Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ειχα φυγει απ το σπιτι με 0 χρωστουμενα και καθε μηνα τα πληρωνω κανονικα και στην ωρα τους, δεν εχω προκαλεσει ποτε (περα απο αυτα τα 73 ευρω που προφανως και αμφισβητω ναι) και παρολα αυτα μου διακοπτουν προσωρινα την συνδεση και χωρις καμια ειδοποιηση.

Εγω αυτο το εκλαμβανω ως ασεβεια, αναγνωριζω το λαθος που εγινε και ανανεωσα μαζι τους, και θεωρω πως ηρθε η ωρα να διακοψω το συμβολαιο και να "τρεξω μακρια" :rolleyes:

Σ ευχαριστω που μου εξηγησες καποια πραγματα, δεν γνωριζα πως πρεπει να γινει γραπτο το αιτημα. Οι υπαλληλοι της Vodafone μου ελεγαν κατι ασυναρτησιες.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αυτό που θα σας διηγηθώ είναι να γελάς και από την άλλη να κλαις που η Vodafone κατάντησε μπακάλικο.

Πρίν από ένα μήνα έφερε δυνατότητα VDSL 50 μετά από μία δεκαετία που είμαι συνδρομητής (από εποχή HOL) με τρομερή προσφορά την πήρα στα 27€.

Μετά από δέκα μέρες πώς κοιτάω και βλέπω διαθεσιμότητα για 100, ενώ πρίν ένα Μήνα δεν είχε! Πω, λέω θα κάνω προσπάθεια να καταφέρω να το πάρω σε καλή τιμή. Να μην σας κουράζω με καλεί το τμήμα προσφορών και να επιμένει ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα! Λέω για 50 VDSL έχετε; μου λέει στην περιοχή σας οχι. Και εγώ τότε λέω γιατί έχω εδώ και ένα μήνα; κατάπιε την γλώσσα της η κυρία. Μου λέει από την στιγμή που συστημικά δεν βλέπω διαθεσιμότητα δεν μπορούμε να συζητήσουμε τίποτα. Καλά λέω Γεια σας.

Επειδή εμένα όμως με έτρωγε πάω στο my account 01-05-18 και κάνω αίτηση αλλαγής προγράμματος σε fiber 100.

Κάθομαι την επόμενη μέρα σκέφτομαι, αφού το 50 με καλύπτει και το έχω προνομιακή τιμή τι το θέλω το 100; και 43,50€ κιόλας!

(Τώρα ξεκινάει το καλό)

Παίρνω τηλέφωνο 02-05-18 λέω Γεια σας θέλω να ακυρώσω το fiber 100 μου λέει ναι το κρατάω θα σας πάρει τηλέφωνο το τμήμα ακυρώσεων.

04-05-18 παίρνω τηλέφωνο λέω για την ακύρωση, μου λέει τα ίδια.

07-05-18 έρχεται ρούτερ και μήνυμα ότι θα ενεργοποιηθεί 11-05-18.

07-05-18 παίρνω τηλέφωνο και διαμαρτύρομαι έντονα και λέω από 2 Μαΐου προσπαθώ να το ακυρώσω αν ενεργοποιηθεί εγώ 27€ θα δίνω. Μου λέει έχετε δίκιο ενημερώνω, αλλά στείλτε και ένα φαξ. Στέλνω φαξ.

10-05-18 Τι γίνεται παιδιά ακυρώθηκε; Όχι λεει απλά άλλαξε η ημερομηνία για ενεργοποίηση 16-05-18.

Α ωραία λέω.

Εχθές δεν ενεργοποιήθηκε αλλά βλέπω στο my account αίτημα σε φάση υλοποίησης.

Καλά ρε παιδιά τι μπακάλικο έχει γίνει; από 2 Μαΐου καλώ για ακυρώσω και με συνδέουν με Κάιρο. Εγώ πάντως 27€ θα δίνω.

Edited by pantierakos
Link to comment
Share on other sites

Όπως καταλαβαίνεις το "σύστημα" υπερτερεί οποιασδήποτε άλλης μορφής επικοινωνίας.

 

 

Sent from my iPad Pro.

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Στο επιβεβαιώνω και εγώ αυτο ! 26/04/2018 κάνω αίτηση για vodafone TV μέσω του my account. Την ίδια στιγμή μιλάω μεσω live chat για ακύρωση της αίτησης για προσωπικούς λόγους. Με έβαλαν και απέστειλα και ενυπόγραφη αίτηση ακύρωσης. Όλα καλά όλα ωραία. Στις 30/04 μου έρχεται το μηχάνημα για την τηλεόραση όπου το έστειλα πίσω! Αφού ωστόσο κάθε ημέρα συνομιλούσα μέσω live chat και ζητούσα εξηγήσεις γιατί δεν ακυρώνεται. Μην τα πολυλογώ παιδιά σήμερα 17/05 ακύρωσαν το αίτημα αφού πρώτα μου το ενεργοποίησαν χωρίς την έγκριση μου και χωρίς μηχάνημα. Το 2104276302 τμήμα ακυρώσεων είναι ότι χειρότερο έχω συνομιλήσει ποτέ τρώγανε ενώ μιλάγαμε, δεν μου συστήθηκαν ουδεμία φορά γιατί μιλάγαμε καθημερινά (τους έπαιρνα εγω) απαράδεκτο τμήμα χωρίς αίσθηση ευθύνης και τρελής άγνοιας. Αναγκάστηκα να κάνω ολόκληρο αίτημα με αποδείξεις καθώς συνομιλούσα με chat και είχα όλες τις συνομιλίες στο email μου και τις κλείσεις μου συνομιλούσα με το 2104276302 , απέστειλα στο συνήγορο του καταναλωτή , τους έκανα κοινοποίηση και ως διαμαγειας την ίδια ημέρα με πήραν και ζήτησαν συγνωμη ότι εγώ δεν φταίω πουθενά , λυπούνται για την ταλαιπωρία μου και έχουν αναλάβει το θέμα οι προϊστάμενοι των εμπλεκομένων τμημάτων . Ειμαι πελάτης απο hol πραγματικά η σταθερή της Vodafone είναι πάτος τρελός.
Link to comment
Share on other sites

  Belschri said:
Στο επιβεβαιώνω και εγώ αυτο ! 26/04/2018 κάνω αίτηση για vodafone TV μέσω του my account. Την ίδια στιγμή μιλάω μεσω live chat για ακύρωση της αίτησης για προσωπικούς λόγους. Με έβαλαν και απέστειλα και ενυπόγραφη αίτηση ακύρωσης. Όλα καλά όλα ωραία. Στις 30/04 μου έρχεται το μηχάνημα για την τηλεόραση όπου το έστειλα πίσω! Αφού ωστόσο κάθε ημέρα συνομιλούσα μέσω live chat και ζητούσα εξηγήσεις γιατί δεν ακυρώνεται. Μην τα πολυλογώ παιδιά σήμερα 17/05 ακύρωσαν το αίτημα αφού πρώτα μου το ενεργοποίησαν χωρίς την έγκριση μου και χωρίς μηχάνημα. Το 2104276302 τμήμα ακυρώσεων είναι ότι χειρότερο έχω συνομιλήσει ποτέ τρώγανε ενώ μιλάγαμε, δεν μου συστήθηκαν ουδεμία φορά γιατί μιλάγαμε καθημερινά (τους έπαιρνα εγω) απαράδεκτο τμήμα χωρίς αίσθηση ευθύνης και τρελής άγνοιας. Αναγκάστηκα να κάνω ολόκληρο αίτημα με αποδείξεις καθώς συνομιλούσα με chat και είχα όλες τις συνομιλίες στο email μου και τις κλείσεις μου συνομιλούσα με το 2104276302 , απέστειλα στο συνήγορο του καταναλωτή , τους έκανα κοινοποίηση και ως διαμαγειας την ίδια ημέρα με πήραν και ζήτησαν συγνωμη ότι εγώ δεν φταίω πουθενά , λυπούνται για την ταλαιπωρία μου και έχουν αναλάβει το θέμα οι προϊστάμενοι των εμπλεκομένων τμημάτων . Ειμαι πελάτης απο hol πραγματικά η σταθερή της Vodafone είναι πάτος τρελός.

Καλά το 2104276302 θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω παράγκα!!! όχι εγώ θέλω να ενεργοποιηθεί και αν δουν 43,50€ να μου γράψουν. Θα φάνε και καταγγελία στην ΕΕΤΤ και θα δεις που θα μου το δώσουν το fiber 100 στην τιμή του VDSL 50.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ ρε παιδιά κάποια στιγμή είχαν κλείσει συμφωνία με μια τυχαρπαστη εταιρία courier για αποστολές αποκωδικοποιητών και τα είχαν κάνει @@@@@τανα με τις αποστολές, μόνο και μόνο για να περιορίσουν το κόστος. Μιλάμε για αίσχη!
Link to comment
Share on other sites

  Role said:
Ειχα φυγει απ το σπιτι με 0 χρωστουμενα και καθε μηνα τα πληρωνω κανονικα και στην ωρα τους, δεν εχω προκαλεσει ποτε (περα απο αυτα τα 73 ευρω που προφανως και αμφισβητω ναι) και παρολα αυτα μου διακοπτουν προσωρινα την συνδεση και χωρις καμια ειδοποιηση.

Εγω αυτο το εκλαμβανω ως ασεβεια, αναγνωριζω το λαθος που εγινε και ανανεωσα μαζι τους, και θεωρω πως ηρθε η ωρα να διακοψω το συμβολαιο και να "τρεξω μακρια" :rolleyes:

Σ ευχαριστω που μου εξηγησες καποια πραγματα, δεν γνωριζα πως πρεπει να γινει γραπτο το αιτημα. Οι υπαλληλοι της Vodafone μου ελεγαν κατι ασυναρτησιες.

 

ΜΑ αυτό σου εξήγησα, την φραγή έχουν δικαίωμα να στην βάλουν χωρίς άλλη ενημέρωση, αφου ο γραπτός λογαριασμός που λαμβάνεις και μέχρι τώρα εξοφλούσες έχει την έννοια ειδοποίησης εφόσον περιέχεται ανεξόφλητο ποσό. Όπως και να έχει, ξεκίνα με γραπτό αίτημα από κατάστημα για αναζήτηση της συγκεκριμένης ηχογράφησης - νομίζω σου ζητάνε ημερομηνία και ώρα, οπότε βρες το πρώτα, και ζήτα αντίγραφο του αιτήματος που έκανες - αν δεν σου δώσουν βγάλε φωτο την συμπληρωμένη αίτηση με το κινητό σου πριν την δώσεις. Μετά, με βαση αυτό το αίτημα και ανεξάρτητα αν και πότε θα πάρεις απάντηση, καλεσε εξηπηρέτηση και ζήτα να μάθεις το σύνολο του ανεξόφλητου ποσού που αφορούν μόνο τη χρήση μέχρι τη μέρα της φραγής (χωρίς δηλαδή το ποσό μετακόμισης που αμφισβητείς), και ενημέρωσε οτι θα πληρώσεις μόνο αυτό προκειμένου να σε ενεργοποιήσουν. Αν και όταν σου απαντήσουν αν υπάρχει ηχογράφηση που δέχεσαι την χρέωση το πληρώνεις, αλλιώς αναμένεις πιστωτικό για τα 73.

Για την αποσύνδεση πρέπει πρώτα να μάθεις επίσημα (πάλι από την εκυπηρέτηση) πότε λήγει η σύμβαση, αλλιώς δεν συμφέρει να το σπάσεις πρόωρα.

Κράτα ονόματα και ημερομηνίες σε κάθε σου ενέργεια ώστε αν τελικά καταφύγεις στον συνήγορο, να έχεις έτοιμα τα στοιχεία της καταγγελίας.

Link to comment
Share on other sites

Από 28/2 που έκανα ανανέωση του συμβολαίου ακόμα περιμένω την κάρτα. Πριν κανενα μήνα πήρα τηλέφωνο και με εξυπηρέτησαν και μου είπαν την Πέμπτη θα σας έρθει. Δεν ρώτησα ποια Πέμπτη. Από τότε ακόμα 2 τηλέφωνα και ακόμα περιμένω να με πάρει κάποιος να συνεννοηθώ. Και θέλω να κάνω και φορητότητα και αλλάζει ο τρόπος σε λίγο καιρό. Έχει γίνει η Vodafone σταθερή χάλι μαύρο....
Link to comment
Share on other sites

  aristarxos1978 said:
Το my home accound λειτουργεί η όχι σε εσάς εδώ κ κάποιες μέρες?

 

Από αρχές του μήνα μου βγαίνει σαν να έχει κωδικοποίηση notepad χαχαχα. Αργεί πολύ και όταν φορτώνει, φορτώνει μόνο κείμενο. Δε ξέρω τι περιμένουν για να το διορθώσουν. Εκτός και δέχονται παρατεταμένη επίθεση και δε μπορούν να πάρουν τον έλεγχο (που σιγά μη γίνεται κάτι τέτοιο). Μυρίζομαι τσιπιά ακόμα και στη συντήρηση και έχει κολλήσει τα πάντα.

Link to comment
Share on other sites

  aristarxos1978 said:
Το my home accound λειτουργεί η όχι σε εσάς εδώ κ κάποιες μέρες?

 

Σ' εμένα λειτουργεί κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

  ^_NikitaS_^ said:
Από αρχές του μήνα μου βγαίνει σαν να έχει κωδικοποίηση notepad χαχαχα. Αργεί πολύ και όταν φορτώνει, φορτώνει μόνο κείμενο. Δε ξέρω τι περιμένουν για να το διορθώσουν. Εκτός και δέχονται παρατεταμένη επίθεση και δε μπορούν να πάρουν τον έλεγχο (που σιγά μη γίνεται κάτι τέτοιο). Μυρίζομαι τσιπιά ακόμα και στη συντήρηση και έχει κολλήσει τα πάντα.

Το ίδιο και εμένα.

Link to comment
Share on other sites

  ^_NikitaS_^ said:
Από αρχές του μήνα μου βγαίνει σαν να έχει κωδικοποίηση notepad χαχαχα. Αργεί πολύ και όταν φορτώνει, φορτώνει μόνο κείμενο. Δε ξέρω τι περιμένουν για να το διορθώσουν. Εκτός και δέχονται παρατεταμένη επίθεση και δε μπορούν να πάρουν τον έλεγχο (που σιγά μη γίνεται κάτι τέτοιο). Μυρίζομαι τσιπιά ακόμα και στη συντήρηση και έχει κολλήσει τα πάντα.
Από το my Vodafone app λειτουργεί κανονικά απλά γίνονται εργασίες αναβάθμισης των συστημάτων λόγω του καινούριου site μου ειχε πει εμάς υπάλληλος της εξυπηρέτησης λογικά θα προχωρήσουν σε ενοποίηση του my account σταθερής και κινητής

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα...

 

Θέλω να βάλω σε συγγενείς ένα modem router που θα τους πάω εγώ . Θέλει username και password που θα μας δώσει η Vodafone...?

 

 

η είναι όπως στην Wind που βάζεις ότι θες στο username και στο password φτάνει να μην είναι κενά τα ανάλογα πεδία.

 

Και εάν τελικά θέλει username και password από την Vodafone ποιον αριθμό καλούμε για να μας τα δώσουν...?

 

Ευχαριστώ.

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας. Είμαι νέος στο thread αλλά έχω ένα μεγάλο παράπονο για μία συγκεκριμένη χρέωση της Vodafone σε πρόγραμμα Vodafone Home που έχει η μητέρα μου σε συνδυασμό με ένα συμβόλαιο κινητής.

Πρόσφατα λοιπόν (20-4-2018) έκανε (τηλεφωνικά) ανανέωση του συμβολαίου σταθερής για 24 μήνες.

Στη τηλέφωνο ο υπάλληλος είπε στην μητέρα μου για "κάποια χρέωση" που θα πληρώσει για την ανανέωση του συμβολαίου, αλλά της είπε να "μην ανησυχεί" γιατί αυτό θα είναι μία μόνο φορά κλπ.

Η μητέρα μου δεν κατάλαβε καλά, και αφού την καθησύχασε και ο υπάλληλος "να μην ανησυχέι" δέχθηκε την ανανέωση συμβολαίου και δεν ρώτησε περαιτέρω.

Στον επόμενο λογαριασμό όντως υπάρχει μία χρέωση 4,94 € με αιτιολογία "Τέλος ανανέωσης συμβολαίου" !

Και ρωτώ λοιπόν: δεν είναι τελείως απαράδεκτο να δέχεσαι να δεσμευθείς με μία εταιρεία για 2 χρόνια, ενώ σε παίρνουν τηλέφωνο καθημερινά από άλλες εταιρείες για να πας σε αυτές, και να πρέπει να πληρώσεις επειδή συνεχίζεις να παραμένεις δεσμευμένος στην εταιρεία αυτή ?

Κανονικά έπρεπε να σου κάνουν και δώρα που δέχθηκες να γίνεις συνδρομητής τους για ακόμα 2 χρόνια και να τους πληρώνεις πάγια και χρεώσεις κάθε μήνα.

Αυτή δεν είναι άλλωστε και η λογική της "επιδότησης" που ισχύει στα κινητά ? Του δώρου εν΄όψει της δέσμευσης ?

Βέβαια εδώ μιλάμε για σταθερή τηλεφωνία.

.........

Υπάρχει και κάποιος άλλος στο φορουμ που είχε ανάλογη εμπειρία ?

Και τι έχετε να πείτε πανω σε αυτό ....

Η χρέωση δεν είναι μεν μεγάλη αλλά είνα ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΗ !!!

Μήπως να το καταγγείλουμε στην ΕΕΤΤ ?

Edited by Vasileios
άλλη εταιρεία.
Link to comment
Share on other sites

  vforvendetta_85 said:
Plug and play είναι στην vodafone.
Ευχαριστώ.... Να είσαι καλά

 

Έτσι έπρεπε να είναι σε όλες. δύο στης 3 είναι

 

Μόνο το πράσινο Λιβάδι θέλει κωδικό και username που σου βγάζουν.

 

Χε χε χε

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

  oxxy said:
Ευχαριστώ.... Να είσαι καλά

 

Έτσι έπρεπε να είναι σε όλες. δύο στης 3 είναι

 

Μόνο το πράσινο Λιβάδι θέλει κωδικό και username που σου βγάζουν.

 

Χε χε χε

 

Και στον ΟΤΕ, εάν έχεις πρόσφατη δικιά τους συσκευή, συνήθως το μόντεμ τραβάει αυτόματα τα στοιχεία.

Link to comment
Share on other sites

ξέρετε αν το "ευρυζωνικό" μόντεμ της cosmote παίζει και στη Vodafone;

 

περίμενα να συνδεθώ με Voda και φαντάστηκα οτι θα έπρεπε να αλλάξω μόντεμ.

Link to comment
Share on other sites

Από τότε που το linksys μου βάρεσε "πυρακια" χρησιμοποιώ ένα παλιό ZTE, από τότε που είχα connx χωρίς πρόβλημα.
Link to comment
Share on other sites

  vforvendetta_85 said:
Από τότε που το linksys μου βάρεσε "πυρακια" χρησιμοποιώ ένα παλιό ZTE, από τότε που είχα connx χωρίς πρόβλημα.

 

Το ZTE(με την κεραία) που έδινε το Connex έχω και εγώ και μπορώ να σου πω οτι "πάει" και καλύτερα από το ZTE που δίνει η Vodafone.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...