Jump to content

IoanAth

Members
  • Δημοσιεύσεις

    98
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About IoanAth

  • Ημ. Γέννησης 12/12/1964

IoanAth's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Εγώ έβαλα 4 αυτό το μήνα και 2 τον Δεκέμβριο, οπότε ... ;)
  2. Νομίζω δεν έχει σημασία σε ποιόν μήνα θα βάλεις πόσες κάρτες, αρκεί να μην ξεπεράσεις συνολικά τις 6.
  3. H άποψη μου για το HOL cosmos : Η ποιότητα των γραμμών είναι αισχρή! Ό,τι γλυτώνεις (αν γλυτώνεις) από τις φθηνότερες χρεώσεις (χρεώνει ανά λεπτό) το πληρώνεις και με το παραπάνω στην αναμονή της εξυπηρέτησης πελατών η οποία είναι το λίγοτερο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Εγώ αντιμετώπισα ένα σωρό προβλήματα: Με τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας (τα πέρασαν λάθος). Με την διεύθυνσή μου (την πέρασαν λάθος) Με τις χρεώσεις (άλλες χρεώσεις στην αναλυτική στο σύστημά τους, άλλες στην απόδειξη που μου ταχυδρόμησαν). ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, απορώ η ΕΕΤΤ τι κάνει;
  4. Δύσκολα βρίσκεις κάρτα ανανέωσης από Carrefour/Champion. Ο λόγος ίσως ότι αγοράζοντας από περίπτερο κλασικές κάρτες VODAFONE βρίσκεσαι τριπλά χαμένος: Είναι πιο ακριβές. Χάνεις την προσφορά διπλασιασμού του ποσού. Έχεις ανανέωση μόνο για 6 μήνες και όχι για 12μήνες όπως αν χρησιμοποιούσες την ίδια κάρτα σε Alacart/CU.
  5. Στις σημερινές εφημερίδες υπάρχουν 3 ανακοινώσεις της WIND. α) Πρόγραμμα και Υπηρεσίες ΣΤΑΘΕΡΗΣ τηλεφωνίας WIND με ΠΡΟΕΠΙΛΟΓΗ ΦΟΡΕΑ B) Πρόγραμμα Ευρυζωνικής Πρόσβασης WIND ADSL γ) Νέα οικονομικά πακέτα δεδομένων ADSM για περισσότερες πληροφορίες αναφέρει καλέστε 13833 (τμήμα εξυπηρέτησης WIND ADSL) όπου εκεί δεν γνωρίζουν ΤΙΠΟΤΑ επίσημο!!! :lol: Βασικά σημεία για ΣΤΑΘΕΡΗ: - Πανάκριβες κλήσεις προς εναλλακτικούς (0,0580 ευρώ/λεπτό) + Wind Σταθερή 500 (440' αστικές+υπεραστικές,60' κινητά WIND) 12,50 ευρώ + Wind Σταθερή Απεριόριστα (περιλαμβάνει και 60' προσ WIND) 17,95 Βασικά σημεία για ADSL: Μέσω TELLAS 12Mbps/1Mbps 18,95 ευρώ το μήνα Μέσω ΟΤΕ 1Mbps/256kps >> για shared LLU πάντα
  6. Τι έγινε μετά τους 2 μήνες που ήσουν εκτός ζώνης; κατάφερε η VF να σε βάλει εντός ζώνης ή τους γύρισες το πακέτο πίσω;
  7. Ισως εγώ δεν έγινα κατανοητός. Αφορά νέο αριθμό και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αριθμοδότησης. (από πού έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;) Το θέμα είναι τεχνικό. Η VODAFONE δεν μπορεί να ορίσει μια συγκεκριμένη κυψέλη η οποία είναι ΓΝΩΣΤΗ και ΣΤΑΘΕΡΗ (η περιοχή εξυπηρετείται σταθερά από μία κυψέλη με πολύ καλό σήμα), σαν κυψέλη ζώνης. Το γιατί δε το γνωρίζω. Κανείς δε το λέει. Το θέμα είναι επίσης ηθικό. Επί ένα μήνα σχεδόν τώρα ακούω από κάθε υπάλληλο του CC μια διαφορετική ιστορία, υπόσχονται ότι δε θα χρεωθώ τις κλήσεις σαν εκτός ζώνης και στέλνουν λόγαριασμό και τις έχουν χρεώσει σαν εκτός ζώνης, και κανείς δε δεσμεύεται αν και σε τι ορίζοντα θα λυθεί το πρόβλημα. Με πάνε από μέρα σε μέρα και από πενθήμερο σε πενθήμερο. Αυτό είναι εικόνα σοβαρής εταιρίας; Δε νομίζω.
  8. Αναφέρω και τη δικιά μου εμπειρία για το Vodafone για το Σπίτι Τα συμπεράσματα δικά σας: * Για την εταιρία VODAFONE * Το customer care * Την τεχνική υπηρεσία 31.7 γίνεται αγορά του πακέτου για να χρησιμοποιηθεί στην επαρχία (περιοχή Αιδηψού Ευβοίας) Στο κατάστημα αγοράς αναφέρθηκε ότι στο σύστημα ΔΕΝ υπήρχε χάρτης επαρχίας για να δηλωθεί με ακρίβεια η θέση του σπιτιού, μόνο χάρτης των αστικών περιοχών υπήρχε. Το σπίτι δηλώθηκε κατά προσέγγιση βάση τοπωνυμίου της περιοχής. Παρόλα αυτά υπήρξε η δέσμευση ότι 2.8 θα ενεργοποιηθεί και όλα θα πάνε καλά. 2.8 Ενεργοποιείται το πακέτο και κάνουμε εξερχόμενες κλήσεις. Δεν προσέχουμε όμως ότι λέει σε κάθε κλήση ΕΚΤΟΣ ΖΩΝΗΣ, αλλά όταν δεν μπορούν να μας καλέσουν στο σταθερό νούμερο υποψιαζόμαστε ότι κάτι πάει στραβά και καλούμε το CC.Μας ρωτούν και πάλι τη θέση του σπιτιού και δηλώνουν ότι εντός 24 ωρών θα τακτοποιηθεί το θέμα. ΔΕΣΜΕΥΟΝΤΑΙ ότι επειδή υπάρχει τεχνικό πρόβλημα, οι κλήσεις που έγιναν ΘΑ ΠΙΣΤΩΘΟΥΝ. (Είπαν ΨΕΜΑΤΑ. Εχθές ήρθε ο πρώτος λογαριασμός και οι κλήσεις αυτές ΧΡΕΩΘΗΚΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΑΝ ΕΚΤΟΣ ΖΩΝΗΣ!!!) Συνεχίζουμε: 3.8 Περνάνε οι 24 ώρες και πάλι εκτός ζώνης. Πάλι κλήση στο CC. Τους αναφέρω ποια κυψέλη μας καλύπτει (το βλέπω στο netmonitor του κινητού μου). Δηλώνουν ότι η πληροφορία τους είναι άχρηστη. Το τεχνικό τμήμα θα εντοπίσει από τις εξερχόμενες κλήσεις την κυψέλη και θα τακτοποιήσει το θέμα εντός το πολύ 5 ΕΡΓΑΣΙΜΩΝ ΗΜΕΡΩΝ. 09.8 Το πρόβλημα παραμένει. Επικοινωνούν μαζί μας από το CC και μας ρωτούν αν το πρόβλημα λύθηκε. Ξανασυζητάμε πού είναι το σπίτι και δηλώνουν ότι θα κάνουν διόρθωση θέσης και το πρόβλημα θα λυθεί εντός 24 ωρών. Μας ζητάνε να κάνουμε εξερχόμενες κλήσεις για να δούνε τη κυψέλη. Υπόσχονται ότι όλες οι εξερχόμενες κλήσεις θα πιστωθούν … 10.8 Το πρόβλημα παραμένει. Οι εξερχόμενες κλήσεις αναφέρουν εκτός ζώνης. Οι εισερχόμενες στο σταθερό νούμερο αναφέρουν «Ο αριθμός δεν είναι διαθέσιμος». Πάλι κλήση στο CC. Αναρωτιούνται γιατί συμβαίνει αυτό. Μου ζητούν να βάλω τη SIM σε κινητό και να δω τι γίνεται. Βάζω τη SIM στο κινητό και αρχίζω να γυρνάω τη περιοχή. Όντως όταν έβγαινα από τη δικιά μας κυψέλη, κάθε άλλη κυψέλη του σταθμού της Αιδηψού με έδειχνε ΕΝΤΟΣ ζώνης. ΟΛΕΣ εκτός από τη συγκεκριμένη κυψέλη που καλύπτει τη περιοχή μας. Το αναφέρω στο CC. Μου απαντάνε το εξής παράλογο: Στο σύστημά μας οι εξερχόμενες κλήσεις σας παρόλο που σας λέει ΕΚΤΟΣ ζώνης φαίνονται ΕΝΤΟΣ ζώνης. Κάντε κλήσεις χωρίς πρόβλημα. Για τις εισερχόμενες θα το ψάξουμε… 13.08 Καλώ και πάλι το CC. Ένας άλλος υπάλληλος μου αναφέρει ότι ΟΛΕΣ οι εξερχόμενες έχουν χρεωθεί κανονικά σαν ΕΚΤΟΣ ΖΩΝΗΣ. Εκνευρίζομαι και ζητώ τον επικεφαλής του CC. Υπόσχονται ότι θα επικοινωνήσει αυτός μαζί μου. Αρχίζει ένα απαράδεκτο «κρυφτούλι» του επικεφαλής ο οποίος στο τέλος δηλώνει μέσω υπαλλήλου του CC ότι δεν είναι τεχνικός και δεν έχει τι να μου πει …. 17.08 Το πρόβλημα παραμένει. Επικοινωνώ με το CC. Ζητώ να μιλήσω με κάποιον τεχνικό να μου πει έναν λόγο που επί μισό μήνα δεν μπορεί να δηλωθεί μια κυψέλη που όλοι ξέρουμε ποια είναι εντός ζώνης. Μου γνωστοποιείται ότι δεν έχω δικαίωμα να μιλήσω με τεχνικό. Ζητώ και πάλι τον προϊστάμενο του CC. Αυτή τη φορά μιλώ με την υπεύθυνη βάρδιας η οποία με ενημερώνει αργότερα ότι το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί από το τεχνικό τμήμα και θα προωθηθεί στο τμήμα support μήπως και λυθεί εκεί …. Τα στοιχεία μου και τα στοιχεία των υπαλλήλων της VODAFONE που συνομίλησα στη διάθεση της εταιρίας που πιστεύει ότι είναι σοβαρή…
  9. Το οποιοδήποτε ΝΟΚΙΑ 6020 σαν το δικό μου δείχνει 249 ελεύθερες 1 χρησιμοποιημένη. (Η επαφή φάντασμα). Ψάχνοντας το θέμα και για να βρω ποιά θέση είναι η χρησιμοποιημένη, (δοκιμή μία μία <αριθμός θέσης> # όπου σε όλες έβγαζε άκυρη θέση εκτός απο την προτελευταία) κατέληξα ότι είναι η θέση 249 της SIM (η προτελευταία). Οπότε για να ξεπεράσω το πρόβλημα της αντιγραφής έκανα το εξής: Έβαλα τη SIM σε ένα παλιό PANASONIC όπου μπορείς να αποθηκεύσεις επαφή σε συγκεκριμένη θέση. To PANASONIC έδειχνε 250 θέσεις κενές!!!Δημιούργησα μια επαφή και την αποθήκευσα στη θέση 249 της SIM. Έβαλα την SIM πίσω στο ΝΟΚΙΑ. Έδειχνε και πάλι 249 ελεύθερες μία χρησιμοποιημένη. Τώρα φυσικά η χρησιμοποιημένη φαινόταν κανονικά (αυτή που δημιούργησα). Επιχείρησα αντιγραφή των επαφών από τη μνήμη του ΝΟΚΙΑ στη SIM. KANENA ΠΡΟΒΛΗΜΑ αυτή τη φορά! Όλα κανονικά. Δε ξέρω τι γίνεται σε άλλες συσκευές αλλά στο ΝΟΚΙΑ 6020 αυτά συμβαίνουν με τη νέα SIM της WIND. Τα συμπεράσματα δικά σας..
  10. Συμβόλαιο. Οι κάρτες SIM συμβολαίου και καρτοκινητού είναι διαφορετικές. Ναι γράφει πλεον WIND GR.
  11. Εγώ δοκίμασα 2 νέες κάρτες SIM WIND και είχαν και οι 2 το ίδιο πρόβλημα. Ίσως μπορούν να μας βοηθήσουν οι υπόλοιποι φίλοι που έχουν νέες κάρτες WIND.
  12. Στο κατάστημα WIND που πήγα (Σταδίου) κάνανε ό,τι ήταν δυνατό για να λύσουν το πρόβλημα: Μου έδωσαν 2η SIM WIND η οποία είχε το ίδιο πρόβλημα. Κάλεσαν την τεχνικό, η οποία παίδεψε κινητό και SIM αρκετή ώρα, αντέγραψε τις επαφές σε άλλη SIM (TIM F2G) όπου αντιγράφησαν χωρίς πρόβλημα την οποία και μου χάρισε για backup (μήπως από το πέρα δώθε χαθούν οι επαφές τελικά). Αποτέλεσμα όμως δε προέκυψε. Ενημέρωσα το CC τηλεφωνικά και γραπτά και περιμένω απάντηση. Τι την ήθελα τη νέα SIM; μια χαρά ήμουν με τη SIM της ΤΙΜ!
  13. Για να είναι "κρυφή", προφανώς δε φαίνεται. Εξηγώ: με τη νέα SIM απείραχτη, αν πας Μνήμη SIM, δίνει 249 ελεύθερες θέσεις, 1 σε χρήση. Αν πας να δεις περιεχόμενα μνήμης SIM (επαφές), λέει Επιλεγμένη Μνήμη ΚΕΝΗ! Τώρα τι είναι αυτή η μία θέση που είναι γεμάτη, μόνο η WIND ξέρει, αν ξέρει. Μπορεί να είναι overflow κάποιας άλλης περιοχής από απροσεξία, δε ξέρω. Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι στο δικό μου τουλάχιστον κινητό, αυτή η γεμάτη θέση φάντασμα, μπλοκάρει τη μεταφορά των τηλεφώνων (επαφών) από τη μνήμη του κινητού στη SIM και αντίστροφα.
  14. ΠΡΟΣΟΧΗ. οι νέες SIM της WIND έχουν πρόβλημα. Υπάρχει μια "κρυφή" καταχώρηση στη μνήμη καταλόγου της SIM που δημιουργεί πρόβλημα στις αντιγραφές τηλεφώνων από Μνήμη Τηλεφώνου σε SIM και αντίστροφα. Άλλαξα 2 SIM και συμβαίνει το ίδιο. Το πρόβλημα διερευνάται ...
×
×
  • Create New...