Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

σορυ που ξαναγραφω αλλα παρατηρησα οτι το αμαξι σε διαφορα σημεια εμφανιζει γραμμες κατι σαν νυχιες! Το περιεργο ειναι οτι το εχω μολις 2 μερες το βαζω σε κλειστο παρκινγκ κ εξω δεν το εχω αφησει ακομα καθολου εστω και για 2 λεπτα! Το μονο που εκανα ειναι σημερα του ερηξα λιγο νερακι κ το σκουπισα με ενα δερμα. Τι μπορει να ειναι ? Θα τρελαθω ακομα δεν το πηρα!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

φιλε μου δεν ξερω για σενα αλλα εγω θυμωνω απιστευτα να περνω αμαξι 25000 ευρω και να εχει γρατζουνιες. Φυσικα κ δεν ειναι κατι σοβαρο, απαιτω ομως ο οποιοσδηποτε να σεβεται το χρημα μου! Δεν μου το χαρησαν ουτε το κερδισα. Αν λοιπον συνηθως τα αυτοκινητα ερχονται με γρατζουνιες στον τελικο αγοραστη (αυτο πρωτη φορα μου συμβαινει) οφειλουν πριν τα παραδοσουν να τα σημαζευουν! Παντως σημερα παω αντιπροσωπεια για το θεμα της πορτας και τις γρατζουνιες. Το αμαξι ειναι μολις 2 μερων , παντα σε κλειστο παρκινγκ κ δεν εχει μεινει ουτε λεπτο εξω! Τι να μου πουν δηλαδη?Εκτος αν ειναι τοσο γυφτοι οποτε θα παω μονος εξω να του κανω ενα κερωμα η κατι τετοιο με αλοιφες να βγαλω τις γρατζουνιες! Παντως για μενα αν γινει κατι τετοιο θα εινια μεγαλο πληγμα στο προσωπο της εταιριας. Αλλιως φανταζομουν μια τετοια εταιρια . Τελος!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Synithws ta aytokinhta ta pairnoume gratzounismena,oxi megales gratzounies alla ta psilogratzounismatakia tous ta exoun.Ama exeis ksenerwsei toso poula to na to paroume emeis pou den exoume :p

Φυσικα!!! Τα μεταχειρισμετα, τα τρακαρισμενα:p Καινουργιο αμαξι ρε φιλε και γρατζουνισμενο??? Θα μας τρελλανεις:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σιγουρα το εχετε απαντησει το θεμα..αλλα εχει τοσα θεματα που να το βρω.Λοιπον θελω να μου πειτε στις ποσες στροφες μπαινει ο κομπρεσορας και στο τελος μπαινει το τουρμπο..για διαφωτιστε με λιγο.Ενας χοντακιας typer μου ειπε ο κομπρεσορας εχει καταργηθει στο μερσεντες και το εβαλαν στο γκολφακι?Και επειδη ειμαι ασχετος σε αυτα δεν απαντησα περιμενω σχολια απο εσας για να τον ισοπεδωσω :) ...Ξερω πως η vw δεν θα εκανε καμια μ..κια στα θεματα αυτα οποτε ξερω οτι υπαρχει απαντηση
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ξεχασα να σας πω μιλαμε για το tsi...Λετε να εκανα βλακεια μου βγηκε 22.450 με τα ζανατολαστιχα,με αλλα 2500 επερνα το gt..xm....
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδια σιγουρα το εχετε απαντησει το θεμα..αλλα εχει τοσα θεματα που να το βρω.Λοιπον θελω να μου πειτε στις ποσες στροφες μπαινει ο κομπρεσορας και στο τελος μπαινει το τουρμπο..για διαφωτιστε με λιγο.Ενας χοντακιας typer μου ειπε ο κομπρεσορας εχει καταργηθει στο μερσεντες και το εβαλαν στο γκολφακι?Και επειδη ειμαι ασχετος σε αυτα δεν απαντησα περιμενω σχολια απο εσας για να τον ισοπεδωσω :) ...Ξερω πως η vw δεν θα εκανε καμια μ..κια στα θεματα αυτα οποτε ξερω οτι υπαρχει απαντηση

 

o kompressor εμπλέκεται από πολυ χαμηλες στροφές σχεδόν από το ρελαντί, από 2400 - 3500 σ.α.λ. λειτουργεί ταυτόχρονα με το τούρμπο και μετά τις 3500 απεμπλέκεται τελείως και λειτουργεί μόνο το τούρμπο. Κοίτα εδώ http://www.volkswagen.dk/mere-vw/teknologi.asp?content=TSI&sub=Maalsaetning

 

Η κάθε λύση έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της,

 

κομπρέσορ:

+ ροπή από πολύ χαμηλές στροφές, μηδενικό λάγκ.

- μηχανικές απώλειες, κατανάλωση, απόδοση στις ψηλές στροφές, κόστος

 

τούρμπο:

+ υψηλότερη θερμική απόδοση, δύναμη στις ψηλές στροφές,

- λάγκ στις χαμηλές σ.α.λ., κατανάλωση υπό πίεση

 

O tsi παντρέυει τα πλεονεκτήματα των δύο λύσεων και εκμηδενίζει τα μειονεκτήματα τους, κατά την γνώμη μου τα μόνα μειονέκτημα σε αυτόν τον καταπληκτικό κινητήρα είναι η πολυπλοκότητα και το αυξημένο κόστος κατασκευής.

 

Το Type-R σίγουρα είναι φανταστικό αμάξι, τώρα γηπεδισμοί του στυλ η VW έκανε μ...κία κτλ είναι για κλάματα και δεν χρειάζεται να ψάχνεις επιχειρήματα αρκεί να συγκρίνεις τις ρεπρίζ ανάμεσα σε σιβικ-γκολφ, το γκολφάκι επιταχύνει εν κινήσει σαν αυτοκίνητο 2500+ κ.εκ σε όλες το φάσμα στροφών, ταυτόχρονα δεν είναι πάρα πολύ πίσω σε επιταχύνσεις από στάση και τελική ταχύτητα σε σύγκριση με το διαμάντι 2000 κ.εκ της χόντα.

 

Είναι απλά άλλη φιλοσοφία, με το ένα δεν χρειάζεται να ασχολείσαι με το κιβώτιο και οδηγάς αρχοντικά και γρήγορα ενώ με το άλλο λυσσάς στις 8000 στροφές κάτι που σίγουρα είναι πολύ ωραίο αφού θυμίζει σπορ μοτοσυκλέτα.

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Ενας χοντακιας typer μου ειπε ο κομπρεσορας εχει καταργηθει στο μερσεντες και το εβαλαν στο γκολφακι?Και επειδη ειμαι ασχετος σε αυτα δεν απαντησα περιμενω σχολια απο εσας για να τον ισοπεδωσω :) .

Πες στον φιλο σου δεν ξερει τι του γινεται. Εχει καταργησει η Μερσεντες τον Κομπρεσορα????? Απο ποτε και δεν το πηραμε ειδηση :lol: http://www.mercedes-benz.gr/content/greece/mpc/mpc_greece_website/gr/mpc_splashpage/home/home/products/new_cars/cclasssaloon/highlights.html

 

official site της mercedes πες του να δει τεχνικα χαρακτηριστικα! :O

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια

1 η πορτα ηθέλε λιγο ρονταρισμα για να ερθει στα ισα

2 οι γρατζουνιες μου ειπαν ειναι επιδη το μαυρο ειναι ενα χρωμα πολυ ευαισθητο και φαινονται ολα ακομα κΙ πιθανον οι κοκοι της σκονης που τριβονται με το βετεξ στο σκουπισμα. Μια λυση ειπαν ειναι ενα κερωμα μια φορα τον χρονο. Οπως και να εχει το μαυρο χρωμα ειναι μεν πολυ ομορφο αλλα ειναι δε πολυ ευαισθητο :( . το κακο ειναι πως επιδη φαινεται οτι για να μου φτιαξουν την πορτα μου ξεκουμπωσαν τα λαστιχα της πορτας, τωρα παρατηρησα οτι σε ενα σημειο εχει αερα και δεν μπορεσα εγω με το χερι να το κουμπωσω καλα, οποτε η θα πρεπει να ξαναπαω η να το αφησω ετσι. Παντως οπως και να εχει με εχει τρεξει πολυ αυτο το αμαξι ακομα δεν το πηρα !

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδια σιγουρα το εχετε απαντησει το θεμα..αλλα εχει τοσα θεματα που να το βρω.Λοιπον θελω να μου πειτε στις ποσες στροφες μπαινει ο κομπρεσορας και στο τελος μπαινει το τουρμπο..για διαφωτιστε με λιγο.Ενας χοντακιας typer μου ειπε ο κομπρεσορας εχει καταργηθει στο μερσεντες και το εβαλαν στο γκολφακι?Και επειδη ειμαι ασχετος σε αυτα δεν απαντησα περιμενω σχολια απο εσας για να τον ισοπεδωσω :) ...Ξερω πως η vw δεν θα εκανε καμια μ..κια στα θεματα αυτα οποτε ξερω οτι υπαρχει απαντηση

Η Mercedes θα τον καταργήσει σταδιακά τον kompressor... μεσα στα επομενα χρονια τα περισσοτερα μοντελα θα κυκλοφορουν με turbo...κοστος, δυναμη...συντομα θα μαθουμε και το λογο!

Link to comment
Share on other sites

Ένας supercharger θα βγάζει πάντα λιγότερα άλογα και θα καίει περισσότερη βενζίνη από το αντίστοιχο τούρμπο, λόγο του ότι καταναλώνει ενέργεια για τη λειτουργία του. Και τα τούρμπο με έμμεσο τρόπο καταναλώνουν ενέργεια, λιγότερη όμως από τον κομπρέσσορα.

 

Τα υπέρ του κομπρέσσορα είναι η γραμμική απόδοση της δύναμης* από πολύ χαμηλές στροφές και χωρίς πρακτικά υστέρηση στην απόκριση (lag). Όσοι οδηγούν κομπρεσσοράτα οχήματα λένε πως είναι σαν να οδηγούν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού.

 

Στα υπέρ του τούρμπο (πέραν της απόδοσης που προαναφέρθηκε) είναι ότι σαν λειτουργία είναι αθόρυβα και χωρίς κραδασμούς (σε αντίθεση με τους κομπρέσσορες).

 

Τα GT/TSI λόγο του τρόπου λειτουργίας τους συνδυάζουν τα καλύτερα των τούρμπο με τα καλύτερα των superchargers!

Στις χαμηλές στροφές όπου το τούρμπο "κοιμάται" ο κομπρέσσορας δίνει δύναμη από το ρελαντί χωρίς lag, και στις υψηλές όπου ο κομπρέσσορας θα έκανε πολύ θόρυβο και θα έκαιγε πολύ, μπαίνει το τούρμπο το οποίο επιπλέον βγάζει περισσότερα άλογα αθόρυβα και χωρίς κραδασμούς. Επιπλέον στις υψηλές στροφές το θέμα του lag των τούρμπο σχεδόν εξαλείφεται.

 

*εξαιρούνται οι φυγοκεντρικοί υπερσυμπιεστές (στην ουσία μια τουρμπίνα που κινείται με αλυσίδα από τον κινητήρα). GT/TSI δεν έχουν τέτοιο κομπρέσσορα.

 

κομπρέσσορας=υπερσυμπιεστής=supercharger=compressor

 

υπερσυμπιεστής καυσαερίων=τούρμπο.

Link to comment
Share on other sites

Απο που τα ξερετε ολα αυτα ρε παιδια μηχανικοι ειστε?Και εγω μηχανικοσ ειμαι αλλα ελεκτρονικος μηχανικος καιε χω πληρη μεσανυχτα απο ολα αυτα.Εμενα να σας πω την αληθεια η επιλογη ηταν Tsi διοτι τα χρηματα που δινεις σε αυτη την κατηγορια δεν υπηρχε κατι αναταγονισιμο (παντα κατα την γνωμη μου)Ειχα το 307 οκ καλο αλλα μου εβγαλε στην αρχη πολλα ρε παιδια κατι τριγμους κατι τσικ κατι τσουκ,δεν τα βρισκανε πηγαινα θεσσαλινικη ,ταλαιπωρια, αλλα στα τελευταια 80.000 ομολογω θηριο Τιποτα
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

.....Τα GT/TSI λόγο του τρόπου λειτουργίας τους συνδυάζουν τα καλύτερα των τούρμπο με τα καλύτερα των superchargers!

Στις χαμηλές στροφές όπου το τούρμπο "κοιμάται" ο κομπρέσσορας δίνει δύναμη από το ρελαντί χωρίς lag, και στις υψηλές όπου ο κομπρέσσορας θα έκανε πολύ θόρυβο και θα έκαιγε πολύ, μπαίνει το τούρμπο το οποίο επιπλέον βγάζει περισσότερα άλογα αθόρυβα και χωρίς κραδασμούς. Επιπλέον στις υψηλές στροφές το θέμα του lag των τούρμπο σχεδόν εξαλείφεται....

 

 

Σωστός...και όλα αυτά, να προσθέσω, με μικρότερη κατανάλωση και λιγότερους ρύπους...δεν είναι το μέλλον αυτοί οι κινητήρες???

Link to comment
Share on other sites

Σωστός...και όλα αυτά, να προσθέσω, με μικρότερη κατανάλωση και λιγότερους ρύπους...δεν είναι το μέλλον αυτοί οι κινητήρες???

μέχρι τώρα έχουν δείξει ότι είναι...να δεις που σε μερικά χρόνια θα γίνει της τρελής:D

Link to comment
Share on other sites

δηλ.?

Μακαρι ρε παιδια να βγει μοτερ σαν του RX-8 αλλα πιστονατο με μικροτερη καταναλωση και εννοω να αποδιδει τους ιδιους ιππους.. .240 πονυ............

Link to comment
Share on other sites

δηλ.?

Μακαρι ρε παιδια να βγει μοτερ σαν του RX-8 αλλα πιστονατο με μικροτερη καταναλωση και εννοω να αποδιδει τους ιδιους ιππους.. .240 πονυ............

Έλα μωρέ πολλά θες...! 240 σε μπροσθιοκίνητο είναι οριακά μην πω πολλά...

 

Σήμερα παρέλαβα το TSI !! !! !! Περισσότερα από βδομάδα που θα αρχίσω τα ξεπορτίσματα γιατί σήμερα το πήγαινα μπουσουλώντας από τον ενθουσιασμό μου, ότι και να πω είναι λιγο!

Link to comment
Share on other sites

Έλα μωρέ πολλά θες...! 240 σε μπροσθιοκίνητο είναι οριακά μην πω πολλά...

 

Σήμερα παρέλαβα το TSI !! !! !! Περισσότερα από βδομάδα που θα αρχίσω τα ξεπορτίσματα γιατί σήμερα το πήγαινα μπουσουλώντας από τον ενθουσιασμό μου, ότι και να πω είναι λιγο!

 

Καλορίζικο και κάλα χιλιόμετρα!

Εγώ το περιμένω Ιούλιο και δε τη παλεύω.:(

Περιμένουμε εντυπώσεις σου.

Link to comment
Share on other sites

δηλ.?

Μακαρι ρε παιδια να βγει μοτερ σαν του RX-8 αλλα πιστονατο με μικροτερη καταναλωση και εννοω να αποδιδει τους ιδιους ιππους.. .240 πονυ............

 

ξενέρωμαααα μλπιάξξξξξ:mad: :mad:

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ! Μόλις έχω νέα θα τα κοινοποιήσω!

 

δηλ.εσυ νομιζεις οτι τα αυτοκινητα των επομενων χρονων θα ειναι προσθιοκινητα?

 

Αυτό που λές είναι γενικό όμως. Τα προσθιοκίνητα θα παραμείνουν προσθιοκίνητα και τα πισωκίνητα πισωκίνητα πιστεύω! Εκτός αν εννοείς ότι θα οδεύσουμε σε τετρακίνηση. Αλλά πλέον μιλάμε για σχεδιασμένα από την αρχή αμάξια. Εγώ αναφερόμουν συγκεκριμένα στα κλασσικά "προσθιοκίνητα σκαριά" που λέμε τώρα Astra,Golf κλπ που ολοένα και αυξάνουν ιπποδυνάμεις.

Link to comment
Share on other sites

δηλ.εσυ νομιζεις οτι τα αυτοκινητα των επομενων χρονων θα ειναι προσθιοκινητα?

 

off topic: Eγώ πιστεύω ότι τα αυτοκίνητα σε 15-20 χρόνια από τώρα θα είναι ΟΛΑ τετρακίνητα. Όχι όμως όπως τα ξέρουμε σήμερα: Με ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε τροχό! Και μια CPU να αποφασίζει που θα στείλει ροπή ανά πάσα στιγμή!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια για σκαστρα ανοιχτου παιζει τπτ? Εχει βαλει καποιος...? Απο οσα εχω ρωτησει σε γνωστους βελτιωτες μου ειπανε οτι αργει λογω του οτι πρεπει να φτιαξουν μια υβριδικη για να χωρεσει. Εχει καποιος κατι νεοτερο?
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια για σκαστρα ανοιχτου παιζει τπτ? Εχει βαλει καποιος...? Απο οσα εχω ρωτησει σε γνωστους βελτιωτες μου ειπανε οτι αργει λογω του οτι πρεπει να φτιαξουν μια υβριδικη για να χωρεσει. Εχει καποιος κατι νεοτερο?

File mou simera pou piga sta dragster etrexe kai ena golf 3>piga kai ton rotisa kai mou eipe oti mpenei skastra tis turbosmart.Den thimotan timi alla mou eipe oti de pezei provlima akiopistias.Eine apo thessaloniki.An thes steile pm na sou doso tilefono.Po po re pedia. Dragster kai ta miala sta kaggela.rx7 evo silvia m3 m5 civic integra siera cossworth oti thelete eixe.Den ksero an irthe kaneis alla itan pragmatika teleia

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...