Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


Phaeton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μιλαε με το συνηγορο του πολιτη- καταναλωτη.εκει εχει δικηγορους οι οποιοι σε συμβουλευουν τι να κανεις κ μαλλον θα κανουν αγωγη στη εταιρεια εκ μερους σου για παραπλανητικη διαφημιση.μπορει να ζητησουν συμβιβασμο κ να μην πληρωσεις τιποτα ή να καταβαλεις μικροτερο ποσο.νομιζω ειναι δωρεαν οι διαδικασιες που γινονται απο αυτους.

Πρεπει να ειχα διαβασει παλιοτερα για παραπλησιο θεμα με την διαφημιση "σημα καμπανα". Οπου καποιος συνδρομητης βρισκομενος σε καποιο απο τα 12νησα χρεωνοταν roaming ενω επρεπε να πιανει σε εκεινο το μερος.κινηθηκε με τον τροπο που περιεγραψα κ νομιζω συμβιβαστηκε η εταιρεια κ αναγκαστικε να κοψει κ τη διαφιμηση ως παραπλανητικη.

Αγωγή δώρο, λίγο δύσκολο να του κάνουν.

Θα έκανα και εγώ τέτοια δώρα, αλλά παιδιά, κοστίζουν πολύ...

Σίγουρα όμως θα πάρει 1-2 καλές συμβουλές. :)

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Είχα την εντύπωση ότι για την προστασία του πελάτη , όταν ξεπερνούσε ένα ποσό , νομίζω 60 ευρώ , σταματούσε εκεί η χρέωση όσο και να κατέβαζες ... Μήπως ισχύει σε άλλη εταιρία ;
http://www.imageshack.gr/files/sazwsmc2u6io8pdczlh2.gif
Link to comment
Share on other sites

τριχες κατσαρες κανουν....να τα παρουν θελουν ολοι αλλα αναρωτιεμαι..ποσοι ακομη την πατησαν και ποσο τους ηρθε?

 

ΓΙατι ξαναλεω...αν σου ερθει 100 000 ευρω τι θα κανεις? Η μαλλον τι θα σου κανουν?

 

Πηρα τηλ ΙΝΚΑ και μου ειπαν παρε στο ΕΕΤΤ

πηρα στο ΕΕΤΤ και δεν το σηκωνει κανεις.

Στην κοσμοτε μου ειπαν μολις ληξει η προθεσμια πληρωμης να κανω εγγραφο για αμφισβητηση των παραπανω....

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις από προσωπική μου εμπειρία με συνήγορο του καταναλωτή δεν θα βγάλεις και τόσο άκρη, είχα πάει για το δικό μου θέμα με άλλη εταιρία κινητής και με αντιμετώπισαν καθαρά διεκπεραιωτικά, σχεδόν δεν έδωσαν σημασία. Αυτοί μου έδωσαν την εντύπωση ότι είναι εκεί απλά για να δικαιολογούν το μισθό τους. Η εεττ μπορεί να δηλώσει αναρμόδια καθόσον αφορά χρεώσεις και να σε στείλει πίσω στον στκ. Για μένα κάνε ένα διακανονισμό να τελειώνεις και αν δεν χρειάζεσαι το νούμερο κάνε μια σύνδεση σε άλλο δίκτυο ή εστω αν μπορείς να κάνεις την δουλειά σου με άλλη συνδεση, πάντως και να τους φεσώσεις θα πάρει καιρό να σε κυνηγήσουν και πάλι θα καταλήξεις στο διακανονισμό. Εγώ πλέον τους έχω γραμμένους, δίνω όσα μπορώ από αυτά που χρωστάω, όποτε μπορώ και έχω μια κάρτα όμορφα και κυρίως ελεγχόμενα. :cool:
Link to comment
Share on other sites

Αμα τους χρωστας κι αλλαξεις παροχο μπορουν να σου κανουν τιποτα;Σε κυνηγανε με δικηγορο ή απλα σε εκφοβιζουν;

Samsung S23 Ultra - Samsung Tab S8+

Link to comment
Share on other sites

Αμα τους χρωστας κι αλλαξεις παροχο μπορουν να σου κανουν τιποτα;Σε κυνηγανε με δικηγορο ή απλα σε εκφοβιζουν;

 

Αμα τους χρωστας δεν μπορεις να αλλαξεις παροχο (νομιζω)

:)
Link to comment
Share on other sites

Μου στειλανε μηνυμα απο την Κοσμοτε,τουλαχιστον αυτο γραφει,οτι μου κανουν δωρο 1.500 λεπτα ομιλιας για ενα Σ/κυριακο,και θελουν να στειλω ενα μηνυμα γι αυτο.

Εγω,μη γνωριζοντας και πολλα,αφ"ενος,αρα φιλυποπτος αφ'ετερου,αλλα και μη χρειαζομενος τα απειρα αυτα λεπτα ομιλιας,δεν εστειλα τιποτα.

Ξερετε τιποτα επ' αυτου;

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Είχα την εντύπωση ότι για την προστασία του πελάτη , όταν ξεπερνούσε ένα ποσό , νομίζω 60 ευρώ , σταματούσε εκεί η χρέωση όσο και να κατέβαζες ... Μήπως ισχύει σε άλλη εταιρία ;
Στη wind απ οσο ξερω οταν φτασεις τον ογκο του συμβολαιου σου σταματαει να δουλευει...στη vodafone συνεχιζει να δουλευει αλλα πεφτει σε ταχυτητα 2g και δε χρεωνει αλλο...αυτο γινεται και με την cosmote απ οσο ξερω...μηπως εχει αλλαξει κατι? Αλλα και να ειχε αλλαξει θα επρεπε να ενημερωνουν τον πελατη οταν αρχιζει να χρεωνεται περαν του παγιου του. Edited by Roger40
Link to comment
Share on other sites

Αμα τους χρωστας κι αλλαξεις παροχο μπορουν να σου κανουν τιποτα;Σε κυνηγανε με δικηγορο ή απλα σε εκφοβιζουν;

 

μπορουν να σου κανουν απο ΤΙΠΟΤΑ εως ΠΟΛΛΑ...

Αν δεν εχει κανενα περιουσιακο στοιχειο ο κατοχος του συμβολαιου δεν μπορουν να σου κανουν τιποτα...μονο απειλες για να πληρωσεις(αλλα σκυλι που γαυγιζει δε δαγκωνει).

Αν παλι εχει περιουσια στο ονομα του,αν ειναι μεγαλο το ποσο θα σε κυνηγησουν μετα απο 2μηνο μεσω δικηγορου κ διαταγης πληρωμης...δηλαδη νομικα..αφου ομως σε εχουν πρηξει να πληρωσεις..

Αν παλι το ποσο που χρωστας δεν τους συμφερει να κινηθουν νομικα,οι δικηγοροι ειναι εξοδα γιαυτους,θα σε κυνηγησουν μετα απο χρονια..

Σε καθε περιπτωση το ποσο τοκιζεται με τοκους υπερημεριας..οποτε οσο πιο συντομα το εξοφλησεις τοσο το καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσες να κάνεις και το εξής.: Πόσα gb κίνηση έκανες? Φαντάζομαι όχι πάνω από 30. Πάρτους τηλέφωνο (ή στείλτους και ένα φαξ για να το χρησιμποποιήσεις αργότερα να χρειαστεί και ζορίσουν τα πράγματα...) και πες΄τους ότι έχεις όλη τη καλή διάθεση να πληρώσεις αλλά σε ένα ΔΙΚΑΙΟ τίμημα για την κίνηση που έκανες. Ποιό είναι το ποιό ακριβό πακέτο που να δίνει την κίνηση που έκανες και ακόμα περισσότερη και τι πάγιο έχει? Ας πούμε ότι έχει 60 ευρώ. Πές τους ότι είσαι διατεθειμένος να τους πληρώσεις αυτό το ποσό (άντε βάλε και κάτι παραπάνω ας πούμε 100 για να δείξεις ότι έχεις όλη την καλή διάθεση). Επισήμανε ότι το ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ σημαίνει ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ και σε κάθε περίπτωση η εταιρεία θα έπρεπε να σε προστατέψει όταν είδε την αφύσικη κίνηση και να στο περιορίσει ή και να στο κόψει. Άσε να σου απαντήσουν και βλέπεις μετά τι κάνεις. Εγώ προσωπικά θα έβαζα και ένα δικηγόρο να τους μιλήσουν αν το παίξουν δύσκολοι. Τέτοιο ποσό δεν θα τους το έδινα ούτε με σφαίρες και ας με πήγαιναν δικαστικά.
Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσες να κάνεις και το εξής.: Πόσα gb κίνηση έκανες? Φαντάζομαι όχι πάνω από 30. Πάρτους τηλέφωνο (ή στείλτους και ένα φαξ για να το χρησιμποποιήσεις αργότερα να χρειαστεί και ζορίσουν τα πράγματα...) και πες΄τους ότι έχεις όλη τη καλή διάθεση να πληρώσεις αλλά σε ένα ΔΙΚΑΙΟ τίμημα για την κίνηση που έκανες. Ποιό είναι το ποιό ακριβό πακέτο που να δίνει την κίνηση που έκανες και ακόμα περισσότερη και τι πάγιο έχει? Ας πούμε ότι έχει 60 ευρώ. Πές τους ότι είσαι διατεθειμένος να τους πληρώσεις αυτό το ποσό (άντε βάλε και κάτι παραπάνω ας πούμε 100 για να δείξεις ότι έχεις όλη την καλή διάθεση). Επισήμανε ότι το ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ σημαίνει ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ και σε κάθε περίπτωση η εταιρεία θα έπρεπε να σε προστατέψει όταν είδε την αφύσικη κίνηση και να στο περιορίσει ή και να στο κόψει. Άσε να σου απαντήσουν και βλέπεις μετά τι κάνεις. Εγώ προσωπικά θα έβαζα και ένα δικηγόρο να τους μιλήσουν αν το παίξουν δύσκολοι. Τέτοιο ποσό δεν θα τους το έδινα ούτε με σφαίρες και ας με πήγαιναν δικαστικά.

 

αυτο μπορείς να το κάνεις και στο συνηγορο του πολίτη, εφόσον ενδιαφερθουν

http://www.imageshack.gr/files/sazwsmc2u6io8pdczlh2.gif
Link to comment
Share on other sites

τριχες κατσαρες κανουν....να τα παρουν θελουν ολοι αλλα αναρωτιεμαι..ποσοι ακομη την πατησαν και ποσο τους ηρθε?

 

ΓΙατι ξαναλεω...αν σου ερθει 100 000 ευρω τι θα κανεις? Η μαλλον τι θα σου κανουν?

 

Πηρα τηλ ΙΝΚΑ και μου ειπαν παρε στο ΕΕΤΤ

πηρα στο ΕΕΤΤ και δεν το σηκωνει κανεις.

Στην κοσμοτε μου ειπαν μολις ληξει η προθεσμια πληρωμης να κανω εγγραφο για αμφισβητηση των παραπανω....

Μα ρωτας εδω στο φορουμ για συμβουλες και σου λεω να επικοινωνισεις με ΕΕΤΤ και εσυ παιρνεις στο ινκα που δεν εχει καμια σχεση. Αν υπαρχει καποιος που μπορει να σε βοηθησει ειναι αυτος ο οργανισμος. Τωρα αν ρωτας εδω το τι θα σου κανουν αν δεν πληρωσεις θα ακουσεις το κοντο και το μακρυ του καθενος! Οπως ειπε και ενα παιδι ποιο πισω οτι με wind σε ενημερωνουν οταν τελειωνουν τα mb ετσι ειναι και με vodafon που εχω εγω. Τι στο καλο μονο η κοσμοτε δεν ενημερωνει τους πελατες της?

iphone 6 Sony Vaio duo 13 ipod nano 6th
Link to comment
Share on other sites

Αμα τους χρωστας δεν μπορεις να αλλαξεις παροχο (νομιζω)

 

να μην νομιζεις να εισαι σιγουρος. σε τετοια θεματα συνεργαζονται οι εταιρειες. σε καμια εταιρειεα δεν μπορεις να κανεις καινουργια συνδεση μπαινεις σε blacklist μεχρι να ξενερωσεις. τωρα με τα δηλωμενα καρτοκινητα μαλλον δεν θα μπορεις να ενεργοποιησεις και καρτοκινητο αλλα αν συμβαινει κατι τετοιο το κανεις με ονομα της γιαγιας σου, του θειου σου κτλ.

iphone xs max ipad 6th gen
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα κάνω τον συνήγορο του διαβόλου... Η προσφορά ίσχυε για συνδρομητές προγραμμάτων με ενσωματωμένο όγκο δεδομένων ( άρα, προγράμματα και με χρόνο ομιλίας ) και για τους συνδρομητές που είχαν ενεργοποιημένο κάποιο μηνιαίο πάσο. Επειδή λοιπόν απο τα συμφραζόμενα συμπεραίνω ότι συζητάμε για οικονομικό πρόγραμμα ( ίσως απεριόριστα...? ), έχω να κάνω 2 αφελείς ερωτήσεις:

α) Η υπηρεσία cost control δεν ήταν ενεργοποιημένη? Και αν ήταν, δεν έστειλε το σχετικό προειδοποιητικό μήνυμα;

β) Ακόμα και απεριόριστο να θεωρούσες το internet, ακόμα και να μην είδες τα - έστω - ψιλά γράμματα στη διαφήμιση και ακόμα και να μη διάβασες τους όρους χρήσης... Έστω απο περιέργεια, δεν έστειλες μήνυμα για το υπόλοιπο του χρόνου ομιλίας; Και αν ναι, δεν παρατήρησες τα 2 μηνύματα που είχαν να κάνουν με το internet, αυτό του ενσωματωμένου όγκου και αυτό της προσφοράς; Γιατί εγώ έστελνα κάθε μέρα το μήνυμα και κάθε μέρα έβλεπα το εν λόγω υπόλοιπο.

Link to comment
Share on other sites

Μα ρωτας εδω στο φορουμ για συμβουλες και σου λεω να επικοινωνισεις με ΕΕΤΤ και εσυ παιρνεις στο ινκα που δεν εχει καμια σχεση. Αν υπαρχει καποιος που μπορει να σε βοηθησει ειναι αυτος ο οργανισμος. Τωρα αν ρωτας εδω το τι θα σου κανουν αν δεν πληρωσεις θα ακουσεις το κοντο και το μακρυ του καθενος! Οπως ειπε και ενα παιδι ποιο πισω οτι με wind σε ενημερωνουν οταν τελειωνουν τα mb ετσι ειναι και με vodafon που εχω εγω. Τι στο καλο μονο η κοσμοτε δεν ενημερωνει τους πελατες της?

 

 

Η ΕΕΤΤ δεν έχει αρμοδιότητα για τα ακόλουθα θέματα:

1. Επίλυση οικονομικών διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών αμφισβήτηση λογαριασμών, επιστροφή χρημάτων, αποζημιώσεις).

 

Αρμοδιότητα: Πολιτικά Δικαστήρια και Συνήγορος του Καταναλωτή.

 

απο το site του EETT:επειδη ο καθενας λεει το μακρυ του και το κοντο του....

η cosmote δεν στελνει καν μηνυματα για το 80% της χρησης...ή τα στελνει κατοπιν εορτης...γιαυτο μην απορεις!

Link to comment
Share on other sites

η cosmote δεν στελνει καν μηνυματα για το 80% της χρησης...ή τα στελνει κατοπιν εορτης...γιαυτο μην απορεις!

 

Πρόσφατα κόντεψα να πάθω ζημιά με την Vodafone, γιατί ταξίδεψα στο εξωτερικό. Χρησιμοποίησα data (ελάχιστα, για email) μισή μέρα στην Ιταλία, και 1 μέρα στην Ιαπωνία, και μου ήρθε μήνυμα τη δεύτερη ημέρα, "έχετε χρέωση 60 ευρώ σε data, στείλτε μήνυμα για να συνεχίσετε τη χρήση" !!! Μιλάμε για ελάχιστη κατανάλωση kb. Ευτυχώς που είχε αυτόματη την ενημέρωση το δίκτυο, αλλιώς θα μου είχε έρθει περισσότερα από τα 800 του φίλου μας... Αλλά τραγικές χρεώσεις πάντως στο εξωτερικό.

Link to comment
Share on other sites

Παλικαρια το στικακι το εχω εδω και 1μιση χρονο?

 

Δεν μου εστειλαν ποτε μηνυμα για την χρηση που εχω κανει. Παντα ειχα εξελοφυλλο και τα εγραφα εκει. Ποτε δεν το ξεπερνουσα...Για πολλους μηνες δεν το δουλευα επισης...Δεν μου ηρθε ποτε μηνυμα στο κινητο οτι ξεπερασα το οριο μου.

 

Ημουν διακοπες αρα οχι πανω απο τον υπολογιστη και στο ιντερνετ που κοιταξα καιγκουγκλαρισα την προσφορα παντου για απεριοριστο διαβασα. Δεν ειδα ρε παιδες το οριο των 3 γιγα. Τοσο μλκας ημουν που να θελω να πληρωνω εξτρα λεφτα για ιντερνετ? 6 χρονια ειμαι στην Κοσμοτε και παντα τα προσεχω αυτα γιατι ειμαι υποψιασμενος. ΟΜΩΣ την πατησα...

 

Η προταση του Τζαγκουαρ ειναι πολυ ωραια και θα κινηθω ετσι μαλλον. Δεν εχω καποια υπηρεσια ενεργοποιημενη που να μου λεει για το υπολοιπο. Μονο στο κινητο μου στελνουν για το 80% των κλησεων προς αλλα δικτυα...

 

Τι να πω ρε γμτο...Εγω δεν λεω να μην πληρωσω...λεω οτι το ποσο ειναι εξωφρενικο...Και δεν ενημερωθηκα ποτε...Τι σκατα πελατης τους ειμαι τοτε?

 

Αν ερχοταν ξαναλεω 100 000 ευρω τι θα γινοταν?

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς έπεσα και εγώ θύμα των εισπρακτικών εταιρειών της Cosmote. Με έπαιρναν καθημερινά για διακανονισμό, 4 με 5 τηλέφωνα. Το θέμα είναι ότι από το τμήμα παραπόνων της cosmote, με είχαν ενημερώσει ότι θα υπάρχει κάποια μηνιαία αποπληρωμή σε 2-3 μήνες, αλλά όταν επικοινώνησαν μαζί μου, ζητούσαν αποπληρωμή 5 ημερών, το πολύ σε δύο δόσεις 5 και 10 ημερών. 1ο φάουλ:!:

 

Έχω μια απορία: εμένα με χρέωσαν 600 ευρώ για δύο κινήσεις δεδομένων, που δεν αποδέχθηκα ποτέ, ωστόσο μου έλεγαν ότι της έκανα. Γιατί στην ερώτηση που της έκανα, δεν μπορούσαν να μου απαντήσουν. Αν έπαιρνα κάποιο τηλέφωνο, μπορούσαν να μου πουν, σε ποιον το έκανα. Αλλά από που κατέβασα δεδομένα, δεν μπορούσαν. 2ο φάουλ:!:

 

Στην επικοινωνία τους, χρησιμοποιούσαν την απειλή διακοπής των εξερχομένων κλήσεων. Γιατί να πληρώνω πάγια κανονικά, αν δεν μου παρέχουν όλες τις υπηρεσίες. Γιατί, όταν ζήτησα, την οριστική διακοπή, μέχρι να βρεθεί λύση, είτε δεν απαντούσαν σε αυτό το μήνυμα, αλλά υπήρχε η επανάληψη των ίδιων copy paste απαντήσεων. Σε αυτό δεν έλαβα απάντηση ποτέ! 3ο Φάουλ:!:

 

Μετά από περίπου14 χρόνια συνδρομητής, αποχωρώ, έχοντας πληρώσει τέτοιες ημέρες, ένα υπέρογκο ποσό, ως δυσαρεστημένος πελάτης, αλλά τουλάχιστον, να ενημερωθούν άλλοι διαδικτυακοί επισκέπτες, ότι τέτοιες μέρες, το μήνυμα της εταιρείας Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΣΥ, είναι Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΜΕΙΣ!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς έπεσα και εγώ θύμα των εισπρακτικών εταιρειών της Cosmote. Με έπαιρναν καθημερινά για διακανονισμό, 4 με 5 τηλέφωνα. Το θέμα είναι ότι από το τμήμα παραπόνων της cosmote, με είχαν ενημερώσει ότι θα υπάρχει κάποια μηνιαία αποπληρωμή σε 2-3 μήνες, αλλά όταν επικοινώνησαν μαζί μου, ζητούσαν αποπληρωμή 5 ημερών, το πολύ σε δύο δόσεις 5 και 10 ημερών. 1ο φάουλ

 

Δεν έπεσες θύμα κανενός, απλά έγινε προσπάθεια για τη καλύτερη εξυπηρέτησή σου, κάτι που με βάση τη τιμολογιακή πολιτική της Cosmote, κανονικά δεν γίνεται. Όμως, δεν έγινε αποδεκτό το αίτημά σου για κατ'εξαίρεση διακανονισμό τέτοιου τύπου.

 

Έχω μια απορία: εμένα με χρέωσαν 600 ευρώ για δύο κινήσεις δεδομένων, που δεν αποδέχθηκα ποτέ, ωστόσο μου έλεγαν ότι της έκανα. Γιατί στην ερώτηση που της έκανα, δεν μπορούσαν να μου απαντήσουν. Αν έπαιρνα κάποιο τηλέφωνο, μπορούσαν να μου πουν, σε ποιον το έκανα. Αλλά από που κατέβασα δεδομένα, δεν μπορούσαν. 2ο φάουλ

Οι κλήσεις που κάνεις καταγράφονται σαν κίνηση του λογαριασμού σου γιατί με φυσικό τρόπο εσύ καλείς κάποιους αριθμούς. Δεν είναι το ίδιο με τη κίνηση δεδομένων που αυτό που μετρά είναι ο όγκος που διακινείται και όχι οι σελίδες που επισκέπτεσαι. Δεν ελέγχονται καν και με βάση το σκεπτικό σου, θα έπρεπε να ανέλυαν τις κινήσεις του λειτουργικού συστήματος του κινητού σου, τα updates που ενδεχομένως έχουν σημειωθεί κλπ.

 

Στην επικοινωνία τους, χρησιμοποιούσαν την απειλή διακοπής των εξερχομένων κλήσεων. Γιατί να πληρώνω πάγια κανονικά, αν δεν μου παρέχουν όλες τις υπηρεσίες. Γιατί, όταν ζήτησα, την οριστική διακοπή, μέχρι να βρεθεί λύση, είτε δεν απαντούσαν σε αυτό το μήνυμα, αλλά υπήρχε η επανάληψη των ίδιων copy paste απαντήσεων. Σε αυτό δεν έλαβα απάντηση ποτέ! 3ο Φάουλ

 

Δεν μπορεί να θεωρηθεί απειλή η υπενθύμηση / επισήμανση μιας διαδικασίας για την οποία έχεις ενημερωθεί ακόμα και με το συμβόλαιο που έχεις υπογράψει ( αναφέρεται ξεκάθαρα ότι είναι υποχρέωσή μας η πληρωμή των λογαριασμών και σε αντίθετη περίπτωση περιορίζεται η χρήση της σύνδεσης ). Αξίζει να ληφθεί υπ'όψιν ότι όταν πλησιάζει η οριστική διακοπή της σύνδεσης ( όντας πολλές ημέρες σε φραγή ), το πρόγραμμα αλλάζει σε "ΜΗΔΕΝ", ακριβώς για να μη χρεώνεσαι τα πάγια ( τώρα, για ποιο λόγο εξακολουθεί να χρεώνεται το πάγιο κανονικά μέχρι την αλλαγή σε ΜΗΔΕΝ και ενώ είσαι σε φραγή, είναι κάτι που κι εγώ δεν κατανοώ ).

 

Για να σου λυθεί η απορία πάντως, θα σου πρότεινα να εξέταζες τον ογκομετρητή του κινητού σου στη περίοδο που προέκυψαν οι υπέρογκες χρεώσεις ( ή τη λειτουργία "χρήση" αν έχεις internet on the go ). Εφ'όσον αμφισβητείς τη χρήση, θα πρέπει σε εκείνη τη τιμολογιακή περίοδο να μετράς μέχρι τον διαθέσιμο όγκο του προγράμματός σου. Αν μετρήσεις κάτι διαφορετικό, τότε όπως καταλαβαίνεις, έχει γίνει η χρήση και δεν φέρει ευθύνη η Cosmote.

Link to comment
Share on other sites

Εκπλήσομαι που διάβασα μια σελίδα σχόλια πριν κάποιος να πει το αυτονόητο: Προφανώς και είναι παραπλανητική διαφήμιση, προφανώς και πρέπει να κανεις καταγγελία ΚΑΙ στην ΕΕΤΤ, προφανώς και πρέπει να πας σε κάποιο φορέα υποστήριξης καταναλωτή που έχει τη διάθεση να συνδράμει (οπωσδήποτε Συνήγορο του Καταναλωτή και ενδεχομένως και κανένα ΙΝΚΑ ή ότι άλλο σε βολέψει)

Συμφωνώ ότι ο καταναλωτής έχει μέρος της ευθύνης, γι' αυτό και πληρώνουμε δομές όπως το ΣτΚ για να μας προστατεύουν και να διεκδικούν τα συμφέροντά μας.

 

Ετοιμάσου να κάνεις έγγραφη καταγγελία με τα παραπάνω και αμφισβήτηση του λογαριασμού στην εταιρεία, το ΣτΚ και στην ΕΕΤΤ. Εάν η κοσμοτέ δε σου απαντήσει εγγράφως μέσα στην προθεσμία, συμπερίλαβε και αυτό σε συμπληρωματική καταγγελία.

Ο ΣτΚ θα αργήσει πολύ να φέρει αποτέλεσμα (έχω δει περιπτώσεις > 1 έτος) και η ΕΕΤΤ δεν θα σε απαλλάξει ποτέ από τη χρέωση αφού δεν είναι αρμόδια, αλλά μπορεί μονομερώς να επιβάλλει πρόστιμο για την παραπλανητική διαφήμιση.

Καλό θα είναι να φαίνονται όλοι οι αποδέκτες στο έγγραφο που θα στείλεις στην κοσμοτέ για να καταλάβουν ότι το έχεις πάρει σοβαρά.

Edited by minast
Link to comment
Share on other sites

1. Επαναλαμβάνω ο εκπρόσωπος σας, επειδή μιλάω με εκπρόσωπο σας και από εδώ, απλά πλέον δημόσια, μου είχε μιλήσει για άλλο διακανονισμο. Και ότι πλέον οι εισπρακτικές εταιρείες δεν εργάζονται με αυτό τον τρόπο. Αλλά προφανώς, έπρεπε να ζητήσω και συγνώμη, που άκουσα ψέματα από την εκπρόσωπο σας. Αλλά πραγματικά, βάζετε τις εταιρείες αυτές, για να πάρουν 1188 ευρώ σε ένα μήνμα από τους πελάτες σας, σε 10 ημέρες και το λέτε διακανονισμό και μάλιστα κατ΄εξαίρεση;

 

2. Γιατί σας φαίνεται περιέργο, να γίνεται καταγραφή; Η HOL το κάνει; Με ενημερώνει ότι μπήκατε εκεί και κατεβάσατε τόσα δεδομένα; Αυτό είναι τόσο απλό για άλλες εταιρείες, ενώ για εσάς, σας φαίνεται και περιέργο; Πάρτε το αλλιώς. Δηλαδή, έκανα μεγάλη κίνηση δεδομένων, απλά δεν ξέρω που έγινε, αλλά πότε έγινε. Ας θυμηθώ λοιπόν, εγώ και οποιδσδήποτε άλλος χρήστης, σε ποια ιστοθέση μπήκε μέσα στο μήνα. Μάλλον και εδώ δουλευόμαστε κύριοι.

 

3. Σήμερα έμαθα ότι στην φραγή εξερχομένων κλήσεων, δεν πληρώνω πάγιο; Αυτό δεν υπήρχε σε καμία επικοινωνία [δεκάδες μηνύματα] τόσους αυτούς τους δύο μήνες. Γιατί; μήπως σαν μοχλό πίεσης, για να πληρώσω αυτό το υπέρογκο και άδικο ποσό χρημάτων, νομίζοντας ότι θα πληρώνω πάγια. Και αυτό διότι εγώ το ανέφερα συνέχεια, αλλά απάντηση καμία.

 

Ναι κύριοι, έπεσα θύμα σας, γιατί μόνο με μια επικοινωνία με τις υπόλοιπες εταιρείες επικοινωνίας, κατάλαβα αρκετά πράγματα. Όπως ότι με τα δικά σας προγράμματα ογκοχρέωσης, πέρνεις 2GB με 20 ευρώ και στην wind με 25 ευρώ, πέρνεις 30GB. Αλλά πέρα από το οικονομικό κόστος, το ψυχολογικό, είναι που με ώθησε, να σας <ξεμπροστιάζω> στο διαδίκτυο!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα ότι δεν χρεώνεται το πάγιο μόλις ενεργοποιείται η φραγή, αλλά μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα απο την ενεργοποίησή της, περνά αυτόματα σε μηδενική χρέωση παγίου.

 

Τώρα, καλά τα σχόλια, καλή και η αναφορά στα πάγια των άλλων εταιριών ( αν και αυτό που έχει σημασία δεν είναι τι παρέχουν οι άλλοι, αλλά τι εσύ έχεις συμφωνήσει να έχεις, καθώς και ποιες θα είναι οι επιπλέον χρεώσεις αν υπερβείς τις παροχές του προγράμματος ), αλλά δεν βλέπω κανένα σχόλιο σχετικό με τον ογκομετρητή. Έστω ότι η Cosmote και η οποιαδήποτε άλλη εταιρία κινητής τηλεφωνίας είναι άχρηστη ή έχει συμφέροντα να σου αποκρύψει τα sites που επισκέφθηκες. Αυτό που έχει σημασία όμως, δεν είναι οι σελίδες αλλά ο όγκος που διακινήθηκε. Και έχεις το αναφαίρετο δικαίωμα να υποβάλεις αίτημα αμφισβήτησης λογαριασμού στη περίπτωση που διαπιστώσεις εσφαλμένες χρεώσεις σε σχέση με τις μετρήσεις της εφαρμογής του ογκομετρητή. Αφού θεωρείς ότι σε κλέβουν λοιπόν, γιατί δεν κάνεις αυτόν τον απλούστατο έλεγχο; Ή μήπως υποψιάζεσαι πως θα έχουν πειράξει και την εφαρμογή του ογκομετρητή...?

Link to comment
Share on other sites

Πριν δέκα ημέρες αποφάσισα να χρησιμόποιήσω μια επιδότηση που είχα από Cosmote και αγόρασα το MLS iq talk σαν δευτερη συσκευή αλλά και ως συσκευή gps.Tις τελευταίες δύο ημέρες έπαψε να λειτουργει το ηχείο του και έτσι απευθυνθηκα στο κατάστημα Γερμανός της Καλαμάτας που το αγόρασα από και όπου διαπίστωσα ότι υπήρχε DOA 14 ημερών.Ο πωλητής αρνήθηκε να κάνει την αντικατάσταση του τηλεφώνου,γιατί ήταν σκισμένο ελαφρά το κουτί της βάσης του αυτοκινήτου που δίνουν μαζί με την συσκευή.Μήπως ξέρει κανείς τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές και τι γίνεται γενικά σε τέτοιες περιπτώσεις?
Link to comment
Share on other sites

Ειναι υποχρεωμενος να στο αντικαταστησει.ας σου δωσει κινητο και ας κρατησει τη βαση.μη το αφησεις ετσι.τι δουλεια εχει το δωρο με το κινητο;;
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...