Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν πάμε καλά. Από τον τελευταίο λογαριασμό

"Σημαντικό να γνωρίζετε:

Από 25/04/2017 αυξάνονται τα ενσωματωμένα ΜΒ του προγράμματός σας για πλοήγηση στο Ιnternet εντός Ελλάδος από 2548 σε 2898

ΜΒ και παράλληλα το ονομαστικό μηνιαίο σας πάγιο αυξάνεται από 70,57 σε 74,07 ευρώ. Τυχόν εκπτώσεις που έχετε διατηρούνται. "

 

δεύτερη αύξηση σε λιγότερο από ένα χρόνο.

 

 

και μία ερώτηση.

στην τελευταία παράγραφο λέει ότι μπορείς να κάνεις καταγγελία της σύμβασης αζημίως. Δηλαδή αν κάνω καταγγελία μέσω φορητότητας σε άλλη εταιρεία θα έχω penalty διακοπής συμβολαίου?

 

Εφόσον δεν έχεις πάρει επιδότηση, δεν οφείλεις τίποτα για τη διακοπή του συμβολαίου, αφού ο πάροχος άλλαξε μονομερώς τους όρους.

Link to comment
Share on other sites

 

και μία ερώτηση.

στην τελευταία παράγραφο λέει ότι μπορείς να κάνεις καταγγελία της σύμβασης αζημίως. Δηλαδή αν κάνω καταγγελία μέσω φορητότητας σε άλλη εταιρεία θα έχω penalty διακοπής συμβολαίου?

Kάνε πρώτα καταγγελία, και μετά φορητότητα. Στείλε κάποιο έγγραφο που να λέει ότι καταγγέλεις τη σύμβαση όπως σου δίνει δικαίωμα ο νόμος βάση της ανακοίνωσης που έγινε για αύξηση.

Link to comment
Share on other sites

το έγγραφο που αναφέρεις φίλε μου, μπορούμε να δούμε κάποιο πρωτότυπο ώστε να μάθουμε πως να το συνταξουμε και που το στέλνουμε? δεν γίνεται δηλαδή απλά να τους πάρουμε τηλέφωνο και να αρχίσουμε τις διαδικασίες στέλνοντας παράδειγμα κάποιο φαξ με τα στοιχεία μας και ενα-δύο γραμμές που να εξηγούμε το τι θέλουμε??

 

Στάλθηκε από το EVA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα έστελνα μία φωτοτυπία ταυτότητας και θα έγραφα καταγγέλλω τη σύμβαση για τον αριθμό τάδε που έχω στο όνομά μου, λόγω της αύξησης στα τιμολόγιά σας,η οποία μου γνωστοποιήθηκε την τάδε ημερομηνία (για να τονιστεί ότι δεν γίνεται εκπρόθεσμα), ασκώντας το δικαίωμα του να το κάνω αζημίως μετά από μονομερή τροποποίηση στην συμφωνημένη τιμή από μέρους σας, σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία.

 

Sent from my XT1562

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα έστελνα μία φωτοτυπία ταυτότητας και θα έγραφα καταγγέλλω τη σύμβαση για τον αριθμό τάδε που έχω στο όνομά μου, λόγω της αύξησης στα τιμολόγιά σας,η οποία μου γνωστοποιήθηκε την τάδε ημερομηνία (για να τονιστεί ότι δεν γίνεται εκπρόθεσμα), ασκώντας το δικαίωμα του να το κάνω αζημίως μετά από μονομερή τροποποίηση στην συμφωνημένη τιμή από μέρους σας, σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία.

 

Sent from my XT1562

είσαι ωραίος. σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου.

 

Στάλθηκε από το EVA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα σε όλους.

τελικά μιλώντας με cosmote κατάφερα με την απειλή της καταγγελίας σύμβασης να μην μου αυξήσουν το πάγιο παραμένοντας στα 28€ για το πρόγραμμα cosmote plus 65.

πρόσθεσαν δηλαδή μία επιπλέον έκπτωση 10% στο πάγιο προκειμένου να κρατήσουν το πάγιο στα ίδια επίπεδα.

σημειωτέον ότι το σταθερό μου ανήκει στην cosmote κι αυτό.

δεν ξέρω όμως αν έπαιξε κάποιο ρόλο.

Link to comment
Share on other sites

Μετά την λήψη του λογαριασμού μου και την ενημέρωση για αυξήσεις, αυτή την φορά πάνω στο πάγιο, ασχέτως αν είναι μικρή από 1 έως 4 ευρώ ανά γραμμή, δεν διστασα να αποχωρήσω. Αυτό φυσικά μπορεί να μου κοστίσει ακριβότερα γιατί τα έκανα όλα (2αριθμους) Q, αλλά φτάνει πια η κοροϊδία. Μπορούν να τα κάνουν φθηνότερα τα πάγια - συμβόλαια τους και αν δεν θέλουν, ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να τους πιέσουμε εμείς.
Link to comment
Share on other sites

Πήρα και εγώ το 13888 για καταγγελία του συμβολαίου και μου πρότειναν μέχρι την λήξη του συμβολαίου (Φεβ 2018) άλλο ένα 10% μείωση στο πάγιο ώστε να απορροφηθεί σχεδόν η αύξηση δίνοντας μου αντί για τα 250mb του νέου προγράμματος 120 λεπτά προς όλους. Τελικά περιόρισα την αύξηση στα .85 λεπτά. Κάντε και εσείς τηλέφωνο για καταγγελία σίγουρα κάτι θα κερδίσετε
Link to comment
Share on other sites

Μετά την λήψη του λογαριασμού μου και την ενημέρωση για αυξήσεις, αυτή την φορά πάνω στο πάγιο, ασχέτως αν είναι μικρή από 1 έως 4 ευρώ ανά γραμμή, δεν διστασα να αποχωρήσω. Αυτό φυσικά μπορεί να μου κοστίσει ακριβότερα γιατί τα έκανα όλα (2αριθμους) Q, αλλά φτάνει πια η κοροϊδία. Μπορούν να τα κάνουν φθηνότερα τα πάγια - συμβόλαια τους και αν δεν θέλουν, ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να τους πιέσουμε εμείς.

 

Γιατί λες ότι θα σου κοστίσει ακριβότερα;

 

(Και ευχαριστούμε, παιδιά, για την πληροφορία όσον αφορά την καταγγελία σύμβασης, θα πάρω κι εγώ τηλέφωνο αύριο -θα το σηκώσουν κυριακάτικα ή να πάρω από Δευτέρα;- μπας και γλιτώσουμε την αύξηση, αν και με βλέπω για φορητότητα σε κάρτα με τη λήξη του συμβολαίου μου -εκτός κι αν μου κάνουν καμία τρελή προσφορά-, νισάφι πια με τις αυξήσεις).

Link to comment
Share on other sites

Γιατί λες ότι θα σου κοστίσει ακριβότερα;

 

(Και ευχαριστούμε, παιδιά, για την πληροφορία όσον αφορά την καταγγελία σύμβασης, θα πάρω κι εγώ τηλέφωνο αύριο -θα το σηκώσουν κυριακάτικα ή να πάρω από Δευτέρα;- μπας και γλιτώσουμε την αύξηση, αν και με βλέπω για φορητότητα σε κάρτα με τη λήξη του συμβολαίου μου -εκτός κι αν μου κάνουν καμία τρελή προσφορά-, νισάφι πια με τις αυξήσεις).

 

Σπαστό αμα μπορεις,ευκαιρία να πας σε καρτοκινητο και να ηρεμήσεις απο το πάγιο καθε μηνα.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα μου τα αύξησαν και τους κούνησα το μαντήλι , καρτοκινητο και άμα ξαναθελησουμ το βλέπουμε . Και με συμφέρει πιο πολύ από ότι βλέπω οπότε δύσκολα πίσω σε συμβόλαιο
All it takes is a swipe...
Link to comment
Share on other sites

Κυριακή δεν λειτουργεί η εξυπηρέτηση πελατών; Παίρνω τηλέφωνο αλλά τίποτα: όλοι οι εκπροσωποί τους "συνομιλούν με πελάτες", παρακαλώ περιμένετε...
Link to comment
Share on other sites

καλημέρα σε όλους.

τελικά μιλώντας με cosmote κατάφερα με την απειλή της καταγγελίας σύμβασης να μην μου αυξήσουν το πάγιο παραμένοντας στα 28€ για το πρόγραμμα cosmote plus 65.

πρόσθεσαν δηλαδή μία επιπλέον έκπτωση 10% στο πάγιο προκειμένου να κρατήσουν το πάγιο στα ίδια επίπεδα.

σημειωτέον ότι το σταθερό μου ανήκει στην cosmote κι αυτό.

δεν ξέρω όμως αν έπαιξε κάποιο ρόλο.

 

Πήρα και εγώ το 13888 για καταγγελία του συμβολαίου και μου πρότειναν μέχρι την λήξη του συμβολαίου (Φεβ 2018) άλλο ένα 10% μείωση στο πάγιο ώστε να απορροφηθεί σχεδόν η αύξηση δίνοντας μου αντί για τα 250mb του νέου προγράμματος 120 λεπτά προς όλους. Τελικά περιόρισα την αύξηση στα .85 λεπτά. Κάντε και εσείς τηλέφωνο για καταγγελία σίγουρα κάτι θα κερδίσετε

 

Εγώ πάλι μετά από δύο τηλέφωνα, δεν κατάφερα τίποτα παρόλο που το πήγα στο απροχώρητο για την διακοπή (η αλήθεια είναι πως δεν θέλω να κάνω τώρα διακοπή μιας και λήγει το συμβολαίο μου τον Ιούνη και θέλω να διαπραγματευτώ).

Παρότι πήγε να μου πει για περαιτέρω έκπτωση, μου πρότεινε όμως μόνο το double play, το οποίο ήδη χρησιμοποιώ. Εγώ επέμεινα πως δεν με παίρνει για περαιτέρω αύξηση και ο μόνος τρόπος για να μείνω είναι να μείνει στο ίδιο επίπεδο η τιμή, η οποία είναι για μένα ταβάνι, και τον Ιούνιο το βλέπουμε πάλι. Δεν ξέρω, ίσως να μην μπορούν να κάνουν περαιτέρω έκπτωση, να έχουν πάρει αυτή την οδηγία πια.

Το μόνο που μου είπαν ήταν να με βάλουν σε χαμηλότερο πρόγραμμα, χωρίς δέσμευση, αλλά δεν δέχτηκα. Θα φάω γύρω στα 3 ευρώ αύξηση τώρα. Αλλά τον Ιούνιο ή ξεβρακώνονται ή πάω καρτοκινητό F2G.

Edited by mplamplakas
Link to comment
Share on other sites

Εγώ από την μεριά μου πήρα τηλέφωνο τους είπα ότι θέλω να κάνω καταγγελία σύμβασης σε 3 αριθμούς που έχω και ότι ήδη έχω προσφορά από άλλη εταιρία και χωρίς να πω τίποτα άλλο μου έκαναν επιπλέον 10% έκπτωση στα πάγια που είχα και μου βγαίνει να πληρώνω 0.90€ και για τα 3 νούμερα επιπλέον το μήνα. Να προσθέσω ότι έχω και το σταθερό τηλέφωνο στην COSMOTE
Link to comment
Share on other sites

Όταν μιλήσατε, πήρατε απευθείας το τμήμα καταγγελιών σύμβασης, έτσι δεν είναι;

Λέτε να ξαναπάρω ή κατά κάποιο τρόπο σημειώνουν τι έχει ειπωθεί με τον κάθε χρήστη για να μην υπάρχει κάποια ανακολουθία, οπότε θα μου πουν τα ίδια και τσάμπα ο κόπος να πάρω;

Link to comment
Share on other sites

Δίνουν πολύ καλές εκπτώσεις για να μείνεις χωρίς επιπλέον δέσμευση εφ' όσον όντως μπορείς να καταγγείλεις αζημίως.

Μιλάω από εμπειρία :O:O:O:lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που το προσπάθησα δύο φορές δεν μου έδωσαν τίποτα, δυστυχώς. Ίσα ίσα που μου εξήγησαν τη διαδικασία διακοπής και πού να απευθυνθώ σε περίπτωση που θέλω να κάνω φορητότητα.

 

Μήπως υπάρχει κάποιος "οδηγός" ή κάποια συμβουλή για το τι πρέπει να πούμε για να πετύχουμε αυτήν την έκπτωση;

Εγώ τους λέω πως θέλω να μάθω τη διαδικασία διακοπής της σύμβασης για να προχωρήσω σ' αυτήν λόγω των τελευταίων αυξήσεων.

Edited by mplamplakas
Link to comment
Share on other sites

Την προηγούμενη φορά που έκαναν αυξήσεις, με καταγγελία στην ΕΕΤΤ δεν τους πέρασε. Βέβαια είχα κάνει ανανέωση με συγκεκριμένη προσφορά.

 

Sent from my Pixel XL

Βασίλης

 

Panasonic G600, Samsung N100, Ericsson T65, Siemens SL10, SE T610, SE K700, SE K750, SE W850, Samsung U600, SE T650, SE G900, SE Vivaz, HTC Desire HD, HTC One X, HTC One (M7), HTC One (M8), Nexus 5x, Google Pixel XL, OnePlus 7T Pro, Samsung Galaxy S23 Ultra

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που το προσπάθησα δύο φορές δεν μου έδωσαν τίποτα, δυστυχώς. Ίσα ίσα που μου εξήγησαν τη διαδικασία διακοπής και πού να απευθυνθώ σε περίπτωση που θέλω να κάνω φορητότητα.

 

Μήπως υπάρχει κάποιος "οδηγός" ή κάποια συμβουλή για το τι πρέπει να πούμε για να πετύχουμε αυτήν την έκπτωση;

Εγώ τους λέω πως θέλω να μάθω τη διαδικασία διακοπής της σύμβασης για να προχωρήσω σ' αυτήν λόγω των τελευταίων αυξήσεων.

 

Είσαι σίγουρος ότι μίλησες με το τμήμα αποσυνδέσεων και όχι με την εξυπηρέτηση πελατών;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει "ειδική προσφορά" για αναβάθμιση από φοιτητικό What's Up σε Καρτοσυμβόλαιο Student, με μικρότερη τιμή από 15€; Ευχαριστώ.
Link to comment
Share on other sites

Είσαι σίγουρος ότι μίλησες με το τμήμα αποσυνδέσεων και όχι με την εξυπηρέτηση πελατών;

 

Απολύτως.

Το είπα στη φωνητική εντολή όταν μου ζητήθηκε - "Καταγγελία συμβάσεων", το ανέφερα, για την ακρίβεια και ύστερα ήρθε η ερώτηση: "Είστε ο κάτοχος του αριθμού που θέλετε να κάνετε διακοπή;"

Επίσης, οι ίδιοι με παρέπεμψαν στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, αν ήθελα να μάθω για το αν πληρώνω κάτι σε περίπτωση φορητότητας.

Edited by mplamplakas
Link to comment
Share on other sites

Δεν πρεπει να μιλησες στο καταληλο τμημα που μπορει να δωσει την προσφορα σιγουρα. Εγω πριν μια βδομαδα πειρα στην εξυπηρετηση, στην φωνιτικη ειπα συνδεση με εκπροσωπο ανεφερα το θεμα με ειπε να σας συνδεσω με το αρμοδιο τμημα, με συνδεσε με εναν που ειπε το ονομα του ανεφερε κεντρικα cosmote πως μπορω να εξυπηρετησω ειπα για να καταγγεληλω την συμβαση και μου ειπε κατευθειαν αν εχω σταθερο και μου εκανε προταση κατευθειαν για αποροφηση της αυξησης χωρις ταλαιπωριες..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...