Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ποιο πρόγραμμα δίνει 1500' + 1500 sms προς όλους και 3gb?

 

Το "παλιό" Cosmote Mobile XL!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Πήγα να τσεκαρω τα πακέτα δεδομένων μέσω της εφαρμογής Cosmote και μου έβγαλε τα Wireless Internet. Τι σόι πακέτα είναι αυτά?

 

Screenshot-20190204-144559-COSMOTE.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πήγα να τσεκαρω τα πακέτα δεδομένων μέσω της εφαρμογής Cosmote και μου έβγαλε τα Wireless Internet. Τι σόι πακέτα είναι αυτά?

 

Screenshot-20190204-144559-COSMOTE.jpg

 

Τι συμβόλαιο έχεις ; Το unlimited θέλω να δω ποιο είναι και πόσο κοστίζει.

 

 

Edit: απο το Facebook ακόμα το ψάχνουν τι είναι. Μακάρι να είναι νεο πακέτο σε νορμάλ τιμή.

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Τι συμβόλαιο έχεις ; Το unlimited θέλω να δω ποιο είναι και πόσο κοστίζει.

 

 

Edit: απο το Facebook ακόμα το ψάχνουν τι είναι. Μακάρι να είναι νεο πακέτο σε νορμάλ τιμή.

Είναι εταιρικό

Δεν γράφει τιμές ακόμη και όταν πατάς πάνω του. Απλά σου λέει ενεργοποίηση. Τίποτα άλλο

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Έχω στο κινητό το COSMOTE Mobile Plus 35, το οποίο και λήγει στις 11 Απριλίου 2020. Γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να αλλάξω πακέτο άμεσα και αν όχι πότε έχω αυτή τη δυνατότητα? Ευχαριστώ!
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Έχω στο κινητό το COSMOTE Mobile Plus 35, το οποίο και λήγει στις 11 Απριλίου 2020. Γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να αλλάξω πακέτο άμεσα και αν όχι πότε έχω αυτή τη δυνατότητα? Ευχαριστώ!

 

Καλησπέρα,

 

Μετά της 11 Απριλίου του 2020.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Έχω στο κινητό το COSMOTE Mobile Plus 35, το οποίο και λήγει στις 11 Απριλίου 2020. Γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να αλλάξω πακέτο άμεσα και αν όχι πότε έχω αυτή τη δυνατότητα? Ευχαριστώ!

 

Από τη στιγμή που μιλάμε για συμβόλαιο, φαντάζομαι πως μπορείς να συζητήσεις μαζί τους αν δε σε ικανοποιεί και θα ήθελες κάποια αλλαγή. Αλλά αν είναι σε ζημία της εταιρίας, δύσκολα θα το δεχθούν. Ακόμα και να τα βρείτε σε διαφορετική τιμή/παροχές, κομμάτι της διαπραγμάτευσης θα είναι και η νέα ημερομηνία λήξης του συμβολαίου...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

Έχω συμβόλαιο με την εταιρία κινητής στα 37 ευρώ τελική , μέχρι τις 20/9/19, στις 9/11/2018 μου καναν φραγή στο κινητό λόγω μη πληρωμής απο την πλευρά μου , σε συνομιλία που είχα μαζί τους με ενημέρωσαν οτι πρέπει να πληρώσω το 40%και να κάνω διακανονισμό για να επιστρέψω στο συμβόλαιο μ, πράγμα το οποίο έκανα στις 11/9/2018

Απο εκείνη την ημέρα και μετά μου χρεώνουν το πάγιο 86 ευρώ αντί για 37 , τους πήρα τηλ ζήτησα συνομιλίες στις οποίες φαινετε ξεκάθαρα στην επικοινωνία οτι δεν υπήρχε ενημέρωση για αλλαγή χρέωσης καθώς μου κατέστησε σαφές οτι ειμαι υποχρεωμένος για άλλους 11 μηνες στο συμβόλαιο μ... το οποίο ειναι 37 ευρώ το μήνα ,ενώ δεν δέχτηκα ούτε υπέγραψα πουθενά χρέωση 87 ευρώ , τους πήρα τηλέφωνο αμφισβήτησα τους δυο τελευταίους λογαριασμούς και ζήτησα τις συνομιλίες , άρχισαν να τα μασάνε και να μου προσφέρουν νέα 24 μηνη προσφορά λες και θα τους πω ευχαριστώ που με κλέβατε , αρνούνται όμως να διορθώσουν τους δυο λογαριασμούς που έχουν εκδοθεί , 86 ευρώ έκαστος , τι μπορώ να κάνω και πως μπορώ να κινηθώ νομικά

Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

Έχω συμβόλαιο με την εταιρία κινητής στα 37 ευρώ τελική , μέχρι τις 20/9/19, στις 9/11/2018 μου καναν φραγή στο κινητό λόγω μη πληρωμής απο την πλευρά μου , σε συνομιλία που είχα μαζί τους με ενημέρωσαν οτι πρέπει να πληρώσω το 40%και να κάνω διακανονισμό για να επιστρέψω στο συμβόλαιο μ, πράγμα το οποίο έκανα στις 11/9/2018

Απο εκείνη την ημέρα και μετά μου χρεώνουν το πάγιο 86 ευρώ αντί για 37 , τους πήρα τηλ ζήτησα συνομιλίες στις οποίες φαινετε ξεκάθαρα στην επικοινωνία οτι δεν υπήρχε ενημέρωση για αλλαγή χρέωσης καθώς μου κατέστησε σαφές οτι ειμαι υποχρεωμένος για άλλους 11 μηνες στο συμβόλαιο μ... το οποίο ειναι 37 ευρώ το μήνα ,ενώ δεν δέχτηκα ούτε υπέγραψα πουθενά χρέωση 87 ευρώ , τους πήρα τηλέφωνο αμφισβήτησα τους δυο τελευταίους λογαριασμούς και ζήτησα τις συνομιλίες , άρχισαν να τα μασάνε και να μου προσφέρουν νέα 24 μηνη προσφορά λες και θα τους πω ευχαριστώ που με κλέβατε , αρνούνται όμως να διορθώσουν τους δυο λογαριασμούς που έχουν εκδοθεί , 86 ευρώ έκαστος , τι μπορώ να κάνω και πως μπορώ να κινηθώ νομικά

Ευχαριστώ πολύ

Θα τους στείλεις επίσημη επιστολή που θα αναφέρεις ακριβώς τι θες και ότι σε περίπτωση που δεν σου εξηγήσουν επαρκώς γιατί χρεώνεσαι επιπλέον θα καταφύγεις στην ΕΕΤΤ. Θα τους δώσεις 3 εβδομάδες να απαντήσουν.

Όταν απαντήσουν (ή περάσουν 3 εβδομάδες χωρίς απάντηση) και δεν σου αρέσει η γραπτή απάντηση, θα φτιάξεις μια καταγγελία στο site της ΕΕΤΤ και θα βάλεις πακέτο τις επιστολές που ανταλλάξατε.

Αν η ΕΕΤΤ δεν βγάλει άκρη, δικηγόρος η μόνη λύση.

Edited by georgemv
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

Έχω συμβόλαιο με την εταιρία κινητής στα 37 ευρώ τελική , μέχρι τις 20/9/19, στις 9/11/2018 μου καναν φραγή στο κινητό λόγω μη πληρωμής απο την πλευρά μου , σε συνομιλία που είχα μαζί τους με ενημέρωσαν οτι πρέπει να πληρώσω το 40%και να κάνω διακανονισμό για να επιστρέψω στο συμβόλαιο μ, πράγμα το οποίο έκανα στις 11/9/2018

Απο εκείνη την ημέρα και μετά μου χρεώνουν το πάγιο 86 ευρώ αντί για 37 , τους πήρα τηλ ζήτησα συνομιλίες στις οποίες φαινετε ξεκάθαρα στην επικοινωνία οτι δεν υπήρχε ενημέρωση για αλλαγή χρέωσης καθώς μου κατέστησε σαφές οτι ειμαι υποχρεωμένος για άλλους 11 μηνες στο συμβόλαιο μ... το οποίο ειναι 37 ευρώ το μήνα ,ενώ δεν δέχτηκα ούτε υπέγραψα πουθενά χρέωση 87 ευρώ , τους πήρα τηλέφωνο αμφισβήτησα τους δυο τελευταίους λογαριασμούς και ζήτησα τις συνομιλίες , άρχισαν να τα μασάνε και να μου προσφέρουν νέα 24 μηνη προσφορά λες και θα τους πω ευχαριστώ που με κλέβατε , αρνούνται όμως να διορθώσουν τους δυο λογαριασμούς που έχουν εκδοθεί , 86 ευρώ έκαστος , τι μπορώ να κάνω και πως μπορώ να κινηθώ νομικά

Ευχαριστώ πολύ

 

στις 9/11/18 υποθέτω ότι διακανόνισες τις ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις του παρόχου προκαταβάλλοντας το 40%, για το υπόλοιπο 60% αποδέχτηκες δοσολόγιο έως εξοφλήσεως. Οι δόσεις σε αυτή την περίπτωση καταβάλλονται παράλληλα με το τρέχον πάγιο.

Πιθανότατα στα 86€ των λογαριασμών σου, μετά το διακανονισμό, περιλαμβάνονται το αρχικό πάγιο των 37€ η δόση του διακανονισμού.

 

Αν έχει συμφωνηθεί διαφορετική διαδικασία για την καταβολή των δόσεων διακανονισμού... προφανώς η σκέψη μου είναι λανθασμένη. Δες την ανάλυση του τελευταίου λογαριασμού σου.

Αν η ανάλυση δεν είναι επαρκώς διαφωτιστική τότε η συμβουλή του georgemv είναι πολύτιμη...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιο νούμερο για προσφορές συμβολαίου;Είμαι σε κάρτα q και θέλω να πάω σε συμβόλαιο ευχαριστώ

 

Στάλθηκε από το SM-T715 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

https://www.cosmote.gr/announcements/mobile/180219-anakoinwsh.pdf

αλλαγες στη χρονοχρεωση καποιων προγραμματων απο 1/4. Υποθετω οτι ειναι ευκαιρια για διακοπη αζημιως.

Link to comment
Share on other sites

https://www.cosmote.gr/announcements/mobile/180219-anakoinwsh.pdf

αλλαγες στη χρονοχρεωση καποιων προγραμματων απο 1/4. Υποθετω οτι ειναι ευκαιρια για διακοπη αζημιως.

Γαμώτο αναφέρει αυξήσεις μόνο στα οικιακά συμβόλαια και όχι στα εταιρικά να κάνουμε καμία διακοπή αζημίως :lol:

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

https://www.cosmote.gr/announcements/mobile/180219-anakoinwsh.pdf

αλλαγες στη χρονοχρεωση καποιων προγραμματων απο 1/4. Υποθετω οτι ειναι ευκαιρια για διακοπη αζημιως.

 

Επειδή είναι η πρώτη μου φορά σε συμβόλαιο θα ήθελα μια βοήθεια γιατί είναι μεγάλη ανάγκη.Εχω κάνει φοιτητικό καρτοσυμβολαιο (με πάσο φίλου)τα Χριστούγεννα και επιδότηση συσκευής.Επειδή έμεινα χωρίς δουλειά τους πήρα 2 φορές να τους δώσω τα 190€ σαν ρήτρα διακοπής και μου λέγανε κάντε υπομονή είναι αρκετά τα χρήματα και ευχόμαστε να βρείτε δουλειά..Μπορω να το σπάσω αζημίως ή με την επιδότηση συσκευής δεν έχω ελπίδα;

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είναι η πρώτη μου φορά σε συμβόλαιο θα ήθελα μια βοήθεια γιατί είναι μεγάλη ανάγκη.Εχω κάνει φοιτητικό καρτοσυμβολαιο (με πάσο φίλου)τα Χριστούγεννα και επιδότηση συσκευής.Επειδή έμεινα χωρίς δουλειά τους πήρα 2 φορές να τους δώσω τα 190€ σαν ρήτρα διακοπής και μου λέγανε κάντε υπομονή είναι αρκετά τα χρήματα και ευχόμαστε να βρείτε δουλειά..Μπορω να το σπάσω αζημίως ή με την επιδότηση συσκευής δεν έχω ελπίδα;

 

Μπορείς να το σπάσεις αλλά την επιδότηση δεν την γλιτωνεις θα την πληρώσεις.

Link to comment
Share on other sites

οσον αφορα τη διαδικασια (θα ηθελα και 2η γνωμη ειδικα απο καποιον που το εχει κανει) βλέπω το εξης:

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

Μεγαλύτερη προθεσμία για καταγγελία σύμβασης

Αυξάνεται η προθεσμία για την καταγγελία σύμβασης ορισμένου/αορίστου χρόνου αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. Η προθεσμία καθορίζεται:

 

είτε στους δύο μήνες, εάν ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης,

είτε στους τρεις μήνες, για διμηνιαίο κύκλο τιμολόγησης,

από την ημερομηνία εφαρμογής των τροποποιήσεων.

 

Ειδικά για την καρτοκινητή τηλεφωνία, εφόσον τα τιμολόγια τροποποιηθούν σε διάστημα μικρότερο των τριών μηνών από την ημερομηνία ενημέρωσης του συνδρομητή, ο πάροχος οφείλει, εντός 30 ημερών και κατόπιν αίτησης του συνδρομητή, να επιστρέψει το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο.

 

Επισημαίνεται ότι ο συνδρομητής οφείλει να εξοφλήσει τυχόν οφειλές για την επιδότηση συσκευών/τερματικού εξοπλισμού/κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο.

καταλαβαίνω λοιπόν 1ον) οποιαδήποτε αιτηση διακοπής (π.χ. για το whatsup καρτοσυμβόλαιο student) πρέπει να γίνει στο διάστημα από 1/4 που εφαρμόζονται οι αλλαγές ως και 2 μήνες μετά (ως τέλος Ιουνίου).Η δε καταγγελία σύμβασης πρέπει να διευκρινίζει ρητά οτι γίνεται λόγω των αλλαγών που ανακοινώθηκαν στις 18/2 (αύξηση χρέωσης ομιλίας μετά το τέλος του δωρεάν χρόνου)

2ον) η επιδότηση συσκευής,πρέπει να επιστραφεί.Το ποσό αυτό δεν ξέρω αν είναι 100% της αρχικής επιδότησης ή λιγότερο,πιθανόν να ορίζεται κάτι τέτοιο σε πίνακα στην αρχική σύμβαση.

Στην περίπτωση που μιλάμε για αλλαγή σε καρτοκινητό κοσμοτέ,πιθανόν πάλι να χρειάζεται έγγραφη καταγγελία οτι η αίτηση για μετατροπή σε καρτοκινητό έγινε λόγω μονομερών αυξήσεων.

Αυτά καταλαβαίνω εγώ,αν κάποιος μπορεί ας επαληθεύσει ή ας διορθώσει ό,τι χρειάζεται.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Φιλε ο διακανονισμός ειναι διαφορετικός και δεν εχει να κάνει με λογαριασμό cosmote , στα 87 ξαναπήγα γιατί έχασα την επιδότηση που είχα σε έκπτωση παγίου , αλλα για κάτι τέτοιο δεν υπήρχε ενημέρωση απο την μεριά τους , ++ οτι αφού μ αφεθούν την επιδότηση πως με κρατάνε δέσμιο σε ένα συμβόλαιο που εγώ υπέγραψα ;
Link to comment
Share on other sites

Έχω cosmote 25 plus με 24 μήνη σύμβαση η οποία λήγει τον Αύγουστο του 2019. Σκέφτομαι σοβαρά να σπάσω το συμβόλαιο και τώρα είδα πως από 1/4 μπορώ να το κάνω αζημιως. Δεν έχω πάρει επιδότηση συσκευής αλλά έχω λάβει έκπτωση για αυτόν τον λόγο. Γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να εκμεταλλευτώ την ανακοίνωση των αυξήσεων ή από την στιγμή που έχω έκπτωση θα πληρώσω κάποιο ποσό; Εξάλλου μιλάμε για 5,5 μήνες διαφορά από τον Απρίλιο μέχρι τον Αύγουστο.
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον κάνουν αυξήσεις στις χρεώσεις επιπλέον του παγίου ναι, εντός 2 μηνών από την πρώτη φορά που υπήρχε ενημέρωση στον λογαριασμό σου. (Η ενημέρωση βρίσκεται στο έντυπο, 3ο φύλλο με την ανάλυση στο Σημαντικό να γνωρίζετε).

 

Sent from my Redmi Note5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

εχω την εντύπωση οτι εχει αλλάξει,είναι 2 μήνες από την εφαρμογή των αυξήσεων πλεον...
Link to comment
Share on other sites

Σωστά . Δύο μήνες από την εφαρμογή των αυξήσεων ,και μετά ή τρεις αν ο λογαριασμός εκδίδετε κάθε δύο μήνες .
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

 

Αυτό σημαίνει ότι από την έκπτωση του παγίου αντί για επιδότηση συσκευής που έχω πάρει, δεν χρωστάω τίποτα αν χρησιμοποιήσω ως λόγο διακοπής την αύξηση που ανακοίνωσαν;

 

Σε περίπτωση που κάνω φορητότητα σε ποια φάση της διαδικασίας θα πρέπει να τους πω ότι διακόπτω το συμβόλαιο για αυτό τον λόγο;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...