aggelosn Δημ. October 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2017 (edited) Σε κάποιους τα περίπου 3 ευρώ τον μήνα, τόσα περίπου είναι η αύξηση, μπορεί να μην σημαίνουν τίποτα απολύτως για άλλους όμως μπορεί να σημαίνουν πολλά. Αύξηση στο σταθερό, αύξηση στο καρτοκινητό, από την άλλη μεριά μείωση μισθών βλ. π.χ. μείωση αφορολογήτου στους μισθωτούς από 1.1.19, οι οποίοι θα χάσουν τον χρόνο τον λιγότερο έναν μηνιαίο μισθό, φτάνουμε στο σημείο να μην βγαίνουν τα κουκιά στο τέλος του μήνα. Πως μπορείς να ζεις με 540 ευρώ τον μήνα (όπου από 1.1.2019 θα είναι κάπου στα 495 ευρώ/μήνα), εκ των οποίων τα 250 είναι ενοίκιο αν θες να μένεις σε ένα σπίτι των 50 τ.μ που να λέγεται σπίτι και όχι τρώγλη, τα 40 είναι ρεύμα με κοινωνικό τιμολόγιο και με θέρμανση ηλεκτρικής σόμπας και θερμοσίφωνα όπου καταλαβαίνετε σε τι συνθήκες ζεις τον χειμώνα, τα 27 είναι σταθερό, τα 10 είναι κινητό, 90 ευρώ βενζίνη για περίπου 25 χλμ/ημέρα, 60 ευρώ στριφτά τσιγάρα, 10 ευρώ νερό τον μήνα. Αμέσως αμέσως φτάσαμε στα 490 ευρώ/μήνα. Μας μένουν λοιπόν και 50 ευρώ για να φάμε. Δεν αναφέρομαι καθόλου σε διασκέδαση (πρωινή, βραδινή, καφέδες, fast food,κτλ,κτλ) ή για ανάγκες ενδυμασίας γιατί αυτά είναι πραγματικά είδη πολυτελείας. Θέλοντας και μη λοιπόν, αναγκάζεσαι και αρχίζεις τις περικοπές, προσπαθείς να κόψεις τα τσιγάρα των 60 ευρώ, η βενζίνη δεν κόβεται όταν το αυτοκίνητο σου το χρησιμοποιείς για να πας στην εργασία σου και όταν δεν υπάρχουν τα κατάλληλα μέσα μαζικής μεταφοράς για να μετακινηθείς στην εργασία σου, ούτε μπορείς να πεις με μεγάλη ευκολία ότι φεύγεις από το σπίτι που μένεις για να πας κάπου πιο κοντά στην εργασία σου, γιατί αμέσως αμέσως μια μετακόμιση κοστίζει 1.000 ευρώ χοντρικά μαζί με τα ενοίκια που προκαταβάλεις στον νέο ιδιοκτήτη και αναγκαστικά το σταθερό είναι πλέον είδος πολυτελείας και δεν υπάρχει άλλη λύση από το να το κόψεις εντελώς. Γιατί τα γράφω όλα αυτά...όχι για να κλαφτώ, ούτε για να ανοίξουμε μια κουβέντα για το που βαδίζουμε αλλά γιατί δεν μπορεί να έρχεται ο κάθε πωλητής της εκάστοτε Wind και να σου λέει ότι δεν επηρεάζεσαι από τις αυξήσεις τιμολογίων και έλα μωρέ σιγά την αύξηση των 3 ευρώ. Όταν κάθε μήνα ζεις στα όρια ακόμα και αυτά τα 3 ευρώ σε βγάζουν έξω από τα ρούχα σου... Υ.Γ. Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει πως ο λογμος μου κάθε μήνα έρχονταν στο σπίτι μου στις 5-6 του μηνός και είχε εκδοθεί στις 4 του μηνός και τώρα που θα έγραφε μέσα ότι έχω δικαίωμα να καταγγείλω την σύμβαση, έχουμε φτάσει 11 του μήνα και ακόμα δεν έχει εμφανιστεί ;;; Τυχαίο ε ;;; Πάντα έλεγα, δεν μπορεί ρε φίλε να έρχεται τόσο γρήγορα, που στο καλό εκδίδεται, κάτω από το σπίτι μου ;;;; Edited October 11, 2017 by aggelosn Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostasSC Δημ. October 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2017 Σωστός 100% .. μας κοροϊδεύει μέσα στα μούτρα το καρτέλ σταθερής - κινητής.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagosman Δημ. October 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2017 Φίλε μου τελικά τι έγινε με τη γραμμή σου; όλα καλά με ακύρωση; Εντέλει μίλησα με wind σήμερα και μου έδωσαν τον αριθμό βρόχου οπότε έκανα στη cyta αίτημα ηλεκτρονικά στη προσφορά που έχει online με 18,93€. Οπότε μια ή άλλη μου έρχεται όπου και να πάω τώρα αν μου αφήσει η wind με κανά 16,50€ όλα μέσα τότε θα το σκεφτώ Ναι έχω ακόμα ip wind. Κάτι άλλο προς το παρόν δε γνωρίζω, αναμένω τον επόμενο λογαριασμό. Πάντως άκουσα περιπτώσεις που η wind δεν κάλεσε για αντιπρόταση, αφήνοντας ουσιαστικά τη γραμμή να φύγει απο τα χέρια της. @aggelosn: Ακριβώς έτσι είναι οπως τα λες. Ακόμα κ το τελευταίο € μετράει. Οτι μπορούμε να διεκδικήσουμε θα πρέπει να το κυνηγάμε. Στην τελική ακόμα και η Wind έχει προϋπολογίσει το όφελος της. 5% των συμβολαίων να κυνηγήσουν αντιπρόταση; Πάλι κερδισμένη είναι. Χαμένος ο καταναλωτής ως συνήθως. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NeCrOmAnCeR19 Δημ. October 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2017 έμενα δεν με κάλεσε ποτέ για αντιπροσφορά η wind. όποτε η γραμμή μου έφυγε για την Nova. δεν θα βγούμε όλοι κερδισμένοι από αυτή την υπόθεση. αυτό το ξέρουν πολύ καλά οι εταιρίες που μοιράζονται την πίτα !! ερώτηση : σε αίτηση υπαναχώρησης εντός 14 ημερών , τα τέλη ενεργοποίησης επιστρέφονται ή πληρώνονται κανονικά ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagosman Δημ. October 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2017 Μηπως δεν σε βρήκε; Απάντηση στην ερώτηση: Πληρώνονται κανονικά τα τέλη δυστυχώς, επίσης εχεις το ρίσκο οταν επιστρέψεις να βρεθείς σε άλλο συμβόλαιο/πάγιο γιατί ουσιαστικά έχει καταργηθεί η παλιά συμφωνία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NeCrOmAnCeR19 Δημ. October 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2017 Μηπως δεν σε βρήκε; Απάντηση στην ερώτηση: Πληρώνονται κανονικά τα τέλη δυστυχώς, επίσης εχεις το ρίσκο οταν επιστρέψεις να βρεθείς σε άλλο συμβόλαιο/πάγιο γιατί ουσιαστικά έχει καταργηθεί η παλιά συμφωνία. το χειρότερο είναι οτί απο 10/10 ήμουν μόνιμα πάνω απο απο το σταθερό και το κινητό μου επι τούτου !!! κανένα τηλέφωνο !!! τζόγος είναι . ή χάνεις η κερδίζεις !!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2017 Ποιος σου είπε πως τα τέλη φορητότητας πληρώνονται σε περίπτωση υπαναχώρησης εντος των 14 ημερών; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pan82 Δημ. October 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2017 έμενα δεν με κάλεσε ποτέ για αντιπροσφορά η wind. όποτε η γραμμή μου έφυγε για την Nova. δεν θα βγούμε όλοι κερδισμένοι από αυτή την υπόθεση. αυτό το ξέρουν πολύ καλά οι εταιρίες που μοιράζονται την πίτα !! Μα εννοείται αυτό αν και δεν έχει τύχει σε κανέναν γνωστό μου να μη τον καλέσουν δεκάδες φορές (τουλάχιστον οταν λήγει το συμβόλαιο για καταγγελίες δε ξέρω) απλά κάποιες φορές λόγω αργοπορίας συνεννοήσεων το χάνεις. Γι΄ αυτό πάμε πάντα σε φθηνότερες λύσεις δε παίζουμε ρώσικη ρουλέτα να βρεθούμε στο τέλος με ακριβότερο συμβόλαιο και χαμένοι. Και εγώ αν δεν υπήρχε η προσφορά της cyta με τα 18€ δε θα το ρίσκαρα να πάω αλλού και στο τέλος να δίνω περισσότερα από τη wind που έφυγα. Πάω κάπου που θα δίνω ήδη 2-3€ λιγότερα και πριν τις αυξήσεις σύμφωνα με τις ανάγκες μου. Παράθεση Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του... Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του... Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!! George Bernard Shaw Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
duellergr Δημ. October 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2017 Οπότε τελικά το συμβόλαιο (24μηνο μάλιστα) σκοπό έχει να προστατέψει μόνο τις εταιρίες. Έστω κάποιος δηλαδή που ξεκίνησε συμβόλαιο τον Αύγουστο, σε 2-3 μήνες του κάνουν αύξηση και του λένε αν δε σ'αρέσει φύγε και πλήρωνε ένα σκασμό λεφτά σε τέλη φορητότητας. Παλιά τα συμβόλαια είχαν αυτό το νόημα, είχες δέσμευση για να μην φύγεις σε αντάλλαγμα σταθερή τιμή για όλη τη διάρκειά του. Πλήρης ευτελισμός σε όλα τελικά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
d1969 Δημ. October 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2017 Οπότε τελικά το συμβόλαιο (24μηνο μάλιστα) σκοπό έχει να προστατέψει μόνο τις εταιρίες. Έστω κάποιος δηλαδή που ξεκίνησε συμβόλαιο τον Αύγουστο, σε 2-3 μήνες του κάνουν αύξηση και του λένε αν δε σ'αρέσει φύγε και πλήρωνε ένα σκασμό λεφτά σε τέλη φορητότητας. Παλιά τα συμβόλαια είχαν αυτό το νόημα, είχες δέσμευση για να μην φύγεις σε αντάλλαγμα σταθερή τιμή για όλη τη διάρκειά του. Πλήρης ευτελισμός σε όλα τελικά. Αυτό δεν ισχύει που γράφεις.... Έχεις δικαίωμα να καταγγείλεις αζημίως την σύμβαση μέσα σε ένα μήνα από την ενημέρωση σου στο λογαριασμό. Το γράφει και στους όρους του συμβολαίου Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
duellergr Δημ. October 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2017 Αυτό δεν ισχύει που γράφεις.... Έχεις δικαίωμα να καταγγείλεις αζημίως την σύμβαση μέσα σε ένα μήνα από την ενημέρωση σου στο λογαριασμό. Το γράφει και στους όρους του συμβολαίου Ναι σίγουρα μπορείς να καταγγείλεις τη σύμβασή σου, δεν έγραψα το αντίθετο, και μετά να κάνεις τι; Υποθέτω να αποχωρήσεις για κάποιο άλλο πάροχο χωρίς πρόστιμο βέβαια, αλλά πληρώνοντας τέλη φορητότητας. Εκτός και αν πιστεύεις ότι θα κάνεις την καταγγελία και θα εξαιρεθείς από τις αυξήσεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
d1969 Δημ. October 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2017 Ναι σίγουρα μπορείς να καταγγείλεις τη σύμβασή σου, δεν έγραψα το αντίθετο, και μετά να κάνεις τι; Υποθέτω να αποχωρήσεις για κάποιο άλλο πάροχο χωρίς πρόστιμο βέβαια, αλλά πληρώνοντας τέλη φορητότητας. Εκτός και αν πιστεύεις ότι θα κάνεις την καταγγελία και θα εξαιρεθείς από τις αυξήσεις. Υπάρχουν αυτή την περίοδο προσφορές χωρίς τέλος φορητότητας. 1) ΟΤΕ 23,60 24mbs αστικά-υπεραστικά 30 κινητά 2) οτε 26,00 24mbs αστικά-υπεραστικά 360 κινητά 3) cyta 21,58 24mbs αστικά-υπεραστικά 300 κινητά Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. October 12, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2017 Υπάρχουν αυτή την περίοδο προσφορές χωρίς τέλος φορητότητας. 1) ΟΤΕ 23,60 24mbs αστικά-υπεραστικά 30 κινητά 2) οτε 26,00 24mbs αστικά-υπεραστικά 360 κινητά 3) cyta 21,58 24mbs αστικά-υπεραστικά 300 κινητά Ακριβότ€ρα από ο,τι ήδη (πριν τις αλλαγές Wind) έχεις; Ιδίως του ΟΤΕ; Και συνολικά στη 2ετία; Online αυτά που λες; {Για να'χεις δυνατότητα υπαναχώρησης}. Η βελτιστη λύση είναι να σου τηλεφωνήσουν από άλλη εταιρία για προσφορά χωρίς τέλη ενεργοποίησης: Κάτι που όντως γίνεται αυτή την περίοδο σε συνδρομητές σταθερής Wind , σε κάποιους, από άλλες εταιρίες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagosman Δημ. October 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2017 (edited) Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα ωστε να σταματήσει και η παραφιλολογία αλλα και οι αντικρουόμενες απόψεις. Έχεις δικαίωμα ακύρωσης ακόμα κ απο αίτηση σε κατάστημα. Δεν είναι διαφορετικό να πας σε κατάστημα να υπογράψεις και να κάνεις ονλινε αίτηση οπου τυπώνεις υπογράφεις σκανάρεις. Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα και στις 2 περιπτώσεις λαμβάνεις γνώση και υπογράφεις κανονικά. Μάλιστα στην ονλινε αίτηση θα πρέπει να περιμένεις άγνωστο χρόνο να την περάσουν στο σύστημα, ενω στο κατάστημα γίνεται άμεσα. Έχεις δικαίωμα ακύρωσης σε 3 εργάσιμες απο την εκκίνηση της αίτησης. Αν για κάποιο λόγο δεν προλάβεις να κάνεις ακύρωση τότε μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση για να επιστρέψεις στον παλιο σου πάροχο εντός 14 ημερών. Εκει όμως τα πράγματα περιπλέκονται. 1) Μεταφέρεσαι κανονικά στο νέο πάροχο 2) Επιβεβαιώνω σύντομα αν τελικά πληρώνεις τέλη μεταβίβασης ή όχι. (Πιστεύω πως ναι) 3) Οταν επιστρέψεις πίσω στον παλιο σου πάροχο θα πρεπει να διαπραγματευτείς εκ νέου το συμβόλαιο σου γιατι ουσιαστικά θα έχει ακυρωθεί (εκτος αν εγινε καλή αντιπρόταση και τον δέσμευσες εγγράφως για να είσαι εξασφαλισμένος) 4) Πληρώνεις στον προσωρινό πάροχο τις ημέρες που σου παρείχε υπηρεσίες 5) Γενικά θα έχεις 2 διακοπές στην σύνδεση (προς το νέο και πίσω στον παλιό) Edited October 13, 2017 by vagosman Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SUKEYES Δημ. October 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2017 Καλημέρα guys... Έχοντας κάνει καταγγελία σύμβασης σε κατάστημα WIND... δε με κάλεσαν για κάποια προσφορά... Σε 2ο χρόνο αποδέχτηκα τηλεφωνική προσφορά από τη NOVA και αναμένω τη σύμβαση για υπογραφές... Από WIND να περιμένω αντιπροσφορά ακόμα και πριν φύγει ενυπόγραφη η σύμβαση, ή η NOVA περιμένει υπογραφές για να τρέξει τη φορητότητα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2017 Πολλά από όσα γράφεις δεν ισχύουν.δικαιωμα επιστροφής αν θες να ακυρώσεις την φορητότητα έχεις εντός 14 ημερών κι όχι 20 και μόνο αν την έχεις κάνει τηλεφωνικά ή online αλλιώς πληρώνεις σπάσιμο συμβολαίου.επισης εκτός συγκλονιστικού απροόπτου και να μην προλαβεις και μεταφερθείς στο νέο δίκτυο ισχύει η προσφορά που σου έχουν κάνει πριν και δεν πληρώνεις το τέλος φορητότητας παρά μόνο τις μέρες που εμεινες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagosman Δημ. October 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2017 (edited) Καλημέρα guys... Έχοντας κάνει καταγγελία σύμβασης σε κατάστημα WIND... δε με κάλεσαν για κάποια προσφορά... Σε 2ο χρόνο αποδέχτηκα τηλεφωνική προσφορά από τη NOVA και αναμένω τη σύμβαση για υπογραφές... Από WIND να περιμένω αντιπροσφορά ακόμα και πριν φύγει ενυπόγραφη η σύμβαση, ή η NOVA περιμένει υπογραφές για να τρέξει τη φορητότητα? Αν η Wind δε δει αιτηση απο Νοβα να φύγεις, δεν θα σου κάνει αντιπρόταση. Οπότε μετα την υπογραφή σου και αφου καταχωρηθεί η αίτηση στο σύστημα, περιμένεις τηλέφωνο απο Wind για αντιπρόταση. Πολλά από όσα γράφεις δεν ισχύουν.δικαιωμα επιστροφής αν θες να ακυρώσεις την φορητότητα έχεις εντός 14 ημερών κι όχι 20 και μόνο αν την έχεις κάνει τηλεφωνικά ή online αλλιώς πληρώνεις σπάσιμο συμβολαίου.επισης εκτός συγκλονιστικού απροόπτου και να μην προλαβεις και μεταφερθείς στο νέο δίκτυο ισχύει η προσφορά που σου έχουν κάνει πριν και δεν πληρώνεις το τέλος φορητότητας παρά μόνο τις μέρες που εμεινες. 14 ημέρες σωστά http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/3.pdf Τηλεφωνικά πως μπορείς να κάνεις αν δεν πέσει υπογραφή και να εχουν φωτοτυπια ταυτοτητας κτλ; Ακόμα κ ονλινε σου στέλνουν έγγραφα με εμαιλ ωστε να τυπώσεις, υπογράψεις κ στειλεις σκαναρισμένα. Σχετικά με το τέλος μεταβίβασης δεν εχω βρει καπου σαφώς να ορίζεται απο την ΕΕΤΤ. Γιαυτό είπα οτι θα ενημερώσω σε μια περίπτωση που θα προχωρήσει η αίτηση αλλα θα γινει υπαναχώρηση. Edited October 13, 2017 by vagosman Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2017 Φορητότητα μετά τις υπογραφές Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jaguar13 Δημ. October 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2017 Είχα Wind. Έκανα φορητότητα σε Nova τηλεφωνικά, δέχτηκα αντιπροσφορά από Wind, την αποδέχτηκα και έστειλα αίτημα ακύρωσης της φορητότητας στη Nova στις 3/10, με ημερομηνία ενεργοποίησης 6/10. Μου την έβγαλε η Nova εκπρόθεσμη (σηκώνει συζήτηση αλλά τεσπα) και με ενεργοποίηση 10/10. Κάνω αίτημα επαναφοράς στη Wind, η οποία επιβεβαιώνει ότι ισχύει η προσφορά και αναμένω να με γυρίσουν πίσω. Επικοινώνησε μαζί μου η Nova και μου επιβεβαίωσε ότι δεν θα πληρώσω τέλη ενεργοποίησης παρά μόνο το πάγιο αναλογικά για όσες μέρες ήμουν στη Nova. Ελπίζω να βοήθησα στις απορίες μερικών, σχετικά με τα τέλη ενεργοποίησης. Μένει τώρα να δούμε και το λογαριασμό που θα στείλει η Nova :ninja: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pan82 Δημ. October 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2017 Είχα Wind. Έκανα φορητότητα σε Nova τηλεφωνικά, δέχτηκα αντιπροσφορά από Wind, την αποδέχτηκα και έστειλα αίτημα ακύρωσης της φορητότητας στη Nova στις 3/10, με ημερομηνία ενεργοποίησης 6/10. Μου την έβγαλε η Nova εκπρόθεσμη (σηκώνει συζήτηση αλλά τεσπα) και με ενεργοποίηση 10/10. Κάνω αίτημα επαναφοράς στη Wind, η οποία επιβεβαιώνει ότι ισχύει η προσφορά και αναμένω να με γυρίσουν πίσω. Επικοινώνησε μαζί μου η Nova και μου επιβεβαίωσε ότι δεν θα πληρώσω τέλη ενεργοποίησης παρά μόνο το πάγιο αναλογικά για όσες μέρες ήμουν στη Nova. Ελπίζω να βοήθησα στις απορίες μερικών, σχετικά με τα τέλη ενεργοποίησης. Μένει τώρα να δούμε και το λογαριασμό που θα στείλει η Nova :ninja: Το παράξενο είναι ότι ακόμα και τις τρεις μέρες να υποστηρίξει ο πάροχος όταν τελικά σε συνέδεσε 6 μέρες μετά πως έβγαλε εκπρόθεσμη την ακύρωση σου;; Ότι θέλουν κάνουν νομίζω και δε ξέρω γιατί να μπει ο νέος πάροχος σε διαδικασία και κόστος αφού τελικά δε θα κερδίσει κάτι στο τέλος, για 3-5 μέρες πάγιο που θα κερδίσει σιγά Παράθεση Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του... Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του... Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!! George Bernard Shaw Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aristoksenos Δημ. October 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2017 Υπάρχουν αυτή την περίοδο προσφορές χωρίς τέλος φορητότητας. 1) ΟΤΕ 23,60 24mbs αστικά-υπεραστικά 30 κινητά 2) οτε 26,00 24mbs αστικά-υπεραστικά 360 κινητά 3) cyta 21,58 24mbs αστικά-υπεραστικά 300 κινητά Χαιρετώ! Τα 21,58 της σιτα, πού τα είδες; Εμένα μου έγινε προσφορά με 22,05 με τις παροχές που αναφέρεις. Ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aristoksenos Δημ. October 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2017 (edited) Χαίρετε, Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα περιστατικό ενδεικτικότατο της συμπεριφοράς της εν λόγω εταιρείας προς τους πελάτες της. Όταν, μαύρη η ώρα, η ον τελεκομς μας άφησε χρόνους πριν περίπου 2 ετη, μετεγράφην στην γουιντ. Τα ευτράπελα ξεκίνησαν από την αρχή καθώς η υπόσχεση του εξωτερικού συνεργάτη για παροχη δωρεάν ρούτερ δεν επαληθεύτηκε ποτε παρά τις οχλήσεις μου για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό όμώς ηταν το λιγότερο καθώς ήδη από τον πρώτο μήνα είχα κατά διαστήματα συχνές αποσυνδέσεις στο ιντερνετ (κατά την παραμονή μου στους προηγούμενους παρόχους τα προηγούμενα 7 έτη παίζει να μην είχα αντιληφθεί ούτε μια αποσύνδεση). Κάθε φορά που καλούσα στο 1212 μου έλεγαν τον αριθμό αποσυνδέσεων που κυμαίνονταν απο 25 έως και 85 τις τελευταίες 48 ώρες (κάποιες φορές απέφευγαν να με ενημερώνουν για το τον ακριβή αριθμό περιοριζόμενοι ότι βλέπουν "πάρα πολλές" ή "πολλές"). Το σύνηθες πόρισμα τους μετά από "έλεγχο" της γραμμής ήταν ότι δεν υπάρχει θέμα από την γουιντ. Όποτε καλούσα στο 1212, εντελώς τυχαία οι επόμενες μέρες ήταν ηρεμες, χωρίς αποσυνδέσεις. Τον περασμενο Αύγουστο η κατασταση ξεπέρασε κάθε όριο (οι αποσυνδέσεις πρέπει να ήταν τριψήφιες) και αποφάσισαν να δηλωθεί ως βλάβη και ότι θα αναλάμβαναν οι τεχνικοί τα περαιτέρω. Εξ αρχής ρώτησα αν εγώ θα έχω κάποια χρεωση λαμβάνοντας αρνητική απάντηση. Οι τεχνικοί οι οποίοι παίζανε μπάλλα μόνο με μηνυματάκια σε κινητό με ενημέρωσαν αρχικώς ότι υπάρχει βλάβη στο καλώδιο και θα ενημερωθώ για την αποκατασταση. Αφ`ου πέρασε 1 βδομάδα χωρις περαιτέρω ενημέρωση, ξαναπήρα στο 1212, όπου μου επιβεβαίωσαν ότι οι αποσυνδεσεις παραμένουν πάρα πολλές και μου είπαν ότι πρέπει τεχνικός να μπει μέσα στην πολυκατοικία και ενδεχομένως και στο διαμέρισμα για έλεγχο. Ρώτησα για δεύτερη φορά αν θα έχω χρεωση και μου απάντησαν αρνητικά γιατί έχει δηλώθεί ως βλάβη. Τελικά όντως με επισκέφτηκε τεχνικός ο οποίος μου ανέφερε ότι το πρόβλημα δεν είναι στην γουιντ και ενδεχομένως ευθύνεται το καλώδιο ή το ρουτερ ή η τηλεφωνική συσκευή και ότι πρέπει να τα αντικαταστησω για να δούμε, αν θα λυθεί το πρόβλημα. Στον επόμενο λογαριασμό, μετά από μήνα από την επίσκεψη, βλέπω χρέωση τεχνικού 25 ευρώ. Στο 1212 (αφου υπέβαλα χωρίς αποτέλεσμα αιτημα ελέγχου των χρεώσεων) με ενημέρωσαν ότι ναι μεν στις ηχογραφημένες κλήσεις προς το 1212 οι υπάλληλοι μπορεί να με διαβεβαίωναν ότι δεν θα έχω καμμιά χρεωση, όμως το "second level" (οι τεχνικοι) πάντα ενημερώνουν τον πελάτη ότι θα έχει χρέωση αλλά αυτές οι κλήσεις δεν ηχογραφούνται και η αποδειξη ότι εγώ ενημερώθηκα προκύπτει από "κάποια notes" τεχνικού και μάλιστα όχι αυτού που ήρθε στο σπίτι. Εννοείται οτι πέραν των 2 φορών που ρώτησα εγώ περί χρεώσεων δεν έγινε καμμια αναφορά από κανεναν. Υ:Επίσης είναι γνωστή πια η παραπλανητική τακτική να σε καλούν για προσφορά περισσοτέρων γιγα στο κινητο με μικρή αυξηση τιμής και να το μεταφράζουν παρανόμως σε ανανέωση 2 ακόμα ετων της συμβάσεώς σου! Edited October 13, 2017 by aristoksenos Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. October 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2017 Χαίρετε, ........... ............. ........ Τελικά όντως με επισκέφτηκε τεχνικός ο οποίος μου ανέφερε ότι το πρόβλημα δεν είναι στην γουιντ και ενδεχομένως ευθύνεται το καλώδιο ή το ρουτερ ή η τηλεφωνική συσκευή και ότι πρέπει να τα αντικαταστησω για να δούμε, αν θα λυθεί το πρόβλημα. .................... Υ:Επίσης είναι γνωστή πια η παραπλανητική τακτική να σε καλούν για προσφορά περισσοτέρων γιγα στο κινητο με μικρή αυξηση τιμής και να το μεταφράζουν παρανόμως σε ανανέωση 2 ακόμα ετων της συμβάσεώς σου! Τελικά έφτιαξε; Τί έφταιγε; Το router; Έπρεπε να το φανταστείς ότι αφού πριν ήταν όλα ΟΚ, κάτι που άλλαξε θα έφταιγε. Γνωστόν το τελευταίο και όχι μόνο στη Wind.:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
riki Δημ. October 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2017 Υπάρχουν αυτή την περίοδο προσφορές χωρίς τέλος φορητότητας. 1) ΟΤΕ 23,60 24mbs αστικά-υπεραστικά 30 κινητά 2) οτε 26,00 24mbs αστικά-υπεραστικά 360 κινητά 3) cyta 21,58 24mbs αστικά-υπεραστικά 300 κινητά Μπορείς να μου στείλεις σε pm τον αριθμό για την προσφορά του ΟΤΕ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
balkos Δημ. October 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2017 Εμπειρία. Επειδή είχα αρκετές διακοπές στο σταθερό internet της wind είπα να το αναβαθμίσω σε vdsl μήπως και ησυχάσω. 7 μήνες vdsl τα ίδια, οπότε αποφάσισα να το γυρίσω ξανά σε adsl καθώς δεν ήθελα να συνεχίσω να πληρώνω 7€+φπα. Είχα μια κρυφή ελπίδα ότι λόγω της αναβάθμισης της γραμμής το adsl θα πήγαινε καλύτερα από τα 5Mbps που έπιανα. Διαψεύστηκα. Το μόνο που βελτιώθηκε ήταν το ping (20-25 ms). Επίσης δεν έχω και διακοπές, αλλά αυτό είναι πρόωρο συμπέρασμα καθώς έχουν περάσει μόνο λίγες μέρες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.