minast Δημ. December 7, 2021 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2021 Εάν πήγες στην Wind και ξαναέκανες φορητότητα, λογικά αναμένεις και ρήτρα πρόωρης διακοπής. Το έχεις διευκρινίσει μαζί τους; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greenpower Δημ. December 7, 2021 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2021 @thanos1989Ναι αυτο ειχα κανει. @minast Στην wind πριν ενεργοποιηθει η γραμμη ειχα κανει ηδη αιτηση υπαναχωρησης/ακυρωσης φορητοτητας κι μετα μιλησα μαζι τους κι μου ειπαν οτι η αιτηση ειναι εγκυρη κι εγκριθηκε. Απλα δεν ελαβα ποτε καποια επιβεβαιωση μεσω sms/email για τη αιτηση υπαναχωρησης αλλα υπαρχει καταγεγραμμενη η κληση κι η αιτηση στο συστημα τους. Για εξοδα μου ειπε οτι το τελος διακοπης θα μου πιστωθει κι θα πληρωσω μονο ενα λογαριασμο που θα αντιστοιχει σε μερος του παγιου για τις μερες που θα μεινει η γραμμη μου σε αυτους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkontogia Δημ. December 7, 2021 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2021 2 ώρες πριν, greenpower said: Καλησπερα. Σε συνεχεια του προηγουμενου ποστ μου πριν λιγες ημερες για ανανεωση στην vodafone. 1.Μετα απο τηλ επικοινωνια μαζι τους δεν μου εκαναν καλη προσφορα, οποτε προχωρησα ηλεκτρονικα σε φορητοτητα στη wind. 2.Μετα απο λιγες μερες με καλεσε εκπροσωπος της vodafone που με ρωτησε γιατι θελω να φυγω κι συμφωνησε για τις κακες τακτικες προς του παλαιους πελατες τις εταιριας κι μου εκανε μια παρα πολυ καλη αντιπροσφορα την οποια κι αποδεχτηκα. 3.Αμεσως μολις κλεινω το τηλ κανω αιτηση υπαναχωρησης/ακυρωσης της φορητοτητας στη wind μεσω του 13899. 4.Ενα 24ωρο αργοτερα λαμβανω μηνυμα απο τη wind που με καλωσοριζε στο δικτυο της. 5.Καλεσα στην εξυπηρετηση πελατων της wind κι τους εξηγησα οτι εχω κανει ηδη αιτηση υπαναχωρησης. Μου ειπε οτι θα την προωθησει στα κεντρικα κι θα με ξαναπαρει. Επικοινωνει μαζι μου την αλλη μερα κι μου λεει οτι η αιτηση μου ειναι εγκυρη κι εγινε δεκτη. Να σημειωσω οτι για την αιτηση υπαναχωρησης κι την τελικη εγκριση της δεν ελαβα ποτε καποιο email/sms. 6.Μιλαω κι παλι με τον ιδιο εκπροσωπο της vodafone για την προσφορα. Μου ειπε οτι ισχυει αλλα επειδη η wind προλαβε κι πηρε τη γραμμη θα πρεπει να κανω παλι διαδικασια φορητοτητας πισω σε αυτους κι θα ενημερωσει εναν αλλο συναδελφο του για να με καλεσει για τη διαδικασια. 7.Με καλεσε σημερα αλλη εκπροσωπος της vodafone που ηταν ενημερη για την προσφορα. Μου στελνει μετα τη συνομιλια email οπου γραφει την προσφορα για τον αριθμο μου κι μαζι ηλεκτρονικα μια αιτηση φορητοτητας κι ενα ηλετρονικο συμβολαιο το οποιο ομως το ανοιγω κι γραφει την τιμη που ισχυει για ολους τους νεου πελατες κι οχι την φθηνοτερη που μου ειχαν κανει προσφορα. Ξαναμιλαω μαζι της κι μου λεει οτι το συμβολαιο επειδη κανω φορητοτητα κι φαινομαι σαν νεος πελατης δεν μπορει να αναγραφει την τιμη της προσφορας αλλα αυτη που ισχυει για ολους. Ομως να μην ανησυχω γιατι φαινεται η προσφορα στην 'καρτελα' μου κι αυτη θα ισχυει για μενα κι σαν αποδεικτικο θα εχω το email της που γραφει την τελικη τιμη κι το πακετο της προσφορας αλλα κι την κληση μας η οποια καταγραφεται (απο τα κεντρικα). Κι να μη δωσω σημασια στο ποσο που γραφει πανω το συμβολαιο που θα υπογραψω. Σας φαινεται οκ ολο αυτο? Να προχωρησω αφοβα? Φοβαμαι πως απο την στιγμή που ενεργοποιήθηκες στην Wind υπάρχει περίπτωση να πληρώσεις τέλος πρόωρης. Δες το καλύτερα. Υ.Γ: Τι τιμή σου έδωσαν από Vodafone και για ποιό πρόγραμμα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greenpower Δημ. December 7, 2021 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2021 1 hour ago, alkontogia said: Φοβαμαι πως απο την στιγμή που ενεργοποιήθηκες στην Wind υπάρχει περίπτωση να πληρώσεις τέλος πρόωρης. Δες το καλύτερα. Υ.Γ: Τι τιμή σου έδωσαν από Vodafone και για ποιό πρόγραμμα; Γιατι να πληρωσω τελος προωρης διακοπης? Ειχα κανει ακυρωση της φορητοτητας κι αιτημα υπαναχωρησης μεσω του 13899 ενα 24ωρο πριν την ενεργοποιηση της γραμμης. Στο τηλ εκπροσωπος της wind μετα απο προωθηση του αιτηματος μου στα κεντρικα τους μου απαντησε οτι η αιτηση ειναι εγκυρη κι εγκριθηκε. Για εξοδα μου ειπε οτι το τελος διακοπης θα μου πιστωθει κι θα πληρωσω μονο ενα λογαριασμο που θα αντιστοιχει σε μερος του παγιου για τις μερες που θα μεινει η γραμμη μου σε αυτους. Δεν μου ειπε για πεναλτυ προωρης διακοπης. Να ξαναμιλησω με τη wind? ΥΓ. Η προσφορα της Vodafone ειναι για Double Play Fiber 100Mbps, + 240 λεπτα προς κινητα δηλαδη 600 συνολο. Τελικη τιμη 22.68 ευρω κι τα 4 πρωτα παγια δωρο. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thanos1989 Δημ. December 7, 2021 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2021 4 minutes ago, greenpower said: Γιατι να πληρωσω τελος προωρης διακοπης? Ειχα κανει ακυρωση της φορητοτητας κι αιτημα υπαναχωρησης μεσω του 13899 ενα 24ωρο πριν την ενεργοποιηση της γραμμης. Στο τηλ εκπροσωπος της wind μετα απο προωθηση του αιτηματος μου στα κεντρικα τους μου απαντησε οτι η αιτηση ειναι εγκυρη κι εγκριθηκε. Για εξοδα μου ειπε οτι το τελος διακοπης θα μου πιστωθει κι θα πληρωσω μονο ενα λογαριασμο που θα αντιστοιχει σε μερος του παγιου για τις μερες που θα μεινει η γραμμη μου σε αυτους. Δεν μου ειπε για πεναλτυ προωρης διακοπης. Να ξαναμιλησω με τη wind? ΥΓ. Η προσφορα της Vodafone ειναι για Double Play Fiber 100Mbps, + 240 λεπτα προς κινητα δηλαδη 600 συνολο. Τελικη τιμη 22.68 ευρω κι τα 4 πρωτα παγια δωρο. 100mbps με 23€ ... από τις καλύτερες προσφορές που έχουν δώσει μέχρι τωρα. Μακάρι να παμλνε όλα καλά να στην περάσουν το γρηγορότερο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greenpower Δημ. December 7, 2021 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2021 24 minutes ago, thanos1989 said: 100mbps με 23€ ... από τις καλύτερες προσφορές που έχουν δώσει μέχρι τωρα. Μακάρι να παμλνε όλα καλά να στην περάσουν το γρηγορότερο. Εν τω μεταξυ δεν εχω στειλει ακομη υπογεγραμμενο τιποτα στη vodafone αλλα μολις τωρα ελαβα γραπτο μηνυμα οτι εχουν λαβει την αιτηση μου με αριθμο ταδε κι την εχουν προωθησει για υλοποιηση κι μπορω να την παρακολουθησω κι σε ενα λινκ. Χωρις να τους εχω στειλει την αιτηση!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thanos1989 Δημ. December 7, 2021 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2021 7 minutes ago, greenpower said: Εν τω μεταξυ δεν εχω στειλει ακομη υπογεγραμμενο τιποτα στη vodafone αλλα μολις τωρα ελαβα γραπτο μηνυμα οτι εχουν λαβει την αιτηση μου με αριθμο ταδε κι την εχουν προωθησει για υλοποιηση κι μπορω να την παρακολουθησω κι σε ενα λινκ. Χωρις να τους εχω στειλει την αιτηση!!! Δεν σου έστειλαν sms που πατάς στο link για την αποδοχή του συμβολαίου; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greenpower Δημ. December 7, 2021 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2021 9 minutes ago, thanos1989 said: Δεν σου έστειλαν sms που πατάς στο link για την αποδοχή του συμβολαίου; Οχι! Μου εστειλαν χειρογραφο εμαιλ με επισυναξη δυο αρχειο (αντιγραφο του συμβολαιου κι μια αιτηση/Υπεύθυνη Δήλωση Ν1599) με την προσφορα. Μετα εγραφαν να μη δωσω σημασια στην τιμη στο συμβολαιο. Να υπογραψω 4 σελιδες στο συμβολαιο κι την αιτηση κι να τα στειλω σαν απαντηση στο μειλ μαζι με αντιγραφο της ταυτοτητας. Δεν εχω προλαβει καν να τα εκτυπωσω για να τα υπογραψω κι τους ειχα πει στο τηλ θα τα στειλω αυριο. Εν τω μεταξυ τωρα ελαβα κι νεο γραπτο μηνυμα οτι εχει αποσταλει κι ο εξοπλισμος με κουριερ κι να τον περιμενω....Ξαναλεω δεν εχω υπογραψει κι δεν εχω στειλει τιποτα περα απο την τηλεφωνικη επικοινωνια το πρωι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thanos1989 Δημ. December 7, 2021 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2021 1 minute ago, greenpower said: Οχι! Μου εστειλαν χειρογραφο εμαιλ με επισυναξη δυο αρχειο (αντιγραφο του συμβολαιου κι μια αιτηση/Υπεύθυνη Δήλωση Ν1599) με την προσφορα. Μετα εγραφαν να μη δωσω σημασια στην τιμη στο συμβολαιο. Να υπογραψω 4 σελιδες στο συμβολαιο κι την αιτηση κι να τα στειλω σαν απαντηση στο μειλ μαζι με αντιγραφο της ταυτοτητας. Δεν εχω προλαβει καν να τα εκτυπωσω για να τα υπογραψω κι τους ειχα πει στο τηλ θα τα στειλω αυριο. Εν τω μεταξυ τωρα ελαβα κι νεο γραπτο μηνυμα οτι εχει αποσταλει κι ο εξοπλισμος με κουριερ κι να τον περιμενω....Ξαναλεω δεν εχω υπογραψει κι δεν εχω στειλει τιποτα περα απο την τηλεφωνικη επικοινωνια το πρωι. Είναι γρήγορη μάλλον το συμβόλαιο θυμάμαι και εγώ παλιά το είχα μετέπειτα που μου είχε έρθει το ρούτερ στην wind τότε όμως. Σημασια έχει να γίνει γρήγορα η αλλαγή το να πάρουν στο χέρι τους το χαρτί δεν τους νοιάζει τόσο. Φαντάσου ότι άμα εσύ μετά πεις δεν υπέγραψα τίποτα θέλω να φύγω Φεβ χάνουν κάτι απλά θα επιστρέψεις το ρούτερ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greenpower Δημ. December 27, 2021 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2021 (edited) Καλημερα κι χρονια πολλα σε ολους. Δυστυχως η ακυρωση φορητοτητας στη wind κι επιστροφη της γραμμης εχει καταληξει σε φιασκο προς το παρον κι θα ηθελα τη γνωμη σας. Στις 13 του μηνα το βραδυ ελαβα σε μηνυμα οτι ενεργοποιηθηκε η γραμμη κι να συνδεσω τον εξοπλισμο. Το κανω κι βλεπω οτι δεν λειτουργει το σταθερο καθολου κι το ιντερνετ συχρονιζει μια στα 30/10 κι μια στα 60/10, με τις πραγματικες ταχυτητες να ειναι χαμηλοτερες σε ολα τα τεστ. πχ 25/6 ή 55/6.5 κι ταυτοχρονα πολλα restart κι με τις σελιδες να αργουν να φορτοσουν για πολυ ωρα. ( Υπενθυμιζω οτι ειμαι σε Fiber 100.) Στις 14 του μηνος το πρωι καλω το τμημα τεχνικης υποστηριξης κι τους ενημερωνω για το προβλημα κι ζητω να ερθει τεχνικος στο σπιτι. Μου απανταει οτι το για το θεμα του σταθερου ειναι καποιο προβλημα στο συστημα τους που θα το λυσουν αυτοι, για το θεμα του ιντερνετ μαλλον θα στειλει τεχνικο σπιτι μου αλλα θα μου πει στα σιγουρα σε επομενη κληση μεχρι το τελος της βαρδιας του. Δεν με ξαναπηρε τηλ. Στις 17 του μηνα ξαναπηρα κι εκτοτε καλω καθε μερα. Το αυτοματοποιημενο συστημα απλως αφηνει ειδοποιηση να με καλεσουν κι δε με καλουν ποτε. Μια φορα που μιλησα με αλλο εκπροσωπο, απλα ειπε οτι θα ενημερωσει τον συναδελφο που εχει αναλαβει το θεμα μου. Προσπαθησα κι μεσω live chat αλλα κι πηγα σε τοπικο καταστημα κι δεν μπορεσαν να με βοηθησουν κι μου ειπαν να ξαναμιλησω με την τεχνικη υπηρεσια. 23 του μηνος με καλεσε ο εκπροσωπος που ειχε αναλαβει το προβλημα μου. Μου λεει οτι οι τεχνικοι του λενε οτι το εφτιαξαν αλλα αυτος μετα βλεπει στο συστημα οτι το προβλημα υπαρχει ακομη κι οτι δεν ξερει τι προβλημα υπαρχει!!! Μου ειπε οτι μαλλον θα το φτιαξουν μεσα στην ιδια ημερα ομως.Σε αιτημα μου να ερθει τεχνικος στο σπιτι για να δει κι το ιντερνετ, μου λεει μαλλον αυτο θα γινει αλλα θα με καλεσει μεχρι το τελος της βαρδιας του για να μου πει σιγουρα κι για σταθερο κι για το ιντερνετ. Τελικα ουτε με ξαναπηρε τηλ ουτε εφτιαξε το προβλημα μεχρι το τελος της ημερας. Σημερα το πρωι με πηρε παλι τηλ. Παλι τα ιδια. Οι τεχνικοι λενε οτι το εφτιαξαν, αλλα στο συστημα μετα το προβλημα παραμενει κι οτι δεν ξερουν τι ακριβως φταιει κι μου ζητησε να κανω υπομονη γενικα καθως δεν δεσμευτηκε για χρονικο οριζοντα στη λυση του προβληματος. Οταν εχει κατι νεοτερο θα με ξαναπαρουν τηλ.... Οσοι με επαιρναν τηλ τα Χριστουγεννα μου ελεγαν οτι βγαζει μηνυμα 'το τηλεφωνο του καλειτε δεν αντιστοιχει σε συνδρομητη' κι οταν πηγα στο τοπικο καταστημα μου ειπαν οτι βλεπουν να μην εχει ολοκληρωθει η φορητοτητα! Εκλεισα δυο βδομαδες χωρις καθολου σταθερο κι με χαλια ιντερνετ. Τι μπορω να κανω απο δω κι μπρος??? Κι αλλο υπομονη?Παραπονα στα κεντρικα? Καταγγελια στην ΕΕΤΤ? Καταγγελια αζημιως της συμβασης κι φορητοτητα σε αλλο παροχο? Εχω αυτο το δικαιωμα? Σας παρακαλω οποιος ξερει κατι παραπανω να μου δωσει καποια συμβουλη πως να κινηθω απο δω κι μπρος? Σας ευχαριστω εκ των προτερων κι παλι χρονια πολλα. Κι συγνωμη για το 'σεντονι' . Edited December 27, 2021 by greenpower Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. December 27, 2021 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2021 2 ώρες πριν, greenpower said: Καλημερα κι χρονια πολλα σε ολους. Δυστυχως η ακυρωση φορητοτητας στη wind κι επιστροφη της γραμμης εχει καταληξει σε φιασκο προς το παρον κι θα ηθελα τη γνωμη σας. Στις 13 του μηνα το βραδυ ελαβα σε μηνυμα οτι ενεργοποιηθηκε η γραμμη κι να συνδεσω τον εξοπλισμο. Το κανω κι βλεπω οτι δεν λειτουργει το σταθερο καθολου κι το ιντερνετ συχρονιζει μια στα 30/10 κι μια στα 60/10, με τις πραγματικες ταχυτητες να ειναι χαμηλοτερες σε ολα τα τεστ. πχ 25/6 ή 55/6.5 κι ταυτοχρονα πολλα restart κι με τις σελιδες να αργουν να φορτοσουν για πολυ ωρα. ( Υπενθυμιζω οτι ειμαι σε Fiber 100.) Στις 14 του μηνος το πρωι καλω το τμημα τεχνικης υποστηριξης κι τους ενημερωνω για το προβλημα κι ζητω να ερθει τεχνικος στο σπιτι. Μου απανταει οτι το για το θεμα του σταθερου ειναι καποιο προβλημα στο συστημα τους που θα το λυσουν αυτοι, για το θεμα του ιντερνετ μαλλον θα στειλει τεχνικο σπιτι μου αλλα θα μου πει στα σιγουρα σε επομενη κληση μεχρι το τελος της βαρδιας του. Δεν με ξαναπηρε τηλ. Στις 17 του μηνα ξαναπηρα κι εκτοτε καλω καθε μερα. Το αυτοματοποιημενο συστημα απλως αφηνει ειδοποιηση να με καλεσουν κι δε με καλουν ποτε. Μια φορα που μιλησα με αλλο εκπροσωπο, απλα ειπε οτι θα ενημερωσει τον συναδελφο που εχει αναλαβει το θεμα μου. Προσπαθησα κι μεσω live chat αλλα κι πηγα σε τοπικο καταστημα κι δεν μπορεσαν να με βοηθησουν κι μου ειπαν να ξαναμιλησω με την τεχνικη υπηρεσια. 23 του μηνος με καλεσε ο εκπροσωπος που ειχε αναλαβει το προβλημα μου. Μου λεει οτι οι τεχνικοι του λενε οτι το εφτιαξαν αλλα αυτος μετα βλεπει στο συστημα οτι το προβλημα υπαρχει ακομη κι οτι δεν ξερει τι προβλημα υπαρχει!!! Μου ειπε οτι μαλλον θα το φτιαξουν μεσα στην ιδια ημερα ομως.Σε αιτημα μου να ερθει τεχνικος στο σπιτι για να δει κι το ιντερνετ, μου λεει μαλλον αυτο θα γινει αλλα θα με καλεσει μεχρι το τελος της βαρδιας του για να μου πει σιγουρα κι για σταθερο κι για το ιντερνετ. Τελικα ουτε με ξαναπηρε τηλ ουτε εφτιαξε το προβλημα μεχρι το τελος της ημερας. Σημερα το πρωι με πηρε παλι τηλ. Παλι τα ιδια. Οι τεχνικοι λενε οτι το εφτιαξαν, αλλα στο συστημα μετα το προβλημα παραμενει κι οτι δεν ξερουν τι ακριβως φταιει κι μου ζητησε να κανω υπομονη γενικα καθως δεν δεσμευτηκε για χρονικο οριζοντα στη λυση του προβληματος. Οταν εχει κατι νεοτερο θα με ξαναπαρουν τηλ.... Οσοι με επαιρναν τηλ τα Χριστουγεννα μου ελεγαν οτι βγαζει μηνυμα 'το τηλεφωνο του καλειτε δεν αντιστοιχει σε συνδρομητη' κι οταν πηγα στο τοπικο καταστημα μου ειπαν οτι βλεπουν να μην εχει ολοκληρωθει η φορητοτητα! Εκλεισα δυο βδομαδες χωρις καθολου σταθερο κι με χαλια ιντερνετ. Τι μπορω να κανω απο δω κι μπρος??? Κι αλλο υπομονη?Παραπονα στα κεντρικα? Καταγγελια στην ΕΕΤΤ? Καταγγελια αζημιως της συμβασης κι φορητοτητα σε αλλο παροχο? Εχω αυτο το δικαιωμα? Σας παρακαλω οποιος ξερει κατι παραπανω να μου δωσει καποια συμβουλη πως να κινηθω απο δω κι μπρος? Σας ευχαριστω εκ των προτερων κι παλι χρονια πολλα. Κι συγνωμη για το 'σεντονι' . Πιάσε το αυτό και κουρευτο μέσα στις γιορτές που δίνονται πολλές άδειες. Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greenpower Δημ. December 27, 2021 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2021 Update απο το προηγουμενο ποστ. Πηρα τηλ παλι το τεχνικο τμημα κι τους ειπα οτι θα κανω καταγγελια σε ΕΕΤΤ κι οτι θα καταγγειλω τη συμβαση κι θα κανω φορητοτητα σε αλλο παροχο κι δεν μπορω να κανω αλλο υπομονη μαζι τους. Μετα απο δυο ωρες το σταθερο συμπτωματικα εφτιαξε κι με πηραν να μου πουν οτι μεχρι αυριο το μεσημερι θα επικοινωνησει τεχνικος για να κλεισουμε ραντεβου για να ερθει σπιτι μου να κανει μετρησεις για το ιντερνετ κι οτι για αυτο το διαστημα που ημουν χωρις σταθερο θα μου πιστωσουν ενα ποσο σε επομενο λογαριασμο.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nininikos Δημ. December 27, 2021 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2021 Η φορητοτητα με μονομερη καταγγελια της συμβασης λογω μη τηρησης των ορων περι ποιοτητας υπηρεσιων, που σημαινει goodbye my love goodbye, χωρις προστιμα, χαρατσια, εκβιασμους, τρομοκρατιες κλπ. Ειναι δυνατο διαπραγματευτικο χαρτί τελικα.Sent from my LEX820 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. January 4, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2022 On 27/12/2021 at 2:27 ΜΜ, greenpower said: Update απο το προηγουμενο ποστ. Πηρα τηλ παλι το τεχνικο τμημα κι τους ειπα οτι θα κανω καταγγελια σε ΕΕΤΤ κι οτι θα καταγγειλω τη συμβαση κι θα κανω φορητοτητα σε αλλο παροχο κι δεν μπορω να κανω αλλο υπομονη μαζι τους. Μετα απο δυο ωρες το σταθερο συμπτωματικα εφτιαξε κι με πηραν να μου πουν οτι μεχρι αυριο το μεσημερι θα επικοινωνησει τεχνικος για να κλεισουμε ραντεβου για να ερθει σπιτι μου να κανει μετρησεις για το ιντερνετ κι οτι για αυτο το διαστημα που ημουν χωρις σταθερο θα μου πιστωσουν ενα ποσο σε επομενο λογαριασμο.... Καλά έκανες, εφόσον εφτιαξε και θα σου πιστωθούν χρήματα καλά είναι. Όχι σαν κάτι αλλους στην Wind και στη Nova. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
_NikitaS_ Δημ. January 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2022 Καλησπέρα. Έχω να πω ότι η Vodafone με απογοήτευσε πώς συμπεριφερονται σε παλιούς πελάτες. Είναι καιρός να κάνω ανανέωση. Έχω vdsl 50αρα και με παίρνει μία και μου λέει ότι η προσφορά είναι 27 ευρώ το μήνα (πιο πάνω από τώρα που είναι 26,60 περίπου) με την δικαιολογία ότι υπάρχουν ανατιμήσεις παντού. Της λέω ότι η ίδια εταιρία σε νέους πελάτες δίνει σε 23,60 τιμή και μέσω συνεργάτη (την getaline). Μου απαντάει ότι αυτό μόνο μπορεί να κάνει. Της αναφέρω ότι αν δεν προτείνει κάτι άλλο θα πάω νόβα που το δίνει 23 ευρώ. Μου απαντάει ότι 27 είναι η καλύτερη τιμή. Της λέω εννοείται όχι. Της φάνηκε μάλιστα περίεργο που είπα όχι. Ευτυχώς εδώ είχα διαβάσει για το τηλέφωνο του τμήματος διακοπών και τους παίρνω άμεσα και μου έκαναν τιμή 23,35 τελική (μαζι με την εκτύπωση του e-bill). Εννοείται ευχαριστώ το τμήμα διακοπών αλλά η πολιτική της εταιρίας σε παλιούς πελάτες είναι απλά απογοητευτική. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PapaDarxon Δημ. January 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2022 24 minutes ago, _NikitaS_ said: Καλησπέρα. Έχω να πω ότι η Vodafone με απογοήτευσε πώς συμπεριφερονται σε παλιούς πελάτες. Είναι καιρός να κάνω ανανέωση. Έχω vdsl 50αρα και με παίρνει μία και μου λέει ότι η προσφορά είναι 27 ευρώ το μήνα (πιο πάνω από τώρα που είναι 26,60 περίπου) με την δικαιολογία ότι υπάρχουν ανατιμήσεις παντού. Της λέω ότι η ίδια εταιρία σε νέους πελάτες δίνει σε 23,60 τιμή και μέσω συνεργάτη (την getaline). Μου απαντάει ότι αυτό μόνο μπορεί να κάνει. Της αναφέρω ότι αν δεν προτείνει κάτι άλλο θα πάω νόβα που το δίνει 23 ευρώ. Μου απαντάει ότι 27 είναι η καλύτερη τιμή. Της λέω εννοείται όχι. Της φάνηκε μάλιστα περίεργο που είπα όχι. Ευτυχώς εδώ είχα διαβάσει για το τηλέφωνο του τμήματος διακοπών και τους παίρνω άμεσα και μου έκαναν τιμή 23,35 τελική (μαζι με την εκτύπωση του e-bill). Εννοείται ευχαριστώ το τμήμα διακοπών αλλά η πολιτική της εταιρίας σε παλιούς πελάτες είναι απλά απογοητευτική. Ετσι ειναι οπως τα λες, δυστηχως αυτη που σε περνει δεν μπορει να δωσει καλυτερη τιμη γιατι ειναι απλος υπαλληλος. Παντως σε καταστημα μου ειχαν προτεινει την 100 στα 27 αλλα επιεδη αφαιρεσαν το fastpath απο την γραμμη απο το ξενερωμα δεν θελησα να ανανεωσω το συμβολαιο. Παράθεση Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε: Huawei, Apple, Vodafone Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. January 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2022 Ολες οι εταιρείες το ιδιο κανουν, ειναι η ελεύθερη αγορά που μας τσαμπουναγαν τοσα χρόνια Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
_NikitaS_ Δημ. January 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2022 Δε διαφωνώ. Από την στιγμή που έστω το τμήμα διακοπών μου έκανε αυτή την προσφορά, θα παραμείνω. Αλλιώς εννοείται θα κοίταζα αλλού. Ακόμα και πιο ακριβά, μόνο και μόνο για να φύγω. Απλά ήθελα να το πω εδώ μέσα ώστε να παίρνετε άμεσα τιμή από το τμήμα διακοπών. Δε διαφωνώ ότι αυτή που με πήρε ήταν υπάλληλος, αλλά καλό θα ήταν οι προϊστάμενοι της να της έδιναν έναν τρόπο να μπορεί να παίξει με τιμές έστω προωθώντας combo πακέτα μαζί με κινητή. Αλλιώς τι με παίρνεις τηλέφωνο. Στείλε SMS και ρώτα, αποδέχεσαι ή όχι και τέλος. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thanos1989 Δημ. January 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2022 (edited) 6 minutes ago, _NikitaS_ said: Δε διαφωνώ. Από την στιγμή που έστω το τμήμα διακοπών μου έκανε αυτή την προσφορά, θα παραμείνω. Αλλιώς εννοείται θα κοίταζα αλλού. Ακόμα και πιο ακριβά, μόνο και μόνο για να φύγω. Απλά ήθελα να το πω εδώ μέσα ώστε να παίρνετε άμεσα τιμή από το τμήμα διακοπών. Δε διαφωνώ ότι αυτή που με πήρε ήταν υπάλληλος, αλλά καλό θα ήταν οι προϊστάμενοι της να της έδιναν έναν τρόπο να μπορεί να παίξει με τιμές έστω προωθώντας combo πακέτα μαζί με κινητή. Αλλιώς τι με παίρνεις τηλέφωνο. Στείλε SMS και ρώτα, αποδέχεσαι ή όχι και τέλος. Όλοι έτσι κάνουν στους παλιούς συνδρομητές .... και όλοι έτσι ξεσπανε μετά ... λένε ας πάω κάπου και με περισσότερα λεφτά. Δεν είναι λύση τα νευρα γιατί ειναι καρτέλ. Μετά τα 2 χρόνια και η wind θα σου ζητά 37 ... και η nova άμα πας με 23 θα σου έχει σκατα ίντερνετ και συνέχεια διακοπές στην σύνδεση και θα χάσεις τον ύπνο σου από τα νευρα. Σημασία έχει να βρούμε λύση σε όλο αυτό που κάνουν. Και η μόνη που έχουμε εμείς εδώ είναι να επικοινωνουμε με το τμήμα διακοπών. Να τους λέμε το και το ... σε 2 λεπτά έχεις καινούριο συμβόλαιο και πάμε παρακάτω. Edited January 10, 2022 by thanos1989 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takpanos Δημ. January 12, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2022 Καλησπέρα. Έχω να πω ότι η Vodafone με απογοήτευσε πώς συμπεριφερονται σε παλιούς πελάτες. Είναι καιρός να κάνω ανανέωση. Έχω vdsl 50αρα και με παίρνει μία και μου λέει ότι η προσφορά είναι 27 ευρώ το μήνα (πιο πάνω από τώρα που είναι 26,60 περίπου) με την δικαιολογία ότι υπάρχουν ανατιμήσεις παντού. Της λέω ότι η ίδια εταιρία σε νέους πελάτες δίνει σε 23,60 τιμή και μέσω συνεργάτη (την getaline). Μου απαντάει ότι αυτό μόνο μπορεί να κάνει. Της αναφέρω ότι αν δεν προτείνει κάτι άλλο θα πάω νόβα που το δίνει 23 ευρώ. Μου απαντάει ότι 27 είναι η καλύτερη τιμή. Της λέω εννοείται όχι. Της φάνηκε μάλιστα περίεργο που είπα όχι. Ευτυχώς εδώ είχα διαβάσει για το τηλέφωνο του τμήματος διακοπών και τους παίρνω άμεσα και μου έκαναν τιμή 23,35 τελική (μαζι με την εκτύπωση του e-bill). Εννοείται ευχαριστώ το τμήμα διακοπών αλλά η πολιτική της εταιρίας σε παλιούς πελάτες είναι απλά απογοητευτική. Εγώ όπως έχω ξαναπεί είμαι κοντά 2 χρόνια με 24 γραμμή και απεριόριστα αστικά υπεραστικά στα 15 ευρώ περίπου με αορίστου αφού τελείωσε το συμβόλαιο.Μου δίνουν στα τηλέφωνα που με παίρνουν τη 50 γραμμή στα 23 ευρώ περίπου αλλά αφού κάνω τη δουλειά μου με την 24 δε το σκέφτομαι καθόλου να ανέβω στα λεφτά 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. January 12, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2022 On 10/1/2022 at 9:35 ΜΜ, thanos1989 said: Όλοι έτσι κάνουν στους παλιούς συνδρομητές .... και όλοι έτσι ξεσπανε μετά ... λένε ας πάω κάπου και με περισσότερα λεφτά. Δεν είναι λύση τα νευρα γιατί ειναι καρτέλ. Μετά τα 2 χρόνια και η wind θα σου ζητά 37 ... και η nova άμα πας με 23 θα σου έχει σκατα ίντερνετ και συνέχεια διακοπές στην σύνδεση και θα χάσεις τον ύπνο σου από τα νευρα. Σημασία έχει να βρούμε λύση σε όλο αυτό που κάνουν. Και η μόνη που έχουμε εμείς εδώ είναι να επικοινωνουμε με το τμήμα διακοπών. Να τους λέμε το και το ... σε 2 λεπτά έχεις καινούριο συμβόλαιο και πάμε παρακάτω. Ακριβώς η Nova επειδή είχα μέχρι πρόσφατα,είχε πολύ κακή ποιοτητα υπηρεσιών εν μέσω Lockdown. Επίσης με την συγχώνευση που θα γίνει με τη Wind θα την απέφευγα. Για σταθερό μόνο ΟΤΕ και Vodafone είναι σοβαρές εταιρίες και με το κινητό συνδυαστικά αν κανείς συμβολαια είναι ξεκάθαροι στις χρεώσεις και δεν έχω θέμα. 1 Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bayern4 Δημ. January 13, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2022 21 ώρες πριν, Nikolas14 said: Επίσης με την συγχώνευση που θα γίνει με τη Wind θα την απέφευγα. Δεν υπαρχει κανενας λογος να αποφυγεις μια εταιρεια λογω συγχωνευσης. Εντελως αστειο. 1 Παράθεση GreekSupporters | To cult κοινωνικό, πολιτικό και αθλητικό forum Telegram Messenger Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Belschri Δημ. January 16, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2022 Καλησπέρα σε όλους και καλή χρόνια. Έχω πολλές αποσυνδέσεις ημερησίως στην Vodafone . Με το τεχνικό τμήμα δεν βγάζουμε συμπέρασμα που οφείλεται. Επίσης έχω παρατηρήσει όταν μπαίνω να δω συγχρονισμό μπορεί να έχει συγχρονίσει η γραμμή στα 65up κτλπ. Όταν του κάνω reset και ξανά συγχρονίσει θα επανέλθει στα 98 και πάνω. Ανεβάζω μια φωτογραφία μήπως μπορείτε να δείτε κάτι περίεργο που εγώ δεν βλέπω. Τώρα η γραμμή συγχρονίζει πάνω από 100. Αυτή η αυξομείωση από το 100 στο 65 και λοιπά δεν μπορώ να την εξηγήσω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
conan1 Δημ. January 16, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2022 Καλησπέρα σε όλους και καλή χρόνια. Έχω πολλές αποσυνδέσεις ημερησίως στην Vodafone . Με το τεχνικό τμήμα δεν βγάζουμε συμπέρασμα που οφείλεται. Επίσης έχω παρατηρήσει όταν μπαίνω να δω συγχρονισμό μπορεί να έχει συγχρονίσει η γραμμή στα 65up κτλπ. Όταν του κάνω reset και ξανά συγχρονίσει θα επανέλθει στα 98 και πάνω. Ανεβάζω μια φωτογραφία μήπως μπορείτε να δείτε κάτι περίεργο που εγώ δεν βλέπω. Τώρα η γραμμή συγχρονίζει πάνω από 100. Αυτή η αυξομείωση από το 100 στο 65 και λοιπά δεν μπορώ να την εξηγήσω. Ακριβώς τα ίδια έχω και εγώ. Μια πάει 107mbps, μια 96 μια 78, ότι θέλει.Ήρθε τεχνικός και μέτρησε. Στο σπίτι ή καλωδίωση είναι μια χαρά. Επειδή παίρνω από καμπίνα ΟΤΕ, ηρθε και ο ΟΤΕ και μέτρησε και είπε πως αυτοί είναι εντάξει. Δεν μπορούν να κάνουν κάτι.Αποσυνδέσεις δεν έχω ευτυχώς. Τώρα είναι καλά, ας πούμε... Στάλθηκε από το M2101K7BNY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PapaDarxon Δημ. January 17, 2022 Κοινοποίηση Δημ. January 17, 2022 Θα logατετε στο router με τα στοιχεία superuser 4tfbckam Έπειτα πάτε Ρυθμίσεις, xdsl, απενεργοποιήτε το SRA και πατατε εφαρμογή. Έτσι δεν θα μεταβάλλεται η ταχύτητα συγχρονισμού. 2 Παράθεση Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε: Huawei, Apple, Vodafone Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.