Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

 

είχα κάνει ένα καρτοπρόγραμμα στην Vodafone πριν απο ένα χρόνο το οποίο και πληρωνόταν κανονικά. Τον Σεπτέμβριο μου έγινε φραγή λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών 2 μηνών και εισερχόμενων κλήσεων και εξερχόμενων. Συνεπώς και το νούμερο είναι άχρηστο.

Ζήτησα να διακοπεί η γραμμή για να σταματήσουν τα πάγια να μπαίνουν κανονικά χωρίς να έχω όφελος χρήσης τους και μου είπαν οτι αυτό δεν γίνεται παρα μόνο εαν πληρώσω το οποίο εκείνο το διάστημα ήταν αδύνατο. Αυτή την στιγμή συνεχίζουν κανονικά να μπαίνουν πάγια χωρίς να μπορώ να χρησιμοποιήσω τον αριθμό.

 

Φίλος μου είπε ότι μπορώ να κάνω φασαρία και να πληρώσω μόνο οφειλές μέχρι και την ημέρα της γενικής φραγής που έπαψε να λειτουργεί πλέον το τηλέφωνο και απο εκεί και πέρα δεν έχω να πληρώσω τίποτα. Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο; Ή τί μπορώ να κάνω αφού δεν χρησιμοποίησα ποτέ τα πάγια απο Σεπτέμβριο και μετά;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων την όποια απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Απ'όσο ξέρω, όταν μπαίνει φραγή εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών, σταματάνε να έρχονται λογαριασμοί μέχρι να ενεργοποιηθεί ξανά ο αριθμός. :worry:
Link to comment
Share on other sites

Απ'όσο ξέρω, όταν μπαίνει φραγή εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών, σταματάνε να έρχονται λογαριασμοί μέχρι να ενεργοποιηθεί ξανά ο αριθμός. :worry:

 

Είναι σίγουρο αυτό; Γιατί σε τηλέφωνο μου που έκανα το οφειλόμενο ποσό είχει ανέβει ανάλογα με τα Χ πάγια των μηνών απο Σεπτέμβριο έως τώρα. Και σε ερώτηση μου γιατί ενώ έχει γίνει πλήρη φραγή μου είπαν οτι έτσι γίνεται και τους απάντησα πολύ απλά ότι δεν θα τους τα πληρώσω. Απλά πριν το τραβήξω θέλω να είμαι σίγουρος για το τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

τι να σου πω, έτσι όπως το είχα καταλάβει εγώ το σύστημα δεν γίνεται να κάνεις κανονικά εξερχόμενες (και μάλιστα εντός ζώνης) και ταυτόχρονα να μην παίρνεις εισερχόμενες.... βάλε κάποιον αν σε πάρει στο κινητό νούμερο που αντιστοιχεί η σύνδεσή σου, αν περάσει προς το κινητό αλλά δεν περνάει προς τον σταθερό γεωγραφικό, τότε κάποια μλκ έχουν κάνει στην ενεργοποίηση του γεωγραφικού...
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει νόημα να το τραβήξεις, είναι στους όρους χρήσης.

 

Ίσως οι όροι χρήσης να είναι καταχρηστικοί. Κάνε μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κοιτάει η voda να πληρώσει πρώτα καμιά ΔΕΗ η να κάνει τα χαρτιά για τη ΔΕΗ γιατί τους κόβουν ρεύματα από σταθμούς χαχαχαχα
Link to comment
Share on other sites

τι να σου πω, έτσι όπως το είχα καταλάβει εγώ το σύστημα δεν γίνεται να κάνεις κανονικά εξερχόμενες (και μάλιστα εντός ζώνης) και ταυτόχρονα να μην παίρνεις εισερχόμενες.... βάλε κάποιον αν σε πάρει στο κινητό νούμερο που αντιστοιχεί η σύνδεσή σου, αν περάσει προς το κινητό αλλά δεν περνάει προς τον σταθερό γεωγραφικό, τότε κάποια μλκ έχουν κάνει στην ενεργοποίηση του γεωγραφικού...

 

Καλα εσυ τι να μου πεις οταν η ιδια η Vodafone δεν ξερει να μου πει κατι. Με αποφευγει οπως ο διαολος το λιβανι. Καταγραφηκε το αιτημα αλλα κανεις εδω και δεκα μερες δεν μου απανταει ΠΟΙΟ ειναι το προβλημα και ΠΟΤΕ θα λυθει.

Ισως ειμαι ο μναδικος πελατης του Vodafone Για το εξοχικο?

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:

 

έχω 1500 sms δωρεάν με το πάγιό μου. (RED1).

 

Θέλω να ρωτήσω αν τα στείλω μέσω internet (κάνοντας login, στο my account) και στείλω πχ 100 θα αφαιρεθούν από τα 1500 ή θα τα χρεωθώ έξτρα?

 

 

 

ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Γίνεται στέλνοντας websms από το my account να αλλάξω το νούμερο που θα φαίνεται στον παραλήπτη?

 

Είτε με άλλο νούμερο (που θα έχει γίνει verify) είτε με όνομα???

Link to comment
Share on other sites

η φραγη οταν μπαινει δεν σταματαει την εκδοση τον λογαριασμων, μετα τους 6 ληξιπροθεσμους σταματει και παει δικαστηκα
Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Ξαναπες μου λιγο το προβλημα σου.. :) γιατι δεν το πολυ καταλαβα :)
Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Είσαι υποχρεωμένος να πληρώνεις τα πάγια και με φραγή...

Μετά από 6 μήνες κόβεται και σταματάει .. σου ρχεται χαρτί από δικηγόρο , μετά καταγγελία σύμβασης και διαταγή πληρωμής

Link to comment
Share on other sites

Είσαι υποχρεωμένος να πληρώνεις τα πάγια και με φραγή...

Μετά από 6 μήνες κόβεται και σταματάει .. σου ρχεται χαρτί από δικηγόρο , μετά καταγγελία σύμβασης και διαταγή πληρωμής

Ζήτησε το συντομότερο εγγράφως (με fax) διακοπή της σύνδεσης εάν δεν το έχεις κάνει (και προφορικώς ισχύει αλλά δεν είναι εύκολο να το αποδείξεις). Στη συνέχεια καταγγελία στην ΕΕΤ. Αυτό έκανα εγώ, μετά από 2 μήνες φραγής και 6 απλήρωτους λογαριασμούς ζήτησα διακοπή, δεν την δεχτήκανε λόγω οφειλών, έκανα καταγγελία (με email) στην ΕΕΤ, η vodafon μου έστειλε επιστολή μετά από αυτό και μου πίστωσε το σύνολο της οφειλής (6 μήνες) και αναφέρανε πως θα διακόψουνε άμεσα την σύνδεση. Βγήκα απόλυτα κερδισμένος. Βέβαια διαπίστωσα ότι και μετά από αυτό συνεχίσανε να εκδίδουν λογαριασμούς (από την αρχή με μηδενική οφειλή), αλλά ένα τηλεφωνάκι που τους έκανα κατατρομάξανε και ελπίζω να σταματήσουνε πια. Προφανώς υπάρχει μεγάλη ασυνεννοησία ανάμεσα στα διάφορα τμήματα της εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

Eχουμε καμια ελπιδα εμεις οι υφισταμενοι πελατες των δυο εταιρειων να ενταχθουμε σε καποιο απο τα συνδυαστικα προγραμμα τους; Εχει κανει καποιος απο σας κρουση με θετικο αποτελεσμα;
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια , ειμαι νεος στο φορουν ,θα ηθελα να να ρωτησω αν εχει παρει καποιος καποια επιδοτηση μεσα στο 2013 απο την βονταφον , τι του ειπαν αρχικα ? τι παζαρεμα εκανε και πως ? και αν ειχε αποτελεσμα .... και τι λογαριασμο κανει τον χρονο μεσο ορο περιπου ...εγω περιμενα τον λογαριασμο του πατερα μου πως και πως να παρω ενα iphone 4s σαν παιδι και εγω τελικα ..ρωτησα τωρα που ηρθε η επιδοτηση και μου λενε να παω απο ενα καταστημα και να ρωτησω.Πηγα μου ειπανε με το προγραμμα του πατερα μου απεριοριστο επαγγελματικο 160 ευρω παγιο , και ξευφευει καθε μηνα 250 εκει μεσο ορο , δηλαδη καθε χρονο το ελαχιστο δινει 3000 ευρω συνολο μου δινει σε 12μηνο συμβολαιο 200 ευρω, 18μηνο 320 και 24 μηνο το iphone 5 τσαμπα .εγω θελω ομως 12μηνο συμβολαιο και με εγραψαν κανονικα .. ειδα σε ενα φορουν αυτο με την αιτηση φορητοτητας και σημερα κιολας πηγα στην κοσμοτε και εκανα ...τωρα περιμενω να με παρουν την μεσα σε 2 εργασιμες μερεσ λογικα να μου προτεινουν κατι καλυτερο .Θα τους πω οτι η κοσμοτε μου δινει το iphone 4s 12μηνο δωρεαν , και οτι αν μου το δωσουν και αυτοι θα παραμεινω,λετε καλα εκανα με την ετηση μεταφορας? παιδια μιλαμε πολλα χρηματα τους εχει δωσει ο πατερας μου λογο δουλειας , ειναι 19 χρονια συνολο στην βονταφον , καθε χρονο 3000 το λιγοτερο λογαριασμους , συνολο πανω απο 60000 ευρω εχει δωσει..δεν θεωρειται απο τους καλους πελατες τησ βονταφον?? περιμενω απαντησεις σας οσο γρηογρα γινεται .ευχαριστω προκαταβολικα ...:):):)
Link to comment
Share on other sites

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Προ αμνημονεύτων ετών, σε κάποια περίπτωση προώθησης κλήσεων (από Cosmote-Cote σε κάποιο Nokia) θυμάμαι ότι εμφάνιζε στην οθόνη εκτός από τον αριθμό του καλούντα και τον αριθμό από τον οποίον έγινε η προώθηση.

 

Τώρα σε απόπειρα προώθησης κλήσεων από VF σε VF αριθμό και με το iPhone5 εμφανίζει μόνο το νούμερο που σε καλεί σαν να καλεί εσένα συγκεκριμένα και ας είναι προωθημένη κλήση από άλλον αριθμό.

Γνωρίζει κανείς πως μπορώ να βλέπω τόσο τον αριθμό που με καλεί όσο και από ποιο νούμερο έγινε η προώθηση κλήσεων?

 

Επίσης γνωρίζει κανείς τι γίνεται με τον δωρεάν χρόνο ομιλίας? Σε παλαιότερες αναρτήσεις παρατήρησα ότι άλλοι έλεγαν ότι η προώθηση υπάγεται στο δωρεάν χρόνο που έχεις, άλλοι ότι έχει ξεχωριστή (και πιο χαμηλή) χρέωση, από το πρώτο δευτερόλεπτο ανεξαρτήτως με τα δωρεάν λεπτά χρόνου ομιλίας.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στο φορουμ.

 

Το προβλημα μου ειναι με τις ρυθμισεις ιντερνετ σε επαγγελματικο gps.

 

Ημουν χρονια συνδρομητης Vodafone (συνδεση). Ειμαι μηχανικος στο επαγγελμα και εχω αγορασει ενα GPS για μετρησεις. Το gps αυτο λειτουργει μεσω internet (συνδεεται με την κεραια της εταιριας στης οποιας το δυκτιο ειμαι συνδρομητης).

 

Στην αρχη για αυτη την διαδικασια εβγαζα την καρτα σιμ απο το κινητο μου, την εβαζα στο gps εκανα την δουλεια μου και παλι πισω στο κινητο μετα.

 

Ομως επειδη φοβηθηκα μηπως χαλασω το κινητο με το βαλε βγαλε την καρτα πηγα και εκανα μια συνδεση παλι στη vodafone 1giga το μηνα με 10 ευρω με σκοπο να την αφησω μεσα στο gps μονιμα.

 

Το θεμα ειναι οτι δεν καταφερα να το κανω να δουλεψει. Αλλες φορες δουλευε αλλες οχι ωσπου καποια στιγμη σταματησε να δουλευει.

 

Κατα συνεπεια συνεχισα να χρησιμοποιω την καρτα απο το κινητο μου.

 

Σημερα ομως αλλαξα σε Wind και επειδη φοβαμαι για το τι σημα θα εχει η συνδεση μου στα βουνα και τα λαγκαδια που παω για μετρημα θελω να βρω μια εναλλακτικη λυση.

 

Οποτε εχουμε και λεμε στο ζουμι τωρα

 

To gps με την συνδεση Vodafone για να δουλεψει ηθελε τις εξης ρυθμισεις:

Dialup Num: *99***1#

User ID : user

Passwword : pass

APN : internet.vodafone.gr

 

Οι ρυθμισεις αυτες δεν δουλευουν με την συνδεση του 1 giga. To μονο που καταφερα να βρω ηταν να αλλαξω το APN σε σκετο internet. Δουλεψε μερικες φορες αλλα οχι παντα και αυτο μου φτανει απο την στιγμη που μιλαμε για την δουλεια μου.

 

Ξερει κανεις τι συμβαινει?

 

Η συνδεση του ενος γιγα παιζει να χρειαζεται 3G σημα αποκλειστικα για να δουλεψει?

 

Οι ρυθμισεις για την συνδεση του 1 γιγα ειναι σωστες με σκετο ιντερνετ και ολα τα αλλα ιδια?

 

Η Vodafone γιατι επιμενει οτι το Dialup Number πρεπει να ειναι κενο ενω εμενα μονο με συμπληρωμενο δουλευει?

 

Και τελος. Αν παρω μια συνδεση CU (και παω και κοψω την συνδεση του ενος γιγα) οι ρυθμισεις της ειναι ιδιες με αυτες του συμβολαιου? Θα δουλεψει?

 

Καθε βοηθεια δεκτη παιδια. Φοβαμαι μην με παρουν για καμια δουλεια (γιατι δεν εχουμε και πολλες) και δεν μπορω να κανω το gps να δουλεψει.

Wii Number

7116 0358 1247 8762

Link to comment
Share on other sites

αν καταλαβα καλα στο gps εχει ακομα την κάρτα της Vodafone..

 

Αν την εχεις ακομα εκει που λες για APN βαλε internet σκετο και θα παιξει

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

αν καταλαβα καλα στο gps εχει ακομα την κάρτα της Vodafone..

 

Αν την εχεις ακομα εκει που λες για APN βαλε internet σκετο και θα παιξει

 

Η συνδεση που ειχα και για τηλεφωνο ηθελε το APN που βλεπεις. Η συνδεση που ηταν μονο για ιντερνετ ηθελε σκετο ιντερνετ οπως λες. Το θεμα ειναι οτι δεν επαιζε. Μου ειπαν απο την βονταφον οτι θελει 3G σημα για να παιξει οποτε μαλλον αυτο ηταν το προβλημα μου.

 

Εκοψα την συνδεση και τωρα πηρα μια CU για να κανω την δουλεια μου. Αλλα παλι βλεπω δεν δουλευει. Πρεπει να αλλαξω καποια ρυθμιση? APN η Dialup Num?

Wii Number

7116 0358 1247 8762

Link to comment
Share on other sites

για προγραμματα φωνης οπως παραδειγμα ειναι το CU που έχεις το APN είναι

 

internet.vodafone.gr

 

για προγραμματα ινερνετ συμβολαιου ειναι

 

internet

 

για προγραμματα ιντερνετ με καρτα (καρτοinternet)

web.session

 

Δεν βλέπω κάτι λαθος στης ρυθμίσεις σου.. το μονο που με προβληματιζει ειναι το dialup number το οποιο θα συμφωνησω οτι δεν χρειαζετε.. :) Τωρα δεν ξερω σοβαρα τι χρειαζεται αλλο.. :( δεν μου ερχετε κατι

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα , εχω vodafone cu στο κινητο και προσφατα αλλαξα απο whats up , δοκιμασα μεχω του κινητου αλλα και μεσω του τηλεφωνου που εχει η vodafone για να κατεβασω τις ρυθμισεις του ιντερνετ αλλα και στις 2 περιπτωσεις δεν γινεται τπτ...τις ρυθμισα χειροκινητα αλλα ενω πιανω σημα ποτε δεν εχω 3g εδω και αρκετο καιρο που τις χρησιμοποιω ενω πχ στο ιδιο σημειο φιλος μου με vodafone πιανει...ξερει κανεις τι μπορει να φταει;
Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία 3 χρόνια είμαι πελάτης της Vodafone. Αγόρασα από ένα κατάστημα της Vodafone το Sony Ericson Neo V. Η επιλογή μου να αγοράσω το κινητό αυτό ήταν η τιμή του αλλά και ότι είχα 2 χρόνια εγγύηση. Χαρακτηρίστηκα στο κατάστημα της Vodafone μου είπα ότι αν χρειαστεί επιδιόρθωση τότε να το φέρεται σε εμάς και εμείς θα φροντίσουμε για τα υπόλοιπα. Το γεγονός αυτό με καθησύχασε και έτσι επέλεξα το συγκεκριμένο κινητό.

Κατά την διάρκεια του πρώτου χρόνου χρειάστηκε το κινητό να πάει στο service της Sony Ericson 2 φορές και να παραμείνει πάνω από 2 μήνα συνολικά. Φυσικά χρειάστηκε να πάρω εγώ στο κατάστημα της Vodafone τηλέφωνο για να ρωτήσω για το κινητό μου και πότε θα είναι έτοιμο. Και τις δύο φορές με πολύ ευγενικό τρόπο μου είπαν ότι περιμένουν ανταλλακτικά!!! Χωρίς να έχω άλλη επιλογή περίμενα…

Το κινητό χάλασε και για τρίτη φόρα. Τώρα όμως ήμουν πιο έμπειρος. Αντί να περιμένω να το στείλουν στο Service, να κάνουν αναβάθμιση λογισμικού, να το στείλουν πίσω διαβεβαιώνοντάς με ότι λύθηκε το πρόβλημα, να επισκεφτώ το κατάστημα, να δω ότι δεν λύθηκε το πρόβλημα και να το στείλουν ξανά πίσω (μια διαδικασία που πιστεύω την γνωρίζετε αρκετοί!!!), έκανα την αναβάθμιση μόνος μου και απαίτησα να σημειωθεί στο δελτίο αποστολής ότι με αυτό τον τρόπο δεν λύνεται το πρόβλημα του κινητού. Μετά από μια εβδομάδα με ειδοποιούν ότι επισκευάστηκε το κινητό μου και είναι έτοιμο. Φυσικά μόνο αναβάθμιση έκαναν, το πρόβλημα δεν είχε λυθεί και έτσι ξαναπήγε το κινητό στο Service. Κανένας από τους υπαλλήλους της Vodafone δεν είδε ούτε το δελτίο αποστολής που το συντάξαμε μαζί, ούτε τις εργασίες που έκαναν στο Service παρά μόνο με πήραν τηλέφωνο ιδιαίτερα χαρούμενοι να με ενημερώσουν ότι επιδιορθώθηκε το κινητό μου.

Μετά από 7 μέρες επικοινωνώ με το κατάστημα της Vodafone και με ενημερώνουν ότι θα καθυστερήσει η επισκευή γιατί περιμένουν ανταλλακτικά!!! Ήμαρτον!! Για 3η φορά η ίδια δικαιολογία. Μάλλον οι υπάλληλοι της Vodafone χρησιμοποιούν την ίδια δικαιολογία όταν καθυστερεί η επισκευή ενός κινητού!

Φυσικά όλοι οι υπάλληλοι ήταν πολύ ευγενικοί αλλά τι να την κάνεις την ευγένεια όταν η δουλειά σου δεν γίνεται! Όταν το κινητό σου βρίσκεται στο service για 3 μήνες από τους 15 πού το έχεις αγοράσει?? Μάλλον περιμένουν να λήξει η εγγύηση και να με ξεφορτωθούν. Ακόμη 7 μήνες έμειναν. Υπομονή…

Θοδωρής

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...