Jump to content

Sony Ericsson Xperia Arc


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το έχουν κάνει ελαφρύ για αυτόν και μόνο τον λόγο , επειδή το service του τρέχει συνέχεια. Αν δεν κάνω λάθος τελευταία φορά που το χρησιμοποίησα είχε μια επιλογή να ενεργοποιείται μόνο όταν είναι ανοιχτά τα mobile data και κατά τα άλλα να είναι κλειστό. Για ψάξ' το λίγο.

Αν τώρα έχεις ανοιχτά τα mobile data συνέχεια , δε θα έπρεπε να ανησυχείς για το 3G Watchdog μήπως σου καταναλώσει την μπαταρία , αλλά για τα ίδια τα data! :lol:

κανενα απο αυτα τα προγραμματα δεν ειναι αξιοπιστα.οσα και αν δοκιμασα καμια σχεση ο πραγματικος ογκος με αυτα που εγραφε το watchdog.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Θα μας κάνει ποτέ η απαράδεκτη SE την τιμή να προσφέρει και σε εμάς το 2.3.4;

Γιατί νομίζω τελικά πως τα μισά θα την παρούν και τα άλλα μισά θα πρεπει να κάνουν τάμα στον Άγιο Παντελεήμονα.

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω κατεβασει το bs player αλλα δεν υποστηριζει ελληνικους υποτιτλους.ξερει καποιος τι encoding πρεπει να διαλεξω για να τους βρισκει η γενικα τι πρεπει να αλλαξω στις ρυθμισεις??
Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω κατεβασει το bs player αλλα δεν υποστηριζει ελληνικους υποτιτλους.ξερει καποιος τι encoding πρεπει να διαλεξω για να τους βρισκει η γενικα τι πρεπει να αλλαξω στις ρυθμισεις??

κατεβασε τον MX Video Player

https://market.android.com/details?id=com.mxtech.videoplayer.ad&feature=search_result

τον εχω δοκιμασει και παιζει αψογα!

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω κατεβασει το bs player αλλα δεν υποστηριζει ελληνικους υποτιτλους.ξερει καποιος τι encoding πρεπει να διαλεξω για να τους βρισκει η γενικα τι πρεπει να αλλαξω στις ρυθμισεις??

 

Θα ανοίξεις το αρχείο των υποτίτλων και θα πατήσεις "Save as..." κατευθείαν.

Στην ακόλουθη οθόνη , στο δεύτερο κουτάκι (κάτω ακριβώς από εκείνο στο οποίο ορίζεται το όνομα του αρχείου) θα ορίσεις κωδικοποίηση UTF-8.

Είναι η πρέπουσα για να διαβάζονται σωστά οι ελληνικοί χαρακτήρες. Μετά από αυτό θα πας στην εφαρμογή που κατέβασες και θα κάνεις όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις που σχετίζονται με υπότιτλους (δεν ξέρω ακριβώς τι έχει το BS Player μιας και χρησιμοποιώ το Rockplayer που το θεωρώ top στο είδος του) αλλά λογικά θα είναι η διαδρομή των υποτίτλων στην κάρτα SD σου , η κωδικοποίηση τους (πάλι θα θέσεις UTF-8) κλπ.

Device: XIAOMI Mi6 (Blue) | Android Version: 8.0 (Oreo)
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,έχω ένα πρόβλημα το κινητό μπαίνει αυτόματα στο ίντερνετ και μΕ χρεώνει ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω
«Κρύπτειν αμαθίην κρέσσον ή ες το μέσον φέρειν»
Link to comment
Share on other sites

Παιδια προβλημα ,αλλαξα μετα απο καιρο το galaxy s μου και πηρα ενα arc το εβγλα απο το κουτι και ειδα με μεγαλη εκπληξη ενα προβλημα στην οθονη του σε ενα σημειο πανω αρριστερα οταν ειναι ανοιχτη ειναι σαν να λειπει ενα κομματι της lcd δεχνει δηλαδη μαυρο και εχει και 3 κοκκινες κουκιδιτσες η μια κατω απο την αλλη.Το κινητο το αγορασα απο "μαγαζι" στο skroutz και πανω λεει DE,FR,IT αλλα εψαξα και λεει οτι η εγγυηση ισχυει πανευρωπαικα οπως αναφερει δηλαδη και το εν λογω μαγαζι στο site του(εγγυηση ελληνικης αντιπροσωπειας 2 χρονια).Το ερωτημα ειναι το εξης τωρα να το παω στο μαγαζι που το αγορασα(Μπηκα στο σιτε του και λεει οτι θα μεινει κλειστο για 1 εβδομαδα λογω οτι εχουν παρει μερος στην WORLD ELECTRONICA) η στο service της SE και τι να πέριμενω?Αντικατασταση η "service"?Σημειωση οτι το κινητο ειναι 10 ημερων.

 

Και μια φωτο http://imageshack.us/photo/my-images/854/img038p.jpg/

Edited by endj3
Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά αντιλήφθηκες το πρόβλημα από την πρώτη στιγμή που το έβγαλες από το κουτί αλλά δεν το πήγες πίσω. Θα έπρεπε να το έχεις πάει πίσω εντός μιας εβδομάδας και να ζητήσεις αντικατάσταση. Το πιο πιθανό τώρα είναι να το επιστρέψεις και να το στείλουν κι αυτοί για service.
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

Μου φαινεται εμπλεξα ,πηγα σημερα απο την ιντρατελ στην καλλιθεα και τους εδειξα το προβλημα που παρουσιαζει το κινητο,μου ζητησε η κοπελα την αποδειξη και ελεγξε και το ΙΜΕΙ και μου ειπε οτι δεν μπορουν να μου το καλυψουν γιατι ειναι λεει για την τσεχικη αγορα και οταν της ειπα οτι η ΣΕ εχει πανευρωπαικη εγγυηση μου απαντησε οτι μονο αν ειχα αποδειξη οτι το ειχα αγορασει απο την τσεχια θα μου το καλυπταν.Τι απο αυτα ισχυει?Επικοινωνησα με το μαγαζι που το εχω αγορασει (το οποιο αναφερει 2 χρονια εγγυηση αντιπροσωπειας) και μου ειπαν να τους το παω απο εκει να το πανε αυτοι στην ΣΕ αλλα την αλλη δευτερα γιατι το μαγαζι θα μεινει κλειστο μεχρι τοτε επειδη συμμετεχουν σε μια εκθεση.Εγω τωρα τι να κανω?Επειδη ειμαι και ψειρας με τα κινητα και τα γκατζετ οσο περιμενω και δεν ξερω τι θα γινει με τρωει :p.HELP!!!!
Link to comment
Share on other sites

Μου φαινεται εμπλεξα ,πηγα σημερα απο την ιντρατελ στην καλλιθεα και τους εδειξα το προβλημα που παρουσιαζει το κινητο,μου ζητησε η κοπελα την αποδειξη και ελεγξε και το ΙΜΕΙ και μου ειπε οτι δεν μπορουν να μου το καλυψουν γιατι ειναι λεει για την τσεχικη αγορα και οταν της ειπα οτι η ΣΕ εχει πανευρωπαικη εγγυηση μου απαντησε οτι μονο αν ειχα αποδειξη οτι το ειχα αγορασει απο την τσεχια θα μου το καλυπταν.Τι απο αυτα ισχυει?Επικοινωνησα με το μαγαζι που το εχω αγορασει (το οποιο αναφερει 2 χρονια εγγυηση αντιπροσωπειας) και μου ειπαν να τους το παω απο εκει να το πανε αυτοι στην ΣΕ αλλα την αλλη δευτερα γιατι το μαγαζι θα μεινει κλειστο μεχρι τοτε επειδη συμμετεχουν σε μια εκθεση.Εγω τωρα τι να κανω?Επειδη ειμαι και ψειρας με τα κινητα και τα γκατζετ οσο περιμενω και δεν ξερω τι θα γινει με τρωει :p.HELP!!!!

Τώρα θα σε ταλαιπωρήσουν λίγο,τα μαγαζιά αυτά δεν κάνουν εύκολα αντικαταστάσεις συσκευών-ίσως αν το πήγαινες απ΄την αρχή(αφού δεν υπάρχει περίπτωση να μην το είδες) κάτι θα γινόταν σίγουρα ενώ τώρα μπορεί να σου πουν ακόμα και ότι εσύ το προκάλεσες με πτώση(και ας μη έχει σημάδι-μπορεί να έπεσε σε μοκέττα πχ.) ή με άλλο τρόπο,κουράγιο....

Link to comment
Share on other sites

Βασικα μου το εφερε ο αδερφος μου δωρο και επειδη χτες ηρθε να με δει το πηρα χτες ενω το ειχε αγορασμενο απο τις 29 ,εγω δηλαδη χτες πρωτη φορα το ανοιξα και ειδα αυτο το θεμα στην οθονη.Αυτο που με καιει ειναι τι παιζει με την εγγυηση της ΣΕ ισχυει πανευρωπαικα δηλαδη αυτα που μου ειπανε στο service οτι και καλα ειναι για την τσεχικη αγορα δεν το καλυπτουμε εμεις κτλπ ισχυουν?Εγω σε ποιον να ζητησω το δικιο μου?:cry:
Link to comment
Share on other sites

Βασικα μου το εφερε ο αδερφος μου δωρο και επειδη χτες ηρθε να με δει το πηρα χτες ενω το ειχε αγορασμενο απο τις 29 ,εγω δηλαδη χτες πρωτη φορα το ανοιξα και ειδα αυτο το θεμα στην οθονη.Αυτο που με καιει ειναι τι παιζει με την εγγυηση της ΣΕ ισχυει πανευρωπαικα δηλαδη αυτα που μου ειπανε στο service οτι και καλα ειναι για την τσεχικη αγορα δεν το καλυπτουμε εμεις κτλπ ισχυουν?Εγω σε ποιον να ζητησω το δικιο μου?:cry:

 

Δες τι γράφει το φυλλάδιο που περιέχεται στο κουτί. Εφόσον έχει ένδειξη ευρωπαϊκής εγγύησης, ό,τι και να σου λένε είναι ανακριβές. Εάν επιμένουν στο σέρβις κάνε ένα σύντομο email στην SE με τα στοιχεία του service και το serial no του τηλεφώνου και στείλε το με κοινοποίηση στο service. Να δεις τι ωραία και ευγενικά που θα σε πάρουν τηλέφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Δες τι γράφει το φυλλάδιο που περιέχεται στο κουτί. Εφόσον έχει ένδειξη ευρωπαϊκής εγγύησης, ό,τι και να σου λένε είναι ανακριβές. Εάν επιμένουν στο σέρβις κάνε ένα σύντομο email στην SE με τα στοιχεία του service και το serial no του τηλεφώνου και στείλε το με κοινοποίηση στο service. Να δεις τι ωραία και ευγενικά που θα σε πάρουν τηλέφωνο.

 

Δεν εχει καποιο φυλλαδιο που να λεει για την εγγυηση ,παντως οι οδηγιες ειναι κανονικα στα ελληνικα ολο το εγχειριδιο ,στα πλαγια γραφει DE,FR,IT και μεσα στα info του κινητου που κοιταξα για να αναβαθμισω σε 2.3.4 εγραφε ο κωδικος του 1246-ΧΧΧΧ (δεν τα θυμαμαι) ηταν Switzerland generic δεν ξερω αν προκυπτει κατι απο αυτα απλα τα αναφερω.Επισης οταν λες να παρω τηλ την ΣΕ που ακριβως αν θες στειλε σε πμ τον αριθμο.:)

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει καποιο φυλλαδιο που να λεει για την εγγυηση ,παντως οι οδηγιες ειναι κανονικα στα ελληνικα ολο το εγχειριδιο ,στα πλαγια γραφει DE,FR,IT και μεσα στα info του κινητου που κοιταξα για να αναβαθμισω σε 2.3.4 εγραφε ο κωδικος του 1246-ΧΧΧΧ (δεν τα θυμαμαι) ηταν Switzerland generic δεν ξερω αν προκυπτει κατι απο αυτα απλα τα αναφερω.Επισης οταν λες να παρω τηλ την ΣΕ που ακριβως αν θες στειλε σε πμ τον αριθμο.:)

Επειδή επικοινώνησα πολύ πρόσφατα με τη κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της SE:

801 11 810810, 210 899 1919

;)

Link to comment
Share on other sites

Επειδή επικοινώνησα πολύ πρόσφατα με τη κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της SE:

801 11 810810, 210 899 1919

;)

 

Ευχαριστω παιδια ,αλλα επειδη επικοινωνησα μαζι τους αυτο που μου ειπαν ειναι οτι επειδη το κινητο αυτο προοριζοταν για χωρα του εξωτερικου και οχι για ελλαδα αλλα αγοραστηκε στην ελλαδα δεν καλυπτεται απο εγγυηση ,:cry: ελεος δηλαδη το μονο που μενει ειναι να κανονισει το καταστημα η αντικατασταση η δεν ξερω τι......

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παιδια ,αλλα επειδη επικοινωνησα μαζι τους αυτο που μου ειπαν ειναι οτι επειδη το κινητο αυτο προοριζοταν για χωρα του εξωτερικου και οχι για ελλαδα αλλα αγοραστηκε στην ελλαδα δεν καλυπτεται απο εγγυηση ,:cry: ελεος δηλαδη το μονο που μενει ειναι να κανονισει το καταστημα η αντικατασταση η δεν ξερω τι......

 

http://dl-www.sonyericsson.com/cws/download/1/653/492/1251282033/LegalAndWarranty_1223-9863_2_EL_24.pdf

 

Δες στη σελίδα 16, την παράγραφο "Γεωγραφικό πεδίο ισχύος της εγγύησης".

Link to comment
Share on other sites

Kai eγω αυτο ηξερα ,αυτο που ισχυριστηκαν και στο σερβις και στην τηλεφωνικη επικοινωνια ειναι οτι ισχυει η εγγυηση για την ευρωπαικη ενωση αλλα το προβλημα που εχουν ειναι οτι ενω το προιον προοριζοταν για την τσεχικη αγορα πχ εγω εχω ελληνικη αποδειξη,αν ειχα αποδειξη απο τσεχια θα ισχυε κανονικα.Αυτο μου ειπαν ,τωρα κατα ποσο ισχυει αυτο δεν ξερω.Μηπως να ξαναπαρω τηλεφωνο και να επικαλεστω τα λεγομενα του σαιτ?
Link to comment
Share on other sites

Kai eγω αυτο ηξερα ,αυτο που ισχυριστηκαν και στο σερβις και στην τηλεφωνικη επικοινωνια ειναι οτι ισχυει η εγγυηση για την ευρωπαικη ενωση αλλα το προβλημα που εχουν ειναι οτι ενω το προιον προοριζοταν για την τσεχικη αγορα πχ εγω εχω ελληνικη αποδειξη,αν ειχα αποδειξη απο τσεχια θα ισχυε κανονικα.Αυτο μου ειπαν ,τωρα κατα ποσο ισχυει αυτο δεν ξερω.Μηπως να ξαναπαρω τηλεφωνο και να επικαλεστω τα λεγομενα του σαιτ?

 

Το αν μία συσκευή προορίζεται για την Τσέχικη αγορά αφορά τυχόν εγκατεστημένο software ή παραμετροποίηση παρόχου. Δεν αφορά την συσκευή ως προς τα τεχνικά της χαρακτηριστικά. Ούτε έχει σχέση η απόδειξη, διότι εγώ θα μπορούσα να έχω συσκευή προορισμένη για την ελληνική αγορά με πορτογαλική απόδειξη. Τι θα μου πουν οι Πορτογάλοι; Πήγαινε στην χώρα της απόδειξης; Αυτά είναι αστειότητες. Εφόσον η συσκευή προορίζεται για χώρες εντός EU (επομένως αγοράζεται και κυκλοφορεί ελεύθερα) η απόδειξη ουδεμία σημασία έχει. Όλα τα υπόλοιπα είναι άρες μάρες ...

Link to comment
Share on other sites

Αυτα μου τα ειπαν 210 899 1919 εδω που πηρα τηλεφωνο δηλαδη συμφωνησαν με αυτα που μου ειπανε στο σερβις στην ιντρατελ ,τωρα δεν ξερω τι παραπανω μπορω να κανω εφοσον και η ιδια η ΣΕ δεν το δεχεται,οποια προταση καλοδεχουμενη.....:wacko:
Link to comment
Share on other sites

Αυτα μου τα ειπαν 210 899 1919 εδω που πηρα τηλεφωνο δηλαδη συμφωνησαν με αυτα που μου ειπανε στο σερβις στην ιντρατελ ,τωρα δεν ξερω τι παραπανω μπορω να κανω εφοσον και η ιδια η ΣΕ δεν το δεχεται,οποια προταση καλοδεχουμενη.....:wacko:

 

Να τους πεις καληνύχτα και όνειρα γλυκά! Κάνω upload την κλασική περιορισμένη εγγύηση της SE όπου γράφεται ρητά ότι για συσκευές αγορασμένες εντός EU το service παρέχεται σε οποιαδήποτε χώρα εφόσον σε αυτήν κυκλοφορεί η συσκευή. Με άλλα λόγια: αγοράζεις τη συσκευή Μήτσος στην Ουγγαρία. Εφόσον η συσκευή Μήτσος κυκλοφορεί και στην Ελλάδα το service παρέχεται κανονικά. Πες τους να ανοίξουν τα συνοδευτικά έντυπα της εταιρίας τους και να ξεστραβωθούν.

Link to comment
Share on other sites

Στην εγγύηση της SE που παρατίθεται, αναφέρεται ξεκάθαρα για "identical product".

Από τη στιγμή που το προϊόν έχει διαφορετικό κωδικό προϊόντος από αυτούς που εισάγονται και προορίζονται για τη χώρα, παύει να ισχύει ο όρος "identical". Το προϊόν επομένως που αγοράστηκε από Ελλάδα και έχει κωδικό π.χ. Τσεχίας, θεωρείται παραεισαγωγή και η εγγύησή του καλύπτεται μόνο από τον εισαγωγέα του.

Απ'όσο μπορώ να γνωρίζω, από άλλα προϊόντα με τα οποία ασχολούμαι, το ίδιο ισχύει και με άλλες εταιρίες εκτός της SE.

Link to comment
Share on other sites

Είναι σίγουρο ότι ο όρος "identical" αναφέρεται σε έναν απλό κωδικό; Λογικά όταν λέμε "identical" εννοούμε να έχει τις ίδιες προδιαγραφές (hardware, software) με αυτά που εισάγει η αντιπροσωπεία για να μπορεί να παρέχει service.

 

To λεω αυτό γιατί σε επικοινωνία μου την SE παλιότερα οι άνθρωποι μου είχαν τονίσει ότι αν αγοράσω το Xperia Neo δεν θα μου παρέχουν εγγύηση (μιας και δεν το εισάγει η SE Hellas) ενώ για το Neo V δεν θα υπάρχει μιας και το εισάγουν.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Sony Ericsson Xperia Arc

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...