Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στέλνω το μήνυμα και δεν πάει...

 

ξαναπροσπαθησε λιγο πιο αργα μηπως ειναι υπερφορτωμενο το δικτυο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, πήγε κανονικά και έχω το ένα λεπτό το λεπτό, πολύ καλή φάση και σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια!

 

Στα πακέτα με τα sms λέει τα εξής:

Τα SMS του πακέτου πρέπει να καταναλωθούν εντός τριάντα (30) ημερών από την ενεργοποίηση του. Σε περίπτωση που τα SMS δεν καταναλωθούν μέσα στο διάστημα που αντιστοιχούν, δε μεταφέρονται. Αν αγοράσετε περισσότερα του ενός πακέτα, τότε η ημερομηνία λήξης όλων των δωρεάν SMS είναι 30 ημέρες από την αγορά του τελευταίου πακέτου. Το πλήθος των δωρεάν SMS υπολογίζεται αθροιστικά.

 

Αν εγώ βάλω τώρα το πακέτο με τα 60 sms και σε 25 μέρες έχω π.χ. καταναλώσει μόνο 10 sms και εκείνη την περίοδο (μετά τις 25 μέρες δηλαδή) αγοράσω άλλο ένα πακέτο με άλλα 60 sms, θα έχω 110 sms για τις επόμενες 30 μέρες (μετά τις πρώτες 25 εννοώ);

Κατάλαβα δηλαδή σωστά τα όσα λέει παραπάνω ή όχι;

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα!

Ενεργποιησα χθες το call them all 600 λεπτα +sms στελνοντας Plus στο 1313

Μου ηρθε απαντητικο οτι ενεργοποιηθηκε η υπηρεσια αλλα μονο για τα λεπτα ενω για τα μηνυματα θα ειδοποιηθω αργοτερα με νεο μηνυμα. Κι ακομα περιμενο απο χθες το βραδυ. Επειδη ειμαι καινουριος χρηστης της whatsup γνωριζει καποιοσ τι γινεται??

thanx

 

Παιδιά, το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ, πόσο καιρό κρατάει το "κόλλημα" του δικτύου?

Έχουν περάσει 8 ώρες από την ενεργοποίηση του call them all 600 λεπτα +sms στελνοντας Plus στο 1313 και ακόμα τίποτα, χρεώνομαι κανονικά τα sms απο what's up σε what's up.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, πήγε κανονικά και έχω το ένα λεπτό το λεπτό, πολύ καλή φάση και σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια!

 

Στα πακέτα με τα sms λέει τα εξής:

Τα SMS του πακέτου πρέπει να καταναλωθούν εντός τριάντα (30) ημερών από την ενεργοποίηση του. Σε περίπτωση που τα SMS δεν καταναλωθούν μέσα στο διάστημα που αντιστοιχούν, δε μεταφέρονται. Αν αγοράσετε περισσότερα του ενός πακέτα, τότε η ημερομηνία λήξης όλων των δωρεάν SMS είναι 30 ημέρες από την αγορά του τελευταίου πακέτου. Το πλήθος των δωρεάν SMS υπολογίζεται αθροιστικά.

 

Αν εγώ βάλω τώρα το πακέτο με τα 60 sms και σε 25 μέρες έχω π.χ. καταναλώσει μόνο 10 sms και εκείνη την περίοδο (μετά τις 25 μέρες δηλαδή) αγοράσω άλλο ένα πακέτο με άλλα 60 sms, θα έχω 110 sms για τις επόμενες 30 μέρες (μετά τις πρώτες 25 εννοώ);

Κατάλαβα δηλαδή σωστά τα όσα λέει παραπάνω ή όχι;

 

ενεργοποιεις το πακετο με τα 60 μηνυματα 1 ιανουαριου. μεχρι τις 25 ιανουαριου εχεις στειλει μονο 1 sms. στις 25 ιανουαριου ενεργοποιεις ακομα ενα πακετο. θα εχεις στην διαθεση σου 119 μηνυματα μεχρι τις 25 φεβρουαριου. 30 μερες απο την ενεργοποιηση του τελευταιου πακετου

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ, πόσο καιρό κρατάει το "κόλλημα" του δικτύου?

Έχουν περάσει 8 ώρες από την ενεργοποίηση του call them all 600 λεπτα +sms στελνοντας Plus στο 1313 και ακόμα τίποτα, χρεώνομαι κανονικά τα sms απο what's up σε what's up.

 

+ εγω το ίδιο!! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο, αλλά να διορθώσω μια ανακρίβεια που είχα πει πριν λίγο καιρό. Τον όγκο δεδομένων του μηνιαίου πάσου του myview, μπορεί κανείς να τον χρησιμοποιήσει και για περιήγηση εκτός του περιβάλλοντος του myview, δηλαδή χτυπώντας μια διεύθυνση στον browser του κινητού ( σε αντίθεση με αυτό που είπα, ότι θα έπρεπε να γίνει αναζήτηση της σελίδας απο τη μπάρα google του myview ). Ζητώ συγνώμη για το λάθος.

Και μια απορία: Όσοι έχετε σύνδεση wap, μπορείτε να ανακτάτε κανονικά τα emails σας απο το μενού του κινητού; Γιατί, προσπάθησα στο HTC HD μου να ανακτήσω μηνύματα τόσο του mycosmos όσο και του otenet λογαριασμού μου και έβγαζε σφάλμα συγχρονισμού, δεν μπορούσε να συνδεθεί.

Link to comment
Share on other sites

+ εγω το ίδιο!! :angry:

 

εχουν καταντησει γραφικοι πια με αυτο το θεμα. εχει προβλημα το συστημα τους. δεν θα επρεπε να το εχουν διορθωσει τοσο καιρο?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πάντως τις τελευταίες μέρες, όταν στέλνεις βραδυνές ώρες το "υπολ" στο 1313, σου ερχεται απάντηση, και όχι το μήνυμα που έλεγε για αναβάθμιση... Λέτε να τελείωσε?? χαχα
Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

Πάντως τις τελευταίες μέρες, όταν στέλνεις βραδυνές ώρες το "υπολ" στο 1313, σου ερχεται απάντηση, και όχι το μήνυμα που έλεγε για αναβάθμιση... Λέτε να τελείωσε?? χαχα

 

αν ειχε διορθωθει το προβλημα θα ειχε διορθωθει για ολα, οχι επιλεκτικα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

+ εγω το ίδιο!! :angry:

 

Παιδιά, πήγα σ'ενα oteshop της περιοχής μου και ρώτησα για αυτό το θέμα.

Ο υπάλληλος μου είπε ότι το ίδιο πρόβλημα έιχε και ο γιός του και ότι του ήρθε το μήνυμα επιβεβαίωσης μετά από 3 μέρες.... :blink:

Του ήρθε οτι έχει 1000 sms αντι για 600, μάλλον λόγο της προσφοράς που έχει το what's up.

 

Έλεος ρε παιδιά, δηλαδή πρεπει να περιμένουμε 2-3 μέρες απ'την ενεργοποίηση και να χρεωνόμαστε κανονικά, αίσχος....

 

Εμένα ακόμα να μού'ρθει το απαντητικό μήνυμα παντώς.... ενώ μου'ρθαν σήμερα μαζεμένα 3 μηνύματα ότι εχω κάποια δωρεάν sms πρός εθνικά δίκτυα (κι αυτό το μήνυμα καθυστεριμένα μου'ρθε).

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, πήγα σ'ενα oteshop της περιοχής μου και ρώτησα για αυτό το θέμα.

Ο υπάλληλος μου είπε ότι το ίδιο πρόβλημα έιχε και ο γιός του και ότι του ήρθε το μήνυμα επιβεβαίωσης μετά από 3 μέρες.... :blink:

Του ήρθε οτι έχει 1000 sms αντι για 600, μάλλον λόγο της προσφοράς που έχει το what's up.

 

Έλεος ρε παιδιά, δηλαδή πρεπει να περιμένουμε 2-3 μέρες απ'την ενεργοποίηση και να χρεωνόμαστε κανονικά, αίσχος....

 

Εμένα ακόμα να μού'ρθει το απαντητικό μήνυμα παντώς.... ενώ μου'ρθαν σήμερα μαζεμένα 3 μηνύματα ότι εχω κάποια δωρεάν sms πρός εθνικά δίκτυα (κι αυτό το μήνυμα καθυστεριμένα μου'ρθε).

 

αν στειλεις μηνυμα για ενεργοποιηση της προσφορας, αλλα το μηνυμα ερθει μετα απο 2 μερες και στο διαστημα αυτο εσυ στειλεις μηνυματα τα οποια χρεωνονται κανονικα δεν μπορεις να ζητησεις απο το cc να σου πιστωσουν τα χρηματα?ειναι ξεκαθαρο οτι ειναι λαθος της cosmote και οχι του χρηστη

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να αλλάξω ένα what's up σε cosmoκάρτα. Έστειλα ΑΛΠΑΚ στο 1314 (από νοκια με περιορισμένη γραμματοσειρά). Αμέσως έλαβα το εξής sms από αποστολέα "cosmote":

ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΣ ΣΕ ΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟ 1314 (ΧΡΕΩΣΗ €).

όπως ακριβώς σας το γράφω. Έστειλα κενό sms στο 1314 και μου απάντησε Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. Ξαναέστειλα σε λίγο και μου απάντησε Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ! Η αλλαγή δεν έγινε γιατί πήρα στο 1317 να ενεργοποιήσω το bonus των 45' και δεν με αφήνει.

Τι λέτε να κάνω;

 

edit: καλα, δεν υπάρχει εξυπηρέτηση πελατων στην κοσμοτε; Πήρα τώρα, 3μιση τη νυχτα, ακουσα τα μενου της κοσμοκάρτας, πατησα το 9 για να αναφερω προβλημα και ...μου το εκλεισε και με χρέωσε και 0,12€ κανονικότατα!!!

Link to comment
Share on other sites

Εδω και 1.5χρονο εχω ενα νουμερο cosmokarta

(απο μεταφορα και συγκεκριμενα wind)

 

Εχω ομως μεγαλο προβλημα μιας και σε διαφορες χρονικες

στιγμες της μερας, ενω ειναι ανοιχτο και σχεδον παντου εχω

σημα δεν μπορουν να με καλεσουν και λεει κατι κουλα

π.χ. Ο αριθμος που καλεσατε δεν χρησιμοποιητε!!!!!

Εχω παρει αρκετες φορες στο τμημα εξυπηρετησης αλλα

τιποτα, εχω αγανακτησει και το χειροτερο ειναι οτι το

νουμερο το χρησιμοποιω επαγγελματικα:(

 

Δηλαδη τι αλλο να κανω?Εχω φτασει σε σημειο να σκεφτομαι αλλαγη

νουμερου και εταιρειας

 

Ξερετε τι ειναι να δινεις το νουμερο και να λες τον αλλο αμα σου πει

τιποτα κουλα οτι ειναι κλειστο, οτι δεν υπαρχει κ.λ.π να ξανα παρεις

γιατι εχει προβλημα το δικτυο???

 

Οποια βοηθεια δεκτη Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

edit: καλα, δεν υπάρχει εξυπηρέτηση πελατων στην κοσμοτε; Πήρα τώρα, 3μιση τη νυχτα, ακουσα τα μενου της κοσμοκάρτας, πατησα το 9 για να αναφερω προβλημα και ...μου το εκλεισε και με χρέωσε και 0,12€ κανονικότατα!!!

 

Ασε φιλε και εχει τυχει να παρω και να περιμενω 3φορες στο καπακι απο 10-14λεπτα

την καθε φορα!!!Ολοι οι συνεργατες μας εξυπηρετουν τους πελατες ή κατι τετοιο τελος παντων, αλλα καλυτερα που δεν το σηκωσαν γιατι εκεινη την ωρα θα ακουγαν πολλα παρα πολλα και δεν θα εφταιγε κι ολας αυτος που θα τα ακουγε!!!

Ασε που και οι κλησεις για την ασφαλεια μας καταγραφονται....

 

Αρε Ελλαδα με την εξυπηρετηση σου

Link to comment
Share on other sites

Ασε φιλε και εχει τυχει να παρω και να περιμενω 3φορες στο καπακι απο 10-14λεπτα

την καθε φορα!!!Ολοι οι συνεργατες μας εξυπηρετουν τους πελατες ή κατι τετοιο τελος παντων, αλλα καλυτερα που δεν το σηκωσαν γιατι εκεινη την ωρα θα ακουγαν πολλα παρα πολλα και δεν θα εφταιγε κι ολας αυτος που θα τα ακουγε!!!

Ασε που και οι κλησεις για την ασφαλεια μας καταγραφονται....

 

Αρε Ελλαδα με την εξυπηρετηση σου

 

πρεπει να καταλαβει η κοσμοτε οτι χανει πολυ με αυτη την κατασταση που επικρατει στο cc

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΣTEIΛE c ΣTO 1314

 

Τελικά ξαναέστειλα ALPAK και το απαντητικό sms ήταν πλήρες αυτή τη φορά, και στέλνοντας C η αλλαγή πραγματοποιήθηκε. Και πάλι ευχαριστώ βασιλειε!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια τι πρεπει να στειλω για να λαβω τις ρυθμισεις ιντερνετ σε wkats up?

Θα στείλεις το μήνυμα "Wap" στο 1333 ή θα ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα:

 

Για να ενεργοποιηθούν οι Υπηρεσίες COSMOTE μέσω WAP (GPRS-Advanced), μπορείτε να ρυθμίσετε τη συσκευή σας εισάγοντας τις παρακάτω παραμέτρους

· Όνομα σύνδεσης/ Connection Name: Πληκτρολογείτε το όνομα του προφίλ π.χ COSMOTE-GPRS

· Φορέας Δεδομένων/ Data Bearer: Επιλέγετε GPRS

· Σημείο Πρόσβασης/ Access Point Name: Πληκτρολογείτε wap

· Όνομα Χρήστη/ User Name: Αφήνουμε κενό

· Αίτηση Κωδικού/ Prompt. Password: Επιλέγετε No

· Κωδικός πρόσβασης/ Password: Αφήνουμε κενό

· Έλεγχος στοιχείων/ Authentication επιλέγετε Normal

· Αρχική Σελίδα/ Homepage: Πληκτρολογείτε http://wap.mycosmos.gr

· Ασφάλεια σύνδεσης/ Connection Security: Επιλέγετε OFF

· Τύπος σύνδεσης/ Session Mode : επιλέγετε temporary

** Πατάτε ΕΠΙΛΟΓΕΣ/ OPTIONS (αριστερή παύλα) και Προχωρημένες Ρυθμίσεις/ Advanced settings και καταχωρείται τα εξής:

Διεύθυνση διακ. Μεσολαβ./ Proxy serv. address: Πληκτρολογείτε 010.010.010.010

Πληκτρολογείτε ΕΝΤΑΞΕΙ/ OK

Αρ. Θύρας/ Proxy port number: Πληκτρολογείτε 8080

Πληκτρολογείτε ΕΝΤΑΞΕΙ/ OK

Link to comment
Share on other sites

Ωραιος johnthegreek. Το ειχα ξαναστειλει το συγκεκριμενο και απαντηση ποτε δεν πηρα (τα γνωστα κολπα της cosmote) αλλα τωρα ηρθε κανονικα.

Κανενα πακετο υπαρχει στο whats up η τιποτα?

Link to comment
Share on other sites

Ωραιος johnthegreek. Το ειχα ξαναστειλει το συγκεκριμενο και απαντηση ποτε δεν πηρα (τα γνωστα κολπα της cosmote) αλλα τωρα ηρθε κανονικα.

Κανενα πακετο υπαρχει στο whats up η τιποτα?

 

τωρα με την πενταρα την καρτα ποιος σε πιανει με τα πακετα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ωραιος johnthegreek. Το ειχα ξαναστειλει το συγκεκριμενο και απαντηση ποτε δεν πηρα (τα γνωστα κολπα της cosmote) αλλα τωρα ηρθε κανονικα.

Κανενα πακετο υπαρχει στο whats up η τιποτα?

Όταν λες "πακέτο" τι εννοείς;Αυτό λες;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...