minast Δημ. March 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2017 Δεν πάμε καλά. Από τον τελευταίο λογαριασμό "Σημαντικό να γνωρίζετε: Από 25/04/2017 αυξάνονται τα ενσωματωμένα ΜΒ του προγράμματός σας για πλοήγηση στο Ιnternet εντός Ελλάδος από 2548 σε 2898 ΜΒ και παράλληλα το ονομαστικό μηνιαίο σας πάγιο αυξάνεται από 70,57 σε 74,07 ευρώ. Τυχόν εκπτώσεις που έχετε διατηρούνται. " δεύτερη αύξηση σε λιγότερο από ένα χρόνο. και μία ερώτηση. στην τελευταία παράγραφο λέει ότι μπορείς να κάνεις καταγγελία της σύμβασης αζημίως. Δηλαδή αν κάνω καταγγελία μέσω φορητότητας σε άλλη εταιρεία θα έχω penalty διακοπής συμβολαίου? Εφόσον δεν έχεις πάρει επιδότηση, δεν οφείλεις τίποτα για τη διακοπή του συμβολαίου, αφού ο πάροχος άλλαξε μονομερώς τους όρους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. March 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2017 και μία ερώτηση. στην τελευταία παράγραφο λέει ότι μπορείς να κάνεις καταγγελία της σύμβασης αζημίως. Δηλαδή αν κάνω καταγγελία μέσω φορητότητας σε άλλη εταιρεία θα έχω penalty διακοπής συμβολαίου? Kάνε πρώτα καταγγελία, και μετά φορητότητα. Στείλε κάποιο έγγραφο που να λέει ότι καταγγέλεις τη σύμβαση όπως σου δίνει δικαίωμα ο νόμος βάση της ανακοίνωσης που έγινε για αύξηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ezio_ioannis Δημ. March 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2017 το έγγραφο που αναφέρεις φίλε μου, μπορούμε να δούμε κάποιο πρωτότυπο ώστε να μάθουμε πως να το συνταξουμε και που το στέλνουμε? δεν γίνεται δηλαδή απλά να τους πάρουμε τηλέφωνο και να αρχίσουμε τις διαδικασίες στέλνοντας παράδειγμα κάποιο φαξ με τα στοιχεία μας και ενα-δύο γραμμές που να εξηγούμε το τι θέλουμε?? Στάλθηκε από το EVA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. March 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2017 Εγώ θα έστελνα μία φωτοτυπία ταυτότητας και θα έγραφα καταγγέλλω τη σύμβαση για τον αριθμό τάδε που έχω στο όνομά μου, λόγω της αύξησης στα τιμολόγιά σας,η οποία μου γνωστοποιήθηκε την τάδε ημερομηνία (για να τονιστεί ότι δεν γίνεται εκπρόθεσμα), ασκώντας το δικαίωμα του να το κάνω αζημίως μετά από μονομερή τροποποίηση στην συμφωνημένη τιμή από μέρους σας, σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία. Sent from my XT1562 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ezio_ioannis Δημ. March 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2017 Εγώ θα έστελνα μία φωτοτυπία ταυτότητας και θα έγραφα καταγγέλλω τη σύμβαση για τον αριθμό τάδε που έχω στο όνομά μου, λόγω της αύξησης στα τιμολόγιά σας,η οποία μου γνωστοποιήθηκε την τάδε ημερομηνία (για να τονιστεί ότι δεν γίνεται εκπρόθεσμα), ασκώντας το δικαίωμα του να το κάνω αζημίως μετά από μονομερή τροποποίηση στην συμφωνημένη τιμή από μέρους σας, σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία. Sent from my XT1562 είσαι ωραίος. σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου. Στάλθηκε από το EVA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas1976 Δημ. March 16, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2017 καλημέρα σε όλους. τελικά μιλώντας με cosmote κατάφερα με την απειλή της καταγγελίας σύμβασης να μην μου αυξήσουν το πάγιο παραμένοντας στα 28€ για το πρόγραμμα cosmote plus 65. πρόσθεσαν δηλαδή μία επιπλέον έκπτωση 10% στο πάγιο προκειμένου να κρατήσουν το πάγιο στα ίδια επίπεδα. σημειωτέον ότι το σταθερό μου ανήκει στην cosmote κι αυτό. δεν ξέρω όμως αν έπαιξε κάποιο ρόλο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosgr1972 Δημ. March 16, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2017 Κωστα αν μπορεις πες μας σε ποιο τηλεφωνο πηρες και με ποιο τμημα μιλησες, ευχαριστω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas1976 Δημ. March 16, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2017 13888 και μίλησα με το τμήμα καταγγελιών σύμβασης. Sent from my iPad using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
m48a5molf Δημ. March 17, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2017 Μετά την λήψη του λογαριασμού μου και την ενημέρωση για αυξήσεις, αυτή την φορά πάνω στο πάγιο, ασχέτως αν είναι μικρή από 1 έως 4 ευρώ ανά γραμμή, δεν διστασα να αποχωρήσω. Αυτό φυσικά μπορεί να μου κοστίσει ακριβότερα γιατί τα έκανα όλα (2αριθμους) Q, αλλά φτάνει πια η κοροϊδία. Μπορούν να τα κάνουν φθηνότερα τα πάγια - συμβόλαια τους και αν δεν θέλουν, ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να τους πιέσουμε εμείς. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
parapentefree Δημ. March 17, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2017 Πήρα και εγώ το 13888 για καταγγελία του συμβολαίου και μου πρότειναν μέχρι την λήξη του συμβολαίου (Φεβ 2018) άλλο ένα 10% μείωση στο πάγιο ώστε να απορροφηθεί σχεδόν η αύξηση δίνοντας μου αντί για τα 250mb του νέου προγράμματος 120 λεπτά προς όλους. Τελικά περιόρισα την αύξηση στα .85 λεπτά. Κάντε και εσείς τηλέφωνο για καταγγελία σίγουρα κάτι θα κερδίσετε Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mplamplakas Δημ. March 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2017 Μετά την λήψη του λογαριασμού μου και την ενημέρωση για αυξήσεις, αυτή την φορά πάνω στο πάγιο, ασχέτως αν είναι μικρή από 1 έως 4 ευρώ ανά γραμμή, δεν διστασα να αποχωρήσω. Αυτό φυσικά μπορεί να μου κοστίσει ακριβότερα γιατί τα έκανα όλα (2αριθμους) Q, αλλά φτάνει πια η κοροϊδία. Μπορούν να τα κάνουν φθηνότερα τα πάγια - συμβόλαια τους και αν δεν θέλουν, ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να τους πιέσουμε εμείς. Γιατί λες ότι θα σου κοστίσει ακριβότερα; (Και ευχαριστούμε, παιδιά, για την πληροφορία όσον αφορά την καταγγελία σύμβασης, θα πάρω κι εγώ τηλέφωνο αύριο -θα το σηκώσουν κυριακάτικα ή να πάρω από Δευτέρα;- μπας και γλιτώσουμε την αύξηση, αν και με βλέπω για φορητότητα σε κάρτα με τη λήξη του συμβολαίου μου -εκτός κι αν μου κάνουν καμία τρελή προσφορά-, νισάφι πια με τις αυξήσεις). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. March 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2017 Γιατί λες ότι θα σου κοστίσει ακριβότερα; (Και ευχαριστούμε, παιδιά, για την πληροφορία όσον αφορά την καταγγελία σύμβασης, θα πάρω κι εγώ τηλέφωνο αύριο -θα το σηκώσουν κυριακάτικα ή να πάρω από Δευτέρα;- μπας και γλιτώσουμε την αύξηση, αν και με βλέπω για φορητότητα σε κάρτα με τη λήξη του συμβολαίου μου -εκτός κι αν μου κάνουν καμία τρελή προσφορά-, νισάφι πια με τις αυξήσεις). Σπαστό αμα μπορεις,ευκαιρία να πας σε καρτοκινητο και να ηρεμήσεις απο το πάγιο καθε μηνα. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ea6gka Δημ. March 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2017 Και εμένα μου τα αύξησαν και τους κούνησα το μαντήλι , καρτοκινητο και άμα ξαναθελησουμ το βλέπουμε . Και με συμφέρει πιο πολύ από ότι βλέπω οπότε δύσκολα πίσω σε συμβόλαιο Παράθεση All it takes is a swipe... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mplamplakas Δημ. March 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2017 Κυριακή δεν λειτουργεί η εξυπηρέτηση πελατών; Παίρνω τηλέφωνο αλλά τίποτα: όλοι οι εκπροσωποί τους "συνομιλούν με πελάτες", παρακαλώ περιμένετε... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mplamplakas Δημ. March 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 20, 2017 (edited) καλημέρα σε όλους. τελικά μιλώντας με cosmote κατάφερα με την απειλή της καταγγελίας σύμβασης να μην μου αυξήσουν το πάγιο παραμένοντας στα 28€ για το πρόγραμμα cosmote plus 65. πρόσθεσαν δηλαδή μία επιπλέον έκπτωση 10% στο πάγιο προκειμένου να κρατήσουν το πάγιο στα ίδια επίπεδα. σημειωτέον ότι το σταθερό μου ανήκει στην cosmote κι αυτό. δεν ξέρω όμως αν έπαιξε κάποιο ρόλο. Πήρα και εγώ το 13888 για καταγγελία του συμβολαίου και μου πρότειναν μέχρι την λήξη του συμβολαίου (Φεβ 2018) άλλο ένα 10% μείωση στο πάγιο ώστε να απορροφηθεί σχεδόν η αύξηση δίνοντας μου αντί για τα 250mb του νέου προγράμματος 120 λεπτά προς όλους. Τελικά περιόρισα την αύξηση στα .85 λεπτά. Κάντε και εσείς τηλέφωνο για καταγγελία σίγουρα κάτι θα κερδίσετε Εγώ πάλι μετά από δύο τηλέφωνα, δεν κατάφερα τίποτα παρόλο που το πήγα στο απροχώρητο για την διακοπή (η αλήθεια είναι πως δεν θέλω να κάνω τώρα διακοπή μιας και λήγει το συμβολαίο μου τον Ιούνη και θέλω να διαπραγματευτώ). Παρότι πήγε να μου πει για περαιτέρω έκπτωση, μου πρότεινε όμως μόνο το double play, το οποίο ήδη χρησιμοποιώ. Εγώ επέμεινα πως δεν με παίρνει για περαιτέρω αύξηση και ο μόνος τρόπος για να μείνω είναι να μείνει στο ίδιο επίπεδο η τιμή, η οποία είναι για μένα ταβάνι, και τον Ιούνιο το βλέπουμε πάλι. Δεν ξέρω, ίσως να μην μπορούν να κάνουν περαιτέρω έκπτωση, να έχουν πάρει αυτή την οδηγία πια. Το μόνο που μου είπαν ήταν να με βάλουν σε χαμηλότερο πρόγραμμα, χωρίς δέσμευση, αλλά δεν δέχτηκα. Θα φάω γύρω στα 3 ευρώ αύξηση τώρα. Αλλά τον Ιούνιο ή ξεβρακώνονται ή πάω καρτοκινητό F2G. Edited March 20, 2017 by mplamplakas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosgr1972 Δημ. March 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 20, 2017 Εγώ από την μεριά μου πήρα τηλέφωνο τους είπα ότι θέλω να κάνω καταγγελία σύμβασης σε 3 αριθμούς που έχω και ότι ήδη έχω προσφορά από άλλη εταιρία και χωρίς να πω τίποτα άλλο μου έκαναν επιπλέον 10% έκπτωση στα πάγια που είχα και μου βγαίνει να πληρώνω 0.90€ και για τα 3 νούμερα επιπλέον το μήνα. Να προσθέσω ότι έχω και το σταθερό τηλέφωνο στην COSMOTE Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mplamplakas Δημ. March 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 20, 2017 Όταν μιλήσατε, πήρατε απευθείας το τμήμα καταγγελιών σύμβασης, έτσι δεν είναι; Λέτε να ξαναπάρω ή κατά κάποιο τρόπο σημειώνουν τι έχει ειπωθεί με τον κάθε χρήστη για να μην υπάρχει κάποια ανακολουθία, οπότε θα μου πουν τα ίδια και τσάμπα ο κόπος να πάρω; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosgr1972 Δημ. March 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 20, 2017 13888 και λες στο αυτόματο σύστημα καταγγελία σύμβασης Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. March 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2017 Δίνουν πολύ καλές εκπτώσεις για να μείνεις χωρίς επιπλέον δέσμευση εφ' όσον όντως μπορείς να καταγγείλεις αζημίως. Μιλάω από εμπειρία :O:O:O:lol::lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mplamplakas Δημ. March 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2017 (edited) Εγώ που το προσπάθησα δύο φορές δεν μου έδωσαν τίποτα, δυστυχώς. Ίσα ίσα που μου εξήγησαν τη διαδικασία διακοπής και πού να απευθυνθώ σε περίπτωση που θέλω να κάνω φορητότητα. Μήπως υπάρχει κάποιος "οδηγός" ή κάποια συμβουλή για το τι πρέπει να πούμε για να πετύχουμε αυτήν την έκπτωση; Εγώ τους λέω πως θέλω να μάθω τη διαδικασία διακοπής της σύμβασης για να προχωρήσω σ' αυτήν λόγω των τελευταίων αυξήσεων. Edited March 21, 2017 by mplamplakas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vassman1974 Δημ. March 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2017 Την προηγούμενη φορά που έκαναν αυξήσεις, με καταγγελία στην ΕΕΤΤ δεν τους πέρασε. Βέβαια είχα κάνει ανανέωση με συγκεκριμένη προσφορά. Sent from my Pixel XL Παράθεση Βασίλης Panasonic G600, Samsung N100, Ericsson T65, Siemens SL10, SE T610, SE K700, SE K750, SE W850, Samsung U600, SE T650, SE G900, SE Vivaz, HTC Desire HD, HTC One X, HTC One (M7), HTC One (M8), Nexus 5x, Google Pixel XL, OnePlus 7T Pro, Samsung Galaxy S23 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. March 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2017 Εγώ που το προσπάθησα δύο φορές δεν μου έδωσαν τίποτα, δυστυχώς. Ίσα ίσα που μου εξήγησαν τη διαδικασία διακοπής και πού να απευθυνθώ σε περίπτωση που θέλω να κάνω φορητότητα. Μήπως υπάρχει κάποιος "οδηγός" ή κάποια συμβουλή για το τι πρέπει να πούμε για να πετύχουμε αυτήν την έκπτωση; Εγώ τους λέω πως θέλω να μάθω τη διαδικασία διακοπής της σύμβασης για να προχωρήσω σ' αυτήν λόγω των τελευταίων αυξήσεων. Είσαι σίγουρος ότι μίλησες με το τμήμα αποσυνδέσεων και όχι με την εξυπηρέτηση πελατών; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. March 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2017 Καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει "ειδική προσφορά" για αναβάθμιση από φοιτητικό What's Up σε Καρτοσυμβόλαιο Student, με μικρότερη τιμή από 15€; Ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mplamplakas Δημ. March 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2017 (edited) Είσαι σίγουρος ότι μίλησες με το τμήμα αποσυνδέσεων και όχι με την εξυπηρέτηση πελατών; Απολύτως. Το είπα στη φωνητική εντολή όταν μου ζητήθηκε - "Καταγγελία συμβάσεων", το ανέφερα, για την ακρίβεια και ύστερα ήρθε η ερώτηση: "Είστε ο κάτοχος του αριθμού που θέλετε να κάνετε διακοπή;" Επίσης, οι ίδιοι με παρέπεμψαν στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, αν ήθελα να μάθω για το αν πληρώνω κάτι σε περίπτωση φορητότητας. Edited March 21, 2017 by mplamplakas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GreekMu Δημ. March 23, 2017 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2017 Δεν πρεπει να μιλησες στο καταληλο τμημα που μπορει να δωσει την προσφορα σιγουρα. Εγω πριν μια βδομαδα πειρα στην εξυπηρετηση, στην φωνιτικη ειπα συνδεση με εκπροσωπο ανεφερα το θεμα με ειπε να σας συνδεσω με το αρμοδιο τμημα, με συνδεσε με εναν που ειπε το ονομα του ανεφερε κεντρικα cosmote πως μπορω να εξυπηρετησω ειπα για να καταγγεληλω την συμβαση και μου ειπε κατευθειαν αν εχω σταθερο και μου εκανε προταση κατευθειαν για αποροφηση της αυξησης χωρις ταλαιπωριες.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.