Role Δημ. May 16, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 16, 2018 Ειχα φυγει απ το σπιτι με 0 χρωστουμενα και καθε μηνα τα πληρωνω κανονικα και στην ωρα τους, δεν εχω προκαλεσει ποτε (περα απο αυτα τα 73 ευρω που προφανως και αμφισβητω ναι) και παρολα αυτα μου διακοπτουν προσωρινα την συνδεση και χωρις καμια ειδοποιηση. Εγω αυτο το εκλαμβανω ως ασεβεια, αναγνωριζω το λαθος που εγινε και ανανεωσα μαζι τους, και θεωρω πως ηρθε η ωρα να διακοψω το συμβολαιο και να "τρεξω μακρια" :rolleyes: Σ ευχαριστω που μου εξηγησες καποια πραγματα, δεν γνωριζα πως πρεπει να γινει γραπτο το αιτημα. Οι υπαλληλοι της Vodafone μου ελεγαν κατι ασυναρτησιες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pantierakos Δημ. May 17, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 17, 2018 (edited) Αυτό που θα σας διηγηθώ είναι να γελάς και από την άλλη να κλαις που η Vodafone κατάντησε μπακάλικο. Πρίν από ένα μήνα έφερε δυνατότητα VDSL 50 μετά από μία δεκαετία που είμαι συνδρομητής (από εποχή HOL) με τρομερή προσφορά την πήρα στα 27€. Μετά από δέκα μέρες πώς κοιτάω και βλέπω διαθεσιμότητα για 100, ενώ πρίν ένα Μήνα δεν είχε! Πω, λέω θα κάνω προσπάθεια να καταφέρω να το πάρω σε καλή τιμή. Να μην σας κουράζω με καλεί το τμήμα προσφορών και να επιμένει ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα! Λέω για 50 VDSL έχετε; μου λέει στην περιοχή σας οχι. Και εγώ τότε λέω γιατί έχω εδώ και ένα μήνα; κατάπιε την γλώσσα της η κυρία. Μου λέει από την στιγμή που συστημικά δεν βλέπω διαθεσιμότητα δεν μπορούμε να συζητήσουμε τίποτα. Καλά λέω Γεια σας. Επειδή εμένα όμως με έτρωγε πάω στο my account 01-05-18 και κάνω αίτηση αλλαγής προγράμματος σε fiber 100. Κάθομαι την επόμενη μέρα σκέφτομαι, αφού το 50 με καλύπτει και το έχω προνομιακή τιμή τι το θέλω το 100; και 43,50€ κιόλας! (Τώρα ξεκινάει το καλό) Παίρνω τηλέφωνο 02-05-18 λέω Γεια σας θέλω να ακυρώσω το fiber 100 μου λέει ναι το κρατάω θα σας πάρει τηλέφωνο το τμήμα ακυρώσεων. 04-05-18 παίρνω τηλέφωνο λέω για την ακύρωση, μου λέει τα ίδια. 07-05-18 έρχεται ρούτερ και μήνυμα ότι θα ενεργοποιηθεί 11-05-18. 07-05-18 παίρνω τηλέφωνο και διαμαρτύρομαι έντονα και λέω από 2 Μαΐου προσπαθώ να το ακυρώσω αν ενεργοποιηθεί εγώ 27€ θα δίνω. Μου λέει έχετε δίκιο ενημερώνω, αλλά στείλτε και ένα φαξ. Στέλνω φαξ. 10-05-18 Τι γίνεται παιδιά ακυρώθηκε; Όχι λεει απλά άλλαξε η ημερομηνία για ενεργοποίηση 16-05-18. Α ωραία λέω. Εχθές δεν ενεργοποιήθηκε αλλά βλέπω στο my account αίτημα σε φάση υλοποίησης. Καλά ρε παιδιά τι μπακάλικο έχει γίνει; από 2 Μαΐου καλώ για ακυρώσω και με συνδέουν με Κάιρο. Εγώ πάντως 27€ θα δίνω. Edited May 17, 2018 by pantierakos Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skiace Δημ. May 17, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 17, 2018 Όπως καταλαβαίνεις το "σύστημα" υπερτερεί οποιασδήποτε άλλης μορφής επικοινωνίας. Sent from my iPad Pro. Παράθεση Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkontogia Δημ. May 17, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 17, 2018 Τον τελευταίο καιρό η Vodafone την έχει κάνει την σταθερή χάλια θεωρώ σε εξυπηρέτηση. Από προσωπικά και μη παραδείγματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest27 Δημ. May 17, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 17, 2018 Τα αποτελέσματα των e-value και manpower..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Belschri Δημ. May 17, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 17, 2018 Στο επιβεβαιώνω και εγώ αυτο ! 26/04/2018 κάνω αίτηση για vodafone TV μέσω του my account. Την ίδια στιγμή μιλάω μεσω live chat για ακύρωση της αίτησης για προσωπικούς λόγους. Με έβαλαν και απέστειλα και ενυπόγραφη αίτηση ακύρωσης. Όλα καλά όλα ωραία. Στις 30/04 μου έρχεται το μηχάνημα για την τηλεόραση όπου το έστειλα πίσω! Αφού ωστόσο κάθε ημέρα συνομιλούσα μέσω live chat και ζητούσα εξηγήσεις γιατί δεν ακυρώνεται. Μην τα πολυλογώ παιδιά σήμερα 17/05 ακύρωσαν το αίτημα αφού πρώτα μου το ενεργοποίησαν χωρίς την έγκριση μου και χωρίς μηχάνημα. Το 2104276302 τμήμα ακυρώσεων είναι ότι χειρότερο έχω συνομιλήσει ποτέ τρώγανε ενώ μιλάγαμε, δεν μου συστήθηκαν ουδεμία φορά γιατί μιλάγαμε καθημερινά (τους έπαιρνα εγω) απαράδεκτο τμήμα χωρίς αίσθηση ευθύνης και τρελής άγνοιας. Αναγκάστηκα να κάνω ολόκληρο αίτημα με αποδείξεις καθώς συνομιλούσα με chat και είχα όλες τις συνομιλίες στο email μου και τις κλείσεις μου συνομιλούσα με το 2104276302 , απέστειλα στο συνήγορο του καταναλωτή , τους έκανα κοινοποίηση και ως διαμαγειας την ίδια ημέρα με πήραν και ζήτησαν συγνωμη ότι εγώ δεν φταίω πουθενά , λυπούνται για την ταλαιπωρία μου και έχουν αναλάβει το θέμα οι προϊστάμενοι των εμπλεκομένων τμημάτων . Ειμαι πελάτης απο hol πραγματικά η σταθερή της Vodafone είναι πάτος τρελός. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pantierakos Δημ. May 17, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 17, 2018 Belschri said: Στο επιβεβαιώνω και εγώ αυτο ! 26/04/2018 κάνω αίτηση για vodafone TV μέσω του my account. Την ίδια στιγμή μιλάω μεσω live chat για ακύρωση της αίτησης για προσωπικούς λόγους. Με έβαλαν και απέστειλα και ενυπόγραφη αίτηση ακύρωσης. Όλα καλά όλα ωραία. Στις 30/04 μου έρχεται το μηχάνημα για την τηλεόραση όπου το έστειλα πίσω! Αφού ωστόσο κάθε ημέρα συνομιλούσα μέσω live chat και ζητούσα εξηγήσεις γιατί δεν ακυρώνεται. Μην τα πολυλογώ παιδιά σήμερα 17/05 ακύρωσαν το αίτημα αφού πρώτα μου το ενεργοποίησαν χωρίς την έγκριση μου και χωρίς μηχάνημα. Το 2104276302 τμήμα ακυρώσεων είναι ότι χειρότερο έχω συνομιλήσει ποτέ τρώγανε ενώ μιλάγαμε, δεν μου συστήθηκαν ουδεμία φορά γιατί μιλάγαμε καθημερινά (τους έπαιρνα εγω) απαράδεκτο τμήμα χωρίς αίσθηση ευθύνης και τρελής άγνοιας. Αναγκάστηκα να κάνω ολόκληρο αίτημα με αποδείξεις καθώς συνομιλούσα με chat και είχα όλες τις συνομιλίες στο email μου και τις κλείσεις μου συνομιλούσα με το 2104276302 , απέστειλα στο συνήγορο του καταναλωτή , τους έκανα κοινοποίηση και ως διαμαγειας την ίδια ημέρα με πήραν και ζήτησαν συγνωμη ότι εγώ δεν φταίω πουθενά , λυπούνται για την ταλαιπωρία μου και έχουν αναλάβει το θέμα οι προϊστάμενοι των εμπλεκομένων τμημάτων . Ειμαι πελάτης απο hol πραγματικά η σταθερή της Vodafone είναι πάτος τρελός. Καλά το 2104276302 θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω παράγκα!!! όχι εγώ θέλω να ενεργοποιηθεί και αν δουν 43,50€ να μου γράψουν. Θα φάνε και καταγγελία στην ΕΕΤΤ και θα δεις που θα μου το δώσουν το fiber 100 στην τιμή του VDSL 50. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest27 Δημ. May 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2018 Εδώ ρε παιδιά κάποια στιγμή είχαν κλείσει συμφωνία με μια τυχαρπαστη εταιρία courier για αποστολές αποκωδικοποιητών και τα είχαν κάνει @@@@@τανα με τις αποστολές, μόνο και μόνο για να περιορίσουν το κόστος. Μιλάμε για αίσχη! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PP6210 Δημ. May 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2018 Role said: Ειχα φυγει απ το σπιτι με 0 χρωστουμενα και καθε μηνα τα πληρωνω κανονικα και στην ωρα τους, δεν εχω προκαλεσει ποτε (περα απο αυτα τα 73 ευρω που προφανως και αμφισβητω ναι) και παρολα αυτα μου διακοπτουν προσωρινα την συνδεση και χωρις καμια ειδοποιηση. Εγω αυτο το εκλαμβανω ως ασεβεια, αναγνωριζω το λαθος που εγινε και ανανεωσα μαζι τους, και θεωρω πως ηρθε η ωρα να διακοψω το συμβολαιο και να "τρεξω μακρια" :rolleyes: Σ ευχαριστω που μου εξηγησες καποια πραγματα, δεν γνωριζα πως πρεπει να γινει γραπτο το αιτημα. Οι υπαλληλοι της Vodafone μου ελεγαν κατι ασυναρτησιες. ΜΑ αυτό σου εξήγησα, την φραγή έχουν δικαίωμα να στην βάλουν χωρίς άλλη ενημέρωση, αφου ο γραπτός λογαριασμός που λαμβάνεις και μέχρι τώρα εξοφλούσες έχει την έννοια ειδοποίησης εφόσον περιέχεται ανεξόφλητο ποσό. Όπως και να έχει, ξεκίνα με γραπτό αίτημα από κατάστημα για αναζήτηση της συγκεκριμένης ηχογράφησης - νομίζω σου ζητάνε ημερομηνία και ώρα, οπότε βρες το πρώτα, και ζήτα αντίγραφο του αιτήματος που έκανες - αν δεν σου δώσουν βγάλε φωτο την συμπληρωμένη αίτηση με το κινητό σου πριν την δώσεις. Μετά, με βαση αυτό το αίτημα και ανεξάρτητα αν και πότε θα πάρεις απάντηση, καλεσε εξηπηρέτηση και ζήτα να μάθεις το σύνολο του ανεξόφλητου ποσού που αφορούν μόνο τη χρήση μέχρι τη μέρα της φραγής (χωρίς δηλαδή το ποσό μετακόμισης που αμφισβητείς), και ενημέρωσε οτι θα πληρώσεις μόνο αυτό προκειμένου να σε ενεργοποιήσουν. Αν και όταν σου απαντήσουν αν υπάρχει ηχογράφηση που δέχεσαι την χρέωση το πληρώνεις, αλλιώς αναμένεις πιστωτικό για τα 73. Για την αποσύνδεση πρέπει πρώτα να μάθεις επίσημα (πάλι από την εκυπηρέτηση) πότε λήγει η σύμβαση, αλλιώς δεν συμφέρει να το σπάσεις πρόωρα. Κράτα ονόματα και ημερομηνίες σε κάθε σου ενέργεια ώστε αν τελικά καταφύγεις στον συνήγορο, να έχεις έτοιμα τα στοιχεία της καταγγελίας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aristarxos1978 Δημ. May 23, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2018 Το my home accound λειτουργεί η όχι σε εσάς εδώ κ κάποιες μέρες? Παράθεση One Plus 6 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkontogia Δημ. May 23, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2018 Από 28/2 που έκανα ανανέωση του συμβολαίου ακόμα περιμένω την κάρτα. Πριν κανενα μήνα πήρα τηλέφωνο και με εξυπηρέτησαν και μου είπαν την Πέμπτη θα σας έρθει. Δεν ρώτησα ποια Πέμπτη. Από τότε ακόμα 2 τηλέφωνα και ακόμα περιμένω να με πάρει κάποιος να συνεννοηθώ. Και θέλω να κάνω και φορητότητα και αλλάζει ο τρόπος σε λίγο καιρό. Έχει γίνει η Vodafone σταθερή χάλι μαύρο.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
_NikitaS_ Δημ. May 23, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2018 aristarxos1978 said: Το my home accound λειτουργεί η όχι σε εσάς εδώ κ κάποιες μέρες? Από αρχές του μήνα μου βγαίνει σαν να έχει κωδικοποίηση notepad χαχαχα. Αργεί πολύ και όταν φορτώνει, φορτώνει μόνο κείμενο. Δε ξέρω τι περιμένουν για να το διορθώσουν. Εκτός και δέχονται παρατεταμένη επίθεση και δε μπορούν να πάρουν τον έλεγχο (που σιγά μη γίνεται κάτι τέτοιο). Μυρίζομαι τσιπιά ακόμα και στη συντήρηση και έχει κολλήσει τα πάντα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bluenavy Δημ. May 23, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2018 aristarxos1978 said: Το my home accound λειτουργεί η όχι σε εσάς εδώ κ κάποιες μέρες? Σ' εμένα λειτουργεί κανονικά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pantierakos Δημ. May 23, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2018 ^_NikitaS_^ said: Από αρχές του μήνα μου βγαίνει σαν να έχει κωδικοποίηση notepad χαχαχα. Αργεί πολύ και όταν φορτώνει, φορτώνει μόνο κείμενο. Δε ξέρω τι περιμένουν για να το διορθώσουν. Εκτός και δέχονται παρατεταμένη επίθεση και δε μπορούν να πάρουν τον έλεγχο (που σιγά μη γίνεται κάτι τέτοιο). Μυρίζομαι τσιπιά ακόμα και στη συντήρηση και έχει κολλήσει τα πάντα. Το ίδιο και εμένα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
simos_s Δημ. May 24, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2018 ^_NikitaS_^ said: Από αρχές του μήνα μου βγαίνει σαν να έχει κωδικοποίηση notepad χαχαχα. Αργεί πολύ και όταν φορτώνει, φορτώνει μόνο κείμενο. Δε ξέρω τι περιμένουν για να το διορθώσουν. Εκτός και δέχονται παρατεταμένη επίθεση και δε μπορούν να πάρουν τον έλεγχο (που σιγά μη γίνεται κάτι τέτοιο). Μυρίζομαι τσιπιά ακόμα και στη συντήρηση και έχει κολλήσει τα πάντα.Από το my Vodafone app λειτουργεί κανονικά απλά γίνονται εργασίες αναβάθμισης των συστημάτων λόγω του καινούριου site μου ειχε πει εμάς υπάλληλος της εξυπηρέτησης λογικά θα προχωρήσουν σε ενοποίηση του my account σταθερής και κινητής Sent from my SM-G935F using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oxxy Δημ. May 27, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2018 (edited) Καλησπέρα... Θέλω να βάλω σε συγγενείς ένα modem router που θα τους πάω εγώ . Θέλει username και password που θα μας δώσει η Vodafone...? η είναι όπως στην Wind που βάζεις ότι θες στο username και στο password φτάνει να μην είναι κενά τα ανάλογα πεδία. Και εάν τελικά θέλει username και password από την Vodafone ποιον αριθμό καλούμε για να μας τα δώσουν...? Ευχαριστώ. Edited May 27, 2018 by oxxy Παράθεση http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg https://telegram.org Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spyprof Δημ. May 27, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2018 (edited) Γειά σας. Είμαι νέος στο thread αλλά έχω ένα μεγάλο παράπονο για μία συγκεκριμένη χρέωση της Vodafone σε πρόγραμμα Vodafone Home που έχει η μητέρα μου σε συνδυασμό με ένα συμβόλαιο κινητής. Πρόσφατα λοιπόν (20-4-2018) έκανε (τηλεφωνικά) ανανέωση του συμβολαίου σταθερής για 24 μήνες. Στη τηλέφωνο ο υπάλληλος είπε στην μητέρα μου για "κάποια χρέωση" που θα πληρώσει για την ανανέωση του συμβολαίου, αλλά της είπε να "μην ανησυχεί" γιατί αυτό θα είναι μία μόνο φορά κλπ. Η μητέρα μου δεν κατάλαβε καλά, και αφού την καθησύχασε και ο υπάλληλος "να μην ανησυχέι" δέχθηκε την ανανέωση συμβολαίου και δεν ρώτησε περαιτέρω. Στον επόμενο λογαριασμό όντως υπάρχει μία χρέωση 4,94 € με αιτιολογία "Τέλος ανανέωσης συμβολαίου" ! Και ρωτώ λοιπόν: δεν είναι τελείως απαράδεκτο να δέχεσαι να δεσμευθείς με μία εταιρεία για 2 χρόνια, ενώ σε παίρνουν τηλέφωνο καθημερινά από άλλες εταιρείες για να πας σε αυτές, και να πρέπει να πληρώσεις επειδή συνεχίζεις να παραμένεις δεσμευμένος στην εταιρεία αυτή ? Κανονικά έπρεπε να σου κάνουν και δώρα που δέχθηκες να γίνεις συνδρομητής τους για ακόμα 2 χρόνια και να τους πληρώνεις πάγια και χρεώσεις κάθε μήνα. Αυτή δεν είναι άλλωστε και η λογική της "επιδότησης" που ισχύει στα κινητά ? Του δώρου εν΄όψει της δέσμευσης ? Βέβαια εδώ μιλάμε για σταθερή τηλεφωνία. ......... Υπάρχει και κάποιος άλλος στο φορουμ που είχε ανάλογη εμπειρία ? Και τι έχετε να πείτε πανω σε αυτό .... Η χρέωση δεν είναι μεν μεγάλη αλλά είνα ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΗ !!! Μήπως να το καταγγείλουμε στην ΕΕΤΤ ? Edited May 27, 2018 by Vasileios άλλη εταιρεία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest27 Δημ. May 27, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2018 Plug and play είναι στην vodafone. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oxxy Δημ. May 27, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2018 (edited) vforvendetta_85 said: Plug and play είναι στην vodafone.Ευχαριστώ.... Να είσαι καλά Έτσι έπρεπε να είναι σε όλες. δύο στης 3 είναι Μόνο το πράσινο Λιβάδι θέλει κωδικό και username που σου βγάζουν. Χε χε χε Edited May 27, 2018 by oxxy Παράθεση http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg https://telegram.org Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. May 27, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2018 oxxy said: Ευχαριστώ.... Να είσαι καλά Έτσι έπρεπε να είναι σε όλες. δύο στης 3 είναι Μόνο το πράσινο Λιβάδι θέλει κωδικό και username που σου βγάζουν. Χε χε χε Και στον ΟΤΕ, εάν έχεις πρόσφατη δικιά τους συσκευή, συνήθως το μόντεμ τραβάει αυτόματα τα στοιχεία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oxxy Δημ. May 29, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2018 Πόσο έχει default snr η Vodafone? Παράθεση http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg https://telegram.org Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest27 Δημ. May 29, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2018 Νομίζω στα 9db. Βασικά, όσο και να έχει, πάρε τηλέφωνο να στο πάνε εκεί που θες, αλλά όχι κάτω από 6. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bebes Δημ. May 29, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2018 ξέρετε αν το "ευρυζωνικό" μόντεμ της cosmote παίζει και στη Vodafone; περίμενα να συνδεθώ με Voda και φαντάστηκα οτι θα έπρεπε να αλλάξω μόντεμ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest27 Δημ. May 29, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2018 Από τότε που το linksys μου βάρεσε "πυρακια" χρησιμοποιώ ένα παλιό ZTE, από τότε που είχα connx χωρίς πρόβλημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkontogia Δημ. May 30, 2018 Κοινοποίηση Δημ. May 30, 2018 vforvendetta_85 said: Από τότε που το linksys μου βάρεσε "πυρακια" χρησιμοποιώ ένα παλιό ZTE, από τότε που είχα connx χωρίς πρόβλημα. Το ZTE(με την κεραία) που έδινε το Connex έχω και εγώ και μπορώ να σου πω οτι "πάει" και καλύτερα από το ZTE που δίνει η Vodafone. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.