Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η αδελφή μου αντιμετωπίζει εδώ κανά δυο μήνες τουλάχιστον πρόβλημα με το σήμα της NOVA στην Β. Ελλάδα, (Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Σέρρες, Ημαθία, Πιερία).

Αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα λόγω της εργασίας της που ταξιδεύει στους παραπάνω νομούς.

Αρχικά χάνει κλήσεις, καθώς πολλές φορές ο συνδρομητής που την καλεί φαίνεται σαν να το έχει το κινητό της κλειστό ή εκτός σύνδεσης και πολλές φορές επίσης καθυστερεί πολύ να λάβει μηνύματα SMS, τα λαμβάνει ώρες μετά!

Να μην πω για τα δεδομένα, τραγική κάλυψη...

Γύρισε την λειτουργία δικτύων από 5G/4G/3G/2G σε 4G/3G/2G, αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.

Θέλεις να αλλάξει δίκτυο, αλλά πως θα τεκμηριώσει το πρόβλημα ώστε να διακόψει αζημίως; 

Το συμβόλαιο της λήγει κανονικά τον Μάρτιο του 2024. 

Edited by jimmis11
Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

Η αδελφή μου αντιμετωπίζει εδώ κανά δυο μήνες τουλάχιστον πρόβλημα με το σήμα της NOVA στην Β. Ελλάδα, (Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Σέρρες, Ημαθία, Πιερία).
Αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα λόγω της εργασίας της που ταξιδεύει στους παραπάνω νομούς.
Αρχικά χάνει κλήσεις, καθώς πολλές φορές ο συνδρομητής που την καλεί φαίνεται σαν να το έχει το κινητό της κλειστό ή εκτός σύνδεσης και πολλές φορές επίσης καθυστερεί πολύ να λάβει μηνύματα SMS, τα λαμβάνει ώρες μετά!
Να μην πω για τα δεδομένα, τραγική κάλυψη...
Γύρισε την λειτουργία δικτύων από 5G/4G/3G/2G σε 4G/3G/2G, αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Θέλεις να αλλάξει δίκτυο, αλλά πως θα τεκμηριώσει το πρόβλημα ώστε να διακόψει αζημίως; 
Το συμβόλαιο της λήγει κανονικά τον Μάρτιο του 2024. 
Έχει να τραβήξει τα πάνδεινα με την νόβα. Θυμάμαι ένα μέλος εδώ μέσα που προσπαθούσε να απαλλαχθεί από την Wind και μόνο που δεν έπρεπε να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας. Άμα πέσει σε υπάλληλο που ξέρει να κάνει τη δουλειά του, έχει καλώς, αλλιώς.. Το πιο πιθανό σενάριο πάντως θα είναι να δώσουν κάποια δώρα, παροχές ίσως μετά από όλη το τράβηγμα που θα φάει με την εξυπηρέτηση για να μην φύγει από το δίκτυο. Είναι ταλαιπωρία που πρέπει να την περάσεις δλδ άμα θες να φύγεις

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, johnny_htc said:

Έχει να τραβήξει τα πάνδεινα με την νόβα. Θυμάμαι ένα μέλος εδώ μέσα που προσπαθούσε να απαλλαχθεί από την Wind και μόνο που δεν έπρεπε να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας. Άμα πέσει σε υπάλληλο που ξέρει να κάνει τη δουλειά του, έχει καλώς, αλλιώς.. Το πιο πιθανό σενάριο πάντως θα είναι να δώσουν κάποια δώρα, παροχές ίσως μετά από όλη το τράβηγμα που θα φάει με την εξυπηρέτηση για να μην φύγει από το δίκτυο. Είναι ταλαιπωρία που πρέπει να την περάσεις δλδ άμα θες να φύγεις

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Τι να τα κάνει τα δώρα φίλε μου όταν στις περιοχές που κινείται τις περισσότερες φορές δεν έχει σήμα;

Εγώ της είπα να ενημερώσει αρχικά την εταιρία ότι έχει το συγκεκριμένο πρόβλημα, υπάρχουν άλλωστε και τα μηνύματα που την ενημερώνουν για τις χαμένες κλήσεις και να ρωτήσει και το πέναλτι διακοπής.

Στην τελική αν δεν βγάλει άκρη και είναι μικρό το πέναλτι τους χαιρετάει άμεσα...

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

Τι να τα κάνει τα δώρα φίλε μου όταν στις περιοχές που κινείται τις περισσότερες φορές δεν έχει σήμα;
Εγώ της είπα να ενημερώσει αρχικά την εταιρία ότι έχει το συγκεκριμένο πρόβλημα, υπάρχουν άλλωστε και τα μηνύματα που την ενημερώνουν για τις χαμένες κλήσεις και να ρωτήσει και το πέναλτι διακοπής.
Στην τελική αν δεν βγάλει άκρη και είναι μικρό το πέναλτι τους χαιρετάει άμεσα...
Έχεις δίκιο φιλε μου. Εννοώ ότι απλά θα της κάνουν "καλόπιασμα". Αφού έχει και τα sms με τις χαμένες κλήσεις, κάτι θα μπορέσει να κάνει λογικά. Μικρό πέναλτι δε νομίζω να είναι γτ έχει αρκετούς μήνες μπροστά το συμβόλαιο. Αλλά μετά ίσως από όλη τη διαδικασία, να μπορέσει να κάνει κάποια καταγγελία στην Εεττ για κακή διευθέτηση του ζητήματος της. Απλά πιστεύω θα πάρει λίγο χρόνο όλο αυτό. Το πιο γρήγορο θα είναι η διακοπή

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, jimmis11 said:

Η αδελφή μου αντιμετωπίζει εδώ κανά δυο μήνες τουλάχιστον πρόβλημα με το σήμα της NOVA στην Β. Ελλάδα, (Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Σέρρες, Ημαθία, Πιερία).

Αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα λόγω της εργασίας της που ταξιδεύει στους παραπάνω νομούς.

Αρχικά χάνει κλήσεις, καθώς πολλές φορές ο συνδρομητής που την καλεί φαίνεται σαν να το έχει το κινητό της κλειστό ή εκτός σύνδεσης και πολλές φορές επίσης καθυστερεί πολύ να λάβει μηνύματα SMS, τα λαμβάνει ώρες μετά!

Να μην πω για τα δεδομένα, τραγική κάλυψη...

Γύρισε την λειτουργία δικτύων από 5G/4G/3G/2G σε 4G/3G/2G, αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.

Θέλεις να αλλάξει δίκτυο, αλλά πως θα τεκμηριώσει το πρόβλημα ώστε να διακόψει αζημίως; 

Το συμβόλαιο της λήγει κανονικά τον Μάρτιο του 2024. 

Εάν θέλει ας στείλει e-mail στη Nova (είναι πιο επίσημο από κλήση ή chat) και να περιγράψει το προβλημα της και να τους ζητήσει (πάντα ευγενικά) να της βρουν λύση. 

Εάν δεν της βρουν λύση, θα πρεπει να ψάχνει να βρει αλλαγές στους όρους του συμβολαίου (είναι υποχρεωμενες οι εταιρίες να τις ανακοινώνουν) ώστε να έχει το δικαίωμα να φυγει αζημίως. 

Ας δει στο συμβόλαιο της πόσο θα ειναι το πεναλτι να φυγει τώρα. Πρέπει να υπάρχει ένα πινακάκι. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Παλεύω από τον Ιανουάριο να αλλάξω ενα δορυφορικό nova σε eon smart box. Έχω επικοινωνήσει άπειρες φορες και έχω λάβει παντα μια από τις 2 απαντησεις: α) θα με καλεσουν να μου πουν τις προσφορές και δεν καλούν ποτε , β) πρέπει να παω σε κατάστημα να το κανω. Έχω παει φυσικα σε κατάστημα και με έστειλαν κατευθειαν στο 13800 οι οποίοι με ειχαν ξαναστειλει σε κατάστημα. Αυτο γινόταν νωρίτερα. Τωρα λενε την α) απάντηση. Θα με καλεσουν…. Είναι α π ί σ τ ε υ τ ο. Η τελευταία φορα που κάλεσα ηταν πριν μια εβδομάδα και υποτίθεται θα με καλούσε εξειδικευμένο τμήμα μετα από 1 μερα. 

Link to comment
Share on other sites

Παλεύω από τον Ιανουάριο να αλλάξω ενα δορυφορικό nova σε eon smart box. Έχω επικοινωνήσει άπειρες φορες και έχω λάβει παντα μια από τις 2 απαντησεις: α) θα με καλεσουν να μου πουν τις προσφορές και δεν καλούν ποτε , β) πρέπει να παω σε κατάστημα να το κανω. Έχω παει φυσικα σε κατάστημα και με έστειλαν κατευθειαν στο 13800 οι οποίοι με ειχαν ξαναστειλει σε κατάστημα. Αυτο γινόταν νωρίτερα. Τωρα λενε την α) απάντηση. Θα με καλεσουν…. Είναι α π ί σ τ ε υ τ ο. Η τελευταία φορα που κάλεσα ηταν πριν μια εβδομάδα και υποτίθεται θα με καλούσε εξειδικευμένο τμήμα μετα από 1 μερα. 

Πάρε και πες θέλω διακοπή υπηρεσίας να δούμε τι θα κάνουν τα νούμερα...



Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

 

15 ώρες πριν, jimmis11 said:

Η αδελφή μου αντιμετωπίζει εδώ κανά δυο μήνες τουλάχιστον πρόβλημα με το σήμα της NOVA στην Β. Ελλάδα, (Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Σέρρες, Ημαθία, Πιερία).

Αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα λόγω της εργασίας της που ταξιδεύει στους παραπάνω νομούς.

Αρχικά χάνει κλήσεις, καθώς πολλές φορές ο συνδρομητής που την καλεί φαίνεται σαν να το έχει το κινητό της κλειστό ή εκτός σύνδεσης και πολλές φορές επίσης καθυστερεί πολύ να λάβει μηνύματα SMS, τα λαμβάνει ώρες μετά!

Να μην πω για τα δεδομένα, τραγική κάλυψη...

Γύρισε την λειτουργία δικτύων από 5G/4G/3G/2G σε 4G/3G/2G, αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.

Θέλεις να αλλάξει δίκτυο, αλλά πως θα τεκμηριώσει το πρόβλημα ώστε να διακόψει αζημίως; 

Το συμβόλαιο της λήγει κανονικά τον Μάρτιο του 2024. 

Να γυρίσει το τηλέφωνο σε 2G. Μόνο αυτό. 

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, panos43 said:

Παλεύω από τον Ιανουάριο να αλλάξω ενα δορυφορικό nova σε eon smart box. Έχω επικοινωνήσει άπειρες φορες και έχω λάβει παντα μια από τις 2 απαντησεις: α) θα με καλεσουν να μου πουν τις προσφορές και δεν καλούν ποτε , β) πρέπει να παω σε κατάστημα να το κανω. Έχω παει φυσικα σε κατάστημα και με έστειλαν κατευθειαν στο 13800 οι οποίοι με ειχαν ξαναστειλει σε κατάστημα. Αυτο γινόταν νωρίτερα. Τωρα λενε την α) απάντηση. Θα με καλεσουν…. Είναι α π ί σ τ ε υ τ ο. Η τελευταία φορα που κάλεσα ηταν πριν μια εβδομάδα και υποτίθεται θα με καλούσε εξειδικευμένο τμήμα μετα από 1 μερα. 

Καλησπέρα σας. 

Γιατί δεν κρατάτε το δορυφόρικο έως έχει, να γίνει αλλάγη μόνο στο πρόγραμμα σε eon για να βλέπετε και σε Smart TV και σε κινητό, χωρίς να γίνει κατάργηση του δορυφόρου. 

Link to comment
Share on other sites

On 5/5/2023 at 12:22 ΜΜ, jimmis11 said:

Η αδελφή μου αντιμετωπίζει εδώ κανά δυο μήνες τουλάχιστον πρόβλημα με το σήμα της NOVA στην Β. Ελλάδα, (Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Σέρρες, Ημαθία, Πιερία).

Αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα λόγω της εργασίας της που ταξιδεύει στους παραπάνω νομούς.

Αρχικά χάνει κλήσεις, καθώς πολλές φορές ο συνδρομητής που την καλεί φαίνεται σαν να το έχει το κινητό της κλειστό ή εκτός σύνδεσης και πολλές φορές επίσης καθυστερεί πολύ να λάβει μηνύματα SMS, τα λαμβάνει ώρες μετά!

Να μην πω για τα δεδομένα, τραγική κάλυψη...

Γύρισε την λειτουργία δικτύων από 5G/4G/3G/2G σε 4G/3G/2G, αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.

Θέλεις να αλλάξει δίκτυο, αλλά πως θα τεκμηριώσει το πρόβλημα ώστε να διακόψει αζημίως; 

Το συμβόλαιο της λήγει κανονικά τον Μάρτιο του 2024. 

Καταρχάς θέλει υπομονή, όσο για Θεσσαλονίκη τυχαίνει και δουλεύω προς στο κέντρο. Το πρωί που βρισκόμουν στη δουλειά σε άκυρα χρονικά διαστήματα το κινητό έβγαινε no service ενώ είχα ενεργά δεδομένα και ξανά συνδεόταν από την αρχή. 
Μίλησα στο chat και λένε κάνουν εργασίες στο δίκτυο, συγκεκριμένα ατο Γαλλικό Ινστιτούτο στη Λεωφορο Στρατού. 

Καταρχάς ας πάρει στο 13700 να δηλώσει βλάβη στο χώρο εργασίας της(στο γραφείο της) είτε στο σπίτι αν έχει θέμα και να πει ότι χάνει κλήσεις. 
Και να ζητήσει πίστωση παγίου για όσο διάστημα έχει τη βλάβη…

Θέλει υπομονή, όρεξη και χρόνο για να ασχοληθούν. Αν ασχοληθεί ένα μήνα να παίρνει να κάνει παράπονα και να κάνει σε 2-3 διευθύνσεις που πηγαίνει συνέχεια…θα την αφήσουν. 
Αν ζητήσουν να πληρώσει penalty,κατευθείαν φορητότητα σε άλλο παροχο και καταγγελία στην ΕΕΤΤ. 
Βεβαια επειδή ανέφερες βόρεια Ελλάδα ας βγάλει ένα δεύτερο νούμερο καρτοκινητο σε άλλο παροχο να τσεκάρει αν έχει θέμα. 
 

Edited by Nikolas14

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Nikolas14 said:

Καταρχάς θέλει υπομονή, όσο για Θεσσαλονίκη τυχαίνει και δουλεύω προς στο κέντρο. Το πρωί που βρισκόμουν στη δουλειά σε άκυρα χρονικά διαστήματα το κινητό έβγαινε no service ενώ είχα ενεργά δεδομένα και ξανά συνδεόταν από την αρχή. 
Μίλησα στο chat και λένε κάνουν εργασίες στο δίκτυο, συγκεκριμένα ατο Γαλλικό Ινστιτούτο στη Λεωφορο Στρατού. 

Καταρχάς ας πάρει στο 13700 να δηλώσει βλάβη στο χώρο εργασίας της(στο γραφείο της) είτε στο σπίτι αν έχει θέμα και να πει ότι χάνει κλήσεις. 
Και να ζητήσει πίστωση παγίου για όσο διάστημα έχει τη βλάβη…

Θέλει υπομονή, όρεξη και χρόνο για να ασχοληθούν. Αν ασχοληθεί ένα μήνα να παίρνει να κάνει παράπονα και να κάνει σε 2-3 διευθύνσεις που πηγαίνει συνέχεια…θα την αφήσουν. 
Αν ζητήσουν να πληρώσει penalty,κατευθείαν φορητότητα σε άλλο παροχο και καταγγελία στην ΕΕΤΤ. 
Βεβαια επειδή ανέφερες βόρεια Ελλάδα ας βγάλει ένα δεύτερο νούμερο καρτοκινητο σε άλλο παροχο να τσεκάρει αν έχει θέμα. 
 

Σήμερα έγινε αυτό; Ήξερα ότι αναβαθμίζουν ανατολικά. Ή όντως αναβαθμίζουν κέντρο ή πάνω στην αναβάθμιση τα έριξαν όλα 

 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Gv2008 said:

Σήμερα έγινε αυτό; Ήξερα ότι αναβαθμίζουν ανατολικά. Ή όντως αναβαθμίζουν κέντρο ή πάνω στην αναβάθμιση τα έριξαν όλα 

 

Έχει την τελευταία εβδομάδα που συμβαίνει κάθε πρωί σχεδόν και σε συγκεκριμένο σημείο που αναφέρω.
 

Edited by Nikolas14

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Antonio21 said:

Καλησπέρα σας. 

Γιατί δεν κρατάτε το δορυφόρικο έως έχει, να γίνει αλλάγη μόνο στο πρόγραμμα σε eon για να βλέπετε και σε Smart TV και σε κινητό, χωρίς να γίνει κατάργηση του δορυφόρου. 

Θέλω να έχω το smart box γιατί η τηλεοραση δεν είναι smart.

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, Nikolas14 said:

Καταρχάς θέλει υπομονή, όσο για Θεσσαλονίκη τυχαίνει και δουλεύω προς στο κέντρο. Το πρωί που βρισκόμουν στη δουλειά σε άκυρα χρονικά διαστήματα το κινητό έβγαινε no service ενώ είχα ενεργά δεδομένα και ξανά συνδεόταν από την αρχή. 
Μίλησα στο chat και λένε κάνουν εργασίες στο δίκτυο, συγκεκριμένα ατο Γαλλικό Ινστιτούτο στη Λεωφορο Στρατού. 

Καταρχάς ας πάρει στο 13700 να δηλώσει βλάβη στο χώρο εργασίας της(στο γραφείο της) είτε στο σπίτι αν έχει θέμα και να πει ότι χάνει κλήσεις. 
Και να ζητήσει πίστωση παγίου για όσο διάστημα έχει τη βλάβη…

Θέλει υπομονή, όρεξη και χρόνο για να ασχοληθούν. Αν ασχοληθεί ένα μήνα να παίρνει να κάνει παράπονα και να κάνει σε 2-3 διευθύνσεις που πηγαίνει συνέχεια…θα την αφήσουν. 
Αν ζητήσουν να πληρώσει penalty,κατευθείαν φορητότητα σε άλλο παροχο και καταγγελία στην ΕΕΤΤ. 
Βεβαια επειδή ανέφερες βόρεια Ελλάδα ας βγάλει ένα δεύτερο νούμερο καρτοκινητο σε άλλο παροχο να τσεκάρει αν έχει θέμα. 
 

Έχει και δεύτερη sim, εταιρικό Cosmote το οποίο δουλεύει άψογα.

Το Nova είναι το προσωπικό της και λόγω αυτού του προβλήματος αναγκάζεται να χρησιμοποιεί το εταιρικό και για τις προσωπικές της κλήσεις και μηνύματα αλλά δημιουργήθηκε θέμα με την δουλειά της... 

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jimmis11 said:

Έχει και δεύτερη sim, εταιρικό Cosmote το οποίο δουλεύει άψογα.

Το Nova είναι το προσωπικό της και λόγω αυτού του προβλήματος αναγκάζεται να χρησιμοποιεί το εταιρικό και για τις προσωπικές της κλήσεις και μηνύματα αλλά δημιουργήθηκε θέμα με την δουλειά της... 

Ναι κατάλαβα, το εταιρικό της είναι περιορισμένο μάλλον… 

Ας κοιτάξει να πάει προς Vodafone μεριά, στην επαρχια είναι κάπως καλύτερη από Nova αλλά στην Θεσσαλονίκη μέσα έχει θεματα σε στενά ενώ στους κεντρικούς είναι οκ.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, panos43 said:

Θέλω να έχω το smart box γιατί η τηλεοραση δεν είναι smart.

Κατανοητό. 

Προσωπικά πάντως smart Box που δεν έχει wi fi δεν θα προτιμούσα. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Antonio21 said:

Κατανοητό. 

Προσωπικά πάντως smart Box που δεν έχει wi fi δεν θα προτιμούσα. 

 

 

Το ΕΟΝ smart box δεν εχει Wi-Fi? 

Link to comment
Share on other sites

On 6/5/2023 at 1:40 ΜΜ, Nikolas14 said:

Καταρχάς θέλει υπομονή, όσο για Θεσσαλονίκη τυχαίνει και δουλεύω προς στο κέντρο. Το πρωί που βρισκόμουν στη δουλειά σε άκυρα χρονικά διαστήματα το κινητό έβγαινε no service ενώ είχα ενεργά δεδομένα και ξανά συνδεόταν από την αρχή. 
Μίλησα στο chat και λένε κάνουν εργασίες στο δίκτυο, συγκεκριμένα ατο Γαλλικό Ινστιτούτο στη Λεωφορο Στρατού. 

Καταρχάς ας πάρει στο 13700 να δηλώσει βλάβη στο χώρο εργασίας της(στο γραφείο της) είτε στο σπίτι αν έχει θέμα και να πει ότι χάνει κλήσεις. 
Και να ζητήσει πίστωση παγίου για όσο διάστημα έχει τη βλάβη…

Θέλει υπομονή, όρεξη και χρόνο για να ασχοληθούν. Αν ασχοληθεί ένα μήνα να παίρνει να κάνει παράπονα και να κάνει σε 2-3 διευθύνσεις που πηγαίνει συνέχεια…θα την αφήσουν. 
Αν ζητήσουν να πληρώσει penalty,κατευθείαν φορητότητα σε άλλο παροχο και καταγγελία στην ΕΕΤΤ. 
Βεβαια επειδή ανέφερες βόρεια Ελλάδα ας βγάλει ένα δεύτερο νούμερο καρτοκινητο σε άλλο παροχο να τσεκάρει αν έχει θέμα. 
 

Συμφωνώ. 

Υπομονή και συνεχώς δήλωση με τα προβληματικά σημεία, ξανά και ξανά (μαζί με την απειλή καταγγελίας). Όταν καταφέρει πλέον και έχει αποδέσμευση, ίσως χρειαστεί και η καταγγελία γιατί θα ξεχάσουν το "ατελώς". 

Επίσης ίσως να ήταν  φρόνιμο, να γίνει καρτοκινητή μέχρι να αποφασίσει/κατασταλάξει στο δίκτυο που της καλύπτει τις ανάγκες και πέσει και καμιά καλή προσφορά (με συνδυασμό ή όχι). 

Μη βιαστεί για το επόμενο της συμβόλαιο. 

Αντί για ατελώς διακοπή ας ζητήσει να γίνει αρχικά f2g μέχρι να δει τι θα κάνει! 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, andreasomageiras said:

Συμφωνώ. 

Υπομονή και συνεχώς δήλωση με τα προβληματικά σημεία, ξανά και ξανά (μαζί με την απειλή καταγγελίας). Όταν καταφέρει πλέον και έχει αποδέσμευση, ίσως χρειαστεί και η καταγγελία γιατί θα ξεχάσουν το "ατελώς". 

Επίσης ίσως να ήταν  φρόνιμο, να γίνει καρτοκινητή μέχρι να αποφασίσει/κατασταλάξει στο δίκτυο που της καλύπτει τις ανάγκες και πέσει και καμιά καλή προσφορά (με συνδυασμό ή όχι). 

Μη βιαστεί για το επόμενο της συμβόλαιο. 

Αντί για ατελώς διακοπή ας ζητήσει να γίνει αρχικά f2g μέχρι να δει τι θα κάνει! 

Όχι, ας πάει στο CU ή σε καρτοκινητο κοσμοτε. 
Αν δεν την καλύπτει σε σπίτι και χώρο εργασίας για εμένα ας φύγει. 
Το ίδιο εκανα και εγώ με την Vodafone και ησύχασα. 

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

On 5/5/2023 at 12:22 ΜΜ, jimmis11 said:

Η αδελφή μου αντιμετωπίζει εδώ κανά δυο μήνες τουλάχιστον πρόβλημα με το σήμα της NOVA στην Β. Ελλάδα, (Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Σέρρες, Ημαθία, Πιερία).

Αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα λόγω της εργασίας της που ταξιδεύει στους παραπάνω νομούς.

Αρχικά χάνει κλήσεις, καθώς πολλές φορές ο συνδρομητής που την καλεί φαίνεται σαν να το έχει το κινητό της κλειστό ή εκτός σύνδεσης και πολλές φορές επίσης καθυστερεί πολύ να λάβει μηνύματα SMS, τα λαμβάνει ώρες μετά!

Να μην πω για τα δεδομένα, τραγική κάλυψη...

Γύρισε την λειτουργία δικτύων από 5G/4G/3G/2G σε 4G/3G/2G, αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.

Θέλεις να αλλάξει δίκτυο, αλλά πως θα τεκμηριώσει το πρόβλημα ώστε να διακόψει αζημίως; 

Το συμβόλαιο της λήγει κανονικά τον Μάρτιο του 2024. 

Δεν γνωρίζω αν είναι το ίδιο, αλλά είχα αντίστοιχο πρόβλημα (και πολλοί γνωστοί μου) και η λύση ήταν να ενεργοποιήσουμε το volte καθώς δεν ήταν ενεργοποιημενο από τη Νόβα. Ο λόγος είναι ότι έχουν καταργηθεί τα δίκτυα 3g,οπότε αν δεν έχει καλό σήμα 5g, 4g, ουσιαστικά γυρνούσε στο 2g, αλλά η συσκευή δεν κρατούσε σταθερά και κοβόταν η σύνδεση συνεχώς. Η άλλη προσωρινή επιλογή είναι, όπως είπε και κάποιος άλλος, να γυρίσει στο 2g μόνο. 

Edited by nikotsal
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για των βοήθεια σας παιδιά.

Η λύση του να γυρίσει μόνιμα σε 2g δεν την βρίσκω σωστή λόγω ότι έτσι δεν θα έχει τα δεδομένα, (viber, messenger) που επίσης χρησιμοποιεί για την προσωπική της επικοινωνία.

Έχει ήδη ενεργοποιημένα τα VoLTE / VoWiFi.

Στην τελική όταν μια εταιρία δεν μπορεί να σου προσφέρει αυτά για τα οποία την πληρώνεις ανελλιπώς και δεν μπορεί να κάνει κάτι ώστε να διορθωθεί αυτό, τότε το πιο τίμιο είναι να σου δοθεί η δυνατότητα να αποχωρήσεις ατελώς. 

Σε κάθε περίπτωση έστειλε το Σαββατοκύριακο mail με τα παράπονα της, αναλύοντας και το πρόβλημα που υπάρχει, προειδοποιώντας τους πως αν δεν υπάρξει λύση θα καταγγείλει την σύμβαση μονομερώς ζητώντας να αποχωρήσει ατελώς.

Αναμένει απάντηση...

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

Κοιταξε,εγώ με 2g (edge) λαμβάνω άμεσα ή έστω και με μικρη καθυστέρηση  τα μηνύματα κειμένου (viber) ή ακόμα και απλά email χωρις συννημένα... Βέβαια παίζει ρόλο ακόμα και το 2G σε τι κατάσταση είναι στην περιοχή γιατί αν γυρίζει στο απλό g σαφώς δουλειά δεν γίνεται δεν υπάρχουν καθόλου δεδομένα εκεί... Εντάξει για σερφάρισμα εννοείται ότι δεν ενδείκνυται ούτε το edge...

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, kmpatra said:

Κοιταξε,εγώ με 2g (edge) λαμβάνω άμεσα ή έστω και με μικρη καθυστέρηση  τα μηνύματα κειμένου (viber) ή ακόμα και απλά email χωρις συννημένα... Βέβαια παίζει ρόλο ακόμα και το 2G σε τι κατάσταση είναι στην περιοχή γιατί αν γυρίζει στο απλό g σαφώς δουλειά δεν γίνεται δεν υπάρχουν καθόλου δεδομένα εκεί... Εντάξει για σερφάρισμα εννοείται ότι δεν ενδείκνυται ούτε το edge...

Οι ειδοποιήσεις σε iPhone έρχονται, δηλαδή ένα μήνυμα κειμένου αλλά ως εκεί. 
 

55 minutes ago, jimmis11 said:

Ευχαριστώ πολύ για των βοήθεια σας παιδιά.

Η λύση του να γυρίσει μόνιμα σε 2g δεν την βρίσκω σωστή λόγω ότι έτσι δεν θα έχει τα δεδομένα, (viber, messenger) που επίσης χρησιμοποιεί για την προσωπική της επικοινωνία.

Έχει ήδη ενεργοποιημένα τα VoLTE / VoWiFi.

Στην τελική όταν μια εταιρία δεν μπορεί να σου προσφέρει αυτά για τα οποία την πληρώνεις ανελλιπώς και δεν μπορεί να κάνει κάτι ώστε να διορθωθεί αυτό, τότε το πιο τίμιο είναι να σου δοθεί η δυνατότητα να αποχωρήσεις ατελώς. 

Σε κάθε περίπτωση έστειλε το Σαββατοκύριακο mail με τα παράπονα της, αναλύοντας και το πρόβλημα που υπάρχει, προειδοποιώντας τους πως αν δεν υπάρξει λύση θα καταγγείλει την σύμβαση μονομερώς ζητώντας να αποχωρήσει ατελώς.

Αναμένει απάντηση...

Ας πάρει στο 13700 και να ζητήσει να μιλήσει με έναν τεχνικό. Και να δώσει συγκεκριμένες διευθύνσεις που έχει θέμα να καταγραφεί. 
Στα email δεν απαντάνε δυστυχώς…

 

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...