Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Tελικα γινεται να τον απενεργοποιησεις τον ηχο, το λαμπακι θα εξακολουθει να αναβει.Το εκανε ενας γωστος μου σε TSI στην αντιπροσωπια.Εγω πηγα σε μια μαντρα με τρακαρισμενα κ πηρα 2 σιδερακια (γλωσσες) τα οποια μου τα εκοψαν απο ζωνες τα εβαλα κ ησυχασα!!Οταν θελω να φορεσω τη ζωνη βγαζω το σιδερακι και τη βαζω

 

Τελικά έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν ότι οι ηλίθιοι είναι αήτητοι ...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν ότι οι ηλίθιοι είναι αήτητοι ...

Ρε φιλε μην τρελαινεσαι!!!Ειπα κατι το οποιο ενδιαφερει μερικους εδω μεσα, εσενα κ μερικους αλλους ισως οχι.Τωρα για τη ζωνη ασφαλειας κ για το τι κανει ο καθενας στο Golf του πιστευω οτι ειναι καθαρα προσωπικο του θεμα.Πιστευω πως αν συνεχισουμε ετσι ειμαστε off-topic γι'αυτο ας ασχοληθουμε καλυτερα με αποριες κτλ σε σχεση με Golf

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν ότι οι ηλίθιοι είναι αήτητοι ...

 

:offtopic: Καλά με το αήτητοι μου θύμισες το εξής καταπληκτικό: υπάρχει ο μ@λ@κ@ς και ο αήτητος. Ποια είναι η διαφορά; Θα σας το πω με παράδειγμα.

Λέμε σε έναν μ@λ@κ@ και έναν αήτητο να μην μιλήσουν για πέντε λεπτά. Ο μ@λ@κ@ς θα μιλήσει μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα. Ο αήτητος δε θα μιλήσει. 5 δευτερόλεπτα όμως πριν ολοκληρωθεί το 5λεπτο θα τον ακούσεις να λέει: "5,4,3,2,1" :offtopic:

Link to comment
Share on other sites

Για όσoυς ενδιαφέρονται μια δυναμομέτρηση του TSI 140 με 95άρα βενζίνη...

 

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=739

Link to comment
Share on other sites

παιδεια καπου ειχε αναφερθει παλαιοτερα οτι μπορουμε να βαλουμε αυτην την κοκκινη ριγα του gti στο gt φυσικα οχι απο αντιπροσωπεια και με μηδαμινο κοστος μια και αυτη απλα ειναι αυτοκολλητη. Ποιος ξερει αυτο που θα το κανω εδω στην αθηνα?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ (ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ) ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΙΣΩΣ ΕΙΜΟΥΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ. ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΗΓΑ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙΑΣΑ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ, ΟΠΩΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΚΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ, (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ) ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟ-ΠΛΑΤΩ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ!

 

ΓΙ'ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΗ ΧΑΝΕΤΕ ΧΡΟΝΟ...;)

 

ΣΟΒΑΡΑ?

δηλαδη ακομα δεν τα πειραμε και πρεπει να αλλαξουμε δισκο?ειναι σιγουρα μεσα στν εγγυηση? ωχ θεε μου... ρε konv κατι με κατι κυλινδρακια δεν ειχες πει οτι ήταν???

Link to comment
Share on other sites

apla min to pas pano apo 22km/h k den prokite na xtipisi to koudouni!!!!

Χιχιχι ναι! ή βάζε δυνατά τη μουσική! ........ :luck:

 

 

Για όσoυς ενδιαφέρονται μια δυναμομέτρηση του TSI 140 με 95άρα βενζίνη...

 

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=739

 

αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είχε αναφερθεί ξανά αυτό το site εδώ γιατί κάτι μου θυμίζει, anyway το θέμα είναι ότι ο μύθος περί ++ ίππων καταρρίπτεται! Πάντα θεωρώντας το εν λόγω site αξιόπιστο, που εγώ το θεωρώ

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πολύ χονδρικά, και διατηρώντας τα πάντα σταθερά, για κάθε 0,1bar αύξηση της πίεσης θέλουμε 1-2 οκτάνια επιπλέον στη βενζίνη ώστε να μην υπάρχουν πειράκια.

 

Δεν είναι τυχαίο ότι στη δυναμομέτρηση του GT το ίδιο site έβαλε 98 RON βενζίνη. Στο TSI όμως που έχει λίγο χαμηλότερη πίεση υπερπλήρωσης η χρήση 95άρας καθώς φαίνεται αρκεί και δε μειώνει την απόδοση.

Link to comment
Share on other sites

ΣΟΒΑΡΑ?

δηλαδη ακομα δεν τα πειραμε και πρεπει να αλλαξουμε δισκο?ειναι σιγουρα μεσα στν εγγυηση? ωχ θεε μου... ρε konv κατι με κατι κυλινδρακια δεν ειχες πει οτι ήταν???

 

ΔΕΝ καταλαβα, δηλαδη ακομα δεν πηραμε το αμαξι θα παμε για αλλαγη δισκο? :mad:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

anyway το θέμα είναι ότι ο μύθος περί ++ ίππων καταρρίπτεται! Πάντα θεωρώντας το εν λόγω site αξιόπιστο, που εγώ το θεωρώ

 

Δεν καταρίπτεται κανένας μύθος, αν κλικάρεις την καρτέλα "Details" θα δεις ότι είναι δυναμομέτρηση στον τροχό και όχι στο στρόφαλο.

 

Ενδιαφέρουσα θα ήταν η μέτρηση στο ίδιο μηχάνημα ΚΑΙ με 100άρα, προσωπικά την διαφορά την νιώθω στο δρόμο, και την βλέπω και στο trip computer από πλευράς κατανάλωσης.

 

Έχω καταλήξει ότι η 100 άρα στο tsi είναι πιο συμφέρουσα επιλογή :)

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Εχει κανενας απενεργοποιησει το καμπανακι που χτυπαει για τις ζωνες ασφαλειας?Ειναι λιγο εκνευριστικο αν κ μετα απο 2 λεπτα σταματαει να χτυπαει απλα ρωταω αν γινεται?

 

Μόνο με το VAG-COM μπορείς να το απενεργεποιήσης

Link to comment
Share on other sites

....αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είχε αναφερθεί ξανά αυτό το site εδώ γιατί κάτι μου θυμίζει, anyway το θέμα είναι ότι ο μύθος περί ++ ίππων καταρρίπτεται! Πάντα θεωρώντας το εν λόγω site αξιόπιστο, που εγώ το θεωρώ

 

Ρε παιδιά προσέξτε λίγο...Η δυναμομέτρηση είναι στον ΤΡΟΧΟ (wheel power)

στον στροφαλοφόρο άξονα είναι πιό μεγάλη...(πιθανώς πάνω από 150 ΗΡ...)

 

Δεν καταρίπτεται κανένας μύθος, αν κλικάρεις την καρτέλα "Details" θα δεις ότι είναι δυναμομέτρηση στον τροχό και όχι στο στρόφαλο.

 

Ενδιαφέρουσα θα ήταν η μέτρηση στο ίδιο μηχάνημα ΚΑΙ με 100άρα, προσωπικά την διαφορά την νιώθω στο δρόμο, και την βλέπω και στο trip computer από πλευράς κατανάλωσης.

 

Έχω καταλήξει ότι η 100 άρα στο tsi είναι πιο συμφέρουσα επιλογή :)

 

Σωστός.....:up:

 

παιδεια καπου ειχε αναφερθει παλαιοτερα οτι μπορουμε να βαλουμε αυτην την κοκκινη ριγα του gti στο gt φυσικα οχι απο αντιπροσωπεια και με μηδαμινο κοστος μια και αυτη απλα ειναι αυτοκολλητη. Ποιος ξερει αυτο που θα το κανω εδω στην αθηνα?

 

 

Σε οποιοδήποτε κατάστημα αξεσουαρ αυτοκινήτου. Αγοράζεις κόκκινη διακοσμητική αυτοκόλλητη ταινία και την κολλάς μόνος σου (συνήθως η ταινία είναι διπλή, έχει μιά στενή και μιά φαρδια πλαστική γραμμή παράλληλες κολλημένες σε διαφανή ταινία "οδηγό". Θα χρησιμοποιήσεις μόνο την φαρδια κόκκινη γραμμή...)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχει βαλει κανεις αντηλιακες μεμβρανες της llumar? αν ναι θα ηθελα να ρωτησω αν οντως ειναι πιο δροσερο το σαλονι και αν εχετε προβλημα με τα μπλοκα,γιατι απο οτι εχω κοιταξει στον κ.ο.κ. δεν ξεκαθαριζει την νομιμοτητα τους.
Link to comment
Share on other sites

Εγω φοραω τις llumar αλλα σε 147 (συγκεκριμενα την μεσσαια σκαλα)!!

Το εσωτερικο γενικοτερα το καλοκαιρι ειναι αισθητα πιο δροσερο, ειδικα αν καταφερεις να αποκλεισεις τις ακτινες του ηλιου απο το παρμπριζ στο οποιο δεν μπαινει μεμβρανη ειτε με ενα αλεξηλιο ειτε παρκαροντας με το παρμπριζ κατω απο ενα δεντρο πχ!

 

Την αποτελεσματικοτητα τους μπορεις πολυ ευκολα να την καταλαβεις αν οδηγησεις στον ηλιο το καλοκαιρι με ανοιχτο παραθυρο που ο ηλιος καιει πραγματικο το αριστερο σου χερι... Αν κλεισεις το παραθυρο οι υπεριωδεις ακτινοβολια μενει απ'εξω! ;)

 

Οσον αφορα την νομιμοτητα τους εγω με την μεσσαι σκαλα εδω και 1 χρονο δεν ειχα κανενα προβλημα και με εχουν σταματησει σε παρα πολλα μπλοκα... Βεβαια ειναι και σε τι αυτοκινητο θα τις φορεσεις! Τα rallye, VTS κλπ εχουν γενικοτερα προβλημα...

 

Αν βεβαια βαλεις πολυ σκουροχρωμη ακομα και σε Mercedes θα εχεις προβλημα!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχει βαλει κανεις αντηλιακες μεμβρανες της llumar? αν ναι θα ηθελα να ρωτησω αν οντως ειναι πιο δροσερο το σαλονι και αν εχετε προβλημα με τα μπλοκα,γιατι απο οτι εχω κοιταξει στον κ.ο.κ. δεν ξεκαθαριζει την νομιμοτητα τους.

Tis lumar evala ego to proigoumeno savvato.Kostisan 150e(mias kai exo 5d) kai de ksero poia skala einai.Pantos genika eine poli skoura mporo na po.Mou aresan poli.Oso gia ta mploka, ekei pou ta perasa mou proteinan mia pio anoikti mevrani ara tora me ayti pou perasa mou eipan na exo panta eykaira 33 eyro pou eine to prosthimo

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Θελω να βαλω την μεσαια,ομως το χρωμα ειναι του αυτοκινητου μαυρο και επειδη κυκλοφορω Αθηνα φοβαμαι μην με ζωγραφιζουν καθε τρεις και λιγο...
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά προσέξτε λίγο...Η δυναμομέτρηση είναι στον ΤΡΟΧΟ (wheel power)

στον στροφαλοφόρο άξονα είναι πιό μεγάλη...(πιθανώς πάνω από 150 ΗΡ...)

 

Ναι το είδα ότι είναι στον τροχό. Αλλά στο κάτω κάτω στον τροχό δεν πρέπει να γίνεται η δυναμομέτρηση; Αφού εκεί θα δεις πόση δύναμη φτάνει στο δρόμο... Επίσης πως γίνεται ρε παιδιά στον στρόφαλο να έχει τόσους ίππους διαφορά από τον τροχό. Για να έχεις διαφορά σημαίνει πως κάπου χάνεται ενέργεια και πολύ μάλιστα άμα μιλάτε για 19 ίππους!! Δεν έχω γνώσεις μηχανικού αυτοκινήτων αλλά με απλές γνώσεις φυσικής δε μου φαίνεται λογικό... Και μην μου πείτε ότι παρεμβάλεται το κιβώτιο, γιατί το κιβώτιο επηρεάζει τη ροπή όχι όμως και την ιποδύναμη

Link to comment
Share on other sites

Ναι το είδα ότι είναι στον τροχό. Αλλά στο κάτω κάτω στον τροχό δεν πρέπει να γίνεται η δυναμομέτρηση; Αφού εκεί θα δεις πόση δύναμη φτάνει στο δρόμο... Επίσης πως γίνεται ρε παιδιά στον στρόφαλο να έχει τόσους ίππους διαφορά από τον τροχό. Για να έχεις διαφορά σημαίνει πως κάπου χάνεται ενέργεια και πολύ μάλιστα άμα μιλάτε για 19 ίππους!! Δεν έχω γνώσεις μηχανικού αυτοκινήτων αλλά με απλές γνώσεις φυσικής δε μου φαίνεται λογικό... Και μην μου πείτε ότι παρεμβάλεται το κιβώτιο, γιατί το κιβώτιο επηρεάζει τη ροπή όχι όμως και την ιποδύναμη

 

Απώλειες 19HP από το στρόφαλο στους τροχούς είναι ένα πολύ λογικό νούμερο για ένα δικίνητο αυτοκίνητο αυτής της ιπποδύναμης. Σκέψου ότι παρεμβάλλονται το βάρος των αξόνων του σασμάν, των γραναζιών/συγχρονιζέ πάνω στους άξονες, του διαφορικού, των ημιαξονίων, των δισκόπλακων κλπ και επίσης οι τριβές που αναπτύσσονται μεταξύ όλων αυτών.

 

Επίσης η ιπποδύναμη είναι απλώς το γινόμενο της ροπής*στροφές. Οπότε ότι επηρρεάζει τη ροπή για ένα συγκεκριμένο σημείο στροφών επηρρεάζει άμεσα και την ιπποδύναμη.

 

Τα δυναμόμετρα μετράνε ιπποδύναμη στους τροχούς και μετά μέσω υπολογισμών και κάποιων αλγόριθμων υπολογίζουν τη δύναμη στο στρόφαλο.

Link to comment
Share on other sites

Απώλειες 19HP από το στρόφαλο στους τροχούς είναι ένα πολύ λογικό νούμερο για ένα δικίνητο αυτοκίνητο αυτής της ιπποδύναμης. Σκέψου ότι παρεμβάλλονται το βάρος των αξόνων του σασμάν, των γραναζιών/συγχρονιζέ πάνω στους άξονες, του διαφορικού, των ημιαξονίων, των δισκόπλακων κλπ και επίσης οι τριβές που αναπτύσσονται μεταξύ όλων αυτών.

 

Για να λές ότι είναι λογικό νούμερο απωλειών οι 19 ίπποι τότε πάω πάσο εγώ γιατί δε γνωρίζω.

 

Τα δυναμόμετρα μετράνε ιπποδύναμη στους τροχούς και μετά μέσω υπολογισμών και κάποιων αλγόριθμων υπολογίζουν τη δύναμη στο στρόφαλο.

 

Το θέμα είναι όλα τα περιοδικά και οι κατασκευαστές όταν λένε ιπποδύναμη που αναφέρονται. Αν αναφέρονται στο στρόφαλο τότε και μεις πρέπει να κοιτάμε αυτές τις μετρήσεις. Αν όμως αναφέρονται στον τροχό ποιός ο λόγος να λέμε εμείς ότι στο στρόφαλο το αμάξι έχει περισσότερα άλογα....?

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι όλα τα περιοδικά και οι κατασκευαστές όταν λένε ιπποδύναμη που αναφέρονται. Αν αναφέρονται στο στρόφαλο τότε και μεις πρέπει να κοιτάμε αυτές τις μετρήσεις. Αν όμως αναφέρονται στον τροχό ποιός ο λόγος να λέμε εμείς ότι στο στρόφαλο το αμάξι έχει περισσότερα άλογα....?

 

Συνήθως όλες αυτές οι μετρήσεις αναφέρονται στο στρόφαλο, εκτός αν λέει κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Pedia apo ena magazi stin athina pou pira til mou eipe oti iparxei skastra tis forch(i kapos etsi) i opoia kostizei 200 eyro kai eine gia golf 5 tourbisio.Tou eipa oti exo TSI kai an iparxei kati eidika gia to TSI kai mou eipe oti teriazei se ola ta golf 5 turbo.Kserei kaneis i ginete?
[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Pedia apo ena magazi stin athina pou pira til mou eipe oti iparxei skastra tis forch(i kapos etsi) i opoia kostizei 200 eyro kai eine gia golf 5 tourbisio.Tou eipa oti exo TSI kai an iparxei kati eidika gia to TSI kai mou eipe oti teriazei se ola ta golf 5 turbo.Kserei kaneis i ginete?

 

Φιλε μου εγω που το ειχα ψαξει ξερω οτι ακομα δεν υπαρχει τιποτα για TSI και GT παρα μονο για GTI..Σιγουρεψε το παντως...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...