Jump to content

Χθες χρεωθηκατε mobile internet αξιας 2€


dagas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δηλαδή όταν κλείνεις τα πακέτα δεδομένων σε ένα δίκτυο χωρίς VoLTE το 4G είναι διακοσμητικό; χαχα!!! Και μετά κατηγορούμε τους operator που δε φέρνουν κινέζικα ρε παιδιά... Το ότι αλλάζεις το APN από το μενού δε σημαίνει ότι γίνεται και το update στο μόντεμ. Μπορεί να κλείνει τα socket των εφαρμογών αλλά το μόντεμ να κρατά ανοικτά τα interfaces με το LTE. Σε αυτή την περίπτωση το μόντεμ πρέπει να χρησιμοποιεί μόνο paging/control interfaces του LTE.

 

Όσον αφορά τα configuration των provider, είναι διαφορετικά. Smartphone που δεν έχει τεσταριστεί από provider δεν υποστηρίζεται επίσημα από το δίκτυο. Αυτό δεν είναι απαραίτητα ΚΑΚΟ, αλλά ουρλιάζοντας και μιζεριάζοντας ένα φόρουμ για συσκευές που επίσημα ΔΕΝ υποστηρίζονται από το δίκτυο είναι άσχημο.

Υπάρχουν και άλλοι provider εκτός από τη Wind. Εφόσον δε σας βγάζουν προβλήματα με τις κινεζιές πάτε σε αυτούς. Τα σκυλιά δεμένα... Την είχα ψιλιαστεί την υπόθεση ότι αυτοί που φωνάζουν έχουν συσκευές αμάν παπαντάμ.

 

@Nikolas14, oxxy, το H είναι το κατώτατο επίπεδο διαμόρφωσης σήματος. Δεν έχει να κάνει με δεδομένα στο Windows Phone. Όταν έχεις κλειστά δεδομένα συνδέεσαι σε LTE; ;)

Προσωπικά διαφωνώ με τη χρέωση του ενός ευρώ. Δεν είμαστε στο 2000 να χρεώνουμε εφάπαξ τόσα χρήματα. Μόλις τελειώνει το πακετάκι απλά θα μπορούσε να κλείνει τα δεδομένα μέχρι να ανανεώσει ο χρήστης. Τόσο απλό, τόσο καλό. Έτσι και τη φασαρία θα γλίτωνε με τα διάφορα bugs στο σύστημα και τις διάφορες συσκευές που έχουν κατακλύσει την αγορά.

 

Για την περίπτωση που χρεώνει από 22.00 περίπου την κίνηση (έχετε καταλήξει πότε συμβαίνει αυτό) σας λέω ότι ακούγεται άσχημο και σαν bug. Αυτό που υποθέτω είναι ότι η Wind δεν κάνει ημερολογιακή χρέωση βάση ανανέωσης αλλά λαμβάνει υπόψιν και την ώρα ανανέωσης. :blink: Τι εννοώ; Για παράδειγμα ανανέωσες τα ΜΒ στις 16.00 του προηγούμενου μήνα; Στις 16.00 του επόμενου μήνα θα λήξουν. Αυτό όμως δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο. Συνήθως τα timers ρυθμίζονται σε ακέραιες μονάδες (00.00, 23.59.59). :blink:

 

Επιπλέον δύο είναι τα περίεργα στην υπόθεση: 1) ΔΕΝ είναι γενικό πρόβλημα 2) ΔΕ με βοηθάτε για να σας βοηθήσω. Αν το κάνει σε όλες τις συσκευές, σε ποιες το κάνει, τι baseband version φοράνε οι συσκευές σας... Μιλάμε για ένα αχανές τοπίο. Όταν έρθω Ελλάδα θα το τεστάρω μόνος μου.

 

Το μόνο που μπορώ να σας πω σαν ασφαλή λύση είναι να ανανεώνετε μία μέρα πριν την επίσημη μέρα λήξης του πακέτου. Το πότε κάνει reset τα timers η Wind δε θα σας απασχολεί πλέον.

 

Αυτά από εμένα.

Απο τα παραπάνω συμπεράινω ότι, σε όσα κινητά LTE συμβαίνει το εν λόγω πρόβλημα

αυτο γινεται επείδη πρόκειται για smartphones που δεν έχουν τεσταριστει απο τον provider.

Και σε πολλές περιπτώσεις, δεν βοηθάει ούτε η λύση αλλαγής APN.

Δηλαδη, το modem του κινητού δεν συμπεριφέρεται σωστά/παραμένει συνδεδεμένο ακόμη και μετά απο αλλαγή APN.

Ετσι η λύση είναι μονο αλλαγή provider...

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Η δική μου εμπειρία:

όπως περιγράφω στο άλλο thread

έχω το κινητο LG G Flex2 (παρτίδα 510 DEU) περίπου 10 μέρες (είμαι με wind f2g για την ώρα),

και ενώ έχω συνεχώς κλειστό το mobile data απο την 1η κιόλας στιγμή,

από τότε, κάθε μέρα λάμβανα ένα SMS ότι χρεώθηκα 1 € την εκάστοτε προηγούμενη μέρα για χρηση internet έως 20 MB.

 

Μα, όπως είπα, το mobile internet ειναι μονιμως κλειστο/

και η χρήση δεδομένων είναι μηδενική,

 

Ζήτησα απο τη Wind και μου απενεργοποιήσε τα δεδομένα.

 

Η Wind προς τιμήν της, μου επέστρεψε όλο το ποσό στη κάρτα μου.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

@mixtri, αν σε βοηθάει:

Το κινητό μου όπως προανέφερα είναι το LG G Flex2

εχει Android 5.1.1 με software version V15c-EUR-XX.

και baseband version: MPSS.B0.2.0.1.c3.2-00026-M8994FAAAANAZM-1

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Απαντήσεις 625
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Έχω πάθει και γω το ίδιο και στο παρελθόν αλλά και τώρα. Και συγκεκριμένα και αυτόν τον μήνα, 4φορές. Και μάλιστα σήμερα, με άφησαν και χωρίς μονάδες! ΌΛΕΣ οι ενδείξεις για δεδομένα της κινητής ίντερνετ ΕΊΝΑΙ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΈΝΕΣ. κι όμως με "έκλεψαν". Κάλεσα, το δωρεάν τηλέφωνο τους το 8005000200 (αφού με είχαν αφήσει χωρίς χρήματα στο τηλέφωνο) και μου είπαν οτι θα "κοιτάξουν" το θέμα στις εργάσιμες μέρες. Στο παρελθόν, πριν τρεις μήνες περίπου, που το ξανά έκαναν, θεώρησα οτι μπορεί εγώ να έφταιγα, ΟΧΙ οτι χρησιμοποίησα τα δεδομένα, ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ...σε καμία περίπτωσή! και όλα τα 'κουμπιά' ΚΛΕΙΣΤΆ, ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΑ! αλλά μήπως (εδώ γελάμε), είχα κολλήσει κάποιον ιό. Θέλοντας να δώσω και γω ελαφρυντικά στη wind, οτι δεν θα μπορούσε αυτή να κάνει τέτοια 'μπινιά' που λέμε λαϊκά. Αλλά αυτό που μου έκαναν απο προχτές και σήμερα, για άλλη μια φορά, δείχνει, οτι η wind χρησιμοποιεί τον αριθμό του τηλεφώνου μου και καταχρηστικά και με χρεώνει παράνομα, γιατί οι περισσότεροι πελάτες της θα ψάχνονται, μήπως αυτοί φταίνε! Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Απο την δικη μου εμπειρια απο χρεωσεις daily internet, που δεν ειναι λιγες, εχω συμπερανει οτι καθε φορα που η συσκευη συνδεεται σε 4G, χρεωνομαι daily internet. Με δεδομενα θεοκλειστα, χωρις η συσκευη να καταγραψει ουτε 1 byte.

 

Προφανως η wind αυτη την αιτηση συνδεσης την δρομολογει και την καταγραφει ως κινηση data, οποτε ταραξτε τους στα παραπονα μεχρι να το αλλαξουν.

 

Επαναλαμβανω οτι ειναι δικο μου συμπερασμα, οποτε σκεφτειτε αν ισχυει το ιδιο και σε εσας.

 

Sent from my H1 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Με κλειστά δεδομένα και συνδεδεμένο στο wifi... πάλι μου την έφερε η wind (τον προγούμενο μήνα). Αυτή τη φορά και με κάρτα κοσμοτέ μέσα !!! :p

Σίγουρα η wind φταίει, αφού μέχρι πριν λίγο καιρό, είχα wind στο συγκεκριμένο κινητό και με χρέωνε πάλι το ίδιο ποσό. Του άφησε κουσούρι, δεν εξηγείται αλλιώς !!! :lol:

http://s32.postimg.org/kja449ksh/ssst.jpg

Edited by marras

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Φταίει η wind που σε χρέωσε η Cosmote ;

Μου αρέσει η λογική σου .

Link to comment
Share on other sites

Φταίει η wind που σε χρέωσε η Cosmote ;

Μου αρέσει η λογική σου .

 

Πλάκα κάνω, δες τα smileys.

Το συγκεκριμένο κινητό το κάνει με όλες τις εταιρίες.

Καλό θα είναι λοιπόν, πριν αρχίζουμε να κράζουμε, να τεστάρουμε τις συσκευές μας και με άλλες κάρτες...

Edited by marras

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα κάνω, δες τα smileys.

Το συγκεκριμένο κινητό το κάνει με όλες τις εταιρίες.

Καλό θα είναι λοιπόν, πριν αρχίζουμε να κράζουμε, να τεστάρουμε τις συσκευές μας και με άλλες κάρτες...

 

 

 

Ειχα Galaxy S Duos 2,με Whats Up & Q.Δεν με χρεωσε καθολου.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Iphone 5 με κλειστα τα δεδομενα την πρωτη μετα που δεν το ειχα στο wifi με χρεωσε δεδομενα η wind. Γιατι ομως iphone 3GS με καρτα vodafone δεν παρουσιαζει αναλογες χρεωσεις;
Take five..
Link to comment
Share on other sites

Τα απενεργοποιημένα data στην WIND σε πολλές περιπτώσεις δεν αρκούν!!! :down:

Εγώ όταν είχα το iPhone 3Gs με WIND F2G, είχα αλλαγμένο το APN και δεν αντιμετώπιζα ποτέ τέτοιο πρόβλημα.

Και πάλι όμως με τη WIND δε μπορείς να είσαι 100% σίγουρος.

Υπάρχουν πολλοί που αναφέρουν χρεώσεις ακόμα και μετά από αλλαγή του APN.

παίζουν πολλά ρόλο στην WIND. Συσκευή, έκδοση λειτουργικού κλπ.

Αν έχεις τη δυνατότητα αλλαγής του APN, δοκίμασε να το αλλάξεις να δεις τι γίνεται στην δική σου περίπτωση.

Edited by corduroy27
Peace... Love... Freedom...
Link to comment
Share on other sites

Τα απενεργοποιημένα data στην WIND σε πολλές περιπτώσεις δεν αρκούν!!! :down:

Εγώ όταν είχα το iPhone 3Gs με WIND F2G, είχα αλλαγμένο το APN και δεν αντιμετώπιζα ποτέ τέτοιο πρόβλημα.

Και πάλι όμως με τη WIND δε μπορείς να είσαι 100% σίγουρος.

Υπάρχουν πολλοί που αναφέρουν χρεώσεις ακόμα και μετά από αλλαγή του APN.

παίζουν πολλά ρόλο στην WIND. Συσκευή, έκδοση λειτουργικού κλπ.

Αν έχεις τη δυνατότητα αλλαγής του APN, δοκίμασε να το αλλάξεις να δεις τι γίνεται στην δική σου περίπτωση.

 

Όπως έχω αναφέρει πολλές φορές, αν ανανεώσεις τα data την ημέρα που λήγουν και πριν τις 8 το απόγευμα δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχω αναφέρει πολλές φορές, αν ανανεώσεις τα data την ημέρα που λήγουν και πριν τις 8 το απόγευμα δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

Άμα θέλεις να ανανεώσεις δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα.

Το θέμα είναι τι γίνεται στην περίπτωση που δεν θέλεις να κάνεις ανανέωση των data και τα θέλεις απενεργοποιημένα.

Προσωπικά, επειδή έχω δίκαρτο κινητό πλέον και η δεύτερη κάρτα μου είναι vodafone, έχω ορίσει αυτήν για data και τα έχω απενεργοποιήσει.

Μέχρι στιγμής, με τη vodafone δεν έχω για κανένα λόγο χρέωση data, όταν αυτά είναι απενεργοποιημένα.

Σε αντίθεση με τη wind, που αν έστω για λίγο έχω ορίσει τα data σ' αυτήν, (απενεργοποιημένα πάντα), την επόμενη μέρα έρχεται η λυπητερή!

Για μένα είναι σαφές ότι το σύστημα της wind έχει πρόβλημα (ή θέλει να έχει πρόβλημα) με τα data.

Δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση, από τη στιγμή που συμβαίνει μόνο στη wind αυτό το πράγμα.

Μπορεί όχι σε όλα τα κινητά αλλά συμβαίνει...

Peace... Love... Freedom...
Link to comment
Share on other sites

Άμα θέλεις να ανανεώσεις δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα.

Το θέμα είναι τι γίνεται στην περίπτωση που δεν θέλεις να κάνεις ανανέωση των data και τα θέλεις απενεργοποιημένα.

Προσωπικά, επειδή έχω δίκαρτο κινητό πλέον και η δεύτερη κάρτα μου είναι vodafone, έχω ορίσει αυτήν για data και τα έχω απενεργοποιήσει.

Μέχρι στιγμής, με τη vodafone δεν έχω για κανένα λόγο χρέωση data, όταν αυτά είναι απενεργοποιημένα.

Σε αντίθεση με τη wind, που αν έστω για λίγο έχω ορίσει τα data σ' αυτήν, (απενεργοποιημένα πάντα), την επόμενη μέρα έρχεται η λυπητερή!

Για μένα είναι σαφές ότι το σύστημα της wind έχει πρόβλημα (ή θέλει να έχει πρόβλημα) με τα data.

Δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση, από τη στιγμή που συμβαίνει μόνο στη wind αυτό το πράγμα.

Μπορεί όχι σε όλα τα κινητά αλλά συμβαίνει...

 

Δοκίμασες να βάλεις τις κάρτες ανάποδα ? Δεν υπερασπίζομαι τη wind, αλλά και στο δικό μου δίκαρτο, οι περίεργες χρεώσεις (και στις τρεις εταιρίες) γινόταν μόνο στην πρώτη sim. Από όταν άλλαξα συσκευή, δεν ξαναείδα τέτοια χρέωση σε καμία σιμ μου.

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα σε δίκαρτο το έκανε στη δεύτερη σιμ
Link to comment
Share on other sites

Εμενα σε Galaxy S Duos 2 που ειχα.1η ή 2η η Q δεν χρεωνε ποτε ανεξαρτητα αμα ειχα ορισει τα δεδομενα στην Q.Και χωρις να κλεινω περιαγωγη,μονιμα ανοιχτη.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασες να βάλεις τις κάρτες ανάποδα ? Δεν υπερασπίζομαι τη wind, αλλά και στο δικό μου δίκαρτο, οι περίεργες χρεώσεις (και στις τρεις εταιρίες) γινόταν μόνο στην πρώτη sim. Από όταν άλλαξα συσκευή, δεν ξαναείδα τέτοια χρέωση σε καμία σιμ μου.

Όχι αυτό δεν το έχω δοκιμάσει. Ούτως ή άλλως όμως, στη δεύτερη υποδοχή έχω την κάρτα της wind.

Γιατί η κάρτα vodafone που έχω είναι σχετικά παλιά (Standard SIM, που είναι η πρώτη υποδοχή) και δε θέλω να την κόψω.

Peace... Love... Freedom...
Link to comment
Share on other sites

Προσεχώς στο 1,5€ παιδιά.

Η ανακοίνωση αφορά συμβόλαια αλλά δεν νομίζω ν'αργήσει να'ρθει και στα μέρη μας.

 

https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=426

"Η ελάχιστη χρέωση ανά ημέρα για χρήση Internet αυξάνεται από 20ΜΒ σε 50ΜΒ και η χρέωση διαμορφώνεται από €1,00 σε €1,50. Οι λοιπές χρεώσεις, τα χαρακτηριστικά και ο τρόπος χρέωσης των προγραμμάτων αυτών παραμένουν ως έχουν."

Link to comment
Share on other sites

"... και ο τρόπος χρέωσης των προγραμμάτων αυτών παραμένουν ως έχουν."

 

Αυτό είναι το ανησυχητικό lol

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι το ανησυχητικό lol

 

:lol::lol::lol::lol::lol: By far the best comment in myphone.gr...

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ουδέποτε έχω χρεωθεί το ημερήσιο πάσο, διότι πάντα έχω πρόγραμμα δεδομένων στο κινητό.

Ούτε είχα ποτέ αδικαιολόγητες χρεώσεις.

Ποτέ.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σε μενα πρωτοτυπησε η wind!!!! Μου εφαγε μονο 0,5 ευρω!!!! Με κανονικο φοιτητικο πακετο και με απειρο υπολοιπο mb και χρονου ομιλιας!!!!

iPhone 14 Pro Max

iWatch 9

Airpods Pro

Link to comment
Share on other sites

Ουδέποτε έχω χρεωθεί το ημερήσιο πάσο, διότι πάντα έχω πρόγραμμα δεδομένων στο κινητό.

Ούτε είχα ποτέ αδικαιολόγητες χρεώσεις.

Ποτέ.

 

Φίλε μου με συγχωρείς αλλά αυτό δεν λέει κάτι, ακριβώς επειδή είχες πακέτο με data.

Τόσοι και τόσοι που δεν είχαν έχουν γράψει ότι χρεώθηκαν ακόμα και με αλλαγμένο apn.

Και η εταιρεία το παραδέχθηκε και τους γύρισε πίσω τη χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Με Nexus 5x και wind f2g σας έχει συμβεί τέτοια χρέωση mobile internet;

 

Δεν πιστεύω ότι έχει να κάνει με συγκεκριμένο μοντέλο. Αλλά αν έχει κάποιος φίλος το συγκεκριμένο σε συνδυασμό με f2g ας μας πει.

Link to comment
Share on other sites

Καταθέτω την εμπειρία μου των ελευταίων ημερών.

Από την ΠΕ 21/7/16 και κάθε μέρα λίγο μετά τις 10.00, έρχεται το ακόλουθο μήνυμαQ

Η ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΧΡΗΣΗ INTERNET ΕΊΝΑΙ 1,01€. Η ΧΡΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΜΑΤΕΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ. ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ. ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΩΡΟ BONUS ΧΡΟΝΟ ΟΜΙΛΙΑΣ ΟΜΙΛΙΑΣ 1,01€ ΜΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 30 ΗΜΕΡΕΣ. ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ, ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΜΠΕΣ ΣΤΟ MYF2G.

 

Με δεδομένο ότι με τις 2 sim που έχω στο κινητό, δεν έκανα χρήση data, και αυτό αποδεικνύεται από την αντίστοιχη καταγραφή της χρήσης στο κινητό, αντέδρασα αμέσως, ζητώντας την επιστροφή των 1,01€ και διαγραφή του bonus και παρά το γεγονός ότι απάντησαν πάλι ότι η καλή εταιρεία μου έδωσε το δωράκι ισχύος 30 ημερών, τελικά πίστωσαν το ποσό και μετά από λίγες μέρες πήραν πίσω το δώρο.

Όμως, το ίδιο μήνυμα έρχεται κάθε μέρα, λίγο μετά τις 10.00, και παρά το γεγονός ότι, μετά τις διαμαρτυρίες μου, καταγράφεται υπόθεση, δεν έχει αφαιρεθεί, εκτός από την πρώτη φορά, το συγκεκριμένο ποσό των 1,01€.

 

Πρώτη φορά αντιμετωπίζω αυτή την κατάσταση και η κοπέλα, στην οποία διαμαρτυρήθηκα χθες, απάντησε το απίθανο "αφού δεν σας αφαίρεσαν το ποσό γιατί διαμαρτύρεστε;"

Link to comment
Share on other sites

Καταθέτω την εμπειρία μου των ελευταίων ημερών.

Από την ΠΕ 21/7/16 και κάθε μέρα λίγο μετά τις 10.00, έρχεται το ακόλουθο μήνυμαQ

Η ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΧΡΗΣΗ INTERNET ΕΊΝΑΙ 1,01€. Η ΧΡΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΜΑΤΕΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ. ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ. ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΩΡΟ BONUS ΧΡΟΝΟ ΟΜΙΛΙΑΣ ΟΜΙΛΙΑΣ 1,01€ ΜΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 30 ΗΜΕΡΕΣ. ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ, ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΜΠΕΣ ΣΤΟ MYF2G.

 

Με δεδομένο ότι με τις 2 sim που έχω στο κινητό, δεν έκανα χρήση data, και αυτό αποδεικνύεται από την αντίστοιχη καταγραφή της χρήσης στο κινητό, αντέδρασα αμέσως, ζητώντας την επιστροφή των 1,01€ και διαγραφή του bonus και παρά το γεγονός ότι απάντησαν πάλι ότι η καλή εταιρεία μου έδωσε το δωράκι ισχύος 30 ημερών, τελικά πίστωσαν το ποσό και μετά από λίγες μέρες πήραν πίσω το δώρο.

Όμως, το ίδιο μήνυμα έρχεται κάθε μέρα, λίγο μετά τις 10.00, και παρά το γεγονός ότι, μετά τις διαμαρτυρίες μου, καταγράφεται υπόθεση, δεν έχει αφαιρεθεί, εκτός από την πρώτη φορά, το συγκεκριμένο ποσό των 1,01€.

 

Πρώτη φορά αντιμετωπίζω αυτή την κατάσταση και η κοπέλα, στην οποία διαμαρτυρήθηκα χθες, απάντησε το απίθανο "αφού δεν σας αφαίρεσαν το ποσό γιατί διαμαρτύρεστε;"

 

Απίθανοι!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...