Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

για πείτε μου λίγο οι πιο ψαγμένοι Πώς μπορώ να το πάρω αυτό https://www.aliexpress.com/item/4001224083018.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.35952e0eonjK4M Και τι θα μου στοιχίσει μέχρι να έρθει εδώ
SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Σωστα. Aπο την αλλη πιστευω οτι η πλειοψηφια εχει εγγραφει ηδη η προκειται να εγγραφει στο IOSS, οποτε θα ειναι ρισκο αλλα και δυσκολο να αγορασεις εκτος IOSS.

Εκεινο που θα ηθελα να ξερω αν ειναι 100% δεδομενο οτι ειδη αξιας λιγο κατω απο 150€ με προπληρωμενο ΦΠΑ περνανε στα σιγουρα χωρις "υποψιασμους"..

 

1. Δεν προκύπτει από κανένα στοιχείο ότι ότι η πλειοψηφία των κινέζων πωλητών, εκτός Ali και ebay, έχει εγγραφεί στο IOSSW.

2. η Εάν διαβάσεις την εγκύκλιο της ΑΑΔΕ, θα καταλάβεις ότι δεν υπάρχει 100% σ' αυτή την περίπτωση. Το τελωνείο διατηρεί πάντα το δικαίωμα να ελέγχει τις δηλωμένες αξίες, ειδικότερα, προσθέτω εγώ, όταν βρίσκονται στην περιοχή κοντά στα 150€.

Link to comment
Share on other sites

Δική μου παραγγελία με Gls από 1/7 χωρίς καμία ανανέωση του tracking.Σήμερα από μόνοι τους χωρίς να τους ενοχλήσω εγώ , μου έστειλαν mail ότι θα καθυστερήσει 7-10 μέρες επιπλέον λόγω τελωνείου.Καλά ξεμπερδέματα τώρα ενόψει και καλοκαιρινών αδειών.....
Link to comment
Share on other sites

Και εμένα το ίδιο μήνυμα μου έστειλαν σήμερα. Για όσους δεν ξέρουν, αφορά παραγγελία μου από 24/06 με GLS Edited by Nnoutas
Link to comment
Share on other sites

Ωχ ωχ, μου φαίνεται στο τέλος θα πληρώσουμε κανένα καλό κουστούμι, μακάρι να μην συμβεί αυτό αλλά κάτι δεν μου αρέσει, κάτι δεν πάει καθόλου καλά.

 

Οπότε παιδιά κάντε κράτει σε καινούργιες αγορές-παραγγελίες με την μέθοδο EU Priority Line και GLS και αναμονή μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση.

 

Παιδιά μήνυμα μέσω του λογαριασμού σας Banggood ή στο email που έχετε γραφτεί στο Banggood;;

Edited by terkos2

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Για τα δέματα αξίας έως 150€, που δεν έχει προεισπραχθεί ο ΦΠΑ, τα ΕΛΤΑ όρισαν νέα κλιμάκια τέλους εκτελωνισμού.
Link to comment
Share on other sites

Εαν διαπιστωσει "εικονικοτητα" εννοεις..Θα ηθελα να ξερω, στην συσκευασια αναγραφεται η τιμη βασει της οποιας πληρωθηκε το ΦΠΑ η γραφεται το ΦΠΑ μονον η τιποτα απο τα δυο?

Και μια αλλη απορια που εχω προς ολους. Βλεπω οτι το ALI χρεωνει VAT σε ολα τα ειδη ανεξαρτητα αν γραφει απο Κινα η Ευρωπαικη αποθηκη, με αποτελεσμα απο Κινα ενα συγκεκριμενο ειδος να συμφερει πιο πολυ απο το να το αγορασεις απο Ευρωπαικη αποθηκη, λογω συνηθως λιγοτερων εξοδων αποστολης. Εχει δει κανεις στο ALI καποιο ειδος απο ευρωπαικη αποθηκη που να μην εφαρμοζεται VAT? Εγω εχω κανει απειρες δοκιμες αλλα δεν βρηκα..Εσεις?

Προφανώς το "δεν" δεν έχει λόγο ύπαρξης στην φράση μου:lol:

Νομίζω ότι από 1/7/2021 μία άλλη μεγάλη διαφορά είναι ότι επιβαρύνεσαι με τον ΦΠΑ της χώρας κατανάλωσης/τελικού προορισμού και όχι με τον ΦΠΑ της χώρας προμηθευτή (για Ε.Ε. φυσικά).

Άρα το σωστό είναι ο προμηθευτής να αποφορολογεί το είδος ή να το εμφανίζει χωρίς το ΦΠΑ και μετά να το επιβαρύνει ανάλογα με τον ΦΠΑ/VAT της χώρας προορισμού/κατανάλωσης.

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Ωχ ωχ, μου φαίνεται στο τέλος θα πληρώσουμε κανένα καλό κουστούμι, μακάρι να μην συμβεί αυτό αλλά κάτι δεν μου αρέσει, κάτι δεν πάει καθόλου καλά.

 

Οπότε παιδιά κάντε κράτει σε καινούργιες αγορές-παραγγελίες με την μέθοδο EU Priority Line και GLS και αναμονή μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση.

 

Παιδιά μήνυμα μέσω του λογαριασμού σας Banggood ή στο email που έχετε γραφτεί στο Banggood;;

 

Δε νομίζω να πληρώσουμε τίποτα παραπάνω, αλλά και να συμβεί αυτό υπάρχει το tariff insurance οπότε θα τα πάρουμε πίσω. Πιθανόν η καθυστέρηση να οφείλεται (έτσι το ερμηνεύω από το μήνυμα) επειδή οι παραγγελίες έγιναν πριν την 01/07 οπότε υπάρχει κάποια διαδικασία παραπάνω για να εισέλθουν Ευρώπη. Το μήνυμα εμένα μου ήρθε στο email και όχι μέσω του λογαριασμού μου.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να πληρώσουμε τίποτα παραπάνω, αλλά και να συμβεί αυτό υπάρχει το tariff insurance οπότε θα τα πάρουμε πίσω. Πιθανόν η καθυστέρηση να οφείλεται (έτσι το ερμηνεύω από το μήνυμα) επειδή οι παραγγελίες έγιναν πριν την 01/07 οπότε υπάρχει κάποια διαδικασία παραπάνω για να εισέλθουν Ευρώπη. Το μήνυμα εμένα μου ήρθε στο email και όχι μέσω του λογαριασμού μου.

Το ίδιο μήνυμα όμως πήγε και στον φίλο @

vagmouk που η παραγγελία του έγινε στις 1-7-2021.

 

Σε εμένα δεν έχει έρθει τίποτα πάντως μέχρι στιγμής, ίσως επειδή η παραγγελία μου είναι μια εβδομάδα αργότερα 8-7-2021.

Edited by terkos2

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα το ίδιο μήνυμα μου έστειλαν τώρα. Για όσους δεν ξέρουν, αφορά παραγγελία μου από Banggood με την μέθοδο

EU Priority Line 28/06 με GLS

 

 

 

6:55 μ.μ. (πριν από 2 ώρες)

 

Dear customer,

 

We would like to take this opportunity to thank you for shopping with us.

 

We are sorry to inform you that your order [A0000900106280EP0] would be delayed 7-10 natural days due to the efficiency of customs clearance (Adjustment of EU tariff policy).

 

The tracking information will be updated in a few days after the order is dispatched.

 

Should you have any further requests or information, please do not hesitate to contact us.

We will always be here to assist you.

 

Best regards,

Customer Service Team

Edited by stavai
Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο μήνυμα όμως πήγε και στον φίλο @

vagmouk που η παραγγελία του έγινε στις 1-7-2021.

 

Σε εμένα δεν έχει έρθει τίποτα πάντως μέχρι στιγμής, ίσως επειδή η παραγγελία μου είναι μια εβδομάδα αργότερα 8-7-2021.

Ελπίζω να είναι κάποιο τεχνικό θέμα και να μην είναι γενικευμένο.

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να είναι κάποιο τεχνικό θέμα και να μην είναι γενικευμένο.

 

Το ίδιο ευχόμαστε όλοι ! ! !

Link to comment
Share on other sites

Για τα δέματα αξίας έως 150€, που δεν έχει προεισπραχθεί ο ΦΠΑ, τα ΕΛΤΑ όρισαν νέα κλιμάκια τέλους εκτελωνισμού.
τελικα φαινεται σιγουρο οτι τα δεματα εντος IOSS μεχρι 150€ χρεωνονται ΜΟΝΟΝ ΦΠΑ..

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Άρα το σωστό είναι ο προμηθευτής να αποφορολογεί το είδος ή να το εμφανίζει χωρίς το ΦΠΑ και μετά να το επιβαρύνει ανάλογα με τον ΦΠΑ/VAT της χώρας προορισμού/κατανάλωσης.

Το σωστο ειναι αυτο, αλλα γιατι δεν βλεπουμε μηδενικο η μερικο ΦΠΑ για αγορες απο Ευρωπαικες αποθηκες? Η οι αποθηκες αυτες θεωρουνται κατι σαν Τελωνειακος χωρος και ειναι για αντικειμενα αποκλειστικα για εξαγωγη, οποτε θεωρουνται "Κινα" και επιβαλλεται για μας 24% ΦΠΑ η..κατι αλλο συμβαινει..!!

ΓΙΩΡΓΟΣ:clap:

Link to comment
Share on other sites

Αν καταλαβα καλα αυτες οι χρεωσεις των ΕΛΤΑ ισχυουν για αγορες εκτος IOSS και οτι τα δεματα εντος IOSS μεχρι 150€ χρεωνονται μονον ΦΠΑ, σωστα?

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Το σωστο ειναι αυτο, αλλα γιατι δεν βλεπουμε μηδενικο η μερικο ΦΠΑ για αγορες απο Ευρωπαικες αποθηκες? Η οι αποθηκες αυτες θεωρουνται κατι σαν Τελωνειακος χωρος και ειναι για αντικειμενα αποκλειστικα για εξαγωγη, οποτε θεωρουνται "Κινα" και επιβαλλεται για μας 24% ΦΠΑ η..κατι αλλο συμβαινει..!!

 

1.Σωστά κατάλαβες.

2, Μετά την 1/7/21 επιβεβαιώθηκε πλέον ότι η αγορά από ευρωπαϊκές αποθήκες κινέζικων μαγαζιών δεν σημαίνει ότι έχει καταβληθεί ΦΠΑ στη χώρα που βρίσκονται, αλλά θεωρούνται αποθηκευτικοί ή τελωνειακοί χώροι και για τα αντικείμενα αυτά πρέπει να πληρωθεί ο ΦΠΑ της χώρας του αγοραστή.

Link to comment
Share on other sites

Αγορά από banggood, ευρωπαϊκή αποθήκη και σήμερα παίρνω αυτό το μυνημα στο trucking από dhl

Delivery not possible - shipment is being stored.

 

Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση, είμαι Κρήτη.

Πρώτη φορά κάτι τέτοιο.

Ευχαριστώ πολύ

Samsung galaxy s21+

Link to comment
Share on other sites

Update για την περίπτωση που είχα γράψει πριν 1-2 σελίδες, με φίλο που παρήγγειλε τηλέφωνο με EU Priority (από αποθήκη ΗΚ) στις 9/7, του είχαν στείλει σχεδόν αμέσως mail ότι το δέμα... απολυμάνθηκε και απεστάλη, έκτοτε όμως δεν μπορούσαμε να βρούμε καμία αναφορά γι' αυτό στη σελίδα της Flytexpress - πράγμα περίεργο, καθώς όλοι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε άμεσα εκεί την εντός Κίνας πορεία των δεμάτων από τη στιγμή της αποστολής τους.

 

Τελικά, η σελίδα της Flytexpress ενημερώθηκε... ξαφνικά χθες, οπότε και φάνηκε ότι το παρέλαβαν στις 20/7(!) και το προώθησαν (προς GLS, υποθέτω) την ίδια μέρα κιόλας - άλλο ασυνήθιστο αυτό, καθώς το δέμα συνήθως κάνει 2-3 μέρες πηγαίνοντας δεξιά-αριστερά μέσα στην Κίνα, μέχρι τελικά να φύγει.

Πιθανόν είχαν κάνει κάποια πατάτα μέσα στην ίδια τη flytexpress και τους είχε ξεμείνει εκεί το δέμα -και χωρίς ενημέρωση- για 10-11 μέρες (?)

Δεν τους το είχαν δώσει καθόλου από το banggood...;

Ποιος ξέρει... Ας ελπίσουμε τουλάχιστον να φτάσει καλά ως εδώ.

 

Edit:

Στο μεταξύ, η σελίδα της flytexpress από χθες φαίνεται να είναι κάτω - μου βγάζει "connection reset by peer"...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα που η παραγγελία έγινε στις 8-7-2021 στο flytexpress μέχρι χθες βράδυ ήταν στο αρχικό status, σήμερα έχει προχωρήσει σε κάποια επόμενα αλλά δεν έχει φτάσει ακόμη Βέλγιο.

 

2021-07-21 03:05 CN Processing center Item in transit

2021-07-20 21:04 CN Processing center Item dispatched. PKG#:PKG34119930

2021-07-20 09:08 CN Processing center Item in transit

2021-07-20 09:04 CN Processing center Item received

2021-07-09 06:18 Belgium, Puurs The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Το σωστο ειναι αυτο, αλλα γιατι δεν βλεπουμε μηδενικο η μερικο ΦΠΑ για αγορες απο Ευρωπαικες αποθηκες? Η οι αποθηκες αυτες θεωρουνται κατι σαν Τελωνειακος χωρος και ειναι για αντικειμενα αποκλειστικα για εξαγωγη, οποτε θεωρουνται "Κινα" και επιβαλλεται για μας 24% ΦΠΑ η..κατι αλλο συμβαινει..!!

Δεν πρέπει να βλέπεις μηδενικό ή μερικό ΦΠΑ (υποθέτω εννοείς την διαφορά ΦΠΑ από χώρα σε χώρα), αλλά ολόκληρο τον ΦΠΑ. Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω με 2 παραδείγματα.

1. Γερμανική εταιρία που πουλάει κυρίως σε Γερμανούς (λιανική) και έχει ένα προιόν με τελική τιμή (λιανική) 100 ευρώ. Έστω ότι ο ΦΠΑ στη Γερμανία είναι 15%. Θα πρέπει πρώτα να αποφορολογήσει το προιόν 100/1,15=86,96 και επί αυτού του ποσού να επιβάλλει το 24% για την Ελλάδα (άρα 86,96+24%=107,83). Εάν τυχόν απευθύνεται και σε επαγγελματίες στην Γερμανία πιθανόν να το είχε από την αρχή ως 86,96 (+15% ΦΠΑ στο τιμολόγιο του Γερμανού).

2. Κινέζικη εταιρία με απόθήκη στην Γερμανία. Κανονικά πρέπει να το έχει εξαρχής ως 86,96 και για τον Γερμανό +15%, για τον Έλληνα +24% κλπ.

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα λοιπόν, όπως έγραψα και παραπάνω, φάνηκε το δέμα στο Βέλγιο. Σήμερα επίσης μου ήρθε και δεύτερο email. Τι εννοεί ο ποιητής;
Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου, μετά το mail δεν έχει εμφανιστεί ακόμα στο Βέλγιο . Παραμένει στην ίδια κατάσταση όπως ήταν και πριν το mail ! ! !
Link to comment
Share on other sites

2. Κινέζικη εταιρία με απόθήκη στην Γερμανία. Κανονικά πρέπει να το έχει εξαρχής ως 86,96 και για τον Γερμανό +15%, για τον Έλληνα +24% κλπ.

 

Οι κινέζικες αποθήκες στην ΕΕ θεωρούνται ως αποθήκες και όχι ως καταστήματα, ώστε να έχει επιβληθεί ο ΦΠΑ της αντίστοιχης χώρας εγκατάστασης.

Γι' αυτό το λόγο τα αντικείμενα που βρίσκονται στην κινέζικη αποθήκη σε χώρα της ΕΕ, χρεώνονται με τον ΦΠΑ της χώρας προορισμού, σαν να έρχονται από την Κίνα.

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου, μετά το mail δεν έχει εμφανιστεί ακόμα στο Βέλγιο . Παραμένει στην ίδια κατάσταση όπως ήταν και πριν το mail ! ! !

 

Μήπως δεν είναι η σειρά του; Ποτέ το στείλανε;

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου ήρθε και δεύτερο email. Τι κουλό είναι πάλι αυτό !!!

 

Dear customer,

 

Due to the abnormal customer contact information but the order number failed to load, so we arrange the second customer contact.

 

We are sorry to inform you that your order would be delayed 7-10 natural days due to the efficiency of customs clearance (Adjustment of EU tariff policy).

The tracking information will be updated in a few days after the order is dispatched.

 

Should you have any further requests or information, please do not hesitate to contact us.

We will always be here to assist you.

 

Best regards,

Customer Service Team

 

----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μήπως δεν είναι η σειρά του; Ποτέ το στείλανε;

 

 

 

Τρί, 20 Ιουλ, 6:55 μ.μ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...