωλητή το ίδιο αντικείμενο σε καλύτερη τιμή ,το πολύ να έρθουν και τα δυο !

έχω παρατηρήσει ότι συμφέρει να κάνεις αγορές με us dollars και όχι με eur ,υπάρχει μια μικρή διάφορα !

Link to comment
Share on other sites

ok μου έστειλε μήνυμα ο πωλητής we already send out the order

ωστόσο ψώνισα και από άλλον πωλητή το ίδιο αντικείμενο σε καλύτερη τιμή ,το πολύ να έρθουν και τα δυο !

έχω παρατηρήσει ότι συμφέρει να κάνεις αγορές με us dollars και όχι με eur ,υπάρχει μια μικρή διάφορα !

 

ισχύει οτι τα $ είναι καλύτερα αλλά εξαρτάται και από τι σε χρεώνει η κάθε τράπεζα ως έξοδο συναλλαγής συναλλάγματος.... δες λίγο αναλυτικότερα κάποια συναλλαγή σου και σύγκρινε για να είσαι σίγουρος

Link to comment
Share on other sites

μου έχουν στείλει tracking number με HongKong Post Air Mail απο 12/3 αλλά εμένα το νούμερο με παραπέμπει σε sweden mail τι να παίζει εδώ ?

RE660201068SE μέχρι σήμερα δεν μπορώ να το εντοπίσω ούτε με 17 track 4px

Link to comment
Share on other sites

μου έχουν στείλει tracking number με HongKong Post Air Mail απο 12/3 αλλά εμένα το νούμερο με παραπέμπει σε sweden mail τι να παίζει εδώ ?

RE660201068SE μέχρι σήμερα δεν μπορώ να το εντοπίσω ούτε με 17 track 4px

Στο έστειλαν με sweden post. Οι περισσότερες logistics πλέον στέλνουν για άγνωστο λόγο με sweden post αντί οποιασδήποτε άλλης, ανεξάρτητα του τι ζητήσει ο πωλητής.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...