Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ο μόνος τρόπος να πάρεις περισσότερα είναι η Online ανανέωση.

Με κάρτα από περίπτερο πέρνεις τα λιγώτερα.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά δεν λογαριάζεται ως on line ανανέωση, οπότε ίσως δεν έχει διαφορά.

 

Ο μόνος τρόπος να πάρεις περισσότερα είναι η Online ανανέωση.

Με κάρτα από περίπτερο πέρνεις τα λιγώτερα.

 

Σας ευχαριστώ και τους δύο. :) Κατάστημα πήγαινα παλιότερα, γιατί έβαζα κάτω από 10€. Τώρα, που βάζω 10, δε βλέπω το λόγο. Και να περιμένω την εξυπηρέτηση από τους υπέροχους υπαλλήλους..

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Το μεσημέρι άνοιξα τα δεδομένα για το f2g να τεστάρω με speedtest νέα κεραία 3g που ενεργοποιηθηκε στην περιοχή μου με το αντίστοιχο αντίτιμο του 1 ευρώ φυσικά αφού έχω πολύ καιρό να βάλω κάρτα ή πακέτο. Έχουν περάσει 5 ώρες απο τότε, έκανα το τεστ, σύμφωνα με τον μετρητή του κινητού καταναλωσα περίπου 8 mb, αλλά ούτε μήνυμα για την χρέωση μου ήρθε ακόμα, ούτε έχει αφαιρεθεί το ευρώ απο το υπόλοιπο μου. Τι περίμεναν δηλαδή, να δουν αν θα ξεχαστω να φάω όλο το υπόλοιπο;;; Στην Vodafone μόλις φτάσω στο 80-90% της χρήσης έρχεται σχεδόν αμέσως μήνυμα για να μην ξεφύγω...

Συσκευή: Realme 8 5G 4/64 GB

Carriers: 🟢 Cosmote - 🔴 Nova

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ και τους δύο. :) Κατάστημα πήγαινα παλιότερα, γιατί έβαζα κάτω από 10€. Τώρα, που βάζω 10, δε βλέπω το λόγο. Και να περιμένω την εξυπηρέτηση από τους υπέροχους υπαλλήλους..

Σε καταστημα όταν βάλεις 10 ευρώ παίρνεις δωρεαν 1gb internet και (κρατώντας σου 0.30 ευρώ) παίρνεις και 120' προς σταθερά ή προς κινητά wind/q (οτι απο τα δυο διαλέξεις).

Απο περίπτερο δεν παίρνεις τίποτα απο τα δυο.

Good enough reasons?

:D

Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8)
Link to comment
Share on other sites

Το μεσημέρι άνοιξα τα δεδομένα για το f2g να τεστάρω με speedtest νέα κεραία 3g που ενεργοποιηθηκε στην περιοχή μου με το αντίστοιχο αντίτιμο του 1 ευρώ φυσικά αφού έχω πολύ καιρό να βάλω κάρτα ή πακέτο. Έχουν περάσει 5 ώρες απο τότε, έκανα το τεστ, σύμφωνα με τον μετρητή του κινητού καταναλωσα περίπου 8 mb, αλλά ούτε μήνυμα για την χρέωση μου ήρθε ακόμα, ούτε έχει αφαιρεθεί το ευρώ απο το υπόλοιπο μου. Τι περίμεναν δηλαδή, να δουν αν θα ξεχαστω να φάω όλο το υπόλοιπο;;; Στην Vodafone μόλις φτάσω στο 80-90% της χρήσης έρχεται σχεδόν αμέσως μήνυμα για να μην ξεφύγω...

 

Τί λες;

Βάλαν 3G στον Αποκόρωνα;

 

Μπορείς σε παρακαλώ να κατεβάσεις , όταν μπορέσεις και διαθέτεις ΜΒ μη χρεωθείς, το app Network Signal Info από Android κινητό να μου πεις ποιά κεραία έχει αυτή τη στιγμή 3G; Η 20137 (Βρύσσες) που πριν 1 βδομάδα "έβγαζε" μόνο G ή η 50137 (Γιωργιούπολη) που είχε μόνο Edge;

 

Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων. Όποτε μπορέσεις.

Edited by jimmiss
Link to comment
Share on other sites

Το μεσημέρι άνοιξα τα δεδομένα για το f2g να τεστάρω με speedtest νέα κεραία 3g που ενεργοποιηθηκε στην περιοχή μου με το αντίστοιχο αντίτιμο του 1 ευρώ φυσικά αφού έχω πολύ καιρό να βάλω κάρτα ή πακέτο. Έχουν περάσει 5 ώρες απο τότε, έκανα το τεστ, σύμφωνα με τον μετρητή του κινητού καταναλωσα περίπου 8 mb, αλλά ούτε μήνυμα για την χρέωση μου ήρθε ακόμα, ούτε έχει αφαιρεθεί το ευρώ απο το υπόλοιπο μου. Τι περίμεναν δηλαδή, να δουν αν θα ξεχαστω να φάω όλο το υπόλοιπο;;; Στην Vodafone μόλις φτάσω στο 80-90% της χρήσης έρχεται σχεδόν αμέσως μήνυμα για να μην ξεφύγω...

 

Μόλις περάσουν οι 24 ώρες σου έρχεται το μήνυμα και γίνεται η χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις περάσουν οι 24 ώρες σου έρχεται το μήνυμα και γίνεται η χρέωση.

έκτός αν σε αυτές τις 24 ώρες βάλεις πακέτο δεδομένων (πχ 5€ 1gb η βάλεις κάρτα 5€ και ενεργοποιήσεις mb από win n log on ή κάτι τέτοιο) οπότε και γλιτώνεις την χρέωση 1€. :cool:

Αν και δεν είμαι σίγουρος ότι είναι 24 ώρες ή μέχρι τις 24:00 το βράδυ.. :confused:

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

Εδώ λέει ξεκάθαρα τι ισχύει με το Mobile Internet Daily:

 

ΧΡΕΩΣΕΙΣ/ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

 

Με την πρώτη είσοδο από το κινητό σου σε κάποια σελίδα Internet, ενεργοποιείται το Mobile Internet Daily, ξεκινά η χρέωση του €1 και εξασφαλίζεις έτσι 20ΜΒ για πλοήγηση στο Internet έως τις 4 π.μ. για συνδρομητές συμβολαίου (ιδιώτες και εταιρικούς) ή έως τις 00:00 της ίδιας ημέρας για συνδρομητές καρτοκινητής (F2G, Q Card & WIND CARD to ALL) / καρτοσύνδεσης & WIND to ALL.

 

Σε περίπτωση που ξεπεράσεις τα 20MB εντός ημέρας χρήσης, δεν σταματάει η δυνατότητα πλοήγησής σου στο Internet, καθώς με άλλο €1 έχεις επιπλέον 20ΜΒ!

 

Όταν καταναλωθούν τα 20ΜΒ θα ενημερωθείς σε μία ημέρα αν είσαι συνδρομητής Καρτοκινητής (F2G, Q Card & WIND CARD to ALL) / Καρτοσύνδεσης & WIND to ALL (χωρίς ενσωματωμένη χρήση Internet).

 

Πηγή:

https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/kiniti/mobile-internet/mobile-internet-daily/

Link to comment
Share on other sites

Σε καταστημα όταν βάλεις 10 ευρώ παίρνεις δωρεαν 1gb internet και (κρατώντας σου 0.30 ευρώ) παίρνεις και 120' προς σταθερά ή προς κινητά wind/q (οτι απο τα δυο διαλέξεις).

Απο περίπτερο δεν παίρνεις τίποτα απο τα δυο.

Good enough reasons?

:D

 

Καλό το 1gb, αλλά δε θες να πας στο εδώ κατάστημα της wind.. :lol: Ειδικά πρωινές ώρες..

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά σε όλους. Πριν 2 μήνες μετά από μηνύματα που έπαιρνα είχα ενεργοποιήσει το πακέτο 1500 λεπτά και 1500 MB . Τώρα αυτό το πακέτο μετά από 2 μήνες αν θέλω να το ενεργοποιησω ισχύει η προσφορά ; Δεν εχω πάρει κανένα μήνυμα και σκέφτηκα μήπως το εκοψε ή wind με το νέο έτος
Link to comment
Share on other sites

Τί λες;

Βάλαν 3G στον Αποκόρωνα;

 

Μπορείς σε παρακαλώ να κατεβάσεις , όταν μπορέσεις και διαθέτεις ΜΒ μη χρεωθείς, το app Network Signal Info από Android κινητό να μου πεις ποιά κεραία έχει αυτή τη στιγμή 3G; Η 20137 (Βρύσσες) που πριν 1 βδομάδα "έβγαζε" μόνο G ή η 50137 (Γιωργιούπολη) που είχε μόνο Edge;

 

Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων. Όποτε μπορέσεις.

 

Το speedtest που έκανα στο σπίτι μου στον πάνω όροφο που έπιανε 3g μου έδειχνε την κεραία στο Γεράνι Ρεθύμνου και ταχύτητα 1,5 Mbps αλλά μόλις έβγαινα από το δωμάτιο που βλέπει προς Ρέθυμνο το έχανε. Θα κάνω μια βόλτα το πρωί που θα σχολασω απο την δουλειά από Βρύσες και Γεωργιουπολη να δω αν έχει αλλάξει κάτι και απο εκεί αλλά για speedtest μάλλον απο βδομάδα που θα βάλω κάρτα. Ότι νεότερο θα σας ενημερώσω...

Συσκευή: Realme 8 5G 4/64 GB

Carriers: 🟢 Cosmote - 🔴 Nova

Link to comment
Share on other sites

Το speedtest που έκανα στο σπίτι μου στον πάνω όροφο που έπιανε 3g μου έδειχνε την κεραία στο Γεράνι Ρεθύμνου και ταχύτητα 1,5 Mbps αλλά μόλις έβγαινα από το δωμάτιο που βλέπει προς Ρέθυμνο το έχανε. Θα κάνω μια βόλτα το πρωί που θα σχολασω απο την δουλειά από Βρύσες και Γεωργιουπολη να δω αν έχει αλλάξει κάτι και απο εκεί αλλά για speedtest μάλλον απο βδομάδα που θα βάλω κάρτα. Ότι νεότερο θα σας ενημερώσω...

 

Σε ευχαριστώ.

Αρκετά μακριά πέφτει το Γεράνι από Αποκόρωνα. Άσε που στο Γεράνι είχε από πριν 3G.

Το app Network Signal Info τρεχει και χωρίς να έχεις ανοιχτά δεδομένα (άρα χωρίς χρέωση από Wind).

 

Αν μπορείς, κάνε μου τη χάρη και τρέξτο στο κινητό που έχεις τη sim της Wind να μου πεις αν Γιωργιούπολη-Βρύσσες έχει καμια UMTS κεραία

ή τα πράματα έχουν όπως πριν: Όλος ο Αποκόρωνας από την 20137 G.

 

Σε ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Το speedtest που έκανα στο σπίτι μου στον πάνω όροφο που έπιανε 3g μου έδειχνε την κεραία στο Γεράνι Ρεθύμνου και ταχύτητα 1,5 Mbps αλλά μόλις έβγαινα από το δωμάτιο που βλέπει προς Ρέθυμνο το έχανε. Θα κάνω μια βόλτα το πρωί που θα σχολασω απο την δουλειά από Βρύσες και Γεωργιουπολη να δω αν έχει αλλάξει κάτι και απο εκεί αλλά για speedtest μάλλον απο βδομάδα που θα βάλω κάρτα. Ότι νεότερο θα σας ενημερώσω...

 

 

 

Καπως ετσι,σε συγκεκριμενο προσανατολισμο στο κιοσκι πιανω 3G με την Q.Ολο αυτο στη Λεπτοκαρυα Πιεριας οπου εχει 3G(εγω ειμαι λιγο εξω απο το χωριο).Αμα χασει προσανατολισμο παει σε G.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited

Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Καπως ετσι,σε συγκεκριμενο προσανατολισμο στο κιοσκι πιανω 3G με την Q.Ολο αυτο στη Λεπτοκαρυα Πιεριας οπου εχει 3G(εγω ειμαι λιγο εξω απο το χωριο).Αμα χασει προσανατολισμο παει σε G.

 

Τυχερός είσαι που (έστω και έτσι με το κινητό "στη βροχή" και κατάλληλη θέση και προσανατολισμό του κινητού) έχεις 3G.

 

Σε μας στον Αποκόρωνα:

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6481353#post6481353

 

Αμήν και πότε και εδώ:

 

http://i66.tinypic.com/2ekkoib.png

 

Να μη χρειάζεται να ψάχνεις σε ποιά θέση στο πεζούλι έξω στη βροχή θα "πιάσει" Edge με 0,20Mbps.

http://www.speedtest.net/result/4961224313.png

 

όταν η άλλη έχει 4G

http://www.speedtest.net/result/4961251961.png

 

και η κόκκινη 3G

http://www.speedtest.net/result/4961003469.png

 

Ενώ και παντού αλλού G!!

 

http://i68.tinypic.com/2e5768y.png

 

Να γιατί δε θα ανεχτώ το 3μηνο υπολοίπου "κάρτας" από τη Wind: Έφυγα και στο Χαμόγελο του παιδιού ό,τι υπάρχει...

 

Λίγο ακόμα υπομονή, αν είναι (άλλη μια φορά) να την πιστέψουμε.

Link to comment
Share on other sites

Τυχερός είσαι που (έστω και έτσι με το κινητό "στη βροχή" και κατάλληλη θέση και προσανατολισμό του κινητού) έχεις 3G.

 

Σε μας στον Αποκόρωνα:

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6481353#post6481353

 

παιδια οτι και να λεμε η wind ειναι για κλοτσιες στο 3g egv μενω αττικη και δεν εχω τι να λεμε τωρα

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς πρέπει πασει θυσία να έχει πρώτα σήμα η Αττική και μετα η υπόλοιπη ελλαδα ( η επαρχία δηλαδη).οποτε δεν έχει καμια αξία η βελτίωση στα χωριά....τι να λέμε τωρα

[sIGPIC][/sIGPIC]

Άραχθος-Λίμνη Πουρναρίου

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς πρέπει πασει θυσία να έχει πρώτα σήμα η Αττική και μετα η υπόλοιπη ελλαδα ( η επαρχία δηλαδη).οποτε δεν έχει καμια αξία η βελτίωση στα χωριά....τι να λέμε τωρα

 

εσυ αν ειχες μια εταιρεια που θα εδινες σημασια στους 100 πελατες η στους 10000 πελατες ?

 

οι εταιρειες βλεπουν μονο το κερδος φιλε δυστηχως αυτη ειναι η αληθεια

Link to comment
Share on other sites

Πειτε μου λιγο την απενεργοποιηση τηλεφωνητη σε F2G(η καρτα ειναι σε απλο τηλεφωνο).

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited

Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Για να απενεργοποιησεις τον τηλεφωνητη πληκτρολογησε ##002#

 

 

 

Ευχαριστω,στη συσκευη το κανω;

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited

Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Εγω μενω Αττικη (πλατεια Αττικης-Αγιος Παντελεήμων, πιο Αττικη δεν γίνεται :p) και εχει φουλ 4G σε πια Αττικη μενετε ρε παιδια που δεν εχει ουτε 3G?
Link to comment
Share on other sites

Εγω μενω Αττικη (πλατεια Αττικης-Αγιος Παντελεήμων, πιο Αττικη δεν γίνεται :p) και εχει φουλ 4G σε πια Αττικη μενετε ρε παιδια που δεν εχει ουτε 3G?

 

δυτικα προαστια βονταφον 4g wind τιποτα χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Μήπως τα τελευταία μηνύματα σχετικά με το 4G είναι λιγάκι off-topic και θα είχαν θέση σε αυτό το θέμα? Μη γράφουμε τα ίδια πράγματα σε 10 μεριές γιατί χάνουμε τη μπάλα...

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus -> Motorola moto g54 5G

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...