Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν υπαρχει περιπτωση να εχουν ενεργοποιηθει μονα τους,καποιος τα ενεργοποιησε...

Απο κει και περα κανεις οτι σε συνφερει περισσοτερο αφου δεν σου δινουν καλυτερη λυση,

αλλα αν θελεις μπορεις να το τραβηξεις με ΙΝΚΑ κτλ αλλα οπως σου ειπα μονο αν εισαι σιγουρος οτι δεν τα ενεργοποιησε χερι

αλλα απο μονα τους κατι το οποιο ειναι απιθανο.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Άρθρο 2 - Νόμος 2251/1994 - Γενικοί όροι των συναλλαγών - Καταχρηστικοί γενικοί όροι

 

Επίσης η ανανέωση του συμβολαίου μου έγινε τον Μάρτιο μέσω Vodafone Chat.Ούτε τηλεφωνικώς, ούτε γραπτώς και δεν έχω παραλάβει κανένα νέο συμβόλαιο.

Επιμένω ότι δεν ενεργοποίησα εγώ την υπηρεσία καθώς μένω μόνος μου και απ ότι μου είπαν από την Vodafone δεν πατάς απλά ένα κουμπί και ενεργοποιείται!Θέλει κάποιον κωδικό και να συμφωνήσεις με όρους χρήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Άρθρο 2 - Νόμος 2251/1994 - Γενικοί όροι των συναλλαγών - Καταχρηστικοί γενικοί όροι

 

Επίσης η ανανέωση του συμβολαίου μου έγινε τον Μάρτιο μέσω Vodafone Chat.Ούτε τηλεφωνικώς, ούτε γραπτώς και δεν έχω παραλάβει κανένα νέο συμβόλαιο.

Επιμένω ότι δεν ενεργοποίησα εγώ την υπηρεσία καθώς μένω μόνος μου και απ ότι μου είπαν από την Vodafone δεν πατάς απλά ένα κουμπί και ενεργοποιείται!Θέλει κάποιον κωδικό και να συμφωνήσεις με όρους χρήσεις.

 

Ισχύει οτι για τις αγορές συνδρομής μέσω του μενού κάνεις 2-3 κλικ (ενημέρωση χρεώσεων ακι αποδοχή όρων) και θέλει και κωδικό κλειδώματος, ο οποίος όμως νομίζω οτι είναι αρχικοποιημένος σε 0000, άρα κάποιος άλλος θα μπορούσε να το κάνει αν είχε πρόσβαση στην τηλεόρασή σου χωρίς την επίβλεψή σου. Εκεί βασίζονται και αυτοί όταν σου λένε οτι ενεργοποιήθηκε από την TV, μόνο έτσι (ή κατά την αρχική αίτηση σύνδεσης) γίνεται ενεργοποίηση...

Ανανέωση μέσω vodafone chat δεν έχω ξανακούσει είναι η αλήθεια, σου έκαναν οποιαδήποτε εξακρίβωση στοιχείων; Πως στοιχειοθετείται η "ηχογράφηση" που κάνουν αντίστοιχα στο τηλέφωνο; Πάντως γενικά να ξέρεις οτι το να έχεις κάνη αποδοχή υπηρεσιών (δηλαδή να συνεχίσεις να λαμβάνεις υπηρεσίες τηλεφωνίας ή ποδοσφαιρικό κανάλι) και πληρωμής των παγίων τους και μετά τη λήξη της αρχικής σύμβασης σημαίνει και αποδοχή, έστω και σιωπηρή, της συνδρομής. Άσχετα αν αυτό δεν τους απαλάσει από την υποχρέωση να σου στείλουν τεκμηρίωση (π.χ. συμβόλαιο ανανέωσης κτλ).

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει οτι για τις αγορές συνδρομής μέσω του μενού κάνεις 2-3 κλικ (ενημέρωση χρεώσεων ακι αποδοχή όρων) και θέλει και κωδικό κλειδώματος, ο οποίος όμως νομίζω οτι είναι αρχικοποιημένος σε 0000, άρα κάποιος άλλος θα μπορούσε να το κάνει αν είχε πρόσβαση στην τηλεόρασή σου χωρίς την επίβλεψή σου. Εκεί βασίζονται και αυτοί όταν σου λένε οτι ενεργοποιήθηκε από την TV, μόνο έτσι (ή κατά την αρχική αίτηση σύνδεσης) γίνεται ενεργοποίηση...

Ανανέωση μέσω vodafone chat δεν έχω ξανακούσει είναι η αλήθεια, σου έκαναν οποιαδήποτε εξακρίβωση στοιχείων; Πως στοιχειοθετείται η "ηχογράφηση" που κάνουν αντίστοιχα στο τηλέφωνο; Πάντως γενικά να ξέρεις οτι το να έχεις κάνη αποδοχή υπηρεσιών (δηλαδή να συνεχίσεις να λαμβάνεις υπηρεσίες τηλεφωνίας ή ποδοσφαιρικό κανάλι) και πληρωμής των παγίων τους και μετά τη λήξη της αρχικής σύμβασης σημαίνει και αποδοχή, έστω και σιωπηρή, της συνδρομής. Άσχετα αν αυτό δεν τους απαλάσει από την υποχρέωση να σου στείλουν τεκμηρίωση (π.χ. συμβόλαιο ανανέωσης κτλ).

 

Πίστεψέ με δεν έχουν ενεργοποιηθεί από χέρι εντός του σπιτιού.Καταλαβαίνω ότι ακούγεται απίθανο αλλά έτσι είναι κι αυτός είναι ο λόγος που πάω να σκάσω.Εκτός εάν το σκυλί ανέβηκε στην τραπεζαρία, ενεργοποίησε Novasports, κάθισε να δεί ντρέρμπι κι έβαλε το τηλεκοντρόλ πάλι στη θέση του :p

Η εξακρίβωση στοιχείων για την ανανέωση έγινε μόνο με τον ΑΦΜ.Όπως και να'χει ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Link to comment
Share on other sites

Ε τοτε αφου εισαι τοσο σιγουρος κυνηγατο,στειλε μειλ στην βοντα με κοινοποιηση σε εεττ ,γενικη γραμμ. καταναλωτη και ινκα και περιμενε την απαντηση τους.Αν κανεις κατι αλλο πχ φυγεις δεν νομιζω πως θα δικαιωθεις.
Link to comment
Share on other sites

Ε τοτε αφου εισαι τοσο σιγουρος κυνηγατο,στειλε μειλ στην βοντα με κοινοποιηση σε εεττ ,γενικη γραμμ. καταναλωτη και ινκα και περιμενε την απαντηση τους.Αν κανεις κατι αλλο πχ φυγεις δεν νομιζω πως θα δικαιωθεις.

 

Έχω στείλει ήδη μειλ στη Vodafone.Στη σελίδα της εεττ γράφει πως εάν δεν απαντήσουν γραπτώς εντός 20 ημερών τότε κάνω καταγγελία στην εεττ.Δεν θα το αφήσω έτσι πάντως είναι το μόνο σίγουρο

Link to comment
Share on other sites

Ακουσα σε διαφορα φορουμ πως ενεργοποιουν τα νοβασπορτς για 2 μηνες δωρεαν και στην συνεχεια σε παιρνουν τηλεφωνο και σε ρωτανε αν τα θελεις και συνεχιζεις με πληρωμη,μηπως εγινε κατι τετοιο??Αλλα για να γινει αυτο πρωτα σε παιρνουνε τηλ .και σου το λενε....
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Έχω κάνει αίτηση αλλαγής από adsl Vodafone σε vdsl Vodafone.

Μου είχαν στείλει μυνημα ότι η ενεργοποίηση θα γίνει σήμερα 15/5.

Απο χτες 14/5 το πρωί στις 9 είμαι χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο.

Μίλησα μαζί τους και ούτε αυτοί δεν γνώριζαν γιατί εγινε μια μέρα νωρίτερα η αποσύνδεση.

Τέλος πάντων ακόμα φυσικά δεν έχει γίνει κάτι, είμαι χωρίς ίντερνετ.

Γνωρίζει κάποιος τι ώρες περίπου κάνουν τις αλλαγές, μεσημέρι, απόγευμα;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Έχω κάνει αίτηση αλλαγής από adsl Vodafone σε vdsl Vodafone.

Μου είχαν στείλει μυνημα ότι η ενεργοποίηση θα γίνει σήμερα 15/5.

Απο χτες 14/5 το πρωί στις 9 είμαι χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο.

Μίλησα μαζί τους και ούτε αυτοί δεν γνώριζαν γιατί εγινε μια μέρα νωρίτερα η αποσύνδεση.

Τέλος πάντων ακόμα φυσικά δεν έχει γίνει κάτι, είμαι χωρίς ίντερνετ.

Γνωρίζει κάποιος τι ώρες περίπου κάνουν τις αλλαγές, μεσημέρι, απόγευμα;

Ευχαριστώ

εμένα έγινε ακριβώς την μέρα που μου είχαν πει στις 9 και κάτι το πρωί. Είχα άμεσα ιντερνετ. Η τηλεφωνία ήρθε αργά το απόγευμα γιατί έπρεπε το σύστημα να ενημερωθεί ότι έχω πλέον voip.

Link to comment
Share on other sites

εμένα έγινε ακριβώς την μέρα που μου είχαν πει στις 9 και κάτι το πρωί. Είχα άμεσα ιντερνετ. Η τηλεφωνία ήρθε αργά το απόγευμα γιατί έπρεπε το σύστημα να ενημερωθεί ότι έχω πλέον voip.

 

Τώρα μίλησα πάλι μαζί τους, είπαν περιμένω μέχρι τις 6 που τελειώνουν οι ενέργειες για μετάβαση σε vdsl.

Αντε να δούμε...

 

ΥΓ

Όλα κομπλέ, στις 3 έγινε η σύνδεση.

Ταχύτητες σούπερ!

Edited by snapy13
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας! Μετακόμισα πριν 6 μήνες και εγινε συμφωνια με την Vodafone η μεταφορα να μην χρεωθει και ετσι συνεχισα στον παροχο. Γινετε η μεταφορα ολα καλα και μετα απο 2 μηνες μου ερχεται ο λογαριασμος 73 ευρω+ τελος μετακομισης λεει (που κανονικα ειναι 50 ευρω!) . Ζηταω να ακουσω την ηχογραφημενη συνομιλια-συμφωνια, ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ.

Οκ δεν ασχολουμαι περιμενω να δω ποσο γελοιοι ειναι και επιβεβαιωνομαι καθως τωρα μετα απο 6 μηνες διακοπτεται προσωρινα η συνδεση λογω της ληξιπροθεσμης οφειλης ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ενημερωση.

Παιδια χελπ μι με τους αχρηστους οποιος-α ξερει να μου πει πως να φυγω απλα και ωραια χωρις να αναγκαστω να πληρωσω 200 ευρω(βαλε την διακοπη συμβολαιου και κατι ακομα θα βρουν σιγουρα) δεν τα εχω!

Ξερω οτι μπορω να τους καταγγειλω με τον συνηγορο του καταναλωτη και στην ΕΕΤΤ αλλα θα θελα να το αποφυγω και να μην χανω αλλο τον χρονο μου μαζι τους

Μπορουν να κανουν κατι αν απλά διακοψω μαζι τους χωρις να δωσω φραγκο?

Link to comment
Share on other sites

Η διαδικασία αναζήτησης ηχογράφησης προβλέπει να κάνεις γραπτό αίτημα - το έκανες? Αν ναι, ζήτα να σου απαντήσουν γραπτώς οτι δεν το βρίσκουν, σε καθε τέτοια περίπτωση αυτό κρίνεται υπερ σου - δηλαδή οτι ισχυρίζεσαι λογίζεται ως ισχύον αφου δεν μπορούν να αποδείξουν αλλιώς. Απείλησέ τους με έγγραφη καταγγελία στον Συνήγορο Καταναλωτή.

Απο εκεί και πέρα, κάποια σημεία τα έχεις καταλάβει λάθος:

Το οτι αμφισβητείς μια συγκεκριμένη χρέωση στον λογαριασμό δεν σε απαλλάσει από την υποχρέωση εγκαιρης εξόφλησης των υπολοίπων χρεώσεων. Η λήψη κάθε μηνιαίου λογαριασμού με ανεξόφλητο προηγούμενο έχει και την έννοια έγγραφης ενημέρωσης περί φραγής εισερχομένων ή και διακοπής.

Συνεπώς δεν μπορείς να φύγεις "χωρίς να δώσεις φράγκο", πρέπει να εξοφλήσεις ότι έχεις χρησιμοποιήσει ως υπηρεσίες πλήν του ποσού που αμφισβητείς, για το οποίο πρέπει να κάνεις επίσημα αμφισβήτηση.

 

Γεια σας! Μετακόμισα πριν 6 μήνες και εγινε συμφωνια με την Vodafone η μεταφορα να μην χρεωθει και ετσι συνεχισα στον παροχο. Γινετε η μεταφορα ολα καλα και μετα απο 2 μηνες μου ερχεται ο λογαριασμος 73 ευρω+ τελος μετακομισης λεει (που κανονικα ειναι 50 ευρω!) . Ζηταω να ακουσω την ηχογραφημενη συνομιλια-συμφωνια, ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ.

Οκ δεν ασχολουμαι περιμενω να δω ποσο γελοιοι ειναι και επιβεβαιωνομαι καθως τωρα μετα απο 6 μηνες διακοπτεται προσωρινα η συνδεση λογω της ληξιπροθεσμης οφειλης ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ενημερωση.

Παιδια χελπ μι με τους αχρηστους οποιος-α ξερει να μου πει πως να φυγω απλα και ωραια χωρις να αναγκαστω να πληρωσω 200 ευρω(βαλε την διακοπη συμβολαιου και κατι ακομα θα βρουν σιγουρα) δεν τα εχω!

Ξερω οτι μπορω να τους καταγγειλω με τον συνηγορο του καταναλωτη και στην ΕΕΤΤ αλλα θα θελα να το αποφυγω και να μην χανω αλλο τον χρονο μου μαζι τους

Μπορουν να κανουν κατι αν απλά διακοψω μαζι τους χωρις να δωσω φραγκο?

Link to comment
Share on other sites

Ειχα φυγει απ το σπιτι με 0 χρωστουμενα και καθε μηνα τα πληρωνω κανονικα και στην ωρα τους, δεν εχω προκαλεσει ποτε (περα απο αυτα τα 73 ευρω που προφανως και αμφισβητω ναι) και παρολα αυτα μου διακοπτουν προσωρινα την συνδεση και χωρις καμια ειδοποιηση.

Εγω αυτο το εκλαμβανω ως ασεβεια, αναγνωριζω το λαθος που εγινε και ανανεωσα μαζι τους, και θεωρω πως ηρθε η ωρα να διακοψω το συμβολαιο και να "τρεξω μακρια" :rolleyes:

Σ ευχαριστω που μου εξηγησες καποια πραγματα, δεν γνωριζα πως πρεπει να γινει γραπτο το αιτημα. Οι υπαλληλοι της Vodafone μου ελεγαν κατι ασυναρτησιες.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θα σας διηγηθώ είναι να γελάς και από την άλλη να κλαις που η Vodafone κατάντησε μπακάλικο.

Πρίν από ένα μήνα έφερε δυνατότητα VDSL 50 μετά από μία δεκαετία που είμαι συνδρομητής (από εποχή HOL) με τρομερή προσφορά την πήρα στα 27€.

Μετά από δέκα μέρες πώς κοιτάω και βλέπω διαθεσιμότητα για 100, ενώ πρίν ένα Μήνα δεν είχε! Πω, λέω θα κάνω προσπάθεια να καταφέρω να το πάρω σε καλή τιμή. Να μην σας κουράζω με καλεί το τμήμα προσφορών και να επιμένει ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα! Λέω για 50 VDSL έχετε; μου λέει στην περιοχή σας οχι. Και εγώ τότε λέω γιατί έχω εδώ και ένα μήνα; κατάπιε την γλώσσα της η κυρία. Μου λέει από την στιγμή που συστημικά δεν βλέπω διαθεσιμότητα δεν μπορούμε να συζητήσουμε τίποτα. Καλά λέω Γεια σας.

Επειδή εμένα όμως με έτρωγε πάω στο my account 01-05-18 και κάνω αίτηση αλλαγής προγράμματος σε fiber 100.

Κάθομαι την επόμενη μέρα σκέφτομαι, αφού το 50 με καλύπτει και το έχω προνομιακή τιμή τι το θέλω το 100; και 43,50€ κιόλας!

(Τώρα ξεκινάει το καλό)

Παίρνω τηλέφωνο 02-05-18 λέω Γεια σας θέλω να ακυρώσω το fiber 100 μου λέει ναι το κρατάω θα σας πάρει τηλέφωνο το τμήμα ακυρώσεων.

04-05-18 παίρνω τηλέφωνο λέω για την ακύρωση, μου λέει τα ίδια.

07-05-18 έρχεται ρούτερ και μήνυμα ότι θα ενεργοποιηθεί 11-05-18.

07-05-18 παίρνω τηλέφωνο και διαμαρτύρομαι έντονα και λέω από 2 Μαΐου προσπαθώ να το ακυρώσω αν ενεργοποιηθεί εγώ 27€ θα δίνω. Μου λέει έχετε δίκιο ενημερώνω, αλλά στείλτε και ένα φαξ. Στέλνω φαξ.

10-05-18 Τι γίνεται παιδιά ακυρώθηκε; Όχι λεει απλά άλλαξε η ημερομηνία για ενεργοποίηση 16-05-18.

Α ωραία λέω.

Εχθές δεν ενεργοποιήθηκε αλλά βλέπω στο my account αίτημα σε φάση υλοποίησης.

Καλά ρε παιδιά τι μπακάλικο έχει γίνει; από 2 Μαΐου καλώ για ακυρώσω και με συνδέουν με Κάιρο. Εγώ πάντως 27€ θα δίνω.

Edited by pantierakos
Link to comment
Share on other sites

Όπως καταλαβαίνεις το "σύστημα" υπερτερεί οποιασδήποτε άλλης μορφής επικοινωνίας.

 

 

Sent from my iPad Pro.

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Στο επιβεβαιώνω και εγώ αυτο ! 26/04/2018 κάνω αίτηση για vodafone TV μέσω του my account. Την ίδια στιγμή μιλάω μεσω live chat για ακύρωση της αίτησης για προσωπικούς λόγους. Με έβαλαν και απέστειλα και ενυπόγραφη αίτηση ακύρωσης. Όλα καλά όλα ωραία. Στις 30/04 μου έρχεται το μηχάνημα για την τηλεόραση όπου το έστειλα πίσω! Αφού ωστόσο κάθε ημέρα συνομιλούσα μέσω live chat και ζητούσα εξηγήσεις γιατί δεν ακυρώνεται. Μην τα πολυλογώ παιδιά σήμερα 17/05 ακύρωσαν το αίτημα αφού πρώτα μου το ενεργοποίησαν χωρίς την έγκριση μου και χωρίς μηχάνημα. Το 2104276302 τμήμα ακυρώσεων είναι ότι χειρότερο έχω συνομιλήσει ποτέ τρώγανε ενώ μιλάγαμε, δεν μου συστήθηκαν ουδεμία φορά γιατί μιλάγαμε καθημερινά (τους έπαιρνα εγω) απαράδεκτο τμήμα χωρίς αίσθηση ευθύνης και τρελής άγνοιας. Αναγκάστηκα να κάνω ολόκληρο αίτημα με αποδείξεις καθώς συνομιλούσα με chat και είχα όλες τις συνομιλίες στο email μου και τις κλείσεις μου συνομιλούσα με το 2104276302 , απέστειλα στο συνήγορο του καταναλωτή , τους έκανα κοινοποίηση και ως διαμαγειας την ίδια ημέρα με πήραν και ζήτησαν συγνωμη ότι εγώ δεν φταίω πουθενά , λυπούνται για την ταλαιπωρία μου και έχουν αναλάβει το θέμα οι προϊστάμενοι των εμπλεκομένων τμημάτων . Ειμαι πελάτης απο hol πραγματικά η σταθερή της Vodafone είναι πάτος τρελός.
Link to comment
Share on other sites

Στο επιβεβαιώνω και εγώ αυτο ! 26/04/2018 κάνω αίτηση για vodafone TV μέσω του my account. Την ίδια στιγμή μιλάω μεσω live chat για ακύρωση της αίτησης για προσωπικούς λόγους. Με έβαλαν και απέστειλα και ενυπόγραφη αίτηση ακύρωσης. Όλα καλά όλα ωραία. Στις 30/04 μου έρχεται το μηχάνημα για την τηλεόραση όπου το έστειλα πίσω! Αφού ωστόσο κάθε ημέρα συνομιλούσα μέσω live chat και ζητούσα εξηγήσεις γιατί δεν ακυρώνεται. Μην τα πολυλογώ παιδιά σήμερα 17/05 ακύρωσαν το αίτημα αφού πρώτα μου το ενεργοποίησαν χωρίς την έγκριση μου και χωρίς μηχάνημα. Το 2104276302 τμήμα ακυρώσεων είναι ότι χειρότερο έχω συνομιλήσει ποτέ τρώγανε ενώ μιλάγαμε, δεν μου συστήθηκαν ουδεμία φορά γιατί μιλάγαμε καθημερινά (τους έπαιρνα εγω) απαράδεκτο τμήμα χωρίς αίσθηση ευθύνης και τρελής άγνοιας. Αναγκάστηκα να κάνω ολόκληρο αίτημα με αποδείξεις καθώς συνομιλούσα με chat και είχα όλες τις συνομιλίες στο email μου και τις κλείσεις μου συνομιλούσα με το 2104276302 , απέστειλα στο συνήγορο του καταναλωτή , τους έκανα κοινοποίηση και ως διαμαγειας την ίδια ημέρα με πήραν και ζήτησαν συγνωμη ότι εγώ δεν φταίω πουθενά , λυπούνται για την ταλαιπωρία μου και έχουν αναλάβει το θέμα οι προϊστάμενοι των εμπλεκομένων τμημάτων . Ειμαι πελάτης απο hol πραγματικά η σταθερή της Vodafone είναι πάτος τρελός.

Καλά το 2104276302 θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω παράγκα!!! όχι εγώ θέλω να ενεργοποιηθεί και αν δουν 43,50€ να μου γράψουν. Θα φάνε και καταγγελία στην ΕΕΤΤ και θα δεις που θα μου το δώσουν το fiber 100 στην τιμή του VDSL 50.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ ρε παιδιά κάποια στιγμή είχαν κλείσει συμφωνία με μια τυχαρπαστη εταιρία courier για αποστολές αποκωδικοποιητών και τα είχαν κάνει @@@@@τανα με τις αποστολές, μόνο και μόνο για να περιορίσουν το κόστος. Μιλάμε για αίσχη!
Link to comment
Share on other sites

Ειχα φυγει απ το σπιτι με 0 χρωστουμενα και καθε μηνα τα πληρωνω κανονικα και στην ωρα τους, δεν εχω προκαλεσει ποτε (περα απο αυτα τα 73 ευρω που προφανως και αμφισβητω ναι) και παρολα αυτα μου διακοπτουν προσωρινα την συνδεση και χωρις καμια ειδοποιηση.

Εγω αυτο το εκλαμβανω ως ασεβεια, αναγνωριζω το λαθος που εγινε και ανανεωσα μαζι τους, και θεωρω πως ηρθε η ωρα να διακοψω το συμβολαιο και να "τρεξω μακρια" :rolleyes:

Σ ευχαριστω που μου εξηγησες καποια πραγματα, δεν γνωριζα πως πρεπει να γινει γραπτο το αιτημα. Οι υπαλληλοι της Vodafone μου ελεγαν κατι ασυναρτησιες.

 

ΜΑ αυτό σου εξήγησα, την φραγή έχουν δικαίωμα να στην βάλουν χωρίς άλλη ενημέρωση, αφου ο γραπτός λογαριασμός που λαμβάνεις και μέχρι τώρα εξοφλούσες έχει την έννοια ειδοποίησης εφόσον περιέχεται ανεξόφλητο ποσό. Όπως και να έχει, ξεκίνα με γραπτό αίτημα από κατάστημα για αναζήτηση της συγκεκριμένης ηχογράφησης - νομίζω σου ζητάνε ημερομηνία και ώρα, οπότε βρες το πρώτα, και ζήτα αντίγραφο του αιτήματος που έκανες - αν δεν σου δώσουν βγάλε φωτο την συμπληρωμένη αίτηση με το κινητό σου πριν την δώσεις. Μετά, με βαση αυτό το αίτημα και ανεξάρτητα αν και πότε θα πάρεις απάντηση, καλεσε εξηπηρέτηση και ζήτα να μάθεις το σύνολο του ανεξόφλητου ποσού που αφορούν μόνο τη χρήση μέχρι τη μέρα της φραγής (χωρίς δηλαδή το ποσό μετακόμισης που αμφισβητείς), και ενημέρωσε οτι θα πληρώσεις μόνο αυτό προκειμένου να σε ενεργοποιήσουν. Αν και όταν σου απαντήσουν αν υπάρχει ηχογράφηση που δέχεσαι την χρέωση το πληρώνεις, αλλιώς αναμένεις πιστωτικό για τα 73.

Για την αποσύνδεση πρέπει πρώτα να μάθεις επίσημα (πάλι από την εκυπηρέτηση) πότε λήγει η σύμβαση, αλλιώς δεν συμφέρει να το σπάσεις πρόωρα.

Κράτα ονόματα και ημερομηνίες σε κάθε σου ενέργεια ώστε αν τελικά καταφύγεις στον συνήγορο, να έχεις έτοιμα τα στοιχεία της καταγγελίας.

Link to comment
Share on other sites

Από 28/2 που έκανα ανανέωση του συμβολαίου ακόμα περιμένω την κάρτα. Πριν κανενα μήνα πήρα τηλέφωνο και με εξυπηρέτησαν και μου είπαν την Πέμπτη θα σας έρθει. Δεν ρώτησα ποια Πέμπτη. Από τότε ακόμα 2 τηλέφωνα και ακόμα περιμένω να με πάρει κάποιος να συνεννοηθώ. Και θέλω να κάνω και φορητότητα και αλλάζει ο τρόπος σε λίγο καιρό. Έχει γίνει η Vodafone σταθερή χάλι μαύρο....
Link to comment
Share on other sites

Το my home accound λειτουργεί η όχι σε εσάς εδώ κ κάποιες μέρες?

 

Από αρχές του μήνα μου βγαίνει σαν να έχει κωδικοποίηση notepad χαχαχα. Αργεί πολύ και όταν φορτώνει, φορτώνει μόνο κείμενο. Δε ξέρω τι περιμένουν για να το διορθώσουν. Εκτός και δέχονται παρατεταμένη επίθεση και δε μπορούν να πάρουν τον έλεγχο (που σιγά μη γίνεται κάτι τέτοιο). Μυρίζομαι τσιπιά ακόμα και στη συντήρηση και έχει κολλήσει τα πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...