Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά... Έχω εδω και 10 μήνες περίπου σύνδεση Wind... Πριν λίγες μέρες πέρασα από ένα κατάστημα όπου μετά από ερώτηση μου ενημερώθηκα ότι δεν έχω πλέον αναπόσβεστο ποσό επιδότησης από τη σύνδεση αυτή και έχει βγει η επιδότησή μου για ανανέωση συμβολαίου. Επειδή δεν έχω συμπληρώσει χρόνο, μου φάνηκε περίεργο το ότι δεν έχω αναπόσβεστο ποσό και πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών όπου μου είπαν το ίδιο πράγμα!! Έτσι αποφάσισα και έκανα φορητότητα σε άλλη εταιρεία από την οποία πλέον περιμένω έγκριση και μεταφορά! Αν τελικά μου χρεώσουν αναπόσβεστο ποσό κατά τη φορητότητά μου πώς μπορώ να είμαι καλυμμένος ότι έτσι είχα ενημερωθεί από τη στιγμή που το συμβόλαιο σε όλες τις εταιρείες έχει τη γνωστή δέσμευση περί ετησίου συμβολαίου;; Ινστιτούτο καταναλωτών ή κάτι τέτοιο μπορεί να βοηθήσει από τη στιγμή που έχω ετήσιο συμβόλαιο παρόλο που ενημερώθηκα δις από την εταιρεία ότι ΔΕΝ έχω αναπόσβεστο; Το ρωτάω προκαταβολικά ώστε να μη βρεθώ προ εκπλήξεων (και χρεώσεων) όταν ενεργοποιηθεί η φορητότητα μου! Καμιά ιδέα;
Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά κατ'αρχάς...αναφορικά με το ερώτημά σου, η δέσμευση σου είναι ένας χρόνος από την ημέρα ενεργοποίησης της σύνδεσης ή της προηγούμενης ανανέωσης. Καμιά φορά οι εταιρείες κινητής σου δίνουν τη δυνατότητα αναβάθμισης πριν τον ένα χρόνο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αυτόματα έχει λήξει η προηγούμενη δέσμευση.

Να ξέρεις παράλληλα ότι ο χρόνος υλοποίησης φορητότητας μετράει σαν χρόνος παραμονής σου στην εταιρεία που είσαι (στην προκειμένη περίπτωση στην Wind).

Πρακτικά σημαίνει ότι εαν πχ η σύμβασή σου λήγει στις 15 Ιανουαρίου και εσύ έχεις κάνει αίτημα για μεταφορά στις 31 Δεκεμβρίου , αλλά ενεργοποιήσε στο άλλο δίκτυο 20 Ιανουαρίου , τότε η αποσύνδεσή σου είναι 20 Ιανουαρίου , άρα έχεις καλψει το ένα έτος, άρα είσαι εντάξει.

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά κατ'αρχάς...αναφορικά με το ερώτημά σου, η δέσμευση σου είναι ένας χρόνος από την ημέρα ενεργοποίησης της σύνδεσης ή της προηγούμενης ανανέωσης. Καμιά φορά οι εταιρείες κινητής σου δίνουν τη δυνατότητα αναβάθμισης πριν τον ένα χρόνο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αυτόματα έχει λήξει η προηγούμενη δέσμευση.

Να ξέρεις παράλληλα ότι ο χρόνος υλοποίησης φορητότητας μετράει σαν χρόνος παραμονής σου στην εταιρεία που είσαι (στην προκειμένη περίπτωση στην Wind).

Πρακτικά σημαίνει ότι εαν πχ η σύμβασή σου λήγει στις 15 Ιανουαρίου και εσύ έχεις κάνει αίτημα για μεταφορά στις 31 Δεκεμβρίου , αλλά ενεργοποιήσε στο άλλο δίκτυο 20 Ιανουαρίου , τότε η αποσύνδεσή σου είναι 20 Ιανουαρίου , άρα έχεις καλψει το ένα έτος, άρα είσαι εντάξει.

 

και σε αυτην την περιπτωση το γινεται?αν δεν εχει κλεισει χρονο εννοω. θα χρειαστει να πληρωσει κατι?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

και σε αυτην την περιπτωση το γινεται?αν δεν εχει κλεισει χρονο εννοω. θα χρειαστει να πληρωσει κατι?

 

Μπορεί οι εταιρείες να δίνουν επιδότηση πριν μία γραμμή «κλείσει» 12μηνο, αλλά σε περίπτωση διακοπής (μετατροπής σε F2G και μη) ή φορητότητας, ο συνδρομητής καλείται να πληρώσει το υπόλοιπο που μένει μέχρι το 12μηνο (αν κοιτάξεις τους όρους του συμβολαίου σου, θα δεις καθαρά το ποσό που θα πρέπει να πληρώσεις στη WiND).

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, έκανα ήδη τη φορητότητα και περιμένω ενεργοποίηση σε κάτι λιγότερο από ένα μήνα από την ημερομηνία που κλείνω θεωρητικά χρόνο... Μίλησα και πάλι με την εξυπηρέτηση και μου είπαν ότι δεν θα επιστρέψω τίποτα και μάλιστα κράτησα και όνομα της κυρίας με την οποία μίλησα ώστε να είμαι καλυμμένος... Τουλάχιστον να μπορώ να κινηθώ με στοιχεία αν μου τα γυρίσουν τελευταία στιγμή... Για να δούμε...
Link to comment
Share on other sites

και αμα εχεις κανα αναποσβεστο ποσο θα χεις κανα 10ευρω στον μηνα που εισαι αμαν πως κανεις ετσι? θα κινηθεις κιολας..
Don't give up! :!:
Link to comment
Share on other sites

Μ' αρέσει πολύ το ύφος σου ειδικά όταν δεν ξέρεις περί τίνος πρόκειται... Η επιδότηση μου έφτανε τα 600 ευρώ... Κάθε μήνας κανονικά έχει μια επιστροφή της τάξης του 18% οπότε αν εσένα σου περισσεύουν περί τα 120 ευρώ δώστα μου να μην το σκέφτομαι κιόλας περαιτέρω...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ρε παιδια ξερετε ποιος ειναι ο κωδικος για να βγει η φραγη μυνηματων...

*33#(κωδικος)*16# δεν ξερω ποιος ειναι ο κωδικος:(...αμα ξερετε βοηθηστε

ευχαριστω προκαταβολικα

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια ξερετε ποιος ειναι ο κωδικος για να βγει η φραγη μυνηματων...

*33#(κωδικος)*16# δεν ξερω ποιος ειναι ο κωδικος:(...αμα ξερετε βοηθηστε

ευχαριστω προκαταβολικα

 

καλησπερα, ο κωδικος ειναι τεσσερα μηδενικα...

Link to comment
Share on other sites

Για άρση όλων των φραγών:

#330*1234#

 

το 1234 ειναι σιγουρα αυτος ο κωδικος?

το εβαλα και μετα με λεει λαθος κωδικος....μετα βαζω 4 μηδεινικα και με λεει

περιορισμοι

απενεργοποιηθηκαν ολες

αλλα παλι τα ιδια τι αλλο να κανω?

Link to comment
Share on other sites

Αν σου λέει περιορισμοί απενεργοποίηθηκαν όλες, σημαίνει πως όλες οι φραγές ακυρώθηκαν. (Η φωνή υπερισχύει των μηνυμάτων.) Εάν εξακολουθείς να μη λαμβάνεις, υπάρχουν τρεις πιθανές αιτίες. Ή φταίει η συσκευή (μπορείς εύκολα να το διαπιστώσεις με το να βάλεις τη sim σε άλλη συσκευή), ή δεν μπορείς να λάβεις από συγκεκριμένο αριθμό, ή από τους αριθμούς που έχεις στον κατάλογο, οπότε μιλάμε για ρυθμίσεις της συσκευής (δοκίμασε να στείλεις στον εαυτό σου μήνυμα από νούμερο που να μην έχεις καταχωρημένο στον κατάλογό σου), και αν δεν φταίει τίποτα από αυτά, τότε είναι από το δίκτυο και πρέπει να αναφέρεις το πρόβλημα και τις διαδικασίες που έχεις κάνει ήδη στην εξυπηρέτηση πελατών.
Link to comment
Share on other sites

Αν σου λέει περιορισμοί απενεργοποίηθηκαν όλες, σημαίνει πως όλες οι φραγές ακυρώθηκαν. (Η φωνή υπερισχύει των μηνυμάτων.) Εάν εξακολουθείς να μη λαμβάνεις, υπάρχουν τρεις πιθανές αιτίες. Ή φταίει η συσκευή (μπορείς εύκολα να το διαπιστώσεις με το να βάλεις τη sim σε άλλη συσκευή), ή δεν μπορείς να λάβεις από συγκεκριμένο αριθμό, ή από τους αριθμούς που έχεις στον κατάλογο, οπότε μιλάμε για ρυθμίσεις της συσκευής (δοκίμασε να στείλεις στον εαυτό σου μήνυμα από νούμερο που να μην έχεις καταχωρημένο στον κατάλογό σου), και αν δεν φταίει τίποτα από αυτά, τότε είναι από το δίκτυο και πρέπει να αναφέρεις το πρόβλημα και τις διαδικασίες που έχεις κάνει ήδη στην εξυπηρέτηση πελατών.

 

οκ θα τα δοκιμασω...ευχαριστω ρε

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στη WIND Ελλάς ανέθεσε η ΕΛΓΕΚΑ Α.Ε. τον σχεδιασμό, υλοποίηση και υποστήριξη του τηλεπικοινωνιακού δικτύου για όλες τις εταιρείες του ομίλου της, όπως γνωστοποίησε η διοίκηση της WIND.

 

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η WIND αναλαμβάνει τη συνολική κάλυψη των τηλεπικοινωνιακών αναγκών της ΕΛΓΕΚΑ, προσφέροντας στον όμιλο της υπηρεσίες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, υπηρεσίες Ιnternet και μετάδοσης δεδομένων.

 

Σημειώνεται, ότι η εμπορική και τεχνική πρόταση της WIND προς την ΕΛΓΕΚΑ αξιοποιεί στο μέγιστο βαθμό της συνέργειες τεχνολογιών αλλά και τις οικονομίες κλίμακας που έχει την δυνατότητα να προσφέρει ως ολοκληρωμένος τηλεπικοινωνιακός πάροχος.

 

Ειδικότερα, οι υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας που ανέπτυξε η WIND για την κάλυψη των αναγκών της ΕΛΓΕΚΑ ΑΕ είναι:

 

* Σταθερή τηλεφωνία (Corporate Telephony)

* Μισθωμένα κυκλώματα μετάδοσης δεδομένων

* Δωρεάν ενδοεταιρική επικοινωνία

 

Στην κινητή τηλεφωνία η συμφωνία παροχής υπηρεσιών αφορά όλες τις εταιρίες του ομίλου καθώς και στις συνεργαζόμενες εταιρίες . Οι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας που παρέχει στον όμιλο ΕΛΓΕΚΑ η WIND είναι:

 

* Οικονομικά προγράμματα φωνής

* Υπηρεσίες mobile internet & e-mail

* Δωρεάν ενδοεταιρική επικοινωνία

 

Επιπλέον, η συνολική υποστήριξη (Business Customer Care) του τηλεπικοινωνιακού δικτύου του ομίλου ΕΛΓΕΚΑ θα γίνεται μέσω του εξειδικευμένου κέντρου υποστήριξης εταιρικών πελατών της WIND Ελλάς.

 

 

http://fmvoice.gr/#2!2!9445

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Χμ... το θηρίο βρυχάται ή απλά είπαν να στείλουν ένα ΔΤ;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

πήρε ο αδελφός μου από κατάστημα wind τη Παρασκευή βραδυ (ανανεώνοντας συμβόλαιο) ένα JAGA V30J

αφού επαιξε μαζί του, απογοητεύτηκε και Σάββατο πρωι επέστρεψε στο κατάστημα μήπως το πάρουν πίσω. το καταστημα αρνήθηκε.

 

μήπως ξέρετε αν μπορεί να κάνει κάτι ώστε να αλλάξει τη συσκευή; έχουν μηπως καμμια εγγυηση υπαναχωρησης για καποιες ημερες η κατι παρομοιο και ο πωλητής έκανε το Κινέζο;

 

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

αλλαγη συσκευης ανοιγμενης μονο στην αγγλια εχω δει να κανουν..ελλαδα μπα...και εδω ενα παλτο πηρα το δεκεμβριο, βγηκα απ το μαγαζι της diesel και ξαναμπαινω μεσα στο 10λεπτο γιατι σκεφτηκα οτι εκανα ******* που το πηρα και δε δεχονταν να δωσουν λεφτα πισω. τωρα αν ανοιξες και τη συσκευασια ξεχασε το..πολυ δυσκολα...
Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που κάποιος καταναλωτής επιστρέψει προϊόν το οποίο ΔΕΝ είναι προβληματικό:

1) Αν έχει ανοιχθεί η συσκευασία δικαιούνται να μην το πάρουν πίσω και συνήθως δεν το κάνουν.

2) Αν το πάρουν πίσω, ποτέ δεν επιστρέφουν χρήματα, παρά μόνο store credit.

Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση που κάποιος καταναλωτής επιστρέψει προϊόν το οποίο ΔΕΝ είναι προβληματικό:

1) Αν έχει ανοιχθεί η συσκευασία δικαιούνται να μην το πάρουν πίσω και συνήθως δεν το κάνουν.

2) Αν το πάρουν πίσω, ποτέ δεν επιστρέφουν χρήματα, παρά μόνο store credit.

 

Στο 2 το νομιμο ειναι η επιστροφη χρηματων (εντος 15 ημερων εχει το δικαιωμα ο καταναλωτης). Αυτο παντα για κλειστη συσκευασια.

Link to comment
Share on other sites

Στο 2 το νομιμο ειναι η επιστροφη χρηματων (εντος 15 ημερων εχει το δικαιωμα ο καταναλωτης). Αυτο παντα για κλειστη συσκευασια.

Σίγουρα; Δεν το εφαρμόζουν παρά μόνο μερικοί που το πλασάρουν ως διαφήμιση.

Link to comment
Share on other sites

Στο Media Markt δέχονται οποιοδήποτε προϊόν εντός 14 ημερών, αρκεί να είναι στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει υποστεί κάποια ζημιά. Δεν χρειάζεται να έχει κάποια βλάβη, αρκεί να τους πεις ότι δεν έμεινες ευχαριστημένος. Απλά σου κόβουν πιστωτικό, δεν σου επιστρέφουν χρήματα.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρακαλω παιδια αν γνωριζει της ρυθμισεις κανεις για το Steaming της Q να τις ποσταρει. Εχω παρει την εξηπηρετηση πελατων και δεν ξερουν την τυφλα τους.

Η συσκευη μου ειναι LG GT500.

 

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλω παιδια αν γνωριζει της ρυθμισεις κανεις για το Steaming της Q να τις ποσταρει. Εχω παρει την εξηπηρετηση πελατων και δεν ξερουν την τυφλα τους.

Η συσκευη μου ειναι LG GT500.

 

Ευχαριστω.

 

http://www.myq.gr/default.asp?siteID=1&pageID=115&langID=1

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Φιλε αν στο λινκ που μου εδινες στην λιστα ειχε και το κινητο μου θα ηταν τελειο.

 

Δυστυχως ομως δεν το εχει. Ευχαριστω για την προσπαθεια.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to Περί... Nova γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...