Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ε λοιπόν αυτό εγώ δεν το δέχομαι και πιστεύω οτι πρέπει να αντιδράσουμε...

 

Να μην δηλώσει κανείς το καρτοκινητό του όσο η διαδικασία είναι τόσο νεφελώδεις.

 

Δικαίωμά σου να μη το δεχτείς και δικαίωμά σου να αντιδράσεις.

Αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις το δεύτερο λινκ που έχω βάλει (στο οποίο θα μπορούσες άνετα να γράψεις τις απορίες σου), θα δεις ότι αυτό το θέμα συζητείται εδώ και καιρό.

:)

 

Όσο για το δεύτερο σκέλος της απάντησής σου, θα γράψω ότι περίπου έχω γράψει και στο άλλο θέμα.

Δημοκρατικές εκρήξεις δήθεν αντίστασης με εντολές οι οποίες κάθε άλλο παρά δημοκρατία θυμίζουν, απορρίπτονται ασυζητητί.

Link to comment
Share on other sites

κοινή λογική...αιωνία η μνήμη της ή rest in peace common sense

τι άλλο θα ακούσουμε! στ'αρματα αδέρφια!:lol::ninja:

Link to comment
Share on other sites

Απόψεις σχετικά με την ονομαστικοποίηση των καρτοκινητών ανταλλάσονται εδώ και καιρό εδώ:

Κατάργηση ανωνυμίας στην καρτοκινητή τηλεφωνία.

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια και καλο μηνα.

 

Χθες μου ηρθε sms απο 54380 οτι ο κωδικος μου ειναι ταδε και σημερα μου ηρθε μυνημα απο μια αιμιλη3 δηθεν οτι με ειδε στο τσατ και ενδιαφερεται να μαθει για μενα μπλα μπλα μπλα...

 

Φυσικα και δεν απαντησα γιατι βρωμουσε η υποθεση απο την αρχη...

 

Γνωριζει κανεις τι ακριβως παιζει?

Εχει συμβει και σε αλλους?

Υπαρχει περιπτωση να χρεωνομαι ενω δεν απαντω στα sms?

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά τα SMS είναι ψεύτικα προφανώς και σκοπό έχουν είτε την αλίευση ενεργών αριθμών για να στέλνουν σε αυτούς διαφημίσεις, ή την κακόβουλη χρέωση των αριθμών σας. Διαγράψτε τα όποια μηνύματα δεν γνωρίζετε τον αποστολέα τους και μην ασχολείστε.

Και φυσικά τα μηνύματα αυτά δεν προέρχονται από τον πάροχο (Wind). Οι πάροχοι όταν στέλνουν διαφημιστικά SMS γράφουν στον αποστολέα ή στον κορμό του μηνύματος την επωνυμία τους. :lock:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η CREAM αναλαμβάνει την προώθηση της WIND και Q.

Motorola Startac 130, Motorola v360, Motorola Razr v3i, Motorola Razr v3x, Motorola Rizr z3, Motorola Pebl U6, Motorola Pebl U9, Motorola Ming a1200, Motorola Milestone, Motorola Droid Razr, Motorola Moto X (2014), Motorola Moto Z, Motorola Moto Z2 Force, Google Pixel 6

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
H wind έχει το μεγάλο πλεονέκτημα ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο είναι η πιο φθηνή από τις 3. Ειδικά με το συνδυασμό f2g2+(1500min+1500sms+1,5GB) έγραψε όχι μόνο ελληνική αλλά παγκόσμια ιστορία. Να μην είμαστε και αγνώμονες σε αυτά που μας έχει ωφελήσει, τώρα αν κάποιος δεν πρόλαβε να εκμεταλλευτεί τις προσφορές ή αν είχε f2g2 και το άλλαξε δεν του φταίει η wind. Στο κάτω κάτω η δέσμευση τιμής που είχε δεν την υποχρέωνε να ακολουθήσει την προσωρινή προσφορά της frog για 0,1ευρώ/λεπτό και όμως όχι μόνο το έκανε, αλλά την κράτησε και μόνιμα και έπεσαν όλοι να την φάνε επειδή κάποια στιγμή σταμάτησε να δέχεται σε αυτό το πακέτο νέους χρήστες, απλά ΕΛΕΟΣ.

 

Μια εταιρία για να μπορέσει να έχει τόσο ανταγωνιστικές τιμές, άρα μειωμένα έσοδα, θα πρέπει να περιορίσει κάπως και τα έξοδα της. Ε λογικό είναι πια οι υπηρεσίες που προσφέρει να είναι σχετικά υποβαθμισμένες. Να μην έχει τα τελειότερα μηχανήματα και να συμβαίνουν συχνά λάθη ή να βγαίνουν εκτός λειτουργίας, να έχει μη σωστά εκπαιδευμένο προσωπικό, κτλ κτλ κτλ. Όποιος θέλει βασιλικές υπηρεσίες ας πάει να πληρώνει την Cosmote και τη Vodafon, όποιος θέλει φθηνότερες τιμές ας μείνει στην wind ή την Q αλλά εν γνώση του η πιθανότητα να προκύψει κάποιο πρόβλημα θα είναι μεγαλύτερη.

 

Τα πράγματα είναι πολύ απλά και δεν υπάρχει λόγος να γεμίζουν 3 σελίδες την ημέρα με παράπονα το τι έκανε η "κακιά" wind στον καθένα μας, αν προκύψει ένα νέο είδος προβλήματος καλό είναι να αναφερθεί, αλλά όχι να λέμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια. Σε όποιον δεν αρέσει η wind ας αλλάξει εταιρία, 15 μέρες υπόθεση είναι. Αφήστε μας να ζήσουμε με τις φθηνές μας χρεώσεις και υπομένουμε και τις υποβαθμισμένες υπηρεσίες, μας αρέσει...

 

Εγω θα σου προτεινα (αν μου το επιτρεπεις) 1) Να πας στη Wind και να δηλωσεις διαθεσημος για την επομενη διαφημιση της με τιτλο "ο μαναδικος συνδρομητης μας που δεν αντιμετωπισε προβλημα με την εταιρεια μας. Κυκλοφορει μονο με ενα f2g και καταφερε να καλυψει ολες τις αναγκες του μονο με το f2g. 2) Αν ενοχλησε με αυτους που αντιμετωπιzουν καποιο προβλημα μη διαβασzεις τις απαντησεις του Πηγαινε παρακατω. Μπορει καποιοι να γραφουν το προβλημα τους γιατι μπορει να προειδοποιει καποιους αλλους. 3) Μην υποτιμας και ειρωνευεσαι τους αλλους. 4) Δεν ανεχομαι ο καθενας να μου λεει σε ποια εταιρεια θα παω ουτε τι υπηρεσιες θα απαιτω απο αυτην 5) Αν η Wind ειναι εταιρεια χαμηλου προυπολισμου ας το διαφημιzει τουλαχιστον να το ξερουμε.

Ολα αισθανομαι...τα παντα...το ενα..το αλλο...ξερω γω...
Link to comment
Share on other sites

...

Ειναι δυνατοννα εχω σοβαρη εταιρεια και να φοβαμαι να εχω υπολοιπο

μεσα;;;;

 

Προσωπικά δε φοβάμαι καθόλου και έχω μέσα ένα σεβαστό υπόλοιπο (προερχόμενο από διπλασιασμούς κ.λ.π. ).

Θες να είναι τύχη, θες προσεκτική διαχείριση όσων κινήσεων κάνω από το κινητό μου, μέχρι τώρα δεν μου έχει τύχει κάτι. :)

 

 

Δεν παλεύεται η wind σε αυτό το θέμα. Στον ανεπτυγμένο κόσμο δεν νομίζω να υπάρχει πιο αναξιόπιστη εταιρεία.

 

Επειδή δε γνωρίζουμε τα, τι και πως όλως των εταιρειών παγκοσμίως το θεωρώ υπερβολικό αυτό που γράφεις. Προσπαθώ και το κατανοώ, ειδικά αν σου έχει τύχει κάποια στραβή, "όποιος καεί από το χυλό φυσά και το γιαούρτι" λέει η παροιμία, αλλά παρ΄όλα αυτά παραμένει ακραίο. :)

 

Στη δημοσκόπηση που έγινε στο φόρουμ ωστόσο οι περισσότεροι δεν συμφωνούν μαζί σου, μιας και ο βαθμός ικανοποίησης είναι μεγαλύτερος από την Cosmote, ενώ η Wind έχει και τις λιγότερες εντελώς αρνητικές ψήφους -συγκριτικά ακόμα και με το μικρότερο αριθμό χρηστών που απάντησαν ότι έχουν wind σαν πρώτο νούμερο. ...

 

Αυτό μπορεί να είναι και αποτέλεσμα του ότι η Wind έχει πιθανόν πιο "σκληροπυρηνικούς" :lol: πελάτες οι οποίοι ανέχονται κάποια λάθη.

Γενικά οι δημοσκοπήσεις έχουν πολλούς τρόπους να αναγνωστούν. :)

 

ευχαριστω να λεμε σε οτι μας προσφερει Δωρεαν αυτη η εταιρεια!

και τα οποια προβληματα υπαρχουν,τι να κανουμε?

δεν εναι και αποκλειστικος ιατρος του καθενος μας!

δεν ειναι η πρωτη και ουτε η τελευταια που κανη λαθη!

 

Αν τα λάθη ήταν αμφίπλευρα θα το δεχόμουν αδιαμαρτύρητα. "Συμπτωματικά" όμως είναι εις βάρος του πελάτη, οπότε... . :)

 

...

P.s δεν νομιζω οτι υπαρχει χρηστης που δεν εχει μαζι με την wind μια εκ των vodafone,cosmote!

 

Να νομίζεις. Μόλις σου απάντησε ένας. :lol: :)

 

... 4) Δεν ανεχομαι ο καθενας να μου λεει σε ποια εταιρεια θα παω ουτε τι υπηρεσιες θα απαιτω απο αυτην ...

 

Θεωρώ ότι δε το έγραψε με προστακτικό τόνο ούτε για να μειώσει κάποιον.

Ο τρόπος σκέψης είναι απλός. Αν κάπου δεν είναι ευχαριστημένος, οποιοσδήποτε, φεύγει και τους αφήνει στα όποια χάλια τους. Πιθανόν δε με τη φυγή να τους βελτιώσει, γιατί σίγουρα θα ψαχτούν για το λόγο τον οποίο χάνουν πελάτες.

Μένοντας κάποιος πελάτης τους και αφορίζοντας διαρκώς τους δε κερδίζει τίποτα, το αντίθετο κουράζει πρώτα τον εαυτό του γιατί έχει κάτι που του προκαλεί διαρκή εκνευρισμό. :)

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δε φοβάμαι καθόλου και έχω μέσα ένα σεβαστό υπόλοιπο (προερχόμενο από διπλασιασμούς κ.λ.π. ).

Θες να είναι τύχη, θες προσεκτική διαχείριση όσων κινήσεων κάνω από το κινητό μου, μέχρι τώρα δεν μου έχει τύχει κάτι. :)

 

 

 

 

Επειδή δε γνωρίζουμε τα, τι και πως όλως των εταιρειών παγκοσμίως το θεωρώ υπερβολικό αυτό που γράφεις. Προσπαθώ και το κατανοώ, ειδικά αν σου έχει τύχει κάποια στραβή, "όποιος καεί από το χυλό φυσά και το γιαούρτι" λέει η παροιμία, αλλά παρ΄όλα αυτά παραμένει ακραίο. :)

 

 

 

Αυτό μπορεί να είναι και αποτέλεσμα του ότι η Wind έχει πιθανόν πιο "σκληροπυρηνικούς" :lol: πελάτες οι οποίοι ανέχονται κάποια λάθη.

Γενικά οι δημοσκοπήσεις έχουν πολλούς τρόπους να αναγνωστούν. :)

 

 

 

Αν τα λάθη ήταν αμφίπλευρα θα το δεχόμουν αδιαμαρτύρητα. "Συμπτωματικά" όμως είναι εις βάρος του πελάτη, οπότε... . :)

 

 

 

Να νομίζεις. Μόλις σου απάντησε ένας. :lol: :)

 

 

 

Θεωρώ ότι δε το έγραψε με προστακτικό τόνο ούτε για να μειώσει κάποιον.

Ο τρόπος σκέψης είναι απλός. Αν κάπου δεν είναι ευχαριστημένος, οποιοσδήποτε, φεύγει και τους αφήνει στα όποια χάλια τους. Πιθανόν δε με τη φυγή να τους βελτιώσει, γιατί σίγουρα θα ψαχτούν για το λόγο τον οποίο χάνουν πελάτες.

Μένοντας κάποιος πελάτης τους και αφορίζοντας διαρκώς τους δε κερδίζει τίποτα, το αντίθετο κουράζει πρώτα τον εαυτό του γιατί έχει κάτι που του προκαλεί διαρκή εκνευρισμό. :)

 

Εγω δεν ειπα οτι μας πρσταzει να φυγουμε απο την Wind αλλωστε αυτο ειναι δικαιωμα και κριση του συνδρομητη. Το θεμα δεν ειναι να φυγουμε εμεις που εχουμε παραπονα για οποιδηποτε λογο αλλα να βελτιωθει η Wind. Δεν ειμαι σσιγουρη αν με καταλαβαινεις. Το οτι καποιος διαλεγει να παει στη Wind θα εχει σιγουρα καποιο λογο (βλεπε χαμηλοτερες χρεωσει κ.ο.κ.) αυτο ομως δεν σημαινει οτι μπορει να συγχωρει τα παντα. Επισης δεεχομαι το γεγονος οτι μπορει να κολλησει το συστημα η να γινονται λαθη. Αλλα γιατι αυτα δεν αναγνωριzονται απο την εταιρεια αλλα αρκειτε στο οτι δεν υπαρχει καποιο προβλημα με τη γραμμη σας? Και σε αλλη εταιρεια λογω αναβαθμισης υπηρξε προβλημα αλλα αποκατασταθηκε εστω και με καθυστερηση. Ειναι πολυ αυτο που zηταμε δηλαδη. Αλλο λαθη γινονται και αλλο λαθη δεν αναγνωριzουμε!

Ολα αισθανομαι...τα παντα...το ενα..το αλλο...ξερω γω...
Link to comment
Share on other sites

Επειδή δε γνωρίζουμε τα, τι και πως όλως των εταιρειών παγκοσμίως το θεωρώ υπερβολικό αυτό που γράφεις. Προσπαθώ και το κατανοώ, ειδικά αν σου έχει τύχει κάποια στραβή, "όποιος καεί από το χυλό φυσά και το γιαούρτι" λέει η παροιμία, αλλά παρ΄όλα αυτά παραμένει ακραίο. :)

 

Προφανώς και δεν γνωρίζουμε όλες τις εταιρείες του κόσμου (έστω του ανεπτυγμένου, στον οποίο αναφέρθηκα), και γι αυτό είπα «δεν νομίζω να υπάρχει πιο αναξιόπιστη εταιρεία», διατυπώνοντας μία δική μου εκτίμηση και όχι ένα αντικειμενικό γεγονός. Όσο και αν ακούγεται ακραίο, στα 12 χρόνια που έχω κινητό, έχοντας ταξιδέψει σε όλες σχεδόν τις χώρες της ΕΕ και σε αρκετές εκτός, δεν έχω συναντήσει τέτοιο φαινόμενο πουθενά, και μάλιστα με τόσο μεγάλη μαζικότητα και συχνότητα. Από την δική μου αντίληψη και τις δικές μου παραστάσεις προκύπτει αυτή η κρίση.

 

Υπήρχε κάποτε ένα ειδικό thread με τον τίτλο «Καταγγελίες προς την Wind», αλλά έχει κλειδωθεί εδώ και πολύ καιρό. Κατόπιν αυτού δεν υπάρχει άλλο θέμα πιο σχετικό, ώστε να γράφει κάθε μέλος την γνώμη του ή τις εμπειρίες του.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Επειδή μάλλον οδηγούμαστε σε εκτός θέματος συζήτηση, ας μου επιτραπεί μια τελευταία αναφορά.

 

... Το θεμα δεν ειναι να φυγουμε εμεις που εχουμε παραπονα για οποιδηποτε λογο αλλα να βελτιωθει η Wind. ...!

 

Μιλάμε για μια Α.Ε. παροχής υπηρεσιών. Όταν λοιπόν απέναντί μου είναι μια Α.Ε. και μένει άκαμπτη μη αναγνωρίζοντας τα λάθη που κάνει, το να περιμένω να αλλάξει τακτική και γραμμή ειδικά ενώ συνεχίζω να τη στηρίζω με τα χρήματά μου, ειδικότερα δε από τη στιγμή που θεωρώ ότι οι υπηρεσίες που μου προσφέρει είναι προβληματικές, κάπου υπάρχει λάθος.

Τα δεδομένα είναι απλά, θεωρητικά πάντα μιλώντας.

Έτσι είναι η εταιρεία και δεν αλλάζει, διαφορετικά θα το είχε κάνει, θες λόγω ανικανότητας, θες λόγω τακτικής, θες για οποιοδήποτε άλλο λόγο αυτή είναι η γραμμή της.

Ή λοιπόν παραμένω πελάτης της και ότι προκύψει, ή φεύγω παύοντας να τη στηρίζω και επανέρχομαι εάν και εφόσον αλλάξει. :)

 

... Δεν ειμαι σσιγουρη αν με καταλαβαινεις. ...

 

Θέλω να πιστεύω ότι είμαι λιγότερο βλάκας απ΄ότι δείχνω μέσα από τα ποστ μου. :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μάλλον οδηγούμαστε σε εκτός θέματος συζήτηση, ας μου επιτραπεί μια τελευταία αναφορά.

 

 

 

Μιλάμε για μια Α.Ε. παροχής υπηρεσιών. Όταν λοιπόν απέναντί μου είναι μια Α.Ε. και μένει άκαμπτη μη αναγνωρίζοντας τα λάθη που κάνει, το να περιμένω να αλλάξει τακτική και γραμμή ειδικά ενώ συνεχίζω να τη στηρίζω με τα χρήματά μου, ειδικότερα δε από τη στιγμή που θεωρώ ότι οι υπηρεσίες που μου προσφέρει είναι προβληματικές, κάπου υπάρχει λάθος.

Τα δεδομένα είναι απλά, θεωρητικά πάντα μιλώντας.

Έτσι είναι η εταιρεία και δεν αλλάζει, διαφορετικά θα το είχε κάνει, θες λόγω ανικανότητας, θες λόγω τακτικής, θες για οποιοδήποτε άλλο λόγο αυτή είναι η γραμμή της.

Ή λοιπόν παραμένω πελάτης της και ότι προκύψει, ή φεύγω παύοντας να τη στηρίζω και επανέρχομαι εάν και εφόσον αλλάξει. :)

 

 

 

Θέλω να πιστεύω ότι είμαι λιγότερο βλάκας απ΄ότι δείχνω μέσα από τα ποστ μου. :lol::lol:

 

α) Το "δεν ειμαι σιγουρη αν με καταλαβαινεις" δεν ειχε σε καμια μα καμια περιπτωση την ερμηνεια που δινεις, Μην παιzουμε με τις λεξεις τωρα. β) ελπιzω οτι οταν διαμρτυρετε καποιος σε μια εταιρεια για τις υπηρεσιες που προσφερει της δινει οσες ευκαιριες θελει για να βελτιωθει αρκει να μην τις χρησιμοποιησει ολες. Προβλεπω να ξανακλειδωνεται το παρον!

Ολα αισθανομαι...τα παντα...το ενα..το αλλο...ξερω γω...
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους

Είμαι καινούργια στο φόρουμ και χρειάζομαι την γνώση και την γνώμη σας.

Η ταλαιπωρία μου άρχισε στις 2 Μαίου 2010 Κυριακή βράδυ οταν αποφάσισα να κάνω ένα τηλέφωνο με το εταιρικό κινητό, μου βγήκε ένα ηχογραφημένο μήνυμα που με καθοδηγούσε να μιλήσω με το αρμόδιο τμήμα γιατί έχει γίνει φραγή εξερχομένων κλήσεων..φυσικά και πήραμε τηλέφωνο (ο συζυγός μου που είναι και ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας ) μας είπαν οτι έχουν γίνει 680€ κλήσεις και γι'αυτό το λόγο έγινε η φραγή...μέχρι εδώ οκ φυσικά εμείς ζήτήσαμε να μάθουμε ΠΟΥ ακριβώς έχουν γίνει αυτές οι κλήσεις σε τί ακριβώς αναφέρονται..και η απάντηση ήταν οτι λόγω απορρήτου δεν μπορούν να μας πούν, για την ακρίβεια μας είπαν να περιμένουμε το καινούργιο λογαριασμό σε 20 μέρες για να δούμε που και πότε έγιναν οι κλήσεις αυτές..σε αυτό το σημείο υπάρχει 1 θέμα.

Απόρρητο για κλήσεις που υποτίθεται κάναμε εμείς?

Επειδή ο συζυγός μου έχει γνώση πάνω σε τηλεπικοινωνιακά θέματα λόγω επαγγέλματος οι ερωτήσεις που τους έκανε δεν είχαν σοβαρές απαντήσεις.

 

Την επόμενη μέρα μιλάμε με τον account manager μας και μας λέει το ίδιο παραμύθι μέν αλλα με 2 καινούργια στοιχεία πως οι κλήσεις έγιναν μέσα σε 1 μέρα σε "περίεργους" αριθμούς όχι ίντερνετ, όχι εξωτερικό αλλά λόγω απορρήτου δεν μπορούσε να δώσει περισσότερες πληροφορίες.

 

 

στείλαμε φαξ προς την wind με κοινoποίηση στην ΕΕΤΤ για όλη αυτή την ιστορία και πως επι της αρχής ΔΕΝ αποδεχόμαστε αυτές τις "περίεργες" κλήσεις που υποτίθεται πως έκανα εγώ..

 

για να μην σας ζαλίζω..

 

εχθές μπήκαμε στο online σύστημα να δούμε τον λογαριασμό μας και έχει μέσα σε

3 μέρες απο τις 25/4/2010 εώς και τις 30/4/2010 - 2 μέρες μεσα σε αυτές τις ημερομηνίες δεν υπήρξε καμία κίνηση - προς το 54001 με ανα 10 δευτερόλεπτα διαφορά sms που έχουν φύγει απο τον δικό μου αριθμό με ιδιαίτερη κίνηση απο τις 12 το βράδυ και μέτα μέχρι τις 3 τα ξημερώματα αρκετές απο τις 11 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι..στο σύνολο 396 sms!!

 

φυσικά στο κινητό μου δεν υπάρχει τέτοια κίνηση στο inbox μου ούτε στο sent το μόνο "περίεργο" που υπάρχει είναι πως στο message recipients υπάρχει το 54001 στις 1 :55 ξημερώματα 30/4/2010 και απο την λίστα με τα logs φαίνεται πως ήταν και το τελευταίο sms που υποτίθεται πως έστειλα.

 

Η εταιρεία κινητής (δεν φερει λεει καμια ευθυνη και χαρακτηριστικά μας ειπε πως είμαστε "μεγαλα" παιδιά και δεν ειναι ντροπή να έχουμε κάνει πονηρές κλήσεις τάδε έφη o account manager μας παρακαλώωωω!! ) μας έστειλε πακέτο στην εταιρεία που παρέχει υποτίθεται αυτές τις υπηρεσίες του 54001 έχουμε μιλήσει με το νομικό τους τμήμα και αναμένουμε..στο ακουστικό μας..

 

Υπάρχει έστω και κάποιος μέσα στο φόρουμ που το έχει ακούσει ξανά ή ίσως να το έχει ζήσει και ο ίδιος? Επισημαίνω οχι μηνύματα που λάμβανα αλλα που υποτίθεται πως ΕΓΩ έστελνα.. btw το κινητό μου έχει μηνιαία χρέωση τα τελευταία 6 χρόνια απο 35-45€ και λειτουργεί ως ξυπνητήρι επι το πλείστον!

 

ουφφ..αυτά.. :(

Link to comment
Share on other sites

Οι ανταγωνιστές αν και υποχρεώθηκαν να απαντήσουν προσφέροντας παρόμοιες προσφορές και μειώνοντας ακόμα και το κόστος ενεργοποίησης, χαρακτήρισαν την κίνηση αυτή «αυτοκτονική».

 

Τι εννοείς "κόστος ενεργοποίησης" ?

 

 

Πάντως γενικά η εταιρεία Telestet-TIM-Wind έτσι όπως την βλέπω την τελευταία δεκαετία σίγουρα έχει ανέβει.

Σε πολλές περιπτώσεις μας έχει εκπλήξει ευχάριστα , αλλά παρόλα αυτά ο κόσμος ακόμη δεν την θεωρεί αξιόπιστη όπως τις άλλες δύο εταιρείες..

 

Καλές οι επενδύσεις που γίνονται , θεωρώ ότι έχει χάσει πολύ μεγάλη βάση συνδρομητών λόγω "σήματος"

 

Με 0,33 €/λεπτό στα συμβόλαια και μας λένε για ''ραγδαία'' πτωση των τιμών?Με το μεροκάματο στα 700 περίπου ευρώ?

 

Φίλε αν το μεροκάματο ήταν 700 ευρώ τότε ευχαρίστως να πλήρωνα 0,33 / λεπτό ομιλίας!! :D

 

Κατάλαβα βέβαια τι θες να πεις.. το θέμα είναι ότι πλέον σου δίνονται τόσες παροχές μέσα στο πάγιο , που από την μία δεν έχεις λόγο να το ξεπεράσεις, από την άλλη και οι εταιρείες εκεί παραμονεύουν μήπως κερδίσουν κάτι έξτρα και από εκεί...

Είναι λογικό άλλωστε...προκειμένου αυτές πάντα να κερδίσουν ρίχνουν κάτι και ανεβάζουν κάτι άλλο...

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Πολλαπλή Παράθεση!
lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Οι επενδύσεις αφορούν το δίκτυο; Βρε ας αλλάξει ο νόμος για τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας και επενδύσεις όλες οι εταιρείες έχουν καλές προθέσεις να κάνουν...

Τρέχουν πολλές αναβαθμίσεις τον τελευταίο καιρό στο δίκτυο αλλά η επιλογή ήταν να μη γίνονται στο ραδιοδίκτυο για τους προφανείς λόγους :mad:

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θα ηθελα τα φοντα σας για κατι. Αξιζει να να αφησει καποιος το F2G2 με ενεργοποιημενο το 1,5giga internet αλλα χωρις ιχνος 3g για ενα cu με 130mb δωρεαν internet και 4,45euro καθε μηνα και full 3g παντου? Περιμενω να ακουσω τις γνωμες σας.
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Παιδια θα ηθελα τα φοντα σας για κατι. Αξιζει να να αφησει καποιος το F2G2 με ενεργοποιημενο το 1,5giga internet αλλα χωρις ιχνος 3g για ενα cu με 130mb δωρεαν internet και 4,45euro καθε μηνα και full 3g παντου? Περιμενω να ακουσω τις γνωμες σας.

 

εξαρταται ποιες ειναι οι αναγκες σου, δηλαδη ποσο μιλας και προς ποιους και τι ογκο δεδομενων καταναλωνεις...

 

ειναι τελειως υποκειμενικο...

Link to comment
Share on other sites

Για μενα οχι δεν συμφερει, εκτος απο την περιπτωση που μιλας κατα 90% με vodafone οποτε ναι συμφερει.

 

Αν μιλας ομως προς ολους τοτε νομιζω πρεπει να μεινεις στο f2g2.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θα ηθελα τα φοντα σας για κατι. Αξιζει να να αφησει καποιος το F2G2 με ενεργοποιημενο το 1,5giga internet αλλα χωρις ιχνος 3g για ενα cu με 130mb δωρεαν internet και 4,45euro καθε μηνα και full 3g παντου? Περιμενω να ακουσω τις γνωμες σας.

Να αφήσεις το γάμο για να πας για πουρνάρια; Προφανώς δεν αξίζει. Το φουλ 3g παντού της Βονταφον είναι υποκειμενικό. Όπως και το καθόλου της Γουίντ.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να αφήσεις το γάμο για να πας για πουρνάρια; Προφανώς δεν αξίζει. Το φουλ 3g παντού της Βονταφον είναι υποκειμενικό. Όπως και το καθόλου της Γουίντ.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Μενω στη Ναξο, στη wind δεν υπαρχει 3g ουτε για δειγμα δυστηχως. Στη vodafone υπαρχει απο ακρη σε ακρη.

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Το φουλ 3g παντού της Βονταφον είναι υποκειμενικό. Όπως και το καθόλου της Γουίντ.

 

δεν ειναι υποκειμενικο αφου αναφερεται σε μια πολυ συγκεκριμενη περιοχη οπως η Ναξος... και προφανως εχει σχηματισει γνωμη απο τη δικη του εμπειρια...

 

αλλωστε τι να το κανεις το 1.5GB ιντερνετ αν δεν μπορεις να το ευχαριστηθεις...?

Link to comment
Share on other sites

βασική χρέωση free2go2 προς όλους: 0,10 ευρώ ανά λεπτό και 0,04 ευρω ανά sms

βασική χρέωση voda CU προς όλους: 0,3683 ευρώ ανά λεπτό και 0,09 ευρώ ανά sms

Aυτό νομίζω τα λέει όλα και ο νοών νοήτο...

 

ΥΓ: υποτίθεται το κινητό το χεις για κλήσεις καi sms πάντα αν θες ιντερνετ από το κινητό για απλά πράγματα και με 2g τις πληροφορίες σου τις παίρνεις άλλωστε τα 130ΜΒ για σύνδεση με pc δε φτάνουν για τίποτα

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι υποκειμενικο αφου αναφερεται σε μια πολυ συγκεκριμενη περιοχη οπως η Ναξος... και προφανως εχει σχηματισει γνωμη απο τη δικη του εμπειρια...

 

αλλωστε τι να το κανεις το 1.5GB ιντερνετ αν δεν μπορεις να το ευχαριστηθεις...?

 

Το χρησιμοποιω το 1,5giga αλλα δεν εχει καμια σχεση με το cu που υπαρχει 3g.

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Πόσο σε φτάνουν τα 130 ΜΒ έστω και με το 3G? Κι έπειτα ξέρεις ότι αν χαθεί το φ2γ2 δεν θα μπορέσεις να το ξαναβάλεις.

 

Δεν παίζει να τα κρατήσεις και τα δύο παράλληλα; Αν κάνεις κλήσεις προς όλα τα δίκτυα δεν συμφέρει με τίποτα το cu πάντως

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to Περί... Nova γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...