Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Θέλω να σχολιάσω μόνο το θέμα διακοπών, δεν έχω άποψη για το ποιος λέει ψέμματα ή όχι.

Οι διακοπές είναι να μείνεις μακριά από τη δουλειά σου για να αποσυνδεθεί το μυαλό σου. Γίνεται και στο σπίτι ή και στο πάρκο της γειτονιάς. Προφανώς πρέπει η υπάλληλος να πάρει τις διακοπές της και να μην ενοχληθεί κατά τη διάρκειά τους.

 

Όταν λέμε διακοπές, το 99,9% των περιπτωσεων εννοουμε ταξίδι. Θα μπορουσε να πει ότι είναι σε άδεια.

Αυτό βεβαια δεν την δικαιολογει για την παραπληροφορηση. Εάν ο φίλος δεν καλούσε στα κεντρικά, το 20ρικο θα είχε κάνει φτερά.

 

Συμφωνώ με τον georgemv. Είναι σημαντικό τω όντι να αποσυνδέεσαι. Κι εγώ το πιστεύω ότι η κοπέλα μπορεί να πήρε άδεια. Απλά τότε δεν έγινε σωστό handover? Επίσης, γιατί δεν αναφέρθηκε ποτέ ούτε σε εμένα ούτε στον πατέρα μου το ότι θα μπουν στην κάρτα; Τουναντίον, θυμάμαι αρκετά vividly ότι αυτά τα χρήματα είναι μόνο για την αλλαγή από F2G σε Q...

Tω όντι, θα είχαν κάνει φτερά τα 20 ευρώ, είμαι 99% σίγουρος.

 

Βολικό το κατάστημα της Αγίας Παρασκευής, αλλά εάν βλέπω εδώ μέσα ότι του Χολαργού είναι καλύτερο, τότε ίσως αξίζει κωδικό "2" για να πάμε μέχρι εκεί :O

 

Νομίζω ότι ούτε στον Green_Dragon τού είπαν ότι τα 20€ θα μπουν στον λογαριασμό του. Εξάλλου στο site της Q αναφέρεται ρητά ότι https://www.myq.gr/gr/upostirixi/sixnes-erotiseis/ -> Ενεργοποίηση -> "Πώς θα μετατρέψω το καρτοκινητό μου από F2G σε Q?

Γεια! Απλά πας σε ένα καταστημα WIND και κάνεις αλλαγή πακέτου και κάρτας SIM! Kαι φυσικά, εντελώς δωρεάν! "

Edited by nickolasemp
Link to comment
Share on other sites

Γεια! Απλά πας σε ένα καταστημα WIND και κάνεις αλλαγή πακέτου και κάρτας SIM! Kαι φυσικά, εντελώς δωρεάν! "

και αν δεν το κάνει τι θα γίνει ....θα του .....όπως λέει ο λαός μας

η ακόμα δεν έχετε καταλάβει σε ποιον ανήκει το κατάστημα και μη μπορώντας να εξηγήσετε τα ανεξηγητα βάζετε λινκς?

ότι θέλουν κάνουν και αν διαμαρτυρηθείς στα κεντρικά σας πληροφορω ότι ο μαγαζατορας τσεπωσε 20€ και η wind σας έβαλε χρόνο ομιλίας 20€,μην έχετε την εντύπωση ότι είναι τα 20€ που δώσατε τα αφαίρεσαν από το μαγαζί ...

 

 

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να ισχύει και αυτό που λες. Το θέμα είναι να μην δεχόμαστε την απάτη. Ο χαμένος στο τέλος είναι το κατάστημα, αφου έχασε 11 πελατες, 1 τον πελατη και 10 άτομα που θα το πει ο πελάτης, αφου ο ευχαριστημένος πελάτης το λέει σε άλλους 5, ενώ ο δυσαρεστημένος το λέει σε άλλους 10. Το ότι η εταιρία είναι του αέρα το ξέρουμε σχεδόν όλοι, 3 διαφορετικοί ιδιοκτήτες και παει και για 4ο.
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να ισχύει και αυτό που λες. Το θέμα είναι να μην δεχόμαστε την απάτη. Ο χαμένος στο τέλος είναι το κατάστημα, αφου έχασε 11 πελατες, 1 τον πελατη και 10 άτομα που θα το πει ο πελάτης, αφου ο ευχαριστημένος πελάτης το λέει σε άλλους 5, ενώ ο δυσαρεστημένος το λέει σε άλλους 10. Το ότι η εταιρία είναι του αέρα το ξέρουμε σχεδόν όλοι, 3 διαφορετικοί ιδιοκτήτες και παει και για 4ο.
αν ισχύει ?χαχα το ελεύθερο έχουν και όποιος το δει του βάζουν τα χρήματα σαν χρόνο ομιλίας και καλά αλλά το μετρητο έχει. φύγει από την τσέπη ....μετρητά έπρεπε να γυρίζουν πίσω,όχι χρόνο αν με καταλαβαίνεις

για να μην είναι απάτη

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχεις. Θα μπορουσε η εταιρία να πιστωσει το ποσό στον πελατη και να απαιτήσει από το κατάστημα να του επιστρέψει το χαρτονόμισμα.

Η μεγαλυτερη ζημιά όμως είναι ότι χάνει εμπιστοσυνη και πελάτες το καταστημα. Τέτοια συμπεριφορά σπρωχνει τον καταναλωτή να ψάξει ηλεκτρονικό τρόπο εξυπηρέτησης, με αποτέλεσμα τα φυσικά καταστήματα να χάνουν την αξία τους και στο τέλος να μην έχουν λόγο ύπαρξης, θετικό για την εταιρία αφου θα γλυτώσει το κόστος του μεσαζοντα.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα υπάρχει κάποια δικλείδα. Δηλαδή εάν εγώ πω στα κεντρικά ότι μου χρέωσαν 50 ευρώ, θα μου δώσουν 50 ευρώ στην κάρτα?
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα υπάρχει κάποια δικλείδα. Δηλαδή εάν εγώ πω στα κεντρικά ότι μου χρέωσαν 50 ευρώ, θα μου δώσουν 50 ευρώ στην κάρτα?

 

Όταν ζητάς κάτι, εννοείται ότι πρεπει να έχεις απόδειξη χρέωσης αυτού που ζητάς.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα υπάρχει κάποια δικλείδα. Δηλαδή εάν εγώ πω στα κεντρικά ότι μου χρέωσαν 50 ευρώ, θα μου δώσουν 50 ευρώ στην κάρτα?
προφανώς όχι και μάλιστα μπορούν να σου ζητήσουν απόδειξη η να επικοινωνήσουν αυτοί με το κατάστημα ,αλλά με την ανέμου σιγουριά δεν υπάρχει όταν μιλάμε για νοήμονα όντα,άρα μπορεί και να ισχύει αυτό που λες
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά είχα κρατήσει την απόδειξη καθώς μού φάνηκε dodgy at best να με χρεώνουν 20 ευρώ για μεταβίβαση.

Όταν έστειλα το μήνυμα στα κεντρικά (μέσω φόρμας), φυσικά έστειλα μια καλής ποιότητας φωτογραφία μαζί με το μήνυμά μου.

 

Και η ώρα χρέωσης είναι την ίδια ώρα (περίπου, ένα λεπτό πριν) που ενεργοποιήθηκε ο λογαριασμός στην Q

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην κουράζεστε για το θέμα.

Έχω βοηθήσει δεκάδες γνωστούς-φίλους από όλες τις εταιρείες. Σε γενικές γραμμές υπάρχει προσπάθεια εξαπάτησης σε όλο το πλαίσιο της αγοράς.

"Εγώ στραβώνω και πουλώ εσύ βλέπε και παίρνε" που λέει και η παροιμία.

Δεν μας ενδιαφέρει η πρακτική αυτή και η νομιμότητα της, εμείς προσπαθούμε να αποφύγουμε τις παγίδες.

Ο φίλος είναι εντάξει με την εξέλιξη, τα υπόλοιπα είναι ασήμαντες λεπτομέρειες.

Δεν μπορούμε ούτε να αλλάξουμε το σύστημα ούτε μας ενδιαφέρει να χάσουμε χρόνο να το αλλάξουμε, αλλά μας ενδιαφέρει τι μπορούμε να κάνουμε σε προσωπικό επίπεδο ώστε να βελτιωθεί η ζωή μας.

Πενία τέχνας κατεργάζεται, και από δω και από κει.

Link to comment
Share on other sites

από wind σε q δεν μπορείς να κάνεις φορητοτητα ον λάιν

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Επειδή παλεύω μέρες και σε καταστήματα δεν μπορώ να βγάλω άκρη για μετατροπή σε καρτοκινητό (το αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι προφανώς!, στη vodafone ζήτησαν μέχρι βεβαίωση ταυτοποίησης, δεν τους έκανε ο λογαριασμός!), λοιπόν χτες λέω δεν κάνω αίτηση στην q online (σημειωτέον ότι έχω wind συμβόλαιο αυτή τη στιγμή).

Μπαίνω στο: https://www.myq.gr/gr/ela-stin-q/online-paraggelia/ συμπληρώνω όλα τα πεδία και επειδή δεν είχε στο πεδίο υπάρχων πάροχος wind επιλέγω κατά τύχη vodafone για να με αφήσει να ολοκληρώσω την παραγγελία.

Σήμερα χτυπάει το τηλ και με καλούν από 2112004500 και μου λένε ότι καλέσαμε για την φορητότητα που ζητήσατε.

Tους λέω ότι τα νούμερα είναι στην Wind αλλά επειδή δεν υπήρχε πεδίο έβαλα Vodafone. Μου είπαν ότι πάντα καλούν και ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, μου έκαναν επιβεβαίωση στοιχείων και μου είπαν ότι η διαδικασία θα ολοκληρωθεί σε 1,5 εβδομάδα και θα παραλάβω με κούριερ τις sim. Τους ρωτάω τι θα πληρώσω και μου λένε σε σύνολο 20€ (10€ για κάθε sim).

Σε κατάστημα που είχα ρωτήσει ζήτησαν 30€ για κάθε sim χωρίς κάρτα ομιλίας και ολοκλήρωση διαδικασίας μετά από 1 μήνα από την αίτηση.

Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη σε λίγες μέρες.

Edited by xaralvamv
Link to comment
Share on other sites

δεν πληρώνεις τίποτα απλά το κόστος των κάρτων στον κούριερ που θα βάλεις εσύ όπως κάνεις όταν πας περίπτερο,όλα είναι δωρεάν,ελπίζω να κατάλαβαν ότι πρόκειται για μεταφορά δύο αριθμών από συμβόλαιο wind σε Q και να μην σου στείλουν δύο νέους αριθμούς,ελπίζω να πάνε όλα καλά

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

δεν πληρώνεις τίποτα απλά το κόστος των κάρτων στον κούριερ που θα βάλεις εσύ όπως κάνεις όταν πας περίπτερο,όλα είναι δωρεάν,ελπίζω να κατάλαβαν ότι πρόκειται για μεταφορά δύο αριθμών από συμβόλαιο wind σε Q και να μην σου στείλουν δύο νέους αριθμούς,ελπίζω να πάνε όλα καλά

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

 

Οι αιτήσεις που συμπληρώθηκαν online ανέφεραν ότι θέλω να κρατήσω τον ίδιο αριθμό και έχει συμπληρωθεί το νούμερο στο αντίστοιχο πεδίο.

Αν μου στείλουν νέα νούμερα βέβαια και γίνει εκ του πονηρού άντε να βγάλω άκρη μετά, θα τα παντρευτώ! Το μόνο κακό είναι ότι δεν έχω κάτι σε έγγραφο αλλά μόνο τηλεφωνική επικοινωνία αλλά επειδή μιλήσαμε αρκετή ώρα της τόνισα ότι επιθυμώ φορητότητα στα ίδια νούμερα.

Να ρωτήσω κάτι τελευταίο αν ξέρεις...Οι κάρτες φορητότητας γράφουν στο κουτάκι απέξω κάρτες φορητότητας;Γιατί το πολύ-πολύ το ανοίγω μπροστά στον κούριερ και αν δεν το γράφουν το κάνω επιστροφή το πακέτο και ζητάω τα χρήματά μου πίσω.

Edited by xaralvamv
Link to comment
Share on other sites

Λογικά Δευτέρα ή Τρίτη θα σου έρθει ο κούριερ.

Θα παραλάβεις 2 κάρτες Sim με τα νούμερα σου ( ελπίζω και εγώ να μην γίνει λάθος ) και 2 προπληρωμένες κάρτες, αξίας 10 ευρώ η κάθε μία.

Θα παραδώσεις φωτοτυπίες ταυτοτήτων, τις αιτήσεις για τη φορητότητα υπογρσμμένες και 20 ευρώ.

Όταν η Wind έχει στα χέρια της τις αιτήσεις, τότε θα χάσεις το σήμα του συμβολαίου. Θα βάλεις τις κάρτες Q και θα ενεργοποιήσεις ένα από τα διαθέσιμα πακέτα, μέχρι 10 ευρώ.

Κάπως έτσι έχει η διαδικασία και - όπως και σε μας - θα ολοκληρωθεί σε 10 μέρες περίπου.

Τα υπόλοιπα θα σε βοηθήσουν τα παιδιά εδώ, που βοηθάνε πάντα τους καινούργιους.

 

Υ.Γ. Τώρα είδα το μήνυμά σου. Στις αιτήσεις που θα υπογράψεις και θα παραδώσεις στον κούριερ γράφει:

ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ ΑΡΙΘΜΟΥ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ και από κάτω έχει

τα στοιχεία σου και

ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΣΟΥ, για τον οποίον ζητάς τη φορητότητα.

Κρατάς και εσύ αντίγραφο.

Μάλλον λοιπόν αποκλείεται να γίνει λάθος και να βρεθείς με νέα νούμερα.

Edited by Green_Dragon
Link to comment
Share on other sites

Λογικά Δευτέρα ή Τρίτη θα σου έρθει ο κούριερ.

Θα παραλάβεις 2 κάρτες Sim με τα νούμερα σου ( ελπίζω και εγώ να μην γίνει λάθος ) και 2 προπληρωμένες κάρτες, αξίας 10 ευρώ η κάθε μία.

Θα παραδώσεις φωτοτυπίες ταυτοτήτων, τις αιτήσεις για τη φορητότητα υπογρσμμένες και 20 ευρώ.

Όταν η Wind έχει στα χέρια της τις αιτήσεις, τότε θα χάσεις το σήμα του συμβολαίου. Θα βάλεις τις κάρτες Q και θα ενεργοποιήσεις ένα από τα διαθέσιμα πακέτα, μέχρι 10 ευρώ.

Κάπως έτσι έχει η διαδικασία και - όπως και σε μας - θα ολοκληρωθεί σε 10 μέρες περίπου.

Τα υπόλοιπα θα σε βοηθήσουν τα παιδιά εδώ, που βοηθάνε πάντα τους καινούργιους.

 

Υ.Γ. Τώρα είδα το μήνυμά σου. Στις αιτήσεις που θα υπογράψεις και θα παραδώσεις στον κούριερ γράφει:

ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ ΑΡΙΘΜΟΥ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ και από κάτω έχει

τα στοιχεία σου και

ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΣΟΥ, για τον οποίον ζητάς τη φορητότητα.

Κρατάς και εσύ αντίγραφο.

Μάλλον λοιπόν αποκλείεται να γίνει λάθος και να βρεθείς με νέα νούμερα.

 

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!!!Εκτός δηλαδή από τις κάρτες sim, παραδίδω φ/α της ταυτότητας και υπογράφω αίτηση.

Έχει κανένας να μου στείλει καμία αίτηση φορητότητας με καλυμμένα τα στοιχεία του για να δω;

Θα τσεκάρω την αίτηση πριν παραδώσω να δω αν γράφει για φορητότητα.Από τα κουτάκια των καρτών sim δεν μπορώ να καταλάβω?

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!!!Εκτός δηλαδή από τις κάρτες sim, παραδίδω φ/α της ταυτότητας και υπογράφω αίτηση.

Έχει κανένας να μου στείλει καμία αίτηση φορητότητας με καλυμμένα τα στοιχεία του για να δω;

Θα τσεκάρω την αίτηση πριν παραδώσω να δω αν γράφει για φορητότητα.Από τα κουτάκια των καρτών sim δεν μπορώ να καταλάβω?

Βρήκα την αίτηση, περίμενε λίγο και θα την ανεβάσω εδώ.

Edited by Green_Dragon
Link to comment
Share on other sites

Βρήκα την αίτηση, περίμενε λίγο και θα την ανεβάσω εδώ.

Ευχαριστώ πολύ-πολύ (!!) αλλά λογικά αφού τώρα τα νούμερα είναι σε wind και θα πάνε σε q θα γράφει η αίτηση φορητότητα επάνω;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ-πολύ (!!) αλλά λογικά αφού τώρα τα νούμερα είναι σε wind και θα πάνε σε q θα γράφει η αίτηση φορητότητα επάνω;

 

20210113-220320.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εμένα όμως θα γράφει τη λέξη φορητότητα γιατί δεν αλλάζω εταιρία αλλά μετατρέπω τη σύνδεση σε prepaid.
Και βέβαια αλλάζεις εταιρεία. Δεν είναι ίδιες εταιρείες. Εκτός αν έχεις συμβόλαιο στην Q.
Link to comment
Share on other sites

Πριν κάνετε φορητότητα ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω λινκ.

Λέει ότι ισχύει και για φορητότητα.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Σύμφωνα με τον νόμο ταυτοποίησης 3783/2009, είναι υποχρεωτικό να δηλώσεις τα προσωπικά σου στοιχεία, πριν την ενεργοποίηση του καρτοκινητού σου από τη WIND.

Αν δεν έχεις συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας σου, θα πρέπει να δηλώσει το καρτοκινητό σου ένας ενήλικας. Αυτός θα θεωρείται ο “παρών κάτοχος/συνδρομητής” του κινητού κι εσύ ο “χρήστης” του. Γι’ αυτό, συμπλήρωσε τα δικά του στοιχεία στη φόρμα και αυτός θα πρέπει να την παραλάβει και να την υπογράψει.

Οι παραγγελίες από εξωτερικό δεν εξυπηρετούνται.

Οι προσφορές ισχύουν για νέα αριθμοδότηση και για φορητότητες.

 

ΜΗΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΗΛΘΑΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ?

Δεν στέλνετε μία απαίτηση στην φόρμα στο σάιτ ότι δεν έχετε πάρει το δώρο αυτό?

Για δοκιμάστε το και πείτε ότι σας το είπαν, αλλά γιοκ.

https://www.myq.gr/gr/ela-stin-q/online-paraggelia/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=q-sim&utm_content=sim-order&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=13.01.21+Q+STAR-Q+SIM+(Copy)3970022ef266708672fccfbd93aec277.jpg

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και δεν ισχύει ότι wind και q είναι διαφορετικές εταιρίες, συνεπώς και δεν νοείται φορητότητα μεταξύ τους. Η q είναι απλά ένα προϊόν της wind.
Link to comment
Share on other sites

Ίδια εταιρεία είναι, αλλά όταν από q πας σε f2g ή το αντίθετο γίνεται φορητότητα, με νέα sim κλπ.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και δεν ισχύει ότι wind και q είναι διαφορετικές εταιρίες, συνεπώς και δεν νοείται φορητότητα μεταξύ τους. Η q είναι απλά ένα προϊόν της wind.
Είναι διαφορετικές εταιρείες, διαφορετικό ΑΦΜ, διαφορετική πολιτική, διαφορετικά πακέτα, διαφορετικές σιμ, ακόμα και οι κάρτες ανανέωσης από το περίπτερο δεν έχουν συμβατότητα, μέχρι και στις κεραίες η Q συνδέεται με περιαγωγή.

Τώρα ποιός κατέχει τις μετοχές είναι άγνωστο σε εμάς ούτε καν μας αφορά.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Υπήρχε , αλλά δεν υπάρχει πλέον εταιρεία με το όνομα Q .

Πρόκειται για την ίδια την WIND.

Αν δεν με πιστευεις πήγαινε στην σελίδα http://www.myq.gr

Κύλισε κάτω κάτω και πάτα εκεί που λέει ΕΤΑΙΡΕΙΑ και θα βεβαιωθείς,

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...