Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά μπορεί καποιος να μου πει τι ακριβως κανει αυτη η κάρτα?

http://www.dealextreme.com/p/simmax-gsm-16-number-in-1-sim-card-with-usb-card-reader-writer-and-cloning-software-12447

 

SIM 16 to 1

Tην εχει κανεις χρησιμοποιήσει?

 

16 αριθμοι σε μια σιμ...

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

16 αριθμοι σε μια σιμ...
Aντε να χτυπανε ταυτοχρονα οι 5 απο τους 16 να δω σε ποιον θα πρωτομιλησεις.:lol::lol::lol:
Will keep updating....Galaxy S out of the box 2.1 Eclair JM5 Cos,2.2.1 Froyo JS3 + SPEEDMOD KERNEL-k13c-500hz + Clockwork Mod,Slim ICS + Semaphore Kernel + JVU modem,Slim Bean 4.1.2 + Semaphore 2.6.0.s,Cyanogen 10.1 + Semaphore 2.9.23 ....10.2 etc....,Cyanogenmod 11 snapshot M4 + Neo kernel cma 415mb. :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Aντε να χτυπανε ταυτοχρονα οι 5 απο τους 16 να δω σε ποιον θα πρωτομιλησεις.:lol::lol::lol:

Ένας δουλεύει τη φορά.

Συνέχεια και πληροφορίες εδώ:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=1798

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν υπάρχει κάποια δυνατότητα να "φράξω" εισερχόμενα διαφημιστικά SMS διαφόρων εταιρειών (πχ εστιατόρια κλπ). Όπως γνωρίζετε πολλές εταιρείες εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι έχουν τους αριθμούς των κινητών τηλεφώνων μας και μας "βομβαρδίζουν" με ενοχλητικά SMS.

 

Μπορώ να κάνω κάτι;

OnePlus 6, A6000
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν υπάρχει κάποια δυνατότητα να "φράξω" εισερχόμενα διαφημιστικά SMS διαφόρων εταιρειών (πχ εστιατόρια κλπ). Όπως γνωρίζετε πολλές εταιρείες εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι έχουν τους αριθμούς των κινητών τηλεφώνων μας και μας "βομβαρδίζουν" με ενοχλητικά SMS.

 

Μπορώ να κάνω κάτι;

Να μιλήσεις μαζί τους και να τους πεις να σε αφαιρέσουν από την λίστα τους, γιατί αλλιώς θα κινηθείς με νομικά μέσα.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου πάλι myphone.gr!

 

Οι καλοί φίλοι στα ελληνικά φόρα και αλλού, ζητούσαν καιρό τώρα να φτιάξω ένα "myF2G" για την Q.

 

Πριν λίγο λοιπόν δημοσιοποίησα το myQcard Android App. Δείτε το σχετικό ποστ στο myF2G.com.

 

Η εφαρμογή προς το παρόν μαζεύει το βασικό υπόλοιπο του 1225, τα δωρεάν λεπτά ομιλίας και SMS της προσφοράς των 1500 (1220) και τα megabytes της νέας προσφοράς των 500MB (1210).

 

Όπως πάντα, ελπίζω να την βρείτε χρήσιμη και όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα!

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως θα ήταν χρήσιμο να έβαζες μια επιλογή μέσα στο Application [όχι στα Widgets] να στέλνει κανείς SMS στο 12260 ώστε να έχει χρέωση ανά δευτερόλεπτο, από το πρώτο δευτερόλεπτο με μόνο € 0,0036 / δευτερόλεπτο.

 

Είναι πολλοί που δεν γνωρίζουν πως στέλνοντας SMS σε αυτόν τον αριθμό, η Q Card εξισώνεται σε χρεώσεις με τη Frog Mobile, αλλιώς παραμένει ακριβότερη.

 

More Info Here & Here.

 

Congratulations again. :)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!

 

Πιστεύω πως θα ήταν χρήσιμο να έβαζες μια επιλογή μέσα στο Application [όχι στα Widgets] να στέλνει κανείς SMS στο 12260 ώστε να έχει χρέωση ανά δευτερόλεπτο, από το πρώτο δευτερόλεπτο με μόνο € 0,0036 / δευτερόλεπτο.

 

thanx για την ενημέρωση! Έχω τέτοιες ιδέες για ενεργοποιήσεις υπηρεσιών μέσα από τις app, αλλά είναι μεγάλη κερκόπορτα! Θα δω όμως...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Οι εργαζόμενοι στην Wind έχουμε ξεκινήσει αγωνιστικές κινητοποιήσεις για να αποκρούσουμε τις άδικες επιλογές της διοίκησης της εταιρίας.

 

Αντιστεκόμαστε:

Στην μείωση των εισοδημάτων μας που επιχειρεί η διοίκηση της εταιρείας και ο διευθυντής του Δικτύου.

Συγκεκριμένα, επιχειρείται η ανατροπή στον επί 17 χρόνια τρόπο αμοιβής της ετοιμότητας (standby) με στόχο την μείωση των εισοδημάτων μας από 600 € μέχρι 1500 €.

Παράλληλα, προωθείται η εντατικοποίηση στην εργασία της ετοιμότητας (standby) κάνοντας την εξοντωτική, αδύνατη και αβάσταχτη. Μας αναγκάζει να εργαζόμαστε 2-3 εβδομάδες με καθεστώς ετοιμότητας ώστε να διαθέτουμε εντελώς τον εαυτό μας μόνο για τις ανάγκες της επιχείρησης. Δουλειά και μόνο δουλειά μέχρι τελικής πτώσης χωρίς κανένα δικαίωμα σε προσωπική και οικογενειακή ζωή.

Με περίσσιο θράσος οι διοικούντες βαπτίζουν δίκαια τα μέτρα και πως γίνονται για χάρη της ποιότητας της εργασίας μας.

Η διοίκηση της εταιρίας επέλεξε να αρχίσει την επίθεση από εμάς τους τεχνικούς γιατί είμαστε από το πιο δυνατό και συσπειρωμένο κομμάτι του σωματείου μας. Είχαμε πρωτοπόρο ρόλο στην ίδρυση του Σωματείου το 2005, ματαιώνοντας τις απολύσεις μας και το πέρασμά της συντήρησης του δικτύου και εμάς ως εργαζόμενων σε εργολάβους, που μας περίμεναν μισθοί πείνας και άθλιες συνθήκες εργασίας.

Αγωνιστήκαμε όλα αυτά τα χρόνια για την βελτίωση των συνθηκών εργασίας μας.

Στρέφει πρώτα σε εμάς τα βέλη της δείχνοντας πως θέλει να ξεμπερδέψει με το πιο διεκδικητικό τμήμα της εταιρίας και αν περάσει τις επιλογές της να δώσει σαφές μήνυμα στους υπόλοιπους συναδέλφους μας πως τους περιμένει εργασιακός μεσαίωνας.

 

Οι συνάδελφοι του Radio Transmission Operation (RTO) Αθήνας που έχουμε στην ευθύνη της την συντήρηση των σταθμών βάσης για να μιλάνε οι συνδρομητές της εταιρίας, ξεκίνησαν πρώτοι την αποχή από την εργασία της ετοιμότητας (standby) την Πέμπτη 17/02/2011 μια ημέρα μετά την ανακοίνωση των αποφάσεων από το Τμήμα Προσωπικού της εταιρείας στο ΔΣ του σωματείου.

Καλέσαμε τον διευθυντή του Δικτύου σε άμεση συνάντηση ώστε να ακούσει την αντίθεσή μας και να αποσύρει την άδικη απόφαση. Εκείνος επέλεξε να μας συναντήσει 4(τέσσερις) ημέρες μετά κατηγορώντας μας πως αφήσαμε το δίκτυο για τόσες ημέρες χωρίς συντήρηση, παραβλέποντας την δική του τεράστια ευθύνη να μην μας συναντήσει αυθημερόν αλλά και να αποφασίσει τα μέτρα για την ετοιμότητα αγνοώντας τις ανάγκες μας.

 

Η αδιαλλαξία του διευθυντή του Δικτύου και του Τμήματος Προσωπικού οδήγησαν το Πανελλήνιο Σωματείο εργαζομένων TIM (Wind) στην σύγκληση Γενικής Συνέλευσης την Δευτέρα 21/02. Η μαζική Γενική Συνέλευση αποφάσισε επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας για τους συναδέλφους τεχνικούς, που είναι στο δυναμικό της ετοιμότητας.

Επίσης, συμμετοχή στην 24ωρη απεργία της 23/02.

Την επομένη της Γ.Σ. δεκάδες συνάδελφοι από τα τεχνικά τμήματα της εταιρείας πραγματοποίησαν περιοδεία ενημέρωσης των υπόλοιπων τμημάτων στο κτήριο της Λ.Αθηνών, φωνάζοντας συνθήματα ενάντια στις αποφάσεις της διοίκησης.

Στην 24ωρη της 23/2/2011 η συμμετοχή των συναδέλφων μας από όλη την εταιρεία ήταν ιδιαίτερα υψηλή αφού «νέκρωσε» από εργασίες το κτήριο της Λ. Αθηνών όπου εργάζονται 700 συνάδελφοι τεχνικοί και από το τμήμα της εξυπηρέτησης πελατών. Επίσης, δεν εργάστηκαν και οι συνάδελφοι στα Περιφερειακά Τμήματα, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Καβάλας, Κρήτης.

Σημαντικό είναι πως δεν υπήρξε προσωπικό ασφαλείας και δεν υπήρξε επίβλεψη του δικτύου.

 

 

 

 

Συνεχίζουμε με 24ωρες απεργίες Σάββατο 26/02 και Κυριακή 27/02 για τους τεχνικούς που είναι σε ετοιμότητα.

 

24ωρη απεργία την Τρίτη 01/03 και Γ.Σ. την Δευτέρα 28/02 για κλιμάκωση του αγώνα μας.

 

Η εταιρία δείχνει το σκληρό της πρόσωπο:

- Κόβει χρήματα από εμάς και διατηρεί τα υψηλά προνόμια στα στελέχη της, όπως ακριβά αυτοκίνητα, δωρεάν καύσιμα και πιστωτικές κάρτες, με σταθμούς βάσης που έχουν στο όνομά τους οι ίδιοι ή άμεσα συγγενικά τους πρόσωπα για να τσεπώνουν τα παχυλά ενοίκια.

- Έχει δημιουργήσει απεργοσπαστικό μηχανισμό με πρώτους και καλύτερους σε αυτό, τους διευθυντές και τους managers, που συκοφαντούν τους συναδέλφους τεχνικούς ότι είναι τάχα «προνομιούχοι», τρομοκρατούν τους τεχνικούς με απειλές απολύσεων αν συνεχίσουν τους αγώνες τους, εκβιάζουν πως συζητάνε με εργολάβους όπως την KINTEC για να αναλάβει άμεσα την συντήρηση του δικτύου, τάζουν σε τμήματα τεχνικών πως αν σταματήσουν τον αγώνα αυτοί δεν θα πάνε στους εργολάβους.

 

Ο μηχανισμός της διαίρεσής μας είναι σε πλήρη οργασμό. Παράλληλα, η διοίκηση της εταιρίας προτιμά να πληρώνει με 3000 € την επέμβαση για επισκευή βλάβης τους εργολάβους παρά να πάρει πίσω τις άδικες αποφάσεις της.

 

Εμείς οι εργαζόμενοι στην WIND, συνεχίζουμε αταλάντευτοι τον δίκαιο αγώνα μας, μέχρι να νικήσουμε.

Δεν θα λυγίσουμε σε πιέσεις και εκβιασμούς, ούτε στον φόβο της απόλυσης και στην μετάθεση σε εργολάβους.

ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ.

 

Καλούμε τους συναδέλφους των εργολαβικών εταιριών να μην δεχτούν να γίνουν απεργοσπαστικός μηχανισμός, να μην δεχτούν να συμμετάσχουν στον εμφύλιο πόλεμο που μας οδηγούν οι εργοδότες. Μοναδικοί νικητές σε αυτό τον εμφύλιο θα είναι αποκλειστικά και μόνο οι εργοδότες και χαμένοι εμείς οι εργαζόμενοι, αφού μισθοί και εργασιακές συνθήκες θα χειροτερεύσουν δραματικά. Τους ζητούμε να γίνουν αλληλέγγυοι στον δίκαιο αγώνα μας. Γιατί η επίθεση των εργοδοτών είναι ενιαία και ξεκίνησε πριν λίγες ημέρες στην ΙΝΤΡΑΚΟΜ, συνεχίζεται στην WIND και αν περάσει θα ακολουθήσουν όλες οι υπόλοιπες εταιρίες. Να μην τους κάνουμε την χάρη.

 

 

Με εκτίμηση,

 

Eργαζόμενοι της Wind Hellas

Link to comment
Share on other sites

Έχω το πρόγραμμα Wind M το οποίο περιλαμβάνει 350MB δεδομένων. Ίσως όταν επέλεξα αυτό το πρόγραμμα να είχε 250ΜΒ, δεν είμαι σίγουρος όμως.

 

Στον τελευταίο μου λογαριασμό χρησιμοποίησα 340MB, και χρεώθηκα τα 90MB κανονικά.

 

Δεν έχω εύκαιρους τους όρους του συμβολαίου για να δω τα ψιλά γράμματα. Υπάρχει περίπτωση να επικοινωνήσω με κάποιο τμήμα τους και να μη χρεωθώ τα 90MB? Σε περίπτωση που το συμβόλαιο έχει ψιλά γράμματα που τους καλύπτει, φεύγω με φορητότητα και φυσικά δε τους πληρώνω. Δεν είναι το θέμα τα 50 ευρώ, αλλά το ότι το θεωρώ άδικο, και απλά δεν το δέχομαι.

 

Ξέρει κανείς με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω; Δυστυχώς στην εξυπηρέτηση πελατών είναι πιο καθυστερημένοι και από ότι στα καταστήματα.

Link to comment
Share on other sites

Για να σε χρέωσαν λογικά θα έχεις το παλιό Medium που έχει 250mb...

 

Αν έχεις τη γραμμή πριν το Δεκέμβρη και δεν ζήτησες εσύ αλλαγή στο νέο είσαι στο παλιό Μ

Κάλεσε το cc και ρώτα σε ποιο πρόγραμμα είσαι...

 

Ή στείλε ένα μήνυμα στο 1212. Αν δεις στο απαντητικό μήνυμα πως έχεις καταναλώσει χχ από τα 250' τότε είσαι στο παλιό με τα 250mb

Το καινούριο έχει 350mb αλλά και 130΄προς υπόλοιπα εθνικά δίκτυα.

 

Δεν μπορώ να πιστέψω πως πήγε σε μαγαζί ή πήρες τηλέφωνο και δεν μπορούσα να στο εξηγήσουν!

Λογικά στο παλιό είσαι και πρέπει να πληρώσεις τα παραπάνω 50mb που κατανάλωσες...

 

Μην λέει και ο καθένας ό,τι θέλει...

Link to comment
Share on other sites

Ναι πριν το Δεκέμβρη το ξεκίνησα. Το 1212 δε λέει για τα δεδομένα.

 

Δεν θεωρώ ότι είναι υποχρέωση μου να πάω σε κατάστημα η να πάρω τηλέφωνο να ζητήσω την αλλαγή, από τη στιγμή που είμαι στο ίδιο, εμπορικά διαθέσιμο, πρόγραμμα με τους νέους συνδρομητές.

 

Ξέρει κανείς το νομικό πλαίσιο σχετικά με αυτό το θέμα;

 

Λέω ότι το θεωρώ παράλογο, και ότι ακόμα και αν είναι νομικά σωστό αυτό που κάνουν δε παύει να είναι ύπουλο και απατεωνιά κατά τη γνώμη μου, οπότε λεφτά δεν πρόκειται να δουν από μένα.

Link to comment
Share on other sites

Στείλε ρε φίλε στο 1212...

Θα μάθεις τα λεπτά και σου εξήγησα!!!!! ΑΝ ΠΕΙ 250' ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ

 

Οπότε θα έχεις και 250mb!

 

Άμα ξεκινήσουμε να συζητάμε και νομικούς όρους....

Link to comment
Share on other sites

250 λεπτά λέει ναι. Οκ αποσαφηνίσαμε ότι είμαι στο παλιό, όπως και να χει μου φαίνεται παράλογο όμως να πρέπει να ζητήσω εγώ τη μετάβαση στο καινούριο, οπότε με ενδιαφέρει το νομικό της υπόθεσης .
Link to comment
Share on other sites

Βλέπω τα συνδικάτα καλά κρατούν και στη WIND όταν πρόκειται για απολύσεις και μειώσεις μεγάλου αριθμού προσωπικού...

 

Αναρωτιέμαι στην περίπτωση που το ένα franchise κλείνει πίσω από το άλλο πόσοι συγκινούμαστε...

 

Σίγουρα δεν είναι ωραίο πράμα να απολύεται κόσμος ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ αλλά σε δύσκολη θέση βρίσκονται δυστυχώς και οι εταιρίες κινητής...

 

Μακάρι να βρεθεί μια συμφέρουσα λύση για τους υπαλλήλους παντως! Σίγουρα πολλοί έφαγαν παλαιότερα πολλά λεφτα από την WIND ας ελπίσουμε να μην συνεχιστεί άλλο αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει κανείς δικαίωμα να σε αλλάξει σε νέο πρόγραμμα με νέα δεδομένα χωρίς τη συγκατάθεσή σου!

Εσύ έπρεπε αν θες να ζητήσεις την αλλαγή...

 

Όταν ένα πρόγραμμα δεν είναι πια εμπορικά διαθέσιμο σημαίνει πως δεν μπορεί να γίνει σε μια νέα γραμμή από όταν ανακοινωθεί... Οι παλιοί συνδρομητές κρατούν το δικαίωμα να μείνουν σε αυτό!

 

Δεν έχεις δίκιο σε αυτά που λες... Θα εκτεθείς μόνος σου!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά το 1212 δεν λέει για τα υπολοιπόμενα MB, και δεν με ενημέρωσε κανείς για την δυνατότητα αλλαγής. Εγώ απλά κοίταξα τον τιμοκατάλογο για το πρόγραμμα που έχω, Wind M, δεν έλεγε ο τιμοκατάλογος Wind M Version 2, και ο λογαριασμός μου Wind M Version 1. Εγώ αυτό το θεωρώ παραπληροφόρηση. Θα έπρεπε είτε να με αλλάξουν αυτοί και να με ενημερώσουν, ή έστω να με ενημερώσουν για την δυνατότητα αλλαγής.

 

Μου φαίνεται παράλογο που είμαι από τους λίγους που το θεωρούν αυτό παραπληροφόρηση.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις τι ζητάς τώρα?

 

Δεν έχεις δίκιο. Πλήρωσε τα 90MB και τέλος.

 

Στις περιπτώσεις αυτές τουλάχιστον ας αναγνωρίζουμε ότι οι εταιρίες δεν φταίνε.

 

Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες.

Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010).

Θα σε θυμόμαστε για πάντα

Link to comment
Share on other sites

Μαζί σας παιδιά-συνάδελφοι (ως προς την επαγγελματική ιδιότητα όχι τον εργοδότη)!!!

Αυτό με την ενοικίαση των σταθμών βάσης ξαναπείτε το! Ταιριάζει με τις αντίστοιχες περιπτώσεις των καταστημάτων της VF που πέρασαν από ιδιόκτητα σε franchise με πολύ ευνοϊκές τιμές και όρους και είχε θίξει ο anyway σε άλλο θέμα...!

 

DemetreKre: τα καταστήματα franchise που κλείνουν δεν έχουν σχέση με τους εργαζόμενους. Εμπορικές επιχειρήσεις είναι που δεν πήγαν καλά για τον ένα ή άλλο λόγο (υπάρχουν πολλοί λόγοι, φταίνε οι επιχειρηματίες σε κάποιες περιπτώσεις, φταίει η έλλειψη υποστήριξης από την εταιρεία σε άλλες) όπως κλείνουν ένα σωρό επιχειρήσεις καθημερινά..

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Καλή δύναμη και επιτυχία στον αγώνα σας από άλλον έναν συνάδελφο (και εγώ λόγω επαγγέλματος, όχι εργοδότη)
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς έχουμε περάσει σε μία εποχή που η εκμετάλλευση πάει σύννεφο λόγω του υψηλού δείκτη ανεργίας και της οικονομικής κρίσης.

Όμως αυτό που δεν έχουν καταλάβει είναι ότι οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που καθορίζουν το πως φαίνεται μια εταιρεία.

 

Καλή συνέχεια στους αγώνες σας από (έναν ακόμη!) συνάδελφο.

 

Κρίμα που η Telestet με τους πολύ καλούς μισθούς και ωράρια εργασίας κατέληξε να είναι μια WIND με οικονομικά ζητήματα και εσωτερικά προβλήματα.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά το 1212 δεν λέει για τα υπολοιπόμενα MB, και δεν με ενημέρωσε κανείς για την δυνατότητα αλλαγής. Εγώ απλά κοίταξα τον τιμοκατάλογο για το πρόγραμμα που έχω, Wind M, δεν έλεγε ο τιμοκατάλογος Wind M Version 2, και ο λογαριασμός μου Wind M Version 1. Εγώ αυτό το θεωρώ παραπληροφόρηση. Θα έπρεπε είτε να με αλλάξουν αυτοί και να με ενημερώσουν, ή έστω να με ενημερώσουν για την δυνατότητα αλλαγής.

 

Μου φαίνεται παράλογο που είμαι από τους λίγους που το θεωρούν αυτό παραπληροφόρηση.

 

Όπως και νά'χει, η εταιρία δεν ευθύνεται. Ήταν υποχρέωσή σου να γνωρίζεις τις παροχές του προγράμματός σου. Αν δεν πληρώσεις θα τα ζητήσουν διά της νόμιμης οδού. Οπότε, για να μην μπλέξεις με δικαστήρια και τα σχετικά, πλήρωσέ τα εξαρχής να ξεμπερδεύεις.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to Περί... Nova γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...