Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πήγα εχθές το απόγευμα σε κατ/μα wind και έκανα καταγγελία της σύμβασης. Μου είπαν να πάω σε δύο μέρες για κάποιο κωδικό επιβεβαίωσης

καταχώρησης του αιτήματος και κατόπιν θα γινει επεξεργασία απο την εταιρία. Εγινε το ιδιο και με όσους έκαναν καταγγελία:

Δεν εκανα ακριβως καταγγελια, αλλα αίτηση διακοπής της συνδεσης επειδη εληγε το συμβολαιο. Δεν μου ειπαν κατι τετοιο. Ειπαν ομως οτι θα με καλεσουν στο τηλεφωνο απο τα κεντρικα να με ρωτησουν γιατι φευγω. Με καλεσαν.

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Εγώ που έκανα καταγγελία σε κατάστημα δεν μου είπαν τίποτα τέτοιο.Εγινε καταγγελία υπέγραψα με την ταυτότητα μου κι έφυγα.Μετα έκανα φορητότητα κανονικά, δέχτηκα πρόταση από wind και τελικά έμεινα .
Link to comment
Share on other sites

Πήγα εχθές το απόγευμα σε κατ/μα wind και έκανα καταγγελία της σύμβασης. Μου είπαν να πάω σε δύο μέρες για κάποιο κωδικό επιβεβαίωσης

 

καταχώρησης του αιτήματος και κατόπιν θα γινει επεξεργασία απο την εταιρία. Εγινε το ιδιο και με όσους έκαναν καταγγελία: Πότε μπορώ να προχωρήσω σε φορητότητα; Τέλος έχει κανείς εμπειρία με ακυρώσεις στη vodafone η νοβα γιατι απο οτι ακούω για cyta einai μπλέξιμο.

 

 

 

Αφού έκανες καταγγελία πλέον μπορείς να προβείς σε αίτημα φορητότητας, δηλαδή η καταγγελία προηγείται της αίτησης φορητότητας

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλά, η εξυπηρέτηση πελατών της Νοβα είναι για κλάματα; Θα λεγε κανείς ότι πιάνουν τόπο οι πανάκριβες χρεώσεις στο 5ψηφιο νούμερό της...

 

Έκανα κι εγώ καταγγελία σύμβασης με Wind και αίτημα φορητότητας στη Νόβα. Αυτοί μου έστειλαν τα προς υπογραφή έγγραφα σε κάποιο ξεχασμένο email που βρήκαν μόνοι τους στην καρτέλα μου προ πενταετίας και παρόλα τα mail που τους ζητούσα να τα στείλουν αλλού, καμία απάντηση. Τελικά μετά από 1 βδομάδα (!) μου τα ξανάστειλαν. Όταν με κάλεσε η Wind για τη γνωστή αντιπροσφορά των 16,50 ευρώ την αποδέχτηκα κι έκανα την ίδια μέρα αίτημα ακύρωσης σε κατάστημα της Νόβα. Εκεί ανέφεραν ότι το αίτημα ήταν εκπρόθεσμο (λιγότερες από 3 μέρες πριν την ενεργοποίηση της φορητότητας), πράγμα που εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να ήταν αλλιώς (αποστολή υπογεγραμμένων εγγράφων στις 18/10, αίτημα ακύρωσης στις 19/10, ημερομηνία ενεργοποίησης 23/10). Έκτοτε έχω αποστείλει 3 email στη Νόβα αρνούμενος τη μεταφορά της γραμμής μου και ζητούσα κάποιος να επικοινωνήσει μαζί μου. Απόλυτη σιγή.

 

Τελικά 23/10 23.00' το βράδυ (!) γίνεται η μεταβίβαση της γραμμής στη Νόβα. Καμία ενημέρωση, καμία επίσκεψη τεχνικού, κανένας εξοπλισμός, τίποτα. Καλώ 24/10 στο 5ψηφιό τους πάλι, η υπάλληλος απορούσε με όλα αυτά που έβλεπε και της έλεγα, αποδίδοντάς μου απόλυτο δίκιο. Μετά από 40 λεπτά συνομιλίας καταλήξαμε ότι θα με καλούσαν μέσα στη μέρα να το λύσουμε. Και πάλι καμία επικοινωνία.

 

Στο μεταξύ η Wind μετά από αίτημά μου προχώρησε σε αντίστροφη φορητότητα, ώστε να επιστρέψει η γραμμή σε αυτούς. ΑΛΛΑ η προσφορά τους αυτή τη φορά ήταν χειρότερη, καθώς ΔΕΝ μου έδιναν τα 3 πάγια δώρο όπως πριν. Πονηροί κι αυτοί... λες και άλλαξε κάτι μέσα σε 3 μέρες. Έχει συμβεί και σε άλλους; Μπορώ να τους πιέσω κάπως;

 

Σήμερα 25/10 έστειλα το τελευταίο μήνυμα σε Νόβα δίνοντας τελεσίγραφο να επικοινωνήσουν μαζί μου. Ακόμα τίποτα. Απαράδεκτοι. Αύριο ακολουθεί καταγγελία στην ΕΕΤΤ με όλα τα καταγεγραμμένα στοιχεία. Αν ζητήσουν έστω και για 3 μέρες που είμαι σε αυτούς αναλογικά το πάγιο δεν πρόκειται να πάρουν φράγκο. Δεν έχω καν εξοπλισμό τους!

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ από wind έκανα φορητότητα σε nova την ακύρωσα,τελικά όμως μεταφέρθηκα και έκανα πάλι αίτημα επιστροφής.Τωρα είμαι πάλι wind.Απο οτι κατάλαβα η nova με τον εναν η άλλο τρόπο δεν ακυρώνει φορητότητα.

Έκανες στη nova αίτημα για VDSL?σε ADSL δεν σου δίνουν εξοπλισμό

Link to comment
Share on other sites

Όχι, αλλά έκανα αίτημα για 3play, οπότε έπρεπε να έρθει τεχνικός για εγκατάσταση κεραίας και παράδοση εξοπλισμού.

 

Συνάντησες κι εσύ αδιαφορία στο να απαντήσουν από Νόβα στα αιτήματα;

Επίσης, η Wind σου έκανε την ίδια αντιπροσφορά που ίσχυε, με τα 3 πάγια δώρο;

Link to comment
Share on other sites

Η wind μου έκανε προσφορά 16,25 για να μείνω καθόλου πάγια.οταν ήταν να γυρίσω το 16,25 έγινε 16,50.

Όταν ακύρωσα την φορητότητα στην nova με πήραν τηλέφωνο από nova γιατί την ακύρωσα και μου έκαναν προσφορά να μείνω.Οταν την αρνήθηκα μου είπε πως θα πάω nova και ας κάνω μετά ότι θέλω,κανένα περιθώριο συζήτησης.

Link to comment
Share on other sites

Καλά, η εξυπηρέτηση πελατών της Νοβα είναι για κλάματα; Θα λεγε κανείς ότι πιάνουν τόπο οι πανάκριβες χρεώσεις στο 5ψηφιο νούμερό της...

 

Έκανα κι εγώ καταγγελία σύμβασης με Wind και αίτημα φορητότητας στη Νόβα. Αυτοί μου έστειλαν τα προς υπογραφή έγγραφα σε κάποιο ξεχασμένο email που βρήκαν μόνοι τους στην καρτέλα μου προ πενταετίας και παρόλα τα mail που τους ζητούσα να τα στείλουν αλλού, καμία απάντηση. Τελικά μετά από 1 βδομάδα (!) μου τα ξανάστειλαν. Όταν με κάλεσε η Wind για τη γνωστή αντιπροσφορά των 16,50 ευρώ την αποδέχτηκα κι έκανα την ίδια μέρα αίτημα ακύρωσης σε κατάστημα της Νόβα. Εκεί ανέφεραν ότι το αίτημα ήταν εκπρόθεσμο (λιγότερες από 3 μέρες πριν την ενεργοποίηση της φορητότητας), πράγμα που εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να ήταν αλλιώς (αποστολή υπογεγραμμένων εγγράφων στις 18/10, αίτημα ακύρωσης στις 19/10, ημερομηνία ενεργοποίησης 23/10). Έκτοτε έχω αποστείλει 3 email στη Νόβα αρνούμενος τη μεταφορά της γραμμής μου και ζητούσα κάποιος να επικοινωνήσει μαζί μου. Απόλυτη σιγή.

 

Τελικά 23/10 23.00' το βράδυ (!) γίνεται η μεταβίβαση της γραμμής στη Νόβα. Καμία ενημέρωση, καμία επίσκεψη τεχνικού, κανένας εξοπλισμός, τίποτα. Καλώ 24/10 στο 5ψηφιό τους πάλι, η υπάλληλος απορούσε με όλα αυτά που έβλεπε και της έλεγα, αποδίδοντάς μου απόλυτο δίκιο. Μετά από 40 λεπτά συνομιλίας καταλήξαμε ότι θα με καλούσαν μέσα στη μέρα να το λύσουμε. Και πάλι καμία επικοινωνία.

 

Στο μεταξύ η Wind μετά από αίτημά μου προχώρησε σε αντίστροφη φορητότητα, ώστε να επιστρέψει η γραμμή σε αυτούς. ΑΛΛΑ η προσφορά τους αυτή τη φορά ήταν χειρότερη, καθώς ΔΕΝ μου έδιναν τα 3 πάγια δώρο όπως πριν. Πονηροί κι αυτοί... λες και άλλαξε κάτι μέσα σε 3 μέρες. Έχει συμβεί και σε άλλους; Μπορώ να τους πιέσω κάπως;

 

Σήμερα 25/10 έστειλα το τελευταίο μήνυμα σε Νόβα δίνοντας τελεσίγραφο να επικοινωνήσουν μαζί μου. Ακόμα τίποτα. Απαράδεκτοι. Αύριο ακολουθεί καταγγελία στην ΕΕΤΤ με όλα τα καταγεγραμμένα στοιχεία. Αν ζητήσουν έστω και για 3 μέρες που είμαι σε αυτούς αναλογικά το πάγιο δεν πρόκειται να πάρουν φράγκο. Δεν έχω καν εξοπλισμό τους!

 

Σε συγγενικό μου πρόσωπο έγινε ακριβώς το ίδιο !!!! ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΩΣ!!! η wind έδωσε 3 πάγια δώρο άλλα στην επιστροφή της γραμμής αφαίρεσε τα 3 πάγια δώρο!!!

 

φυσικά έχω στείλει μήνυμα σε ΕΕΤΤ για το αν έπρεπε η nova να τραβήξει την γραμμή καθώς ήμουν ακριβώς (ακόμα και ωράριο) στο 3ημερο ακύρωσης , που στο κατάστημα την πέρασαν εκπρόθεσμη !!!

Link to comment
Share on other sites

@NEXOT

 

Λύθηκε τελικά;

Τα 3 πάγια δώρο πάπαλα , εεεε;

 

Αυτά είναι τα "αντίποινα" των εταιριών (όλων κ όχι μόνο Nova, σα συνενοημένες) στην πραγματοποίηση φορητοτήτων που ακυρώνονται {Αν δε προλάβεις σε 3 μέρες πριν}.

Τελικά περισσότερα το έκαναν να κοστίζει η διαδικασία που είχαμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια "πατώντας" στο 3μέρες πριν.

 

Δε δίνουν καλύτερη προσφορά στους ήδη πελάτες.

Μας "αναγκάζουν" στη διαδικασία που ξέρουμε των ακυρώσεων φορητότητας προς άλλες.

 

Και τελικά μας κοστίζει και περισσότερα: Μονά-ζυγά δικά τους δλδ {Ακόμα και να έχει κανείς το "θάρρος" να μπει στην ταλαιπωρία αυτής της διαδικασίας}: Για άλλη 1 φορά "βρήκαν τον τρόπο".

 

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ: Να το ξαναπώ, Ποιν€ς ολοσδιόλου άφαντες πάρα πολλά χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι αισιόδοξος ότι με τη μεσολάβηση του ΣτΚ θα έχει σχετικά άκοπα ευνοϊκή εξέλιξη.

Καλό θα ήταν να στείλεις και στη Wind μία έγγραφη άρνηση χρέωσης για το τέλος διακοπής, επισημαίνοντας ότι έκανες της φορητότητα μετά την ειδοποίηση της αύξησης και του δικαιώματός σου να αποχωρήσεις αζημίως.

Το δίκαιο είναι με το μέρος σου, και προσωπικά δεν έχω υπόψη μου περίπτωση όπως τη δική σου που να μην έχουν αφαιρέσει (τελικά) τα τέλη διακοπής.

 

Τελικά φίλε είχες δίκιο. Μου απάντησε η wind ότι μου παραχωρήθηκε πίστωση και τέλος η ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα κανει άιτηση φορητότητας απο Vodafone στην Wind για το τηλεφωνο που εχουν οι γονεις μου. Στην Vodafone ειναι αυτα με την κάρτα SIM , με αριθμό κλήσης σταθερου, επομενως δεν εχουν γραμμή.

Απο την Vodafone δεν πηραν κανενα τηλεφωνο να κανουν προταση παραμονης, ουτε καν να ρωτησουν αν οντως εγινε η αίτηση απο εμας.

Ελαβα ενημερωση απο την Wind οτι η μεταφορά θα γινει στις 24/10, δηλαδη σημερα.

Πραγματι στις 9 το πρωι, ήρθε τεχνικός του ΟΤΕ να τοποθετησει γραμμη. Αφου ειδε το σπιτι, και διαπιστωσε οτι κουτι του ΟΤΕ βρισκεται σε αποσταση δύο !!! (2) μετρων απο το σίτι, ειπε οτι η νομοθεσια εχει αλλαξει και αυτος δεν μπορει να καρφωσει καλωδιο πανω στο σπιτι. Επρεπε να του εχουμε φτιαξει βαση, κολώνα, κατι τετοιο, οπως φτιαχνουμε στη ΔΕΗ για να τοποθετησει το ρολόι. Ειπε ακόμη οτι επρεπε να με εχει ενημερωσει η Wind. Και εφυγε

Προσπαθησα να επικοινωνησω με το ρτεχνικο τμημα της Wind. Αφου σπαταλησα περιπου 15 λεπτα να απαντω σε ηχογραφημενες ερωτησεις, και να πληκτρολογω τον αριθμο του νεου τηλεφωνου πήρα την απαντηση "Καλέστε στο 13800 με χρεωση" Επρεπε προφανως να αφησω τον οβολό μου.

Τηλεφωνησα, δεν ηξεραν τιποτα, και ειπαν όταν τους ενημερωσει ο ΟΤΕ θα με ενημερωσουν κι αυτοι.

Ξερει κανενας κατι για το θεμα ;

Σημειωνω οτι πριν δυο μηνες ειχε γινει η μεταβιβαση παλι απο Vodafone (με SIM) σε Wind, από συγγενικό μου προσωπο. Εκει ο τεχνικός του ΟΤΕ ήρθε, καρφωσε το καλώδιο στο σπιτι και εφυγε. Μετα το συνεχισε ο τεχνικος της WIND χωρις κανενα προβλημα.

την επόμενη μερα, ξανα τηλεφωνησα στο 2111201212. Επι ενα τεταρτο μιλουσα με ηχογραφημενα μηνυματα και ζητουσα να με συνδεσουν με εκπροσωπο. Πληκτρολογησα 3 φορες το τηλεφωνο που αφορουσε το θεμα. Στο τελος ειπε: ΣΑς συδεω με εκπροσωπο, και αμεσως ειπε: Για το θεμα σας τηλεφωνειστε στο 13800 με χρεωση.

Τηλεφωνησα και παλι εκει. Μου ειπαν οτι πρεπει να φωναξω ηλεκτρολόγο να βαλει ενα χαλυβδινο κουτι στο σπιτι και ο ΟΤΕ να ερθει να συνδεσει εκει. Να το βαλω και να παρω ξανα στο 13800 με χρεωση να πω οτι το εβαλα για να ειδοποιησουν τον ΟΤΕ

Τους ρωτησα γιατι δεν με ενημερωσαν για την απαντηση του ΟΤΕ και ειπαν θα με επαιρναν μεχρι αυριο.

Τους ειπα οτι η εξυπηραιτηση τους ειναι απαραδεκτη και ειπαν "ευχαριστουμε που καλεσατε"

Η ερωτηση μου ειναι, αν δεν βαλω το χλυβδινο κουτι και δεν ξανακαλεσω, και δεν ερθει ο ΟΤΕ να συνδεσει, η φορητοτητα θα ακυρωθει και θα παραμεινω στη Vodafone ή μπορει να διακοπει και αυτο ;

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

σημερα έκανα καταγγελία της σύμβασης στο κατάστημα καλλιθέας και την δευτέρα θα κάνω αίτηση φορητότητας στη cyta

να ενημερώσω ότι στο κατάστημα είχαν έτοιμη φόρμα καταγγελίας και απλά΄την σκάναραν μαζί την ταυτότητα μου και την έστειλαν ηλεκτρονικά στη wind μέσω του συστήματος τους.

 

Τι προτείνετε να κάνω; αίτηση μέσω του site της cyta ή σε φυσικό κατάστημα;

Link to comment
Share on other sites

αν κανεις αιτηση σε καταστημα δεν εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης μετα.

επισης να ξερεις πως θα δεχτεις προσφορα απο wind την γνωστη που ομως επειδη κατα πασα πιθανοτητα θα πας cyta ακομα και ακυρωση να κανεις,μετα για να γυρισεις θα ναι αλλη χειροτερη.

Link to comment
Share on other sites

αν κανεις αιτηση σε καταστημα δεν εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης μετα.

επισης να ξερεις πως θα δεχτεις προσφορα απο wind την γνωστη που ομως επειδη κατα πασα πιθανοτητα θα πας cyta ακομα και ακυρωση να κανεις,μετα για να γυρισεις θα ναι αλλη χειροτερη.

 

ΑΝ γίνει το αίτημα φορητότητας στη Cyta το πρωΐ (όσο πιο πρωΐ) online, καθώς καλούν άμεσα όταν πρόκειται να πας σε αυτές,

Προλαβαίνει το 3μερο πριν την ενεργοποίηση να ακυρώσει, καθώς θα έχει λάβει ενημέρωση για το αίτημα η εταιρία από την οποία φεύγει και θα καλέσει για αντιπροσφορά ακόμα και την ίδια μέρα,

Χωρίς να μπει στην όλη (και ακόμα πιο κοστοβόρα) διαδικασία που καθιέρωσαν (συνενοημένες) οι εταιρίες;

 

Ή άδικος κόπος και η υποχρέωση "3 ημερών" πάνω στην οποία "βρήκαν πάτημα" οι εταιρίες πάει στράφι και πάλι;

Link to comment
Share on other sites

Στην περίπτωσή μου (και προς τιμήν του ΟΤΕ), δεν μετέφερε τη γραμμή ενώ είχε πάρει το ΟΚ από την Wind την προηγούμενη Παρασκευή! Με πήρε η Wind Σάββατο το πρωί για τη γνωστή αντιπροσφορά (δεν με έβρισκε την Παρασκευή!) και έστειλα την ίδια μέρα αίτηση ακύρωσης φορητότητας στον ΟΤΕ από κατάστημα της Wind. Και ενώ όλα έδειχναν ότι η γραμμή θα γύριζε στον ΟΤΕ τη Δευτέρα και θα έμπαινα σε ταλαιπωρία της αίτησης αντίστροφης φορητότητας, τους πήρα στο 13888 για να μην το κάνουν και μετά από λίγο με πήραν πίσω και μου είπαν ότι θα παραμείνει η γραμμή στη Wind και μάλιστα με πολύ ευγένεια και επαγγελματισμό σε όλες τις συνομιλίες! Αν ήταν άλλος πάροχος θα την είχε πάρει τη γραμμή, στανταρ!
Link to comment
Share on other sites

Στην περίπτωσή μου (και προς τιμήν του ΟΤΕ), δεν μετέφερε τη γραμμή ενώ είχε πάρει το ΟΚ από την Wind την προηγούμενη Παρασκευή! Με πήρε η Wind Σάββατο το πρωί για τη γνωστή αντιπροσφορά (δεν με έβρισκε την Παρασκευή!) και έστειλα την ίδια μέρα αίτηση ακύρωσης φορητότητας στον ΟΤΕ από κατάστημα της Wind. Και ενώ όλα έδειχναν ότι η γραμμή θα γύριζε στον ΟΤΕ τη Δευτέρα και θα έμπαινα σε ταλαιπωρία της αίτησης αντίστροφης φορητότητας, τους πήρα στο 13888 για να μην το κάνουν και μετά από λίγο με πήραν πίσω και μου είπαν ότι θα παραμείνει η γραμμή στη Wind και μάλιστα με πολύ ευγένεια και επαγγελματισμό σε όλες τις συνομιλίες! Αν ήταν άλλος πάροχος θα την είχε πάρει τη γραμμή, στανταρ!

 

Ίσως με εξαίρεση τον ΟΤΕ...σε ό,τι έγραψα προηγουμένως: ΟΚ.

Link to comment
Share on other sites

αν κανεις αιτηση σε καταστημα δεν εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης μετα.

 

επισης να ξερεις πως θα δεχτεις προσφορα απο wind την γνωστη που ομως επειδη κατα πασα πιθανοτητα θα πας cyta ακομα και ακυρωση να κανεις,μετα για να γυρισεις θα ναι αλλη χειροτερη.

 

 

 

Εγώ τελικά τα κατάφερα με πολύ σπάσιμο νεύρων να ακυρώσω τη φορητότητα.

Δεν θα πρότεινα σε κάποιον να ακολουθήσει τον δρόμο μου καθώς ταλαιπωρήθηκα.

Να φανταστείτε ενώ ειχα μήνυμα ακύρωσης απο χτες το μεσημέρι, σήμερα το πρωι με πήραν τηλέφωνο για να παραλάβω ρουτερ και όταν τους είπα περί ακυρωσης, μου είπαν οτι προχωράει κανονικά κι οτι θα πάρουν την γραμμή απο Δευτέρα ......οτι να ναι

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by pkas3
Link to comment
Share on other sites

την επόμενη μερα, ξανα τηλεφωνησα στο 2111201212. Επι ενα τεταρτο μιλουσα με ηχογραφημενα μηνυματα και ζητουσα να με συνδεσουν με εκπροσωπο. Πληκτρολογησα 3 φορες το τηλεφωνο που αφορουσε το θεμα. Στο τελος ειπε: ΣΑς συδεω με εκπροσωπο, και αμεσως ειπε: Για το θεμα σας τηλεφωνειστε στο 13800 με χρεωση.

Τηλεφωνησα και παλι εκει. Μου ειπαν οτι πρεπει να φωναξω ηλεκτρολόγο να βαλει ενα χαλυβδινο κουτι στο σπιτι και ο ΟΤΕ να ερθει να συνδεσει εκει. Να το βαλω και να παρω ξανα στο 13800 με χρεωση να πω οτι το εβαλα για να ειδοποιησουν τον ΟΤΕ

Τους ρωτησα γιατι δεν με ενημερωσαν για την απαντηση του ΟΤΕ και ειπαν θα με επαιρναν μεχρι αυριο.

Τους ειπα οτι η εξυπηραιτηση τους ειναι απαραδεκτη και ειπαν "ευχαριστουμε που καλεσατε"

Η ερωτηση μου ειναι, αν δεν βαλω το χλυβδινο κουτι και δεν ξανακαλεσω, και δεν ερθει ο ΟΤΕ να συνδεσει, η φορητοτητα θα ακυρωθει και θα παραμεινω στη Vodafone ή μπορει να διακοπει και αυτο ;

 

Για τη δικη μου περιπτωση τι γνωμη εχετε ;

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Στη wind έχουν μεγάλο θράσος και θέλει υπομονή για να βγάλεις άκρη.

Φώναξε ηλεκτρολόγο για να κάνει το κομμάτι του.

Link to comment
Share on other sites

Η ερωτηση μου ειναι, αν δεν βαλω το χλυβδινο κουτι και δεν ξανακαλεσω, και δεν ερθει ο ΟΤΕ να συνδεσει, η φορητοτητα θα ακυρωθει και θα παραμεινω στη Vodafone ή μπορει να διακοπει και αυτο ;

 

Για τη δικη μου περιπτωση τι γνωμη εχετε ;

 

Θα είχε πολύ πλάκα (για τις εταιρίες το λέω) να σου έρθει λογαριασμός Νοέμβρη κ να μην έχεις ούτε γραμμή, ούτε τηλέφωνο σπίτι σου:

Πιθανόν...:)

Link to comment
Share on other sites

Για τη δικη μου περιπτωση τι γνωμη εχετε ;

Αφού έχεις κάνει αίτηση φορητότητας και όχι κατάργησης, λογικά θα συνεχίσεις σε vodafone. Για να πάρει το τηλέφωνο η wind πρέπει να έχει και αριθμό βρόγχου αλλά αφού δεν υπάρχει καλώδιο, δύσκολο το βλέπω.

Link to comment
Share on other sites

Αρα ολα είναι πιθανα. Ευχαριστώ
Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς πως μπορώ να δω αναλυτικά τις κλήσεις που έχουν γίνει στο λογαριασμό μου;
Link to comment
Share on other sites

Δεν είχα γραφτεί. Τώρα που γράφτηκα δεν τις βλέπω και πάλι. Θα φανούν στον επόμενο λογαριασμό;
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...