Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στειλε την λεξη all στο 19234

 

καλημερα

 

Ευχαριστω φιλε μου.

 

Δυστυχως επειδη τα χρειαζομουν αρκετα συντομα τους πηρα τηλ 2(!) φορες στην τεχνικη υποστηριξη για να καταφερω να μου τα στειλουν ολα. Απαραδεκτοι.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε το ίδιο είχα πάθει και εγώ εμένα μου έφαγαν 3 κάρτες των 10ε.

πήρα την Wind και μου είπε ότι έχω γραφτεί σε εταιρία με ringtones και τα μυνήματα που μου έστελναν ανεξαρτήτος αν τα άνοιγα είχαν χρέωση, και μου έδωσε ένα αριθμό φαξ να στείλω για να σταματήση η αποστολή μυνημάτων προς το δικό μου κινητό.

Να σε ενημερώσω ότι εγώ ποτέ δεν έχω στείλει μύνημα σε τέτοιες υπηρεσίες ringtones κ.α τώρα πως βρέθηκα να λαμβάνω μυνήματα ούτε και ξερώ.

Βλέπω όμως ότι κάποιες εταιρίες λειτουργούν παράνομα και κάνουν ότι θέλουν.

 

Υ.Γ μετά το φαξ που έστειλα (ήταν απαραίτητο για διαγραφή λες και είχα όρεξη να τρέχω για @@@ της εταιρίας με τα ringtones)

μετά απο 1 μήνα με έσβησαν.

φυσικά τους πήρα τηλ και τους γ@@@ και δεν ήξεραν τι να πουν...

πότε τους είπα σας έστειλα μύνημα εγώ; και πότε έκανα συνδρομή-εγγραφή στην εταιρία σας;;; και το είχαν βουλώσει...

ελπίζω να ξεμπερδέψεις γρήγορα...

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά,έχω f2g και εδώ και 4-5 μέρες έχω πρόβλημα με τα μηνύματα.Μπορεί δηλαδή να λαμβάνω τα μηνύματα που μου στέλνουν οι άλλοι μετά από 1,5 ώρα.Επίσης όταν πάω να στείλω εγώ κάνει πολύ ώρα για να το στείλει.Έχει κανένας το ίδιο πρόβλημα;
Link to comment
Share on other sites

κλεινε πιο συχνα το τηλεφωνο σου, μην το εχεις μερα,νυχτα ανοιχτο.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Πιθανοτατα ναι γιατι και η μητερα μου που το σβηνει μια φορα στις 3 βδομαδες(και αυτο αμα ξεχασει να το φορτισει) τα μυνηματα μπορει να της ερθουν μετα ωρες και μαλιστα ακυρες(4-5 τα ξημερωματα) η ακομα χειροτερα μετα απο μερες,σπανια βεβαια αλλα εχει τυχει να γινει κι αυτο.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα,δεν το ήξερα οπότε από σήμερα τα βράδια θα το κλείνω.Ευχαριστώ πολύ παιδιά!

 

επισης φροντισε παντα να σβηνεις ολα τα αχρηστα μυνηματα και να αφηνεις χωρο για τα καινουργια.

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα,δεν το ήξερα οπότε από σήμερα τα βράδια θα το κλείνω.Ευχαριστώ πολύ παιδιά!

 

θα πρέπει να τους πάρεις τηλέφωνο για να κάνουν έλεγχο στην γραμμή σου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Γνωρίζετε αν η wind έχει διαδικτυακό τόπο που να δείχνει τι κινητά πουλάει?Στο σάιτ απλά έχει για τα προγράμματα,τπτ σπουδαίο.
Link to comment
Share on other sites

Το μονο που μπορεις να βρεις στο σαιτ της,ειναι το φυλλαδιο με τις προσφορες που εκδιδει καθε μηνα.και αυτο σε μορφη pdf.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

Διαβάστε την παρακάτω περίπτωση και θα ήθελα συμβουλές για το πως να κινηθώ.

Αγόρασα από κατάστημα Wind Καισαριανής το Nokia N79 στις 26 Μαρτίου 2009.

Στις 27 Ιουλίου 2009 το πήγα στο κατάστημα για επισκευή γιατί το προηγούμενο βράδυ τα "έπαιξε" η οθόνη. Δεν άνοιγε.

 

Ρώτησα πόσο καιρό συνήθως διαρκεί η διαδικασία, και μου είπε πως στην χειρότερη περίπτωση αντε να πάει 20 μέρες (Εγγύηση τρομάρα τους)

 

Αφού πέρασε το πρώτο 20ήμερο και δεν τους ενόχλησα τους πήρα τηλέφωνο να μου πουν τι θα γίνει. Η απάντηση του πωλητή ηταν πως δεν έχουν ακόμη κάποιο νέο. Δεν έχει έρθει κανένα κινητό από Service. Για να μην τα πολυλογώ αυτό γινόταν ανα 4-5 μέρες ώσπου φτάσαμε σήμερα να πάω από εκεί και να παραπονεθώ και η απάντηση του πωλητή ύστερα από αρκετά τηλέφωνα από δω κι από κεί ηταν πως... δεν ξέρουν που βρίσκεται!!!!!

 

Τι να κάνω;; Τι θα κάνατε εσείς στη θέση μου;

Link to comment
Share on other sites

ααααααααααααααχχχχχχχχχχχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

τη είπε ο τρελός......

 

βασικά το ερώτημα είναι, για

service το έστειλαν εξωτερικό

ή είναι εντός Ελλάδας.

 

να σου πω ένα παράδειγμα, μερικά

άτομα είχαν αγοράσει κινητά από το

πλαίσιο και επειδή ήταν ελαττωματικά

τα επέστρεψαν στο πλαίσιο και τους

έδωσαν άλλα.

 

τώρα εγώ θα σου συνιστούσα να πάρεις

ένα τηλέφωνο στην alphacopy και να ρωτήσεις

αν έχουν το κινητό σου εκεί? και πες τους ότι μέσο

της wind έστειλες ένα κινητό για service.

Link to comment
Share on other sites

παρε τηλ στο 1260 να κανεις παραπονο και να μαθεις επισημα που ειναι το κινητο σου! σαν τον γραπτο λογο δεν εχει φιλε μου!

παρολαυτα μπορει η συσκευη σου να ειναι εξωτερικο

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινώσεις

ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΧΡΕΩΣΗΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - 5/9/2009

 

Η WIND HELLAS Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.Β.Ε. ανακοινώνει την από 5 Οκτωβρίου 2009 εμπορική διάθεση στους συνδρομητές συμβολαίου, νέων εταιρικών οικονομικών προγραμμάτων που απευθύνονται σε εταιρίες και επαγγελματίες.

 

Τα νέα εταιρικά προγράμματα WIND BBest Flexy, προσφέρουν ενσωματωμένη χρήση η οποία μπορεί να καταναλωθεί είτε σε λεπτά ομιλίας για κλήσεις ομιλίας ή video-κλήσεις, είτε σε γραπτά μηνύματα (SMS) ή μηνύματα πολυμέσων (MMS) ή σε συνδυασμό όλων των παραπάνω. Επιπλέον τα νέα προγράμματα περιλαμβάνουν χωρίς επιπλέον πάγιο και 60 δωρεάν λεπτά ενδοεταιρικής ομιλίας.

 

Τα νέα προγράμματα και οι βασικές χρεώσεις τους είναι ως εξής:

 

http://www.wind.com.gr/ConImgs/anakoinwseis/anakoinwsi_792009.jpg

 

Παρατηρήσεις:

 

* H ενσωματωμένη χρήση (κλήσεις/ μηνύματα) που περιλαμβάνεται στα προγράμματα αφορούν κίνηση που πραγματοποιείται εντός Ελλάδας προς κινητά WIND, Q-Card, Vodafone, Cosmote και εθνικά δίκτυα σταθερής τηλεφωνίας.

* Ο αριθμός των δωρεάν λεπτών ομιλίας και μηνυμάτων που αναγράφονται στον παραπάνω πίνακα δείχνουν τον μέγιστο αριθμό αυτών, που μπορούν να καταναλωθούν κατά τη διάρκεια ενός μήνα αποκλειστικά σε λεπτά ομιλίας ή σε μηνύματα.

* Η ενσωματωμένη χρήση που δεν καταναλώνεται εντός του μήνα τιμολόγησης, δεν μεταφέρεται στον επόμενο.

* Ως προς τον τρόπο χρέωσης και τις λοιπές χρεώσεις και υπηρεσίες, ισχύει ο εκάστοτε δημοσιευμένος τιμοκατάλογος εταιρικών προγραμμάτων και υπηρεσιών.

* Πλέον, όλα τα εμπορικά διαθέσιμα οικονομικά προγράμματα WIND BBest, διατίθενται από μία σύνδεση.

 

Με την έναρξη των νέων ευέλικτων εταιρικών προγραμμάτων, τα παρακάτω εταιρικά οικονομικά προγράμματα παύουν να διατίθενται εμπορικά για νέες συνδέσεις:

Benefit 60, Benefit 100, Benefit 200, Benefit 300, Benefit 400, Benefit 600, Benefit 1000.

 

Επίσης, από την 5η Οκτωβρίου 2009 για τα παρακάτω οικονομικά προγράμματα που απευθύνονται σε εταιρίες και επαγγελματίες, θα ισχύσουν νέες χρεώσεις για κλήσεις προς εθνικούς προορισμούς, μετά το τέλος της ενσωματωμένης χρήσης:

 

Στα προγράμματα “Benefit 60, 100, 200, 300, 400”:

 

* Εθνικές κλήσεις (χρέωση ανά δευτερόλεπτο): 0,0039

 

Στα προγράμματα “B Best Benefit-60, -70, -90, -150, -180, 250, -280, -550, 550”:

 

* Εθνικές κλήσεις (χρέωση ανά δευτερόλεπτο): 0,0039€

 

Στα προγράμματα “Benefit 600, 1000”:

 

* Εθνικές κλήσεις (χρέωση ανά δευτερόλεπτο): 0,0037€

 

Επιπλέον, από 5 Οκτωβρίου 2009 η ελάχιστη διάρκεια χρέωσης κλήσεων ομιλίας και βίντεο-κλήσεων προς εθνικά δίκτυα κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, για όλους τους ιδιώτες και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου, θα είναι 45 δευτερόλεπτα και μετά η χρέωση θα εξακολουθήσει να είναι ανά δευτερόλεπτο. O τρόπος χρέωσης κλήσεων ομιλίας προς διεθνείς προορισμούς, καθώς και κατά τη διάρκεια περιαγωγής παραμένει αμετάβλητος.

 

Όλες οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 19%.

:X:X:ninja::ninja::X:X:

 

 

Δ.Τ. WIND

http://www.wind.com.gr/images/wint_images/logo_1.gif
Link to comment
Share on other sites

παρε τηλ στο 1260 να κανεις παραπονο και να μαθεις επισημα που ειναι το κινητο σου! σαν τον γραπτο λογο δεν εχει φιλε μου!

παρολαυτα μπορει η συσκευη σου να ειναι εξωτερικο

 

Πήγα ξανά σήμερα από εκεί και μου είπε ο πωλητής πως τους απάντησαν από το Service πως το κινητό έχει φύγει από το Service και μέσα στις επόμενες μέρες θα το έχω... αντε να δούμε..

Link to comment
Share on other sites

Υπέροχα....

Φανταστικά...

45'' minimum χρόνος κλήσης... Λές και σπρώχνουν τον κόσμο στα καρτοκινητά....

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν το παρακολουθώ, οι άλλες εταιρείες εξακολουθούν να έχουν τα 30" ελάχιστο χρόνο κλήσης; Επίσης τα καρτοκινητά χρεώνουν ανά δευτερόλεπτο;

 

Τα μικρά προγράμματα συμβολαίου πιστεύω ότι τα έχουν απαξιώσει ήδη με αυτές τις χρεώσεις, αλλά θέλω να δω μήπως έχουν καταφέρει να πλήττουν και εμάς...

Link to comment
Share on other sites

Πήγα ξανά σήμερα από εκεί και μου είπε ο πωλητής πως τους απάντησαν από το Service πως το κινητό έχει φύγει από το Service και μέσα στις επόμενες μέρες θα το έχω... αντε να δούμε..

 

πως τυχαινει παντα οταν πας και κανεις φασαρια αμεσως μετα να εχουν παντα απαντηση. και ο αγιος φοβερα θελει. χωρις νευρα και φωνες δουλεια δεν κανεις

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν το παρακολουθώ, οι άλλες εταιρείες εξακολουθούν να έχουν τα 30" ελάχιστο χρόνο κλήσης; Επίσης τα καρτοκινητά χρεώνουν ανά δευτερόλεπτο;

 

Τα μικρά προγράμματα συμβολαίου πιστεύω ότι τα έχουν απαξιώσει ήδη με αυτές τις χρεώσεις, αλλά θέλω να δω μήπως έχουν καταφέρει να πλήττουν και εμάς...

 

vodafone και wind εχουν 45 δευτερολεπτα. οπου να ειναι ακολουθει και η cosmote

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να παω στην ΤΙΜ αλλά πραγματικά τρέμω με την αφερεγγυότητα της.

 

ολες οι εταιριες υστερουν πολυ στο θεμα σερβις. βασικα ειναι και σε ποιον υπαλληλο θα τυχεις και αν ειναι διατεθειμενος να κανει σωστα την δουλεια του και να σε εξυπηρετησει. υπαρχουν υπαλληλοι σε καταστηματα wind στην θεσσαλονικη που ειναι πραγματικα πολυ ευγενικοι

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα. Μόλις το πήρα. (Μετρήστε μέρες έτσι;) Από τότε που μου είπε πως έρχεται πέρασαν κοντά 10 μέρες αν θυμάμαι καλά. Μάλλον το έφερναν από άγιο όρος με γαιδαράκο.

 

Οκ το έφτιαξαν αλλά δεν γλύτωσε τις "παράπλευρες απώλειες". Τι εννοώ; Γρατζουνιές σε γωνίες (σαν να προσπάθησαν να το ανοίξουν με κατσαβιδιά) μικρογρατζουνιές στην οθόνη κλπ.

 

Εννοείτε πως το χαρτί στο οποίο ηταν τυλιγμένο οταν ήρθε μαρτυρούσε πως το κινητό δεν πήγε στην Alphacopy αλλά σε ένα άσχετο service (δεν θυμάμαι ακριβώς το όνομα).

 

Στην ζωή μου είναι η τρίτη φορά που στέλνω κινητό για service και ήταν η χειρότερη.

 

Μαλλον εκεί στη Wind δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Δεν ήθελα να τσακωθώ γιατί με κούρασε η ιστορία πολύ, απλά δεν θα ξαναψωνίσω ΠΟΤΕ από τέτοια αστεία εταιρία ξανα. Ούτε handsfree δεν ξαναγοράζω από τους γελοίους.

 

Σκέφτομαι να παω στην ΤΙΜ αλλά πραγματικά τρέμω με την αφερεγγυότητα της.

 

ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ!

Καλύτερα πάρα κανά περιστέρι να το μάθεις να στέλνει μηνύματα (SFMS*)

 

 

*SHORT FLIGHT MESSAGING SERVICE

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to Περί... Nova γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...