MitsosDaBest13 Δημ. February 25, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2020 Τον λογαριασμό τον είδες ; τι περιλαμβάνει; Πρόστιμα ; Γράφει ένα "Τέλος ακύρωσης 51,46€"... Υπάλληλος της WIND μας είχε διαβεβαιώσει ότι το συμβόλαιο έληγε 13/12 και μάλιστα λίγες μέρες πριν (τέλη Νοέμβρη) μας είχαν πάρει και για ανανέωση. Το συμβόλαιο για φορητότητα στη Vodafone υπεγράφη στις 18/12 και η γραμμή πήγε VF στις 24. Ενημέρωσα σε μέιλ τη WIND να κοιτάξουν τι χαζομάρα έχουν κάνει και να επικοινωνήσουν μαζί μας. Τώρα θα δούμε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. February 25, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2020 Ενήργησες σωστά. Υπομονή τώρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaniasgr Δημ. February 25, 2020 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2020 (edited) πόοοοοοοοοοοοοοοσο "χάλια" εταιρεία είναι αυτή!!!! πόσοοοοοοοοοοο!? έμεινα 16 μέρες, και ξαναγύρισα στην Vodafone... με χρεώσανε τέλη ακύρωσης μέχρι και εξώδικο μου στείλανε... πλήρωσα ακριβώς το ποσό αφειλής μου για το διάστημα που παρέμεινα στην άθλια εταιρεία τους και τα υπόλοιπα... "τους τα έγραψα στο χιόνι"!!! Ποτέ ξανά! Και όλη αυτή η ταλαιπωρία μου, είχε προκληθεί επειδή μου είχα βρει το double play 2 ευρώ οικονομικότερα από ότι μου το έδινε η Voda... έβαλα μυαλό όμως... βλέπω wind και αλλάζω πεζοδρόμιο!!!!:lol::lol::lol::lol: Edited February 25, 2020 by Vasileios sic Παράθεση paniwnioi...ligoi kai kaloi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TSAKHS_EVIA Δημ. March 9, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2020 :mad: - να καθησω να δω κανενα σαββατοκυριακο βραδυ καμια παλια ταινια Online ειναι σκετο μαρτυριο,πολλες και μικρες διακοπες κι ετσι απο τα νευρα μου προτιμαω να την κατεβαζω ωρες πριν και αφου την αποθηκευσω να την δω σαν ανθρωπος. Παράθεση NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. March 9, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2020 :mad: - να καθησω να δω κανενα σαββατοκυριακο βραδυ καμια παλια ταινια Online ειναι σκετο μαρτυριο,πολλες και μικρες διακοπες κι ετσι απο τα νευρα μου προτιμαω να την κατεβαζω ωρες πριν και αφου την αποθηκευσω να την δω σαν ανθρωπος. Εξαρτάται και από το που την βλέπεις online... :whistle: :rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaniasgr Δημ. March 9, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2020 Εξαρτάται και από το που την βλέπεις online... :whistle: :rolleyes: ναι.. οκ.. σωστό...αλλά με αυτήν την ΑΘΛΙΑ εταιρεία ΟΟΟΟΟΟΟΛΑ να τα περιμένεις! Παράθεση paniwnioi...ligoi kai kaloi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. March 9, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2020 Δεν υπάρχει θέμα εταιρείας που είναι άθλια για να έχεις τέτοιο πρόβλημα. Μόνο σύνδεσης, αν μιλάμε για απλή adsl, που αν τυχαίνει να βρίσκεται μακριά από ΑΚ έχει χάλια ταχύτητα, και αυτό δεν αλλάζει με τον πάροχο. Με 50αρα vdsl δεν έχω κανένα τέτοιο θέμα. Βλέπω ελληνικές ταινίες και παλιές σειρές μέσω του αποκωδικοποιητή της Cosmote tv, το αναφέρω γιατί τα έχει σε πολύ καλή ποιότητα, λογικά θα έχουν και μεγάλο μέγεθος, και δεν κολλάει πουθενά. Αν υπήρχε πρόβλημα λόγω της wind, φαντάζομαι δεν θα μπορούσα να δω τίποτα. Sent from my Galaxy S10e Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manousos4 Δημ. March 9, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2020 καλησπερα παιδια εχω θεμα μς την wind και θελω τα φωτα σας,οσο εψαξα με μπερδεψαν πιο πολυ. δυστυχως εκανα συνδεση ιντερνετ λογω καλης προσφορας συνδιαστικα με ηδη υπαρχον συμβολαιο κινητου που εχω,το θεμα ειναι οτι θελω να διακοψω μιας και το σημα ειναι τραγικο σερνεται γενικα και οσες φορες και αν μιλησω με τεχνικο το προβλημα παραμενει,με 2 διαφορετικα ρουτερ της wind(τσαμπα κιολας) και ethernet και σε wifi. 3μηνες συμβολαιο.... 24αρα πληρωνω πιανω βαρια 7 κοντα στο κεντρο της πολης και δεν μπορω να δουλεψω 2 συσκευες μαζι γιατι ρεταρει(τηλεοραση-κινητα-λαπτοπ-ταμπλετ) πολλες φορες ουτε 1 σωστα. συμβολαιο μεσω τηλεφωνου και κουριερ κλασικα,τα καταστηματα σου λενε δεν εχω να κανω παρε τηλεφωνο,αναμονη 4μερες κι βγαλανε και διαφημιση(γελαει ο κοσμος). βλεποντας το συμβολαιο ομως λεει κατι 88% καπελο αν διακοψω (πιστολι δεν μπορω να παιξω μιας και υπαρχει και το κινητο που το θελω σαν νουμερο) τι μπορω να κανω?καταγγελια συμβασης λογω μη τηρησης συμβολαιου μαπα ιντερνετ κτλπ? ευχαριστω.:!::X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. March 9, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2020 Ποια εταιρεία είχες πριν και τι γραμμή? Μήπως είχες κοσμοτε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. March 9, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2020 Το ρούτερ καινούριο; Με 7 Mbps δεν είναι τόσο χάλια. Μήπως είναι μάπα το ρούτερ. Sent from my Mi A3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manousos4 Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 Καλημέρα παιδιά, δεν είχα πρίν καμία εταιρία ούτε σε ίντερνετ ούτε σταθερό, το ρούτερ είναι ένα zte που δίνει η wind κουτας. Το θέμα είναι ότι δεν είναι σταθερό και αντιμετωπίζει θέμα σοβαρό να μην μπορώ να δω νετφλιξ να κολαει πχ μόνο του που στο χωριό με κοσμοτε πιάνω 12ταχυτητα,η να μην μπορώ να δουλέψω 2 συσκευές μην πέσει όλο το σύστημα. Δεν θα πω καν για κατέβασμα η cosmote tv go έτσι βγάζει Παναγία να δεις ένα ματς θα πληρώσω με τις αλλαγές για διακοπή ότι λέει το συμβόλαιο? Ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 (edited) Καλημέρα παιδιά, δεν είχα πρίν καμία εταιρία ούτε σε ίντερνετ ούτε σταθερό, το ρούτερ είναι ένα zte που δίνει η wind κουτας. Το θέμα είναι ότι δεν είναι σταθερό και αντιμετωπίζει θέμα σοβαρό να μην μπορώ να δω νετφλιξ να κολαει πχ μόνο του που στο χωριό με κοσμοτε πιάνω 12ταχυτητα,η να μην μπορώ να δουλέψω 2 συσκευές μην πέσει όλο το σύστημα. Δεν θα πω καν για κατέβασμα η cosmote tv go έτσι βγάζει Παναγία να δεις ένα ματς θα πληρώσω με τις αλλαγές για διακοπή ότι λέει το συμβόλαιο? ΕυχαριστώΤα πράγματα είναι απλά αφού δεν είχες άλλο πάροχο να συγκρίνεις. Αν δεν υπάρχει θέμα με την καλωδίωση του σπιτιού τους τηλεφωνείς και λες ότι πείτε μου τι θα χρεωθώ αν διακόψω την υπηρεσία. Αν αρχίσουν να σου λένε άλλες μάρες κουκουνάρες τους την λες με την μια ότι θα προβείς σε καταγγελία και όπως έχει γίνει σε περιπτώσεις που ξέρω αντίστοιχες που το adsl είχε θέματα για να μην φύγεις θα σου κάνουν αντιπρόταση με μια μικρή διαφορά να πας σε VDSL οπότε τα θέματα θα εξαλειφθούν. Αν είσαι οκ με καλωδιώσεις με το VDSL θα είσαι μια χαρά. Στην επαρχία στα περισσότερα σημεία παίρνουν από υποδομές του ΟΤΕ οπότε δεν θα έχεις πρόβλημα αφού μεταβείς σε VDSL. Πάντως με 7 Mbps αν δεν είχες θέματα μπορείς να δεις Netflix και άλλες υπηρεσίες steaming αρκεί να μην είναι και άλλοι μέσα που κατεβάζουν ή βλέπουν πχ YouTube σε υψηλή ανάλυση γιατί τότε θα έχεις θέμα σίγουρα. Το παρακάτω άρθρο εξηγεί με σαφήνεια τι μπορείς να κάνεις με την ταχύτητα σύνδεσης σου https://bit.ly/2wIIydo Στάλθηκε από το EVR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited March 10, 2020 by cmvr Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagosman Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 καλησπερα παιδια εχω θεμα μς την wind και θελω τα φωτα σας,οσο εψαξα με μπερδεψαν πιο πολυ. δυστυχως εκανα συνδεση ιντερνετ λογω καλης προσφορας συνδιαστικα με ηδη υπαρχον συμβολαιο κινητου που εχω,το θεμα ειναι οτι θελω να διακοψω μιας και το σημα ειναι τραγικο σερνεται γενικα και οσες φορες και αν μιλησω με τεχνικο το προβλημα παραμενει,με 2 διαφορετικα ρουτερ της wind(τσαμπα κιολας) και ethernet και σε wifi. 3μηνες συμβολαιο.... 24αρα πληρωνω πιανω βαρια 7 κοντα στο κεντρο της πολης και δεν μπορω να δουλεψω 2 συσκευες μαζι γιατι ρεταρει(τηλεοραση-κινητα-λαπτοπ-ταμπλετ) πολλες φορες ουτε 1 σωστα. συμβολαιο μεσω τηλεφωνου και κουριερ κλασικα,τα καταστηματα σου λενε δεν εχω να κανω παρε τηλεφωνο,αναμονη 4μερες κι βγαλανε και διαφημιση(γελαει ο κοσμος). βλεποντας το συμβολαιο ομως λεει κατι 88% καπελο αν διακοψω (πιστολι δεν μπορω να παιξω μιας και υπαρχει και το κινητο που το θελω σαν νουμερο) τι μπορω να κανω?καταγγελια συμβασης λογω μη τηρησης συμβολαιου μαπα ιντερνετ κτλπ? ευχαριστω.:!::X Aναφορικά σου λεω οτι Netflix σε 1080p τραβάει μόνο του 6mbps. Οπότε οι ανάγκες που αναφέρεις ειναι πολλαπλάσιες απο τις δυνατότητες σου/της γραμμής σου. Μιλα με Wind να σε ανεβάσουν σε vdsl και προσπάθησε να πάρεις κάποια προνομιακή τιμή. Γενικά με το χαλκό δύσκολα να πας πάνω απο 12-16mbps ακόμα και εντός των πόλεων. Ανεβάζουν πολύ τα SNR για ασφάλεια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 Μπορεις να δωσεις στατιστικά απο τη σελίδα του ρουτερ? Attenuation-snr? Χωρίς αυτα μιλάμε στον αέρα. Μπορεί να υπάρχει θέμα στην εγκατάσταση σου. Φίλτρα στις τηλεφωνικές συσκευές υπάρχουν? Επίσης επειδή τα zte είναι γνωστοί ψυχοβγάλτες θα προτεινα να βαλεις κι ενα αλλο ρουτερ να δοκιμάσεις. *Οταν καποιος μας λέει ότι έχει προβλημα η γραμμη του είναι πρωτίστως τεχνική η διερεύνηση. Δεν τον στέλνουμε για διακοπη καταγγελια και τσακωμο με την όποια εταιρεία ενώ το πρόβλημα μπορεί να φτιάχνεται εύκολα είτε απο τον ιδιο είτε από την τεχνική υπηρεσία... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manousos4 Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον παιδιά, έγινε μπέρδεμα είμαι κέντρο πόλης όχι σε χωριό όσον αφορά το vdsl, απλά σύγκρινα με άλλη ήδη σύνδεση σε χωριό.αν τα 7-8 ήταν σωστά θα ήμουν οκ. Όσον αφορά τη μετάβαση στο vdsl δε ξέρω αν με συμφέρει οικονομικά ειδικά στη wind. τις ρυθμίσεις του ρούτερ καταφέρνω να τις δω να σας πω.δεν υπάρχει φίλτρο ούτε τίποτα πάει καπάκι στο ρούτερ και δεν έχω καν συσκευή τηλέφωνου.(πχ.παρασιτα) Ρούτερ δεν παίρνω προτιμώ να αλλάξω εταιρία μιας και κάνεις δεν είναι ικανοποιημένος με τη wind.δανεικο δεν μπορώ να βρώ. Η γραμμή λογικά δεν έχει τίποτα αλλιώς δεν θα το ανέφερε η wind? Μιας και με το 3ο τηλ μου έστειλε ρούτερ δώρο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 αν καταλαβα καλα ρωτας απο που θα δεις τα στατιστικα? για δοκιμασε 192.168.1.254 ή 192.168.1.1 με admin - admin ή αν εχει αλλο password για administrator απο κατω απο το ρουτερ. Εχεις μιλησει με την εταιρια και εχουν τσεκαρει τη γραμμη και σου εχουν πει οτι ειναι οκ? αν δεν τους το πεις εσυ απο μονοι τους δεν θα αναφέρουν τιποτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manousos4 Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 αν καταλαβα καλα ρωτας απο που θα δεις τα στατιστικα? για δοκιμασε 192.168.1.254 ή 192.168.1.1 με admin - admin ή αν εχει αλλο password για administrator απο κατω απο το ρουτερ. Εχεις μιλησει με την εταιρια και εχουν τσεκαρει τη γραμμη και σου εχουν πει οτι ειναι οκ? αν δεν τους το πεις εσυ απο μονοι τους δεν θα αναφέρουν τιποτα. Σαν κατηγορία εννοούσα,να μπω στο ρούτερ το ξέρω τα έχω αλλάξει όλα μήπως και μου κλέβανε αλλά πάλι σήμα δεν.το administration με βοήθησες.σκεφτομαι με τη λογική ότι τόσα παράπονα και τηλέφωνα πριν στείλουν ρούτερ δε τα ελενχουν όλα?(και γραμμή) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 εφοσον μπαινεις στο ρουτερ κοιτα στο status δεν ξερω αν το γραφει ετσι ακριβως και γραψε μας τα attenuation και snr margin για upload και download (ή βάλε screenshot αν μπορεις) Την γραμμη την ελεγχουν συνηθως οταν δηλωνεις δωρεαν βλαβη στο 13700. Αν η κινηση τους τελικα ηταν να σου στειλουν ρουτερ ισως σημαινει οτι η γραμμη ηταν οκ. Καλου κακου βρες τις μετρησεις που εγραψα πριν για να εχουμε μια εικόνα. Αν δυσκολευεσαι πες το ακριβες μοντελο του ρουτερ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manousos4 Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 εφοσον μπαινεις στο ρουτερ κοιτα στο status δεν ξερω αν το γραφει ετσι ακριβως και γραψε μας τα attenuation και snr margin για upload και download (ή βάλε screenshot αν μπορεις) Την γραμμη την ελεγχουν συνηθως οταν δηλωνεις δωρεαν βλαβη στο 13700. Αν η κινηση τους τελικα ηταν να σου στειλουν ρουτερ ισως σημαινει οτι η γραμμη ηταν οκ. Καλου κακου βρες τις μετρησεις που εγραψα πριν για να εχουμε μια εικόνα. Αν δυσκολευεσαι πες το ακριβες μοντελο του ρουτερ. ξανα μιλησα σημερα με τεχνικο wind :lol: το επαιξα καλος για τελευταια φορα και πεταξα απλα ενα αν δεν κανετε κατι θα το κοψω. το παλικαρι εξυπηρετικο παντως τεσπα. αλλαξαμε καναλι για 2η φορα, καναμε μετρησεις 4φορες με την εφαρμογη που εχουν to genius :lol: και κλειδωνει στα 8.5 wifi 10 ethernet(βεβαια σημερα δεν το εχω δουλεψει το δικτυο και δεν δειχνει προβλημα ετσι και αλλιως. θα με παρουν αυριο να ξανα μιλησουμε αν κανει παλι τα ιδια και με την αλλαγη να δηλωσει βλαβη ρουτερ.η γραμμη λεει ειναι κομπλε την ελενξαν. το μηχανακι ειναι zte ZXHNH108N V2.5 . φωτο δεν καταφερνω να περασω,παραθετω ...... noise margin 10.5/6.8-line attenuation 13.1/25.3- το snr margin δεν το βρικω πουθενα.:blink: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 Το noise margin πρέπει να είναι το snr. Signal to noise rate. To attenuation δείχνει ότι δεν είσαι πολύ κοντά στο DSLAM. Λογικές φαίνονται οι τιμές ανάλογα με την απόσταση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manousos4 Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 και γιατι τετοιο χαλι? αρα ρουτερ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 Τα φθηνά ρούτερ είναι της πλάκας, και το πρόβλημα που δημιουργούν φαίνεται όταν καλούνται να συνδέσουν πολλές συσκευές μέσω WiFi. Και η θεία μου επί 3-4 χρόνια με ένα zte που της είχε δώσει η wind είχε τεράστιο πρόβλημα. Έπρεπε να το κλείνει ένα τακτά χρονικά διαστήματα γιατί δεν δούλευε καν, κολλούσε το σύμπαν. Μετά που έβαλε vdsl της έδωσαν ένα άλλο, και όλα είναι καλά. Όχι τόσο από την ταχύτητα, που σίγουρα είναι η 10πλάσια λόγω γραμμής, αλλά λόγω του ρούτερ. Ακόμα και 3 συσκευές που καλούταν να εξυπηρετήσει το παλιό ασύρματα, τα έβρισκε σκούρα. Sent from my Galaxy S10e Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 και γιατι τετοιο χαλι? αρα ρουτερ?Ζήτησε τους να ανεβάσουν την ισχύ (power). Κάτι άλλο παίζει, μπορεί και το ρούτερ. Αν αλλάξεις ρούτερ πρέπει να ενημερώσεις και την εταιρεία για την αλλαγή. Πάντως με αυτό το attenuation λογική είναι τιμή των 8μβς. Αλλά δεν δικαιολογείται η διαφορά μεταξύ WiFi και καλωδίου. Οπότε μάλλον φταίνε και οι ρυθμίσεις από το dslam και το router είναι κουρασμένο. Ατυχία είναι αυτό, αλλά υπάρχει και περίπτωση η Cosmote να σαμποτάρει την Wind για να φύγεις και να πας και στην Cosmote. Πίεζε τους συνεχώς μήπως μπορέσεις και ανεβάσεις ταχύτητα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 Αυτό το ότι χρειάζεται να ενημερώσεις την wind αν πάρεις ένα καλύτερο router και όχι το σκουπίδι που σου δίνουν, πρώτη φορά το ακούω. Αυτό για το σαμποτάζ της Cosmote είναι απλά αστείο. Σε περιοχές που είναι πολύ μακριά από το ΑΚ υπάρχει πρόβλημα ακριβώς λόγω της απόστασης. Το μόνο που κάνει η Cosmote στους δικούς της πελάτες είναι να δίνει vdsl κλειδωμένο στα 24/1 σε αυτούς που έχουν πραγματικό πρόβλημα. Τι σχέση έχει αυτό με τις συνδέσεις της wind, για να το πούμε σαμποτάζ, είναι απορίας άξιο. Έτσι κι αλλιώς, στις μέρες μας μια vdsl είναι αρκετά προσιτή, και τη θεωρώ must. Αν είναι τώρα κανείς τόσο άτυχος και βρίσκεται σε περιοχή που δεν υπάρχει υποστήριξη vdsl, τότε στα ίδια επίπεδα θα είναι με απλή adsl είτε έχει wind είτε ΟΤΕ. Sent from my Galaxy S10e Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. March 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2020 (edited) δεν χρειαζεται να ενημερωσει κανεναν οτι αλλαζει ρουτερ. Adsl εχει, οχι vdsl. Το προβλημα μαλλον ειναι στην αποδοση του ασυρματου,με αλλαγη καναλιου κι απομακρυνση αλλων συσκευων που παιζουν στα 2,4 (π.χ. ασυρματο τηλεφωνο) μπορει να στρωσει. Αλλιως αλλαγη ρουτερ. Ειπα και πριν τα zte ειναι γνωστοι ψυχοβγαλτες. Ειδικα εκεινο το μεγαλο το πρωτο που εδιναν (μαλλον για το ιδιο λέει και ο Mark) ,ηταν καταντια στο ασυρματο. Μεχρι να μπορεσω να το ξεφορτωθω ειδα κι επαθα... Edited March 10, 2020 by kmpatra Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.