Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τον λογαριασμό τον είδες ; τι περιλαμβάνει; Πρόστιμα ;

 

Γράφει ένα "Τέλος ακύρωσης 51,46€"... Υπάλληλος της WIND μας είχε διαβεβαιώσει ότι το συμβόλαιο έληγε 13/12 και μάλιστα λίγες μέρες πριν (τέλη Νοέμβρη) μας είχαν πάρει και για ανανέωση. Το συμβόλαιο για φορητότητα στη Vodafone υπεγράφη στις 18/12 και η γραμμή πήγε VF στις 24.

 

Ενημέρωσα σε μέιλ τη WIND να κοιτάξουν τι χαζομάρα έχουν κάνει και να επικοινωνήσουν μαζί μας. Τώρα θα δούμε.

Link to comment
Share on other sites

πόοοοοοοοοοοοοοοσο "χάλια" εταιρεία είναι αυτή!!!!

 

πόσοοοοοοοοοοο!?

 

έμεινα 16 μέρες, και ξαναγύρισα στην Vodafone... με χρεώσανε τέλη ακύρωσης μέχρι και εξώδικο μου στείλανε...

πλήρωσα ακριβώς το ποσό αφειλής μου για το διάστημα που παρέμεινα στην άθλια εταιρεία τους και τα υπόλοιπα... "τους τα έγραψα στο χιόνι"!!!

Ποτέ ξανά!

Και όλη αυτή η ταλαιπωρία μου, είχε προκληθεί επειδή μου είχα βρει το double play 2 ευρώ οικονομικότερα από ότι μου το έδινε η Voda...

έβαλα μυαλό όμως...

βλέπω wind και αλλάζω πεζοδρόμιο!!!!:lol::lol::lol::lol:

Edited by Vasileios
sic
paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
:mad: - να καθησω να δω κανενα σαββατοκυριακο βραδυ καμια παλια ταινια Online ειναι σκετο μαρτυριο,πολλες και μικρες διακοπες κι ετσι απο τα νευρα μου προτιμαω να την κατεβαζω ωρες πριν και αφου την αποθηκευσω να την δω σαν ανθρωπος.

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

:mad: - να καθησω να δω κανενα σαββατοκυριακο βραδυ καμια παλια ταινια Online ειναι σκετο μαρτυριο,πολλες και μικρες διακοπες κι ετσι απο τα νευρα μου προτιμαω να την κατεβαζω ωρες πριν και αφου την αποθηκευσω να την δω σαν ανθρωπος.

 

Εξαρτάται και από το που την βλέπεις online... :whistle: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται και από το που την βλέπεις online... :whistle: :rolleyes:

 

ναι.. οκ.. σωστό...αλλά με αυτήν την ΑΘΛΙΑ εταιρεία ΟΟΟΟΟΟΟΛΑ να τα περιμένεις!

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει θέμα εταιρείας που είναι άθλια για να έχεις τέτοιο πρόβλημα. Μόνο σύνδεσης, αν μιλάμε για απλή adsl, που αν τυχαίνει να βρίσκεται μακριά από ΑΚ έχει χάλια ταχύτητα, και αυτό δεν αλλάζει με τον πάροχο. Με 50αρα vdsl δεν έχω κανένα τέτοιο θέμα. Βλέπω ελληνικές ταινίες και παλιές σειρές μέσω του αποκωδικοποιητή της Cosmote tv, το αναφέρω γιατί τα έχει σε πολύ καλή ποιότητα, λογικά θα έχουν και μεγάλο μέγεθος, και δεν κολλάει πουθενά. Αν υπήρχε πρόβλημα λόγω της wind, φαντάζομαι δεν θα μπορούσα να δω τίποτα.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια εχω θεμα μς την wind και θελω τα φωτα σας,οσο εψαξα με μπερδεψαν πιο πολυ.

δυστυχως εκανα συνδεση ιντερνετ λογω καλης προσφορας συνδιαστικα με ηδη υπαρχον συμβολαιο κινητου που εχω,το θεμα ειναι οτι θελω να διακοψω μιας και το σημα ειναι τραγικο σερνεται γενικα και οσες φορες και αν μιλησω με τεχνικο το προβλημα παραμενει,με 2 διαφορετικα ρουτερ της wind(τσαμπα κιολας) και ethernet και σε wifi. 3μηνες συμβολαιο....

24αρα πληρωνω πιανω βαρια 7 κοντα στο κεντρο της πολης και δεν μπορω να δουλεψω 2 συσκευες μαζι γιατι ρεταρει(τηλεοραση-κινητα-λαπτοπ-ταμπλετ) πολλες φορες ουτε 1 σωστα. συμβολαιο μεσω τηλεφωνου και κουριερ κλασικα,τα καταστηματα σου λενε δεν εχω να κανω παρε τηλεφωνο,αναμονη 4μερες κι βγαλανε και διαφημιση(γελαει ο κοσμος).

βλεποντας το συμβολαιο ομως λεει κατι 88% καπελο αν διακοψω (πιστολι δεν μπορω να παιξω μιας και υπαρχει και το κινητο που το θελω σαν νουμερο) τι μπορω να κανω?καταγγελια συμβασης λογω μη τηρησης συμβολαιου μαπα ιντερνετ κτλπ? ευχαριστω.:!::X

Link to comment
Share on other sites

Το ρούτερ καινούριο; Με 7 Mbps δεν είναι τόσο χάλια. Μήπως είναι μάπα το ρούτερ.

 

Sent from my Mi A3

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά, δεν είχα πρίν καμία εταιρία ούτε σε ίντερνετ ούτε σταθερό, το ρούτερ είναι ένα zte που δίνει η wind κουτας. Το θέμα είναι ότι δεν είναι σταθερό και αντιμετωπίζει θέμα σοβαρό να μην μπορώ να δω νετφλιξ να κολαει πχ μόνο του που στο χωριό με κοσμοτε πιάνω 12ταχυτητα,η να μην μπορώ να δουλέψω 2 συσκευές μην πέσει όλο το σύστημα.

Δεν θα πω καν για κατέβασμα η cosmote tv go έτσι βγάζει Παναγία να δεις ένα ματς θα πληρώσω με τις αλλαγές για διακοπή ότι λέει το συμβόλαιο? Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά, δεν είχα πρίν καμία εταιρία ούτε σε ίντερνετ ούτε σταθερό, το ρούτερ είναι ένα zte που δίνει η wind κουτας. Το θέμα είναι ότι δεν είναι σταθερό και αντιμετωπίζει θέμα σοβαρό να μην μπορώ να δω νετφλιξ να κολαει πχ μόνο του που στο χωριό με κοσμοτε πιάνω 12ταχυτητα,η να μην μπορώ να δουλέψω 2 συσκευές μην πέσει όλο το σύστημα.

 

Δεν θα πω καν για κατέβασμα η cosmote tv go έτσι βγάζει Παναγία να δεις ένα ματς θα πληρώσω με τις αλλαγές για διακοπή ότι λέει το συμβόλαιο? Ευχαριστώ

Τα πράγματα είναι απλά αφού δεν είχες άλλο πάροχο να συγκρίνεις.

 

Αν δεν υπάρχει θέμα με την καλωδίωση του σπιτιού τους τηλεφωνείς και λες ότι πείτε μου τι θα χρεωθώ αν διακόψω την υπηρεσία.

 

Αν αρχίσουν να σου λένε άλλες μάρες κουκουνάρες τους την λες με την μια ότι θα προβείς σε καταγγελία και όπως έχει γίνει σε περιπτώσεις που ξέρω αντίστοιχες που το adsl είχε θέματα για να μην φύγεις θα σου κάνουν αντιπρόταση

με μια μικρή διαφορά να πας σε VDSL οπότε τα θέματα θα εξαλειφθούν. Αν είσαι οκ με καλωδιώσεις με το VDSL θα είσαι μια χαρά.

 

Στην επαρχία στα περισσότερα σημεία παίρνουν από υποδομές του ΟΤΕ οπότε δεν θα έχεις πρόβλημα αφού μεταβείς σε VDSL.

 

 

Πάντως με 7 Mbps αν δεν είχες θέματα μπορείς να δεις Netflix και άλλες υπηρεσίες steaming αρκεί να μην είναι και άλλοι μέσα που κατεβάζουν ή βλέπουν πχ YouTube σε υψηλή ανάλυση γιατί τότε θα έχεις θέμα σίγουρα.

 

 

Το παρακάτω άρθρο εξηγεί με σαφήνεια τι μπορείς να κάνεις με την ταχύτητα σύνδεσης σου https://bit.ly/2wIIydo

 

Στάλθηκε από το EVR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια εχω θεμα μς την wind και θελω τα φωτα σας,οσο εψαξα με μπερδεψαν πιο πολυ.

δυστυχως εκανα συνδεση ιντερνετ λογω καλης προσφορας συνδιαστικα με ηδη υπαρχον συμβολαιο κινητου που εχω,το θεμα ειναι οτι θελω να διακοψω μιας και το σημα ειναι τραγικο σερνεται γενικα και οσες φορες και αν μιλησω με τεχνικο το προβλημα παραμενει,με 2 διαφορετικα ρουτερ της wind(τσαμπα κιολας) και ethernet και σε wifi. 3μηνες συμβολαιο....

24αρα πληρωνω πιανω βαρια 7 κοντα στο κεντρο της πολης και δεν μπορω να δουλεψω 2 συσκευες μαζι γιατι ρεταρει(τηλεοραση-κινητα-λαπτοπ-ταμπλετ) πολλες φορες ουτε 1 σωστα. συμβολαιο μεσω τηλεφωνου και κουριερ κλασικα,τα καταστηματα σου λενε δεν εχω να κανω παρε τηλεφωνο,αναμονη 4μερες κι βγαλανε και διαφημιση(γελαει ο κοσμος).

βλεποντας το συμβολαιο ομως λεει κατι 88% καπελο αν διακοψω (πιστολι δεν μπορω να παιξω μιας και υπαρχει και το κινητο που το θελω σαν νουμερο) τι μπορω να κανω?καταγγελια συμβασης λογω μη τηρησης συμβολαιου μαπα ιντερνετ κτλπ? ευχαριστω.:!::X

 

Aναφορικά σου λεω οτι Netflix σε 1080p τραβάει μόνο του 6mbps.

Οπότε οι ανάγκες που αναφέρεις ειναι πολλαπλάσιες απο τις δυνατότητες σου/της γραμμής σου.

Μιλα με Wind να σε ανεβάσουν σε vdsl και προσπάθησε να πάρεις κάποια προνομιακή τιμή. Γενικά με το χαλκό δύσκολα να πας πάνω απο 12-16mbps ακόμα και εντός των πόλεων. Ανεβάζουν πολύ τα SNR για ασφάλεια.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να δωσεις στατιστικά απο τη σελίδα του ρουτερ? Attenuation-snr? Χωρίς αυτα μιλάμε στον αέρα. Μπορεί να υπάρχει θέμα στην εγκατάσταση σου. Φίλτρα στις τηλεφωνικές συσκευές υπάρχουν? Επίσης επειδή τα zte είναι γνωστοί ψυχοβγάλτες θα προτεινα να βαλεις κι ενα αλλο ρουτερ να δοκιμάσεις.

*Οταν καποιος μας λέει ότι έχει προβλημα η γραμμη του είναι πρωτίστως τεχνική η διερεύνηση. Δεν τον στέλνουμε για διακοπη καταγγελια και τσακωμο με την όποια εταιρεία ενώ το πρόβλημα μπορεί να φτιάχνεται εύκολα είτε απο τον ιδιο είτε από την τεχνική υπηρεσία...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον παιδιά, έγινε μπέρδεμα είμαι κέντρο πόλης όχι σε χωριό όσον αφορά το vdsl, απλά σύγκρινα με άλλη ήδη σύνδεση σε χωριό.αν τα 7-8 ήταν σωστά θα ήμουν οκ. Όσον αφορά τη μετάβαση στο vdsl δε ξέρω αν με συμφέρει οικονομικά ειδικά στη wind. τις ρυθμίσεις του ρούτερ καταφέρνω να τις δω να σας πω.δεν υπάρχει φίλτρο ούτε τίποτα πάει καπάκι στο ρούτερ και δεν έχω καν συσκευή τηλέφωνου.(πχ.παρασιτα) Ρούτερ δεν παίρνω προτιμώ να αλλάξω εταιρία μιας και κάνεις δεν είναι ικανοποιημένος με τη wind.δανεικο δεν μπορώ να βρώ. Η γραμμή λογικά δεν έχει τίποτα αλλιώς δεν θα το ανέφερε η wind? Μιας και με το 3ο τηλ μου έστειλε ρούτερ δώρο?
Link to comment
Share on other sites

αν καταλαβα καλα ρωτας απο που θα δεις τα στατιστικα? για δοκιμασε 192.168.1.254 ή 192.168.1.1 με admin - admin ή αν εχει αλλο password για administrator απο κατω απο το ρουτερ. Εχεις μιλησει με την εταιρια και εχουν τσεκαρει τη γραμμη και σου εχουν πει οτι ειναι οκ? αν δεν τους το πεις εσυ απο μονοι τους δεν θα αναφέρουν τιποτα.
Link to comment
Share on other sites

αν καταλαβα καλα ρωτας απο που θα δεις τα στατιστικα? για δοκιμασε 192.168.1.254 ή 192.168.1.1 με admin - admin ή αν εχει αλλο password για administrator απο κατω απο το ρουτερ. Εχεις μιλησει με την εταιρια και εχουν τσεκαρει τη γραμμη και σου εχουν πει οτι ειναι οκ? αν δεν τους το πεις εσυ απο μονοι τους δεν θα αναφέρουν τιποτα.

Σαν κατηγορία εννοούσα,να μπω στο ρούτερ το ξέρω τα έχω αλλάξει όλα μήπως και μου κλέβανε αλλά πάλι σήμα δεν.το administration με βοήθησες.σκεφτομαι με τη λογική ότι τόσα παράπονα και τηλέφωνα πριν στείλουν ρούτερ δε τα ελενχουν όλα?(και γραμμή)

Link to comment
Share on other sites

εφοσον μπαινεις στο ρουτερ κοιτα στο status δεν ξερω αν το γραφει ετσι ακριβως και γραψε μας τα attenuation και snr margin για upload και download (ή βάλε screenshot αν μπορεις) Την γραμμη την ελεγχουν συνηθως οταν δηλωνεις δωρεαν βλαβη στο 13700. Αν η κινηση τους τελικα ηταν να σου στειλουν ρουτερ ισως σημαινει οτι η γραμμη ηταν οκ. Καλου κακου βρες τις μετρησεις που εγραψα πριν για να εχουμε μια εικόνα. Αν δυσκολευεσαι πες το ακριβες μοντελο του ρουτερ.
Link to comment
Share on other sites

εφοσον μπαινεις στο ρουτερ κοιτα στο status δεν ξερω αν το γραφει ετσι ακριβως και γραψε μας τα attenuation και snr margin για upload και download (ή βάλε screenshot αν μπορεις) Την γραμμη την ελεγχουν συνηθως οταν δηλωνεις δωρεαν βλαβη στο 13700. Αν η κινηση τους τελικα ηταν να σου στειλουν ρουτερ ισως σημαινει οτι η γραμμη ηταν οκ. Καλου κακου βρες τις μετρησεις που εγραψα πριν για να εχουμε μια εικόνα. Αν δυσκολευεσαι πες το ακριβες μοντελο του ρουτερ.

ξανα μιλησα σημερα με τεχνικο wind :lol: το επαιξα καλος για τελευταια φορα και πεταξα απλα ενα αν δεν κανετε κατι θα το κοψω. το παλικαρι εξυπηρετικο παντως τεσπα. αλλαξαμε καναλι για 2η φορα, καναμε μετρησεις 4φορες με την εφαρμογη που εχουν to genius :lol: και κλειδωνει στα 8.5 wifi 10 ethernet(βεβαια σημερα δεν το εχω δουλεψει το δικτυο και δεν δειχνει προβλημα ετσι και αλλιως. θα με παρουν αυριο να ξανα μιλησουμε αν κανει παλι τα ιδια και με την αλλαγη να δηλωσει βλαβη ρουτερ.η γραμμη λεει ειναι κομπλε την ελενξαν. το μηχανακι ειναι zte ZXHNH108N V2.5 . φωτο δεν καταφερνω να περασω,παραθετω ...... noise margin 10.5/6.8-line attenuation 13.1/25.3- το snr margin δεν το βρικω πουθενα.:blink:

Link to comment
Share on other sites

Το noise margin πρέπει να είναι το snr.

Signal to noise rate.

To attenuation δείχνει ότι δεν είσαι πολύ κοντά στο DSLAM.

Λογικές φαίνονται οι τιμές ανάλογα με την απόσταση.

Link to comment
Share on other sites

Τα φθηνά ρούτερ είναι της πλάκας, και το πρόβλημα που δημιουργούν φαίνεται όταν καλούνται να συνδέσουν πολλές συσκευές μέσω WiFi. Και η θεία μου επί 3-4 χρόνια με ένα zte που της είχε δώσει η wind είχε τεράστιο πρόβλημα. Έπρεπε να το κλείνει ένα τακτά χρονικά διαστήματα γιατί δεν δούλευε καν, κολλούσε το σύμπαν. Μετά που έβαλε vdsl της έδωσαν ένα άλλο, και όλα είναι καλά. Όχι τόσο από την ταχύτητα, που σίγουρα είναι η 10πλάσια λόγω γραμμής, αλλά λόγω του ρούτερ. Ακόμα και 3 συσκευές που καλούταν να εξυπηρετήσει το παλιό ασύρματα, τα έβρισκε σκούρα.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

και γιατι τετοιο χαλι? αρα ρουτερ?
Ζήτησε τους να ανεβάσουν την ισχύ (power).

Κάτι άλλο παίζει, μπορεί και το ρούτερ.

Αν αλλάξεις ρούτερ πρέπει να ενημερώσεις και την εταιρεία για την αλλαγή.

Πάντως με αυτό το attenuation λογική είναι τιμή των 8μβς.

Αλλά δεν δικαιολογείται η διαφορά μεταξύ WiFi και καλωδίου.

Οπότε μάλλον φταίνε και οι ρυθμίσεις από το dslam και το router είναι κουρασμένο.

Ατυχία είναι αυτό, αλλά υπάρχει και περίπτωση η Cosmote να σαμποτάρει την Wind για να φύγεις και να πας και στην Cosmote.

Πίεζε τους συνεχώς μήπως μπορέσεις και ανεβάσεις ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το ότι χρειάζεται να ενημερώσεις την wind αν πάρεις ένα καλύτερο router και όχι το σκουπίδι που σου δίνουν, πρώτη φορά το ακούω.

Αυτό για το σαμποτάζ της Cosmote είναι απλά αστείο. Σε περιοχές που είναι πολύ μακριά από το ΑΚ υπάρχει πρόβλημα ακριβώς λόγω της απόστασης. Το μόνο που κάνει η Cosmote στους δικούς της πελάτες είναι να δίνει vdsl κλειδωμένο στα 24/1 σε αυτούς που έχουν πραγματικό πρόβλημα. Τι σχέση έχει αυτό με τις συνδέσεις της wind, για να το πούμε σαμποτάζ, είναι απορίας άξιο. Έτσι κι αλλιώς, στις μέρες μας μια vdsl είναι αρκετά προσιτή, και τη θεωρώ must. Αν είναι τώρα κανείς τόσο άτυχος και βρίσκεται σε περιοχή που δεν υπάρχει υποστήριξη vdsl, τότε στα ίδια επίπεδα θα είναι με απλή adsl είτε έχει wind είτε ΟΤΕ.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

δεν χρειαζεται να ενημερωσει κανεναν οτι αλλαζει ρουτερ. Adsl εχει, οχι vdsl. Το προβλημα μαλλον ειναι στην αποδοση του ασυρματου,με αλλαγη καναλιου κι απομακρυνση αλλων συσκευων που παιζουν στα 2,4 (π.χ. ασυρματο τηλεφωνο) μπορει να στρωσει. Αλλιως αλλαγη ρουτερ. Ειπα και πριν τα zte ειναι γνωστοι ψυχοβγαλτες. Ειδικα εκεινο το μεγαλο το πρωτο που εδιναν (μαλλον για το ιδιο λέει και ο Mark) ,ηταν καταντια στο ασυρματο. Μεχρι να μπορεσω να το ξεφορτωθω ειδα κι επαθα... Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...