Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ενεργοποίησε την αυτόματη ανανέωση και καπάκι ακύρωσε την, ελάχιστη παραμονή έχει 30 μέρες άρα θα χρεωθείς μόνο ένα μηνα.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 21,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Καλησπέρα ήθελα να κάνω μια ερώτηση...

 

Είμαι συνδρομητής της Vodafone τα τελευταία 15 χρονια.. το συμβόλαιο ου λήγει σε λίγες μέρες... Μετά από αλλεπάλληλες συνομιλίες με το τμήμα προσφορών της Vodafone και μετά από απαράδεκτες προτάσεις αποφάσισα να πάω στην cosmote. Πήγα σήμερα όπου μου έδωσαν έναν πολύ καλό πακέτο σε μια αρκετά καλή τιμή.. στην συνομιλία με τον υπάλληλο με ενημέρωσε ότι ο νόμος έχει αλλάξει και δεν μπορώ να ακυρώσω την φορητότητα καθώς θα χρεωθω τέλη ενεργοποίησης.. να σημειωθεί ότι υπέγραψα μόνο την αίτηση την φορητότητας και δεν έχω πάρει κάρτες σιμ. Κανονικά είναι να πάω να υπογράψω αύριο και να πάρω αύριο την σιμ. Και λέω κανονικά γτ μετά από 2-3 ώρες με πήρε η Vodafone και μου έκανε μια εξωπραγματική προσφορά καθώς και μια επιδότηση .. τους ενημέρωσα για αυτό που μου είπαν στην cosmote και ότι δεν μπορώ να φύγω και μου είπαν ότι από την στιγμή που δεν έχω πάρει σιμ και δεν έχω υπογράψει συμβόλαιο δεν έχουν το δικαίωμα να κάνουν κάτι καθώς το αίτημα θα ακυρωθεί αυτοματα μετά από έναν μήνα...μου εγγυήθηκε κιολας για αυτό λέγοντας μου ότι αυτή είναι η δουλειά της.... Ξέρει κάποιος τι ισχύει πραγματικά γτ δεν θα ήθελα να πληρώσω και να βρεθώ ξαφνικά σε 2 εταιρίες...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ήθελα να κάνω μια ερώτηση...

 

Είμαι συνδρομητής της Vodafone τα τελευταία 15 χρονια.. το συμβόλαιο ου λήγει σε λίγες μέρες... Μετά από αλλεπάλληλες συνομιλίες με το τμήμα προσφορών της Vodafone και μετά από απαράδεκτες προτάσεις αποφάσισα να πάω στην cosmote. Πήγα σήμερα όπου μου έδωσαν έναν πολύ καλό πακέτο σε μια αρκετά καλή τιμή.. στην συνομιλία με τον υπάλληλο με ενημέρωσε ότι ο νόμος έχει αλλάξει και δεν μπορώ να ακυρώσω την φορητότητα καθώς θα χρεωθω τέλη ενεργοποίησης.. να σημειωθεί ότι υπέγραψα μόνο την αίτηση την φορητότητας και δεν έχω πάρει κάρτες σιμ. Κανονικά είναι να πάω να υπογράψω αύριο και να πάρω αύριο την σιμ. Και λέω κανονικά γτ μετά από 2-3 ώρες με πήρε η Vodafone και μου έκανε μια εξωπραγματική προσφορά καθώς και μια επιδότηση .. τους ενημέρωσα για αυτό που μου είπαν στην cosmote και ότι δεν μπορώ να φύγω και μου είπαν ότι από την στιγμή που δεν έχω πάρει σιμ και δεν έχω υπογράψει συμβόλαιο δεν έχουν το δικαίωμα να κάνουν κάτι καθώς το αίτημα θα ακυρωθεί αυτοματα μετά από έναν μήνα...μου εγγυήθηκε κιολας για αυτό λέγοντας μου ότι αυτή είναι η δουλειά της.... Ξέρει κάποιος τι ισχύει πραγματικά γτ δεν θα ήθελα να πληρώσω και να βρεθώ ξαφνικά σε 2 εταιρίες...

Να πας στην Cosmote να τελειώνεις με τις κουτοπονυριές :)

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Η cosmote μου δίνει 600 λεπτά 600 sms και 20 GB με 43 ευρώ..

 

Η Vodafone την αντιπροσφορα της μου δίνει 1000 λεπτά 1000 sms 23 GB και 280 ευρώ επιδότηση με 39ευρω... Για πες μου εσύ τι θα έκανες ....

Υγ. Ποτέ δεν περίμενα ότι θα μου έκανε τέτοια πρόταση η Vodafone βασικά δεν περίμενα ότι θα μου έκαναν καν αντιπροσφορα..

Link to comment
Share on other sites

Να πας στην Cosmote να τελειώνεις με τις κουτοπονυριές :)

 

 

Γιατι το λες αυτο ;

Αφου δεν εχει υπογράψει συμβολαιο, δεν εχει 14 ημερες προθεσμία αν αλλαξει γνώμη να παραμείνει στην εταιρεία που ηταν χωρις πέναλτυ ;

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Η cosmote μου δίνει 600 λεπτά 600 sms και 20 GB με 43 ευρώ..

 

Η Vodafone την αντιπροσφορα της μου δίνει 1000 λεπτά 1000 sms 23 GB και 280 ευρώ επιδότηση με 39ευρω... Για πες μου εσύ τι θα έκανες ....

Υγ. Ποτέ δεν περίμενα ότι θα μου έκανε τέτοια πρόταση η Vodafone βασικά δεν περίμενα ότι θα μου έκαναν καν αντιπροσφορα..

 

Θα ζητούσα ποιο χαμηλή τιμή από τα 39 ευρώ.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Το δεχομαι απολυτα αλλα το θεμα μας δεν ειναι αυτο.. το θεμα ειναι αν οντως εχω το δικαιωμα να παραμεινω στην vodafone απο την στιγμη που δεν εχω παραλαβει σιμ δεν εχω υπογραψει συμβολαιο παρα μονο το αιτημα φορητοτητας...

ΥΓ. υπηρχε κ η επιλογη 34 ευρω με τα ιδια λεπτα , δεδομενα κλπ χωρις επιδοτηση

Link to comment
Share on other sites

H αντιπροσφορά πάντως, είναι πολύ καλή.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θα επικοινωνούσα με την cosmote, θα τους ανέφερα τα νέα δεδομένα και ότι επιθυμώ τελικά να παραμείνω στη vodafone. Η προσφορά που σου έκαναν είναι εξαιρετική για να την αφήσεις και, αφού δεν έχεις υπογράψει το οτιδήποτε, θεωρώ πως δε θα έχεις πρόβλημα.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Το δεχομαι απολυτα αλλα το θεμα μας δεν ειναι αυτο.. το θεμα ειναι αν οντως εχω το δικαιωμα να παραμεινω στην vodafone απο την στιγμη που δεν εχω παραλαβει σιμ δεν εχω υπογραψει συμβολαιο παρα μονο το αιτημα φορητοτητας...

ΥΓ. υπηρχε κ η επιλογη 34 ευρω με τα ιδια λεπτα , δεδομενα κλπ χωρις επιδοτηση

 

Από την στιγμή που δεν υπογράψες κάποιο χαρτί δεν θα έχεις πρόβλημα. Εκτός αν τηλεφωνικά έχεις δώσει εξουσιοδότηση που είναι σαν να υπογράψες. Κανονικά θα έπρεπε να σου στείλουν συμβόλαιο να υπογράψεις και μετά να ξεκινήσει η διαδικασία. Για 34 ευρώ είναι μια χαρά αυτό που σου προσφέρουν από την Vodafone.

 

Αν πάρεις την Cosmote να πεις ότι σου έδωσαν αυτά στα 34 από την Vodafone θα προσπαθήσουν να σε νουθετήσουν να μην φύγεις από το μαντρί φυσικά αυτό θα έκαναν από όλες τις εταιρίες.

 

Στάλθηκε από το EVR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Τηλεφωνικά δεν έχω μιλήσει καν... Σε κατάστημα ήμουν και το μόνο που υπέγραψα ήταν το αίτημα φορητότητας... Κανονικά είναι να υπογράψω αύριο το συμβόλαιο και να πάρω την σιμ
Link to comment
Share on other sites

Τηλεφωνικά δεν έχω μιλήσει καν... Σε κατάστημα ήμουν και το μόνο που υπέγραψα ήταν το αίτημα φορητότητας... Κανονικά είναι να υπογράψω αύριο το συμβόλαιο και να πάρω την σιμ

 

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number/#q7

 

20. Θέλω να ακυρώσω την αίτηση φορητότητας του αριθμού μου. Ποια είναι η διαδικασία και οι σχετικές προθεσμίες;

 

Δικαίωμα υποβολής αιτήματος ακύρωσης της αίτησης φορητότητας έχουν οι συνδρομητές που υπογράφουν με τον νέο πάροχο (πάροχος-δέκτης) σύμβαση από απόσταση (πχ τηλεφωνικά) ή εκτός καταστήματος (π.χ. κατά την επίσκεψη πωλητή στον χώρο τους). Οι συνδρομητές που συνάπτουν με τον πάροχο σύμβαση σε κατάστημα δεν έχουν το δικαίωμα να ακυρώσουν την αίτηση φορητότητας.

 

Η υποβολή του αιτήματος για την ακύρωση της αίτησης φορητότητας γίνεται στον πάροχο-δέκτη με έναν από τους ακόλουθους τρόπους (εφόσον ο αντίστοιχος τρόπος υποστηρίζεται από τον πάροχο-δέκτη):

 

α. είτε εγγράφως στο κατάστημα του παρόχου-δέκτη (με την προσκόμιση ταυτότητας και την επισύναψη στην αίτηση φωτοτυπίας ταυτότητας).

 

β. είτε με αποστολή fax στον πάροχο-δέκτη σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (με την επισύναψη και αποστολή φωτοτυπίας ταυτότητας).

 

γ. είτε με τηλεφωνική κλήση προς συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό του παρόχου-δέκτη, κατά την οποία θα παρέχονται οδηγίες για την ακύρωση από αυτοματοποιημένο σύστημα. Η κλήση πρέπει να γίνει από τον αριθμό για τον οποίο υποβλήθηκε η αίτηση φορητότητας.

 

δ. Με ηλεκτρονικά μέσα, όπως μέσω διαδικτυακής εφαρμογής.

 

Η προθεσμία υποβολής του αιτήματος ακύρωσης της αίτησης φορητότητας είναι εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης από απόσταση ή εκτός καταστήματος.

 

Εάν ο συνδρομητής έχει ζητήσει με αίτησή του η ενεργοποίηση της σύνδεσης να γίνει πριν την πάροδο των 14 ημερολογιακών ημερών και έχει αποδεχθεί ρητά ότι θα απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησης με την ενεργοποίηση της σύνδεσης, τότε, εφόσον η ενεργοποίηση πραγματοποιηθεί πριν τις 14 ημέρες, μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης μέχρι την ενεργοποίηση της σύνδεσης.

 

Αυτό λέει η ΕΕΤ.

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Ο φίλος έχει υπογράψει αίτηση φορητότητας και όχι συμβόλαιο. Η Ε.Ε.Τ.Τ. αναγράφει τη λέξη "σύμβαση".

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Αν έχει υπογράψει αίτηση φορητότητας η φορητότητα θα γίνει.

Αυτό υπέγραψε αυτό θα πάρει.

Link to comment
Share on other sites

Αιτήσεις φορητητότητας κάνουμε εξ αποστάσεως μόνο (τηλέφωνο, email), βλέπουμε προσεκτικά τι υπογράφουμε και μετά αν θελουμε αντιπροσφορά παιρνουμε τον παροχό μας και τον ενημερώνουμε ΑΜΕΣΑ ώστε αν έχει την δυνατότητα και την διαθεση να μας κρατήσει να το τρέξει γρήγορα. Αν πάρουμε καλή αντιπροσφορά μενουμε στον παροχό μας και ακυρώνουμε την αιτηση φορητότητας με email/FAX και επιβεβαιωση

 

Δεν δουλεύει πάντα αλλά ειναι ο πιο ασφαλης τρόπος μέχρι να καταλαβουν οι πάροχοι οτι τον καλό πελάτη πρέπει να τον κρατάς με καλές προσφορες πριν λήξει το συμβολαιό του...

 

Τώρα δύσκολο φιλε. Κρίμα πάντως γιατι η αντιπροσφορά της VF είναι πολύ καλή..

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να μεταφέρω ένα νούμερο από κιου σε vodafone καρτοσυμβόλαιο. Χρειάζομαι 500 λεπτά και 3gb. Σε τι τιμή μπορώ να βρω αυτό που ψάχνω και αν έχει κάποιος τηλ. από αντιπρόσωπο που κάνει προσφορές.
Link to comment
Share on other sites

Βασικά η Vodafone το έτρεξε άμεσα.. μέσα σε λίγη ώρα μου έκαναν πρόταση την οποία στις 9 η ώρα το πρωί την αποδέχτηκα... Σε συνομιλία με υπάλληλο(άλλη από αυτή που Μ έκανε τη. Πρόταση) της Vodafone μου είπε ότι βάση νομοθεσίας μια εταιρία δεν μπορεί να μπλοκάρει την αίτηση φορητότητας μιας άλλης εταιρίας αλλά από την στιγμή που δεν έχω πάρει σιμ δεν έχουν το δικαίωμα να την ενεργοποιήσουν χωρίς την παρουσία μου...άρα αυτόματα θα ακυρωθεί σε έναν μηνα..
Link to comment
Share on other sites

Βασικά η Vodafone το έτρεξε άμεσα.. μέσα σε λίγη ώρα μου έκαναν πρόταση την οποία στις 9 η ώρα το πρωί την αποδέχτηκα... Σε συνομιλία με υπάλληλο(άλλη από αυτή που Μ έκανε τη. Πρόταση) της Vodafone μου είπε ότι βάση νομοθεσίας μια εταιρία δεν μπορεί να μπλοκάρει την αίτηση φορητότητας μιας άλλης εταιρίας αλλά από την στιγμή που δεν έχω πάρει σιμ δεν έχουν το δικαίωμα να την ενεργοποιήσουν χωρίς την παρουσία μου...άρα αυτόματα θα ακυρωθεί σε έναν μηνα..
Μακάρι να είναι έτσι.

 

Στάλθηκε από το EVR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα έχει κανένας θέμα με το my vodafone app σε android, όταν κάνω quick login μπαίνει κανονικά και μου δείχνει τα υπόλοιπα μου,οταν πάω να μπω με τα στοιχεία μου απλά μπαίνει και δείχνει μόνο οτι φορτώνει και μετά από λίγο μου βγάζει ότι υπήρξε πρόβλημα με την ανάκτηση τών πληροφοριών.
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα έχει κανένας θέμα με το my vodafone app σε android, όταν κάνω quick login μπαίνει κανονικά και μου δείχνει τα υπόλοιπα μου,οταν πάω να μπω με τα στοιχεία μου απλά μπαίνει και δείχνει μόνο οτι φορτώνει και μετά από λίγο μου βγάζει ότι υπήρξε πρόβλημα με την ανάκτηση τών πληροφοριών.

 

Μια ζωη θεματα εχει ειτε σε android ειτε ios, τοσα χερια που χουν περασει/πιασει αυτο το project λογικο ειναι! :p

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα έχει κανένας θέμα με το my vodafone app σε android, όταν κάνω quick login μπαίνει κανονικά και μου δείχνει τα υπόλοιπα μου,οταν πάω να μπω με τα στοιχεία μου απλά μπαίνει και δείχνει μόνο οτι φορτώνει και μετά από λίγο μου βγάζει ότι υπήρξε πρόβλημα με την ανάκτηση τών πληροφοριών.

 

Μια χαρα μου δουλευει .Εχω αριθμους στο ιδιο ΑΦΜ (οικογενειακο ) και βλεπω τα παντα .

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά η Vodafone το έτρεξε άμεσα.. μέσα σε λίγη ώρα μου έκαναν πρόταση την οποία στις 9 η ώρα το πρωί την αποδέχτηκα... Σε συνομιλία με υπάλληλο(άλλη από αυτή που Μ έκανε τη. Πρόταση) της Vodafone μου είπε ότι βάση νομοθεσίας μια εταιρία δεν μπορεί να μπλοκάρει την αίτηση φορητότητας μιας άλλης εταιρίας αλλά από την στιγμή που δεν έχω πάρει σιμ δεν έχουν το δικαίωμα να την ενεργοποιήσουν χωρίς την παρουσία μου...άρα αυτόματα θα ακυρωθεί σε έναν μηνα..

 

Μακαρι να πανε ολα καλα. Αν μπορεσεις ενημερωσε πώς πηγε τελικα το θεμα σου αυτο, καθως ενδιαφερει σιγουρα πολυ κοσμο.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Έχω συμβόλαιο στη Vodafone και οι λογαριασμοί που εκδίδονται αφορούν χρήση για διάστημα από 14 του μηνός έως και την 13 του επόμενου.

Λόγω κάποιας χρέωσης που δεν την κατάλαβα, επικοινώνησα χθες με την εταιρεία και ενημερώθηκα ότι ναι μεν η χρήση αφορά το ως άνω χρονικό διάστημα, όμως η τιμολόγηση "κλείνει" την 21:00 ώρα της 13. Οπότε, οποιαδήποτε κίνηση κατά το τρίωρο 21:00-24:00 της 13 απεικονίζεται (και χρεώνεται) στον επόμενο λογαριασμό.

Κοιτάζοντας τον προηγουμένο λογαριασμό (14/02/2020-13/03/2020) διαπίστωσα ότι αυτό δεν ισχύει, καθώς η πρώτη χρήση δεδομένων που απεικονίζεται έλαβε χώρα την 12/02!!!

Από την εταιρεία δεν μπόρεσαν να μου δώσουν άμεσα απάντηση και αναμένω νεότερη επικοινωνία τους.

Γνωρίζει κάποιος τί μπορεί να παίζει;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Έχω συμβόλαιο στη Vodafone και οι λογαριασμοί που εκδίδονται αφορούν χρήση για διάστημα από 14 του μηνός έως και την 13 του επόμενου.

Λόγω κάποιας χρέωσης που δεν την κατάλαβα, επικοινώνησα χθες με την εταιρεία και ενημερώθηκα ότι ναι μεν η χρήση αφορά το ως άνω χρονικό διάστημα, όμως η τιμολόγηση "κλείνει" την 21:00 ώρα της 13. Οπότε, οποιαδήποτε κίνηση κατά το τρίωρο 21:00-24:00 της 13 απεικονίζεται (και χρεώνεται) στον επόμενο λογαριασμό.

Κοιτάζοντας τον προηγουμένο λογαριασμό (14/02/2020-13/03/2020) διαπίστωσα ότι αυτό δεν ισχύει, καθώς η πρώτη χρήση δεδομένων που απεικονίζεται έλαβε χώρα την 12/02!!!

Από την εταιρεία δεν μπόρεσαν να μου δώσουν άμεσα απάντηση και αναμένω νεότερη επικοινωνία τους.

Γνωρίζει κάποιος τί μπορεί να παίζει;

Οι χρήσεις έχουν αρχή και τέλος. Αν ανοίξεις τα δεδομένα στις 12/02 09:05 και κλείσεις τα δεδομένα στις 13/02 23:33, τότε η χρέωση θα φανεί στον λογαριασμό του επόμενου μήνα, αλλά με ημερομηνία 12/02, μιας και τότε ξεκίνησε η χρήση.

Link to comment
Share on other sites

Οι χρήσεις έχουν αρχή και τέλος. Αν ανοίξεις τα δεδομένα στις 12/02 09:05 και κλείσεις τα δεδομένα στις 13/02 23:33, τότε η χρέωση θα φανεί στον λογαριασμό του επόμενου μήνα, αλλά με ημερομηνία 12/02, μιας και τότε ξεκίνησε η χρήση.

 

Το θέμα είναι πως, σύμφωνα με τον λογαριασμό, τα δεδομένα άνοιξαν την 23:28 ώρα της 12/02 και έκλεισαν την 00:24 ώρα της 13/02, άρα θα έπρεπε να εμφανιστεί στον λογαριασμό που εκδόθηκε στις 14/02 και όχι σε αυτόν που εκδόθηκε στι 14/03, όπως και τελικά έγινε...

Υ.Γ. Επειδή το έχω τσεκάρει, η ώρα της χρήσης των δεδομένων, χωρίς να γνωρίζω τον λόγο, δεν είναι η πραγματική. Ελεγμένο αρκετές φορές...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...