Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

σημερα μετα απο 12 μηνες περιπου απο την προηγουμενη αναβαθμιση/επιδοτηση συσκευης, με καλεσαν για να με ενημερωσουν οτι ανοιξε το ποσο αναβαθμισης της συνδεσης μου.

 

εχουμε και λεμε:

 

- τον τελευταιο χρονο βρισκομαι στο flexy 55 και εχω τους τελευταιους λογαριασμους συνολικα 1800 ευρω/12 μηνες = 180 ευρω...χοντρικα ας πουμε. (χωρις να το συγκρινω με το οτι βαση παγιου ειναι για ενα χρονο 55ευρω*12 μηνες=660ευρω) αρα συμφωνα με τον τροπο που βγαινει το ποσο επιδοτησης και χωρις να το συγκρινουμε με το παγιο..οπου ουσιαστικα εχω ακριβως τριπλασιο ποσο...μου προτειναν επιδοτηση απο 130ευρω και ανω αναλογα τη συσκευη.κανονικα δεν θα πρεπε να μου δωσουν 180 ευρω και ανω??

 

- τωρα, εαν βαλουμε κατω οτι η περσινη επιδοτηση ηταν 120 ευρω και ανω, και οτι το ποσο ειχε βγει ετσι ενω βρισκομουν στο flexy 35 και επισης οι λογαριασμοι μου ηταν τοτε μεσον ορο 80 ευρω τον μηνα, τι να πω???

 

μα καλα, στην τυχη βγαινει η επιδοτηση?

δεν καταλαβαινουν οτι εχω τη δυνατοτηα να παω ευκολα στη voda με εκπτωση 300ευρω σε οποια συσκευη θελω και χωρις να χασω το νουμερο μου?

μα για χαζο με περνανε?

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου ασέ . Και εγώ έτσι τραβιέμαι κάθε χρόνο με την κοσμο. Ευτυχώς μετά από λίγο εκβιασμό και αναμονή να περάσει από εξέταση το αίτημα μου , μου το ανεβάζουν 40 ευρουλάκια περίπου.Κάτω απο 200 δεν συμβιβάζομαι. Οπότε τρίξτους λιγάκι τα δόντια και δεν θα χάσεις αν θες να μείνεις wind.Πάντως με κάτι προσφορές που βγάζουν τώρα οι επιδοτήσεις είναι για γέλια γενικά. Όχι ότι είναι μικρές , απλά οι προσφορές είναι αχτύπητες. Πάρε ένα τηλέφωνο αν έχεις κάνει τέτοιο ετήσιο λογαριασμό και πες τους ξεκάθαρα ότι θέλεις επιδότηση ανω των 200 και σε 3 το πολύ μέρες να γνωρίζεις την απάντηση τους ώστε να κινηθείς αναλόγως (γιατί και η προσφορές δεν μένουν για πολύ ακόμα).
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου denom ακριβως αυτο εκανα.

Απλα εγραψα πρωτα το ποστ εδω για να ακουσω αποψεις.

 

αυτο που εκανα ειναι το εξης...

 

τους καλεσα και τους ειπα οτι δεν ειμαι ευχαριστημενος με το ποσο με ατρανταχτα επιχειρηματα και δευτερον τους ειπα ξεκαθαρα οτι με συμφερει σημερα κιολας να κανω φορητοτητα σε voda, και τελος τους ειπα πως θα πρεπει μεχρι ππεμπτη πρωι να μου εχουν βγαλει νεο ποσο επιδοτησης, το λιγοτερο 250 ευρω ωστε αν δεν γινει ετσι να προλαβω την προσφορα της voda.

 

αυτα!

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Dromeas ακομα περιμενω απο το σαββατο ,εχω δωσει πιστωτικη για το ομνια απο τις 12:00 περιπου το μεσημερι ,μιλησα κ παλι σημερα το πρωι κ ειπαν οτι μεχρι σημερα θα μου απαντησουν ,ελεος (το ομνια το ειχαν στο καταστημα το σαββατο δεν θα το παραγγελναν).

Τωρα αν κατσει στραβη καταγγελια πως μπορω να κανω?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως παιδία, έκανα ήδη την αίτηση για φορητότητα στη Voda. Με λογαριασμόυς 60άρια+ το μήνα, κατά τον οκτώβρη που έληξε το συμβόλαιο, μου δινε η Wind 70 ευρώ επιδότηση και απλά δεν την πηρα και το άφησα ελεύθερο ποντάροντας μελλοντικά σε κάτι καλύτερο... Κρατήθηκα λίγο με το κινητάκι που είχα, εξάλλου δεν παίζουν και τεχνολογικά θαύματα ΚΑΘΕ χρόνο... τα μισά κινητά ίδια με τα περσυνά είναι.

Η sister εσκαγε 100άρια στην cosmote και επίσης ψίχουλα επιδότηση δίναν και αυτοί. Ε ελευθερό και τώρα voda... Μια χαρά κινητάκια πήραμε, αρκετα φτηνα ένα blackberry bold και ενα Νοκια 5800 :p. Του χρόνου αλλού, ότι κάτσει....

 

Με τον ανταγωνισμό που έχουν μεταξύ τους, την οικονομική κρίση και την φορητότητα δεν παίζει να σταματήσουν τις προσφορές....! Μάλλον θα τις χοντρύνουν και άλλο.....ΕΔΩ παίξαν ξύλο λέει το Σάββατο για ένα κινητό!

Εξαιρέση είναι η cosmote που κρατάει standar κοινό (του γονείς μας κτλ)

One Plus 5T 6gb/64gb Stock Stable Oreo
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εγω δεν προλαβα καν να φτασω στο καταστημα της wind ... ελεος .... παντως εβγαλαν καινουρια προσφορα ειναι στανταρ μου το ειπε ενα καταστημα οτι εβγαλαν σε 8 μοντελα βεβαια απο καταστημα σε καταστημα και αναλογα με τον ιδιοκτητη αλλαζουν τα πραγματα
Link to comment
Share on other sites

Oσοι τους καθυστερουν τις συσκευες απο την προσφορα καντε παραπονα 2106158000 ειναι τα κεντρικα τους αντε γιατι για κοροιδα μας εχουν ,ας μην κανανε την προσφορα.

Ναι 8 μοντελα που το πιο ακριβο ειναι 200ε κ αυτο στην wind...

Link to comment
Share on other sites

loipon paidia.ego doulevo se katastima wind stin thessaloniki to opoio exo tin tyxi i tin atyxia na einai kleisto logo anakainisis apo ta episodeia (opoios katalave katalave) kai aisthanomai poly atyxos pou den leitourgousame gia na paro kai ego ayto pou thelo protos.ektos aytou einai nomimotato kai logikotato na kratiseis mia syskevi eite gia pelati eite gia filo an endiaferthei afou oti tha kaneis esy tha to kanei kai ekeinos.katalavate.kai anoixta na masta prota tous dikous mou tha voleva opos kanane ola ta magazia.ayti einai i alitheia kai ayto kanoun olloi.

 

:blink: Το θράσος μερικών ξεπερνά κάθε όριο ... !

Συγχαρητήρια :down: ... και ευχαριστούμε πολύ για την εξυπηρέτηση, τώρα που καταλάβαμε και σε ποιό κατάστημα είσαι θα το έχουμε θπ' όψην μας ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ !!!

Μη σας ενοχλούμε κιόλας ... , καλύτερα να σας αφήσουμε να δουλεύετε με τους δικούς σας μόνο, τα δικά σου τα φιλαράκια και των άλλων τριών εκεί μέσα ...

Έχεις συνειδητοποιήσει ότι είσαι υπάλληλος σε ιδιωτική επιχείρηση και ότι το κατάστημα δεν είναι το αμπελοχώραφο του παπού σου για να "κερνάς ρετσίνες τους φίλους σου" ;

Αυτές τις φοβερές απόψεις σου, το αφεντικό σου τις ξέρει ;

Μήπως συμφωνεί κιόλας ;

Αν ναι, τι το άνοιξε το μαγαζί ;

Για να δουλεύει με 15 "δικούς σου" κολλητούς ;

Φίλε μου απο μένα έχεις "κερασμένη" μια επώνυμη καταγγελία στη Wind έτσι για αρχή και να σαι σίγουρος ότι "κάποιος" θα μιλήσει και στο αφεντικό σου ...

Άντε στην υγειά μας ...

Link to comment
Share on other sites

Dromeas ακομα περιμενω απο το σαββατο ,εχω δωσει πιστωτικη για το ομνια απο τις 12:00 περιπου το μεσημερι ,μιλησα κ παλι σημερα το πρωι κ ειπαν οτι μεχρι σημερα θα μου απαντησουν ,ελεος (το ομνια το ειχαν στο καταστημα το σαββατο δεν θα το παραγγελναν).

Τωρα αν κατσει στραβη καταγγελια πως μπορω να κανω?

 

Αυτό ακριβώς μου είπανε και μένα που πέρασα απο το κατάστημα κατά τις 6. Πως είχε λέει κολήσει το σύστημα και περιμένουνε ακόμα την έγκριση από την wind. Τώρα έτσι και γίνει και η στραβή, αναγκαστικά πάμε σε καταγγελία. Δεν θα κάνουμε τους μαλ...ες.

Link to comment
Share on other sites

:blink: Το θράσος μερικών ξεπερνά κάθε όριο ... !

Συγχαρητήρια :down: ... και ευχαριστούμε πολύ για την εξυπηρέτηση, τώρα που καταλάβαμε και σε ποιό κατάστημα είσαι να το ξέρουμε ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ !!!

Μη σας ενοχλούμε κιόλας ... , καλύτερα να σας αφήσουμε να δουλεύετε με τους δικούς σας μόνο, τα δικά σου τα φιλαράκια και των άλλων τριών εκεί μέσα ...

Έχεις συνειδητοποιήσει ότι είσαι υπάλληλος σε ιδιωτική επιχείρηση και ότι το κατάστημα δεν είναι το αμπελοχώραφο του παπού σου για να "κερνάς ρετσίνες τους φίλους σου" ;

Αυτές τις φοβερές απόψεις σου, το αφεντικό σου τις ξέρει ;

Μήπως συμφωνεί κιόλας ;

Αν ναι, τι το άνοιξε το μαγαζί ;

Για να δουλεύει με 15 "δικούς σου" κολλητούς ;

Φίλε μου απο μένα έχεις "κερασμένη" μια επώνυμη καταγγελία στη Wind έτσι για αρχή και να σαι σίγουρος ότι "κάποιος" θα μιλήσει και στο αφεντικό σου ...

Άντε στην υγειά μας ...

 

Μπορεί να μην είναι "σωστό" και να μας πειράζει αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Και πιστεύω ότι όλοι αυτό θα κάναμε, δηλαδή αν κάποιος πολύ δικός μας(αδερφός κτλ.) σκόπευε να αγοράσει καλό κινητό, θα τον "εξυπηρετούσαμε".

Και εγώ που το λέω, δεν πρόλαβα την προσφορά αφού την έμαθα το Σάββατο το απόγευμα και φανταστείς είμαι σε φάση που θέλω να αγοράσω το Samsung innov8.

Link to comment
Share on other sites

Γιαυτο παρτα κανα τηλ. στα κεντρικα για να μην μας αργουν αλλο αλλωστε ειμασταν μεσα στην προσφορα κ απολυτως νομιμοι,εμεις.
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μην είναι "σωστό" και να μας πειράζει αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Και πιστεύω ότι όλοι αυτό θα κάναμε, δηλαδή αν κάποιος πολύ δικός μας(αδερφός κτλ.) σκόπευε να αγοράσει καλό κινητό, θα τον "εξυπηρετούσαμε".

Και εγώ που το λέω, δεν πρόλαβα την προσφορά αφού την έμαθα το Σάββατο το απόγευμα και φανταστείς είμαι σε φάση που θέλω να αγοράσω το Samsung innov8.

 

Φίλε μου δε λέω να μην εξυπηρετήσει κανείς τους φίλους και τους συγγενείς του.

Να τους εξυπηρετήσει ! Νόμιμα όμως !

Δηλαδή κάλλιστα μπορεί κάποιος να τους ενημερώσει έγκαιρα ή ακόμη και να ετοιμάσει τη σύμβαση ώστε ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ να είναι όλα έτοιμα. Για να εξυπηρετήσει κανείς κάποιον γνωστό του θα δεχόμουνα ακόμη και να δεχθεί ως υπάλληλος να παραλάβει όλα τα δικαιολογητικά μέσω fax απο τη στιγμή που γνωρίζει προσωπικά τον ενδιαφερόμενο και μπορεί να επιβεβαιώσει ότι όλα είναι νόμιμα !

 

Αλλά η παράδοση ή η κράτηση των συσκευών να γίνει ΑΦΟΤΟΥ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ !

Όχι να παρακρατούνται συσκευές, απο τους υπόλοιπους πελάτες, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ, ΩΣΤΕ να φαίνεται ότι δεν υπάρχουν ή έχουν ήδη πωληθεί, ενώ τις ζητά κόσμος που προηγείται για να εξυπηρετηθεί και βρίσκεται αυτοπροσώπος παρόν με όλα του τα δικαιολογητικά έτοιμα και το μόνο που περιμένει είναι να υπογράψει !

 

1. Αν θέλεις να βοηθήσεις κάποιον "δικό σου" υπάρχει τρόπος να το κάνεις νόμιμα, δηλαδή ετοιμασέ τα όλα μόνος σου πές του να σου στείλει και τα δικαιολογητικά και την ταυτότητά του με fax, υπέβαλε την αίτηση στο σύστημα, περίμενε να εγκριθεί και αφού εγκριθεί στείλτου το συμβόλαιο με fax να το υπογράψει και να στο ξαναστείλει ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΡΑΤΑ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ !

 

2. Όχι όμως χωρίς να έχεις κάνει τίποτε απο όλα αυτά, απλά να βάζεις στην άκρη συσκευές σαν να έχουν ήδη πωληθεί !

 

Υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ !

Το πρώτο ΝΑΙ λέγεται και είναι όντως ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ !

Το δεύτερο είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ ! Είναι σαν να έχεις ΚΛΕΨΕΙ συσκευές απο το κατάστημα και να περιμένεις να βάλεις τα χρήματα στο ταμείο όποτε σε βολέψει εσένα !

Link to comment
Share on other sites

Το δεύτερο είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ ! Είναι σαν να έχεις ΚΛΕΨΕΙ συσκευές απο το κατάστημα και να περιμένεις να βάλεις τα χρήματα στο ταμείο όποτε σε βολέψει εσένα !

 

Μπούρδες λές!

Την επόμενη φορά που θα βγείς έξω, να μην κάνεις κράτηση. Να περιμένεις να πάς να βρείς τραπέζι απο τύχη!

Σε όλων των ειδών τις επιχειρήσεις ισχύει ακριβώς το ίδιο πράγμα που λέει ο φίλος παραπάνω.

Είτε πουλάς κινητά, computer, ρούχα, παππούτσια, διασκέδαση, μασάζ... μέχρι και τσιγάρα στο περίπτερο!

Το οτιδήποτε περνάει αυτή την στιγμή απο το μιαλό μου!

Πάντα γινόταν και θα γίνεται κράτηση για κάποιον καλό πελάτη. Το "καλός πελάτης" έχει πολλές έννοιες.

Τώρα αν εσένα σε έφαγε ο καημός, που δεν πρόλαβες την προσφορά, είναι άλλο θέμα....

Οσο για την καταγγελία σου , να είσαι απόλυτα σίγουρος, ότι εκεί που θα φτάσει, τα μάτια που θα την διαβάσουν,.... είχαν κρατήσει κάποια super wow συσκευή για την γκόμενα, αδερφό, κολλητό τους! (ΝΑΙ! Εχουν φίλους και γκόμενες, ΚΑΙ τα στελέχη της Wind! )

Xiaomi Redmi Note 3 Pro International MIUI 8.2
Link to comment
Share on other sites

file neove exis apolito dikio.simfwnw me ta xilia se ayta pu les.exume ftasi sto simio na prepi na exume gnwsto gia na parume mia kalh siskeyh.les k tha thn parume fthnotera me klepsia k xwris na to aksizume. exis apolito dikio.

oso afora thn katagelia,exis episis dikio mono skepsu to exis:ine ipalilos xamilhs ikonomikhs stathmis pu thewri oti aski exusia kratwdas kapia kinita gia filus tu.se merikus anthrwpus toso kovi.den borume na exume polles apetisis.etsi megalwse, methn logikh tu ladwmatos k ths gnwrimias.den ftei aytos. padws epanalamvanw oti k ta dyu sxolia su me vriskun apolita simfwna oxi mono emena alla k polus allus sto forum.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μπούρδες λές!

Την επόμενη φορά που θα βγείς έξω, να μην κάνεις κράτηση. Να περιμένεις να πάς να βρείς τραπέζι απο τύχη!

Σε όλων των ειδών τις επιχειρήσεις ισχύει ακριβώς το ίδιο πράγμα που λέει ο φίλος παραπάνω.

Είτε πουλάς κινητά, computer, ρούχα, παππούτσια, διασκέδαση, μασάζ... μέχρι και τσιγάρα στο περίπτερο!

Το οτιδήποτε περνάει αυτή την στιγμή απο το μιαλό μου!

Πάντα γινόταν και θα γίνεται κράτηση για κάποιον καλό πελάτη. Το "καλός πελάτης" έχει πολλές έννοιες.

Τώρα αν εσένα σε έφαγε ο καημός, που δεν πρόλαβες την προσφορά, είναι άλλο θέμα....

Οσο για την καταγγελία σου , να είσαι απόλυτα σίγουρος, ότι εκεί που θα φτάσει, τα μάτια που θα την διαβάσουν,.... είχαν κρατήσει κάποια super wow συσκευή για την γκόμενα, αδερφό, κολλητό τους! (ΝΑΙ! Εχουν φίλους και γκόμενες, ΚΑΙ τα στελέχη της Wind! )

 

pws allaxan i keri re pedi mu.kanis krathsh k gia ena paketo tsigara?gia pes mas se pio periptero to kanis ayto na pame k emis.oxi tipota allo, na kalipsume k emis to koblex pu sigura exis otan thewris oti ksexwriziz enadi twn allwn epidh etixe na exis gnwsto kanena trito voitho servitoru se kanena buzuktsidiko ths gitonias su.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φιλε εγώ μίλησα με κεντρικά εξυπηρετήσεις πελατών, όλα τα πήρα. Ψιλο έβγαλα άκρη. Μιας και στο κατάστημα και στην wind έιναι όλοι πολλοί εξυπηρετικοί. Βέβαια τρελή ταλαιπωρία μιλούσα πάνω από ώρα. Αλλά έγινε θέμα. Τελος πάντων μου είπανε πως προώθησανε την περιπτωσή μου, και θα με πάρουν είτε από τα κεντρικά είτε απο το κατάστημα. Στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπε(ένα πολύ σωστό παλικάρι) πως σίγουρα θα "λυθεί" το θέμα. Πήρα και το όνομά του. (το συμβουλεύω σε όσους καλεσουνε για το ίδιο θέμα να κρατήσετε ονόματα!)

Και περιμένω. Αν δεν δω φως αύριο το πρωί το απόγευμα θα έχουμε καταγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε εγώ μίλησα με κεντρικά εξυπηρετήσεις πελατών, όλα τα πήρα. Ψιλο έβγαλα άκρη. Μιας και στο κατάστημα και στην wind έιναι όλοι πολλοί εξυπηρετικοί. Βέβαια τρελή ταλαιπωρία μιλούσα πάνω από ώρα. Αλλά έγινε θέμα. Τελος πάντων μου είπανε πως προώθησανε την περιπτωσή μου, και θα με πάρουν είτε από τα κεντρικά είτε απο το κατάστημα. Στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπε(ένα πολύ σωστό παλικάρι) πως σίγουρα θα "λυθεί" το θέμα. Πήρα και το όνομά του. (το συμβουλεύω σε όσους καλεσουνε για το ίδιο θέμα να κρατήσετε ονόματα!)

Και περιμένω. Αν δεν δω φως αύριο το πρωί το απόγευμα θα έχουμε καταγγελία.

 

file tribiani sto eyxome.to ekneyristiko ths ipothesis ine oti prepi na xasis 2,3 milwdas me exipirethsh pelatwn,kedrika k ta sinafh gia na vgalis akrh.k tus plhrwnis ena xrono sindromh k parakalas kiolas.apisteyto

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Tι κάθεστε και διαφωνείτε ρε παιδιά; :)

 

Απλά,εφόσον η Wind φάνηκε πως είναι τελείως της....αρπαχτής,μην ξαναπάτε εκεί!Το να διαφωνεί κανείς εδώ μεσα,λίγα μου λεει προσωπικά!Όλες οι απόψεις είναι δεκτές και λίγο έως πολύ όλες είναι σωστες!

 

Αν έχετε να κάνετε παράπονα,υπάρχει και το 1260!

 

Το resume της υπόθεσης είναι ότι η Wind αποδείχτηκε γι’άλλη μια φορά μέσω αυτής της......προσφοράς ως 100% αναξιόπιστη στα πάντα(οργάνωση,υπάλληλοι,καταστήματα,μεταχειριση υποψήφιων πελατων). :rolleyes:

 

Οι κάποιες αρπαχτές συνδέσεις που έκανε δε λένε επίσης τίποτα!Αν στηρίζεται σε τέτοια πράγματα για να προσελκύσει πελάτες....καταλαβαινουμε πολλά για την εξυπνάδα των στελεχών της....Ακόμη πίσω την πάνε,αντί για μπροστά......

Link to comment
Share on other sites

@ andreasp

Το ίδιο είναι να κάνεις κράτηση σε εστιατόριο ή στα μπουζούκια, να κλείνεις ραντεβού στο κομμωτήριο κ.τ.λ και το ίδιο είναι σε κατάστημα που είσαι υπάλληλος και όχι ο ιδιοκτήτης να μην διαθέτεις προς πώληση εμπόρευμα επειδή θεωρείς δικό σου εμπόρευμα που δεν έχεις πληρώσει ...

Μάλιστα το ακούσαμε κι αυτό ...

Το ποιός λέει @*^@^# άστο να το κρίνουν άλλοι ...

Με τη δική σου την (παρα)λογική αν αρχίσουμε όλοι να βιάζουμε, να σκωτώνουμε και να κλέβουμε, αυτόματα είμαστε όλοι σωστοί κι αθώοι απλά επειδή το κάνουμε πολλοί, έτσι ... !!!;;;

 

Δε με έχει πιάσει κανένας καημός, απλά επειδή εγώ είχα ενημερωθεί απο στέλεχος της Wind και φρόντισα να είμαι σωστός και στην ώρα μου ;) χωρίς να χρειαστεί να κάνω καραγκιοζιλίκια και γελοιότητες ...

Έβλεπα όμως αυτά τα καραγκιοζιλίκια και μου ερχόταν να ξεράσω με όλη αυτή τη νοοτροπία που ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥ*****$#$#$ ! Γι αυτό και αντιδρώ έτσι !

Εσύ προφανώς δεν έχεις κανένα πρόβλημα με αυτή τη νοοτροπία ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ..., Ο.Κ εγώ πάω πάσο, αλλά μη σπεύδεις να κάνεις χαρακτηρισμούς που μπορεί να σε περιγράφουν απόλυτα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tι κάθεστε και διαφωνείτε ρε παιδιά; :)

 

Απλά,εφόσον η Wind φάνηκε πως είναι τελείως της....αρπαχτής,μην ξαναπάτε εκεί!Το να διαφωνεί κανείς εδώ μεσα,λίγα μου λεει προσωπικά!Όλες οι απόψεις είναι δεκτές και λίγο έως πολύ όλες είναι σωστες!

 

Αν έχετε να κάνετε παράπονα,υπάρχει και το 1260!

 

Το resume της υπόθεσης είναι ότι η Wind αποδείχτηκε γι’άλλη μια φορά μέσω αυτής της......προσφοράς ως 100% αναξιόπιστη στα πάντα(οργάνωση,υπάλληλοι,καταστήματα,μεταχειριση υποψήφιων πελατων). :rolleyes:

 

Οι κάποιες αρπαχτές συνδέσεις που έκανε δε λένε επίσης τίποτα!Αν στηρίζεται σε τέτοια πράγματα για να προσελκύσει πελάτες....καταλαβαινουμε πολλά για την εξυπνάδα των στελεχών της....Ακόμη πίσω την πάνε,αντί για μπροστά......

 

liges kuvedes k swstes

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα, για να χαρακτηρησω μια κινηση αρπαχτη, προυποθετει καποιον που επαθε ζημια, του τα αρπαξανε τα χρηματα κτλ....

 

Με την προσφορα αυτη, ορισμενοι πηρανε πολυ ακριβες συσκευες, ορισμενοι για πολλους και διαφορους λογους που ειδαμε, δεν πηρανε τιποτα , γιατι δεν υπηρχε διαθεσιμη ακριβη συσκευη στο καταστημα.

 

Η αρπαχτη που ειναι? Δεν ζημιωθηκε αυτος που πηρε την ακριβη συσκευη, και προφανως ουτε αυτος που δεν πηρε συσκευη. Το οτι δεν βγηκε κερδισμενος απο την ολη υποθεση (να παρει ακριβη συσκευη) δεν σημαινει οτι ζημιωθηκε.

Το οτι νιωθει πικρια, αδικημενος, και χιλια δυο αλλα πραγματα, συμφωνοι.:!:

 

Μακαρι να μπορουσαν ολοι να παρουν απο μια ακριβη συσκευη. Αυτο δεν θα γινει ποτε ομως, για καθαρα πρακτικους λογους.

 

Ας μην κοροιδευομαστε, η Wind ηθελε να κανει γρηγορα καποιες συνδεσεις , και βρηκε αυτον τον τροπο. Και η Wind εκανε τις συνδεσεις που ηθελε, και πηραν αυτοι που εκαναν συνδεση την συσκευη που ηθελαν.

 

 

Σε καθε περιπτωση, να ξερετε οτι καθε καταστημα διαθετει σχετικα μικρο αριθμο ακριβων συσκευων.

 

Τωρα , επειδη ειπωθηκαν πολλα, υπηρχαν μερικοι εδω που ποσταραν που εβριζαν γιατι ενω δεν ειχαν τα δικαιολογητικα μαζι τους , ηθελαν και το θεωρουσαν φυσικο να πρεπει να γινει κρατηση της συσκευης για εκεινον. Αλλος συνφορουμιτης πολυ σωστα επεσημανε τι θα επρεπε να πουν στον επομενο πελατη που θα εμπαινε με ολα τα δικαιολογητικα μαζι και ζηταγε τη συκευη...λυπουμαστε, την εχουμε κρατησει για αλλον που ηρθε χωρις δικαιολογητικα?

 

Τωρα, εαν μερικοι υπαλληλοι καταστηματων εβαλαν στην ακρη μερικες συσκευες για φιλους ,οικογενεια και γνωστους, προσωπικη μου εκτιμηση πως ειναι φυσικο, αναμενομενο και 100% οτι θα γινει.... και εγω εαν ημουν σε καταστημα, θα ηθελα να παρει η κοπελα μου ωραια συσκευη δωρεαν...γιατι οχι? Οπως επισης ειμαι σιγουρος οτι ετσι θα λειτουργουσε και η συντριπτικη πλειοψηφια των ανθρωπων εδω στην ιδια περιπτωση..........

 

Αποψη μου , παντα :cool:

Link to comment
Share on other sites

pws allaxan i keri re pedi mu.kanis krathsh k gia ena paketo tsigara?gia pes mas se pio periptero to kanis ayto na pame k emis.oxi tipota allo, na kalipsume k emis to koblex pu sigura exis otan thewris oti ksexwriziz enadi twn allwn epidh etixe na exis gnwsto kanena trito voitho servitoru se kanena buzuktsidiko ths gitonias su.

 

Εχεις την εντύπωση μήπως, ότι ο περιπτεράς κάτω απο το γραφείο μου, που αγοράζω κάθε μέρα τσιγάρα, τα τελευταία 11 χρόνια, το τελευταίο πακέτο θα το δώσει σε εσένα , και όχι σε μένα?

Η μήπως , θα μπεί το δικό σου αμάξι για σέρβις, πρίν το δικό μου, στο συνεργείο , που πάω 5 renault, απο το 1991 μέχρι σήμερα?

Είναι κανόνας της αγοράς!

Οι πελάτες εξυπηρετούνται πρίν τους αλεξιπτωτιστές!

Απλό και κατανοητό...

Οποιος δεν το καταλαβαίνει, να πάει σε άλλο πλανήτη.... :)

Xiaomi Redmi Note 3 Pro International MIUI 8.2
Link to comment
Share on other sites

@ andreasp

Το ίδιο είναι να κάνεις κράτηση σε εστιατόριο ή στα μπουζούκια, να κλείνεις ραντεβού στο κομμωτήριο κ.τ.λ και το ίδιο είναι σε κατάστημα που είσαι υπάλληλος και όχι ο ιδιοκτήτης να μην διαθέτεις προς πώληση εμπόρευμα επειδή θεωρείς δικό σου εμπόρευμα που δεν έχεις πληρώσει ...

Μάλιστα το ακούσαμε κι αυτό ...

 

Το κατάστημα που ψωνίζεις παππούτσια δηλαδή, δεν θα σου κρατήσει το παππούτσι που θέλεις ? και θα το δώσει σε εμένα?

 

Να σοβαρευτούμε λιγάκι, και να κατεβούμε στη γή, να δούμε την πραγματικότητα!

Xiaomi Redmi Note 3 Pro International MIUI 8.2
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...