Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες γενικά περί iPhone


pperiklis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σήμερα πήγα από το oteshop της Νίκαιας γιατί με πήραν τηλέφωνο ότι η συσκευή μου επέστρεψε...

 

Πήγα λοιπόν με χαρά να παραλάβω και είδα ένα κουτί σε κακό χάλι χτυπημένο στις γωνίες χωρίς να κλείνει μέχρι κάτω γιατί τον φορτιστή τον είχα βάλει πρόχειρα μέσα. Ρωτάω την κοπέλα έτσι το έστειλαν ???

 

Εκείνη είπε ναι και μετά την ρώτησα αν υπήρχε κάποιο συνοδευτικό χαρτί και αν το αντικατέστησαν ...

 

Μου είπε ότι συνήθως τα αντικαθιστούν και έψαξε για χαρτί το οποίο το βρήκε και μου το έδωσε στο χέρι...

 

Έγγραφε : Η συσκευή αναβαθμίστικε για την καλύτερη δυνατή λειτουργία της. Ο χρήστης να επαναφέρει τις προσωπικές του ρυθμίσεις από το μενού του τηλεφώνου. Χωρίς μελλοντική εγγύηση λόγω ραγισμένου πίσω καλύμματος...

 

ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ!!!!!!!!!!! ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΠΙΣΩ ΚΑΛΥΜΜΑ????????????? ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑΤΙ????? ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΤΑΙΩ???????????

 

Το κοιτάζω από πίσω δεν είχε τίποτα και το μόνο που παρατήρησα ήταν στο πάνω μέρος ένα μικρό σημαδάκι...

 

Και ρωτάω ρε παιδιά... ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ???

 

ΠΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ???

 

Φυσικά δεν την παρέλαβα τη συσκευή και είπα ότι μόνο όταν στείλουν άλλο να με ξανακαλέσουν...

 

Από εκείνη την ώρα με έχει πιάσει πονοκέφαλος αλλά παράλληλα αρχίζω να σκέφτομαι και πάρα κάτω... Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι κάποιος από εσάς ραγίσει το πίσω κάλυμμα (εμένα ήταν καινούργιο και φυσικά δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση να το δεχτώ σε συσκευή 24 ωρών) με τη χρήση ή με κάποιο τρόπο το τηλέφωνο βγαίνει αυτομάτως ολόκληρο εκτός εγγύησης??? Αν είναι έτσι αυτό είναι πολύ σοβαρό και πρέπει να το κάνουμε πρώτο θέμα στα iphone... Δηλαδή καμία υποστήριξη στη συσκευή???? Τι είναι αυτά ρε παιδιά θα μας τρελάνουν εντελώς????

 

Εδώ μιλάμε για ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!

 

 

ενημερωσε μας αν σου δωσουν τελικα καινουργια συσκευη ...

 

Model: iPhone 3GS

Group1: iPhone

Group2: 3GS

Generation:

ModelCode: iphone_3gs

Problems: Many of these phones have a yellow tint on the screen. Please tell us if this phone does or does not suffer from that.

CPU speed: 600MHz

Screen size: 3.5 inch

Screen resolution: 480x320 pixels

Colour: Black

Capacity: 16GB

Factory: 88 (Shenzhen, China)

Production week: 28 (July)

 

 

ουτε εγω εχω το παραμικρο προβλημα

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Πήγα σήμερα και αφού έκανα χαμό έστειλαν φωτογραφίες με τις οποίες έδειχνε σε πιο σημείο ήταν ραγισμένο το πίσω κάλυμμα.

Πραγματικά είναι για να γελάς δεν φαίνεται τίποτα. Είναι μπροστά από το σημείο που βάζουμε τα ακουστικά και στην φωτογραφία είχα κάνει τουλάχιστον 10απλό ζουμ... Ακόμα και εγώ που τα περνάω από μικροσκόπιο δεν θα το έβλεπα. Αν το κοιτάξετε εκεί δεν έχει σχεδόν καθόλου μαύρο κάλυμμα και ανακάλυψαν ότι εκεί έχει ράγισμα... Ετοίμασα μια επιστολή και αύριο φεύγει για ΙΝΚΑ , Γερμανό και OTESHOP...

 

Η περίπτωση μου είναι που λένε πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος...

Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010).

Θα σε θυμόμαστε για πάντα

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα και αφού έκανα χαμό έστειλαν φωτογραφίες με τις οποίες έδειχνε σε πιο σημείο ήταν ραγισμένο το πίσω κάλυμμα.

Πραγματικά είναι για να γελάς δεν φαίνεται τίποτα. Είναι μπροστά από το σημείο που βάζουμε τα ακουστικά και στην φωτογραφία είχα κάνει τουλάχιστον 10απλό ζουμ... Ακόμα και εγώ που τα περνάω από μικροσκόπιο δεν θα το έβλεπα. Αν το κοιτάξετε εκεί δεν έχει σχεδόν καθόλου μαύρο κάλυμμα και ανακάλυψαν ότι εκεί έχει ράγισμα... Ετοίμασα μια επιστολή και αύριο φεύγει για ΙΝΚΑ , Γερμανό και OTESHOP...

 

Η περίπτωση μου είναι που λένε πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος...

 

ειναι για γελια οντως ,

 

εστω και δικο σου να ηταν το ραγισμα δεν ειναι λογος να παψει η εγγυηση ειναι καταχρηστικο και σιγουρα παρανομο...

 

ειδικοτερα για oteshop δεν το περιμενα... εχεις μιλησει με τα κεντρικα ?

 

απο την συσκευη σου τι ακριβως αλλαξανε?

Link to comment
Share on other sites

Κάποια στιγμή επέστρεψα ένα 3g μετά από 10 μήνες με ραγισμα στο πισω μέρος. Μου το αντικατέστησαν χωρίς δεύτερη κουβέντα παρότι η οθόνη είχε χτύπημα μπροστά προφανώς με υπαιτιότητα δική μου. Το ότι είχα χτυπήσει την οθόνη δεν ακύρωσε με αλλά λόγια την εγγύηση (δυστυχώς μιλάω για Αμερική). Επίσης το ραγισμα που βρήκαν θα πρέπει να το χρησιμοποιήσεις εσυ ως αιτία για αντικατάσταση της συσκευής!

"Don’t be sad because it’s over. Smile because it happened"

---------------------------------

Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

ειναι για γελια οντως ,

 

εστω και δικο σου να ηταν το ραγισμα δεν ειναι λογος να παψει η εγγυηση ειναι καταχρηστικο και σιγουρα παρανομο...

 

ειδικοτερα για oteshop δεν το περιμενα... εχεις μιλησει με τα κεντρικα ?

 

απο την συσκευη σου τι ακριβως αλλαξανε?

 

Η απάντηση ήταν από τα κεντρικά του Service του Γερμανού ...

 

Στη συσκευή πραγματικά δεν κάνανε τίποτα... Απλά μου την βγάλανε χωρίς εγγύηση για το ράγισμα...

 

Έχω ήδη ετοιμάσει την επιστολή την οποία αύριο θα την στείλω...

 

Σήμερα μίλησα και με την apple η οποία μου επιβεβαίωσε ότι με ράγισμα στο πίσω καπάκι (άσχετα με την περίπτωση μου) η συσκευή βγαίνει στο σύνολο της εκτός εγγύησης... Αυτό είναι αλητεία για εμένα και φυσικά λόγος σοβαρός για να μην ξαναγοράσω συσκευή της apple...

Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010).

Θα σε θυμόμαστε για πάντα

Link to comment
Share on other sites

Name: Apple iPhone 3GS

Group1: iPhone

Group2: 3GS

Generation:

ModelCode: iphone_3gs

Problems: Many of these phones have a yellow tint on the screen. Please tell us if this phone does or does not suffer from that.

Screen size: 3.5 inch

Screen resolution: 480x320 pixels

Colour: Black

Capacity: 32GB

Factory: 88 (Shenzhen, China)

Production week: 28 (July)

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες μιλησες με την Apple, πως και που ακριβως;

 

Πήρα σε αυτό εδώ τον αριθμό που τον διάβασα στο forum από κάποιον άλλο φίλο που τον είχε αναφέρει

Το τηλέφωνο είναι 00800 44145417 (υποστήριξη για Ελλάδα)

Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010).

Θα σε θυμόμαστε για πάντα

Link to comment
Share on other sites

Προς:

OTESHOP ΝΙΚΑΙΑΣ

SERVICE ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

 

Αθήνα 27.08.2009

 

ΘΕΜΑ: ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ iPhone 3G’S

 

Κύριοι,

Σε συνέχεια της από 13.08.2009 επιστολής μου με την οποία ζητούσα την αντικατάσταση της επί θέματι συσκευής με serial No: 88928QZL3NP θα ήθελα να κάνω μια σύντομη αναφορά :

 

Μέσω της ιστοσελίδας OTESHOP έκανα online παραγγελία του iPhone και η παραλαβή της συσκευής έγινε στις 12.08.2009 από τις αποθήκες που βρίσκονται επί της οδού Πατησίων 85. Την επόμενη μέρα το απόγευμα (13.08.2009) παρέδωσα την συσκευασία στο κατάστημα OTESHOP της Νίκαιας αφού πρώτα σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την αποθήκη μου υπέδειξαν ότι μπορώ να επιστρέψω το προϊόν σε οποιοδήποτε OTESHOP με εξυπηρετούσε. Το κατάστημα OTESHOP της Νίκαιας στο οποίο παρέδωσα την συσκευασία με το κινητό τηλέφωνο iPhone προσπάθησε το Σαββάτο 22.08.2009 να με ειδοποιήσει, τηλεφωνικά στην οικία μου, για το ότι αυτό επέστρεψε από το service, χωρίς όμως να με βρει λόγω απουσίας μου σε θερινές διακοπές.

Την Τρίτη 25.08.2009, που επέστρεψα από τις διακοπές μου, και βλέποντας την κλήση του καταστήματος στο σταθερό μου τηλέφωνο, επισκέφτηκα το κατάστημα για να δω αν υπήρχε κάποιο νεότερο με την υπόθεση μου. Απευθύνθηκα σε μία υπάλληλο του καταστήματος (γνώριζε την περίπτωση μου λόγω του ότι εκείνη είχε προβεί στην ανεπιτυχή κλήση στην οικία μου το Σαββάτο) η οποία αμέσως θέλησε να με εξυπηρετήσει. Μου εμφάνισε λοιπόν μια συσκευασία iPhone αφενός μισανοιγμένη η οποία δεν έκλεινε λόγω του ότι η τοποθέτηση των εξαρτημάτων στο εσωτερικό του κουτιού (φορτιστής, καλώδια) είχε γίνει με πλήρη αταξία (όλη η πίεση του κουτιού ασκείτο στην συσκευή iPhone) και αφετέρου χτυπημένη στις γωνίες υποδεικνύοντας το προφανές ότι οι εμπλεκόμενοι στην μεταφορά και εξέτασή της δεν την πρόσεξαν καθόλου. Όταν λοιπόν άρχισα τις ερωτήσεις για το τι έχει συμβεί εκείνη μου είπε ότι «συνήθως τις αλλάζουν τις συσκευές». Αναρωτήθηκα λοιπόν αν υπήρχε κάποιο συνοδευτικό χαρτί από το service που να έλεγε τι ακριβώς είχε συμβεί. Μετά από λίγο εκείνη μου παρέδωσε το χαρτί στο οποίο έγραφε: (δεν έχω κρατήσει αντίγραφο του report και παραθέτω αυτά που περίπου έγραφε όπως τα θυμάμαι)

«Η συσκευή αναβαθμίστηκε στο τελευταίο λειτουργικό για την καλύτερη απόδοση της. Ο χρήστης να επαναφέρει τις ρυθμίσεις του από το μενού της συσκευής. Εκτός εγγύησης μελλοντικά λόγω ραγισμένου πίσω καλύμματος.»

 

Φυσικά το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πω ότι δεν παραλαμβάνω αυτή τη συσκευή και η κοπέλα με οδήγησε στον προϊστάμενο του καταστήματος στον οποίο εξήγησα τι ακριβώς είχε συμβεί. Ανοίξαμε λοιπόν την μισάνοιχτη συσκευασία και κοιτάξαμε να βρούμε το ράγισμα στο πίσω μέρος της συσκευής. Δεν υπήρχε τίποτα το εμφανές πάνω στη συσκευή του τηλεφώνου και έτσι εκείνος τηλεφώνησε στα κεντρικά και του είπαν ότι θα του έστελναν φωτογραφίες με την απόδειξη ότι το πίσω μέρος ήταν ραγισμένο. Το μόνο που μπορέσαμε να διαπιστώσουμε έπειτα από πολύ καλό ψάξιμο ήταν ένα μικροσκοπικό σημαδάκι στο πάνω μέρος της συσκευής γύρο από την υποδοχή των hands free το οποίο όμως είπαμε ότι αποκλείεται να εννοούν αυτό μιας και αυτό αφενός δεν γίνεται αντιληπτό με γυμνό οφθαλμό αφετέρου στο πακέτο που παρέδωσα είναι σφραγισμένα τα hands free αφού δεν ανοίχτηκαν ποτέ και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν είχε προκληθεί από εμένα.

 

Την επόμενη μέρα ξαναπήγα στο κατάστημα και ο προϊστάμενος μου είπε ότι είχαν έρθει οι φωτογραφίες με το ραγισμένο κάλυμμα. Με έκπληξη μου διαπίστωσα ότι στις φωτογραφίες (στις οποίες είχε γίνει zoom τουλάχιστον επί δέκα φορές) εμφανιζόταν ως ράγισμα το σημείο εκείνο που είχαμε εντοπίσει την προηγούμενη ημέρα και το οποίο είχαμε απορρίψει λόγω αυτών που έχω ήδη πει συμπληρώνοντας απλά ότι η συσκευή δεν χρησιμοποιήθηκε και παρά μόνο άναψε για να φορτίσει και να αναβαθμιστεί

 

Ενδεικτικά σας αποστέλλω link με το οποίο βάζοντας το serial no της συσκευής σου βγάζει στοιχεία για αυτή.

 

http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html

 

Βάζοντας τα στοιχεία της δικής μου συσκευής στα προβλήματα αναγράφεται αυτό που και εγώ είχα διαπιστώσει…

 

aantalip: 1

Serial number: 88928QZL3NP (cleaned up from '88928qzl3np')

Name: Apple iPhone 3GS

Model: iPhone 3GS

Group1: iPhone

Group2: 3GS

Generation:

ModelCode: iphone_3gs

Problems: Many of these phones have a yellow tint on the screen. Please tell us if this phone does or does not suffer from that.

CPU speed: 600MHz

Screen size: 3.5 inch

Screen resolution: 480x320 pixels

Colour: Black

Capacity: 16GB

Factory: 88 (Shenzhen, China)

External link: Technical specifications by apple-history.com

Model introduced: 2009

Production year: 2009

Production week: 28 (July)

Production number: 28886 (within this week)

Uitbreidingen: Uitbreidingsmogelijkheden van dit apparaat

 

 

Αυτοί που πήραν λοιπόν στα χέρια τους τη συσκευή δεν ασχολήθηκαν καθόλου με το πρόβλημα που εγώ ανέφερα (που το έχουν διαπιστώσει εκατοντάδες άνθρωποι σε όλον τον πλανήτη για ορισμένες παρτίδες των συγκεκριμένων τηλεφώνων) και το πρώτο που προσπάθησαν να κάνουν είναι να βγάλουν την συσκευή εκτός εγγύησης ενώ εγώ στα χέρια μου την κράτησα λιγότερο από 24 ώρες.

 

Το report του service έλεγε ότι η συσκευή αναβαθμίστηκε με το τελευταίο λογισμικό (έκδοση OS v3.0.1) ενώ αυτό είχε ήδη γίνει από εμένα από την πρώτη στιγμή κατά την φόρτιση της μιας και είναι το πρώτο πράγμα που σου ζητάει η συσκευή όταν την συνδέεις στον υπολογιστή μέσω του προγράμματος της (itunes)!!!

 

Διαβάζοντας κανείς τα παραπάνω εύλογα έχει τις κάτωθι ερωτήσεις:

 

• Γιατί φταίω ως αγοραστής αν η συσκευή έχει ραγισμένο πίσω κάλυμμα και μάλιστα τόσο μικρό που δεν φαίνεται με το μάτι τη στιγμή που την επιστρέφω σε λιγότερο από 24ώρες (παραλαβή 12/8 – επιστροφή 13/8);

 

• Γιατί η συσκευασία ήταν σε τέτοιο κακό χάλι κατά την επιστροφή της στο κατάστημα ενώ εγώ την είχα παραδώσει όπως ακριβώς την αγόρασα;

 

• Πως γίνεται η συσκευασία που ταξίδεψε από την χώρα παραγωγής χιλιάδες χιλιόμετρα να έφτασε τελικά στα χέρια μου σε άριστη κατάσταση και κατά την μεταφορά της (OTESHOP Νίκαιας - Service Γερμανού - OTESHOP Νίκαιας) να εμφανίζει τόσα χτυπήματα στις γωνίες και να είναι μισάνοιχτη και κλεισμένη με ένα λαστιχάκι λες και μέσα είχε χαρτιά και όχι μια συσκευή μεγάλης αξίας (€569);

 

• Είναι απίθανο να προκλήθηκε ζημιά στη συσκευή από κάποιον τρίτο και όχι από εμένα που ουσιαστικά την κράτησα χρονικά λιγότερο;

 

• Γιατί όταν παρέδωσα τη συσκευασία με την συσκευή κανείς δεν μου είπε ότι είναι ραγισμένη;

 

• Από την στιγμή που παραδίδω άρτια την συσκευασία και την συσκευή ποιος έχει την ευθύνη από εκεί και πέρα;

 

• Γιατί ενώ εγώ είχα διαπιστώσει πρόβλημα κιτρινίλας στην οθόνη της συσκευής κανείς δεν ασχολήθηκε με αυτό;

 

• Γιατί σε άλλες χώρες η κιτρινίλα στις οθόνες αναγνωρίζεται ως πρόβλημα και στην Ελλάδα κανείς δεν δίνει σημασία;

 

• Για όλες τις δυσλειτουργίες μιας συσκευής φταίει πάντα ο αγοραστής;

 

• Ποιος είναι ο χρόνος από την αγορά της εν λόγω συσκευής για να χαρακτηριστεί ως ελαττωματική από την άφιξη της δηλαδή DOA (Dead On Arrival);

 

• Εφόσον είμαι μέσα σε αυτόν τον χρόνο των DOA γιατί δεν έχει αντικατασταθεί ακόμα η συσκευή (παραλαβή 12/8 – επιστροφή 13/8);

 

• Μήπως πρέπει κατά την αγορά των εν λόγω τηλεφωνικών συσκευών να κουβαλάμε μαζί μας μεγεθυντικούς φακούς με τους οποίους να ελέγχουμε τη συσκευή εξονυχιστικά προτού απομακρυνθούμε από το κατάστημα;

 

• Για ποια ακριβώς αναβάθμιση μιλάει το service από τη στιγμή που η συσκευή ήταν εξοπλισμένη με την τελευταία έκδοση του όταν την πήραν στα χέρια τους;

 

• Η προηγούμενη επιστολή μου των 13.08.2009 αναγνώστηκε από κάποιον;

 

Θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλές ακόμα ερωτήσεις σχετικά με όλα τα ανωτέρω αλλά δεν θα βοηθήσουν κάπου.

Θεωρώ ότι καμία εταιρία όσο μεγάλη και αν είναι δεν μπορεί να συμπεριφέρεται έτσι στους πελάτες της όταν μάλιστα έχουν δώσει χρήματα για να αγοράσουν προϊόντα όπως αυτό (€569) που αντιστοιχούν σχεδόν σε μηνιαίους μισθούς συνανθρώπων μας.

Η επιστροφή της συσκευής έγινε σε λιγότερο από 24 ώρες από τη στιγμή της αγοράς της και επιστρέφεται σε εμένα σε άθλια κατάσταση για την οποία ουδεμία ευθύνη έχω.

Το ποιος ευθύνεται δεν μπορώ να το πω με σιγουριά γιατί από την στιγμή που παρέδωσα τη συσκευή εμπλέκονται δεκάδες άνθρωποι αλλά αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι εγώ δεν φέρω την παραμικρή ευθύνη για οποιαδήποτε φθορά εξωτερικά ή εσωτερικά στη συσκευή μιας και οι κινήσεις που έκανα πάνω της ήταν ελάχιστες και εξαιρετικά προσεκτικές σε αντίθεση με την εικόνα που παρουσιάζει σήμερα (συσκευή και συσκευασία) και η οποία φανερώνει ενδεικτικά τον τρόπο χειρισμού της …

 

Κατόπιν όλων των παραπάνω επιθυμώ άμεσα την αντικατάσταση της συσκευής δηλώνοντας κατηγορηματικά ότι δεν ευθύνομαι στο παραμικρό σε οτιδήποτε έχει συμβεί μέχρι σήμερα.

 

Συνημμένα:

• Επιστολή μου προς ΟΤΕSHOP από 13.08.2009

• Ταυτότητα

• Απόδειξη αγοράς στις 12.08.2009

• Απόδειξη επιστροφής από OTESHOP από 13.08.2009

 

Τηλέφωνο επικοινωνίας:

 

Με τιμή

 

Γ.Κ.

Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010).

Θα σε θυμόμαστε για πάντα

Link to comment
Share on other sites

Πλέον μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος... Δεν με ενδιαφέρει αν τελικά μου την αντικαταστήσουν ή όχι αλλά ότι τους ξεφτίλισα...

 

Σειρά έχουν όλα τα περιοδικά τεχνολογίας στην Ελλάδα...

 

Πρέπει να ξυπνήσουμε παίδες... Αν ραγίσει το κάλυμμα λένε γενικά η συσκευή πάπαλα την τρως μετά... Πραγματικά είναι για γέλια...

Ο καλύτερος μου φίλος FLEX (9/4/2000 - 19/06/2010).

Θα σε θυμόμαστε για πάντα

Link to comment
Share on other sites

Ουτε κι εγω εχω καποιο προβλημα!Και η οθονη ειναι μια χαρα!!

 

aantalip: 0

Serial number: 849281VJ3NP

Name: Apple iPhone 3GS

Model: iPhone 3GS

Group1: iPhone

Group2: 3GS

Generation:

ModelCode: iphone_3gs

Problems: Many of these phones have a yellow tint on the screen. Please tell us if this phone does or does not suffer from that.

CPU speed: 600MHz

Screen size: 3.5 inch

Screen resolution: 480x320 pixels

Colour: Black

Capacity: 16GB

Factory: 84 (Shenzhen, China)

External link: Technical specifications by apple-history.com

Model introduced: 2009

Production year: 2009

Production week: 28 (July)

Production number: 2160 (within this week)

Uitbreidingen: Uitbreidingsmogelijkheden van dit apparaat

Apple iPhone 14 Pro Max

Link to comment
Share on other sites

Πλέον μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος... Δεν με ενδιαφέρει αν τελικά μου την αντικαταστήσουν ή όχι αλλά ότι τους ξεφτίλισα...

 

Σειρά έχουν όλα τα περιοδικά τεχνολογίας στην Ελλάδα...

 

Πρέπει να ξυπνήσουμε παίδες... Αν ραγίσει το κάλυμμα λένε γενικά η συσκευή πάπαλα την τρως μετά... Πραγματικά είναι για γέλια...

 

κρατα μας ενημερους...

 

μαυρο στον ΓΕΡΜΑΝΟ

 

αν μπορεις απειλεισε τους με εξωδικο... το καλυτερο και αυτο που θα εκανα εγω θα ημουν συνεχεια στο οτεshop/γερμανο και θα εβαζα συνεχεια φασαριες να καταλαβουν και οι πελατες του καταστηματος που θα βρισκονται εκεινη την ωρα με τι καφενειο πανε να μπλεξουν

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν μου το έκαναν αυτό πρώτα απ' όλα θα τους κατήγγειλα και θα έκανα και φασαρία όπως λέει πιο πάνω ο φίλος. Δηλαδή τους λέμε ότι πολλοί έχουν πρόβλημα και αυτοί να γυρεύουν να βρουν ράγισμα?? Δεν φταίει η Apple εδώ αλλά τα καταστήματα που δεν το αντικαθιστούν
~~They come. They fight. They destroy. They corrupt. It always ends the same.... ~~
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν μου το έκαναν αυτό πρώτα απ' όλα θα τους κατήγγειλα και θα έκανα και φασαρία όπως λέει πιο πάνω ο φίλος. Δηλαδή τους λέμε ότι πολλοί έχουν πρόβλημα και αυτοί να γυρεύουν να βρουν ράγισμα?? Δεν φταίει η Apple εδώ αλλά τα καταστήματα που δεν το αντικαθιστούν

 

η apple φταιει που συνεργαζεται με καφενεια. και πολυ περισσοτερο ειναι απαραδεκτο να μην εχει δικη της αντιπροσωπεια στην ελλαδα

 

ο γερμανος ακολουθει οτι γραμμη εχει δωσει η apple προφανως. δεν θα βαλει χρηματα απο την τσεπη του αν η apple δεχτει την αντικατασταση της συσκευης

 

ευτυχως εμενα δεν παρουσιαζει αυτο το θεμα η οθονη .. αν το παρουσιαζε θα απαιτουσα αντικατασταση.. δεν μπορει οι μισες οθονες να ειναι κιτρινες και οι αλλες ψυχρες κλπ! ελεος

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω μια φωτογραφία και εγώ με τα 2 iPhone που έχω, και μπορώ να πω τελικά ότι στο 3G S που έχω στα χέρια μου εχει καλύτερη ρύθμιση χρωμάτων, και ετσι θα έπρεπε να είναι κατά την γνώμη μου όλα τα iPhone..

 

To 2G τελικά είναι πάρα πολύ ψυχρό σε βαθμό που τα άσπρο έχει ένα απαλή κόκκινη απόχρωση όπως βλέπετε..

 

Το 3G S είναι εμφανές ότι είναι πιο θερμό, και πιστεύω ότι έτσι πρέπει να είναι για δώσει την καλύτερη απεικόνιση στα χρώματα...

 

 

Υ.Σ

Και τα 2 είναι σε full φωτεινότητα . .

 

http://farm3.static.flickr.com/2422/3864564058_3fd3b83c5f_o.jpg

_______________http://farm7.static.flickr.com/6168/6227903819_67e7c12fb0_o.png___________

N_Name:SpyVe________M_Lion________Mac User

________iPhone_5S_G_64GB_iOS.7.0________

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω μια φωτογραφία και εγώ με τα 2 iPhone που έχω, και μπορώ να πω τελικά ότι στο 3G S που έχω στα χέρια μου εχει καλύτερη ρύθμιση χρωμάτων, και ετσι θα έπρεπε να είναι κατά την γνώμη μου όλα τα iPhone..

 

To 2G τελικά είναι πάρα πολύ ψυχρό σε βαθμό που τα άσπρο έχει ένα απαλή κόκκινη απόχρωση όπως βλέπετε..

 

Το 3G S είναι εμφανές ότι είναι πιο θερμό, και πιστεύω ότι έτσι πρέπει να είναι για δώσει την καλύτερη απεικόνιση στα χρώματα...

 

 

Υ.Σ

Και τα 2 είναι σε full φωτεινότητα . .

]

 

το κιτρινισμα ειναι πολυ εντονο. λες και ειναι παλια η οθονη και εχει κιτρινησει! στη θεση σου θα το πηγαινα για αντικατασταση

Link to comment
Share on other sites

συγνωμη αλλα μην τα κανουμε σαλατα, εχουμε πει και εχει ανακοινωση επισημα ι ιδια apple οτι εχουν αλλο calibration/ απεικονηση στα χρωματα αναμεσα στα μοντελα 2G / 3G / 3GS. μην τα μπερδευετε τα πραγματα. για να δειτε εαν εχτε καποιο θεμα με το ΕΝΤΟΝΟ κιτρινισμο της οθονης πρεπει να το δειτε διπλα διπλα με το ιδιο μοντελο. Σιγουρα το νεοτερο 3GS εχει τα πιο θερμα χρωματα απο ολα τα μοντελα, απλως σε καποιες οθονες ειναι υπερβολικο πολυ!!
Ειμαι gadgetakias και ειμαι καλα :lol:
Link to comment
Share on other sites

συγνωμη αλλα μην τα κανουμε σαλατα, εχουμε πει και εχει ανακοινωση επισημα ι ιδια apple οτι εχουν αλλο calibration/ απεικονηση στα χρωματα αναμεσα στα μοντελα 2G / 3G / 3GS. μην τα μπερδευετε τα πραγματα. για να δειτε εαν εχτε καποιο θεμα με το ΕΝΤΟΝΟ κιτρινισμο της οθονης πρεπει να το δειτε διπλα διπλα με το ιδιο μοντελο. Σιγουρα το νεοτερο 3GS εχει τα πιο θερμα χρωματα απο ολα τα μοντελα, απλως σε καποιες οθονες ειναι υπερβολικο πολυ!!

 

για το 3gs μιλαμε !!! τα μισα εχουν κανονικη οθονη και τα αλλα κιτρινισμενη :lol:

Link to comment
Share on other sites

το κακο με εμας ειναι οτι περιμενουμε να εχουμε την ιδια αντιμετωπισει οπως θα επρεπε με τους αμερικανους και αγλλους και παει λεγοντας. αυτο απο την apple δεν προκειτε να γινει!!!οσο δεν υπαρχει apple hellas . στην αμερικη ο πελατης εχει δικιο παντα,για αυτο κιολας το θεμα με την πιο θερμες/κιτρινισμενες οθονες, που δεν μπορεις να το θεωρησεις τεχνικο προβλημα αφου δεν επηρεαζει την λειτουργικοτητα του κινητου, τους τα αλλαζει στο πι και φι. Αλλα να ξερετε οτι και να αναφερεις σαν προβλημα/παρατηρηση παλι θα στο αλλαξουν το κινητο για να σε ικανοποιησουν σαν πελατη. ειναι παγια τακτικη απο την Apple. Εχουν περασει στα χερια μου, πολλα iphone απο ολα τα μοντελα και απο το 3GS, οπου ειναι το πιο θερμο/κιτρινισμενο απο πλευρας χρωματων κινητο. Εχει μεγαλη διαφορα απο το 3G, οπως ειχε το 2G με το 3G. Απλως μπορουμε να παρατηρησουμε οτι καποια 3GS μοιαζουν πολυ με το 3G δηλαδη περισσοτερο μπλε και εντονο ασπρο, αυτα μαλλον ειναι οτι ειναι απο το ιδιο εργοστασιο οπου χρησιμοποιει την ιδια οθονη με το 3G. Δεν υπαρχει προβλημα με την οθονη με την εννοια οτι ειναι ελατωματικη, απλως κυκλοφορουν καποια κινητα με διαφορετικο calibration η ακομα καλυτερα καποια εχουν το ιδιο με το 3G. Λογικα να αναμενουμε απο πλευρας καποια αλλαγη τους στο χρωματισμο σε επομενο firmware,οπως ειχε γινει και με το 3G.

Μια παρατηρηση, σε ολους μας, σε αυτους που το κινητο ειναι πιο πολυ το φαινομενο πιο θερμα χρωματα δηλδα κιτρινισμα, η φωτεινοτητα διπλα στα προηγουμενα μοντελα ειναι διπλασια!!δοκιμαστε να το βαλετε διπλα διπλα και κοιταξτε απο το πλαι σε σκοτεινο δωματιο, εχει μεγαλη διαφορα

Ειμαι gadgetakias και ειμαι καλα :lol:
Link to comment
Share on other sites

το κιτρινισμα ειναι πολυ εντονο. λες και ειναι παλια η οθονη και εχει κιτρινησει! στη θεση σου θα το πηγαινα για αντικατασταση

 

Λολ. Πραγματικά δεν έχεις δει κιτρινισμένη οθόνη. Του avid είναι μια χαρά!:)

Link to comment
Share on other sites

Λολ. Πραγματικά δεν έχεις δει κιτρινισμένη οθόνη. Του avid είναι μια χαρά!:)

 

εστω ,

 

καινουργια συσκευη πηρε στη θεση του θα πηγαινα για αντικατασταση

Link to comment
Share on other sites

Λολ. Πραγματικά δεν έχεις δει κιτρινισμένη οθόνη. Του avid είναι μια χαρά!:)

 

Αυτό ήμουν έτοιμος να πω...:happy:

 

Είναι μία χαρά, η Photo το κάνει λίγο πιο έντονο...

 

Πραγματικά έτσι ακριβώς θα ήθελα να ήταν και στο touch που είναι πιο έντονο το κίτρινο..

 

Μακάρι να ήταν όλα έτσι...

_______________http://farm7.static.flickr.com/6168/6227903819_67e7c12fb0_o.png___________

N_Name:SpyVe________M_Lion________Mac User

________iPhone_5S_G_64GB_iOS.7.0________

Link to comment
Share on other sites

Να παραθέσω και εγώ την άποψη μου. Το 3G που είχα αγοράσει είχε 3 καμένα pixels. Το έστειλα στο V. Service και μου το επέστρεψαν μετά από δεκαπέντε μέρες κάνοντας τον Σιμίτη. Για αντικατάσταση ούτε λόγος. Έλα μου ντε όμως που δεν αναγνώριζε καμία κάρτα sim!! Τους το επιστρέφω ξανά λέγοντας τους ότι, όχι μόνο δε διορθώθηκε το πρόβλημα της οθόνης αλλά μου χαλάσατε το τηλέφωνο! Άντε ξανά στο V. Service!! Μετά από μια βδομάδα μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι η συσκευή θα αντικατασταθεί με καινούρια! Παραλαμβάνω τη νέα συσκευή και μετά τρεις μέρες παρατηρώ πρόβλημα διάχυσης φωτός απο τα πλαϊνά της συσκευής. Φυσικά, μόνο σε μια στιγμή τρέλας σκέφτηκα να το ξαναστείλω, αφού η συσκευή δούλευε απροβλημάτιστα! Αγοράζω το 3Gs και παρατηρώ ότι κατασκευαστικά είναι τέλειο. Μετά απα πέντε μέρες έχω κατα τύχη, δίπλα-δίπλα, το 3G με το 3Gs. Παρατηρώ ένα ανεκτό κιτρίνισμα στην οθόνη. Μετά από δυο μέρες βλέπω του ξαδέρφου το3Gs που μόλις είχε αγοράσει. Ήταν σαν να είχε πάθει ικτερο. Μιλάμε για πολύ κιτρινίλα. Ήμουν στο τσακ να το στείλω, αλλά τώρα δε το στέλνω πουθενά! Δεν υπάρχει χειρότερο από τον αγοραστή που συμβιβάζεται για να μην ταλαιπωρηθεί για αλλη μια φορά! Συγγνώμη για το μεγάλο post.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ήμουν έτοιμος να πω...:happy:

 

Είναι μία χαρά, η Photo το κάνει λίγο πιο έντονο...

 

Πραγματικά έτσι ακριβώς θα ήθελα να ήταν και στο touch που είναι πιο έντονο το κίτρινο..

 

Μακάρι να ήταν όλα έτσι...

 

το σιγουρο ειναι θα ξεχωριζει απο τα αλλα iphone :p

 

ειναι αστειο παντως αυτο που γινεται. ας μας πουν αν βγαινει σε δυο εκδοσεις με κιτρινισμενη οθονη και κανονικη...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες γενικά περί iPhone
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...