Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδια εχει βαλει κανεις αντηλιακες μεμβρανες της llumar? αν ναι θα ηθελα να ρωτησω αν οντως ειναι πιο δροσερο το σαλονι και αν εχετε προβλημα με τα μπλοκα,γιατι απο οτι εχω κοιταξει στον κ.ο.κ. δεν ξεκαθαριζει την νομιμοτητα τους.

 

Εγώ έχω την "μεσαία" εδώ και 5 χρόνια (όταν με σταμάτησαν, πριν 2 χρόνια, με γράψανε για το κάλημα τις πινακίδας (φιμε) και όχι για τις μεμβράνες !!!)

 

Πάντως έχω βάλει και στο μπροστινό μπαρπρίζ (μία σχεδόν διάφανη) η διαφορά είναι αισθητή ειδικά το καλοκαίρι

 

Το βράδι η μπροστιμή μεμβράνη δυσκολεύει λίγο !!!!!

 

Τώρα που περιμένω το Jetta 1.4 TSI το έχω παραγκείλει με 65% φιμέ τζάμια στα πίσω παράθυρα . . . .

VW Jetta 1.4 TSI :happy: ΜΙΟ Α501

 

Looking into the future . . . You can see your self !

 

George M.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Φιλε μου εγω που το ειχα ψαξει ξερω οτι ακομα δεν υπαρχει τιποτα για TSI και GT παρα μονο για GTI..Σιγουρεψε το παντως...

Koita tou eipa oti exo TSI me ta 140 kai mou eipe oti i sigkekrimeni skastra topothetite se ola ta turbata golf 5

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Μπαίνει κανονικά εφόσον είναι κλειστού τύπου...Δέν έχει κάτι το ιδιαίτερο το TSI για να μην μπαίνει. Το θέμα είναι θα πηγαίνει καλύτερα ή χειρότερα? Άμα την βάζεις με σκοπό να ακούγετε τσάμπα την βάζεις.

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Μπαίνει κανονικά εφόσον είναι κλειστού τύπου...Δέν έχει κάτι το ιδιαίτερο το TSI για να μην μπαίνει. Το θέμα είναι θα πηγαίνει καλύτερα ή χειρότερα? Άμα την βάζεις με σκοπό να ακούγετε τσάμπα την βάζεις.

 

Εγω μιλαω για ανοιχτου τυπου;)

Link to comment
Share on other sites

Εγω μιλαω για ανοιχτου τυπου;)

 

Απλά την ξεχνάς! Δέν μπαίνει στα αμάξια σας ανοιχτού τύπου σκάστρα...Πέφτει σε Safe Mode o εγκέφαλος. Μόνο με κλειστού δουλεύουν.

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

kai ego tin vazo kathara gia ton ixo

 

Δυστηχώς τον ξεχνάς...

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να ρωτήσω κι εγώ κάτι γιατί είμαι λίγο άσχετος στο συγκεκριμένο θέμα:

 

Η σκάστρα που λέτε βελτιώνει τις επιδόσεις ή την απόκριση του γκαζιού; Ή τοποθετείται μόνο για να κάνει πιο εντυπωσιακό ήχο; Αν πρόκειται μόνο για το δεύτερο, προσωπικά διαφωνώ, καθώς έχουμε πάρει όλοι μας ένα πολύ διακριτικό αυτοκίνητο (ειδικά τα TSI) το οποίο όμως τυγχάνει να έχει πολύ καλές επιδόσεις. Πιστεύω ότι με την τοποθέτηση μιας σκάστρας ή παρεμφερούς εξαρτήματος που επηρεάζει είτε την αισθητική είτε την ...ακουστική του αυτοκινήτου μας χάνεται ο Q-car χαρακτήρας του αυτοκινήτου.

 

Βέβαια, γούστα είναι αυτά....

Link to comment
Share on other sites

Η σκάστρα για όσους ενδιαφέρονται, αυτή που έχουμε στο Gt είναι ηλεκτρική η οποία δουλεύει με πηνίο και όχι μηχανική! Γι'αυτό προσέξτε καλά τι σας λένε!!!
Link to comment
Share on other sites

Εφτασα αισιως τα 15.000 χλμ. με το GT και ολα καλα (φτου φτου μη το ματιαξω). Τελικα αυτο το αμαξι ειναι ιδανικο για ταξιδια, με αρκετη ροπη για προσπερασεις, και προτιμηση στις ανοιχτες καμπες (οπως πολλα αυτοκινητα του Group VAG). Αυτο δεν σημαινει πως θα πει οχι σε μια διαδρομη στο βουνο -το αντιθετο θα ελεγα- αλλα οπως και να 'χει τα κιλα δεν κρυβονται. Παντως ακομα και στο βουνο η ροπη του σε βοηθαει να ξεκολλας απο την εξοδο των κλειστων στροφων ανετα.

 

Εκανα και το πρωτο επισημο service των 15.000 χλμ. το οποιο ουσιαστικα ειναι μονο για αλλαγη λαδιων/φιλτρου και γενικο ελεγχο. Ο εγκεφαλος δεν ειχε σφαλματα, το πατωμα ηταν οκ και το συστημα διευθυνσης δεν ηθελε καποια συσφιξη. Το μονο πταισμα ηταν ενα ελαφρυ τριξιμο της κεντρικης κονσολας οταν περναω απο πολυ κακο οδοστρωμα το οποιο ομως δεν ανεφερα γιατι αυτο συμβαινει σπανια. If it ain't broken don't fix it. Αν μπει χερι στα πλαστικα πολυ φοβαμαι οτι θα αρχισουν και αλλα τριξιματα...

 

Το service κοστισε 70 ευρω τα λαδια που τους πηγα εγω (Aral Supertronic III Long Life SAE 5W30) και 50 ευρω για φιλτρο (15 ευρω με φπα)/συμπληρωμα υγρων/γενικο ελεγχο/εργατικα. Συνολο 120 ευρω. Παντως μου εκανε εντυπωση οτι τα μπουζι τα αλλαζουν στα 30.000 χλμ. σαν πολλα μου φαινονται.

 

Λοιπον sorry για το μεγαλο ποστ καλη συνεχεια και απροβληματιστα χιλιομετρα σε ολους τους κατοχους TSI/GT.

Link to comment
Share on other sites

egw exw 10.000 km sto GT kai ekana to 1o service. 110 eurw ladia filtro. to triximo sthn konsola to parathrgsa kai egw. mou allaxane ton megalo ton aeragwgo panw apo to radio-cd kai meta apo 2 meres pali ta idia. mono se kako odostroma omws...
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

παρακαλω πολυ μια αμεση βοηθεια γιατι κοντευω να τρελαθω!

παρελαβα σημερα το απογευμα το gt moy. Το εκανα μια παρα πολυ χαλαρη βολτουλα μεχρι το Σουνιο (μεχρι 2500-3000 στροφες) και με μεγαλη μου εκπληξη εκαψα πολυ πολυ βενζινη. Του εβαλα 15 ευρω super αμολυβδη και στα 120 πρωτα χλμ μου αναψε παλυ ρεζερβα. Δηλαδη μιλαμε για καταναλωση περιπου στα 13λιτ/100 χλμ, που νομιζω οτι ειναι πολυ υψηλη αν λαβει κανεις υπ οψη οτι κινηθηκα κ σε πολυ χαμηλες στροφες. Δηλαδη αν κινηθω λιγο ποιο γρηγορα ποσο θα καψω??ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ αυτο ειναι το συνηθες η ειναι επειδη το αμαξι εχει διανυσει παρα πολυ λιγα χλμ και θελει ακομα ροταρισμα? ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΟΝΤΕΥΩ ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΩ. οσο για τα αλλα το αμαξι ειναι syper!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

file to trip computer ti sou leei? emena sto strwsimo mou ekege peripou 7 ltr/100 km
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Εφτασα αισιως τα 15.000 χλμ. με το GT και ολα καλα (φτου φτου μη το ματιαξω). Τελικα αυτο το αμαξι ειναι ιδανικο για ταξιδια, με αρκετη ροπη για προσπερασεις, και προτιμηση στις ανοιχτες καμπες (οπως πολλα αυτοκινητα του Group VAG). Αυτο δεν σημαινει πως θα πει οχι σε μια διαδρομη στο βουνο -το αντιθετο θα ελεγα- αλλα οπως και να 'χει τα κιλα δεν κρυβονται. Παντως ακομα και στο βουνο η ροπη του σε βοηθαει να ξεκολλας απο την εξοδο των κλειστων στροφων ανετα.

 

Εκανα και το πρωτο επισημο service των 15.000 χλμ. το οποιο ουσιαστικα ειναι μονο για αλλαγη λαδιων/φιλτρου και γενικο ελεγχο. Ο εγκεφαλος δεν ειχε σφαλματα, το πατωμα ηταν οκ και το συστημα διευθυνσης δεν ηθελε καποια συσφιξη. Το μονο πταισμα ηταν ενα ελαφρυ τριξιμο της κεντρικης κονσολας οταν περναω απο πολυ κακο οδοστρωμα το οποιο ομως δεν ανεφερα γιατι αυτο συμβαινει σπανια. If it ain't broken don't fix it. Αν μπει χερι στα πλαστικα πολυ φοβαμαι οτι θα αρχισουν και αλλα τριξιματα...

 

Το service κοστισε 70 ευρω τα λαδια που τους πηγα εγω (Aral Supertronic III Long Life SAE 5W30) και 50 ευρω για φιλτρο (15 ευρω με φπα)/συμπληρωμα υγρων/γενικο ελεγχο/εργατικα. Συνολο 120 ευρω. Παντως μου εκανε εντυπωση οτι τα μπουζι τα αλλαζουν στα 30.000 χλμ. σαν πολλα μου φαινονται.

 

Λοιπον sorry για το μεγαλο ποστ καλη συνεχεια και απροβληματιστα χιλιομετρα σε ολους τους κατοχους TSI/GT.

Me to gegonos oti tous piges esi ta ladia kai to filtro, glitoses lefta?An nai posa?

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Molis to evgale o makhs kai esteile kai eksodiko h ellada sthn Shell.Egw kata protimhsh otan ftasei sta xeria mou to tsi(3 mhnes akoma :( ) tha vazw apo prathrio ths ELIN pou thn elegxoun kathe 3 kai ligo,to mono kako einai oti einai liga!Ayto isxyei kai isws afora perissotero katoxous FSI.
Link to comment
Share on other sites

Ποιο ειναι το περιεργο ρε παιδια?!?!

Υπαρχουν 2 V-power σε καθε πρατηριο της Shell! Η "απλη" V-power που ειναι η κλασικη αμολυβδη βενζινη 95 οκτανιων με καποια προσθετα χημικα καθαριστικα και η V-power Racing που ειναι βενζινη 100 οκτανιων!! Αυτα ειναι γνωστα... Και αν καποιος δεν γνωριζει θα μπορουσε πολυ απλα να κανει μια ερωτηση σε οποιοδηποτε πρατηριο και να ρωτησει!!

Link to comment
Share on other sites

file to trip computer ti sou leei? emena sto strwsimo mou ekege peripou 7 ltr/100 km

φιλε το trip computer ακομα δεν το εχω μαθει, αλλωστε οπως εγραψα μολις χτες εκανα τα πρωτα μου χλμ. Ομως ανεξαρτητα απο το τι θα εγραφε εγω πολυ απλα κοιταξα οτι εβαλα 15 ευρω super και ανοιξε η ρεζερβα στα 120 χλμ πολυ πολυ απαλησ αδηγησης στις 3000 στροφες το πολυ και μαλιστα εξω απο την πολη!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Στη θεση σου δεν θα ανησυχουσα, αλλωστε τα 15 ευρω που εβαλες ποσα λιτρα ηταν ? Και απο την στιγμη που αναβει η ρεζερβα εχει ακομα αρκετα χιλιομετρα μεχρι να τελειωσει η βενζινη. Οποτε ειναι λαθος να υπολογισεις την καταναλωση απο την στιγμη που σου αναβει η ρεζερβα. Κατσε διαβασε στο manual πως να χρησιμοποιεις το trip computer και πες μας τιμες. Εμενα η μεση καταναλωση κυμαινεται στα 8.5 l/100km.

 

Glouf125_Innova με το να παω δικα μου λαδια δεν γλυτωσα απαραιτητως λεφτα απλα τους πηγα την μαρκα που ηθελα. Αν και τωρα βρηκα ενα ελληνικο site (http://www.trade-wind.gr) που εχει καλες τιμες.

Link to comment
Share on other sites

συγνωμη για το αγχωτικο μου μηνυμα , απλα αυτο που με ανησυχει ειναι το γεγονος οτι κινηθηκα σε πολυ χαμηλες στροφες και με μικρη ταχυτητα σε δρομο χωρις κινηση (πηγα σουνιο). Οποτε λεω τι θα γινει αν αποφασισω να κινηθω γρηγοροτερα και ισως με λιγο περισσοτερη κινηση? Τοτε δηλαδη ποσο θα καψω? Και πως δηλαδη ο κατασκευαστης δινει 7,2 λιτ/100 χλμ? Τοσο εξω πεφτει? Μηπως λογο ρονταρισματος καιω παραπανω? Η αυτη ειναι η νορμαλ καταναλωση? Η εχω καποιο προβλημα που θελει ρυθμηση? τι να πω δεν ξερω
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

συγνωμη για το αγχωτικο μου μηνυμα , απλα αυτο που με ανησυχει ειναι το γεγονος οτι κινηθηκα σε πολυ χαμηλες στροφες και με μικρη ταχυτητα σε δρομο χωρις κινηση (πηγα σουνιο). Οποτε λεω τι θα γινει αν αποφασισω να κινηθω γρηγοροτερα και ισως με λιγο περισσοτερη κινηση? Τοτε δηλαδη ποσο θα καψω? Και πως δηλαδη ο κατασκευαστης δινει 7,2 λιτ/100 χλμ? Τοσο εξω πεφτει? Μηπως λογο ρονταρισματος καιω παραπανω? Η αυτη ειναι η νορμαλ καταναλωση? Η εχω καποιο προβλημα που θελει ρυθμηση? τι να πω δεν ξερω

 

Συνήθως στα καινούργια αμάξια το τεπόζιτο (για λόγους ασφαλείας) είναι άδειο...μόλις για να σε πάει στο πιο κοντινό βενζινάδικο. Ας υποθέσουμε ότι η ρεζέρβα ζωράει 8 με 10 λίτρα και είχε ήδη 5 (ίσως και λιγότερα), εσύ με 15 ευρώ έβαλες περίπου 15 λίτρα, άρα καίγοντας 7 με 10 λίτρα "μπήκες" πάλι στη ρεζέρβα....δεν νομίζω ότι πρέπει να ανυσηχείς

Link to comment
Share on other sites

παντως ολα τα περιοδικα και οι μετρησεις εχουν στα συν την χαμηλη του καταναλωση, ειναι δυνατον να πεφτουν τοσο εξω? Ενταξει ειναι 170 αλογα , αλλα δεν παυει να ειναι 1400 κυβικα ασε που το οδηγηγησα σαν γκομενα,αληθεια αν το παω στις 4000+ στροφες ποσο θα καψω?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ πολύ άσκοπο να βάζω βενζίνη κάθε τρεις και λίγο, και πάντα φουλάρω το αυτοκίνητο. Έχω διαπιστώσει λοιπόν 10 μήνες τώρα ότι με φουλάρισμα με 100άρα αμόλυβδη (δλδ με 40 λίτρα περίπου, κάπου εκεί ανάβει η προειδοποιητική λυχνία) βγάζει γύρω στα 400 χλμ. Δηλαδή η κατανάλωση είναι γύρω στα 10 λίτρα / 100 χλμ και περίπου τόσο δείχνει και το trip computer. Σε ταξίδι, βέβαια, η απόσταση αυξάνεται στα 530 περίπου χλμ. Σε κάθε περίπτωση, το αυτοκίνητο δεν είναι οικονομικό με αντικειμενικά κριτήρια, αλλά είναι αρκετά οικονομικό με βάση τις δυνατότητές του (αρκεί να μην τις εξαντλείς όλη την ώρα!). Από εκεί και πέρα, αφού έχει την κατανάλωση που έχει, γιατί δεν του έβαζαν ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ (πχ +10 ή και 15 λίτρα) ώστε να μην τρέχουμε όλη την ώρα; Ας μειωνόταν λίγο ο χώρος αποσκευών...
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ πολύ άσκοπο να βάζω βενζίνη κάθε τρεις και λίγο, και πάντα φουλάρω το αυτοκίνητο. Έχω διαπιστώσει λοιπόν 10 μήνες τώρα ότι με φουλάρισμα με 100άρα αμόλυβδη (δλδ με 40 λίτρα περίπου, κάπου εκεί ανάβει η προειδοποιητική λυχνία) βγάζει γύρω στα 400 χλμ. Δηλαδή η κατανάλωση είναι γύρω στα 10 λίτρα / 100 χλμ και περίπου τόσο δείχνει και το trip computer. Σε ταξίδι, βέβαια, η απόσταση αυξάνεται στα 530 περίπου χλμ. Σε κάθε περίπτωση, το αυτοκίνητο δεν είναι οικονομικό με αντικειμενικά κριτήρια, αλλά είναι αρκετά οικονομικό με βάση τις δυνατότητές του (αρκεί να μην τις εξαντλείς όλη την ώρα!). Από εκεί και πέρα, αφού έχει την κατανάλωση που έχει, γιατί δεν του έβαζαν ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ (πχ +10 ή και 15 λίτρα) ώστε να μην τρέχουμε όλη την ώρα; Ας μειωνόταν λίγο ο χώρος αποσκευών...

 

10λιτρ/100 χλμ σε τι ταχυτητες περιπου στο βγαζει? γιατι εγω εκανα χτες οχι απλα συντηρητικη οδηγηση αλλα παρα πολυ συντηρητικη. Δηλαδη ποσο πιο οικονομικα να παω οταν δεν ξεπερασα τις 3000 στροφες σε καμια αλλαγη ταχυτητων και δεν ανεβασα πανω απο 110 χλμ τελικης ταχυτητασ? Αρη λες οτι βγαζεις περιπου 400 χλμ με ενα γεμισμα , αυτο δεν θεωρειτε πολυ λιγο? Απο αναφορες εδω μεσα εχω ακουσει για πολυ ποιο οικονομικη καταναλωση, ισχυει η λεμε οτι θελουμε εδω ο καθενας?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...