Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Όχι, μην μπερδεύεσαι, έχω πει και στο παρελθόν (και ίσως θα έπρεπε να το πω και τώρα) ότι κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά στην πόλη. Συνεπώς τα 10λτ είναι μάλλον φυσιολογικά. Απλά δε με ικανοποιεί η αυτονομία του αυτοκινήτου.

 

Τώρα αυτό που λες για τις στροφές του κινητήρα ίσως δεν έχει και τόση σημασία. Αυτό που μετράει είναι το πόσο συχνά σταματάς και ξεκινάς. Αν πηγαίνεις από φανάρι σε φανάρι με 1η-2α αντε και 3η ή σταματάς σε διασταυρώσεις κάθε τρεις και λίγο, έστω και κινούμενος κάτω από 3000 σαλ, τότε θα έχεις αυξημένη κατανάλωση.

 

Πάντως δοκίμασε μια φορά να φουλάρεις και κάνε την ίδια διαδρομή. Επίσης δοκίμασε να μηδενίσεις το trip computer όταν βγεις σε ανοιχτό δρόμο (γιατί αρχίζει να μετράει και από τα στενά δίπλα στο σπίτι σου που δεν είναι ενδεικτικά, αλλά επηρεάζουν όλη τη διαδρομή). Αυτά!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Όχι, μην μπερδεύεσαι, έχω πει και στο παρελθόν (και ίσως θα έπρεπε να το πω και τώρα) ότι κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά στην πόλη. Συνεπώς τα 10λτ είναι μάλλον φυσιολογικά. Απλά δε με ικανοποιεί η αυτονομία του αυτοκινήτου.

 

Τώρα αυτό που λες για τις στροφές του κινητήρα ίσως δεν έχει και τόση σημασία. Αυτό που μετράει είναι το πόσο συχνά σταματάς και ξεκινάς. Αν πηγαίνεις από φανάρι σε φανάρι με 1η-2α αντε και 3η ή σταματάς σε διασταυρώσεις κάθε τρεις και λίγο, έστω και κινούμενος κάτω από 3000 σαλ, τότε θα έχεις αυξημένη κατανάλωση.

 

Πάντως δοκίμασε μια φορά να φουλάρεις και κάνε την ίδια διαδρομή. Επίσης δοκίμασε να μηδενίσεις το trip computer όταν βγεις σε ανοιχτό δρόμο (γιατί αρχίζει να μετράει και από τα στενά δίπλα στο σπίτι σου που δεν είναι ενδεικτικά, αλλά επηρεάζουν όλη τη διαδρομή). Αυτά!

Συγνωμη φιλε μου αν σε κουρασα, απλα διερωτομαι αν αυτο που καιω ειναι φυσιολογικο η καιω παραπανω ισωσ και λογο οτι ακομα το αμαξι ειναι αστρωτο. Και παντα δεν λαμβανω σε αυτα που λεω υπ οψην το trip (που μου εδινε περιπου 7 λιτ/ 100 χλμ μεση) αλλα τα πραγματικα χλμ που εκανα και τα λεφτα που ξοδεψα, εκτος αν τι να πω επεσα στην περιπτωση να μου εβαλαν νοθευμενη βενζινη! :( Οπως και να εχει η χθεσινη μου πρωτη εμπειρια μετετρεψε τον αρχικο μου ενθουσιασμο για το αμαξι σε προβληματισμο και στεναχωρια εν μερει!Παιδεια εσεις που εχετε το αμαξι καποιον καιρο πειτε μου παρακαλω τις αποψεις σας και εσεις, Αρης σε ευχαριστω για την βοηθεια !

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

jonnylokis ta dika mou ta sumperasmata einai ta ekshs.

 

Otan to estrona kai phgaina mexri 3000-3500 sthn e8nikh, se taksidi gia 300km me sta8erh sxedon taxuthta ekapsa to apisteuto 6,5-6,7 l/100 km (panta me to trip computer) mesa sthn polh auto metafrazete (stis idies strofes) guro sta 12-13l/100 km.

 

Twra pou to estrwsa kai phgainw pio aneta xwris na koitazw to strofometro exw meso oro 10-11 l/100km gia mesa sth polh, alla exw parathrhsei oti xwris na to skizw otan phgainw me gemates strofes h katanalwsh peftei. Dhladh mesa sth polh an phgainw mexri 3000 strofes exw megalhterh katanalwsh apoti an phgainw mexri 5000 kai na alazw taxuthta. Auto isos na sumbainei giati se upshloteres strofes gemizei to turbo me aera kai boh8aei th mhxanh na rolarei se sxesh me poio xamhles strofes opou leitourgei o mhxanikos sumpiesths kai ousiastika roufaei benzhnh.(ola auta panta, otan den to skizeis giati ama to pathseis blepeis to dikth ths benzhnhs na katebainei mprwsta sou!!!!!!)

 

Auta einai ta sumperasmata mou.

 

Kai kati asxeto , akouei kanenas ena triksimo(fusima) apo ta amortiser se lakoubes kai samarakia? Mou eipan sthn antiproswpoia oti einai fusikos 8orubos aposbeshs ton amortiser.......Zastava na eperna den 8a ekane tetoio 8orubo.....Epitrepete?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Auto isos na sumbainei giati se upshloteres strofes gemizei to turbo me aera kai boh8aei th mhxanh na rolarei se sxesh me poio xamhles strofes opou leitourgei o mhxanikos sumpiesths kai ousiastika roufaei benzhnh.

 

Χμ. Ενδιαφέρουσα θεωρία, αλλά ας μας πει ένας μηχανολόγος την άποψή του! Απλά όταν είσαι σε ανοιχτό δρόμο δεν πατάς συνεχώς το γκάζι (ή το πατας για πολλή ώρα σταθερά χωρίς επιταχύνσεις ή επιβραδύνσεις), πολλές φορές κινείσαι με κεκτημένες ταχύτητες (κατηφόρες), ενώ είναι και πιο εύκολο για τον κινητήρα να επιταχύνει κάτι που ήδη κινείται, παρά να το ξεκινήσει από στάση! Το ότι ο compressor δε δουλεύει πάνω από τις 3500 είναι σίγουρα θετικός παράγοντας στην κατανάλωση, αλλά στο ταξίδι που έχεις 6η, για να είσαι πάνω από 3500 σημαίνει ότι πας με 140, κάτι που ναι μεν είναι εφικτό στην εθνική αλλά όχι και σε b-roads.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω ρε παιδεια, ειλικρινα ενα χρονο τωρα μεχρι χτες που παρελαβα το αμαξι με εχει κανει να αισθανθω τοσο οικιος στο αμαξι σαν να το εχω ειδη 1 χρονο. Αλλα απλα καποια πραγματα παντα τα περιμενεις αλλιως και ααλλιως τα βρισκεις απο κοντα. Στο συγκεκριμενο θεμα της καταναλωσης τωρα εχω λιγο στεναχωρηθει αλλα θα δουμε, μηδενα προ του τελους μακαριζε που λενε, ας ακουσω και τις γνωμες σας, ας δουμε πως θα παει και στην συνεχεια το αμαξι γιατι σηγουρα με μολις 150 χλμ το αμαξι ειναι ακομα παρθενο και αδουλευτο!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

jonnylokis την απάντηση στην έδωσε ήδη ο aris71. Μόνο που μέσα στο αμάξι αντί για 5 θα πρέπει να ήταν το πολύ 3 λίτρα.

 

Relax και απόλαυσε το νέο σου αυτοκίνητο!

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει ρε παιδεια παω πασο, αλλα αν ειναι ετσι η καταναλωση , θεωρω πολυ απλα οτι ειναι μεγαλη απατη ολη η διαφημιστικη καμπανια της εταιριας που μιλαει στα υπερ για χαμηλη καταναλωση και δινει μεση καταναλωση 7,2 λιτρα :( στο gt , ενω το απλο 1600αρη fsi εχει με μικρη διαφορα 6,8 λιτρα
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Symfwnw apoluta!!!!

 

Fainete pws oi germanoi exoun terastious adeious dromous opou gia na pane sth douleia tous bazoun prwth mono gia na ksekinhsoun kai meta kinounte me sta8erh taxuthta 120km me pempth mexrh na ftasoun. Etsi kai egw 8a eixa 7,2 m.o. . Ektos baibaia kai an 8ewroun pws exontas tetoio amaksi apokleiete na ka8ese sth polh ka8e SK kai 8a ksexinese stous e8nikous opote kai palu 8a exeis m.o 7,2......Ti na pw?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αυτο με την καταναλωση συμβαινει σε ολα τα αυτοκινητα παντα καινε περισσοτερο απο οσο λεει ο κατασκευαστης!Το GT οντως καιει λιγα σε σχεση με τις επιδοσεις του!Εμενα μου καιει, συμφωνα με το trip παντα, περιπου 8.8 λιτρα σε μικτο κυκλο κ το ανοιγω μεχρι 4500 χιλ στροφες καθως δεν το εχω στρωσει τελειως.Αν ψαξετε αυτοκινητα με 0-100 στα 7,9 sec oλα ξεπερνανε τα 12 λιτρα μεση καταναλωση
Link to comment
Share on other sites

Η καταναλωση που ανακοινωνεται απο το εργοστασιο ρε παιδια ειναι γνωστο οτι προκειται για μια ουτοπια... Ναι μεν ειναι εφικτη αλλα επιτυγχανεται κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες και συνηθως σε εργαστηριακες συνθηκες!! Στην πραγματικοτητα τα πραγματα ειναι αρκετα πιο πανω απο τα συγκεκριμενα νουμερα... Αυτα ειναι για τυπικες συγκρισεις και μονο!!

 

Κατα τ'αλλα εγω δεν βρηκα κατι "λαθος" με την καταναλωση σου... Μην ξεχνας οτι δεν πηρες ενα αυτοκινητο 1400cc με την γενικη εννοια αλλα ενα αυτοκινητο με 170 αλογα και αρκετα καλη καταναλωση για αυτα! Τιποτα παραπανω, τιποτα λιγοτερο... Αν ηθελες ενα αυτοκινητο αποκλειστικα και μονο για την καταναλωση του η Toyota και το Prius θα ηταν μονοδρομος!

Link to comment
Share on other sites

Καπου διαβασα το καινουριο Golf το 2008 ,αληθευει?

 

Ναι δυστυχως ισχυει και εχω δει και σχετικες φωτογραφιες!Ενα πιο φουτουριστικο Golf V ειναι και κυκλοφορει τελη 2008

Link to comment
Share on other sites

Αυτο με την καταναλωση συμβαινει σε ολα τα αυτοκινητα παντα καινε περισσοτερο απο οσο λεει ο κατασκευαστης!Το GT οντως καιει λιγα σε σχεση με τις επιδοσεις του!Εμενα μου καιει, συμφωνα με το trip παντα, περιπου 8.8 λιτρα σε μικτο κυκλο κ το ανοιγω μεχρι 4500 χιλ στροφες καθως δεν το εχω στρωσει τελειως.Αν ψαξετε αυτοκινητα με 0-100 στα 7,9 sec oλα ξεπερνανε τα 12 λιτρα μεση καταναλωση

 

logiko mu akugetai...an k nomizo re paidia oti dne einia polles fores k toso axiopisto to trip...tulaxiston se kati astrakia pu to exo tsekarei xanei....se golf den exo prosopiki apopsi...

:alien: we r not alone! :secret:.... :yahoo:!!!! :yinyang:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

 

Με την ευκαιρία σας παραθέτω τα στοιχεία της κατανάλωσης από το τελευταίο μου ταξίδι:

 

Διαδρομή: Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα

Διαδρομή που τα έχει όλα μοιρασμένα, αυτοκινητόδρομο περίπου 200χλμ, και άλλα τόσα στροφιλίκι εώς πολύ κλειστό στροφιλίκι :D :D

 

Καιρός: αίθριος σε όλο το ταξίδι εκτός από μια ακτίνα 50 χλμ γύρω από το Μέτσοβο που χιόνιζε!!!!!

 

Φορτίο: το tsi μου εγώ και 2 χειραποσκευές.

 

Οδήγηση: στον αυτοκινητόδρομο εώς 150 χλμ/ώρα εκτός από κάποια μικρής διάρκειας ..ξεκαπνίσματα:X , γύρω στα 20χλμ σε πάρα πολύ αργούς ρυθμούς με 1η - 2α πάνω σε χιόνι και με την ψυχή στο στόμα (το αντισπίν πρέπει να το απενεργοποιούμε, τρελένεται!), όλα τα υπόλοιπα χλμ σβέλτα και απολαυστικά χωρίς καμία προσοχή στην κατανάλωση καυσίμου.

Πάντα με το ECON πατημένο στον κλιματισμό

Βενζίνη 100άρα EKO από ένα βενζινάδικο μέσα στα Μάλγαρα. Μια από τις καλύτερες που έχω βάλει.

 

Αποτελέσματα (trip computer)

Συνολική απόσταση: 450 χλμ

Μέση ωριαία: 75 χλμ/ώρα

Μέση κατανάλωση: 7,5 λίτρα/100 χλμ !!!!!!!!!!!!!!!

 

Δείκτης βενζίνης: Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στα Ιωάννινα έχω γράψει 550 χλμ από το φουλάρισμα και ο δείκτης βρίσκεται λίγο κάτω από το 1/4.

 

Εχω πάθει πλάκα.

 

Συμπεράσματα:

- Όταν πηγαίνεις αργά στην κίνηση αλλά με ροή δεν καίει σχεδόν τίποτα.

- Οι πιο βενζινοβόρες καταστάσεις είναι ο αυτοκινητόδρομος και φυσικά η πόλη.

 

Τώρα αν κάποιος είναι τόσο χεράς που μπορεί να ξεζουμίζει ένα κινητήρα 150 ίππων για ώρες σε ένα δρόμο με στροφές και ανέβα κατέβα ναί θα κάψει αλλά όσο θα έκαιγε οποιοδήποτε δυνατό αυτοκίνητο στα χέρια του. Αυτό θεωρώ ότι συμβαίνει και στα περιοδικά που τα λιώνουν για μερικές ημέρες και εκτινάσσεται η κατανάλωση που ανακονώνουν.

 

Ο κατασκευαστής δεν λέει ψέματα αν καταφέρει κάποιος και οδηγήσει με σταθερά 120 χλμ/ώρα τόσο θα του κάψει.

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Χμ. Ενδιαφέρουσα θεωρία, αλλά ας μας πει ένας μηχανολόγος την άποψή του! Απλά όταν είσαι σε ανοιχτό δρόμο δεν πατάς συνεχώς το γκάζι (ή το πατας για πολλή ώρα σταθερά χωρίς επιταχύνσεις ή επιβραδύνσεις), πολλές φορές κινείσαι με κεκτημένες ταχύτητες (κατηφόρες), ενώ είναι και πιο εύκολο για τον κινητήρα να επιταχύνει κάτι που ήδη κινείται, παρά να το ξεκινήσει από στάση! Το ότι ο compressor δε δουλεύει πάνω από τις 3500 είναι σίγουρα θετικός παράγοντας στην κατανάλωση, αλλά στο ταξίδι που έχεις 6η, για να είσαι πάνω από 3500 σημαίνει ότι πας με 140, κάτι που ναι μεν είναι εφικτό στην εθνική αλλά όχι και σε b-roads.

 

θεωρητικά μπορεί να ισχύει

 

Και αυτό γιατί:

 

α) ο κομπρέσσορας παίρνει κίνηση από τον στροφαλοφόρο άξονα = "ρουφάει" ενέργεια από την παραγόμενη ισχύ του κινητήρα.

 

β) το τούρμπο εκμεταλεύεται την θερμική ενέργεια των καυσαερίων, μια ενέργεια δηλαδή που στα ατμοσφαιρικά χάνεται στο περιβάλλον.

 

Όταν λειτουργεί το τούρμπο και αποσυμπλέκει ο κομπρέσορας λοιπόν όχι μόνο εκμεταλευόμαστε την ενέργεια των καυσαερίων αλλά μηδενίζονται και οι μηχανικές απώλειες του κομπρέσσορα, αυτό θα μπορούσε να δικαιολογήσει τα παραπάνω, αλλά με την προυπόθεση ότι χαϊδεύουμε το γκάζι και δεν το τσαρουχώνουμε.

 

Τα αυτοκίνητα μόνο με κομπρέσσορ "Καίνε" και χωρίς να τα πιέζεις.

 

Ο κομπρέσσορας δεν τοποθετήθηκε για την οικονομία αλλά για να μειώσει το λαγκ της μεγάλης τουρμπίνας.

 

Το καλό είναι ότι το όλο σύστημα δουλεύει, και μάλιστα πολύ καλά :grin: :grin:

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

 

Με την ευκαιρία σας παραθέτω τα στοιχεία της κατανάλωσης από το τελευταίο μου ταξίδι:

 

Διαδρομή: Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα

Διαδρομή που τα έχει όλα μοιρασμένα, αυτοκινητόδρομο περίπου 200χλμ, και άλλα τόσα στροφιλίκι εώς πολύ κλειστό στροφιλίκι :D :D

 

Καιρός: αίθριος σε όλο το ταξίδι εκτός από μια ακτίνα 50 χλμ γύρω από το Μέτσοβο που χιόνιζε!!!!!

 

Φορτίο: το tsi μου εγώ και 2 χειραποσκευές.

 

Οδήγηση: στον αυτοκινητόδρομο εώς 150 χλμ/ώρα εκτός από κάποια μικρής διάρκειας ..ξεκαπνίσματα:X , γύρω στα 20χλμ σε πάρα πολύ αργούς ρυθμούς με 1η - 2α πάνω σε χιόνι και με την ψυχή στο στόμα (το αντισπίν πρέπει να το απενεργοποιούμε, τρελένεται!), όλα τα υπόλοιπα χλμ σβέλτα και απολαυστικά χωρίς καμία προσοχή στην κατανάλωση καυσίμου.

Πάντα με το ECON πατημένο στον κλιματισμό

Βενζίνη 100άρα EKO από ένα βενζινάδικο μέσα στα Μάλγαρα. Μια από τις καλύτερες που έχω βάλει.

 

Αποτελέσματα (trip computer)

Συνολική απόσταση: 450 χλμ

Μέση ωριαία: 75 χλμ/ώρα

Μέση κατανάλωση: 7,5 λίτρα/100 χλμ !!!!!!!!!!!!!!!

 

Δείκτης βενζίνης: Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στα Ιωάννινα έχω γράψει 550 χλμ από το φουλάρισμα και ο δείκτης βρίσκεται λίγο κάτω από το 1/4.

 

Εχω πάθει πλάκα.

 

Συμπεράσματα:

- Όταν πηγαίνεις αργά στην κίνηση αλλά με ροή δεν καίει σχεδόν τίποτα.

- Οι πιο βενζινοβόρες καταστάσεις είναι ο αυτοκινητόδρομος και φυσικά η πόλη.

 

Τώρα αν κάποιος είναι τόσο χεράς που μπορεί να ξεζουμίζει ένα κινητήρα 150 ίππων για ώρες σε ένα δρόμο με στροφές και ανέβα κατέβα ναί θα κάψει αλλά όσο θα έκαιγε οποιοδήποτε δυνατό αυτοκίνητο στα χέρια του. Αυτό θεωρώ ότι συμβαίνει και στα περιοδικά που τα λιώνουν για μερικές ημέρες και εκτινάσσεται η κατανάλωση που ανακονώνουν.

 

Ο κατασκευαστής δεν λέει ψέματα αν καταφέρει κάποιος και οδηγήσει με σταθερά 120 χλμ/ώρα τόσο θα του κάψει.

 

 

+ 1

:) :) :)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ καιρό τώρα το topic αυτό και είμαι και εγώ κάτοχος ενός, λευκού, GT.

Αναφορικά με την κατανάλωση. (με βάση το trip computer)

1. πρώτα 3,062km κατανάλωση: 8.5lt/100km

2. επόμενα 3,315km -"- : 8.8lt/100km

3. επόμενα 1,146km -"- : 8.2lt/100km

συνολικά λοιπόν μετά από 7,523km 8.6lt/100km

ενώ με βάση τα λίτρα που βάζω η καταλανωση είναι 9.1 (αποκλιση ~6.5%. άντε επιστήμη το κάναμε!! πράγματι όμως κρατάω στατιστικά σε ένα excelοφυλλο)

 

Οπότε φίλε jonny μη στεναχωριέσαι καθόλου.. γράψε και άλλα κμ και όλα θα έρθουν στα "ίσια" τους. Μέτρα με το trip com. (ολικά κμ) και θα δεις ότι θα κυμανθεις και εσύ περί το 8.5 (όπως οι περισσοτεροι εδώ από ότι βλέπω)

 

DimKav: το φύσημα που λες είναι standard και το κάνουν όλα (τουλάχιστον τα Group VAG) σου το λέω διότι το ακούω και στο Polo της μητέρας μου και στο Α4 του πατέρα μου...

 

Τέλος αναφορικά με τα τριξιματακια από κονσόλα και πίσω δεξιά μέρος μάλλον είναι κοινό γνώρισμα όλων...

 

Και μια ερώτηση: έχει βάλει κανενας αυτή τη συσκευή που αναπαραγει mp3 στη θέση της cd-ιερας;;; Αν ναι ποιο; και ποιες οι εντυπώσεις;;

thanks!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδες μην τρελεναιστε μια χαρα ειναι η καταναλωση για τουρμπατο 170 αλογων.

Εγω με τον 1.8Τ και τα 180 αλογα εχω μεση καταναλωση κοντα στα 10,5lt/100km.

Μια χαρα καταναλωση εχει το Gt και συνεπως και το TSI...δεν μπορουμε να τα θελουμε ολα δικα μας.

Θα κανω και εγω σε καποιες μερες μια πιο πληρη μετρηση για τον 1.8Τ και θα την παραθεσω συγκριτικα για να δειτε οτι πρεπει να ειστε ικανοποιημενοι με οτιδηποτε κατω απο 9,5lt/100km.

Nexus 4 & iPad mini
Link to comment
Share on other sites

2Η ΜΕΡΑ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΜΕ ΤΟ GT

Λοιπον παιδεια, περνω χτες απογευμα δυο φιλους και φευγουμε απο ποταμι, ανεβαινω εθνικη, μετα τα δυοδια βγαινω για καλαμο, κατεβαινω στροφιλικια στην παραλια αγ αποστολους , περνω παραλιακα ολη την διαδρομη φτανω μεχρι ωροπο και απο εκει ανεβαινω παλι με στροφιλικια βγαινω εθνικη και γυρναω πισω. Ολη αυτην την διαδρομη επιχειρησα αυτη την φορα να κινηθω ποιο γεματα με 3500-3700 στροφες και με μεγαλη εκπληξη διαπυστωσα οτι εκαψα λιγοτερο! με 20 ευρω εκανα λοιπον γυρο στο 170 χλμ! αρα εχετε δικιο ! Ανακουφηση και ανισηχυσα στην αρχη !Τα δε φιλαρακια μου επαθαν πλακα με το Gt το εσωτερικο που το χαραχτηρισαν "πιλοτηριο" , το πως εστρηβε το αμαξι, το πως πηγαινε στην ευθεια κλπ!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η καταναλωση ειναι απλα απιαστη...ειναι μεγάλο ατού του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και νομιζω πως αν καποιος πει το αντίθετο πολυ απλά δεν μπορεί αν το υποστηρίξει!

To tsi του φίλου μόλις μπήκε service γιατι ο συμπλέκτης κόλλησε στο πάτωμα!

Λόγος:άγνωστος

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον...

αυριο παω αντιπροσωπεια γιατι, στην πορτα του συνοδηγου (ειναι διπορτο), στο κατω καθετο μερος, στην πλευρα της χειρολαβης και κοντα στο υψος των μασπιε εχει εναν αερα 2,3 χιλιοστα πιο εξω απο το φτερο. Ισως θελει λιγο σφυξιμο. Κατα τα αλλα μπορει καποιος που το εχει τσεκαρει να μου πει σε ποιες στροφες ειναι η οικονομικη λειτουργια του κινητηρα? Επισης το κουμπι econ τι ακριβως ειναι? Αν ειναι ο ανεμιστηρας γιατι μολις το αναβω αναβουν και οι βαθμοι στις οθωνιτσες? Τι βενζινη βαζετε? γιατι στην ταπα γραφει μινιμουμ 95 , οποτε μπορουμε να βαζουμε και απλη? Και σχετικα με την πιεση στα λαστιχα, στην ταπα γραφει σε bar, ξερει κανεις να τα μεταφρασει σε ατμοσφαιρες?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κατα τα αλλα μπορει καποιος που το εχει τσεκαρει να μου πει σε ποιες στροφες ειναι η οικονομικη λειτουργια του κινητηρα? Επισης το κουμπι econ τι ακριβως ειναι? Αν ειναι ο ανεμιστηρας γιατι μολις το αναβω αναβουν και οι βαθμοι στις οθωνιτσες? Τι βενζινη βαζετε? γιατι στην ταπα γραφει μινιμουμ 95 , οποτε μπορουμε να βαζουμε και απλη? Και σχετικα με την πιεση στα λαστιχα, στην ταπα γραφει σε bar, ξερει κανεις να τα μεταφρασει σε ατμοσφαιρες?

 

BAR to PSI

http://www.centauro-owners.com/articles/psibar.html

 

αναφορικα με το econ το συστημα διατηρει ολους τους αυτοματισμους χωρις να δουλευει το κομπρεσερακι του κλιματιστικου.

 

Οσο για τη βενζινη απο οσο θυμαμαι στη μεσα πλευρα της ταπας γραφει 98RON (ROZ). 95αρα συμφωνα με το manual περιπτωση "αναγκης"...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...