Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Screenshot-20200310-090337-01-01.jpg

Είναι τόσο φοβερή προσφορά που μου την έβαλαν για 30 χρόνια :lol: :lol:

Ps bug ήταν, μετά αλλαξε σε 6/4/2020

Link to comment
Share on other sites

ενα αλλο bug στο widget της εφαρμογης της q,ειναι οτι δείχνει λάθος υπόλοιπο κάποιες φορές και με ενα refresh ισιώνει. Μεχρι τώρα οι διαφορές ήταν μερικά λεπτά του ευρώ. Χτες έπαθε δυσλεξία,απο 2,71 που είχα έγραφε 7,21....
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα . Σε αιφον 11 με beta έκδοση βγάζει στο δίκτυο wind και όχι q-telecom . Συμβαίνει κ σε άλλους αυτό ;
Link to comment
Share on other sites

Στο δίκτυο δεν σε πειράζει, αφού είναι συνδεδεμένο σε δίκτυο WIND. Στις ρυθμίσεις > γενικά > πληροφορίες στον πάροχο τι έχει;
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια, μια ερωτηση, εχω μια προσφορα για 500 λεπτα προς ολους και 1,5GB με 7,5Ε, γνωριζει κανεις με τη βημα χρεωσης ειναι ο χρονος ομιλιας ;

Motorola Moto G

Nexus S, SlimJB 2.0, Beladus 7.1

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια, μια ερωτηση, εχω μια προσφορα για 500 λεπτα προς ολους και 1,5GB με 7,5Ε, γνωριζει κανεις με τη βημα χρεωσης ειναι ο χρονος ομιλιας ;

 

Όλες οι προσωπικές προσφορές καταναλώνονται με ελαχιστη διάρκεια 3 λεπτά και μετά ανα δευτερόλεπτο.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω,

εν το μεταξυ, προσπαθω απο τα ξημερωματα να ανανεωσω χρονο ομιλιας σε 2 νουμερα ειτε μεσω app ειτε online και απλα δε γινεται...

Εχει κανεις αλλος προβλημα;

Motorola Moto G

Nexus S, SlimJB 2.0, Beladus 7.1

Link to comment
Share on other sites

τι προβλημα σου βγαζει? εγω χτες εκανα κανονικα ανανεωση μεσω paypal,το μονο προβλημα που ειχα ηταν καποια στιγμη οτι παρουσιαστηκε ενα παραθυρο που εγραφε q στο πανω μερος,στη σελιδα που ειχε την επιβεβαιωση της συναλλαγης. Εκλεισα το παραθυρο με το χ που ειχε δεξια και προχωρησα κανονικα. Μηπως εχεις κανενα προγραμμα που κλεινει τις διαφημισεις σε ολο το κινητο? αναφερθηκε καπου οτι αυτο δημιουργει θεματα τελευταια.
Link to comment
Share on other sites

Όλες οι προσωπικές προσφορές καταναλώνονται με ελαχιστη διάρκεια 3 λεπτά και μετά ανα δευτερόλεπτο.

 

Αυτή η κοροϊδία με τη χρέωση ανά δευτερόλεπτο (ελάχιστη χρέωση τριών λεπτών) πρέπει να σταματήσει κάποτε..

Καιρός είναι να ξεκινήσει να εφαρμόζεται βήμα χρέωσης ανά λεπτό (από το 1ο λεπτό)

Αριθμός δωρεάν εξυπηρέτησης Wind: 13700

Καταγγελία σύμβασης κι επιστροφή εναπομείναντος υπολοίπου καρτοκινητού: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

Link to comment
Share on other sites

ξέρετε αν υποστηρίζεται από την Q το chat features?σε mi 9t pro μου λέει ότι δεν υποστηρίζεται

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Ούτε μήνας δε έχει περάσει που έληξε ένα νούμερο που είχα στην Q. Υπάρχει περίπτωση να το ενεργοποιήσω ξανά;

Πήγα στο κατάστημα της wind εδώ στην Τρίπολη και μου είπαν πως το κάνουν μόνο αν κάνω συμβόλαιο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Ούτε μήνας δε έχει περάσει που έληξε ένα νούμερο που είχα στην Q. Υπάρχει περίπτωση να το ενεργοποιήσω ξανά;

Πήγα στο κατάστημα της wind εδώ στην Τρίπολη και μου είπαν πως το κάνουν μόνο αν κάνω συμβόλαιο.

 

Όταν λες "έληξε" εννοείς ότι πέρασαν 13 μήνες από την τελευταία φορά που έβαλες κάρτα;

Link to comment
Share on other sites

με βαση τον κανονισμο της ΕΕΤΤ μπορεις εντος 6 μηνων να τον ξαναενεργοποιησεις. Δεν μπορουν να σε υποχρεωσουν να κανεις συμβολαιο,αφου πριν ηταν καρτοκινητο. Κάλεσε το δωρεαν 13700 (ή αν σε παραπέμψουν απο εκει με χρέωση 0,25 στο 13800),ισως σου ενεργοποιησουν την ληγμενη καρτα (αλλα θα πρεπει να βαλεις λεφτα λογικα για να εχει τουλαχιστον εισερχομενες). Αν δεν βγαλεις ακρη ουτε απο εκει αναγκαστικα απευθυνεσαι στην ΕΕΤΤ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 52 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

ολα αυτα εφ'οσον οντως ισχυει αυτο που γραφει ο mikakilo εδω

Όταν λες "έληξε" εννοείς ότι πέρασαν 13 μήνες από την τελευταία φορά που έβαλες κάρτα;
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος που όπως εγώ, δεν έλαβε το μήνυμα από το 112, ενώ είχε ενεργοποημένες τις ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης;
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος που όπως εγώ, δεν έλαβε το μήνυμα από το 112, ενώ είχε ενεργοποημένες τις ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης;
Πολλοί δεν το έλαβαν.

Δοκιμές κάνουν.

Σε μένα ήρθε 2 φορές και έχω την εντύπωση ότι χρεώθηκε κάτι.

Σε άλλες 2 γραμμές δικές μου δεν ήλθε τίποτα.

Εγώ πάντως απενεργοποίησα την δεύτερη φορά αυτές τις σαχλαμάρες.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι τα μηνύματα από το 112 δεν έχουν να κάνουν με τι δίκτυο κινητής τηλεφωνίας έχεις αλλά με την συσκευή. Αφού μπορείς να καλέσεις τον συγκεκριμένο αριθμό και σε κινητό το οποίο δεν έχει sim μέσα και άρα ίσως κάποια να δέχτηκαν και αυτό το μήνυμα προειδοποίησης ακόμα και αν δεν είχαν sim και απλά ήταν ανοιχτά εκείνη την στιγμή. Χρέωση πάντως δεν υπάρχει σίγουρα.
Link to comment
Share on other sites

θεμα συσκευης ειναι. Πολλα xiaomi δεν ελαβαν παροτι ειχαν σωστες ρυθμισεις. Ισως ειναι θεμα rom,επιπεδου ασφαλειας android κ.α.
Link to comment
Share on other sites

θεμα συσκευης ειναι. Πολλα xiaomi δεν ελαβαν παροτι ειχαν σωστες ρυθμισεις. Ισως ειναι θεμα rom,επιπεδου ασφαλειας android κ.α.

 

Πράγματι, (μετά κι από συζήτηση σε άλλο θέμα), φαίνεται οτι έτσι είναι.

Link to comment
Share on other sites

Πολλοί δεν το έλαβαν.

Δοκιμές κάνουν.

Σε μένα ήρθε 2 φορές και έχω την εντύπωση ότι χρεώθηκε κάτι.

Σε άλλες 2 γραμμές δικές μου δεν ήλθε τίποτα.

Εγώ πάντως απενεργοποίησα την δεύτερη φορά αυτές τις σαχλαμάρες.

 

Είσαι από αυτούς που λένε ότι δεν υπάρχει κορονοιος ?

Link to comment
Share on other sites

θεμα συσκευης ειναι. Πολλα xiaomi δεν ελαβαν παροτι ειχαν σωστες ρυθμισεις. Ισως ειναι θεμα rom,επιπεδου ασφαλειας android κ.α.

 

Στην ερίπτωσή μου, το περίεργο είναι ότι ήρθε το μήνυμα (με τελείως διαφορετικό ήχο) στο κινητό της γυναίκας μου (Asus/sim Q) και όχι στο δικό μου (Xiaomi RN7/sim Wind), ενώ παίρνουμε σήμα από την ίδια κεραία, προφανώς και στην περσινή δοκιμή πήρα την ειδοποίηση κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Στην ερίπτωσή μου, το περίεργο είναι ότι ήρθε το μήνυμα (με τελείως διαφορετικό ήχο) στο κινητό της γυναίκας μου (Asus/sim Q) και όχι στο δικό μου (Xiaomi RN7/sim Wind), ενώ παίρνουμε σήμα από την ίδια κεραία, προφανώς και στην περσινή δοκιμή πήρα την ειδοποίηση κανονικά.

 

Πρέπει να κοιτάξετε στις ρυθμίσεις στα κινητά σας. Κάποια έχουν αυτήν την επιλογή ενεργοποίημενη από default ενώ άλλα την έχουν κλειστή. Στις ρυθμίσεις αναζητήστε τις ειδοποίησης έκτακτης ανάγκης. Δεν έχει να κάνει με το δίκτυο κινητής. Τέλος το off topic

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...