Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

γει σας! στις 25/1 τελειωνει το συμβολαιο της wind και θελω να πετυχω καλυτερη προσφορα απο τα 23,5€ που μ δινουν τωρα! να κανω αλλαγη παροχου ηλεκτρονικα πχ.vodafone ωστε να το κατεβασουν? θα μπορεσω να πετυχω τα 18 € που απο ο,τι ξερω εχουν ηδη συνδρομητες της wind ? τι λετε? να κανω τωρα την αλλαγη παροχου?
Link to comment
Share on other sites

NAI μπορεις.
:X«'Έλληνες ενωθείτε εναντίον του κοινού εχθρού, εναντίον του μίσους, της διχόνοιας και της διαίρεσης, που είναι ό ίδιος μας ο εαυτός» - Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ.
Link to comment
Share on other sites

Και με δωροεπιταγή 30€ από ΑΒ σα κίνητρο:

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7397945#post7397945

Wind_fiber_AB_16_1_2018.jpg

 

Έχουμε κ λέμε για τα επόμενα (ΑΣ πούμε) 2-3 χρόνια {Και μετά το ξαναβλέπουμε}, τα νέα εμπορικά πακέτα [και ονομασίες] του "σταθερού" Wind.

 

Wind_fiber_100_200_19_11_2017.jpg

Wind_fiber_100_19_11_2017.jpg

 

 

:lol::lol:Λέω να την εξαργυρώσω μαζί με CashBack της MyVodafone:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

:wacko: -η οπτικη ινα μαρανε την wind, εδω δεν εχουμε γραμμη adsl της προκοπης (ολο διακοπες τις τελευταιες βδομαδες)

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

ενα χρόνο μετα την ανανεωση συμβολαιου της σταθερης, ηρθε μηνυμα στη καρτα mobile broadband οτι τελειωσε το 1GB που ειχα. (ποτέ δε το εξαντλω όλο)

Τι κάνω τώρα για την συνεχιση της δωρεαν προσφορας;

Link to comment
Share on other sites

ενα χρόνο μετα την ανανεωση συμβολαιου της σταθερης, ηρθε μηνυμα στη καρτα mobile broadband οτι τελειωσε το 1GB που ειχα. (ποτέ δε το εξαντλω όλο)

Τι κάνω τώρα για την συνεχιση της δωρεαν προσφορας;

Έχεις δύο επιλογές ή της βάζεις 5 ευρώ το οποίο το μετατρέπει σε Megabyte και συνεχίζεις να παίρνεις από τον επόμενο μήνα το ένα γίγα η Πήγαινε σε ένα κατάστημα και ζητάς να στην αντικαταστήσουν.

Link to comment
Share on other sites

οι ψηφιακες ευκολιες δεν πανε πανω απο 1 ευρω. Απλα του κάνανε μια εκπτωση...

Δεν μιλάω απλά για την αφαίρεση των ευκολιών, μιλάω για την αλλαγή του παγίου που πληρώνω !!!

Link to comment
Share on other sites

ενα χρόνο μετα την ανανεωση συμβολαιου της σταθερης, ηρθε μηνυμα στη καρτα mobile broadband οτι τελειωσε το 1GB που ειχα. (ποτέ δε το εξαντλω όλο)

Τι κάνω τώρα για την συνεχιση της δωρεαν προσφορας;

 

Ακριβώς το ίδιο μνμ ήρθε και σε μένα πριν λίγες μέρες και όπως λέει πιο πάνω ο Πάνος , εγώ πήγα σε ένα κατάστημα και έκανα ανανέωση με 5€ , αυτόματα μπήκε 1GB internet και την 1η του επόμενου μήνα μπήκε το άλλο 1GB που παίρνω καθε μήνα δωρεάν επειδή έχω και σταθερό wind. Θέλει μια φορά το χρόνο ανανέωση δεν είναι δλδ όπως το f2g που μπαίνουν τα 120 λεπτά ομιλίας δωρεάν και θέλει κάθε 3 μήνες

 

Link to comment
Share on other sites

Εδω και δυο μήνες έχω συνάψει ένα συμβόλαιο με την Wind και αρχικά το συμβόλαιο έλεγε ότι πρέπει να δίνω κάθε μηνά 23.70 ευρω. Ξαφνικά χωρίς να με ενημερώσουν ο λογαριασμός έγινε 25.10 ζήτησα τηλ. τον λόγο γιατί έγινε αυτή η ενέργεια και μου είπαν ότι έγιναν προσαυξήσεις στην εταιρία. Επίσης μου είπαν ότι έπρεπε μέσα σε ένα μηνά να κάνω καταγγελία. Εξήγησα ευγενικά ότι εφόσον εταιρία δεν τηρεί την αρχική συμφωνία μας, δεν ισχύ το συμβόλαιο πού υπογράψαμε και έτσι το διακόπτω. Ο υπάλληλος μου είπε ότι αυτό έχει ένα πρόστιμο και πρέπει να πληρώσω αν θα φύγω. Παρακαλώ θα ήθελα την βοήθεια σας, όχι τόσο για την διάφορα της άξιας τον 2.60 ευρώ όσο για την κοροϊδία.:mad:.
Link to comment
Share on other sites

συγγνωμη παιδια να ρωτησω, εκανα χθες ηλεκτρονικα την αιτηση στην vodafone με σκοπο να κατεβασω πετυχω κατι καλυτερο απο τα 23,5 € της wind, πρεπει να στειλω και τα δικαιολογητικα στην vodafone για να με καλεσουν για αντιπροσφορα απο την wind ετσι? ευχαριστω εκ των προτερων!
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω! κ κατι ακομη αν ειναι καποιος γνωστης , την αιτηση ακυρωσης μπορω να την κανω ηλεκτρονικα ή πρεπει φυσικη παρουσια?
Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να την κανεις σε καταστημα ωστε να εχεις και το αποδεικτικο. Οσο πιο γρήγορα μετα την νεα συμφωνία τοσο καλύτερο. Βεβαια την εκανες ηλεκτρονικά οποτε δεν ξέρω αν πρέπει να γίνει κάτι διαφορετικό στην περίπτωση αυτή.
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου ήρθε αυτό το μήνυμα.... Στο κινητό F2G που έχω και αφορά την σταθερή....

 

4343a710c2d24db9b001aced91cf6329.jpg

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου ήρθε αυτό το μήνυμα.... Στο κινητό F2G που έχω και αφορά την σταθερή....

 

4343a710c2d24db9b001aced91cf6329.jpg

 

Κι εμένα μου ήρθε, επειδή έχω το σταθερό του αδερφού μου στη Μυτιλήνη, στο δικό μου όνομα. Μάλλον για να περιορίσει τον "ντόρο" από την ήττα της, στην εξαγορά της Cyta, αποφάσισε να κάνει δώρο στους 600.000 συνδρομητές της. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τελικα μου ηρθε η αναλυση λογαριασμου και θα πληρωσω πανακριβα την κατα τα αλλα εξυπηρετηση εταιριων.

Το πρωτο νουμερο που με χρεωσε 11 ευρω 2 κλησεις που εκανα ειναι η εξυπηρετηση της ΔΕΗ το 11770(Η χρέωση πελάτη στο 11770 είναι μία αστική μονάδα/λεπτό για κλήσεις από σταθερό τηλέφωνο πανελλαδικά).

Οι κλησεις αυτες εγιναν μετα απο αλλεπαληλες προσπαθειες ηλεκτρονικα να μου αλλαξουν τον αριθμο ταυτοτητας. Ειχα στειλει τα απαραιτητα εγγραφα με fax αρκετες φορες , αλλα με εγραφαν κανονικα. Το ιδιο και στο πρωτο τηλ που εκανα. Τελικα η αλλαγη εγινε στο δευτερο τηλ. αφου τους εκραξα.

Το αλλο νουμερο ειναι η εξυπηρετηση της microsoft στο 801 500 3000 (χρέωση τοπικής κλήσης)εδω η ιδια η εταιρια δεν λεει τι εννοει με το "χρεωση τοπικης κλησης". Και στο site της wind που κοιταξα δεν καταφερα να βρω πως χρεώνετε αυτο το νουμερο.

Εδω την εξυπηρετηση, που τελικα δεν ειχα μιας και εγω βρηκα τη λυση και την ειπα και στον υπαλληλο που με εξυπηρετουσε την πληρωσα 15 ευρω.

Τρις κλησεις λοιπον σε νουμερα εξυπηρετησης πελατων μαζι με το φπα θα τις πληρωσω 34.80 περαν του παγιου. Βοηθεια μου!!!!

Link to comment
Share on other sites

παρενθεση για την δεη,μπορουσες να κανεις την διαδικασια ηλεκτρονικα μεσω της σελιδας,εγω που το εκανα για λογαριασμο του πατερα μου,ολα προχωρησαν οκ μεσα σε λιγοτερο απο εβδομαδα.

Δυστυχως πολυς κοσμος μπερδευεται και θεωρει οτι η αστικη χρεωση για την δεη ανηκει στα δωρεαν,ομως ειναι η μονη εταιρια (ή εστω απο τις λίγες) που δεν δινουν και γεωγραφικο αριθμο...

Link to comment
Share on other sites

Άρα το 800 των ΕΛΤΑ πράγματι δεν χρεώθηκε όπως ήταν αναμενόμενο, αυτό που χρεώθηκε ήταν τα πενταψήφια "αστικής κλήσης" Η αστική κλήση εκτός πακέτου είναι σήμερα πανάκριβη καλύτερα να έπαιρνες κινητό.....
Link to comment
Share on other sites

παρενθεση για την δεη,μπορουσες να κανεις την διαδικασια ηλεκτρονικα μεσω της σελιδας,εγω που το εκανα για λογαριασμο του πατερα μου,ολα προχωρησαν οκ μεσα σε λιγοτερο απο εβδομαδα.

Δυστυχως πολυς κοσμος μπερδευεται και θεωρει οτι η αστικη χρεωση για την δεη ανηκει στα δωρεαν,ομως ειναι η μονη εταιρια (ή εστω απο τις λίγες) που δεν δινουν και γεωγραφικο αριθμο...

 

Ηλεκτρονικα εκανα τη διαδικασια 3 φορες. Δεν υπηρξε κανενα αποτελεσμα.

Γι αυτο αναγκάστηκα να παρω τηλ. το οποιο δεν τσεκαρα να δω ποσο χρεωνετε. Θεωρησα οτι λογικα θα εχει χρεωση μια αστικη μοναδα ανα κληση. Αλλα την πατησα.

Μαλιστα την πρωτη φορα που πηρα, μου ειπαν να στειλω με fax τα απαραιτητα χαρτια και παλι δεν εκαναν τιποτα. Ετσι πηρα και δευτερη φορα και αφου τους τα εχωσα μου λενε στειλε με fax τωρα τα χαρτια να το κανουμε αμεσα. Ολα τα προηγουμενα που ειχα στειλει προφανως ειχαν παει στα σκουπιδια.

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Άρα το 800 των ΕΛΤΑ πράγματι δεν χρεώθηκε όπως ήταν αναμενόμενο, αυτό που χρεώθηκε ήταν τα πενταψήφια "αστικής κλήσης" Η αστική κλήση εκτός πακέτου είναι σήμερα πανάκριβη καλύτερα να έπαιρνες κινητό.....

 

Το 800 των ΕΛΤΑ οχι δεν χρεωθηκε, το 5ψηφιο χρεωθηκε και το 801 της Microsoft, το οποιο μαλλον εχει χρεωση ανα δευτερολοπτο κατι που δεν το λεει ξεκαθαρα η εταιρια διπλα απο το τηλεφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Θέμα με τα 120'/μήνα σε κάρτα από σταθερή τηλεφωνία.

 

Πέρυσι τέτοια εποχή πήγα σε κατάστημα της Wnd, για να ρωτήσω κάθε πότε πρέπει να φορτίζεται η κάρτα και ο υπάλληλος, αφού έλεγξε την κάρτα, απάντησε ότι χρειάζεται μια φορά το χρόνο 5€ επειδή δεν έχει τηλεφωνία αλλά μόνο ίντερνετ.

Η Wind συνεχίζει να στέλνει κάθε 3μηνο μήνυμα για ανανέωση χρόνου και τον ΟΚΤ παρασύρθηκα και πλήρωσα τα 5€ και σήμερα ξαναήρθε μήνυμα.

 

Γνωρίζει κανείς, στα σίγουρα, αν χρειάζεται μόνο κάθε χρόνο, όπως μου είπε ο υπάλληλος;

Link to comment
Share on other sites

Η κάρτα με τα 120'/μήνα χρειάζεται κάθε 3μηνο.

Η κάρτα με το 1GB/μήνα χρειάζεται μια φορά το χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Θέμα με τα 120'/μήνα σε κάρτα από σταθερή τηλεφωνία.

 

Πέρυσι τέτοια εποχή πήγα σε κατάστημα της Wnd, για να ρωτήσω κάθε πότε πρέπει να φορτίζεται η κάρτα και ο υπάλληλος, αφού έλεγξε την κάρτα, απάντησε ότι χρειάζεται μια φορά το χρόνο 5€ επειδή δεν έχει τηλεφωνία αλλά μόνο ίντερνετ.

Η Wind συνεχίζει να στέλνει κάθε 3μηνο μήνυμα για ανανέωση χρόνου και τον ΟΚΤ παρασύρθηκα και πλήρωσα τα 5€ και σήμερα ξαναήρθε μήνυμα.

 

Γνωρίζει κανείς, στα σίγουρα, αν χρειάζεται μόνο κάθε χρόνο, όπως μου είπε ο υπάλληλος;

 

Μπορείς να βάλεις τα 120' στο δικό σου νούμερο που χρησιμοποιείς κάθε μέρα ή σε κάποιου συγγενή σου. Έτσι δεν θα χρειάζεσαι φόρτιση γιατί φαντάζομαι οτι καταναλώνεις 5€ σε 3 μήνες...:)

Linux myphone υπογραφή.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Η κάρτα με τα 120'/μήνα χρειάζεται κάθε 3μηνο.

Η κάρτα με το 1GB/μήνα χρειάζεται μια φορά το χρόνο.

 

Μπορείς να βάλεις τα 120' στο δικό σου νούμερο που χρησιμοποιείς κάθε μέρα ή σε κάποιου συγγενή σου. Έτσι δεν θα χρειάζεσαι φόρτιση γιατί φαντάζομαι οτι καταναλώνεις 5€ σε 3 μήνες...:)

 

Φαίνεται ότι έκανα λάθος στην περιγραφή, αφού έχω και τις 2 υπηρεσίες, και αναφέρθηκα στη φόρτιση για το 1 GB.

Τα 120'/μήνα είναι πάνω στην κάρτα που χρησιμοποιώ καθημερινά και αυτή φορτίζεται έτσι κι αλλιώς κάθε τρίμηνο, τουλάχιστον με 5€.

 

Αφού τη φόρτισα τελευταία φορά με 5€ την 14/11/2017 γιατί μου στέλνει τώρα μήνυμα για τα 120'/μήνα;

Με ειδοποιεί σήμερα για την 13/2/2018 που λήγει η προθεσμία;

Link to comment
Share on other sites

Επειδή στις 13/2/2018 συμπληρώνεις 3μηνο απο τις 14/11/2017 που έκανες ανανέωση με 5€.

Μπερδεύεσαι.... στο έγραψα πριν όσο πιο απλά γίνεται αλλά πάλι μπερδεύτηκες.

 

Υπάρχουν δυο κάρτες SIM... η μια σου δίνει 120'/μήνα και χρειάζεται ανανέωση κάθε 3μηνο.

Η άλλη σου δίνει 1GB/μήνα και χρειάζεται ανανέωση μια φορά το χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...