Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το να αλλαξει καποιος τους DNS στο modem μπορει να λυσει το προβλημα, αλλα για μενα δεν ειναι ενδεδειγμενη λυση να κανεις μονος σου troubleshooting σε μια υπηρεσια που σου παρεχουν και οφειλουν να λειτουργει σωστα. Οπως επισης και την προηγουμενη φορα που ειχε προβλημα παλι, με την αλλαγη των DNS δεν εστρωσε η κατασταση, γιατι προφανως και το προβλημα δεν ειναι αυτο.

 

Που λέει ότι είχε αλλάξει DNS και παλιότερα;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Που λέει ότι είχε αλλάξει DNS και παλιότερα;

 

Γενικα το ειπα, οτι δεν διορθωνει το προβλημα η αλλαγη DNS.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Γενικα το ειπα, οτι δεν διορθωνει το προβλημα η αλλαγη DNS.

 

ΑΝ το πρόβλημα είναι οι DNS της Vodafone τότε θα διορθωθεί έτσι. Αν είναι κάτι άλλο, προφανώς δεν θα διορθωθεί. Γι αυτό λέμε να δοκιμάσει.

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ το πρόβλημα είναι οι DNS της Vodafone τότε θα διορθωθεί έτσι. Αν είναι κάτι άλλο, προφανώς δεν θα διορθωθεί. Γι αυτό λέμε να δοκιμάσει.

 

Δεν διαφωνω σε αυτο που λες, απλως τονιζω πως με την αλλαγη DNS δεν λυνεις το προβλημα ακομα και αν "διορθωθει". Πρεπει να ενημερωθει και να το εντοπισει ο ιδιος ο παροχος και να σε κανει να βγαινεις απο τους δικους του DNS servers. Καλο το Cloudflare και η Google, αλλα συνηθως τις εχουμε για backup λυσεις.

 

Και για την πληροφορια επειδη το κανουν και πολλοι συστηματαδες/δικτυαδες σε οργανισμους και βαζουν πρωτους τους DNS της google τρως για πλακα "ακυρο" απο brand A firewalls της αγορας. Ενταξει βεβαια σπιτι καντε οτι γουσταρετε, δεν υπαρχει business impact! :p

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Και γω αντιμετωπίζω από τις 20/01 έως και σήμερα το ίδιο πρόβλημα που περιγράφετε παραπάνω.

 

Δέχτηκα να έρθει τεχνικός στον χώρο μου και φυσικά δεν διαπίστωσε κάτι το προβληματικό στις εσωτερικές καλωδιώσεις, συνδεσμολογίες κτλ.

 

Το πρόβλημα εντοπίστηκε στο καλώδιο του ΟΤΕ κοντά στο κέντρο με βραχυκύκλωμα σε συγκεκριμένο σημείο. Το έδωσε ο άνθρωπος στο τμήμα της Vodafone και περίμενα και γω να λυθεί το πρόβλημα.

 

Αμ δε... Σήμερα με ξανακαλούν από την Vodafone λέγοντας μου ότι δεν προχώρησαν σε κοινοποίηση του καλωδιακού προβλήματος στο ΟΤΕ γιατί δεν βλέπουν πρόβλημα τώρα μιας και χθες το μεσημέρι έκαναν λέει κάποια νέα ρύθμιση στην γραμμή μου...

 

Τους εξηγώ ότι μέχρι και χθες το βράδυ υπήρχε σοβαρό θέμα με συνεχείς διακοπές του internet και μου ζητούν να ξαναστείλουν τεχνικό στο χώρο μου για νέα μέτρηση...

 

Τα έχω πάρει άσχημα με δαύτους...:angry:

 

Σημειωτέων ότι δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα πριν τις 20/01.

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ.

Στην αρχή ξεκίνησε με διακοπές γύρω στις 8:00 το βράδυ και έφτιαχνε τις υπόλοιπες ώρες αλλά μετά το πρόβλημα έφτασε 24 ώρες.

Ήρθε και σε εμένα τεχνικός στο σπίτι τρεις φορές, άλλαξαν πρίζες και modem προληπτικά, το ίντερνετ ήταν άχρηστο για ένα μήνα και έπαιρνα από γείτονα, και μετά με πήραν ένα τηλέφωνο και μου είπαν ότι εντόπισαν τη βλάβη και το έφτιαξαν.

Ήταν λέει δικό τους πρόβλημα σε κάποια λάθος ρύθμιση που είχαν κάνει.

Υπόψιν ότι κατά το ξεκίνημα περίμενα τουλάχιστον δύο μήνες ενώ ήμουν σε άλλη εταιρεία γιατί δεν υπήρχαν γραμμές.:lol:

Link to comment
Share on other sites

Κολλάει κανένας άλλος σήμερα; Από το μεσημέρι, είτε PC, είτε κινητό, όλα τρομάζουν να μπουν στο YouTube και γενικά σε όλες τις σελίδες της Google (ακόμα και το Maps)... :mad: Σε άλλες σελίδες δεν έχω δει να σέρνεται.
Link to comment
Share on other sites

Κολλάει κανένας άλλος σήμερα; Από το μεσημέρι, είτε PC, είτε κινητό, όλα τρομάζουν να μπουν στο YouTube και γενικά σε όλες τις σελίδες της Google (ακόμα και το Maps)... :mad: Σε άλλες σελίδες δεν έχω δει να σέρνεται.

 

 

 

Έχεις αλλάξει του DNS?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχεις αλλάξει του DNS?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Έχω τους default της Vodafone. Με το που έβαλα τους DNS της Cloudfare, άρχισε να έχει πρόβλημα πρόσβασης σε όλες τις σελίδες (μου έβγαζε σφάλμα). :wacko::wacko:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ χθες είχα τουλάχιστον 2 διακοπές στην σύνδεση, μια το μεσημέρι και μια αργά το απόγευμα.

Αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την σημερινή νέα επίσκεψη του τεχνικού της Vodafone στο χώρο μου...

Και μια απορία, εάν μεταβώ σε vdsl τα προβλήματα θα συνεχιστούν άραγε; ή δεν έχει σημασία ο χαλκός ή οπτική ίνα;

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στη ζωή όσο ζεις μαθαίνεις .-
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι συνδρομητής στην Vodafone ως πρώην συνδρομητής Cyta. Πριν κάποια χρόνια είχε χαλάσει το router και η Cyta μου το αντικατέστησε δωρεάν με ένα μεταχειρισμένο(!) -είχε γρατζουνιές επάνω και φαινόταν χρησιμοποιημένο- ΖΤΕ ZXV10 H201L... Το κράτησα επειδή όλα λειτουργούσαν ΟΚ. Τον τελευταίο μήνα φαίνεται ότι έχει πλέον πρόβλημα (ποιος ξέρει από πότε λειτουργεί από τον προηγούμενο χρήστη), οπότε έκανα μια ερώτηση στο τοπικό κατάστημα Vodafone και μου είπαν το αλλάζουν με 30 ευρώ, όχι δωρεάν. Ισχύει κάτι τέτοιο;;;

Ο εξοπλισμός δεν είναι στο συμβόλαιο; Αυτοί δεν τον παρέχουν;;; Αφού υποτίθεται έχουν ακόμα και το δικαίωμα να το ζητήσουν πίσω σε περίπτωση που αλλάξεις πάροχο. Εξάλλου δεν χάλασε με δική μου ευθύνη, δεν πείραξα firmware κλπ, όπως το πήρα το χρησιμοποίησα.

Αν είναι να δώσω 30 ευρώ, δεν θέλω την παμπάλαια σαβούρα τους, παίρνω ένα πιο ποιοτικό από το εμπόριο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι συνδρομητής στην Vodafone ως πρώην συνδρομητής Cyta. Πριν κάποια χρόνια είχε χαλάσει το router και η Cyta μου το αντικατέστησε δωρεάν με ένα μεταχειρισμένο(!) -είχε γρατζουνιές επάνω και φαινόταν χρησιμοποιημένο- ΖΤΕ ZXV10 H201L... Το κράτησα επειδή όλα λειτουργούσαν ΟΚ. Τον τελευταίο μήνα φαίνεται ότι έχει πλέον πρόβλημα (ποιος ξέρει από πότε λειτουργεί από τον προηγούμενο χρήστη), οπότε έκανα μια ερώτηση στο τοπικό κατάστημα Vodafone και μου είπαν το αλλάζουν με 30 ευρώ, όχι δωρεάν. Ισχύει κάτι τέτοιο;;;

Ο εξοπλισμός δεν είναι στο συμβόλαιο; Αυτοί δεν τον παρέχουν;;; Αφού υποτίθεται έχουν ακόμα και το δικαίωμα να το ζητήσουν πίσω σε περίπτωση που αλλάξεις πάροχο. Εξάλλου δεν χάλασε με δική μου ευθύνη, δεν πείραξα firmware κλπ, όπως το πήρα το χρησιμοποίησα.

Αν είναι να δώσω 30 ευρώ, δεν θέλω την παμπάλαια σαβούρα τους, παίρνω ένα πιο ποιοτικό από το εμπόριο.

 

 

 

Τι σύνδεση έχεις; δηλαδή 24άρα ή 50άρα;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι σύνδεση έχεις; δηλαδή 24άρα ή 50άρα;

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ADSL 24άρα. Π.χ. πριν ένα χρόνο, όσο ήταν Cyta έπιανα σταθερά 12 - 12,5 Mbps. Όταν εξαγοράστηκε από την Vodafone συνέχιζε νορμάλ, αλλά από τα Χριστούγεννα και μετά παρατήρησα διακυμάνσεις στην ταχύτητα, αν και το θεωρούσα τυχαίο. Πίστευα ότι με την αλλαγή ίσως απλά δεν είναι τόσο σταθερή η ταχύτητα για κάποιο λόγο.

Τώρα βλέπω ότι συνεχώς η ταχύτητα παίζει μεταξύ 2(!) - 11 Mbps... (συνήθως μένει σε 400kB/s δηλ 3,2Mbps) Αυτά σε ftp και στο speedtest, ή κατεβάζοντας εφαρμογή από το playstore, όχι δηλ σε κάτι που είναι λογικό να έχει τέτοιες διακυμάνσεις. Μερικές φορές βλέπω 40kB/s - δεν μπορείς ούτε στο youtube να δεις κάτι (Έχω μετρητές στις συσκευές για να βλέπω τι γίνεται). Συμβαίνει σε 2 λάπτοπ, τάμπλετ και κινητό το ίδιο, οπότε δεν φταίνε οι συσκευές σίγουρα. Ρυθμίσεις στο router δεν πείραξα, δεν το άλλαξα θέση, απλά δοκίμασα να αλλάξω κανάλι χωρίς αποτέλεσμα. Τα ίδια έκανε και το προηγούμενο Thomson που είχα για χρόνια (8+) από τη Cyta και το αντικατέστησαν δωρεάν.

Link to comment
Share on other sites

ADSL 24άρα. Π.χ. πριν ένα χρόνο, όσο ήταν Cyta έπιανα σταθερά 12 - 12,5 Mbps. Όταν εξαγοράστηκε από την Vodafone συνέχιζε νορμάλ, αλλά από τα Χριστούγεννα και μετά παρατήρησα διακυμάνσεις στην ταχύτητα, αν και το θεωρούσα τυχαίο. Πίστευα ότι με την αλλαγή ίσως απλά δεν είναι τόσο σταθερή η ταχύτητα για κάποιο λόγο.

Τώρα βλέπω ότι συνεχώς η ταχύτητα παίζει μεταξύ 2(!) - 11 Mbps... (συνήθως μένει σε 400kB/s δηλ 3,2Mbps) Αυτά σε ftp και στο speedtest, ή κατεβάζοντας εφαρμογή από το playstore, όχι δηλ σε κάτι που είναι λογικό να έχει τέτοιες διακυμάνσεις. Μερικές φορές βλέπω 40kB/s - δεν μπορείς ούτε στο youtube να δεις κάτι (Έχω μετρητές στις συσκευές για να βλέπω τι γίνεται). Συμβαίνει σε 2 λάπτοπ, τάμπλετ και κινητό το ίδιο, οπότε δεν φταίνε οι συσκευές σίγουρα. Ρυθμίσεις στο router δεν πείραξα, δεν το άλλαξα θέση, απλά δοκίμασα να αλλάξω κανάλι χωρίς αποτέλεσμα. Τα ίδια έκανε και το προηγούμενο Thomson που είχα για χρόνια (8+) από τη Cyta και το αντικατέστησαν δωρεάν.

 

 

 

Από τι καταλαβαίνεις έχουν διαφορετικές πολιτικές οι δυο εταιρίες. Αυτό που ξέρω είναι ότι ακόμη και νέα σύνδεση να κάνεις σε ADSL πάντα, το ρούτερ θα σου το χρεώσουν, ενώ αν κάνεις σε VDSL θα σου το δώσουν δωρεάν και θα σου το αλλάξουν όσες φορές τους πεις ότι δεν δουλεύει..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Από τι καταλαβαίνεις έχουν διαφορετικές πολιτικές οι δυο εταιρίες. Αυτό που ξέρω είναι ότι ακόμη και νέα σύνδεση να κάνεις σε ADSL πάντα, το ρούτερ θα σου το χρεώσουν, ενώ αν κάνεις σε VDSL θα σου το δώσουν δωρεάν και θα σου το αλλάξουν όσες φορές τους πεις ότι δεν δουλεύει..

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ευχαριστώ. Από ό,τι φαίνεται τώρα που κοντεύει να τελειώσει το συμβόλαιο θα αλλάξω πάροχο, πληρώνω και λίγο παραπάνω σε σχέση με τις προσφορές που παρατηρώ κάθε τόσο.

Link to comment
Share on other sites

Η νέα πολιτική των εταιρειών είναι πλέον να μην δίνουν ρούτερ ούτε για νέες συνδέσεις , ούτε για καταστροφές του προηγούμενου εξοπλισμού. Γνωστός μου "έδωσε μάχη" για να του το αλλάξει η voda. Αυτό μειώνει το κόστος τους, εξάλλου όλοι μας έχουμε μαζέψει ρούτερ από το παρελθόν.

Προσωπικά πιστεύω ότι ο καθένας μας πρέπει να παίρνει το δικό του. Αγόρασα πριν μερικούς μήνες ένα asus με 90 € και δε το μετάνιωσα. Έχει ένα κάρο δυνατότητες. Ρυθμίζεις τις μέρες κ ώρες που θα κάνει επανεκκίνηση, φτιάχνεις δευτερεύων wifi για επισκέπτες, αποτρέπεις Ddos επιθέσεις, χρησιμοποιεί λίστες με επικίνδυνα site, αξιόπιστο firewall, ιστορικό για να βλέπω που μπαίνουν τα παιδιά από τα κινητά τους, 4 κεραίες που πλέον δεν έχω σκιές πουθενά ...

Link to comment
Share on other sites

Η νέα πολιτική των εταιρειών είναι πλέον να μην δίνουν ρούτερ ούτε για νέες συνδέσεις , ούτε για καταστροφές του προηγούμενου εξοπλισμού. Γνωστός μου "έδωσε μάχη" για να του το αλλάξει η voda. Αυτό μειώνει το κόστος τους, εξάλλου όλοι μας έχουμε μαζέψει ρούτερ από το παρελθόν.

Προσωπικά πιστεύω ότι ο καθένας μας πρέπει να παίρνει το δικό του. Αγόρασα πριν μερικούς μήνες ένα asus με 90 € και δε το μετάνιωσα. Έχει ένα κάρο δυνατότητες. Ρυθμίζεις τις μέρες κ ώρες που θα κάνει επανεκκίνηση, φτιάχνεις δευτερεύων wifi για επισκέπτες, αποτρέπεις Ddos επιθέσεις, χρησιμοποιεί λίστες με επικίνδυνα site, αξιόπιστο firewall, ιστορικό για να βλέπω που μπαίνουν τα παιδιά από τα κινητά τους, 4 κεραίες που πλέον δεν έχω σκιές πουθενά ...

 

Ναι ΟΚ, αλλά απλά θέλω να κάνω τη δουλειά μου, δεν χρειάζομαι τέτοιες δυνατότητες. Απλά όταν κλείνεις συμβόλαιο με όρο ότι σου παρέχουν τον εξοπλισμό πρέπει να τηρείται. Για νέες συνδέσεις ίσως δεν υπάρχει τέτοιος όρος πλεόν, αλλά από τη Cyta υπήρχε. Ούτε ευθύνη έχω για την εξαγορά της από τη Vodafone...

Link to comment
Share on other sites

Πλεον η vodafone δινει δωρεαν εξοπλισμο μονο σε VDSL συνδεσεις.

Το βλεπεις αλλωστε και στο site τους στα πακετα των VDSL στα Οφελη λεει Δωρεαν ασυρματος εξοπλισμος με εντονα γραμματα ενω στα ADSL δεν το αναφερει καν.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις voip δικαιουσαι νεο ρουτερ αν χαλασει αυτο που εχεις,εγω που εχω voip 24αρα ηρθε τεχνικος στο σπιτι και το επιβαιβεωσε πως χρειαζεται αλλαγη και μου το αλλαξανε,αν ειχες pots θα πληρωνες νεο ρουτερ,απλα παρε τηλεφωνο στα κεντρικα και δηλωσε βλαβη..
Link to comment
Share on other sites

Σε λίγες μέρες θα κλείσουμε μήνα από τότε που άρχισαν τα προβλήματα και αναγκάστηκε η vodafone να βγάλει ανακοίνωση. Κάθε μέρα, μπορεί όλη μέρα, μπορεί κάποιες (αρκετές) ώρες θα υπάρχει πρόβλημα. Όταν υπάρχει πρόβλημα το ping(+/- 40) και το download (+/- 12) είναι πάνω κάτω όπως είναι συνήθως. Αλλά το upload, από εκεί που στις καλές μέρες παίζει στο 0.7 - 0.8, όταν υπάρχει θέμα οι μετρήσεις βγάζουν 0.0 - 0.2. Υπάρχει περίπτωση αν πάω σε VDSL να μην έχω τέτοια θέματα ή όλοι αντιμετωπίζουν προβλήματα, άσχετα από το είδος σύνδεσης ;
Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις voip δικαιουσαι νεο ρουτερ αν χαλασει αυτο που εχεις,εγω που εχω voip 24αρα ηρθε τεχνικος στο σπιτι και το επιβαιβεωσε πως χρειαζεται αλλαγη και μου το αλλαξανε,αν ειχες pots θα πληρωνες νεο ρουτερ,απλα παρε τηλεφωνο στα κεντρικα και δηλωσε βλαβη..

 

Εφόσον το τηλέφωνο συνδέεται επάνω στο router είναι VoIP έτσι;

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον το τηλέφωνο συνδέεται επάνω στο router είναι VoIP έτσι;

 

 

 

Σωστά.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω Vodafone και Wind χρεώνουν το ρουτερ. Εγώ από την δεύτερη πήγα στην πρώτη.. και έχω δικό belkin ρουτερ 8 χρόνια τώρα... σαν σκυλί δουλεύει.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι συνδρομητής στην Vodafone ως πρώην συνδρομητής Cyta. Πριν κάποια χρόνια είχε χαλάσει το router και η Cyta μου το αντικατέστησε δωρεάν με ένα μεταχειρισμένο(!) -είχε γρατζουνιές επάνω και φαινόταν χρησιμοποιημένο- ΖΤΕ ZXV10 H201L... Το κράτησα επειδή όλα λειτουργούσαν ΟΚ. Τον τελευταίο μήνα φαίνεται ότι έχει πλέον πρόβλημα (ποιος ξέρει από πότε λειτουργεί από τον προηγούμενο χρήστη), οπότε έκανα μια ερώτηση στο τοπικό κατάστημα Vodafone και μου είπαν το αλλάζουν με 30 ευρώ, όχι δωρεάν. Ισχύει κάτι τέτοιο;;;

Ο εξοπλισμός δεν είναι στο συμβόλαιο; Αυτοί δεν τον παρέχουν;;; Αφού υποτίθεται έχουν ακόμα και το δικαίωμα να το ζητήσουν πίσω σε περίπτωση που αλλάξεις πάροχο. Εξάλλου δεν χάλασε με δική μου ευθύνη, δεν πείραξα firmware κλπ, όπως το πήρα το χρησιμοποίησα.

Αν είναι να δώσω 30 ευρώ, δεν θέλω την παμπάλαια σαβούρα τους, παίρνω ένα πιο ποιοτικό από το εμπόριο.

 

Εμένα μου έστειλαν καινούριο ρουτερ (ίδιο μοντελο με το παλιο) χωρις να τους το ζητήσω.

Απλα πηρα 2-3 φορες και παραπονιόμουν για αποσυνδεσεις.

Ενδιιάμεσα αγορασα ενα tplink το οποίο παρουσιαζε τα ιδια προβλήματα και το επέστρεψα πίσω.

 

Τωρα εχω και τα δυο ρούτερ (το πρόβλημα παραμένει και με το καινουριο)

 

Κανε μια αποπειρα στις βλάβες, δε χανεις κατι...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου έστειλαν καινούριο ρουτερ (ίδιο μοντελο με το παλιο) χωρις να τους το ζητήσω.

Απλα πηρα 2-3 φορες και παραπονιόμουν για αποσυνδεσεις.

Ενδιιάμεσα αγορασα ενα tplink το οποίο παρουσιαζε τα ιδια προβλήματα και το επέστρεψα πίσω.

 

Τωρα εχω και τα δυο ρούτερ (το πρόβλημα παραμένει και με το καινουριο)

 

Κανε μια αποπειρα στις βλάβες, δε χανεις κατι...

 

 

δηλωσε συνεχεια βλαβη στο 13840 για τις αποσυνδεσεις δεν γινεται να σου κανει συχνα αποσυνδεσεις.

Επισης κοιταξε τα φιλτρα του τηλεφωνου σου αμα ειναι παλια να τα αλλαξεις και το splitter.

Εαν δεν δουλεψει, τοτε το προβλημα ειναι ειτε στην εσωτερικη καλωδιωση που σου θα σου προτεινα να βαλεις ενα καλωδιο μαυρο pet , απο το κουτι μεχρι και μεσα στο σπιτι σου . Και ζητα απο τον παροχο να αλλαζει την καλωδιωση απο την κολωνα μεχρι το σπιτι σου .

Κανωντας ολα αυτα και εφοσον δεν φταιει το ρουτερ σου , εισαι καλυμμενος και το προβλημα το εχει αποκλειστικα και μονο ο παροχος.

Ειχα και εγω προβληματα με τις βροχες και εκανα ολα αυτα παραπανω αλλα με οτε.

Και μετα λυθηκαν ολα τα προβληματα μετα απο αρκετο χρονικο διαστημα. Εγω δεν περιμενα οτι ενω μου ειχανε αλλαζει το κουτι στον τοιχο και την κολωνα με νεο καλωδιο παλι ειχα προβληματα και οταν αλλαξα με pet απο εξω μεχρι και μεσα λυθηκαν τα προβληματα!!

Link to comment
Share on other sites

δηλωσε συνεχεια βλαβη στο 13840 για τις αποσυνδεσεις δεν γινεται να σου κανει συχνα αποσυνδεσεις.

Επισης κοιταξε τα φιλτρα του τηλεφωνου σου αμα ειναι παλια να τα αλλαξεις και το splitter.

Εαν δεν δουλεψει, τοτε το προβλημα ειναι ειτε στην εσωτερικη καλωδιωση που σου θα σου προτεινα να βαλεις ενα καλωδιο μαυρο pet , απο το κουτι μεχρι και μεσα στο σπιτι σου . Και ζητα απο τον παροχο να αλλαζει την καλωδιωση απο την κολωνα μεχρι το σπιτι σου .

Κανωντας ολα αυτα και εφοσον δεν φταιει το ρουτερ σου , εισαι καλυμμενος και το προβλημα το εχει αποκλειστικα και μονο ο παροχος.

Ειχα και εγω προβληματα με τις βροχες και εκανα ολα αυτα παραπανω αλλα με οτε.

Και μετα λυθηκαν ολα τα προβληματα μετα απο αρκετο χρονικο διαστημα. Εγω δεν περιμενα οτι ενω μου ειχανε αλλαζει το κουτι στον τοιχο και την κολωνα με νεο καλωδιο παλι ειχα προβληματα και οταν αλλαξα με pet απο εξω μεχρι και μεσα λυθηκαν τα προβληματα!!

Ta φιλτράκια τα άλλαξα ολα (μου το είπαν απο τη Βοντα) και επισης για ενα μεγαλο χρονικο διάστημα αποσύνδεσα ενα δεύτερο τηλέφωνο που είχα.

Το μόνο που μενει είναι να αλλάξω το καλώδιο, το οποίο όντως εχει ενα θεμα, αλλά δεν ειχα ποτέ πρόβλημα για χρονια με ΟΤΕ και Wind, ούτε με τη Βοντα μέχρι πρότινος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...