Jump to content

Αγορές από Aliexpress


villasg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 3,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Την Πέμπτη παρέλαβα την πρώτη μου "σοβαρή" παραγγελία από το Eternal team. Οι εντυπώσεις, παρά τα αρχικά προβλήματα με το tracking number, πάρα πολύ καλές. Το τηλέφωνο ήταν όπως ακριβώς το παρήγγειλα. Μάλιστα είχαν κάνει root, εγκατέστησαν custom recovery κι ελληνική ROM, όπως τους είχα ζητήσει και σε αντίθεση με αρκετές από τις πρόσφατες παραγγελίες από πιο γνωστά στο forum κινέζικα καταστήματα.

Επίσης σε αναγνώριση του αρχικού προβλήματος που είχα με το tracking number (για περίπου 10 μέρες δεν εμφανιζόταν σε κανένα από τα sites για tracking), μου προσέφεραν έκπτωση $10 για την επόμενή μου αγορά. Λαμβάνοντας υπόψη και τη σαφώς χαμηλότερη τιμή του κινητού, είναι σχεδόν δεδομένο ότι θα τους προτιμήσω και για τις επόμενες αγορές μου.

 

Εισαι πολυ τυχερος ,το συγκεκριμενο καταστημα εχει γινει ο βασιλιας της σαβουρας εδω και μερικους μηνες.

 

Στο έστειλαν με sweden post. Οι περισσότερες logistics πλέον στέλνουν για άγνωστο λόγο με sweden post αντί οποιασδήποτε άλλης, ανεξάρτητα του τι ζητήσει ο πωλητής.

 

Εχω ενυπωσιαστει με την ταχυτητα του sweden post μου εχουν ερθει 5 δεματα με αυτους και ειναι πιο γρηγοροι και απο σινγκαπορ.

Link to comment
Share on other sites

Εισαι πολυ τυχερος ,το συγκεκριμενο καταστημα εχει γινει ο βασιλιας της σαβουρας εδω και μερικους μηνες.
Γιατί; :wacko:

Εχω ενυπωσιαστει με την ταχυτητα του sweden post μου εχουν ερθει 5 δεματα με αυτους και ειναι πιο γρηγοροι και απο σινγκαπορ.
Εμένα 22-35 μέρες έκαναν τα sweden post

γιατί όμως δεν εμφανίζεται μετά από 2 ημερες ? :worry:

πολύ βιάζεσαι. κανε υπομονή μια βδομάδα

Link to comment
Share on other sites

Έχω ανοίξει μια διένεξη στο aliexpress λόγω μεγάλης καθυστέρησης στην πρόοδο αποστολής του πακέτου., συγκεκριμενα, μετά απο 13 μέρες που μου δόθηκε tracking, το πακέτο δεν έχει φθάσει ακόμη στην Singapore Post.

 

Το πρόβλημα είναι ότι όταν άνοιξα τη διένεξη είχα συμφωνήσει, ύστερα από κόντρα με την πωλητή, να καλέσει την ενδιάμεση μεταφορική εταιρεία για να του επιστρέψει το πακέτο.

Γι αυτό ως λόγο της διένεξης όρισα "το πακέτο επεστράφη στον πωλητή"

 

Νόμιζα ότι μέχρι να λήξει η προθεσμία της διένεξης θα είχε εμφανιστεί το πακέτο...όμως ύστερα από επανειλημμένες επαφές, μέσω τηλεφώνου και email με την Singapore Post, με διαβεβαιώνουν ότι δεν έχουν λαβει το πακέτο...

Ο πωλητής ισχυρίζεται ότι η μεταφορική του λέει ότι είναι το πακέτο στη SGpost, αλλά δεν έχει παράσχει κάποιο αποδεικτικό έγγραφο...μόνο ένα screenshot από μια τελείως άγνωστη μεταφορική που δείχνει το "processing" του πακέτου στις 7 Μαρτίου...κι αυτό όμως μου το έστειλε σε προσωπικό μήνυμα και δεν φαίνεται να έχει απαντήσει στη σελίδα της διένεξης.

Όταν της ζητούσα και το τηλέφωνο της μεταφορικής αρνούταν να μου το δώσει...τελικά το έδωσε δυο μέρες μετά, αλλά καθότι ένα τηλεφώνημα μερικών λεπτών κοστίζει γύρω στο 5€, δεν δοκίμασα να βγάλω άκρη με αυτούς....

 

Το πρόβλημά μου είναι τώρα το εξής:

1) Καθότι δεν έχει επιστραφεί απ' ότι φαίνεται το πακέτο στον πωλητή (αν το έχει στείλει, γιατί δεν έχει δώσει επίσημο έγγραφο της μεταφορικής), ο λόγος της διένεξης είναι εσφαλμένος...και φοβάμαι μήπως -από λαλακία- μου απορρίψουν το αίτημα για επιστροφή χρημάτων λόγω αυτού του γεγονότος

 

2) Αύριο νωρίς το μεσημέρι λήγει η προθεσμία του πωλητή να απαντήσει...φοβάμαι ότι αν αλλάξει τη δικαιολογία στο "No tracking information", θα αρχίσει από την αρχή να μετρά το περιθώριο του πωλητή να απαντήσει, και στο μεταξύ ίσως να εμφανιστεί tracking και να μπλέξουμε...

 

Τί κάνω λοιπόν;

- υπάρχει περίπτωση να βγει η κρίση κατά εμού λόγω λανθασμένης απ' ότι φαίνεται επιλογής λόγου διενέξεως

- θα αρχίσει νέα αντίστροφη μέτρηση αν αλλάξω λόγο διενέξεως;

- Να αλλάξω;

Link to comment
Share on other sites

Το σίγουρο είναι πως έκανες λαλακία για το λόγο της διένεξης. Σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να είσαι εντελώς τυπικός σε όλα. Έπρεπε να γράψεις το σωστό "No tracking information" αφού αυτό ήταν το πρόβλημα σου. Ο Κινέζος μπορεί και επίτηδες να σε παρέσυρε σε αυτό το λάθος για να κερδίσει χρόνο. Η προσωπική μου άποψη είναι πως πρέπει να αλλάξεις το λόγο της διένεξης και ας αργήσεις κάποιες μέρες παραπάνω. Δεν νομίζω να υπάρξει κάποιο πρόβλημα αν στο μεταξύ εμφανιστεί το δέμα σου. Σαν τι φοβάσαι ότι μπορεί να συμβεί; Ακόμα καλύτερα αν εμφανιστεί. Σημαίνει πως το έχει στείλει και θα περιμένεις να έρθει.
Link to comment
Share on other sites

Το σίγουρο είναι πως έκανες λαλακία για το λόγο της διένεξης. Σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να είσαι εντελώς τυπικός σε όλα. Έπρεπε να γράψεις το σωστό "No tracking information" αφού αυτό ήταν το πρόβλημα σου. Ο Κινέζος μπορεί και επίτηδες να σε παρέσυρε σε αυτό το λάθος για να κερδίσει χρόνο. Η προσωπική μου άποψη είναι πως πρέπει να αλλάξεις το λόγο της διένεξης και ας αργήσεις κάποιες μέρες παραπάνω. Δεν νομίζω να υπάρξει κάποιο πρόβλημα αν στο μεταξύ εμφανιστεί το δέμα σου. Σαν τι φοβάσαι ότι μπορεί να συμβεί; Ακόμα καλύτερα αν εμφανιστεί. Σημαίνει πως το έχει στείλει και θα περιμένεις να έρθει.

 

η διένεξη άνοιξε τη Δευτέρα το απο΄γευμα και περίμενα πως θα είχε εμφανιστεί εν τω μεταξύ ή ο πωλητής θα του είχε επιστραφεί μετά την συμφωνία να λήξει η συναλλαγή.

 

συμφωνήσαμε δηλαδή να του επιστραφεί το πακέτο και να ακυρωθεί η συναλλαγή, γι αυτό και η επιλογή τίτλου...και οι σχετικές βεβαιώσεις επικοινωνίας είναι καταγεγραμμένες.

 

Τί έγινε με το πακέτο εν τέλει δεν ξέρω

- αν του έχει επιστραφεί

- αν είναι στα χέρια του κινέζου κούριερ

 

Αν είχε παραδοθεί πάνως στο singapore post θα υπήρχε αποδεικτικό χαρτομάνι.

 

Λέω μήπως γράψω ένα μήνυμα εξηγώντας και συνοψίζοντας.

Ο πωλητής δεν έχει απαντήσει και λογικά αύριο το μεσημέρι υποτίθεται λήγει και μου επιστρέφονται τα χρήματα.

 

If the seller does not respond by 0 calendar days 15 hour 3 minute 13 second , the dispute will be closed in your proposal.

 

Εγω λόγω καθυστε΄ρησης εν τέλει παρήγγειλα ξανά τη ταμπλέτα 8 μέρες μετά και μάλιστα βρίσκεται ήδη στο δρόμο για Ελλάδα...για αυτό ανησυχώ μήπως τραβήξει η άλλη υπόθεση.

Edited by vgiozo
Link to comment
Share on other sites

Μόλις 13 μέρες καθυστέρηση κι άνοιξες dispute, το πρώτο λάθος ήταν πως βιάστηκες. Με τις καθυστερήσεις που έχουν, είναι λογικό στις 13 μέρες να μην εχει info απ το ταχυδρομείο, μπορεί ακομη να ήταν στην logistics (4px, quantium κλπ)
Link to comment
Share on other sites

Μόλις 13 μέρες καθυστέρηση κι άνοιξες dispute, το πρώτο λάθος ήταν πως βιάστηκες. Με τις καθυστερήσεις που έχουν, είναι λογικό στις 13 μέρες να μην εχει info απ το ταχυδρομείο, μπορεί ακομη να ήταν στην logistics (4px, quantium κλπ)

 

μετά από κατηγορηματική δήλωση του πωλητή, ότι αν δεν το είχε λάβει η SingPost μέχρι εκείνη τη στιγμή, θα δεχόταν επιστροφή...

 

Η διένεξη άνοιξε με το "information received" να κλείνει βδομάδα.

 

Το θέμα είναι τώρα πως υποτίθεται χωρίς απάντηση του πωλητή μέχρι αύριο κατά τις 1μμ, θα λήξει η διένεξη υπέρ μου.

 

Απ' ότι διάβασα αν είχα διαλέξει το λόγο "still in transit", θα έπρεπε να περιμένω μέχρι τη λήξη της περιόδου που έχει ορίσει ο πωλητής για τη παράδοση...

 

- Ο πωλητής δέχθηκε αρχικά επιστροφή (σίγουρος ότι θα είχε παραδοθεί, μετά άρχισε τις μικροδιαμαρτυρίες

- εγώ απέστειλα έγγραφο αίτημα στη SingPost ζητώντας την επιστροφή του πακέτου

- Ο πωλητής δήλωσε ότι επικοινώνησε για τον ίδιο λόγο με τη μεταφορική,

μόνο που εκεί το θέμα μπλέκεται

- Στη Singpost λένε ο αποστολέας έχει ενεργοποιήσει τον κωδικό, αλλά δεν έχει στείλει το αντικείμενο

- ο πωλητής λέει το έστειλε, αλλά αυτό δεν εμφανίζεται πουθενά...

...μπορεί ο κερατάς να το έχει πάρει ήδη πίσω ή να μην το έστειλε καν ακόμη ή να το έχασε η μεταφορική

 

Εγώ έχω έγγραφη απάντηση της SingPost από τη Τρίτη, τη Τετάρτη και τη Παρασκευή ότι δεν έχουν παραλάβει.

Edited by vgiozo
Link to comment
Share on other sites

Γιατί; :wacko:

Εμένα 22-35 μέρες έκαναν τα sweden post

 

πολύ βιάζεσαι. κανε υπομονή μια βδομάδα

 

Στην eternal ειχα 10-15 παραγγελιες και παντα οτι ερχοταν ηταν αφρος , μια φορα μονο ειχα προβλημα οταν εστειλαν εκδοση 8GB αντι για 16αρι αλλα μικρο το κακο.

Τελευταια 2 ταμπλετ ηταν πραγματικα σαβουρες ,ενα vido που δεν φορτιζε ("κουρασμενο" ταμπλετ) και ενα Cube U30GT που ειχε τοσο bleeding λες και το ειχαν πυροβολησει και στις 2 περιπτωσεις εκαναν κλασικα τον κινεζο αρνουμενοι οποιαδηπ[οτε συμμετοχη στο κοστος επιστροφης.

 

Γενικα η συμπεριφορα τους εχει αλλαξει στην αντιμετωπιση που εχουν ενω πριν ηταν κυριοι τωρα εχουν αποκτησει ολα τα κακα χαρακτηριστικα κινεζοπωλητη.

 

Ειδιακ το cube μου ηρθε να το πεταξω στον τοιχο οταν πατησα το power και ειδα το bleeding ,απλα αντι να το στειλουν πισω το "πεταξαν" στον πελατη και μετα εκβιαζουν με το κοστος επιστροφης.

 

Με sweden post ειναι 20-25 μερες αλλα ολοι οι αλλοι ειναι στον μηνα οποτε μια χαρα ειναι για εμενα και ειναι και φτηνοτερη.Η swiss ειναι απροσμενα αργη.

 

Εχει ξαναμπει στο παιχνιδι και η china post δεν ξερω αν ειναι αλλαγη πολιτικης ή τα βαζουνε στην ζουλα.

Link to comment
Share on other sites

Στην eternal ειχα 10-15 παραγγελιες και παντα οτι ερχοταν ηταν αφρος , μια φορα μονο ειχα προβλημα οταν εστειλαν εκδοση 8GB αντι για 16αρι αλλα μικρο το κακο.

Τελευταια 2 ταμπλετ ηταν πραγματικα σαβουρες ,ενα vido που δεν φορτιζε ("κουρασμενο" ταμπλετ) και ενα Cube U30GT που ειχε τοσο bleeding λες και το ειχαν πυροβολησει και στις 2 περιπτωσεις εκαναν κλασικα τον κινεζο αρνουμενοι οποιαδηπ[οτε συμμετοχη στο κοστος επιστροφης.

 

Γενικα η συμπεριφορα τους εχει αλλαξει στην αντιμετωπιση που εχουν ενω πριν ηταν κυριοι τωρα εχουν αποκτησει ολα τα κακα χαρακτηριστικα κινεζοπωλητη.

 

Ειδιακ το cube μου ηρθε να το πεταξω στον τοιχο οταν πατησα το power και ειδα το bleeding ,απλα αντι να το στειλουν πισω το "πεταξαν" στον πελατη και μετα εκβιαζουν με το κοστος επιστροφης.

 

Με sweden post ειναι 20-25 μερες αλλα ολοι οι αλλοι ειναι στον μηνα οποτε μια χαρα ειναι για εμενα και ειναι και φτηνοτερη.Η swiss ειναι απροσμενα αργη.

 

Εχει ξαναμπει στο παιχνιδι και η china post δεν ξερω αν ειναι αλλαγη πολιτικης ή τα βαζουνε στην ζουλα.

Προφανώς δεν κανουν έλεγχο των συσκευών πριν τις στείλουν, ή θεωρουν ασήμαντα τέτοια προβληματα. Εγώ πάντως ποτέ δεν είχα πρόβλημα

μετά από κατηγορηματική δήλωση του πωλητή, ότι αν δεν το είχε λάβει η SingPost μέχρι εκείνη τη στιγμή, θα δεχόταν επιστροφή...

 

Η διένεξη άνοιξε με το "information received" να κλείνει βδομάδα.

 

Το θέμα είναι τώρα πως υποτίθεται χωρίς απάντηση του πωλητή μέχρι αύριο κατά τις 1μμ, θα λήξει η διένεξη υπέρ μου.

 

Απ' ότι διάβασα αν είχα διαλέξει το λόγο "still in transit", θα έπρεπε να περιμένω μέχρι τη λήξη της περιόδου που έχει ορίσει ο πωλητής για τη παράδοση...

 

- Ο πωλητής δέχθηκε αρχικά επιστροφή (σίγουρος ότι θα είχε παραδοθεί, μετά άρχισε τις μικροδιαμαρτυρίες

- εγώ απέστειλα έγγραφο αίτημα στη SingPost ζητώντας την επιστροφή του πακέτου

- Ο πωλητής δήλωσε ότι επικοινώνησε για τον ίδιο λόγο με τη μεταφορική,

μόνο που εκεί το θέμα μπλέκεται

- Στη Singpost λένε ο αποστολέας έχει ενεργοποιήσει τον κωδικό, αλλά δεν έχει στείλει το αντικείμενο

- ο πωλητής λέει το έστειλε, αλλά αυτό δεν εμφανίζεται πουθενά...

...μπορεί ο κερατάς να το έχει πάρει ήδη πίσω ή να μην το έστειλε καν ακόμη ή να το έχασε η μεταφορική

 

Εγώ έχω έγγραφη απάντηση της SingPost από τη Τρίτη, τη Τετάρτη και τη Παρασκευή ότι δεν έχουν παραλάβει.

Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα,

Τον κωδικο δεν τον ενεργοποιεί ο πωλητής σου αλλά η logistics που πάει το πακέτο στη σιγκαπούρη. Άρα ο πωλητής όντως το στειλε, κι απο κει και πέρα κάτι πήγε στραβά με την logistics (πχ 4px, quantium, directlink κλπ). Εκεί το πράγμα μπλεκει πολύ, γιατι ο πωλητής ενδέχεται να μην βγάλει άκρη με την εταιρία αποστολών

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν κανουν έλεγχο των συσκευών πριν τις στείλουν, ή θεωρουν ασήμαντα τέτοια προβληματα. Εγώ πάντως ποτέ δεν είχα πρόβλημα

 

Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα,

Τον κωδικο δεν τον ενεργοποιεί ο πωλητής σου αλλά η logistics που πάει το πακέτο στη σιγκαπούρη. Άρα ο πωλητής όντως το στειλε, κι απο κει και πέρα κάτι πήγε στραβά με την logistics (πχ 4px, quantium, directlink κλπ). Εκεί το πράγμα μπλεκει πολύ, γιατι ο πωλητής ενδέχεται να μην βγάλει άκρη με την εταιρία αποστολών

Το αυτοκόλλητο με τη διεύθυνση αποστολέα, παραλήπτη και tracking ποιός το βάζει; Ο αποστολέας ή η ενδιάμεση εταιρεία;

 

Το tracking μου το έδωσε τη Τετάρτη στις 5 Μαρτίου και το παρέδωσε στην μεταφορική αργότερα. Κι αν αυτή ενεργοποίησε τον κωδικό, το θέμα είναι ότι το έχει ακόμη στη κατοχή της.

Η ιστοσελίδα της μεταφορικής είναι μια "a-56.com", τρέχα γύρευε

 

H SingPost λέει ότι το πακέτο

- δεν έχει αποσταλεί

- οι ίδιοι δεν έχουν παραλάβει

 

Αν το λάθος είναι της μεταφορικής και έχει κολλήσει το πακέτο στη Κίνα, εγώ τί φταίω; Εγώ διάλεξα singpost όχι μια άσχετη ενδιάμεση...δική του ευθύνη είναι.

 

Επί της διένεξης

Λίγο πριν λήξει η προθεσμία μπήκε και απέρριψε την επιστροφή χρημάτων με τη δικαιολογία ότι εγώ αρνούμαι να πληρώσω τελωνείο!

Λες και

- έχει φύγει από Κίνα/Σιγκαπούρη το πακέτο

- έχει φτάσει Ελλάδα

- έχει περάσει τελωνείο.

 

Μα πόσο σαχλαμάρας πρέπει να είναι κάποιος για να επικαλεστεί αυτή τη δικαιολογία τη στιγμή που σύμφωνα με το tracking το πακέτο δεν φαίνεται καν να έχει φύγει από Κίνα.

 

Εγώ απέρριψα τη λύση, άλλαξα το λόγο διένεξης σε "no tracking" από τις διαθέσιμες επιλογές, έγραψα μια σύνοψη της συνομιλίας με screenshot από τις απαντήσεις του προσωπικού της SingPost που μου απαντούσε μέσω email και έκανα αμέσως "escalate" στο Aliexpress.

 

Πού ξέρω εγώ όμως ότι δεν του έχει ήδη επιστραφεί το πακέτο, όταν 14 μέρες μετά είναι στο ίδιο στάδιο;

Edited by vgiozo
Link to comment
Share on other sites

Καθόλου σαχλαμάρας δεν είναι. Εγώ σου το είχα πει πως επίτηδες σε παρέσυρε στο θέμα με την τάχα επιστροφή του δέματος σε αυτόν για να κερδίσει χρόνο. Το ίδιο κάνει και τώρα. Κερδίζει χρόνο με την ελπίδα ότι μέχρι να φτάσει η ώρα για να πάρει μια απόφαση το Aliexpress το δέμα θα φανεί στο track. Θα εξαντλήσει τα περιθώρια μέχρι το τέλος. Δεν έχει να χάσει κάτι από αυτό. Μόνο να κερδίσει αν τελικά φανεί το δέμα.
Link to comment
Share on other sites

Καθόλου σαχλαμάρας δεν είναι. Εγώ σου το είχα πει πως επίτηδες σε παρέσυρε στο θέμα με την τάχα επιστροφή του δέματος σε αυτόν για να κερδίσει χρόνο. Το ίδιο κάνει και τώρα. Κερδίζει χρόνο με την ελπίδα ότι μέχρι να φτάσει η ώρα για να πάρει μια απόφαση το Aliexpress το δέμα θα φανεί στο track. Θα εξαντλήσει τα περιθώρια μέχρι το τέλος. Δεν έχει να χάσει κάτι από αυτό. Μόνο να κερδίσει αν τελικά φανεί το δέμα.

 

Μα γι αυτό είχα επικοινωνήσει κι εγώ με τη singapore post, για να του επιστραφεί το δέμα...όταν εμφανιστεί, θα του επιστραφεί ούτως ή άλλως...

Έχω υποβάλλει ένα αίτημα μέσω φόρμας στην ιστοσελίδα τους και άλλο ένα απευθείας σε υπάλληλο υποστήριξης μέσω mail, το πακέτο να επιστραφεί στον αποστολέα του.

 

Το ότι δεν εμφανίστηκε μέχρι σήμερα είναι σε βάρος μου...γιατί αυτός μπορεί να λέει ότι δεν του επεστράφη, οπότε δεν δέχεται τον διακανονισμό...

 

Τώρα η διένεξη είναι στο ανοιχτό και χρονοβόρο "in transit"...οπότε μπορεί το Aliexpress να πει απλώς "περίμενε να εμφανιστεί και να σού'ρθει μέχρι τις 60 μέρες και μετά τα ξαναλέμε"...

 

Εγώ όμως δεν ξέρω τί στο διάολο έχει κάνει αυτός με το πακέτο...δεν αποκλείεται να του έχει επιστραφεί...αλλά εγώ βλέπω μόνο την αναμονή για τη παραλαβή από Singapore Post...

...Πόσο διάστημα θα χρειαστεί να μείνει σε αυτή τη κατάσταση προτού μπορέσω να ζητήσω refund και να μου αποδοθεί;;

 

Επαναλαμβάνω δεν το έχει λάβει ακόμη η SingPost...μακάρι να το είχε λάβει...εγώ στην αρχή υπέθετα πως δεν είχε απόθεμα, μετά κάποια καθυστέρηση, τώρα βλέπω πρόβλημα...

Δεν έχει ξαναγίνει δύο βδομάδες μετά να μην έχει λάβει η SingPost το δέμα.

Link to comment
Share on other sites

Μα γι αυτό είχα επικοινωνήσει κι εγώ με τη singapore post, για να του επιστραφεί το δέμα...όταν εμφανιστεί, θα του επιστραφεί ούτως ή άλλως...

Έχω υποβάλλει ένα αίτημα μέσω φόρμας στην ιστοσελίδα τους και άλλο ένα απευθείας σε υπάλληλο υποστήριξης μέσω mail, το πακέτο να επιστραφεί στον αποστολέα του.

 

Το ότι δεν εμφανίστηκε μέχρι σήμερα είναι σε βάρος μου...γιατί αυτός μπορεί να λέει ότι δεν του επεστράφη, οπότε δεν δέχεται τον διακανονισμό...

 

Τώρα η διένεξη είναι στο ανοιχτό και χρονοβόρο "in transit"...οπότε μπορεί το Aliexpress να πει απλώς "περίμενε να εμφανιστεί και να σού'ρθει μέχρι τις 60 μέρες και μετά τα ξαναλέμε"...

 

Εγώ όμως δεν ξέρω τί στο διάολο έχει κάνει αυτός με το πακέτο...δεν αποκλείεται να του έχει επιστραφεί...αλλά εγώ βλέπω μόνο την αναμονή για τη παραλαβή από Singapore Post...

...Πόσο διάστημα θα χρειαστεί να μείνει σε αυτή τη κατάσταση προτού μπορέσω να ζητήσω refund και να μου αποδοθεί;;

 

Επαναλαμβάνω δεν το έχει λάβει ακόμη η SingPost...μακάρι να το είχε λάβει...εγώ στην αρχή υπέθετα πως δεν είχε απόθεμα, μετά κάποια καθυστέρηση, τώρα βλέπω πρόβλημα...

Δεν έχει ξαναγίνει δύο βδομάδες μετά να μην έχει λάβει η SingPost το δέμα.

 

Φίλε μου όλο λάθος κινήσεις έχεις κάνει μέχρι τώρα. Και παιδεύτηκες και έχεις καταφέρει να γυρίσεις την υπόθεση εις βάρος σου.

Τι θέλεις και μπλέκεις εσύ με την Singapore Post; Γιατί έχεις ζητήσει να γυρίσει πίσω το δέμα αφού δεν έχεις πάρει ακόμα τα λεφτά σου;

Τώρα είσαι στο έλεος του Aliexpress και σε μειονεκτική θέση. Και λεφτά έχεις πληρώσει, και περίμενες τόσες μέρες, και έχεις μπλεχτεί με την Singapore Post και είσαι πια σίγουρος πως το δέμα δεν πρόκειται να έρθει σε σένα.

Αυτές οι υποθέσεις κανονικά είναι πολύ ευκολότερες για τον αγοραστή. Περιμένεις ένα λογικό διάστημα για να φανεί το tracking. Αν μετά από 10-15 μέρες δεν έχει φανεί ανοίγεις μια διαφορά με τον πωλητή. Μετά από αυτό περιμένεις αυτός να αποδείξει ότι το έχει στείλει. Αφήνεις αυτόν να βρει την άκρη με τις μεταφορικές και τα ταχυδρομεία. Εσύ δεν μπλέκεσαι καθόλου. Αν η απάντηση που σου δώσει σε ικανοποιεί έχει καλός και περιμένεις το δέμα σου. Αν η απάντηση που σου δώσει δεν σε ικανοποιεί τότε ζητάς πίσω τα λεφτά σου. Ξανά αυτός πρέπει να αποδείξει στο Aliexpress ότι το έχει στείλει. Εσύ δεν κάνεις τίποτα, απλός περιμένεις και έχεις και το πάνω χέρι. Λογικά το Aliexpress θα σου δώσει πίσω τα λεφτά. Και στο φινάλε, ακόμα και αν το Aliexprees αποφασίσει εις βάρος σου (δεν είναι και πολύ πιθανόν αλλά λέμε αν) τότε τουλάχιστον έχεις να περιμένεις ένα δέμα. Μπορεί σε 1-2 μήνες τελικά να έρθει.

Δεν έχω να σου δώσω κάποια συμβουλή. Αυτό που σου είχα πει. Πρέπει να είσαι τυπικός σε όλα και λίγο υποψιασμένος. Σε τέτοια θέματα οι Κινέζοι είναι όλοι με μεταπτυχιακό.

Καλά ξεμπερδέματα σου εύχομαι φίλε μου.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου όλο λάθος κινήσεις έχεις κάνει μέχρι τώρα. Και παιδεύτηκες και έχεις καταφέρει να γυρίσεις την υπόθεση εις βάρος σου.

Τι θέλεις και μπλέκεις εσύ με την Singapore Post; Γιατί έχεις ζητήσει να γυρίσει πίσω το δέμα αφού δεν έχεις πάρει ακόμα τα λεφτά σου;

Τώρα είσαι στο έλεος του Aliexpress και σε μειονεκτική θέση. Και λεφτά έχεις πληρώσει, και περίμενες τόσες μέρες, και έχεις μπλεχτεί με την Singapore Post και είσαι πια σίγουρος πως το δέμα δεν πρόκειται να έρθει σε σένα.

Αυτές οι υποθέσεις κανονικά είναι πολύ ευκολότερες για τον αγοραστή. Περιμένεις ένα λογικό διάστημα για να φανεί το tracking. Αν μετά από 10-15 μέρες δεν έχει φανεί ανοίγεις μια διαφορά με τον πωλητή. Μετά από αυτό περιμένεις αυτός να αποδείξει ότι το έχει στείλει. Αφήνεις αυτόν να βρει την άκρη με τις μεταφορικές και τα ταχυδρομεία. Εσύ δεν μπλέκεσαι καθόλου. Αν η απάντηση που σου δώσει σε ικανοποιεί έχει καλός και περιμένεις το δέμα σου. Αν η απάντηση που σου δώσει δεν σε ικανοποιεί τότε ζητάς πίσω τα λεφτά σου. Ξανά αυτός πρέπει να αποδείξει στο Aliexpress ότι το έχει στείλει. Εσύ δεν κάνεις τίποτα, απλός περιμένεις και έχεις και το πάνω χέρι. Λογικά το Aliexpress θα σου δώσει πίσω τα λεφτά. Και στο φινάλε, ακόμα και αν το Aliexprees αποφασίσει εις βάρος σου (δεν είναι και πολύ πιθανόν αλλά λέμε αν) τότε τουλάχιστον έχεις να περιμένεις ένα δέμα. Μπορεί σε 1-2 μήνες τελικά να έρθει.

Δεν έχω να σου δώσω κάποια συμβουλή. Αυτό που σου είχα πει. Πρέπει να είσαι τυπικός σε όλα και λίγο υποψιασμένος. Σε τέτοια θέματα οι Κινέζοι είναι όλοι με μεταπτυχιακό.

Καλά ξεμπερδέματα σου εύχομαι φίλε μου.

 

Μα ακόμη είναι υποχρέωση του πωλητή να αποδείξει ότι το έχει στέιλει...εκεί θα κριθεί...

 

Έπειτα η αρχική συμφωνία, απο κοινού, ήταν αν δεν έχει φτάσει Σιγκαπούρη να επιστραφούν τα χρήματα σε μένα, το προϊόν στον πωλητή...

Αυτό τη προηγούμενη Δευτέρα...

 

Με τη δική σου λογική θα χρειαζόταν να περιμένω 2 μήνες για να πάρω τα λεφτά μου πίσω...δεν είναι Paypal το Aliexpress...

 

Η συμφωνία με τη SingPost ήταν για να αποδείξω στο Aliexpress ότι μπορούν να μου επιστρέψουν τώρα τα χρήματα, χωρίς αναμονή, γιατί υπάρχει ήδη αίτημα επιστροφής επίσημα διατυπωμένο...

 

Απλώς δεν περίμενα τόση καθυστέρηση στην εμφάνιση του πακέτου...η παρέμβαση στην SingPost είναι το πιο αξιο΄πιστο που μπορώ να κάνω εγώ και το πιο οριστικό στη κρίση της υπόθεσης.

 

Κι όταν ο Κινέζος έχει πει τόσα ψέμματα, δεν θέλω πάρε-δώσε, τέρμα...άντε να με εξυπηρετήσει σε περίπτωση βλάβης...χάθηκα...

- μου είπε αφού τηλεφώνησα εγώ πρώτη φορά στη SingPost ότι αυτού του είπαν ότι είχε φτάσει. Αναγκάστηκα να ξαναπάρω και χρεώθηκα παραπάνω χρήματα.

- την τρίτη-τετάρτη αρνιόταν να μου δώσειτο τηλέφωνο της μεταφορικής

- κάνει τον ανήξερο λέγοντας πως αν δεν είχε παραδοθεί στη singPost το δέμα, δεν θα είχε καμία ένδειξη στο tracking

- απορρίπτει τη διένεξη ισχυριζόμενος ότι αρνήθηκα να πληρώσω τελωνείο, τη στιγμή που δεν έχει φύγει καν το δέμα.

Γιατί να του δώσω τα χρήματά μου;

 

Δεν θέλω πλέον καμία σχέση με αυτούς...ανάθεμα τα 98+ στις αξιολογήσεις και οι χιλιάδες παραγγελίες....μωρέ ποτέ ξανά aliexpress..το είχα πει και δεν το τήρησα...

 

Σε περίπτωση αρνητικής κρίσης θα πάω στη Πειραιώς να καθαρίσει, αν μπορεί εκεί το θέμα μέσω της κάρτας.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί μέσα σου να σε τρώει το δίκαιο αλλά δεν χειρίστηκες καλά το θέμα. Έμπλεξες με την Singapore Post χωρίς να είναι ανάγκη, πίστεψες τον Κινέζο που σου είπε ότι ΘΑ σου δώσει τα λεφτά, έδωσες εντολή να επιστρέψει το δέμα σε αυτόν χωρίς να έχεις πληρωθεί, έβαλες λάθος λόγο στη διένεξη. Αυτά είναι παιδικά λάθη σε συναλλαγές με Κινέζους.

Ακόμα και έτσι, αν δεν κάνεις άλλα λάθη, λογικά η απόφαση θα είναι υπέρ σου.

Όπως σου είπα καλά ξεμπερδέματα σου εύχομαι.

Link to comment
Share on other sites

Είχα αναφερθεί λίγο καιρό πριν στα "Group Deals" του Alibaba για διαφορετικούς αγοραστές ώστε να πετύχουν καλύτερες τιμες...

 

Πλέον υπάρχει και ξεχωριστή σελίδα, θα τη βρείτε εδώ, τίποτα το ενδιαφέρον προς το παρόν

http://deals.alibaba.com/GroupDeal

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα!

Να συγχαρώ άπαντα τα μέλη του forum, καθώς ο καθένας συνεισφέρει για τον εμπλουτισμό των γνώσεών μας.

Στο ψητό τώρα. Είμαι σε φάση αλλαγής κινητού και ψάχνοντας σε ebay, aliexpress, minideal, to2c κ.λπ., έπεσα πάνω σε αυτό:

http://www.aliexpress.com/item/FREEshipping-lenovo-S650-mini-VIBEX-Quad-core-4-7-4-7-Inch-Gorilla-Glass-1GB-RAM/1718422734.html

Τί λέτε; Μούφα; Feedback και rating γιόκ! Και μου έκανε εντύπωση ότι τόσο ο συγκεκριμένος πωλητής, όσο και κάποιοι άλλοι με αντίστοιχη τιμή, στέλνουν μόνο μέσω dhl. Μήπως βιάζονται να παραδώσουν για να πάρουν το λαλά;;;

Link to comment
Share on other sites

Κυριακή παρήγγειλα μια θήκη, μέχρι στιγμής λέει ακόμη shipment pending. Έστειλα μήνυμα στο πωλητή αλλά δεν πήρα ακόμα απάντηση. Να περιμένω ή να κάνω αναφορά;

Huawei P30/Huawei mate 10 lite/Samsung Galaxy S6 /Lg Nexus 5 Black 5.0.1/Unlock bootloader/Root

Sony Xperia P Silver/ICS 4.0.4/Root

Sony Ericsson Xperia Neo V Silver/GB (Sold)

Sony Ericsson Xperia X8 Black/GingerDX 2.3.7

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα!

Να συγχαρώ άπαντα τα μέλη του forum, καθώς ο καθένας συνεισφέρει για τον εμπλουτισμό των γνώσεών μας.

Στο ψητό τώρα. Είμαι σε φάση αλλαγής κινητού και ψάχνοντας σε ebay, aliexpress, minideal, to2c κ.λπ., έπεσα πάνω σε αυτό:

http://www.aliexpress.com/item/FREEshipping-lenovo-S650-mini-VIBEX-Quad-core-4-7-4-7-Inch-Gorilla-Glass-1GB-RAM/1718422734.html

Τί λέτε; Μούφα; Feedback και rating γιόκ! Και μου έκανε εντύπωση ότι τόσο ο συγκεκριμένος πωλητής, όσο και κάποιοι άλλοι με αντίστοιχη τιμή, στέλνουν μόνο μέσω dhl. Μήπως βιάζονται να παραδώσουν για να πάρουν το λαλά;;;

 

Μακριά φυσικά. Αν ψάχνεις για απατεώνες θα βρεις με ακόμα καλύτερες τιμές :lol:

 

Κυριακή παρήγγειλα μια θήκη, μέχρι στιγμής λέει ακόμη shipment pending. Έστειλα μήνυμα στο πωλητή αλλά δεν πήρα ακόμα απάντηση. Να περιμένω ή να κάνω αναφορά;

 

Για πιο πράγμα να κάνεις αναφορά; Ότι την Κυριακή παρήγγειλες και τη Δευτέρα δεν σου το έστειλε; Από που ψώνιζες μέχρι τώρα και είχες τέτοια εξυπηρέτηση τέτοιους χρόνους;

Λίγο υπομονή. Θα σου το στείλει. Αν περάσουν αδικαιολόγητα πολλές μέρες τότε βλέπεις τι θα κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους πηγαινοντας σημερα να παραλαβω απο τον ιδιωτη πρακτορα 2 δεματα που περιμενα κ εχουν ερθει απο το σαββατο συναντησα το εξης παραδοξο πρωτον μου εξηγησε οτι αυτος ανοιγει τα δεματα κ τα ξαναστελνει στα κεντρικα κ να παω αυριο να τα παραλαβω απο εκει(????):blink::blink::blink::blink:Τελος παντων παω στα κεντρικα της περιοχης μου να κανω παραπονα κ εκει διαπιστωνω οτι εχω να παραλαβω 3 δεματα κ οχι 2 οπως πιστευα ξαναπαω λοιπον στον ιδιωτη πρακτορα κ του λεω ορθα κοφτα αφου εχω κ την απορια ποιο ειναι το 3 δεμα που εχω να παραλαβω να μου τα δωσει γιατι ειναι κ προς παραδοση απο την δευτερα κ δεν εχει ερθει καν ειδοποιητηριο.Για να μην πολυλογω δυσανασχετωντας μου δινει τα δυο κ μου λεει το τριτο αυριο απο τα κεντρικα αφου θα το στειλει πισω:blink::blink::blink:δεν ειχα καμια διαθεση για καυγα αφου εμεινα παγωτο με το 2 δεμα το οποιο ειχα παραγγειλει 26/1 κ ειχα παρει full refund απο τον πωλητη μετα απο 15 μερες αφου το τρακινγκ που μου εδωσε δεν εμφανιζοταν πουθενα κ συμφωνησε στη διενεξη μεσω του ali τωρα ομως που παρελαβα τι κανω κ ειναι κ μεσα στις 60 μερες 53 αν τα υπολογιζω καλα κανεις με εμπειρια απο τετοιο γεγονος?:blink:
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους πηγαινοντας σημερα να παραλαβω απο τον ιδιωτη πρακτορα 2 δεματα που περιμενα κ εχουν ερθει απο το σαββατο συναντησα το εξης παραδοξο πρωτον μου εξηγησε οτι αυτος ανοιγει τα δεματα κ τα ξαναστελνει στα κεντρικα κ να παω αυριο να τα παραλαβω απο εκει(????):blink::blink::blink::blink:Τελος παντων παω στα κεντρικα της περιοχης μου να κανω παραπονα κ εκει διαπιστωνω οτι εχω να παραλαβω 3 δεματα κ οχι 2 οπως πιστευα ξαναπαω λοιπον στον ιδιωτη πρακτορα κ του λεω ορθα κοφτα αφου εχω κ την απορια ποιο ειναι το 3 δεμα που εχω να παραλαβω να μου τα δωσει γιατι ειναι κ προς παραδοση απο την δευτερα κ δεν εχει ερθει καν ειδοποιητηριο.Για να μην πολυλογω δυσανασχετωντας μου δινει τα δυο κ μου λεει το τριτο αυριο απο τα κεντρικα αφου θα το στειλει πισω:blink::blink::blink:δεν ειχα καμια διαθεση για καυγα αφου εμεινα παγωτο με το 2 δεμα το οποιο ειχα παραγγειλει 26/1 κ ειχα παρει full refund απο τον πωλητη μετα απο 15 μερες αφου το τρακινγκ που μου εδωσε δεν εμφανιζοταν πουθενα κ συμφωνησε στη διενεξη μεσω του ali τωρα ομως που παρελαβα τι κανω κ ειναι κ μεσα στις 60 μερες 53 αν τα υπολογιζω καλα κανεις με εμπειρια απο τετοιο γεγονος?:blink:

έτσι όπως τα γράφεις χωρίς παραγράφους, κεφαλαία, τελείες κτλ δεν μπορώ καν να το διαβάσω

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν για τις 25 Μαρτίου κάτι τρελές προσφορές αλλά δεν μπορώ να υπολογίσω τη διαφορά ώρας. Όταν λέει ότι μια προσφορά ανοίγει 25 Μαρτίου στις 02:00 πότε να περιμένω να τη χτυπήσω ελληνική ώρα?

http://www.artsforge.com/gallery_new/legends/morpheus_tn.jpg

 

M.O.R.P.H.E.U.S.: Mechanical Obedient Replicant Programmed for Hazardous Exploration and Ultimate Sabotage

Link to comment
Share on other sites

έτσι όπως τα γράφεις χωρίς παραγράφους, κεφαλαία, τελείες κτλ δεν μπαααορώ καν να το διαβάσω

 

Συγνωμη αλλα γραφω απο κιν τελος παντων ζηταω την γνωμη γιατι το δεμα μου τελικα εφτασε ενω εχω παρει full refund για το συγκεκριμενο με συμφωνη γνωμη του πωλητη(λεπτομερειες πιο πανω)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...