Jump to content

vasilk

Members
  • Δημοσιεύσεις

    434
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

1 Follower

About vasilk

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 22

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    COSMOTE

vasilk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Φυσικά και τις διάβασα τις προηγούμενες σελίδες. Ενημερώθηκα και για την ανακοίνωση της ΕΕΤΤ 15/11/2017, και για την δημοσίευση του ΦΕΚ 6/12/2017, και για τις αυξήσεις που ανακοινώθηκαν πριν 6/12. Ξέρω και για την καταγγελία της σύμβασης που μπορεί να κάνει ο καθένας ξεχωριστά. Ρωτάω για περίπτωση μετά 6/12 αν έχει νόημα να ενημερώσουμε την Cosmote ότι παρανομεί (αφού σίγουρα το ξέρει ότι παρανομεί) ή να απευθυνθούμε κατευθείαν στην ΕΕΤΤ. Και αν απευθυνθούμε στην ΕΕΤΤ να απευθυνθεί ο καθένας για τον εαυτό του ή αν θα μπορούσε να γίνει κάτι πιο οργανωμένα. Γιατί αν στείλουν 5-10 άτομα μπορεί να λύσουν το θέμα τους αλλά τι θα γίνει για τους υπόλοιπους 90-95 που δεν θα το κάνουν. edit. Τελικά έστειλα ένα mail στην Cosmote (έτσι να υπάρχει) και ταυτόχρονα το κοινοποίησα και στην ΕΕΤΤ. Δεν νομίζω να γίνει κάτι. Φαντάζομαι να κάνουν τον Κινέζο "δεν ξέρουμε, δεν είδαμε, δεν ακούσαμε" και ούτε που θα μπουν στο κόπο να απαντήσουν.
  2. Καλησπέρα Με το λογαριασμό που εκδόθηκε 13/12/2017 (μετά την 6/12 και την δημοσίευση του νέου "Κανονισμό Γενικών Αδειών") η Cosmote με ενημερώνει (ανακοινώνει) για αυξήσεις στο πάγιο από 15/1/2018 με ταυτόχρονη αύξηση στα Mb. Η εταιρεία ξέρει για το νέο "Κανονισμό Γενικών Αδειών" αλλά προχωρά σε αυξήσεις. Μπορούμε να κάνουμε κάτι και τι μπορούμε να κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; Ποια είναι ενδεδειγμένη αντίδραση; Ποια είναι η άποψη σας; Να ενημερώσουμε την Cosmote; Έχει νόημα; Δεν νομίζω να μην το ξέρει ότι παρανομεί. Να ενημερώσουμε την ΕΕΤΤ; Καθένας ξεχωριστά για την περίπτωση του; Έχει νόημα; Ούτε και για αυτούς δεν νομίζω να μην το ξέρουν ότι η εταιρεία προχωράει σε αυξήσεις παγίων. Προσπάθησα να μιλήσω τηλεφωνικά και δεν γίνεται. Δεν τους πιάνεις με τίποτα στο τηλέφωνο. Συνέχεια κατειλημμένο είναι.
  3. Πήρα την κλασική με κόστος 15€ και με υπόλοιπο 5€ μέσα στην κάρτα. Την θέλω για λίγες εισερχόμενες κλήσεις, δεν με ενδιαφέρουν τα Mb.
  4. @harris78 Ευχαριστώ. Δεν έχω κάνει λογαριασμό ακόμα για αυτό και δεν μπορώ να το δω. Στα γενικά δεν το λέει πουθενά. Πολύ καλό νέο πάντως ότι δέχεται ανανέωση από 1€. Εμένα που θέλω την κάρτα μόνο για λίγες εισερχόμενες κλήσεις με βολεύει και θα το εκμεταλλευτώ (για όσο διάστημα θα υπάρχει αυτή η δυνατότητα). @soufras Την παρήγγειλα την προηγούμενη εβδομάδα και ήρθε χθες. Σήμερα την άνοιξα και μέσα υπάρχει ένα μικρό έντυπο με οδηγίες χρήσεως που λέει αυτό που έγραψα πιο πάνω. "Διάρκεια ισχύος Η διάρκεια ισχύος του υπολοίπου είναι 6 μήνες από την τελευταία ανανέωση. Αν περάσουν 6 μήνες από την τελευταία ανανέωση, το τυχόν υπολοιπόμενο ποσό μηδενίζεται. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το www.intertelecom.gr"
  5. Που το είδες γραμμένο αυτό με το 1€; Εγώ όσο έψαξα δεν βρήκα κάτι.
  6. Ναι δεν είπα ότι θα βγάλεις άκρη. Άσε που δεν τα γράφουν πουθενά αυτά που είπαν στον φίλο που ρώτησε. Και όχι τυχαία. "Άσε να μυρίσουν τα δάχτυλα τους ή αν ρωτήσουν θα τους πούμε ότι θέλουν να ακούσουν (χωρίς να ισχύουν) και αφού πληρώσουν ας δούνε την αλήθεια." Τα έγραψα για να τα ξέρουν και άλλοι που ενδιαφέρονται για την κάρτα και πέσουν πάνω στο topic. Και εγώ τυχαία το βρήκα το topic όταν έψαχνα μια κάρτα μόνο για εισερχόμενες κλήσεις αφού έκοψαν το μηδενικό πάγια από την Cosmote. Την αγόρασα την Intertelecom και όταν μου ήρθε διάβασα αυτό με τους 6 μήνες. "Διάρκεια ισχύος Η διάρκεια ισχύος του υπολοίπου είναι 6 μήνες από την τελευταία ανανέωση. Αν περάσουν περάσουν 6 μήνες από την τελευταία ανανέωση, το τυχόν υπόλοιπο ποσό μηδενίζεται. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το www.intertelecom.gr" (όπου φυσικά δεν υπάρχει καμία πληροφορία) Και όπως έγραψα και πιο πάνω, αφού υπάρχει χρέωση και στις εισερχόμενες, σημαίνει πως όταν μηδενιστεί το υπόλοιπο δεν μπορείς ούτε να δεχτείς κλήσεις.
  7. Μέσα στις οδηγίες γράφει πως το υπόλοιπο μηδενίζετε στους 6 μήνες. Και επειδή υπάρχει χρέωση και στις εισερχόμενες κλήσεις (καθόλου τυχαίο) αυτό σημαίνει πως όταν μηδενιστεί το υπόλοιπο (σε 6 μήνες) η κάρτα θα είναι άχρηστη καθώς δεν θα μπορέσουν να γίνουν ούτε εξερχόμενες (κλήσεις, SMS κτλ) αλλά ούτε και εισερχόμενες κλήσεις. Μόνο εισερχόμενα SMS που είναι free. Καμία σχέση με αυτό που σου είχαν γράψει δηλαδή. Έτσι όπως σου είχαν απαντήσει φαινόταν πως μπορούσες να χρησιμοποιήσεις την κάρτα για πολύ μεγάλο διάστημα χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να ανανεώσεις κάθε τόσο, με μόνη υποχρέωση για μια χρέωση τον χρόνο. Με μία εισερχόμενη κλήση (3σεντ) ανανεώνεται η διάρκεια για άλλο ένα χρόνο. Πχ. αν την θέλεις μόνο για εισερχόμενες κλήσεις SMS ή για συναγερμό όπου απλά κάνεις κλήσεις για ενεργοποίηση / απενεργοποίηση / έλεγχο (3σεντ/κλήση) με τα 5€ (160 κλήσεις) μπορούσες να περάσεις χρόνια μέχρι να τελειώσουν χωρίς την ανάγκη για ανανέωση. Ενώ στην πραγματικότητα για όποια χρήση, θέλεις τουλάχιστον 2 ανανεώσεις το χρόνο. Μόνη εξαίρεση αυτός που την θέλει την κάρτα μόνο για να δέχετει SMS καθώς μόνο τα εισερχόμενα SMS είναι free. Κλασική περίπτωση ότι άλλα σου λέω και άλλα ισχύουν (χειρότερα). Ακουγόταν πολύ καλό (σε σχέση με τους άλλους) για να είναι αληθινό. Αν δέχονται ανανεώσεις των 5€ (δεν ξέρω) το κόστος διατήρησης είναι 10€ το χρόνο. Αν δέχονται των 10€ τότε είναι 20€ το χρόνο όπως και στους άλλους αυτή τι στιγμή (5€*4 ανανεώσεις). Κάτι είχα υποπτευθεί γιατί δεν γράφουν πουθενά ούτε τον χρόνο ισχύς του υπολοίπου, ούτε της κάρτας (αριθμού), ούτε το ελάχιστο ποσό ανανέωσης.
  8. vasilk

    Redmi 3S

    Όπως είσαι, κάνε ξανά την διαδικασία ξεκλειδώματος (unlock). Όπως όταν την έκανες την πρώτη φορά και δοκίμασε ξανά να το ανάψεις. Καλές γιορτές σε όλους.
  9. Έχω χρησιμοποιήσει εγώ την υπηρεσία (eBay) για αποστολές από US και σε 2 περιπτώσεις τα δέματα ήταν 250$ και 1100$. Και στις δύο περιπτώσεις στη διαδικασία της αγοράς έγραφε ακριβός το ποσό που θα πληρώσω. Στην μια περίπτωση που ήταν δημοπρασία κάθε φορά που ήταν να κάνω προσφορά έγραφε ακριβός και αυτό το ποσό (ανέβαινε όσο ανέβαινε και η προσφορά) Η διαδικασία είναι η εξής. Ο πωλητής στέλνει το δέμα στις αποθήκες της εταιρίας που αναλαμβάνει αυτή τη διαδικασία για λογαριασμό το eBay, την Pitney Bowes. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνει η Pitney Bowes. Προωθεί το δέμα σε κάποια χώρα της ΕΕ (συνήθως επιλέγει κάποια χώρα με χαμηλό ΦΠΑ) όπου γίνεται και ο εκτελωνισμός. Μετά από αυτό το δέμα προωθείται σε εσένα μέσω courier. Όταν φτάνει στα χέρια σου δεν χρειάζεται να πληρώσεις κάτι άλλο. Απλός υπογράφεις και το παραλαμβάνεις.
  10. Άνοιξαν τη συσκευασία? Σου ζήτησαν παραστατικά πληρωμής ή το εκτίμησαν μόνοι τους? Αν επιτρέπεται, τι συσκευή ήταν?
  11. Χωρίς να έχω διάθεση αντιπαράθεσης μαζί σου (και εμένα με βολεύει η άποψη που εκφράζεις :D) αλλά αυτή η προσέγγιση είναι πολύ "παιδιαρίστικη" "Δημόσιο το ένα, δημόσιο το άλλο. Πληρώνω κερατιάτικα το τελωνείο (που δεν το είχα υπολογίσει) γιατί να πληρώσω και τα ΕΛΤΑ". Οι υπάλληλοι των ΕΛΤΑ (και τα άλλα έξοδα) πληρώνονται από τα ΕΛΤΑ που είναι μια ΑΕ. Έχει έσοδα, έξοδα, ισολογισμό, μετόχους κτλ. Στο τέλους του χρόνου πρέπει να τα παρουσιάσει όλα αυτά. Το Ελληνικό Δημόσιο μπορεί να έχει το 90%, το 70%, το 51%, το 49%, το 30%. Δεν έχει σημασία. Αυτό δεν αλλάζει τον τρόπο που λειτουργεί μια ΑΕ, έσοδα-έξοδα. Πιο λογικό θα μου ακουγόταν τα σε πείραζε να πληρώσεις τους δασμούς για το κράτος (που δεν σου πρόσφερε άμεσα κάτι σε αυτήν την συναλλαγή και παίρνει τη μερίδα του λέοντος) παρά να σε πειράζει να πληρώσεις τα ΕΛΤΑ που όντος σου πρόσφεραν μια πραγματική υπηρεσία. Το Ελληνικό Δημόσιο επιβάλει νομοθετικά τον εκτελωνισμό όλων των αντικειμένων που εισάγεις από χώρες εκτός ΕΕ. Άρα εσύ που επέλεξες να εισάγεις κάτι από χώρα εκτός ΕΕ είσαι υποχρεωμένος να προχωρήσεις και στον εκτελωνισμό. Θέλεις να την κάνεις μόνος σου (δικό σου εκτελωνιστή), θέλεις να την κάνουν τα ΕΛΤΑ. Εσύ είσαι ο υπόχρεος είτε σου αρέσει είτε δεν σου αρέσει. Τώρα, η άποψη πως αφού το Δημόσιο σου υποχρεώνει τον εκτελωνισμό θα πρέπει και να το πληρώσει, προφανώς δεν πατάει σε καμιά πραγματικότητα. Και αυτό με τις κλήσεις και το χαρτί γίνεται (έμμεσα) γιατί στο τέλος εσύ πληρώνεις και το χαρτί. Αν δεν είχες κάνει την παραβιάσει δεν θα σου έκοβαν κλήση, δεν θα ξόδευαν και το χαρτί :lol: :lol: :lol:
  12. Δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει, αλλά να πας στις ρυθμίσεις θα δεις πως έχει και Ελληνικά.
  13. Άλλο αυτά για το κράτος, άλλα αυτά για τα ΕΛΤΑ. Το κράτος (τελωνείο) χρεώνει το προϊόν. Τα ΕΛΤΑ χρεώνουν τη υπηρεσία (διαδικασία εκτελωνεισμού) που σου παρέχουν. Άσχετα αν μας αρέσει ή όχι (σε κανέναν δεν αρέσει να πληρώνει :lol::lol::lol:) είναι μια υπηρεσία που και κόστος έχει και πρέπει να πληρωθεί. Εταιρία είναι, όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Απασχολεί κάποιους υπαλλήλους εκεί (εκτελωνειακούς, μεταφορείς, κτλ), διατηρεί γραφεία, αποθήκες (φαντάζομαι πληρώνει και ενοίκιο για αυτά). Κάποιος πρέπει να πληρώσει για αυτά, και το πιο λογικό είναι να πληρώσει ο αποδέκτης της υπηρεσίας (εμείς δηλαδή :D). Πιο δίκαιο βρίσκω την ενιαία χρέωση παρά σαν ποσοστό επί των δασμών. Το ίδιο έργο εκτελούν τα ΕΛΤΑ είτε εσύ πληρώσεις 30€ σε δασμούς είτε πληρώσεις 300€ σε δασμούς. Το ίδιο κόστος έχει για αυτούς. Φυσικά θα μπορούσε να είναι μικρότερο το κόστος από 12€ που πληρώνουμε τώρα. Προπαντός αν συνεχίσουν οι έλεγχοι, καθώς με ίδιες υποδομές και υπαλλήλους θα διεκπεραιώνει περισσότερα περιστατικά, άρα περισσότερα έσοδα. Να σκεφτούμε βέβαια πως οι εταιρίες courier για την ίδια υπηρεσία χρεώνουν 5πλάσιο ποσό (60€+) :angry: :down: :angry: :down: :angry: :down:
  14. Απαντάω για δέματα που πέρασαν από το τελωνείο στο Ελ. Βενιζέλος. Τα τηλέφωνα ήταν στην αρχική συσκευασία. Όπου τα είχαν ανοίξει (με κοπίδι) φάνηκε να είχε γίνει με προσοχή. Δεν υπήρχαν ζημιές και όλα τα παρελκόμενα (θήκες, screen protector, αντάπτορες) ήταν μέσα και άθικτα. Ότι είχαν ανοίξει μετά το είχαν κλείσει με κολλητική ταινία και κάποια δέματα τα είχαν ασφαλίσει με αυτούς τους μπλε πλαστικούς ιμάντες. Δεν ξέρω αν αυτά είναι έργω του τελωνείου ή των εκτελωνιστών των ΕΛΤΑ αλλά γενικά είχαν προσέξει τα δέματα. Πριν κάτι μήνες είχα ανάλογη εμπειρία με δέματα που άνοιξαν τα Κινέζικα τελωνεία. Καμιά σχέση. Τα δέματα τα είχαν κόψει με κοπίδι όπου να ναι, βαθιά και είχαν κόψει και θήκες και το κουτί από τα τηλέφωνα. Χαμένα παρελκόμενα, κανένα tempered glass δεν έμεινε ζωντανό. Τα κουτιά είχα φτάσει ανοιχτά μέχρι εδώ και εδώ τα ασφάλισαν τα ΕΛΤΑ. Καμιά από της αγορές που κάνουμε δεν είναι "μη εμπορικού" χαρακτήρα γιατί έχουμε πληρώσει για αυτό. Οι ρόλοι είναι αντίστροφοι με αυτό που λες. Δεν πρέπει ο τελωνειακός να αποδείξει ότι είναι εμπορικού χαρακτήρα αυτά που λες αλλά αντίθετα πρέπει εσύ να του αποδείξεις ότι αυτά είναι "μη εμπορικού" χαρακτήρα. Άρα εσύ πρέπει να βρεις τον τρόπο να το αποδείξεις ότι δεν πλήρωσες για αυτά (και να είσαι και πιστικός). Μπορείς :D:D:D Στο φινάλε αυτή η συζήτηση είναι θεωρητική. Η διαφορά στην ατέλεια στα "εμπορικού" και "μη εμπορικού" χαρακτήρα είναι μικρή. Ακόμα και στην περίπτωση που όντως είναι "μη εμπορικού" χαρακτήρα και μπορείς να το αποδείξεις αυτό (βασικό) το κόστος για την "αμφισβήτηση" είναι σίγουρα μεγαλύτερο από το κόστος που θα πλήρωνες αρχικά.
  15. Στο φίλο που έγραψε πριν δεν του ζήτησαν παραστατικά πληρωμής. Το τελωνείο "εκτίμησε" την αξία το δέματος. Σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως (τονίζω "συνήθως") υπολογίζουν μια τιμή 100-150€ και εκεί εφαρμόζουν ΦΠΑ 24%. +12€ για τα ΕΛΤΑ. Σχεδόν ποτέ (μέχρι τώρα τουλάχιστον) σε πράγματα τέτοιας αξίας (100-200€) δεν εφαρμόζουν άλλους δασμούς πέρα από το ΦΠΑ.
×
×
  • Create New...