Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Απο πεισμα θελω να φυγω. Αν μου ζητουσαν συγνωμη, θα εμενα. Αλλα, ουτε αυτο δεν εκαναν. Αντιθετως, μου εριξαν και ευθυνη, ''γιατι δεν (!!!) το ειδα νωριτερα''...

Παντως, ευχαριστω και τους δυο σας για την απαντηση σας :)

Link to comment
Share on other sites

Απο πεισμα θελω να φυγω. Αν μου ζητουσαν συγνωμη, θα εμενα. Αλλα, ουτε αυτο δεν εκαναν. Αντιθετως, μου εριξαν και ευθυνη, ''γιατι δεν (!!!) το ειδα νωριτερα''...

Παντως, ευχαριστω και τους δυο σας για την απαντηση σας :)

 

 

Τότε έχεις δίκιο.:shifty:

Καμιά φορά χρειάζονται τέτοιες κινήσεις για να βάζουν μυαλό και να μαθαίνουν να σέβονται τους συνδρομητές περισσότερο...

Link to comment
Share on other sites

...

Στη wind, πως ειναι ειναι τα πραγματα σ'αυτο το θεμα? Δηλαδη σε ποιοτητα επικοινωνιας, αλλα και σημα? Ειστε ευχαριστημενοι? (Ειδικα οσοι ειχατε vodafone)..Θα με βοηθουσατε πολυ και θα εκτιμουσα περισσοτερο τις οσο γινεται πιο αντικειμενικες απαντησεις σας - γνωμες σας!!!:)

φιλικά, Αντωνης.

 

Κανείς σε μπορεί να σου απαντήσει με βεβαιότητα αν θα έχεις καλή ποιότητα κ.λ.π. παρά μόνο εσύ. Διαφορές στο σήμα και γενικά στην επικοινωνία υπάρχουν από γειτονιά σε γειτονιά. Η πιο καλή λύση είναι αυτή που πρότεινε ο johnthegreek. Ένα καρτοκινητό και έλεγχος από εσένα για την απόδοση στα σημεία που συχνάζεις περισσότερο.

 

 

Για το "άλλο θέμα" θα σου πρότεινα να μη το αφήσεις έτσι αλλά να το κυνηγήσεις. Ειδικά από τη στιγμή που έχεις αποφασίσει μεν να φύγεις αλλά σε ικανοποιεί το σήμα της Vodafone, μπορείς να παίξεις μαζί τους. :cool:

Ανεξαρτήτως ποσού τέτοια λάθη δε πρέπει να μένουν χωρίς λύση.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον,τις προαλες μου ηρθε χαρτι απο την wind που ελεγε πως αν ανανεωσω το συμβολαιο μου(2 αριθμοι) θα εχω εκπτωση 100 ευρω σε οποιαδηποτε αγορα η μειωση στον λογαριασμο.Παω στο καταστημα να ρωτησω και μου λενε πως μου δινουν το HTC Diamond 2 στα 230 ευρω.Παω την Τεταρτη να το παρω και μου λεν πως εγινε λαθος και τελικα το δινουν 309 ευρω.Δεν ειχα αλλα χρηματα πανω μου και επειδη δεν προλαβαινα να παρω ειπα να το αφησω για σημερα.Παω σημερα και λεει η μια κοπελα πως τελικα το δινουν 317 και εκεινη τη στιγμη ερχεται ενας αλλος υπαλληλος και λεει πως τελικα το συγκεκριμενο κινητο δεν μπορει να δωθει με τετοιον τροπο γιατι δεν βγαινει στο συστημα η γιατι δεν το χουν(κουτια υπηρχαν παντως) η μαλλον θα βγει παραπανω γιατι η τιμη ειναι χωρις ΦΠΑ και θα επικοινωνισουν μαζι μου μεχρι να βρουν λυση ενω ολα αυτα πρεπει να γινουν μεχρι την Δευτερα οπου λιγει και η προθεσμια.Εγω εχω ειδη δωσει το προηγουμενο μου κινητο( με παρομοια χαρακτιριστικα) και εχω μεινει ξεκρεμαστος με τα 3 απανοτα τους λαθη :mad::mad::mad: Τι μπορω να κανω τωρα μπας και βρω το δικιο μου γιατι με εχουν αποσυντωνισει τελειως.Μου προτειναν καποια αλλα κινητα αλλα εγω θελω μονο αυτο,γι αυτο και προχωρισα στην αγορα του αλλιως θα τα βαζα σαν εκπτωση στο λογαριασμο και θα κρατουσα το παλιο μου κινητο τωρα τι μπορω να κανω?????
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Θα σου πρότεινα να πάρεις την εξυπηρέτηση πελατών στο 1260 και χωρίς να πεις τίποτα ότι πήγες σε κατάστημά τους να ρωτήσεις πόσο κάνει το κινητό που θέλεις. Ή πήγαινε σε άλλο κατάστημα Wind αν έχει στην πόλη σου. Αν τελικά στα μασήσουν, μια φορητότητα και το παίρνεις πιο φθηνά.
Life is a game
Link to comment
Share on other sites

Τελικα πηγα σημερα και μου το δωσαν.Κατι μου ειπε πως εκεινα που ειχε εκει ηταν καταχωριμενα η δεν ηταν η κατι τετοιο παιχτηκε με τους σειριακους και τα imei.Τελος παντων αφου μου το δωσαν παλι καλα.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Για να κάνω downgrade στο πάγιο μου πρέπει να επισκεφτώ κατάστημα ή μπορώ να το κάνω μέσω του 1260;

Επίσης σου το κάνουν πρόθυμα ή θα περιμένω πολύ ώρα για να με "πείσουν" να το κρατήσω εκεί που το έχω; Επιδότηση δεν έχω πάρει εδώ και πάνω από 1 χρόνο, οπότε αυτή η δικαιολογία δεν υπάρχει, απλά ρωτάω για να ξέρω αν θα πρέπει να είμαι έτοιμος για καβγά!:p

Link to comment
Share on other sites

Όχι,δεν πρόκειται να σε δυσκολέψουν!Θα γίνει κανονικότατα η αλλαγή,εφόσον έχεις κλείσει χρόνο στο δίκτυο και εφόσον έχουν περάσει τουλάχιστον 3 μήνες απ'την προηγούμενη αλλαγή.
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Θα το αλλάξω μάλλον τα Χριστούγεννα, αφού δω αν χρειάζομαι τον έξτρα χρόνο μέχρι τότε.

 

edit μήπως γνωρίζεις αν γίνεται και με κλήση στο 1260, χωρίς την φυσική μου παρουσία στο κατάστημα;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Θα το αλλάξω μάλλον τα Χριστούγεννα, αφού δω αν χρειάζομαι τον έξτρα χρόνο μέχρι τότε.

 

edit μήπως γνωρίζεις αν γίνεται και με κλήση στο 1260, χωρίς την φυσική μου παρουσία στο κατάστημα;

Πρέπει να περάσεις από κάποιο κατάστημα Wind για να υπογράψεις τα χαρτιά που λένε ότι θέλεις να πας σε άλλο πρόγραμμα συμβολαίου.

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και δεν είναι απαραιτητο να πάει σε κατάστημα.Με μια κλήση στο 1260 γίνεται αυτόματα.
Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και δεν είναι απαραιτητο να πάει σε κατάστημα.Με μια κλήση στο 1260 γίνεται αυτόματα.

Του πατέρα μου του είχαν πει από το cc ότι μόνο μέσω των καταστημάτων Wind μπορεί να αλλάξει πρόγραμμα συμβολαίου (και προς τα πάνω και προς τα κάτω).:confused:

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι και πριν 1,5 χρονο που είχα Wind και κατέβασα το πάγιο δε χρειάστηκε να πάω σε κατάστημα.Απ'τον καναπέ μου έγινε η αλλαγή-σε χαμηλότερο πάγιο απ'αυτό που βρισκόμουν.Επίσης,υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής ηλεκτρονικά,μεσω της εξυπηρετησης πελατών απ'την ιστοσελίδα της Wind.

 

Αν πάντως-για να κατέβεις πρόγραμμα-πρέπει πλέον να επισκεφθείς κατάστημα είναι μεγάλη πατάτα της Wind και τσάμπα ταλαιπωρία του πελάτη-κάτι που δεν το κάνουν οι άλλες 2.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παίδες :cool:

 

Θα ήθελα για μια ακόμη φορά την πολύτιμη βοήθεια σας! Στην αρχή του καλοκαιριού με είχατε βοηθήσει παρα πολυ με την παρότρυνσή σας να ξεκινήσω την διαδικασία φορητότητας απο την Vodafone CU σε Wind F2G. Ήταν πραγματικά η καλύτερη κίνηση που έχω κάνει εδω και πάρα πολυ καιρό, όπως ανέφερα στο ανάλογο thread όλο το καλοκαίρι νόμιζα οτι ήμουν σε cheat-mode με αυτές τις χρεώσεις :p

 

Γι' αυτό ακριβώς χρειάζομαι την βοήθεια σας. Ο πατέρας μου είναι αυτή την στιγμή συνδρομητής στην Cosmote στο πρόγραμμα Cosmote Βασικό 1 - Προνομιακό εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Γενικώς δεν χρησιμοποιεί πάρα πολυ το τηλέφωνο του αλλά θέλει οπωσδήποτε να αλλάξει την σύνδεση του και να μεταφερθεί σε άλλη εταιρία γιατί τον χρέωσαν κατι για το οποίο δεν έπρεπε να χρεωθεί και ενώ επικοινώνησε μαζί τους χρησιμοποίησαν φτηνές δικαιολογίες. Επι τι ευκαιρία ψάχνει κάτι οικονομικό. Να σημειώσω εδω πέρα οτι ταξιδεύει αρκετά συχνά οπότε πρέπει να σας αναφέρω 2 χαρακτηριστικούς μήνες πληρωμής για να μου προτείνετε τι συμφέρει καλύτερα.

 

Όταν δεν ταξιδεύει έχουμε τα εξής χαρακτηριστικά (αντιγραμμένο απο τον λογαριασμό):

Πάγιο Τέλος => 7,3

Συνδιαλέξεις μεταξύ κινητών Cosmote => 1.6

Συνδιαλέξεις μεταξύ κινητών Vodafone/Wind => 2.8396

Συνδιαλέξεις με OTE/ άλλα σταθερά => 4,9624

Λοιποί προορισμοί => 0,0980

Αποστολή γραπτών Μηνυμάτων => 7.36

Ογκοχρέωση Blackberry => 5.3185*

Τέλος συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας => 2,0

Σύνολο: 37,5546 ευρώ

 

*Για αυτή την χρέωση υπήρχε η αψιμαχία. Συγκεκριμένα αυτό το χρονικό διάστημα το Blackberry δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου γι' αυτό και η χρέωση ήταν παράλογη. Τέσπα δεν έχει σημασία.

 

Λογαριασμός εφόσον έχει προηγηθεί ταξίδι στο εξωτερικό:

 

Πάγιο Τέλος => 7,3

Συνδιαλέξεις μεταξύ κινητών Cosmote => 0,4623

Συνδιαλέξεις μεταξύ κινητών Vodafone/Wind => 0,8923

Συνδιαλέξεις με OTE/ άλλα σταθερά => 5,6152

Διεθνείς συνδιαλέξεις => 0,4958

Λοιποί προορισμοί => 1,7855

Αποστολή γραπτών Μηνυμάτων => 2,62

Ογκοχρέωση Blackberry => 9,01

Συνδιαλέξεις που έγιναν απο το εξωτερικό => 24,3483

Συνδιαλέξεις που λήφθησαν στο εξωτερικό => 16,7690

Τέλος συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας => 10,0

Σύνολο: 94,3695

 

Να σημειώσω εδώ οτι δεν μπορώ να διευκρινίσω σε ποιά "Ζώνη" ταξιδεύει γιατί απο ταξίδι σε ταξίδι αλλάζει.

 

Λαμβάνοντας υπ' όψην όλο τον χρόνο αυτά τα 2 ποσά πιστεύω οτι είναι αρκετά αντιπροσωπευτικά. Τον πατέρα μου πιστεύω τον ενδιαφέρει να βρεί κάποιο πρόγραμμα σύνδεσης και όχι να χρησιμοποιήσει την φορητότητα για να μεταφερθεί σε καρτοκινητή. Βέβαια όλα είναι σχετικά, οτι μου προτείνετε θα του μεταφέρω και σίγουρα θα το ακολουθήσει.

 

Σας ευχαριστώ πάρα πολυ για την βοήθεια σας εκ των προτέρων. Συγνώμη για την έκταση της καταχώρησής μου. Να 'στε καλά!

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη απάντηση σου φίλε, απ' οτι βλέπω όμως το "Wind Flexy Zero" είναι σε όλα πιο ακριβό απο το πακέτο της Cosmote. Βέβαια δεν έχει πάγιο αλλά σε έναν λογαριασμό που θα ξεπεράσεις τα 9 ευρώ (το πάγιο της Cosmote) θα πληρώνεις περισσότερα... Χμού δεν ξέρω αν συμφέρει... Ευχαριστώ πολύ πάντως!
Link to comment
Share on other sites

Μήπως το Blackberry συνδέθηκε αυτόματα με το Ίντερνετ και κατέβασε αναβαθμίσεις για κάτι;Στην περίπτωση αυτή,δεν ευθύνεται η Cosmote!
Link to comment
Share on other sites

Συζήτηση σχετικά με τα προγράμματα συμβολαίου της WIND, τις χρεώσεις, τις επιδοτήσεις κλπ.

ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΗΣ WIND-ΧΡΕΩΝΕΙ 5 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ''ΔΩΡΕΑΝ 60 ΜΗΝΥΜΑΤΑ'' ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΖΗΤΗΣΕΙ ΩΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ!!!ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΩΝΕΙ ΚΑΙ 0,5 ΕΥΡΩ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ (My Phone)

Link to comment
Share on other sites

Προσεχετε???Κανενας ιός είναι??Λοιπόν, τα 60sms τον μήνα, είναι μια υπηρεσία που η wind σου την δίνει δωρεάν για 2 μήνες με την έναρξη του συμβολαίου σου. Σε ενημερώνουν και από το κατάστημα που έκανες το συμβόλαιο...λογικά....τώρα, αν το έκανες τηλεφωνικά, δυστυχώς δεν θα βγάλεις άκρη.
Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΩΝΕΙ ΚΑΙ 0,5 ΕΥΡΩ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ (My Phone)

Μήπως λες την υπηρεσία My Tone;Μπορείς να ακυρώσεις την υπηρεσία "Wind My Tone" μέσα από το μενού υπηρεσίων "Wind Plus".:)

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει δυνατότητα να ελέγχω τον υπολοιπόμενο χρόνο ομιλίας μου με SMS ή κλήση?

 

Η βιντεοκλησεις σε εθνικους προορισμους περιλαμβανονται στον δωρεαν χρονο?

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το Blackberry συνδέθηκε αυτόματα με το Ίντερνετ και κατέβασε αναβαθμίσεις για κάτι;Στην περίπτωση αυτή,δεν ευθύνεται η Cosmote!

 

Οχι φίλε σίγουρα δεν συνέβη κάτι τέτοιο!

Link to comment
Share on other sites

τρεχει προσφορα 100 ευρω επιπλεον στην επιδοτηση φορητοτητας προς το δικτυο wind και voda!!!

απο οτι διαβασα το thread της cosmote μελος εγραψε οτι επιπλεον 100 ευρω επιδοτηση υπαρχει και για αιτηση φορητοτητας και προς cosmote.

για τα αλλα 2 δικτυα το ξερω σιγουρα αφου περασα και απο τις 2 για να μαθω τιμες.

:cry: :whip:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

έχω μια απορία. Σκέφτομαι να αλλάξω το πρόγραμμα συμοβλαίου που έχω και να το υποβιβάσω. Έχω εξαργυρώσει κάποιους πόντους από το avantage και θα αρχίσει η εφαρμογή της έκπτωσης από τον προσεχή λογαριασμό και για 3 μήνες. Μπορώ να αλλάξω άμεσα το πρόγραμμα μου ή πρέπει να περιμένω να τελειώσει η περίοδος των 3 μηνών;

 

Υπάρχει δυνατότητα να ελέγχω τον υπολοιπόμενο χρόνο ομιλίας μου με SMS ή κλήση?

 

Η βιντεοκλησεις σε εθνικους προορισμους περιλαμβανονται στον δωρεαν χρονο?

 

 

Αν έχεις flexy στέλνεις κενό sms στο 1212

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...