Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πράγματι ήταν σαφής η απάντηση και μπράβο τους που μπήκαν στον κόπο να γράψουν τόσο μεγάλο mail. Τώρα καλά θα κάνουν να βρουν και καμιά σοβαρή δικαιολογία. Ή μήπως θέλουν να μας πουν ότι θα έπρεπε να χρεώνουν και τις αναπάντητες ή τις απόπειρες κλήσεων προς απενεργοποιημένα κινητά; Όλος ο κόσμος ξέρει ότι όταν παίρνουμε τηλέφωνο κάποιον και δεν το σηκώνει ή το έχει κλειστό τότε δεν χρεωνόμαστε, και αυτό είναι εύλογο. Γιατί λοιπόν πρέπει να πληρώνουμε το αποτυχημένο sms όταν ο άλλος έχει το κινητό κλειστό;

 

 

Οταν στελνεις ενα γραμμα και για καποιο λογο δεν παραδιδεται, ζητας να σου επιστρεψουν το γραμματοσημο?

 

Απο τη στιγμη που κανεις χρηση των πορων του δικτυου, χρεωνεσαι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι το ίδιο. Από τη στιγμή που έχει φύγει από το δικό σου δίκτυο το sms, η αποστολή θεωρείται επιτυχής. Το δίκτυο σου έχει χρεωθεί το κόστος που του αναλογεί και το οποίο χρεώνεσαι εσύ. Τι θα γίνει από εκεί και πέρα, είναι θέμα του δικτύου του παραλήπτη.
Link to comment
Share on other sites

Κοστιζει 7 Ευρω με το ΦΠΑ . Καλεις το 1252 και εχει επιλογη να αλλαξεις το πακετο σου.

 

eisai sigouros? giati exw pou exw cu sto 1252 den exei tetia epilogi!

Sto a la carte exei?

Link to comment
Share on other sites

Χρεωνεσαι για καθε επιτυχης παραλαβη του μηνυματος σου (σαν αποστολεας) απο το δικο σου κεντρο μηνυματων... Απο εκει και περα ολα ειναι θεμα τυχης :-P

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς άλλος πρόβλημα τις τελευταίες ημέρες με το vodafone mail. Εδώ και λίγες ημέρες δεν μπορώ να κάνω log in και τα καταφέρνω τελικά μετά από αρκετή ώρα. Φταίει κάτι σε μένα μόνο?

Παιδια, εγω δυστυχως εχω μαλλον πολυ χοντρο προβλημα με το vodafone mail.. :mad: Εδω και δυο βδομαδες καθε φορα που παω να μπω απο το σαιτ της βονταφον μου λεει:Sun one identity server-user has no profile in this organisation..Οσες φορες και να προσπαθησω να μπω, μου βγαζει παλι το ιδιο μηνυμα..Στο τμημα εξυπερετησης πελατων μου ειπαν προσωρινα να συνδεσω το vodafone mail με το outlook express και μου δωσαν και τις ρυθμισεις..για 2 μερες ολα ηταν οκ, τωρα ομως καθε φορα που παω να μπω στο outlook, μου λεει οτι παρουσιαστηκαν καποια λαθη στο password και στο username που ομως ειναι σωστα!!.Απο την βονταφον μου ειπαν να μου ξαναστειλουν τις ρυθμισεις ,αλλα δεν μου ειπαν τιποτα για το τι μελλει γενεσται για το vodafone mail..Τι να κανω ρε παιδια?.

TOYOTA RULES THEM ALL
Link to comment
Share on other sites

paidia pisteuw pos edo itan to katalilo meros gia na valw auto to topic...loipon eixa agorasei prin kairo apo tin vodafone mia siskeui iperithrwn i opoia sindeete me usb me to pc etsi oste na pernaw tis photos apo to kinito sto pc mou.einai ena asimi pramataki san mouse...distixos omos exasa to cd kai den exo tous drivers...mporei kapoios an tous exei na tous anevasei, i kapoio link i toulaxiston peite ti marka itan na to psakso...
Link to comment
Share on other sites

Είχα κάνει και 'γω ακριβώς την ίδια αγορά και ενώ έκανα εγκατάσταση των οδηγών, πέταξε μήνυμα πως είναι κατεστραμένο κάποιο αρχείο του cd. :p :p
http://www.esnips.com/nsdoc/a98e7192-b2bd-49f0-97be-34129e08725d
Link to comment
Share on other sites

Guest valeria

Με αφορμή αυτό το μήνυμα του bel

Μόλις έστειλα και σε εναν φίλο μου, που χθές μου πουλούσε μούρη και καλά οτι έχει ενεργοποιήσει firewall μέσω της voda,ωστε να μην δέχεται spam μηνύματα.

ρωτάω αν υπάρχει τέτοιου είδους υπηρεσία στην vodafone,κι αν ναι ποια είναι η διαδικασία ενεργοποίησης;Ευχαριστώ προκαταβολικά! :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, εγω δυστυχως εχω μαλλον πολυ χοντρο προβλημα με το vodafone mail.. :mad: Εδω και δυο βδομαδες καθε φορα που παω να μπω απο το σαιτ της βονταφον μου λεει:Sun one identity server-user has no profile in this organisation..Οσες φορες και να προσπαθησω να μπω, μου βγαζει παλι το ιδιο μηνυμα..Στο τμημα εξυπερετησης πελατων μου ειπαν προσωρινα να συνδεσω το vodafone mail με το outlook express και μου δωσαν και τις ρυθμισεις..για 2 μερες ολα ηταν οκ, τωρα ομως καθε φορα που παω να μπω στο outlook, μου λεει οτι παρουσιαστηκαν καποια λαθη στο password και στο username που ομως ειναι σωστα!!.Απο την βονταφον μου ειπαν να μου ξαναστειλουν τις ρυθμισεις ,αλλα δεν μου ειπαν τιποτα για το τι μελλει γενεσται για το vodafone mail..Τι να κανω ρε παιδια?.

 

Υπομονή όπως όλοι... μάλλον δεν μπορούν να καλύψουν τη ζήτηση και μπλοκάρει ο server τους. Ας ελπίσουμε να το λύσουν. Εγώ πάντως σκέφτομαι σοβαρά να πάω σε cosmote, σε 2 εβδομάδες που λήγει η συνδρομή μου.

Link to comment
Share on other sites

για αλλαγη προγραμματος καλεις 1266

απο CU σε Α ΛΑ ΚΑΡΤ επιλογη 1

απο Α ΛΑ ΚΑΡΤ σε CU επιλογη 2 νομιζω με αυτην την σειρα :wacko:

 

7 ευρω τελικη τιμη

 

πρεπει να υπαρχουν στο λογαριασμο τις βραδυνες ωρες αλλιως δεν γινεται η αλλαγη...

και θα πρεπει να την ξανακανετε....

Link to comment
Share on other sites

Αμφιβαλλω, καθως δεν εχω ακουσει ποτε εχει υπαρξει αυτη η υπηρεσια απο κανεναν!

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Αμφιβαλλω, καθως δεν εχω ακουσει ποτε εχει υπαρξει αυτη η υπηρεσια απο κανεναν!

Ακριβώς για αυτό τον λόγο του έκανα spam και εγω. :lol: Απλά ο συγκεκριμένος φίλος μου είναι λίγο ψευτάκος και πετάει που και που κάτι τέτοια ωραία. :p :D

http://img404.imageshack.us/img404/9686/bestiolnv6nd7.gif
Link to comment
Share on other sites

για αλλαγη προγραμματος καλεις 1266

απο CU σε Α ΛΑ ΚΑΡΤ επιλογη 1

απο Α ΛΑ ΚΑΡΤ σε CU επιλογη 2 νομιζω με αυτην την σειρα :wacko:

 

7 ευρω τελικη τιμη

 

πρεπει να υπαρχουν στο λογαριασμο τις βραδυνες ωρες αλλιως δεν γινεται η αλλαγη...

και θα πρεπει να την ξανακανετε....

se efxaristw poli re si! afto epsaxna....giati esteila mail stin vodafone kai mou eipan oti i allagi ginetai mono sto katastima tous! diladi einai gia trelenomaste!!!!!!!!!!!!!!!!!

thanks again

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά... ρε παιδιά...

 

Για να φέρει μια εταιρία κάτι καινούριο στην αγορά, θα πρέπει να υπάρχει κι ένα αξιόλογο (σε αριθμό εννοώ) πελατολόγιο για να το χρησιμοποιήσει....

 

Για πείτε μου εσείς πόσες "μεγάλες" εταιρίες υπάρχουνε στην Ελλάδα, έτσι ώστε να αξιοποιήσουνε τις υπηρεσίες αυτές... κι υπάρχουν, υπάρχει δική τους τεχνολογική υποδομή για να μπορέσουνε να τις αξιοποιήσουνε;;;;

 

Εγώ, προσωπικά, αν ήμουν διευθυντής στην Vodafone θα πλασάριζα νέες τεχνολογίες, οι οποίες όμως θα μου αποφέρανε και κέρδος... από πολλά άτομα... κι όχι από λίγα.

 

Απλά πράγματα. Μην ζητάμε υπερβολές.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οι δύο περιπτώσεις δεν έχουν τόσες ομοιότητες ώστε να πούμε ότι είναι συγκρίσιμες. Αλλά και αν ακόμα δεχτούμε ότι πρόκειται για το ίδιο φαινόμενο, τότε ξεχνάμε ότι το παραδοσιακό γράμμα θα ταξιδέψει για να φτάσει στον προορισμό του είτε ο παραλήπτης του είναι εκεί είτε όχι. Ο φάκελλος θα παραμείνει στο γραμματοκιβώτιο του παραλήπτη όσος καιρός και αν περάσει, και δεν πρόκειται να αυτοκαταστραφεί μετά από δύο ή τρία 24ωρα.

 

Όπως και νά 'χει, όπως προείπα, οι δύο περιπτώσεις είναι διαφορετικές. Στη μία έχουμε έντυπο και στην άλλη ηλεκτρονικά δεδομένα. Και εφόσον έχουμε αποδεχτεί ότι στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες θα χρεωνόμαστε όταν έχουμε επιτυχή επικοινωνία καί μόνο τότε, ενώ σε κάθε άλλη περίπτωση δεν θα χρεωνόμαστε (πρβ. κλήση σε κατειλημμένο αριθμό) τότε δεν βλέπω το λόγο να χρεώνεται η επιτυχής αποστολή μηνύματος με ανεπιτυχή παράδοση.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν οι τύποι στη Vodafone είναι ελεεινοί.

Πήρα χτες τηλέφωνο και τους είπα ότι είναι ο τρίτος συνεχόμενος μήνας που αναγκάζομαι να τους πάρω τηλέφωνο (με χρέωση) για να μου πιστώσουν τα 3 ευρώ που δικαιούμαι βάσει της προσφοράς. Μου είπαν ότι θα προωθήσουν το αίτημα στο τεχνικό τμήμα και θα με πάρουν τηλέφωνο. Ε όσο πήραν εσάς, πήραν και μένα (φυσικά τα 3 ευρώ δεν έχουν πιστωθεί μέχρι και σήμερα 8 Μαρτίου.

 

Εκτός του ότι η ανευθυνότητα του δικτύου αυτού δεν έχει όρια, απέδειξαν για ακόμη μία φορά ότι οι «προσφορές» που κάνει δεν είναι τίποτα άλλο από μια απάτη (μόνο εφέ για να τραβήξει χρήστες).

 

Θα τους πάρω και πάλι αύριο (να πετύχω ανοικτό το τεχνικό τμήμα) και θα σας ενημερώσω.

 

Υ.Γ.: Πάρτε όλοι όσοι έχετε αυτό το πρόβλημα και χώστε τους τα μπας και βάλουν μυαλό.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν οι τύποι στη Vodafone είναι ελεεινοί.

Πήρα χτες τηλέφωνο και τους είπα ότι είναι ο τρίτος συνεχόμενος μήνας που αναγκάζομαι να τους πάρω τηλέφωνο (με χρέωση) για να μου πιστώσουν τα 3 ευρώ που δικαιούμαι βάσει της προσφοράς. Μου είπαν ότι θα προωθήσουν το αίτημα στο τεχνικό τμήμα και θα με πάρουν τηλέφωνο. Ε όσο πήραν εσάς, πήραν και μένα (φυσικά τα 3 ευρώ δεν έχουν πιστωθεί μέχρι και σήμερα 8 Μαρτίου.

 

Εκτός του ότι η ανευθυνότητα του δικτύου αυτού δεν έχει όρια, απέδειξαν για ακόμη μία φορά ότι οι «προσφορές» που κάνει δεν είναι τίποτα άλλο από μια απάτη (μόνο εφέ για να τραβήξει χρήστες).

 

Θα τους πάρω και πάλι αύριο (να πετύχω ανοικτό το τεχνικό τμήμα) και θα σας ενημερώσω.

 

Υ.Γ.: Πάρτε όλοι όσοι έχετε αυτό το πρόβλημα και χώστε τους τα μπας και βάλουν μυαλό.

 

Μη καθεσαι και χρεωνεσαι για να παρεις τη προσφορα γιατι τελικα θα την χασεις κιολας (ακου εκει με χρεωση το cc,Ελλαδαρα!!). Προσωπικα θα τους εστελνα ενα email και αν δεν με ικανοποιουσε η απαντηση κατευθειαν φορητοτητα,ενα απο τα αλλα 3 δικτυα θα σε βολεψει σιγουρα :)

Link to comment
Share on other sites

Ξαναπήρα σήμερα. Ναι μου λέει, έχει κρατηθεί το αίτημά σας και θα το ελέγξει το αρμόδιο τμήμα. Θα το ελέγξει αν και όποτε του καπνίσει δηλαδή. Είναι λέει «τεχνικό» πρόβλημα και το ξέρουνε. Είναι άραγε το ίδιο που είχαν και τους προηγούμενους 2 μήνες; Ή είναι τόσο δύσκολο που θέλουν 10 μέρες να το λύσουν; Ωραίο κολπάκι πάντως, δε βάζουμε τα λεφτά και αν διαμαρτυρηθεί κανείς το πολύ πολύ του τα βάζουμε αυτουνού, οι άλλοι σιγά μην το καταλάβουν. Συνεχίστε έτσι εκεί στη Vodafone και θα πάτε καλά...

 

Υ.Γ.: Σε ποιό email να στείλω μπινελίκια;

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί φίλοι,

 

είμαι κάτοχος ενός Nokia 6630 με κάρτα USIM, με συμβόλαιο στη Vodafone. Από τη στιγμή που έχω βάλει USIM και το κινητό μπαίνει στο Δίκτυο "3ης Γενιάς", ακόμη και στο κέντρο της Τσιμισκή (Θεσσαλονίκη) με full κάλυψη, δεν μπορώ να κάνω μια κλήση χωρίς συνεχείς διακοπές. Πήγα το τηλέφωνο σε Nokia Center και η απάντηση που έλαβα είναι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στο τηλέφωνο αλλά στο δίκτυο. Στην περιοχή όπου μένω, χωρίς κάλυψη ακόμη 3G, οι κλήσεις είναι πραγματική απόλαυση, χωρίς καμία διακοπή ακόμη και κάτω στο υπόγειο με μια γραμμή σήμα (αλλά σε 2G δίκτυο). Ποια λύση μου προτείνετε;

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...