Jump to content

jimmis11

Members
  • Δημοσιεύσεις

    263
  • Εγγραφή

  • Days Won

    1
  • Αξιολογήσεις

    100%

1 Follower

About jimmis11

  • Ημ. Γέννησης 11/02/1974

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

jimmis11's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

12

Φήμη

  1. Τελικά η Twin SIM είναι διαθέσιμη για ιδιώτες και είναι με χρέωση ή χωρίς χρέωση; Στο site της Cosmote την έχουν στη κατηγορία "Επιχειρήσεις"...
  2. Τα δικά μου συμπεράσματα είναι τα εξής: 1) Ότι οι τιμές τραβάνε την ανηφόρα, κάθε πέρυσι και καλύτερα... 2) Φτάσαμε στα 200MP, ποιος ο λόγος, μήπως για να δικαιολογούνται οι απίστευτα υψηλές τιμές ή μήπως θα φτιάχνουμε πόστερ από τις φωτογραφίες του κινητού; Άσε που θα γεμίζει και πιο γρήγορα η ROM. 3) Δεν τους φτάνει που κέρδισαν χρήματα από το γεγονός ότι το πακέτο δεν περιλαμβάνει φορτιστή και τον αγοράζουμε έξτρα... τάχα για οικολογικούς σκοπούς, κλάιν μάιν μετά συγχωρήσεως. 4) Γιατί Κα Samsung από 12/256 μας πας σε 8/256 και στην ουσία προσπαθείς να μας αναγκάσεις να το προπαραγγείλουμε αν θέλουμε να πάρουμε στα 1500€ την έκδοση 12/512, γιατί μετά τις 17/2 θα το πληρώσουμε σχεδόν 200€ ακριβότερα;;; αυτά για αρχή, αν θυμηθώ κάτι άλλο θα επανέλθω...
  3. Ναι, έχω ΕΟΝ+ δορυφορικό. Δεν το γνώριζα, πίστευα πως είναι προσωρινή έλλειψη της εφαρμογής, λόγω ενοποίησης.
  4. Υπάρχουν αλλαγές παιδιά, επιτέλους προστέθηκαν στην εφαρμογή επιλογές διαχείρισης συσκευών για τους συνδρομητές ΕΟΝ τηλεόρασης που μέχρι σήμερα μπορούσαν να διαχειριστούν μόνο μέσω του NOVA account στο web.
  5. Μέχρι και σήμερα καμία αναβάθμιση της εφαρμογής NOVA για Android, ώστε οι πελάτες μόνο τηλεόρασης, (εγώ για παράδειγμα έχω EON+ δορυφορικό), να μπορούν να διαχειρίζονται τις συσκευές τους...
  6. Εγώ πολύ φοβάμαι πως το επόμενο διάστημα θα δούμε αυξήσεις αντί μειώσεις στις τιμές των προγραμμάτων, άλλωστε όλες οι εταιρίες έχουν ψιλά γράμματα ή καλά κρυμμένους όρους ώστε στο τέλος να μην μπορείς να βγάλεις εύκολα άκρη. Ψάχνεις για ποιος έχει τις καλύτερες τιμές σε προγράμματα με απεριόριστα δεδομένα και όταν πας στις ιστοσελίδες τους βλέπεις τα προγράμματα και μετά από κάτω ακολουθούν ένα κατεβατό με διευκρινήσεις. Όχι πολιτική ορθής χρήσης δεδομένων, όχι η τιμή είναι μόνο για όσους συνδιάζουν κινητό & σταθερό, όχι μετά τον 12 μήνα σε 24 μηνο συμβόλαιο η τιμή αναπροσαρμόζεται έως 1,5€ πάνω λόγω πληθωρισμού κι άλλα ευτράπελα...
  7. Προς πληροφόρηση της κοινότητας. Πριν λίγο ολοκλήρωσα την συνομιλία μου με εκπρόσωπο της NOVA σχετικά με το θέμα της πληρωμής λογαριασμού κινητού μέσω πάγιας εντολής, ο οποίος με ενημέρωσε πως από τις 16/01/2023 θα ξεκινήσουν να εκτελούνται όλες οι πάγιες εντολές, συνεπώς δεν απαιτείται κάποια ενέργεια από μέρους μου. Εγώ πάντως καλού - κακού αποθήκευσα την συνομιλία μας για παν ενδεχόμενο...
  8. Το ελπίζω, εγώ πάντως με την τράπεζα που μίλησα μου είπαν να μιλήσω με την εταιρία σχετικά με την πληρωμή του συγκεκριμένου λογαριασμού! Προσπαθώ να συνομιλήσω και με την εταιρία μέσω chat στην ιστοσελίδα τους, αλλά απ' ότι φαίνεται θα βραδιάσουμε, έχω ανοίξει την συνομιλία εδώ και μία ώρα και ακόμη δεν έχει απαντήσει κάποιος εκπρόσωπός τους... Πιάσε το αυγό και κούρευτο...
  9. Είναι κι αυτό μια επιλογή. Τότε τι έγραφαν στις ερωτήσεις - απαντήσεις σχετικά με την ενοποίηση, πως δεν χρειάζεται καμία ενέργεια από τους πελάτες, όσον αφορά τις πάγιες εντολές;
  10. Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση σου στο ερώτημά μου. Αυτή η ημερομηνία αναφέρθηκε κάπου, πως αναφέρεις συγκεκριμένα την 16/1;
  11. Καλημέρα. Έχω έναν λογαριασμό κινητού WIND, (πλέον NOVA), ο οποίος έληξε στις 10/01, στον οποίο είχα δώσει πάγια εντολή μέσω Web Banking της ALPHA και πληρωνόταν κανονικά. Βλέπω σήμερα πως ο τελευταίος λογαριασμός ακόμη παραμένει ανεξόφλητος, παρόλο που στις πάγιες εντολές μέσα στο Web Banking φαίνεται να έχει αλλάξει αυτόματα η επιλογή, (επωνυμία) της συγκεκριμένης εντολής. Έχει κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα, να ανησυχήσω ή μήπως όλο αυτό οφείλετε στην όλη αναστάτωση της ενοποίησης και κάποια στιγμή θα εξοφληθεί; Μήπως φταίει το γεγονός ότι την πάγια εντολή την έδωσα στην τράπεζα μου και όχι στην εταιρία;
  12. Ναι, μετά το πέρας του Event θα πατήσουν το κουμπί και θα βγει μία χοντρή! Αν βγει σήμερα πάντως θα είναι κατόρθωμα και σίγουρα θα έχει πολλές ελλείψεις...
  13. Εγώ έτσι όπως τα βλέπω τα πράγματα δεν πιστεύω να "ανέβει" η πλήρης λειτουργική ιστοσελίδα τους σήμερα. Σχεδόν 2 χρόνια μετά την εξαγορά της WIND από την United Group και μετά από το απίστευτο μπαράζ διαφημίσεων σχετικά με την νέα NOVA όλες τις προηγούμενες ημέρες των εορτών, θα έπρεπε να είχε ανέβει "χθες" η ιστοσελίδα τους...
  14. Η αγγελία έχει ολοκληρωθεί

    • Πώληση
    • Μεταχειρισμένο
    Πωλείται το κινητό του τίτλου, σαν ΑΘΙΚΤΟ, σε ΑΨΟΓΗ κατάσταση, από ΠΛΑΙΣΙΟ 13/07/2022, (αγορασμένο με τιμολόγιο), θα δοθεί αντίγραφο για την εγγύηση. Με τζαμάκι και θήκη από το πρώτο δευτερόλεπτο. Μαζί δίνονται 3 θήκες σιλικόνης, διάφανη & μπλε (μαλακές) & μαύρη (σκληρή), καθώς επίσης και γνήσιος φορτιστής λευκός. Το κινητό έχει υγεία μπαταρίας 100% και χρησιμοποιήθηκε υπερ-ελάχιστα εντός σπιτιού, σχεδόν αποκλειστικά για DATA! Συναλλαγή κατά προτίμηση από Θεσσαλονίκη για έλεγχο - επιβεβαίωση των παραπάνω αναγραφόμενων.

    950 €

    Thessaloniki - GR

  15. Σας ευχαριστώ πολύ, ήσασταν απόλυτα κατανοητοί! Να τολμήσω να ρωτήσω και για τζαμάκι; Ο γιος μου δεν το θέλει με τίποτα, εγώ πάλι έχω μάθει πως το κινητό μόλις βγει από το κουτί δεν δουλεύει χωρίς τζαμάκι ούτε λεπτό. Τώρα βέβαια ο σκοπός είναι να μην πέσει, γιατί αλλιώς σκούρα τα πράγματα, με ή χωρίς τζαμάκι. Φοβάμαι να το ρισκάρω...
×
×
  • Create New...