Jump to content

Αγορές από Aliexpress


villasg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα .

Ψάχνοντας ανακάλυψα αυτό το νήμα και ειπα να προσθέσω την εμπειρία μου .

Χρησιμοποιώ το Aliexpress απο το Φεβρουάριο του 2011 .

http://i.imgur.com/kwCQvWr.png

Πάντα με την χρήση της πιστωτικής μου κάρτας visa ( οχι προπληρωμένη ) και ποτε δεν ειχα πρόβλημα με τις χρεώσεις ή τα refunds .

Άψογη η οικονομική πλευρά της συνναλαγης .

Υπόψιν οτι τα λεφτά τα παίρνει ο έμπορος όταν επιβεβαιώσετε οτι παραλάβατε το προϊόν και είστε ικανοποιημένος .

Εαν επιλέξετε να βλέπετε - αγοράζετε σε ευρώ € τότε η κάρτα σας χρεώνετε σε ευρώ € .

Ακριβώς το ποσό που θα δείτε στο checkout .

Εαν το κανετε σε $$ θα κανει την αλλαγη η τραπεζα σας σε € με την δικη της ισοτιμία .

Πχ σημερα τα US $99.99 τα χρεωνει το aliexpress € 82,40 ( ( 1 EUR = 1.2134708 USD ).

To xe.com δινει 99.99 USD = 81.2188 EUR ( 1 EUR = 1.23112 USD )

Η Eurobank σημερα δινει USD ΔΟΛΛΑΡΙΟ Η.Π.Α. Τιμή Αγοράς :1,260200 Τιμή Πώλησης : 1,198600

Η συναλλαγή εμφανίζετε στο λογαριασμό σας ως "WWW.ALIEXPRESS.COM"

Σε αυτό το διάστημα έχω κάνει πολλές αγορές από πολύ φτηνά εως και πολυ ακριβά πράγματα .

 

Θα σας πω τι κάνω όταν θέλω να πάρω κάτι .

1. Γράφω στο Search το προϊόν που θέλω .

2. Αφού βγουν τα αποτελέσματα κάνω "refine" από την αριστερή στήλη το τι ακριβώς θέλω .

Δηλαδή εάν έκανα αναζήτηση για "Teclast X98 Air 3G" παω αριστερά και καθορίζω οτι θέλω tablet και οχι θηκη .

http://i.imgur.com/qmSs3ON.png

3. Επόμενο βήμα κάνω "refine" από την αριστερή στήλη πιο πολλά στοιχειά που ξέρω για το προϊόν ( πολλές φορές δεν το κάνω αυτό το βήμα αλλά θεωρώ οτι ο σωστός πωλητής "βαζει" τα σωστα στοιχεία προϊόντος )

ΠΧ Brand Name --->Teclast , Network Communiction -->Built-in 3G , Processor Manufacture --->Intel

4. Μετά επιλέγω να τα βλέπω στοιχισμένα ανα ενα , επιλέγω οτι θέλω μόνο ενα κομμάτι και να μπουν σε σειρα αναλογα με τα κομματια που έχει πουλήσει ο κάθε πωλητής ( τα πιο πολλά πάνω πάνω )

http://i.imgur.com/7UBFuzC.png

5. Τώρα έχω μπροστά μου πωλητή - κομμάτια που έδωσε - τιμή και μεταφορικά .

6. Ανοιγω σε αλλο Tab το 1ο που βλεπω ( εαν η τιμη δεν ειναι πολυ φευγα )

Εκει ελεγχω τα εξης :

Πόσο γρήγορα το στέλνει , οσο πιο γρήγορα τοσο πιο καλα (το εχει στοκ και θα τρεξει να το βρει μολις παραγγείλεις ) σε μερικούς θα δειτε ship out within 30 business days , αποφύγετε τις πολλές μέρες αν και από εμπειρία στις αρχές που δεν το πρόσεχα είχα παραγγείλει από τέτοιους και το έστειλαν μεσα σε 1 βδομάδα .

Με τι στέλνει και πόσο χρεώνει την αποστολή .

Προτιμώ SG / HK Post για απλα πραγματάκια μικρά φακελα κλπ καλό ειναι και το CN .

Πράγματα πιο ακριβά καλό είναι να στέλνονται με Netherland / Sweden / Swiss .

Ποτε δεν επιλέγουμε εταιρίες ταχυμεταφοράς και εάν είναι απόλυτη ανάγκη ΜΟΝΟ EMS

7. Επόμενο βασικό βήμα είναι να δούμε τις αξιολογήσεις πρώτα του προϊόντος και μετά του πωλητή.

Δεν πατάμε πάνω στα votes για να δούμε τις αξιολογήσεις αλλά πιο καλό είναι να πάμε κάτω κάτω στην σελίδα του προϊόντος εκεί που λέει "Transaction History & Feedback".

http://i.imgur.com/LGsCsEC.png

Οπλιζόμαστε με υπομονή και διαβάζουμε όσες πιο πολλές αξιολογήσεις με έμφαση στις αρνητικές .

Έτσι ώστε να ξεκαθαρίσουμε γιατί πήρε αρνητική το προϊόν θα δείτε πολλούς να δίνουν αρνητικές γιατί πλήρωσαν τελωνείο - γιατι δεν τους άρεσε το android 4.4 γιατί η ταμπλέτα ειχε κινέζικες εφαρμογές κλπ κουλά ( ίσως χρειαστείτε και το goοgle translate για τους ρωσους ) .

Από εκεί κρατάμε τα σοβαρά προβλήματα εάν υπάρχουν .

Πχ εδω βλέπουμε αρνητική αξιολόγηση για γνωστό πρόβλημα στην ταμπλέτα που υπάρχει λύση άρα άκυρη για μένα .

http://i.imgur.com/r4ETwul.png .

Επισης παταμε δεξια εκει που ειναι τα αστερακια του πωλητη

http://i.imgur.com/2yMjduW.png

και στην σελιδα που ανοιγει τσεκάρουμε με την ιδια λογική τις Negative (1-2 Stars) και Neutral (3 Stars) αξιολογήσεις στο Feedback History πατώντας πανω στα αντίστοιχα νούμερα .

http://i.imgur.com/G3NUoNq.png

 

Όλα αυτά θα σας βοηθήσουν στην απόφαση αγοράς πιστεύω .

Από εκεί και μετά θέλει υπομονή .

Τα T/N ανιχνεύονται συνήθως μετά από 5-6 ημέρες , εσείς περιμένετε 10 και μετά στείλτε ερώτηση στην σελίδα της παραγγελιάς σας [Leave a message for the seller] ωστε να τσεκάρει και να σας επιβεβαιωσει το tracking number o seller .

Βολικό site για tracking ειναι το 17track.net και το trackitonline.ru

Για οποίο πρόβλημα υπάρχει το dispute .

Εγω σε 20 που έχω κάνει έχω δικαιωθεί σε ολα .

Απλα μην επιβεβαιώσετε την παραλαβή εάν δεν ελενξετε τσεκάρετε πολύ καλά το προϊόν .

Εαν το πατήσετε ο πωλητής παίρνει τα χρήματα του και δεν μπορείτε να απαιτήσετε τίποτα ( dispute ) .

http://i.imgur.com/UBBKs10.png

 

Πιστευω να βοηθησα καποιον στην αγορα του .

 

 

 

Βρεθηκε λυση στο προβλημα των αγορων απο ALI

.

Εγω το ελυσα το προβλημα με το https://revolut.com/ .

Αυλη και κανονικη καρτα χωρις κοστος .

Την φορτωνεις με εμβασμα ( μεχρι 500€ το μηνα τωρα με τα cc , κοστος 1€ ) και αγοραζεις απο παντου οτι θες

 

Βασικά λειτουργεί μεσω κινητού , μπες να διαβάσεις : https://revolut.com/

 

1. Κατεβάζεις την εφαρμογή στο κινητο

Apple http://appstore.com/Revolut

Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.revolut.revolut

 

2. Κάνεις εγγραφή και αμέσως εχεις δικια σου εικονικη MasterCard που μπορεις αμεσως να την χρησιμοποιήσεις για online αγορές και αν θες σ στέλνουν την φυσική πλαστική κάρτα με ταχυδρομείο χωρις χρεωση στο σπιτι σου

 

3. Κάνεις top up ( εμβασμα χρηματων ) μεσω κάρτας σαν να εκανες μια πληρωμη .

Ή μεσω web banking ή απο γκισε στα στοιχεια που σου εμφανιζει .Με τα νεα CC μπορούμε να εμβάσουμε μεχρι 500€ το μηνα χωρις δικαιολογητικά .

Η μεταφορά γινετε κανονικά και με χρεωση μονο 1 €.

Οι μεταφορές κανουν λιγες εργάσιμες να εμφανιστούν! Το πιο σημαντικό ειναι οτι δεν υπάρχουν χρεώσεις.

Εγω πχ έστειλα παρασκευή πριν τις 2 το μεσημερι απο ( winbank web banking ) και ηταν στην καρτα την τριτη 2 το μεσημέρι .

 

4. Μολις μπουν τα χρηματα στην καρτα μπορεις να την χρησιμοποιήσεις σαν οποιαδήποτε Mastercard

 

5. Εγω την συνέδεσα στο Alipay και εκανα ηδη αγορες

 

http://i.imgur.com/G3lKexG.pnghttp://i.imgur.com/21LkFbB.pnghttp://i.imgur.com/WClkKE9.png

 

Η μεταφορά χρημάτων

 

http://i.imgur.com/Fz3Zaty.png

Edited by zxr

Οδηγός για αγορές από Aliexpress

Xiaomi Mi Max 2 , Xiaomi redmi note 4 pro , Xiaomi redmi note 5 , Teclast T98 4G MT8735P ,

Xiaomi Mibox S , Mecool M8s Pro , Roku express

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Με δεδομένο ότι αυξάνεται το ενδιαφέρον για τους "εναλλακτικούς" πωλητές και μη έχοντας βρει αντίστοιχο νήμα, νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμο ένα νέο νήμα όπου τα μέλη θα μπορούν να ενημερώνονται για τις αγορές και θα καταθέτουν τις εντυπώσεις τους (θετικές κι αρνητικές) από τους πωλητές.

Από την πολύ μικρή μου εμπειρία (μία παραγγελία έως τώρα) και από τη μικρή αναζήτηση στο διαδίκτυο κατέληξα στα εξής:

Το aliexpress λειτουργεί ως ηλεκτρονικά πολυκαταστήμα. Παρέχουν, δηλαδή, μία πλατφόρμα όπου οι πωλητές μπορούν να προβάλουν και να πουλάνε τα προϊόντα τους. Στα πολυκαταστήματα αυτά λειτουργεί το σύστημα των αξιολογήσεων, ώστε να είναι ευκολότερη η αναγνώριση των αξιόπιστων πωλητών. Τέλος παρέχεται η δυνατότητα διαμεσολάβησης ανάμεσα στον αγοραστή και τον πωλητή, σε περίπτωση που το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα αναμενόμενα.

Οι πληρωμές γίνονται με χρήση πιστωτικής κάρτας καθώς και με υπηρεσίες αποστολής χρημάτων. Το θετικό είναι ότι παρέχεται escrow service, δηλαδή οι πόροι που αντλούνται δεν καταλήγουν απευθείας στον πωλητή, αλλά δεσμεύονται από το aliexpress και διοχετεύονται στον πωλητή μόνο μετά τη διαβεβαίωση του αγοραστή ότι το προϊόν παρελήφθη σε ικανοποιητική κατάσταση.

Κατά την παραγγελία αρχικά γίνεται έλεγχος διαθεσιμότητας των πόρων (διαθέσιμο πιστωτικό όριο στην πιστωτική κάρτα, παραλαβή των χρημάτων από υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων κτλ). Το στάδιο διαρκεί κατά κανόνα έως 24 ώρες και στη συνέχεια αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για την αποστολή της παραγγελίας. Ο χρόνος αυτός καθορίζεται από τον κάθε πωλητή χωριστά και αναφέρεται ρητά στη σελίδα του προϊόντος, καθώς και κατά την πληρωμή (fulfilment time). Σε αυτό το στάδιο μπορεί να γίνει ακύρωση της παραγγελίας. Το στάδιο αυτό ολοκληρώνεται με την αποστολή του προϊόντος, οπότε παρέχεται από τον πωλητή ο αριθμός αποστολής. Η παραγγελία ολοκληρώνεται, προφανώς, με την παραλαβή του προϊόντος, οπότε ο αγοραστής ενημερώνει για την ικανοποιητική ή μη κατάσταση του προϊόντος ώστε να αποδεσμευτεί το ποσό στον πωλητή ή να ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις. Θεωρητικά, λοιπόν, υπάρχει πλήρης εξασφάλιση κατά τις αγορές από το aliexpress, παρά το ότι δε χρησιμοποιείται Paypal για τις πληρωμές. Στην πράξη, από τα πλέον συνηθισμένα παράπονα που βρήκα στο διαδίκτυο για το aliexpress είναι ότι μεροληπτεί υπέρ του πωλητή, οπότε δε ξέρω κατά πόσο προστατεύονται τελικά οι αγορές μας.

Παρά τις όποιες δικλείδες ασφαλείας παρέχει το aliexpress, είναι προφανές ότι η τήρηση ορισμένων απλών κανόνων θα μειώσει σημαντικά το ενδεχόμενο προβλημάτων. Για παράδειγμα είναι προφανές ότι θα πρέπει να προτιμούνται πωλητές με πολλές θετικές αξιολογήσεις και να αποφεύγονται πωλητές με λίγες αξιολογήσεις ιδιαίτερα στην περίπτωση που το προϊόν προσφέρεται σε πολύ χαμηλότερη τιμή από τους υπόλοιπους πωλητές. Σε αυτό το σημείο είναι πολύ σημαντικό το forum, καθώς θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μία βάση δεδομένων με αξιόπιστους πωλητές.

Link to comment
Share on other sites

Khanthop μπράβο αυτό πραγματικά έλειπε από το forum και χρειαζόταν! Όταν παραλάβεις, γράψε σε παρακαλώ πολύ αν θες τις εντυπώσεις σου από την συναλλαγή με την ηλεκτρονική πλατφόρμα και τον συγκεκριμένο πωλητή:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Συνφωνω και εγω.αλλα σχετικα με το escrow service δεν εχουμε πληρη γνωση ας αναφαιρει καποιος αν εχει καποιοα εμπειρια θετικη-αρνιτικη..
Link to comment
Share on other sites

Ποιος ο λογος να κάνουμε μια βάση δεδομένων όταν αυτήν την βάση την κάνει το aliexpress με της βαθμολογίες? και επίσης υπάρχει αυτό στο aliexpress (παράδειγμα από τυχαίο αντικείμενο):

Rated 4.6/5 based on 262 customer reviews 94.6% of buyers enjoyed this product! (262 votes) 3685 orders.

Δηλαδή από 3685 αγορές που έγιναν στο συγκεκριμένο πράγμα οι 262 έχουν δώσει συνολική βαθμολογία 4.6

οποτε είναι πολύ καλο το συγκεκριμένο πράγμα. Παρόλο που ο πολίτης έχει 97% που αρκετοί από δω μέσα δεν θα περνάνε κάτι από τέτοια βαθμολογία πολίτη. Δεν νομίζω να χρειάζεται κάτι παραπάνω να ξέρουμε αφού μας τα δίνει όλα το ίδιο το site...

υπάρχουν και μερικοί πολίτες που σου λένε αν θες να πληρώσεις και με paypal και να βάλεις τα λεφτά εκεί

Link to comment
Share on other sites

Παροτι ειναι πολυ καλη σκεψη ,δεν πιστευω πως η υλοποιηση της ειναι εφικτη ουτε χρησιμη.Οι πωλητες ειναι χιλλιαδες και δεν μπορουμε να ξεχωρισουμε 5-6.Θεωρω πως ειναι προτιμοτερο να συζηταμε για τον καθε πωλητη στο αντιστοιχο θεμα του κινητου που δινει,οταν η τιμη του ειναι απ τις καλυτερες της αγορας ή προσφορα.Παντα,αφου πρωτα κρινουμε (τιμη-αξιολογησεις-πιθανοτητα απατης-πιθανοτητα να ισχυει η τιμη-αν γραφει τα σωστα χαρακτηριστικα).
Οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι ευφυείς γεμάτοι αμφιβολία. Ράσελ Μπέρτραντ
Link to comment
Share on other sites

Η αποδελτίωση που προτείνεις βρίσκεται ενσωματωμένη στο aliexpress μέσω του συστήματος αξιολόγησης όπως ήδη αναφέρθηκε. 1, 2, 3 εμπειρίες θετικές ή αρνητικές αποτελούν στατιστικά αναξιόπιστο δείγμα και είναι πρακτικά άχρηστες.
http://www.danasoft.com/sig/Da_I3oSS.jpg
Link to comment
Share on other sites

Έχω παραγγείλει ένα κινητό από το eternal team στις 3 Φεβρουαρίου κι έλαβα tracking number στις 6. Έκτοτε η τύχη του δέματος αγνοείται. Δεν εμφανίζεται σε κανένα από τα εργαλεία tracking (Singapore post, 4px, 17 track). Έχω επικοινωνήσει αρκετές φορές με τον πωλητή και έχω λάβει διάφορες απαντήσεις: από το ότι το κινητό δεν είναι σε stock (παρότι ήδη είχα λάβει tracking number) στο "εντός της ημέρας θα ενημερωθεί το tracking", αλλά προς το παρόν ακόμα τίποτα. Το eternal team έχει πάρα πολύ καλή αξιολόγηση (>65000 αξιολογήσεις, με >95% θετικές), ωστόσο εάν δει κανείς τις τελευταίες αξιολογήσεις θα παρατηρήσει ότι πολλές είναι από το ίδιο άτομο για το ίδιο αντικείμενο. Επίσης η συμπεριφορά τους στη δική μου περίπτωση θεωρώ ότι είναι απαράδεκτη και από ότι κατάλαβα συμβαίνει και σε αρκετούς άλλους που παρήγγειλαν πρόσφατα από τον εν λόγω πωλητή. Θεωρώ ότι είναι χρήσιμο αύτες οι εμπειρίες να είναι συγκεντρωμένες κάπου, ώστε να μη χρείαζεται κάποιος να ανατρέχει στο νήμα του εκάστοτε κινητού αναζητώντας πληροφορίες για τους πωλητές του aliexpress. Εάν, πάλι, τα περισσότερα μέλη του forum θεωρούν κάτι τέτοιο περιττό, μάλλον το νήμα δε θα επιζήσει και πολύ (Δαρβίνος κι εδώ!)
Link to comment
Share on other sites

Αν και προσωπικά δεν το έχω δουλέψει ,βρίσκομαι στη φάση του ψαξίματος οπότε και αντιγράφω την απάντηση χρήστη "διπλανού" φόρουμ :

 

Το aliexpress είναι το τμήμα λιανικής του alibaba...

 

Το χρονικό διάστημα που ορίζεται μέχρι τη παραλαβή είναι για προστατεύεται ο πωλητής, γιατί αν περάσει και ο αγοραστής δεν έχει παραλάβει, τότε θα χάσει ο πρώτος τα λεφτά του, καθώς θα επιστραφούν στον αγοραστή (σύμφωνα με το σύστημα του aliexpress, ο αγοραστής πρέπει να επιβεβαιώσει τη παραλαβή για να αποδοθούν στον πωλητή τα χρήματα)

...για την ακρίβεια, όμως, αυτό το χρονικό περιθώριο εξαρτάται

- από το μέσο αποστολής: αυτόματα αναπροσαρμόζεται προς τα πάνω ή κάτω ανάλογα με τη μεταφορική

- από την επιθυμία του πωλητή: μπορεί να ορίσει πχ 50 μέρες, παρόλο που το στάνταρ για απλή αποστολή (όχι εξπρες) είναι 60.

 

 

έχει προστασία αγοραστή αλλά δυστυχώς

- υπάρχουν πολύ περισσότεροι αετονύχηδες σε σχέση με ebay: αυτό σημαίνει ότι η διοίκηση της ιστοσελίδας δεν κάνει πολύ καλά τη δουλειά της, στην αφαίρεση/απομάκρυνση τέτοιων λογαριασμών

- προσωπικά δεν εμπιστεύομαι τόσο πολύ τη διαδικασία dispute του μαγαζιού,....από την εμπειρία μου είναι αργή (χωρίς επίβλεψη) αλλά και βιαστική (θα σου ανακοινωθεί κάποια απόφαση και τελείωσε)...

- πολύ συχνά χρειάζεται η συγκατάθεση του πωλητή για κινήσεις εκ μέρους του αγοραστη, που έχει εκβιαστική ισχύ...

- δεν έχεις κανένα τρόπο να ενημερωθείς για την εξέλιξη της υπόθεσής σου αν προωθηθεί για διαιτησία (δεν υπάρχει κανένα τηλέφωνο, ούτε mail καν στις πλείστες των περιπτώσεων), σε αντίθεση με το paypal

- αν πατήσεις "order confirmed", μετά τη παραλαβή, χάνεις τη δυνατότητα ανοίγματος διένεξης για τη παραγγελία.

- o μηχανισμός υποβολής παραπόνων είναι για κλάματα...είχα την ατυχία να μπλέξω με κακούς εμπόρους και προς υποστήριξη της υπόθεσής μου άρχισα να υποβάλλω παράπονα για τις τεχνικές υπερπροβολής που είχε ο πωλητής ώστε να επηρεάζει τα αποτελέσματα αναζητήσεων (search exposure cheating) - είχε το ίδιο προϊόν σε 3-4 διαφορετικες αγγελίες με λίγο διαφορετικές τιμές μεταφορικών και προϊόντος - αλλά παρόλο που αυτό το είδος παραβίασης των όρων περιλαμβάνεται στον ορισμό της κατηγορίας, όταν υποβάλλεις παράπονο πρέπει να επιλέξεις και υπο-κατηγορία...εε, δεν έχει υποκατηγορία που να περιλαμβάνει ακριβώς αυτή τη περίπτωση παρόλο που προσφέρεται ως παράδειγμα για την επεξήγηση της κατηγορίας παραπόνων, οπότε απέρριψαν τα αιτήματά μου ακριβώς επειδή δεν υπεβλήθησαν στην ορθή κατηγορία...που δεν υπάρχει...

- είναι προβληματικό το σύστημα βαθμολόγησης (ώστε να ξεδιαλέγονται οι έμποροι) γιατί δεν μετράνε οι αρνητικές ψήφοι σε περίπτωση που ο πελάτης έχει ανοίξει dispute, οπότε πολλοί πονηροί προτιμούν να λυθεί η όποια διαφωνία μέσω disput, όταν υπάρχει πρόβλημα με τη παραγγελία, παρά να έρθουν σε συμφωνία με τον αγοραστή.

- Επίσης οι αξιολογήσεις λήγουν 30 μέρες μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, οπότε αν δεν προκύψει ένα πρόβλημα με το καλημερα, τα προβλήματα με το after sales δύσκολα θα τα δεις να εμφανίζονται στα σχόλια των αγοραστών

- Για παραγγελίες που ακυρώθηκαν ύστερα από προσπάθεια εξαπάτησης, επίσης δεν θα δεις αξιολογήσεις.

Γενικά και να δεις καλές αξιολογήσεις, δεν μπορείς να τις εμπιστευθείς επαρκώς.

 

Γενικά καλό είναι να ενημερωθεί κανείς

http://escrow.aliexpress.com/escrow-...d-request.html

ακόμη καλύτερα εδώ

http://help.aliexpress.com/Disputes_Refunds.html

 

Τέλος, επειδή γίνεται ψιλοχαμός στο aliexpress, έχω την εντύπωση ότι δεν ενδιαφέρονται τόσο οι πωλητές για την "υστεροφημία" τους...τους ενδιαφέρει περισσότερο η "κίνηση" και δεν πολυκαίγονται για ατομικές κακές αναφορές

 

Η μόνη ουσιαστική προφύλαξη που έχει ο αγοραστής στο aliexpress είναι πως αν πχ διάλεξες αποστολή με Singapore Post και ο πωλητής έχει ορίσει χρόνο παραλαβής τις 60 μέρες, τότε και στις 15 να παραλάβεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ως "όπλο" την επιβεβαίωση της παραλαβής που απαιτείται για να λάβει ο πωλητής τα χρήματά του...έτσι υπερκαλύπτονται/παρακάμπτονται οι όροι εγγύησης των μαγαζιών.

 

Δεν είναι τόσο αξιόπιστο όσο το ebay (το paypal έχει αυστηρους όρους και πολλοί που κόπηκαν από εκεί βρήκαν καταφύγιο σε ιστοσελίδες όπως το aliexpress), αλλά υπάρχουν αξιόπιστοι πωλητές...

 

Για τις πιο φτηνές κινεζιές μπορείς να βρεις καλύτερες τιμες και ποικιλία σε σχέση με Ebay, αλλά στα πιο ακριβά οι τιμές των πιο αξιόπιστων πωλητών είναι πολύ συχνά ακριβότερες από εκείνες ενός αξιόπιστου μαγαζιού (geekbuying), που γενικά είναι προτιμότερο...

 

Πλεονέκτημα του aliexpress είναι πως δέχεται και κάρτες Maestro (για τους κατόχους της Εθνοcash Plus της ΕΤΕ

--------------------------------------

 

Εάν υπάρχει πρόβλημα λόγω της αντιγραφής ας το διαγράψει το μήνυμα κάποιος διαχειριστής.

Link to comment
Share on other sites

Έχω παραγγείλει ένα κινητό από το eternal team στις 3 Φεβρουαρίου κι έλαβα tracking number στις 6. Έκτοτε η τύχη του δέματος αγνοείται. Δεν εμφανίζεται σε κανένα από τα εργαλεία tracking (Singapore post, 4px, 17 track). Έχω επικοινωνήσει αρκετές φορές με τον πωλητή και έχω λάβει διάφορες απαντήσεις: από το ότι το κινητό δεν είναι σε stock (παρότι ήδη είχα λάβει tracking number) στο "εντός της ημέρας θα ενημερωθεί το tracking", αλλά προς το παρόν ακόμα τίποτα. Το eternal team έχει πάρα πολύ καλή αξιολόγηση (>65000 αξιολογήσεις, με >95% θετικές), ωστόσο εάν δει κανείς τις τελευταίες αξιολογήσεις θα παρατηρήσει ότι πολλές είναι από το ίδιο άτομο για το ίδιο αντικείμενο. Επίσης η συμπεριφορά τους στη δική μου περίπτωση θεωρώ ότι είναι απαράδεκτη και από ότι κατάλαβα συμβαίνει και σε αρκετούς άλλους που παρήγγειλαν πρόσφατα από τον εν λόγω πωλητή. Θεωρώ ότι είναι χρήσιμο αύτες οι εμπειρίες να είναι συγκεντρωμένες κάπου, ώστε να μη χρείαζεται κάποιος να ανατρέχει στο νήμα του εκάστοτε κινητού αναζητώντας πληροφορίες για τους πωλητές του aliexpress. Εάν, πάλι, τα περισσότερα μέλη του forum θεωρούν κάτι τέτοιο περιττό, μάλλον το νήμα δε θα επιζήσει και πολύ (Δαρβίνος κι εδώ!)

Δωσε μια λινκ με αυτο που πηρες να δουμε γενικα τον πωλητη

εγώ προσωπικά έχω πάρει άπειρα πράγματα από aliexpress καθώς έχει εξευτελιστικές τιμές σε μερικά πράγματα...(φαντάσου 10 screen protector για το κινητό μου τα πήρα 3e που σε sites με κινητα τα πουλανε 2-3e το ενα μην πω στα δικα μας μαγαζια ελλαδα που ειναι 4-5e)

στα συνολικά 30-40 πράγματα που έχω πάρει από κει ΠΟΤΕ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα, πολλές φορες τα πράγματα φτάνουν πολύ πιο γρήγορα απότι από ebay ακόμα και από το το2c που πήρα κινητό άργησε 2 φορες όσο του aliexpress τα πράγματα...

Edited by akatamakata
Link to comment
Share on other sites

 

νομιζω αυτο λεει αρκετα.. 83.3% of buyers enjoyed this product! (6 votes) 161 orders..

οριστε και μερικα σχολια:

Very poor service. I waited for sending parcel about 3 weeks after payment. So, i received ZTE v967s in 2,5 months.

 

Do not buy from this supplier! Cheating and the longest delivery in my life which could only be! Simply Classic deception buyer! received the goods after 2 and a half months! Shop turtle!

 

2013-10-16 day when I payed When I received wrong track number. When they give correct one after one month. 12.11.2013 was the first movement of shipment according track number. Very bad.

 

προσωπικα δεν εχω αγορασει ποτε αντικειμενο με κατω απο 93 94% enjoyed rate..η αν δεν εχει αγοραστει απο καποιον αγοραζω μονο αν ειναι 99% και πανω ο πωλητης..σου ειπα ενα παραδειγμα πριν που ο πωλητης ειναι 97% δηλαδη οχι και παρα πολυ καλος αλλα το αντικειμενο του ειχε σχεδον 95% απο 262 ατομα..θελω να πω πως αν το ψαξεις λιγο καλα μπορεις να κανεις εξερετικες επιλογες απο τετοια sites

Link to comment
Share on other sites

To 83.3% μεταφράζεται σε 5 αξιολογήσεις 5 αστέρων και μία 2 αστέρων (η οποία εμφανίστηκε μετά την παραγγελία μου). Στόχος μου όταν ξεκίνησα το νήμα, ήταν να "εκμεταλλευτούμε" εμείς οι υπόλοιποι λιγότερο έμπειροι την εμπειρία χρηστών όπως εσύ. Εγώ στηρίχθηκα στο 96,5% positive τον τελευταίο μήνα, σε συνδυασμό με τη θετική εμπειρία από άλλους χρήστες του forum. Εάν το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίσω είναι η καθυστέρηση στην παράδοση, θα είμαι πολύ ικανοποιημένος από την επιλογή, καθώς το κινητό είναι ~$50 φθηνότερο από το to2c. Ελπίζω, βέβαια, να μην πέταξα ~$260 στην προσπάθεια να γλυτώσω τα $50!
Link to comment
Share on other sites

To 83.3% μεταφράζεται σε 5 αξιολογήσεις 5 αστέρων και μία 2 αστέρων (η οποία εμφανίστηκε μετά την παραγγελία μου). Στόχος μου όταν ξεκίνησα το νήμα, ήταν να "εκμεταλλευτούμε" εμείς οι υπόλοιποι λιγότερο έμπειροι την εμπειρία χρηστών όπως εσύ. Εγώ στηρίχθηκα στο 96,5% positive τον τελευταίο μήνα, σε συνδυασμό με τη θετική εμπειρία από άλλους χρήστες του forum. Εάν το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίσω είναι η καθυστέρηση στην παράδοση, θα είμαι πολύ ικανοποιημένος από την επιλογή, καθώς το κινητό είναι ~$50 φθηνότερο από το to2c. Ελπίζω, βέβαια, να μην πέταξα ~$260 στην προσπάθεια να γλυτώσω τα $50!

 

απλά από 160 άτομα έχουν αφήσει οι 5 μονο feedback...

που αν το πάρουμε "ψυχολογικά" feedback αφήνουν όσοι είναι ευχαριστημένοι και έχουν λίγο φιλότιμο...

και λιγότερο feedback αφήνουν αυτοί που είναι να πουν μην αγοράσετε από αυτόν γιατί το και το(διότι αυτό θέλει παραπάνω φιλότιμο το να προστατέψεις τους άλλους χρηστες)

Aσε που αν στους 5 ο ένας έχει πρόβλημα τοτε κατι δεν παει καλα :p

Τέλος πάντων οι Eternal Team έχουν πολλες δεκάδες χιλιαααδες rates και είναι 96% που με τόσα πολλά rates είναι πολυ καλο(αν συνυπολογισουμε και τους κομπλεξικούς που επειδή άργησε νάρθει,άργησε να το στείλει,δεν το τύλιξε καλά,ήταν ανοιχτό το κουτί(που πολλές φορες είναι γιατί ελέγχονται πρώτου σταλθούν) και αλλα χίλια δυο..οποτε δεν παίζει να σου κάνουν καμια βλακεία...στη χειρότερη να αργήσει λίγο παραπάνω

παντως πολυ τουμπανο φαινεται το κινητο :p η μπαταρια με χαλαει λιγο

Edited by akatamakata
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα από το aliexpress έχω κάνει πάρα πολλές αγορές ιδικά το τελευταίο εξαμηνο πάνω από 100 αυτό που αντιμετωπίζω τώρα με το Eternal Team δεν έχει προηγούμενο πήρα το tcl idol x+ πριν την παραγγελία συμφωνήσαμε να βάλει στο πακέτο 28$ και το μέγα μου λάθος να το στείλει dhl μιας και η χρέωση ήταν μόνο 7€ .Μου δίνει λάθος traking στις 27/01 και φυσικά στο πακέτο έβαλε 85$ για να τρίβει η dhl τα χέρια της .Εως τις 8/2 το πακέτο δεν φαίνονταν πουθενά που κανονικά θα έπρεπε να το είχα στα χέρια μου από τις 30 με 31/1 οπότε στις 8/2 μου σκάει ένα τηλέφωνο από την dhl όλο χαρά ότι έφτασε στο τελωνείο το πακέτο και να προχωρήσω στις διαδικασίες που ξέρετε τη πληρώνεις σε αυτή την περίπτωση αν δεν πας 102€ για την dhl και 14€ για την ταλαίπωρη Ελλαδάρα μας και αν πας και χάσεις μια μέρα 52€ για την dhl και 14€ για την Ελλάδα ρε ****το ... Εννοείτε ότι του έκανα Open Dispute και είμαστε στα μαχαίρια τώρα και έχω σκοπό να το τραβήξω του είπα να το πάρει πίσω και να το στείλει με απλό ταχυδρομείο και να γράψει ότι συμφωνήσαμε αλλά κάνει το Κινέζο λέει ότι θα πληρώσει 200$ αυτός τελωνείο αν γυρίσει τώρα τον τσούζει αυτό όταν το έστελνε ας πρόσεχε . Παρόλο τις αξιολογήσεις που έχει το Eternal Team δεν τον συνιστώ σε κανέναν ......
Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε είχα ρωτήσει περισσότερο, πριν κάνω την αγορά από το eternal team. Τι λέτε τώρα εσείς οι εμπειρότεροι, να ξεκινήσω dispute; Σκέφτομαι ότι εάν ακόμα δεν το έχουν στείλει (αφού το tracking number εδώ και 10 ημέρες δεν αναγνωρίζεται) το καλύτερο θα ήταν να μην το έστελναν καν. Ωραίο μπλέξιμο!
Link to comment
Share on other sites

Αφου διαλεξες φιλε μου dhl και 10$ να εβαζε κατα μεγαλο ποσοστο θα πληρωνες τελωνειο.Εγω το πηρα απο αυτον με απλο ταχυδρομιο και παρελαβα το ιδιο κινητο σε 17 μερες

Link to comment
Share on other sites

Αφου διαλεξες φιλε μου dhl και 10$ να εβαζε κατα μεγαλο ποσοστο θα πληρωνες τελωνειο.Εγω το πηρα απο αυτον με απλο ταχυδρομιο και παρελαβα το ιδιο κινητο σε 17 μερες

 

Δεν είναι η πρώτη φορά που παίρνω κάτι με dhl .Τις άλλες φορές οι άνθρωποι έγραψαν ότι τους είπα και δεν είχα κανένα προβλημα . Άνω των 30$ χτυπάει κόκκινο

Link to comment
Share on other sites

να γράψω και εγώ τις εμπειρίες μου από το εν λόγο site, θέλει πολύ προσοχή στις αξιολογήσεις και στον αριθμό που έχει πωληθεί απο το εκάστοτε προϊόν ο κάθε πωλητής, το πιο κλασικό φάουλ που γίνεται είναι τα χαρακτηριστικά του προιόντος να μην είναι όλα τα πραγματικά ειδικά σε κλώνους κινητών, όταν η αποστολή γίνεται με απλό ταχυδρομείο η παραγγελία αργεί ιδιαίτερα..

 

όσο για προστασία του αγοραστή θα διαφωνήσω με τη γενική φήμη που υπάρχει καθώς έτυχε περιστατικό να έχει δεσμευτεί ο πωλητής σε 45 μέρες να έχω το κινητό, είχαν φτάσει 40 μέρες και το τρακ δεν έβγαζε τίποτα, άνοιξα dispute πήρα τα χρήματα μου πίσω και στις 51 μέρες ήρθε και το κινητό..,ίσως είμαι από τους τυχερούς βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι η πρώτη φορά που παίρνω κάτι με dhl .Τις άλλες φορές οι άνθρωποι έγραψαν ότι τους είπα και δεν είχα κανένα προβλημα . Άνω των 30$ χτυπάει κόκκινο

 

Δεν ισχύει αυτό που λες και έχω (πικρή) ιδία εμπειρία, όποια και αν είναι η δηλωμένη αξία η DHL μπορεί να σε χρεώσει τέλη εκτελωνισμού (=παρουσίαση στο τελωνείο) και ότι άλλο γουστάρουν αυτοί οι τύποι με τα παραμάγαζα που έχουν στήσει εκεί (η courier που αντιπροσωπεύει την UPS είναι ακόμα χειρότερη). Το όριο για επιπλέον τέλη από το τελωνείο (=φορολόγηση) είνια νομίζω στα $50 αλλά και εκεί δεν θα βασιστούν στο τι γράφει απέξω αλλά το τι γράφει η απόδειξη πληρωμής.

 

Το "κόκκινο" χτυπάει κυρίως στα ηλεκτρονικά από Ανατολή και τα ρούχα από Δύση, στην ουσία τα πηγαίνουν τελωνείο ακόμα και αν ξέρουν οτι δεν θα επιβληθούν τέλη - για αυτό και δεν παραγγέλνουμε ποτε με courier από εκεί. Μετά αν εσύ αρνηθείς την παραλαβή δεν τα στέλνουν πίσω αλλά τα πηγαίνουν προς "καταστροφή" - δηλαδή τα μοιράζονται με τα φιλαράκια τους στο τελωνείο που υπογράφουν τα πρωτόκολα καταστροφής. Και για να μην λέμε μόνο για την Ελλάδα, τέτοιο μαγαζάκι είχε στηθεί και στη Στουτγάρδη πριν 1,5-2 χρόνια που έφερα κάποια tablets, μόνο που εκείνοι έκαναν θέμα για ύπαρξη πιστοποίησης CE για να δικαιολογήσουν καλύτερα την αναγκαστική καταστροφή...

Τέλος, όπως και στο ebay, έτσι και στο aliexpress, οι περισσότεροι πωλητές γράφουν στους όρους οτι δεν έχουν καμμία ευθύνη για import taxes κλτ, συνεπώς λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω αλλά δεν βλέπω να βγαίνει κάτι με το dispute....

 

@georger_volos όπως τα λες είναι, η max περίοδος είνια 60 μέρες (κάποιοι όντως δίνουν και 45 μέρες guarantee) μετά τις οποίες -αν είσαι τυχερός και το tracking δείχνει οτι δεν έχει φύγει ή έχει γυρίσει- παίρνεις τα λεφτά σου πίσω χωρίς πολλές κουβέντες - μου έχει συμβεί αρκετές φορές. Αν είνια καθόδόν, συνήθως συμφωνείς με τον πωλητή να δοθεί extension 30 ημερών μέσα από το dispute όμως, για να μπορείς να κάνεις escalate μετά.

 

@kxanthop: κάνε λίγη υπομονή ακόμα φίλε μου, όλη η πρώτη εβδομάδα Φεβρουαρίου μέχρι τις 7/2 ήταν αργία στην Κίνα και σίγουρα έχει μαζευτεί αρκετό πράμα και στα ταχυδρομεία. Το οτι σου έστειλαν 6/2 αριθμό δεν σημαίνει οτι παραδόθηκε και στο ταχυδρομείο, θέλει περίπου 10 μέρες να φανεί σε τράκιγκ τις καλές μέρες, πόσο μάλλον σε εποχές αργίας. Αν όντως δεν εμφανιστεί το τρακ σε 2-3 μέρες τότε στέλνεις μήνυμα οτι θα ανοίξεις dispute και την επόμενη θα ανοίξεις dispute. Μην αφήσεις άλλες μέρες να περάσουν, δεν ξέρω τι μπόμπα έχεις παραγγείλει αλλά 163 παραγγελίες μου φαίνεται δύσκολο να τις ικανοποιήσουν όλες μαζί, σε κάποιους θα κάνουν και τον τρελλό για να κερδίσουν χρόνο.... Γενικά το ΕΤ είνια αρκετά αξιόπιστο μαγαζί, έχω ψωνίσει 4-5 tablets και 1 κινητό χωρίς κάποιο ουσιαστικό πρόβλημα.

Edited by PP6210
απαντήσεις σε πολλαπλά μέλη
Link to comment
Share on other sites

@kxanthop: κάνε λίγη υπομονή ακόμα φίλε μου, όλη η πρώτη εβδομάδα Φεβρουαρίου μέχρι τις 7/2 ήταν αργία στην Κίνα και σίγουρα έχει μαζευτεί αρκετό πράμα και στα ταχυδρομεία. Το οτι σου έστειλαν 6/2 αριθμό δεν σημαίνει οτι παραδόθηκε και στο ταχυδρομείο, θέλει περίπου 10 μέρες να φανεί σε τράκιγκ τις καλές μέρες, πόσο μάλλον σε εποχές αργίας. Αν όντως δεν εμφανιστεί το τρακ σε 2-3 μέρες τότε στέλνεις μήνυμα οτι θα ανοίξεις dispute και την επόμενη θα ανοίξεις dispute. Μην αφήσεις άλλες μέρες να περάσουν, δεν ξέρω τι μπόμπα έχεις παραγγείλει αλλά 163 παραγγελίες μου φαίνεται δύσκολο να τις ικανοποιήσουν όλες μαζί, σε κάποιους θα κάνουν και τον τρελλό για να κερδίσουν χρόνο.... Γενικά το ΕΤ είνια αρκετά αξιόπιστο μαγαζί, έχω ψωνίσει 4-5 tablets και 1 κινητό χωρίς κάποιο ουσιαστικό πρόβλημα.

 

Ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω ήδη ξεκινήσει το dispute και ακόμα (24 ώρες μετά) δεν είχα κάνενα νεότερο. Σχετικά με το tracking το πρόβλημα που έχω είναι ότι δεν εμφανίζεται καθόλου στο εργαλείο εντοπισμού. Ούτε καν το αρχικό μήνυμα που βγαίνει συνήθως ότι ελήφθησαν τα δεδομένα (δεν μπορώ να το θυμηθώ στα αγγλικά). Οπότε όση δουλειά και να είχαν λόγω της αργίας τους, δεν μπορώ παρά να πιστέψω ότι κάτι συμβαίνει.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω ήδη ξεκινήσει το dispute και ακόμα (24 ώρες μετά) δεν είχα κάνενα νεότερο. Σχετικά με το tracking το πρόβλημα που έχω είναι ότι δεν εμφανίζεται καθόλου στο εργαλείο εντοπισμού. Ούτε καν το αρχικό μήνυμα που βγαίνει συνήθως ότι ελήφθησαν τα δεδομένα (δεν μπορώ να το θυμηθώ στα αγγλικά). Οπότε όση δουλειά και να είχαν λόγω της αργίας τους, δεν μπορώ παρά να πιστέψω ότι κάτι συμβαίνει.

 

Συγγνωμη εαν το ειπες ήδη και δεν το ειδα αλλα επικοινώνησες μαζι τους? Ειμαι σε μια παρόμοια θέση με εσενα. Τους ρωτησα τι γινεται και δεν βλέπω καμμια κίνηση στο tracking και μου ειπαν ότι η συσκευή δεν ειναι σε στοκ κλπ. Τους ειπα ότι κακώς μου εδωσαν tracking number και να μου πούν πότε θα ειναι σε θέση να το στειλουν τελικά. Τέλος του ειπα οτι σε περιπτωση που δεν μπορουν να ανταποκριθουν να ακυρωσουν την παραγγελία και να μου επιστρέψουν τα χρήματα.

Σημερα μου εστειλαν μηνυμα ζητώντας μου ενα λογαριασμό paypal για να μου βάλουν το πόσο. Ελπιζω να το κανουν συντομα!

Η ευγένεια σου προσφέρει πολλά ... Μην τα χάνεις!
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω ήδη ξεκινήσει το dispute και ακόμα (24 ώρες μετά) δεν είχα κάνενα νεότερο. Σχετικά με το tracking το πρόβλημα που έχω είναι ότι δεν εμφανίζεται καθόλου στο εργαλείο εντοπισμού. Ούτε καν το αρχικό μήνυμα που βγαίνει συνήθως ότι ελήφθησαν τα δεδομένα (δεν μπορώ να το θυμηθώ στα αγγλικά). Οπότε όση δουλειά και να είχαν λόγω της αργίας τους, δεν μπορώ παρά να πιστέψω ότι κάτι συμβαίνει.

 

εντάξει μην αγχώνεσαι, έχεις σηκώσει το dispute και η γραμμή σου θα είναι οτι ενώ λέει ships within 2-3 days εσύ Χ μέρες μετά δεν έχεις απόδειξη οτι έχει σταλεί... παρακολούθα και τις σελίδες τρακιγκ, μην εκπλαγείς αν ανέβει π.χ. αύριο ένα status που να λεει οτι έφυγε ήδη! Επίσης πρόσεξε τους χρόνους απάντησης στο dispute και όλες οι επικοινωνίες να γίνονται μέσα από την πλατφόρμα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση




×
×
  • Create New...