eliasj Δημ. March 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2007 Ειδη ειμαστε way off-topic. Ας μιλησουμε για το Golf καλυτερα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
UnHaCkAbLe Δημ. March 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2007 Tελικα γινεται να τον απενεργοποιησεις τον ηχο, το λαμπακι θα εξακολουθει να αναβει.Το εκανε ενας γωστος μου σε TSI στην αντιπροσωπια.Εγω πηγα σε μια μαντρα με τρακαρισμενα κ πηρα 2 σιδερακια (γλωσσες) τα οποια μου τα εκοψαν απο ζωνες τα εβαλα κ ησυχασα!!Οταν θελω να φορεσω τη ζωνη βγαζω το σιδερακι και τη βαζω Τελικά έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν ότι οι ηλίθιοι είναι αήτητοι ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geore Δημ. March 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2007 Τελικά έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν ότι οι ηλίθιοι είναι αήτητοι ... Ρε φιλε μην τρελαινεσαι!!!Ειπα κατι το οποιο ενδιαφερει μερικους εδω μεσα, εσενα κ μερικους αλλους ισως οχι.Τωρα για τη ζωνη ασφαλειας κ για το τι κανει ο καθενας στο Golf του πιστευω οτι ειναι καθαρα προσωπικο του θεμα.Πιστευω πως αν συνεχισουμε ετσι ειμαστε off-topic γι'αυτο ας ασχοληθουμε καλυτερα με αποριες κτλ σε σχεση με Golf Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
professor Δημ. March 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2007 Τελικά έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν ότι οι ηλίθιοι είναι αήτητοι ... :offtopic: Καλά με το αήτητοι μου θύμισες το εξής καταπληκτικό: υπάρχει ο μ@λ@κ@ς και ο αήτητος. Ποια είναι η διαφορά; Θα σας το πω με παράδειγμα. Λέμε σε έναν μ@λ@κ@ και έναν αήτητο να μην μιλήσουν για πέντε λεπτά. Ο μ@λ@κ@ς θα μιλήσει μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα. Ο αήτητος δε θα μιλήσει. 5 δευτερόλεπτα όμως πριν ολοκληρωθεί το 5λεπτο θα τον ακούσεις να λέει: "5,4,3,2,1" :offtopic: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SubWrc Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 Για όσoυς ενδιαφέρονται μια δυναμομέτρηση του TSI 140 με 95άρα βενζίνη... http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=739 Παράθεση Greek generic pre-Rooted 12.1.A.1.201 & 205 Greek generic stock 12.1.A.1.201 Sony Xperia SP SlimKAT (4.4.2 for LBL) by bagyusz Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jonnylokis Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 παιδεια καπου ειχε αναφερθει παλαιοτερα οτι μπορουμε να βαλουμε αυτην την κοκκινη ριγα του gti στο gt φυσικα οχι απο αντιπροσωπεια και με μηδαμινο κοστος μια και αυτη απλα ειναι αυτοκολλητη. Ποιος ξερει αυτο που θα το κανω εδω στην αθηνα? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakisSs Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ (ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ) ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΙΣΩΣ ΕΙΜΟΥΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ. ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΗΓΑ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙΑΣΑ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ, ΟΠΩΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΚΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ, (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ) ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟ-ΠΛΑΤΩ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ! ΓΙ'ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΗ ΧΑΝΕΤΕ ΧΡΟΝΟ...;) ΣΟΒΑΡΑ? δηλαδη ακομα δεν τα πειραμε και πρεπει να αλλαξουμε δισκο?ειναι σιγουρα μεσα στν εγγυηση? ωχ θεε μου... ρε konv κατι με κατι κυλινδρακια δεν ειχες πει οτι ήταν??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dc03kks Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 apla min to pas pano apo 22km/h k den prokite na xtipisi to koudouni!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 apla min to pas pano apo 22km/h k den prokite na xtipisi to koudouni!!!! Χιχιχι ναι! ή βάζε δυνατά τη μουσική! ........ :luck: Για όσoυς ενδιαφέρονται μια δυναμομέτρηση του TSI 140 με 95άρα βενζίνη... http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=739 αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είχε αναφερθεί ξανά αυτό το site εδώ γιατί κάτι μου θυμίζει, anyway το θέμα είναι ότι ο μύθος περί ++ ίππων καταρρίπτεται! Πάντα θεωρώντας το εν λόγω site αξιόπιστο, που εγώ το θεωρώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. March 22, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 Πολύ πολύ χονδρικά, και διατηρώντας τα πάντα σταθερά, για κάθε 0,1bar αύξηση της πίεσης θέλουμε 1-2 οκτάνια επιπλέον στη βενζίνη ώστε να μην υπάρχουν πειράκια. Δεν είναι τυχαίο ότι στη δυναμομέτρηση του GT το ίδιο site έβαλε 98 RON βενζίνη. Στο TSI όμως που έχει λίγο χαμηλότερη πίεση υπερπλήρωσης η χρήση 95άρας καθώς φαίνεται αρκεί και δε μειώνει την απόδοση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jonnylokis Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 ΣΟΒΑΡΑ? δηλαδη ακομα δεν τα πειραμε και πρεπει να αλλαξουμε δισκο?ειναι σιγουρα μεσα στν εγγυηση? ωχ θεε μου... ρε konv κατι με κατι κυλινδρακια δεν ειχες πει οτι ήταν??? ΔΕΝ καταλαβα, δηλαδη ακομα δεν πηραμε το αμαξι θα παμε για αλλαγη δισκο? :mad: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
boomer Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 anyway το θέμα είναι ότι ο μύθος περί ++ ίππων καταρρίπτεται! Πάντα θεωρώντας το εν λόγω site αξιόπιστο, που εγώ το θεωρώ Δεν καταρίπτεται κανένας μύθος, αν κλικάρεις την καρτέλα "Details" θα δεις ότι είναι δυναμομέτρηση στον τροχό και όχι στο στρόφαλο. Ενδιαφέρουσα θα ήταν η μέτρηση στο ίδιο μηχάνημα ΚΑΙ με 100άρα, προσωπικά την διαφορά την νιώθω στο δρόμο, και την βλέπω και στο trip computer από πλευράς κατανάλωσης. Έχω καταλήξει ότι η 100 άρα στο tsi είναι πιο συμφέρουσα επιλογή :) Παράθεση Αστους να λένε Η δύναμη συμπιέζεται Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jtheogr Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 Εχει κανενας απενεργοποιησει το καμπανακι που χτυπαει για τις ζωνες ασφαλειας?Ειναι λιγο εκνευριστικο αν κ μετα απο 2 λεπτα σταματαει να χτυπαει απλα ρωταω αν γινεται? Μόνο με το VAG-COM μπορείς να το απενεργεποιήσης Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Konin Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 ....αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είχε αναφερθεί ξανά αυτό το site εδώ γιατί κάτι μου θυμίζει, anyway το θέμα είναι ότι ο μύθος περί ++ ίππων καταρρίπτεται! Πάντα θεωρώντας το εν λόγω site αξιόπιστο, που εγώ το θεωρώ Ρε παιδιά προσέξτε λίγο...Η δυναμομέτρηση είναι στον ΤΡΟΧΟ (wheel power) στον στροφαλοφόρο άξονα είναι πιό μεγάλη...(πιθανώς πάνω από 150 ΗΡ...) Δεν καταρίπτεται κανένας μύθος, αν κλικάρεις την καρτέλα "Details" θα δεις ότι είναι δυναμομέτρηση στον τροχό και όχι στο στρόφαλο. Ενδιαφέρουσα θα ήταν η μέτρηση στο ίδιο μηχάνημα ΚΑΙ με 100άρα, προσωπικά την διαφορά την νιώθω στο δρόμο, και την βλέπω και στο trip computer από πλευράς κατανάλωσης. Έχω καταλήξει ότι η 100 άρα στο tsi είναι πιο συμφέρουσα επιλογή :) Σωστός.....:up: παιδεια καπου ειχε αναφερθει παλαιοτερα οτι μπορουμε να βαλουμε αυτην την κοκκινη ριγα του gti στο gt φυσικα οχι απο αντιπροσωπεια και με μηδαμινο κοστος μια και αυτη απλα ειναι αυτοκολλητη. Ποιος ξερει αυτο που θα το κανω εδω στην αθηνα? Σε οποιοδήποτε κατάστημα αξεσουαρ αυτοκινήτου. Αγοράζεις κόκκινη διακοσμητική αυτοκόλλητη ταινία και την κολλάς μόνος σου (συνήθως η ταινία είναι διπλή, έχει μιά στενή και μιά φαρδια πλαστική γραμμή παράλληλες κολλημένες σε διαφανή ταινία "οδηγό". Θα χρησιμοποιήσεις μόνο την φαρδια κόκκινη γραμμή...) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixalisnaxos Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 Παιδια εχει βαλει κανεις αντηλιακες μεμβρανες της llumar? αν ναι θα ηθελα να ρωτησω αν οντως ειναι πιο δροσερο το σαλονι και αν εχετε προβλημα με τα μπλοκα,γιατι απο οτι εχω κοιταξει στον κ.ο.κ. δεν ξεκαθαριζει την νομιμοτητα τους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 Εγω φοραω τις llumar αλλα σε 147 (συγκεκριμενα την μεσσαια σκαλα)!! Το εσωτερικο γενικοτερα το καλοκαιρι ειναι αισθητα πιο δροσερο, ειδικα αν καταφερεις να αποκλεισεις τις ακτινες του ηλιου απο το παρμπριζ στο οποιο δεν μπαινει μεμβρανη ειτε με ενα αλεξηλιο ειτε παρκαροντας με το παρμπριζ κατω απο ενα δεντρο πχ! Την αποτελεσματικοτητα τους μπορεις πολυ ευκολα να την καταλαβεις αν οδηγησεις στον ηλιο το καλοκαιρι με ανοιχτο παραθυρο που ο ηλιος καιει πραγματικο το αριστερο σου χερι... Αν κλεισεις το παραθυρο οι υπεριωδεις ακτινοβολια μενει απ'εξω! ;) Οσον αφορα την νομιμοτητα τους εγω με την μεσσαι σκαλα εδω και 1 χρονο δεν ειχα κανενα προβλημα και με εχουν σταματησει σε παρα πολλα μπλοκα... Βεβαια ειναι και σε τι αυτοκινητο θα τις φορεσεις! Τα rallye, VTS κλπ εχουν γενικοτερα προβλημα... Αν βεβαια βαλεις πολυ σκουροχρωμη ακομα και σε Mercedes θα εχεις προβλημα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Glouf125_Innova Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 Παιδια εχει βαλει κανεις αντηλιακες μεμβρανες της llumar? αν ναι θα ηθελα να ρωτησω αν οντως ειναι πιο δροσερο το σαλονι και αν εχετε προβλημα με τα μπλοκα,γιατι απο οτι εχω κοιταξει στον κ.ο.κ. δεν ξεκαθαριζει την νομιμοτητα τους. Tis lumar evala ego to proigoumeno savvato.Kostisan 150e(mias kai exo 5d) kai de ksero poia skala einai.Pantos genika eine poli skoura mporo na po.Mou aresan poli.Oso gia ta mploka, ekei pou ta perasa mou proteinan mia pio anoikti mevrani ara tora me ayti pou perasa mou eipan na exo panta eykaira 33 eyro pou eine to prosthimo Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixalisnaxos Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 Θελω να βαλω την μεσαια,ομως το χρωμα ειναι του αυτοκινητου μαυρο και επειδη κυκλοφορω Αθηνα φοβαμαι μην με ζωγραφιζουν καθε τρεις και λιγο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 Ρε παιδιά προσέξτε λίγο...Η δυναμομέτρηση είναι στον ΤΡΟΧΟ (wheel power) στον στροφαλοφόρο άξονα είναι πιό μεγάλη...(πιθανώς πάνω από 150 ΗΡ...) Ναι το είδα ότι είναι στον τροχό. Αλλά στο κάτω κάτω στον τροχό δεν πρέπει να γίνεται η δυναμομέτρηση; Αφού εκεί θα δεις πόση δύναμη φτάνει στο δρόμο... Επίσης πως γίνεται ρε παιδιά στον στρόφαλο να έχει τόσους ίππους διαφορά από τον τροχό. Για να έχεις διαφορά σημαίνει πως κάπου χάνεται ενέργεια και πολύ μάλιστα άμα μιλάτε για 19 ίππους!! Δεν έχω γνώσεις μηχανικού αυτοκινήτων αλλά με απλές γνώσεις φυσικής δε μου φαίνεται λογικό... Και μην μου πείτε ότι παρεμβάλεται το κιβώτιο, γιατί το κιβώτιο επηρεάζει τη ροπή όχι όμως και την ιποδύναμη Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lumens Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 Ναι το είδα ότι είναι στον τροχό. Αλλά στο κάτω κάτω στον τροχό δεν πρέπει να γίνεται η δυναμομέτρηση; Αφού εκεί θα δεις πόση δύναμη φτάνει στο δρόμο... Επίσης πως γίνεται ρε παιδιά στον στρόφαλο να έχει τόσους ίππους διαφορά από τον τροχό. Για να έχεις διαφορά σημαίνει πως κάπου χάνεται ενέργεια και πολύ μάλιστα άμα μιλάτε για 19 ίππους!! Δεν έχω γνώσεις μηχανικού αυτοκινήτων αλλά με απλές γνώσεις φυσικής δε μου φαίνεται λογικό... Και μην μου πείτε ότι παρεμβάλεται το κιβώτιο, γιατί το κιβώτιο επηρεάζει τη ροπή όχι όμως και την ιποδύναμη Απώλειες 19HP από το στρόφαλο στους τροχούς είναι ένα πολύ λογικό νούμερο για ένα δικίνητο αυτοκίνητο αυτής της ιπποδύναμης. Σκέψου ότι παρεμβάλλονται το βάρος των αξόνων του σασμάν, των γραναζιών/συγχρονιζέ πάνω στους άξονες, του διαφορικού, των ημιαξονίων, των δισκόπλακων κλπ και επίσης οι τριβές που αναπτύσσονται μεταξύ όλων αυτών. Επίσης η ιπποδύναμη είναι απλώς το γινόμενο της ροπής*στροφές. Οπότε ότι επηρρεάζει τη ροπή για ένα συγκεκριμένο σημείο στροφών επηρρεάζει άμεσα και την ιπποδύναμη. Τα δυναμόμετρα μετράνε ιπποδύναμη στους τροχούς και μετά μέσω υπολογισμών και κάποιων αλγόριθμων υπολογίζουν τη δύναμη στο στρόφαλο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. March 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2007 Απώλειες 19HP από το στρόφαλο στους τροχούς είναι ένα πολύ λογικό νούμερο για ένα δικίνητο αυτοκίνητο αυτής της ιπποδύναμης. Σκέψου ότι παρεμβάλλονται το βάρος των αξόνων του σασμάν, των γραναζιών/συγχρονιζέ πάνω στους άξονες, του διαφορικού, των ημιαξονίων, των δισκόπλακων κλπ και επίσης οι τριβές που αναπτύσσονται μεταξύ όλων αυτών. Για να λές ότι είναι λογικό νούμερο απωλειών οι 19 ίπποι τότε πάω πάσο εγώ γιατί δε γνωρίζω. Τα δυναμόμετρα μετράνε ιπποδύναμη στους τροχούς και μετά μέσω υπολογισμών και κάποιων αλγόριθμων υπολογίζουν τη δύναμη στο στρόφαλο. Το θέμα είναι όλα τα περιοδικά και οι κατασκευαστές όταν λένε ιπποδύναμη που αναφέρονται. Αν αναφέρονται στο στρόφαλο τότε και μεις πρέπει να κοιτάμε αυτές τις μετρήσεις. Αν όμως αναφέρονται στον τροχό ποιός ο λόγος να λέμε εμείς ότι στο στρόφαλο το αμάξι έχει περισσότερα άλογα....? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lumens Δημ. March 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2007 Το θέμα είναι όλα τα περιοδικά και οι κατασκευαστές όταν λένε ιπποδύναμη που αναφέρονται. Αν αναφέρονται στο στρόφαλο τότε και μεις πρέπει να κοιτάμε αυτές τις μετρήσεις. Αν όμως αναφέρονται στον τροχό ποιός ο λόγος να λέμε εμείς ότι στο στρόφαλο το αμάξι έχει περισσότερα άλογα....? Συνήθως όλες αυτές οι μετρήσεις αναφέρονται στο στρόφαλο, εκτός αν λέει κάτι άλλο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Glouf125_Innova Δημ. March 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2007 Pedia apo ena magazi stin athina pou pira til mou eipe oti iparxei skastra tis forch(i kapos etsi) i opoia kostizei 200 eyro kai eine gia golf 5 tourbisio.Tou eipa oti exo TSI kai an iparxei kati eidika gia to TSI kai mou eipe oti teriazei se ola ta golf 5 turbo.Kserei kaneis i ginete? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
asmodeus Δημ. March 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2007 Pedia apo ena magazi stin athina pou pira til mou eipe oti iparxei skastra tis forch(i kapos etsi) i opoia kostizei 200 eyro kai eine gia golf 5 tourbisio.Tou eipa oti exo TSI kai an iparxei kati eidika gia to TSI kai mou eipe oti teriazei se ola ta golf 5 turbo.Kserei kaneis i ginete? Φιλε μου εγω που το ειχα ψαξει ξερω οτι ακομα δεν υπαρχει τιποτα για TSI και GT παρα μονο για GTI..Σιγουρεψε το παντως... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gka Δημ. March 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2007 forch(i kapos etsi) forge Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.