Jump to content

COSMΟΤΕ: HOME: Δίκτυο, τιμές, σχόλια, παρατηρήσεις, προβλήματα


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

On 1/4/2023 at 12:05 ΜΜ, alfeios said:

Η κληση ηταν απο 11888 ή απο συνεργατη; (Αν ειναι απο συνεργατη στειλε μου το τηλεφωνο με π.μ.)

ξερει καποιος αλλος ?

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, karib said:

andreasomageiras, δεν ειμαι σιγουρος-δεν νομιζω να το εγραψες, αλλα διευκρινησε, εχεις fiber to the home, οπτικη ινα στο σπιτι;

Adsl έως 24.

20 minutes ago, p_k said:

Όχι, στην περιοχή που βρίσκεται οι οπτικές ίνες στο σπίτι αποτελούν όνειρο θερινής νυκτός.

Και φθινοπωρινής και ανοιξιάτικης και χειμερινής νυκτός αλλά και μέρας 😁

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτείτε τώρα, περιοχή Πολυκάστρου όπως έχει αναφέρει ο φίλος και δεν υπάρχει VDSL... τα ίδια και σε άλλες περιοχές, σε χωριά γύρω από τη Θεσσαλονίκη λες και βρισκόμαστε 15 χρόνια πίσω.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, p_k said:

Σκεφτείτε τώρα, περιοχή Πολυκάστρου όπως έχει αναφέρει ο φίλος και δεν υπάρχει VDSL... τα ίδια και σε άλλες περιοχές, σε χωριά γύρω από τη Θεσσαλονίκη λες και βρισκόμαστε 15 χρόνια πίσω.

Το περιοχή Πολυκάστρου είναι το πρόβλημα με την κινητή, ακριβός στην μέση Πολύκαστρο με Κουφάλια, είναι το σταθερό adsl έως 24.

Το θέμα που έχω με το σταθερό δεν έχει να κάνει με την κάλυψη. Σκέφτομαι και την ποιότητα του χαλκού, η πρώτη τοποθέτηση σταθερού στο σπίτι που κατοικώ έγινε μέσα (;) της δεκαετίας του 70 και από το τότε είναι η ίδια γραμμή με όποια φθορά μπορεί να έχει υποστεί. 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Και τι θα κάνεις, θα αλλάξεις όλη την καλωδίωση;

Edited by p_k

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, p_k said:

Και τι θα κάνεις, θα αλλάξεις όλη την καλωδίωση;

Φοβάμαι ότι δεν είναι εφικτό 🥹

Το πιθανότερο είναι να ρίξω μια μούντζα και να πάω σε λύση κάρτας sim με χρήση δεδομένων! 

Θα δείξει τις επόμενες μέρες! 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Φοβάμαι ότι δεν είναι εφικτό 🥹
Το πιθανότερο είναι να ρίξω μια μούντζα και να πάω σε λύση κάρτας sim με χρήση δεδομένων! 
Θα δείξει τις επόμενες μέρες! 
Ποιο ρουτερ έχεις; λογικά έχεις speed port το απλό το μουφα. Αν βάλεις ένα fritzbox θα λυθεί το θέμα σου 101%

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, DjTony said:

Ποιο ρουτερ έχεις; λογικά έχεις speed port το απλό το μουφα. Αν βάλεις ένα fritzbox θα λυθεί το θέμα σου 101%

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 

Το ρουτερ που Εχω τώρα είναι το speed port plus. 

Έχω στην κατοχή μου ένα fritzbox 6850 lte, μου έκατσε η κλήρωση σε "διπλανό φόρουμ" (ήθελα να το γράψω αυτό). 

Το έχω αποφασίσει να το βάλω κάποια στιγμή και να δω την συμπεριφορά του δικτύου. Είπα και στην υποστήριξη ότι το έχω και σκέφτομαι να το βάλω, η απάντηση ήταν "με αυτό λογικά θα λυθούν τα προβλήματα σας". 

Απάντησα με όση ειρωνεία βρήκα πρόχειρη εκείνη την στιγμή, "σαν να μου λέτε δηλαδή ότι θα αγοράσετε ένα αυτοκίνητο "Χ" μάρκας και θα το πάτε στην άλλη αντιπροσωπεία να βάλετε μηχανή και αναρτήσεις από άλλη μάρκα για να μπορέσετε να το χρησιμοποιήσετε; θα το κάνω και να εύχεστε να μην λυθεί το πρόβλημα, αλλιώς θα ζητήσω επιπλέον ΚΑΙ το κόστος απόκτησης του ρουτερ! 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Χθες το πρωί δέχτηκα κλήση από τον κύριο, ".............",  προϊστάμενο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών "τσατ". Κλείσαμε τηλεφωνικό ραντεβού για το απόγευμα με εξειδικευμένο προσωπικό για τον έλεγχο της γραμμής μου και να δούμε εάν υπάρχει κάποια βλάβη, σφάλμα ή εάν απλά βλέπω εγώ χίμαιρες. 

Η κλήση έγινε την ώρα που συμφωνήσαμε. Ο κύριος "............" που με κάλεσε είχε ενημερωθεί για το ιστορικό της περίπτωσης μου (αυτό έγινε για πρώτη φορά) δεν ξεκινήσαμε με το εάν έκανα επανεκκίνηση του ρουτερ και ότι δεν βλέπει πρόβλημα.  Έδειξε ότι είχε κάποια ιδέα του τι μπορεί να συμβαίνει (μου τα έλεγε όμως δεν μπορώ να τα επαναλάβω) η επικοινωνία μας μαζί με τις δοκιμές και τις ρυθμίσεις είχε διάρκεια 1.04'.12". 

Με διαβεβαίωσε ότι θα λυθεί το πρόβλημα και ότι δίνει εντολή για την πίστωση 2 παγίων (από την θέση του ως τεχνικός μέχρι εκεί μπορεί).  Από την πλευρά μου, είδα μία οργάνωση και σιγουριά, κάτι που δεν είχα δει στην διάρκεια του προηγούμενου έτους (ναι έτους), ρώτησα εάν η κλήση μας καταγράφετε και εάν θα  αναφέρει προς τα "επάνω". μετά από την επιβεβαίωση ότι δεν σταμάτησε η καταγραφή, τον ευχαρίστησα για τον χρόνο που αφιέρωσε, του είπα ότι είναι η πρώτη φορά που νιώθω ότι μιλάω με κάποιον που δεν με αντιμετωπίζει ως ψεύτη "σιγά μην έχει πρόβλημα ο ΟΤΕς", πως εκτιμώ την κίνηση του για τα 2 πάγια και ότι δεν τίθεται θέμα ικανοποίησης μόνο με αυτό. 14 μήνες πρόβλημα, 4 αλλαγές ρουτερ, 12 μήνες μη παραδοχής του προβλήματος, ψέματα ότι "είδε το πρόβλημα σην σύνδεση με το wifi" από κάποιον άλλο συνεργάτη του, το λιγότερο που θέλω είναι το ύψος αντιτίμου των 12 παγίων να κατατεθεί στο ίδρυμα που αναφέρω και να μου γίνει κοινοποίηση κάποιου αποδεικτικού. Η απάντηση ήταν ότι αυτό δεν ανήκει στην αρμοδιότητα του όμως θα το μεταφέρει προς τα επάνω και θα ενημερώσει για το χρόνιο πρόβλημα από την αρχή της σύνδεσης και την αναγνώριση αυτών. 

Για άλλη μια φορά επισήμανα ότι Όλη η συνομιλία έχει καταγραφεί και θα την επικαλεστώ σε περίπτωση αλλαγής των δηλώσεων του, συμφώνησε! 

Περιμένω να δω πως θα εξελιχθεί η όποια αλλαγή / ρύθμιση της γραμμής μου, ώστε να φανεί εάν το πρόβλημα έχει λήξει ή όχι. Θα φανεί στις επόμενες μέρες! 

 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Χθες το πρωί δέχτηκα κλήση από τον κύριο, ".............", προϊστάμενο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών "τσατ". (την επόμενη ημέρα από το προηγούμενο μήνυμα). Ο σκοπός της κλήσης ήταν για να με ρωτήσει πως πήγε η τηλεφωνική επικοινωνία με τον τεχνικό. Του ανέφερα όλα όσα έγιναν, τόνισα ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τον τρόπο που αντιμετώπισε ο τεχνικός την περίπτωση μου, ότι μου έδωσε την αίσθηση ότι πραγματικά καταλαβαίνει τι τραβάω και δεν μου έμοιαζε σαν "ξεπέτα". 

Τόνισα ότι θα επιθυμούσα να γίνει αναφορά για την καλή αίσθηση που άφησε ο τεχνικός. 

Όλα αυτά φυσικά δεν ξεπλένουν την ταλαιπωρία ενός έτους ούτε την κοροϊδία που είναι και το σημαντικότερο! Ανέφερα ότι τα 2 πάγια ενώ είναι το ελάχιστο δυνατό δείγμα, δεν κάνουν κάποια διαφορά μπροστά στην απαξίωση που έζησα ένα ολόκληρο χρόνο και πάντα μιλάμε για το ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΏ ΝΑ ΕΧΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. Η απάντηση του ήταν ότι θα πιστώσει 90€ στο λογαριασμό μου. Απάντησα ότι αυτό είναι δείγμα καλής θέλησης αλλά δεν μου αρκεί. Επιθυμώ ηθική αποζημίωση το ύψος 12 παγίων τουλάχιστον, με δεδομένο ότι  το ποσό των 90€ θα πιστωθεί στο λογαριασμό μου ας πούμε 4 πάγια, επιθυμώ το ποσό που αντιστοιχεί στα υπόλοιπα 8 πάγια να κατατεθεί στο ίδρυμα που τους έχω πει και να μου κοινοποιηθεί η κατάθεση / πίστωση. 

Η απάντηση του ήταν ότι δεν του έχει τύχει ξανά κάτι τέτοιο, θα το προωθήσει γιατί ξεφεύγει από την δικαιοδοσία του και θα με ενημερώσει! 

Υ. Γ. Ξέρω ότι αυτό που ζητώ ίσως ξεφεύγει από τα συνήθη. 

Υ. Γ.2  Στην επόμενη επικοινωνία θα το κάνω πιο εύκολο, θα ζητήσω την πίστωση στο λογαριασμό μου (όσο μεγαλύτερη) αποζημίωσης και την κατάθεση από εμένα στο ίδρυμα με κοινοποίηση σε αυτούς ότι το έκανα. 

Υ. Γ. 3. Ναι είμαι παράλογος, έχω βεβαίωση όμως από τον ψυχίατρο ότι με κάναν παράλογο από την Cosmote! 😁

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, napgin said:

Τελικά το πρόβλημα ήταν από ρυθμίσεις στο ρουτερ και τώρα όλα δουλεύουν σωστά; ;

Το αν δουλεύουν σωστά, θα δείξει! 

Το πρόβλημα ήταν/είναι, ότι ενώ δεν κάνει διακοπή της σύνδεσης, παρουσιάζει "κενά στη μεταφορά δεδομένων", κάτι που όπως μου είπε το έχει συναντήσει ξανά και το έχει θεραπεύσει με αλλαγή προφίλ σε fast path και κάποιες άλλες ρυθμίσεις από μέρους του. Επίσης μου είπε να προτιμώ το wifi 5ghz αντί του 2.4ghz, είπε ότι από τα συμπτώματα έχει εντοπίσει το πρόβλημα που δεν βλέπανε οι άλλοι τόσο καιρό (γιατί δεν κάνει αποσύνδεση ώστε να φανεί). 

Μακάρι να βρεθεί γιατρειά, αλλιώς βάζω μια extrasim από την VODAFONE στο fritz 6850 lte και άντε γειά! 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς εάν κάνει κάποιος συμβόλαιο σταθερό ίντερνετ κ τηλέφωνο εάν έχει κάποια έκπτωση εάν είναι άνεργος κ καρκίνο πάθεις;;;;; 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, fotisbasm_ said:

Γνωρίζει κανείς εάν κάνει κάποιος συμβόλαιο σταθερό ίντερνετ κ τηλέφωνο εάν έχει κάποια έκπτωση εάν είναι άνεργος κ καρκίνο πάθεις;;;;; 

Οι άνεργοι έχουν έξτρα 10% έκπτωση με την προσκόμιση της κάρτας σε ένα κατάστημα Cosmote.

Τα μυαλά, όπως και τα αλεξίπτωτα, δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ανοιχτά!
Link to comment
Share on other sites

Πριν από λίγη ώρα έλαβα ένα ακόμα τηλεφώνημα το οποίο με εξέπληξε. 

Ο κύριος "................." προϊστάμενος του τμήματος τσατ με κάλεσε για να με ενημερώσει ότι το αίτημα μου δεν είναι εφικτό να ικανοποιηθεί. Με τον τρόπο που ζήτησα. 

Και εδώ ξεκινάει η μεγάλη έκπληξη, μου έχει δώσει (υποσχεθεί) 90€ πίστωση, ο τεχνικός που μίλησα προχθές, το μέγιστο ποσό που μπορεί να εισηγηθεί από την θέση του. Η αξίωση μου για άλλα 8 πάγια, στο σύνολο 12 όση και η διάρκεια της ιστορίας μου, μου δόθηκε η διαβεβαίωση ότι θα προωθηθεί από μέρους του. Την επόμενη όταν με κάλεσε ο προϊστάμενος, του τμήματος τσατ,ου έκανε γνωστό ότι ενημερώθηκε για το αίτημα μου και πως θα το θέσει με την σειρά του στο ανάλογο τμήμα, ότι καλό θα ήταν να κάνω ένα έγγραφο αίτημα μέσω της φόρμας ώστε να βοηθήσει. 

Σήμερα λοιπόν, όπως έγραψα, με κάλεσε ώστε να μου κάνει γνωστό ότι δεν είναι δυνατόν να γίνει πράξη το αίτημα μου με τον τρόπο που ζήτησα (8 πάγια κατάθεση σε ίδρυμα που επέλεξα), αντί αυτού μπορεί να μου πιστωθεί το ποσό των 12Χ30(χοντρικά) =360-90=270€ και εγώ με την σειρά μου να τα καταθέσω στο ίδρυμα! 

Φυσικά και θα κοίταζα το ημερολόγιο να δω μήπως ο μήνας έχει 1η αλλά έγραψα τόσες φορές την ημερομηνία σήμερα στην εργασία μου, που ήταν περιττό. 

Για ακόμη μια φορά ευχαρίστησα τον κύριο προϊστάμενο και τον τεχνικό.

Τόνισα ότι το προσωπικό που είχα έρθει σε επαφή κατά την διάρκεια της Οδύσσειας μου υπήρξε αφορμή να σχηματίσω αυτή την αρνητική εικόνα και στάση για την εταιρία.

Ότι δεν περίμενα την ικανοποίηση του αιτήματος μου. Πως μάλλον ήταν σοβαρή η περίπτωση μου (όχι τόσο από τεχνικής φύσεως) και κάνοντας λίγο πλάκα, ότι έπρεπε να ζητήσω περισσότερα και αυτό φάνηκε από την άμεση ανταπόκριση της εταιρείας στο αίτημα μου.

Ανταλλάξαμε ευχές για την Ανάσταση και ότι θα δείξει το αν έχει αποκατασταθεί η γραμμή μου στο επόμενο διάστημα! 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

On 6/4/2023 at 8:28 ΜΜ, andreasomageiras said:

Πριν από λίγη ώρα έλαβα ένα ακόμα τηλεφώνημα το οποίο με εξέλιξε. 

Ο κύριος "................." προϊστάμενος του τμήματος τσατ με κάλεσε για να με ενημερώσει ότι το αίτημα μου δεν είναι εφικτό να ικανοποιηθεί. Με τον τρόπο που ζήτησα. 

Και εδώ ξεκινάει η μεγάλη έκπληξη, μου έχει δώσει (υποσχεθεί) 90€ πίστωση, ο τεχνικός που μίλησα προχθές, το μέγιστο ποσό που μπορεί να εισηγηθεί από την θέση του. Η αξίωση μου για άλλα 8 πάγια, στο σύνολο 12 όση και η διάρκεια της ιστορίας μου, μου δόθηκε η διαβεβαίωση ότι θα προωθηθεί από μέρους του. Την επόμενη όταν με κάλεσε ο προϊστάμενος, του τμήματος τσατ,ου έκανε γνωστό ότι ενημερώθηκε για το αίτημα μου και πως θα το θέσει με την σειρά του στο ανάλογο τμήμα, ότι καλό θα ήταν να κάνω ένα έγγραφο αίτημα μέσω της φόρμας ώστε να βοηθήσει. 

Σήμερα λοιπόν, όπως έγραψα, με κάλεσε ώστε να μου κάνει γνωστό ότι δεν είναι δυνατόν να γίνει πράξη το αίτημα μου με τον τρόπο που ζήτησα (8 πάγια κατάθεση σε ίδρυμα που επέλεξα), αντί αυτού μπορεί να μου πιστωθεί το ποσό των 12Χ30(χοντρικά) =360-90=270€ και εγώ με την σειρά μου να τα καταθέσω στο ίδρυμα! 

Φυσικά και θα κοίταζα το ημερολόγιο να δω μήπως ο μήνας έχει 1η αλλά έγραψα τόσες φορές την ημερομηνία σήμερα στην εργασία μου, που ήταν περιττό. 

Για ακόμη μια φορά ευχαρίστησα τον κύριο προϊστάμενο και τον τεχνικό.

Τόνισα ότι το προσωπικό που είχα έρθει σε επαφή κατά την διάρκεια της Οδύσσειας μου υπήρξε αφορμή να σχηματίσω αυτή την αρνητική εικόνα και στάση για την εταιρία.

Ότι δεν περίμενα την ικανοποίηση του αιτήματος μου. Πως μάλλον ήταν σοβαρή η περίπτωση μου (όχι τόσο από τεχνικής φύσεως) και κάνοντας λίγο πλάκα, ότι έπρεπε να ζητήσω περισσότερα και αυτό φάνηκε από την άμεση ανταπόκριση της εταιρείας στο αίτημα μου.

Ανταλλάξαμε ευχές για την Ανάσταση και ότι θα δείξει το αν έχει αποκατασταθεί η γραμμή μου στο επόμενο διάστημα! 

Είναι ντροπη τόση ταλαιπωρία,εγώ ευτυχώς πέτυχα σε καλό τεχνικό που βρήκε το πρόβλημα στο Upload που γέμιζε σφάλματα και σερνόταν το σύμπαν σε καλώδιο απ έξω και μου έδωσε τη λύση του Speedbooster.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

On 7/4/2023 at 4:09 ΜΜ, napgin said:

Μπράβο που έβγαλες άκρη μετά από τόση ταλαιπωρία!!!

Μπράβο "στην γιαγιά την Χρυσούλα, που με μεγάλωσε μαθαίνοντας μου το να έχω υπομονή" 🤭🤭🤭

Μέχρι στιγμής, δείχνει ότι πάμε καλά! Φτου να μην το ματιάσω

🧄🧿🧄🧿🧄🧿

1 ώρα πριν, Nikolas14 said:

Είναι ντροπη τόση ταλαιπωρία,εγώ ευτυχώς πέτυχα σε καλό τεχνικό που βρήκε το πρόβλημα στο Upload που γέμιζε σφάλματα και σερνόταν το σύμπαν σε καλώδιο απ έξω και μου έδωσε τη λύση του Speedbooster.

Αν έχεις τύχη, διάβαινε...🥹

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Χρησιμοποιεί καποιος εδώ εξωτερικό σκληρό "κουμπομενο" στο usb του speedport plus σαν Nas? Αντιμετωπίζω ξαφνικά ένα θεμα και θα ήθελα τα φώτα σας... 

Link to comment
Share on other sites

Χρησιμοποιεί καποιος εδώ εξωτερικό σκληρό "κουμπομενο" στο usb του speedport plus σαν Nas? Αντιμετωπίζω ξαφνικά ένα θεμα και θα ήθελα τα φώτα σας... 

Εγώ χρησιμοποιούν φλασάκι εκεί για το TVBOX


Sent from my iPhone using Tapatalk

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, zurabi_97 said:


Εγώ χρησιμοποιούν φλασάκι εκεί για το TVBOX


Sent from my iPhone using Tapatalk

Δεν ξέρω αν είναι παρόμοιο.. Απλά το θέμα μου είναι ότι έχω έναν εξωτερικό σκληρό εκεί, έχω ενεργοποιήσει μεσα απ το ρουτερ το network storage (Εδώ και δύο χρόνια αυτό) και περνάω τις φωτογραφίες απ τα κινητά της οικογένειας σε αυτό. Ξαφνικά δεν μου δίνει πρόσβαση να κάνω τίποτα (ούτε να προσθέσω, ούτε να διαγράψω ούτε να δημιουργήσω φάκελο κλπ) μόνο να βλέπω. Δοκίμασα και από win10 και το ίδιο πάλι.. Μου βγάζει ότι δεν έχω πρόσβαση από superuser/root. Πάω να δώσω πρόσβαση αλλά μου βγάζει error... Δοκίμασα και Στικακι μήπως φταίει ο δίσκος αλλά το ίδιο πάλι... Καμία ιδέα κανείς;; 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερα το πρωί άνοιξα την εφαρμογή της cosmote για να δω "τι γίνεται" με τις υποσχέσεις. 

Περνούσαν οι μέρες και "φως" δεν έβλεπα, είχα πει να αφήσω να περάσουν λίγες μέρες αλλά πέρασαν πολλές... 

Σήμερα λοιπόν είχα μια έκπληξη, δε πίστευα ότι θα γίνουν πράξη οι υποσχέσεις και πόσο μάλλον με αυτό τον τρόπο, εφάπαξ πίστωση. 

Ένα μπράβο από εμένα στους 2 ανθρώπους που ανέλαβαν "να καθαρίσουν την μπουγάδα" να σταθούν στο ύψος τους και να ικανοποιήσουν έναν απογοητευμένο, από τις υπηρεσίες και την ειρωνική στάση της εταιρείας, πελάτη. 

Συγχαρητήρια από εμένα στον "προϊστάμενο" και τον "τεχνικό". Τα άτομα της εξυπηρέτησης πελατών πέρα του ότι δεν έχουν την κατάρτιση για να βοηθήσουν κάποιο πελάτη, πέρα από το ότι δεν αντιμετωπίζουν σοβαρά κάποιον που έχει πραγματικό πρόβλημα (γιατί δεν έχουν την γνώση ώστε να μπορούν να το κρίνουν), βρέθηκε (ένας τουλάχιστον) να λέει ψέματα... 

Θα περιμένω ως τον Νοέμβριο, μιας και δε καταβάλω πλέον Πάγιο, όταν με το καλό τελειώσει το συμβόλαιο, διακοπή. Διακοπή και χρήση της extrasim από την VODAFONE σε ρουτερ fritz 6850 lte με όποια τυχόν προβλήματα, στο φινάλε 3€ το μήνα είναι. 

Η πίκρα από τον ένα χρόνο ταλαιπωρίας, ειρωνείας και κοροϊδίας δεν ξεπλένετε με την πίστωση των παγίων. 

Όφειλα όμως να ενημερώσω για την καταβολή και μάλιστα να τονίσω την εφάπαξ καταβολή. 

Για ακόμη μια φορά το γράφω και το τονίζω, ειλικρινά δεν το περίμενα ότι θα γινόταν δίχως περαιτέρω βάσανα! 

Υ.γ. Αυτό που μένει τώρα είναι να στέλνω το ανάλογο πόσο κάθε μήνα, εκεί για όπου και το διεκδίκησα! 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια.Μια ερωτηση.Σημερα με πηραν στο κινητο για να ανανεωσω το σταθερο  μου που εχω μιας κ ληγει μεθαυριο.Δεχθηκα αλλα μιας κ δεν μειωνουν κατι κ παραμενει να πληρωνω τα ιδια οσο πληρωνα 2 χρονια τωρα κ μπηκα σε σκεψεις.Μπορω να το ακυρωσω? εαν ναι με ποιο τροπο? στο 13888 η αλλιως

εχω 24 ADSL double play

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπερα.
Παρακαλω για τις γνωμες σας.

Εχω σταθερο κοσμοτε με fiber to the home 100mbps. Τα τελευταια 4 χρονια.
Τωρα πληρωνα 36,90€ το μηνα.
Το συμβολαιο ληγει σε λιγες ημερες, δλδ στις 01.06.2023.

Προσφορα ανανεωσης, μου εβγαλε μαζι με tv. Κατι που δεν με ενδιαφερει.
Χωρις tv, δεν εχει «ακομη» προσφορα.
Μου προτειναν απο τα κατάστημα cosmote, να περιμεμω με ρι την ληξη και να το δουμε την επομενη ημερα (02.06.2023).

Τι πιστευετε εσεις;
Να περιμένω ή να κανω ίσως αιτημα φορητοτητας σε άλλο πάροχο;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, dnik said:

Καλησπερα.
Παρακαλω για τις γνωμες σας.

Εχω σταθερο κοσμοτε με fiber to the home 100mbps. Τα τελευταια 4 χρονια.
Τωρα πληρωνα 36,90€ το μηνα.
Το συμβολαιο ληγει σε λιγες ημερες, δλδ στις 01.06.2023.

Προσφορα ανανεωσης, μου εβγαλε μαζι με tv. Κατι που δεν με ενδιαφερει.
Χωρις tv, δεν εχει «ακομη» προσφορα.
Μου προτειναν απο τα κατάστημα cosmote, να περιμεμω με ρι την ληξη και να το δουμε την επομενη ημερα (02.06.2023).

Τι πιστευετε εσεις;
Να περιμένω ή να κανω ίσως αιτημα φορητοτητας σε άλλο πάροχο;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Θα περιμένεις μην βιαστείς να κάνεις φορητότητα τόσο νωρίς γιατί θα πληρώσεις ρήτρα πρόωρης αποχώρησης. Αν δεις ότι δεν συμβαίνει κάτι κάνε φορητότητα κοντά στην ημερομηνία λήξης. Πολλοί μπερδεύονται και νομίζουν ότι μπορούν να φύγουν τον τελευταίο μήνα γιατί προπληρωνουν αλλά δεν είναι έτσι η σύμβαση ισχύει μέχρι την ημερομηνία λήξης της 

Edited by AlexM2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...