Jump to content

Αγορές από Aliexpress


villasg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μακριά φυσικά. Αν ψάχνεις για απατεώνες θα βρεις με ακόμα καλύτερες τιμές :lol:

 

 

 

Για πιο πράγμα να κάνεις αναφορά; Ότι την Κυριακή παρήγγειλες και τη Δευτέρα δεν σου το έστειλε; Από που ψώνιζες μέχρι τώρα και είχες τέτοια εξυπηρέτηση τέτοιους χρόνους;

Λίγο υπομονή. Θα σου το στείλει. Αν περάσουν αδικαιολόγητα πολλές μέρες τότε βλέπεις τι θα κάνεις.

 

Στο eBay! Σάββατο παρήγγειλα Δεύτερα ξημερώματα ήρθε μήνυμα που έλεγε ότι το στέλνει. Της έστειλα μήνυμα χθες ακόμη περιμένω απάντηση..

Huawei P30/Huawei mate 10 lite/Samsung Galaxy S6 /Lg Nexus 5 Black 5.0.1/Unlock bootloader/Root

Sony Xperia P Silver/ICS 4.0.4/Root

Sony Ericsson Xperia Neo V Silver/GB (Sold)

Sony Ericsson Xperia X8 Black/GingerDX 2.3.7

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Συγνωμη αλλα γραφω απο κιν τελος παντων ζηταω την γνωμη γιατι το δεμα μου τελικα εφτασε ενω εχω παρει full refund για το συγκεκριμενο με συμφωνη γνωμη του πωλητη(λεπτομερειες πιο πανω)

 

Τον ενημερώνεις με mail και ταυτόχρονα του στέλνεις τα χρήματα που σου επέστρεψε. Προσωπικά αυτό έχω κάνει δυο φορές από αντίστοιχες αγορές στο e-bay, όπου ενώ μου είχαν επιστρέψει τα χρήματα (λόγω μη παραλαβής του δέματος), αυτό έφτασε μετά από μερικές μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Κυριακή παρήγγειλα μια θήκη, μέχρι στιγμής λέει ακόμη shipment pending. Έστειλα μήνυμα στο πωλητή αλλά δεν πήρα ακόμα απάντηση. Να περιμένω ή να κάνω αναφορά;

Υπαρχει χρονικο οριο στο shipment pending, πρεπει να περιμενεις :)

Με μικροπραγματα που εχω αγορασει μεχρι ~40 δολαρια δεν ειχα ποτε προβλημα.

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει χρονικο οριο στο shipment pending, πρεπει να περιμενεις :)

Με μικροπραγματα που εχω αγορασει μεχρι ~40 δολαρια δεν ειχα ποτε προβλημα.

 

Θανάση σήμερα μου ήρθε ειδοποίηση ότι τη στέλνει!

Huawei P30/Huawei mate 10 lite/Samsung Galaxy S6 /Lg Nexus 5 Black 5.0.1/Unlock bootloader/Root

Sony Xperia P Silver/ICS 4.0.4/Root

Sony Ericsson Xperia Neo V Silver/GB (Sold)

Sony Ericsson Xperia X8 Black/GingerDX 2.3.7

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Εκανα μια αγορά απο ali που ο πωλητής έδινε προθεσμία 35 μέρες για να κάνω dispute.

Εχω ένα tracking απο china post, που πότε δουλεύει και πότε όχι. Το βλέπω να αργει πολύ ακόμα, αφού δεν άλλαξε καθόλου το status στο track, αλλα η προθεσμία για dispute είναι την άλλη Τετάρτη.

Τι να κάνω; Να ζητήσω απο τον πωλητή να επεκτείνει το σύνολο των ημερών μέχρι να παραλάβω; Να ανοίξω υπόθεση στο ali και να μιλήσω απο εκεί με τον πωλητή;

Δεν ειναι μεγάλη αγορά... 3-4 ευρώ, αλλά δεν είναι δικά μου. Μεσολάβησα για φίλο.

 

edit: Τελικά βρήκα τι πρέπει να κάνω. Aπο My orders- View detail - Request to extend Purchase Protection

Edited by trust0
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί μέσα σου να σε τρώει το δίκαιο αλλά δεν χειρίστηκες καλά το θέμα. Έμπλεξες με την Singapore Post χωρίς να είναι ανάγκη, πίστεψες τον Κινέζο που σου είπε ότι ΘΑ σου δώσει τα λεφτά, έδωσες εντολή να επιστρέψει το δέμα σε αυτόν χωρίς να έχεις πληρωθεί, έβαλες λάθος λόγο στη διένεξη. Αυτά είναι παιδικά λάθη σε συναλλαγές με Κινέζους.

Ακόμα και έτσι, αν δεν κάνεις άλλα λάθη, λογικά η απόφαση θα είναι υπέρ σου.

Όπως σου είπα καλά ξεμπερδέματα σου εύχομαι.

 

Κι όμως, οι ******* διαχειριστές του Aliexpress δεν μου έδωσαν τα χρήματα. Στην κατάσταση της παραγγελίας εμφανίζεται ωσάν να έχει αποσταλεί και να αναμένεται η παραλαβή του και μου είπαν αν σε δύο μήνες δεν έχω παραλάβει, να επικοινωνήσω ξανά.

Ανάθεμα κι αν διάβασαν το περιεχόμενο της διένεξης.

 

Αυτά παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει tracking 21 μέρες μετά την πληρωμή και παρά τα ψέμματα που έχει πει ο πωλητής (πως τάχα τηλεφώνησε στην SGPost και του είπαν ότι είχαν παραλάβει, την ίδια στιγμή που εγώ ζήτησα και πήρα γραπ΄τως επανειλημμένα διαβεβαίωση πως δεν είχε παραληφθεί από αυτούς και μπορεί να μην είχε καν σταλεί, αλλά και πως τάχα εγώ αρνήθηκα να πληρώσω τελωνείο, την ώρα που δεν είχε καν φτάσει το δέμα Σιγκαπούρη)...

 

****** το aliexpress, ****! Σε ομηρία τώρα για δύο μήνες για να πάρω τα λεφτά μου...

 

...κι αυτά τα λεφτά μένουν σε λογαριασμό του Aliexpress στο ενδιάμεσο και μπορεί έτσι να τα αξιοποιήσει βραχυρπόθεσμα σε χρηματο οικονομικές συναλλαγές...οπότε έχουν συμφέρον να τα κρατήσουν εκεί για όσο μεγαλύτερο διάστημα γίνεται...

 

Μωρέ ποτέ ξανά aliexpress.

 

Για τους εμπόρους που κάνουν παρα-εισαγωγές μπορεί να είναι ευκολία...κάτι θα κερδίσουν, κάτι θα χάσουν, μπορεί να είναι πάλι κερδισμένοι...

Για τον ατομικό καταναλωτή που θα ψωνίσει μια στο τόσο και έχει διαθέσιμο μόνο ένα συγκεκριμένο ποσό, η αναξιοπιστία είναι ιδιαίτερα αποτρεπτική για οτιδήποτε άλλο πέραν μικροαγορών...

Edited by zxr
Link to comment
Share on other sites

Γράφει για κάποιο λόγο 15-60 μέρες για παράδοση, και μπορείς να ζητήσεις και παραπάνω περιθώριο. Το Aliexpress οφείλει να προστατέψει και τους πωλητές του, δεν γίνεται με το παραμικρό να σου δίνει refund επειδή πχ αργεί να ανανεωθεί το tracking σύστημα ενός ταχυδρομείου.
http://www.danasoft.com/sig/Da_I3oSS.jpg
Link to comment
Share on other sites

Γράφει για κάποιο λόγο 15-60 μέρες για παράδοση, και μπορείς να ζητήσεις και παραπάνω περιθώριο. Το Aliexpress οφείλει να προστατέψει και τους πωλητές του, δεν γίνεται με το παραμικρό να σου δίνει refund επειδή πχ αργεί να ανανεωθεί το tracking σύστημα ενός ταχυδρομείου.

 

-Αργεί να ανανεωθεί 21 μέρες

-Το ταχυδρομείο τηλεφωνικά και γραπτά και επώνυμα αρνείται ότι έχει λάβει το πακέτο

-ο πωλητής ισχυρίζεται ότι αρνούμαι να πληρώσω τελωνείο όταν δεν έχει φτάσει ακόμη Σιγκαπούρη

 

και εσύ μου λες για refund με το παραμικρό για καθυστέρηση ανανέωσης;

 

Στο paypal αυτο τώρα θα ήταν τελειωμένη υπόθεση...

 

Είναι δυνατόν να θεωρείται οτι καλύπτεται αυτή η περίπτωση από τους κανονισμούς; Το περιθω΄ριο είναι για παραλαβή αποσταλθέντος προϊόντος, όχι για να εξαντλείται εξ ορισμού από τον πωλητή εν αναμονή αποστολής...

Την αγορά την έκανα με τη προϋπόθεση ότι είχαν απόθεμα και θα το έστελναν εντός 1-2 ημερών...

 

Αυτή η χαλαρή ερμηνεία των κανόνων είναι που επιτρέπει στους καιροσκόπους να αυξάνονται και να πληθύνονται...

...οι ίδιοι θα έτρεμαν να έχουν το paypal ως πλατφόρμα πληρωμής, θα τους είχε κλείσει...

 

Αν εσένα σου ακούγεται λογικό, πάσο...καλές αγορές εύχομαι...

 

Αλλά γιατί κάθομαι και παραπονιέμαι εδώ; Σάμπως θα έρθει πιο γρήγορα;

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που παίζεις με τους Κινέζους θέλεις ένα πράγμα, υπομονή. Αν δεν έρθει λίγο πριν τις 60 ημέρες (σπάνιο) ανοίγεις ένα not received dispute και τέλος.

Ένα παράδειγμα στην εικόνα.

http://www.danasoft.com/sig/Da_I3oSS.jpg
Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που παίζεις με τους Κινέζους θέλεις ένα πράγμα, υπομονή. Αν δεν έρθει λίγο πριν τις 60 ημέρες (σπάνιο) ανοίγεις ένα not received dispute και τέλος.

Ένα παράδειγμα στην εικόνα.

συγκρίνεις ανόμοιες καταστάσεις.

 

Το συγκεκριμένο που λες έφυγε γρήγορα από τον αποστολέα και κόλλησε κάπου στο ενδιάμεσο. Είναι και με china post.

Αφού έχει φανεί ότι εφυγε για εξωτερικό, στη δική σου περίπτωση θα ήταν αδύνατο να πάρεις τα χρήματά σου πίσω...έπρεπε να περιμένεις

 

Το δικό μου δεν έχει ξεκολλήσει από τη φάση που υποτίθεται ο πωλητής το παρέδωσε στην ενδιάμεση μεταφορική...και η SGPost γραπτά αρνιέται ότι το έχει λάβει...κι εν τω μεταξύ ο πωλητής έχει δηλώσει ότι θα προσπαθήσει να το ανακτήσει κι εγώ έχω στείλει γραπτό αίτημα για επιστροφή στον αποστολέα...

Κατά πάσα πιθανότητα μπορεί να το έχει ήδη πάρει πίσω και να κάνει τον ανήξερο, μήπως και...μπορεί να φάει και κάτι αν δεν επιστραφούν τα μεταφορικά.

 

Με κουράζει λοιπόν να μιλάμε έτσι αόριστα και χωρίς καμία επιμέρους αναφορά...είναι διανοητικά κουραστικό και συλλογιστικά αδιέξοδο...

 

Κι επιπλέον ως προείπα να μια διαφορά paypal/ aliexpress που καθιστά το πρώτο προτιμότερο...δεν είναι να σκάς υπολογίσιμο ποσό και να μπλέκεις σε τέτοιους λαβυρίνθους.

Και σου ανακοινώνεται μια απόφαση και κανένας να μιλήσεις και να ζητήσεις περισσότερες πληροφορίες. βράσε στο ζουμί σου...

 

Εγώ έσκασα 167,49€ και τώρα είναι δεσμευμένα για να κερδίζει το Aliexpress για δύο μήνες, ενώ δεν φαίνεται να έχει φύγει το πακέτο καν από Κίνα.

Link to comment
Share on other sites

Για σας παιδιά, θέλω τη βοήθειά σας. Έκανα μία παραγγελία απο το aliexpress πριν από λίγες μέρες και σήμερα είδα ότι το track number δουλεύει. Το θέμα μου είναι ότι εγώ έκανα την παραγγελία και ύστερα απο 2-3 μέρες που προσπάθησα να έρθω σε επαφή με τον πωλητή δεν υπήρχε πουθενά. Τρελάθηκα και μπήκα στο live chat, εκεί μου είπαν ότι τον απενεργοποίησαν διότι δεν ήταν έμπιστος. Ο πωλητής είχε περίπου 97% feedback και περίπου 1600 παραγγελίες. Μου τυχαίνει πρώτη φορά τέτοιο θέμα και επειδή εσείς είστε πιο έμπειροι θα ξέρετε καλύτερα τι πρέπει να κάνω. Dispute μου είπαν μπορώ να κάνω 27 Μαρτίου.
Link to comment
Share on other sites

@vgiozo Σε ρώτησα ποιο ειναι το τρακινγκ σου, ωστε να ελέγξουμε αν όντως το στειλε ή όχι στην logistics το μαγαζί
Link to comment
Share on other sites

@vgiozo Σε ρώτησα ποιο ειναι το τρακινγκ σου, ωστε να ελέγξουμε αν όντως το στειλε ή όχι στην logistics το μαγαζί

 

Μου έστειλε σήμερα στο complaint center ένα χαρτί από το τοπικό ταχυδρομείο ως αποδεικτικό ότι το έστειλε, με ημερομηνία 24/3/2014...επίσης έχει το όνομα άλλης εταιρείας επάνω (Tinydeal κι όχι Shenzhen Senyong Electronic Technology Co., Ltd., όπως είναι το όνομα του μαγαζιού)..

 

Υποθέτω ότι τώρα ίσως το έστειλε τελικά και το προμηθεύτηκε από άλλη εταιρεία...για να δούμε...

Βέβαια μπορεί αυτός να το είχε στείλει, αλλά το χαρτί αυτό δεν είναι αποδεικτικό ότι παρελήφθη από Σιγκαπούρη...μπορεί να ισχύουν και τα δύο...αυτός να το (ξανά)στειλε και τα Ταχυδρομεία Σιγκαπούρης να μην το έχουν λάβει.

Edited by vgiozo
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το χαρτί μου έστειλε

Bάλε το τρακινγκ σου εδώ http://www.quantiumaspac.com/qtracker/track.aspx

Link to comment
Share on other sites

Μου έστειλε σήμερα στο complaint center ένα χαρτί από το τοπικό ταχυδρομείο ως αποδεικτικό ότι το έστειλε, με ημερομηνία 24/3/2014...επίσης έχει το όνομα άλλης εταιρείας επάνω (Tinydeal κι όχι Shenzhen Senyong Electronic Technology Co., Ltd., όπως είναι το όνομα του μαγαζιού)..

 

Υποθέτω ότι τώρα ίσως το έστειλε τελικά και το προμηθεύτηκε από άλλη εταιρεία...για να δούμε...

Βέβαια μπορεί αυτός να το είχε στείλει, αλλά το χαρτί αυτό δεν είναι αποδεικτικό ότι παρελήφθη από Σιγκαπούρη...μπορεί να ισχύουν και τα δύο...αυτός να το (ξανά)στειλε και τα Ταχυδρομεία Σιγκαπούρης να μην το έχουν λάβει.

 

Αν ειναι η γνωστη Tinydeal ,καμια εκπληξη.

Γνωστο σαβουρομαγαζο.

Link to comment
Share on other sites

Κοίταζα στο aliexpress και θα ήθελα να ρωτήσω ένας αξιόπιστός πωλητής τι feedback πρέπει να έχει;είναι σα το ebay δηλαδή να κοιτάμε από 98% και άνω ή και πιο λίγο είναι καλά;Επίσης τα διαμαντάκια ή οι κορωνίστσες παίζουν κάποιον άλλο ρόλο;φαντάζομαι ότι έχουν να κάνουν με τις πωλήσεις του κάθε καταστήματος.σωστά;
Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν έχω ψωνίσει από το aliexpress, φαντάζομαι πως θα ισχύουν όλα όσα λες συν κάτι ακόμα. Από πόσες αξιολογήσεις έχει αυτό το σκορ, μην έχει π.χ. 7 αξιολογήσεις όλες κι όλες...

 

Παναγιώτης

Xiaomi Redmi Note 3 Pro <- LG G2 (D802) <- Xiaomi Mi2s
Link to comment
Share on other sites

Επεισης πολυ σημαντικο να κοιταξεις να εχει θετικο Feedback για ακριβα πραγματα, προσφατα την πατησαμε απο καποιον που ειχε πολλα θετικα για φθηνα πραγματα και οταν εβγαλε τα ακριβα την κοπανησε...
Q for eva ;-) Katoxos ton parakato kiniton me vathmo ikanopiisis: Nokia 5110 (2/5) - Panasonic G52 (1/5) - Ericsson T10s (1/5) - Alcatel 511 (2/5) - PANASONIC GD 95 (5/5) - Panasonic GD67 (2/5) - Nokia 7250i (2/5) - Nokia 3650 (3/5) - Nokia 3230 (3/5) - UBiQUiO 401 (3/5) - NOKIA N93 (6/5) :respect: - Nokia Ν86 (3/5) - SE Χ10 mini pro (4/5)
Link to comment
Share on other sites

Συμπληρωματικά στην πολύ καλή βαθμολογία και τις πολλές αξιολογήσεις θα κοιτάξεις αν υπάρχουν orders κ αξιολογήσεις για το προιόν που θες. Π.χ. μεταξύ δύο ισάξιων πωλητών θα διαλέξεις αυτόν ο οποίος έχει περισσότερα κ πιό πρόσφατα σχόλια στις παραγγελίες του προιόντος.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μόλις έκανα εγγραφή προκειμένου να ζητήσω την άποψη κάποιου με εμπειρία στο συγκεκριμένο site προτού προχωρήσω στην παραγγελία. Μου φαίνεται αξιόπιστος πωλητής αλλά άμα έχετε να πείτε κάτι εις βάρος του, σας ακούω.

Πρόκειται για ένα xiaomi mi2s με singapore post, καθώς έμαθα ότι με το singapore post δε περνά από τελωνείο και είναι πιο αξιόπιστο απο τα κινέζικα.

δείτε το εδώ

 

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μόλις έκανα εγγραφή προκειμένου να ζητήσω την άποψη κάποιου με εμπειρία στο συγκεκριμένο site προτού προχωρήσω στην παραγγελία. Μου φαίνεται αξιόπιστος πωλητής αλλά άμα έχετε να πείτε κάτι εις βάρος του, σας ακούω.

Πρόκειται για ένα xiaomi mi2s με singapore post, καθώς έμαθα ότι με το singapore post δε περνά από τελωνείο και είναι πιο αξιόπιστο απο τα κινέζικα.

δείτε το εδώ

 

ευχαριστώ

Άψογη εταιρία
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα. Σαν νέος στο Aliexpress έκανα την πρώτη παραγγελία στις 25 Φεβρουαρίου. Αυτή εδώ είναι: http://www.aliexpress.com/snapshot/6028229673.html

Τι πρόβλημα μου είναι, στις 6 Μαρτίου είπε ο πωλητής ότι την έστειλε μου έδωσε κ το tracking number το οποίο ακόμα κ σήμερα μου το βγάζει not found. Πήγα να στείλω μήνυμα στον πωλητή αλλά μου βγάζει ότι δεν υπάρχει το προφίλ του. Στην αντίστροφη μέτρηση έχω ακόμα 20 ημέρες κ 10 ώρες.

Τι μπορώ να κάνω??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...