Jump to content

Χθες χρεωθηκατε mobile internet αξιας 2€


dagas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σήμερα το πρωί έλαβα ένα μήνυμα από την Wind ότι υπάρχει μια μεγάλη χρέωση του λογαριασμού μου λόγω χρήσης internet. Πράγματι κάλεσα στην εταιρία και μου είπαν ότι υπήρχε μια χρέωση 97€ για υπέρβαση του ορίου μου του κατά 50ΜΒ (Q συμβόλαιο). Ο μετρητής του τηλεφώνου μου δεν μου δείχνει καμία υπέρβαση. Όταν ζήτησα να μου πουν πότε έγινε αυτή η κατανάλωση μου απάντησαν ότι πρέπει να περιμένω την έκδοση του λογαριασμού για να μου απαντήσουν. Εάν έχει αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα ας μου πει εάν και πως βρήκε λύση.
Ας αφήσουμε τους εγωισμούς και ας κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 625
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Σήμερα το πρωί έλαβα ένα μήνυμα από την Wind ότι υπάρχει μια μεγάλη χρέωση του λογαριασμού μου λόγω χρήσης internet. Πράγματι κάλεσα στην εταιρία και μου είπαν ότι υπήρχε μια χρέωση 97€ για υπέρβαση του ορίου μου του κατά 50ΜΒ (Q συμβόλαιο). Ο μετρητής του τηλεφώνου μου δεν μου δείχνει καμία υπέρβαση. Όταν ζήτησα να μου πουν πότε έγινε αυτή η κατανάλωση μου απάντησαν ότι πρέπει να περιμένω την έκδοση του λογαριασμού για να μου απαντήσουν. Εάν έχει αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα ας μου πει εάν και πως βρήκε λύση.

 

Eφ'όσον δεν έκανες τα παραπάνω mb κάνεις αμφισβήτηση λογαριασμού.

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

με τον αναλυτικο λογαριασμο δειτε που χρεωθηκαν και τα ποσα σε καταστημα φωτοτυπια και αμφισβητηση λογαριασμου.Αντιστοιχο προβλημα ειχα και γω πριν ενα μηνα σε καρτοκινητο βονταφον αργησαν αρκετα βεβαια γιατι ακουγα δικαιολογιες και οταν τους ζητησα να μου δωσουν απαντηση επισημα εγγραφως για να κανω καταγγελια στην ΕΕΤΤ αλλαξανε τροπαριο και μου πιστωσανε το ποσο πισω.

Θελει υπομονη αλλα θα βγαλετε ακρη πιστευω.σε ολες τις εταιριες ειμαι σιγουρος οτι γινονται αναλογα περιστατικα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Καλημερα σε ολους. Ρε παιδια καθε μερα μου τρωει 1 Ευρω απο την καρτα χωρις να εχω ενεργοποιημενα δεδομενα!!! Ολο μου λενε θα το κοιταξουν και λυση δεν μου βρισκουν. Δωστε μου τα φωτα σας.
Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, αυτό με το 1 ευρώ έχει καταντήσει αηδία πια! Οκ μπορεί να αφαιρείται κατά λάθος ορισμένες φορές. Αλλά πλέον η πλειοψηφία έχουμε smartphone τα οποία έχουν 10 συγχρονισμους εν δυνάμει να τρέχουν. Όσο και να τους έχεις κλειστούς κάποια στιγμή κάποιος θα σου ξεφύγει. Το data plan στο f2g κοστίζει 2ε το μήνα (250 MB), υπάρχει και το δωρεάν log n win (30MB την εβδομάδα) και αν έχεις smartphone κάποιες στιγμές θα σου χρειαστούν λίγα δεδομένα. Ένα Google Maps, ένα Facebook, μια πληροφορία στο Google, κάτι κάποια στιγμή θα χρειαστείς. Άποψή μου είναι πως είναι χαζό να μην ενεργοποιείς το ελάχιστο πακέτο στην αρχή του μήνα και μετά να ψάχνεσαι για τα τυχαία ευρώ που σου αφαιρέθηκαν. Αν δεν έχεις smartphone ή έχεις αποφασίσει πως δε χρειάζεσαι καθόλου δεδομένα απλά απενεργοποιείς τελείως την υπηρεσία με ένα τηλεφώνημα ή πειράζοντας τα apn settings.
Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, αυτό με το 1 ευρώ έχει καταντήσει αηδία πια! Οκ μπορεί να αφαιρείται κατά λάθος ορισμένες φορές. Αλλά πλέον η πλειοψηφία έχουμε smartphone τα οποία έχουν 10 συγχρονισμους εν δυνάμει να τρέχουν. Όσο και να τους έχεις κλειστούς κάποια στιγμή κάποιος θα σου ξεφύγει. Το data plan στο f2g κοστίζει 2ε το μήνα (250 MB), υπάρχει και το δωρεάν log n win (30MB την εβδομάδα) και αν έχεις smartphone κάποιες στιγμές θα σου χρειαστούν λίγα δεδομένα. Ένα Google Maps, ένα Facebook, μια πληροφορία στο Google, κάτι κάποια στιγμή θα χρειαστείς. Άποψή μου είναι πως είναι χαζό να μην ενεργοποιείς το ελάχιστο πακέτο στην αρχή του μήνα και μετά να ψάχνεσαι για τα τυχαία ευρώ που σου αφαιρέθηκαν. Αν δεν έχεις smartphone ή έχεις αποφασίσει πως δε χρειάζεσαι καθόλου δεδομένα απλά απενεργοποιείς τελείως την υπηρεσία με ένα τηλεφώνημα ή πειράζοντας τα apn settings.

 

+1 smartphones χωρίς data είναι απλά νεκρά. Επίσης έχω κουραστεί πηγαίνοντας κάπου όλοι να πρήζουν το κάθε κατάστημα για τον κωδικό wifi. Το 1Gb που δίνει απο δωρεάν έως super οικονομικά η Wind είναι υπεραρκετό για να μην κυνηγάμε WiFi σαν πρεζάκια.:blink:

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, αυτό με το 1 ευρώ έχει καταντήσει αηδία πια! Οκ μπορεί να αφαιρείται κατά λάθος ορισμένες φορές. Αλλά πλέον η πλειοψηφία έχουμε smartphone τα οποία έχουν 10 συγχρονισμους εν δυνάμει να τρέχουν. Όσο και να τους έχεις κλειστούς κάποια στιγμή κάποιος θα σου ξεφύγει. Το data plan στο f2g κοστίζει 2ε το μήνα (250 MB), υπάρχει και το δωρεάν log n win (30MB την εβδομάδα) και αν έχεις smartphone κάποιες στιγμές θα σου χρειαστούν λίγα δεδομένα. Ένα Google Maps, ένα Facebook, μια πληροφορία στο Google, κάτι κάποια στιγμή θα χρειαστείς. Άποψή μου είναι πως είναι χαζό να μην ενεργοποιείς το ελάχιστο πακέτο στην αρχή του μήνα και μετά να ψάχνεσαι για τα τυχαία ευρώ που σου αφαιρέθηκαν. Αν δεν έχεις smartphone ή έχεις αποφασίσει πως δε χρειάζεσαι καθόλου δεδομένα απλά απενεργοποιείς τελείως την υπηρεσία με ένα τηλεφώνημα ή πειράζοντας τα apn settings.

 

Συμφωνώ ότι έχει καταντήσει αηδία, και συμφωνώ ότι σαν εταιρία είναι τόσο πολύ πιο φθηνή από τις άλλες, που εγώ προσωπικά ανέχομαι αυτή τη φανερή κλεψιά βάζοντας συνέχεια πακέτα, αλλά δεν είναι λύση αυτή.

Χωρίς να έχω συγχρονισμούς, με κλειστά τα δεδομένα και με το μετρητή και του κινητού και του My Data Manager να μην έχουν καταγράψει ούτε bit, η wind χρεώνει κίνηση δεδομένων. Αλλά το έχω τεστάρει και όταν έχω πακέτο ιντερνετ. Κλείνω τα δεδομένα και δεν καταγράφει κίνηση ούτε ο μετρητής της wind στο myf2g. Πως γίνεται και στους περισσότερους τυχαίνει την πρώτη μέρα που τους λήγει το πακέτο? Αν έφταιγαν τα smartphone θα έπρεπε να χρεωνόμαστε κάθε μέρα, σε ελάχιστους συμβαίνει αυτό!

Συν το ότι σε ενημερώνει μια μέρα μετά ότι χρεώθηκες. Ας δώσει την δυνατότητα απενεργοποίησης της υπηρεσίας για όποιον δεν την θέλει. Δηλαδή σκεφτείτε τι πανικός θα είχε γίνει αν όταν σου τελείωνε το πακέτο sms, σε χρέωνε 1 ευρώ και σου έστελνε μήνυμα την επόμενη μέρα, ότι "χθες είχες 10 sms αλλά στο λέω σήμερα που έληξαν...:devil:"

 

Αυτό που δεν έχω τεστάρει ακόμα, είναι όταν λήξει το πακέτο, να κλειδώσω το σήμα σε gsm, μήπως και προσπαθώντας το κινητό να βρει και να κλειδώσει στις 3G κεραίες, εκλαμβάνεται σαν κίνηση ιντερνετ, αλλά και πάλι πολύ κακώς, αν συμβαίνει αυτό!!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι έχει καταντήσει αηδία, και συμφωνώ ότι σαν εταιρία είναι τόσο πολύ πιο φθηνή από τις άλλες, που εγώ προσωπικά ανέχομαι αυτή τη φανερή κλεψιά βάζοντας συνέχεια πακέτα, αλλά δεν είναι λύση αυτή.

Χωρίς να έχω συγχρονισμούς, με κλειστά τα δεδομένα και με το μετρητή και του κινητού και του My Data Manager να μην έχουν καταγράψει ούτε bit, η wind χρεώνει κίνηση δεδομένων. Αλλά το έχω τεστάρει και όταν έχω πακέτο ιντερνετ. Κλείνω τα δεδομένα και δεν καταγράφει κίνηση ούτε ο μετρητής της wind στο myf2g. Πως γίνεται και στους περισσότερους τυχαίνει την πρώτη μέρα που τους λήγει το πακέτο? Αν έφταιγαν τα smartphone θα έπρεπε να χρεωνόμαστε κάθε μέρα, σε ελάχιστους συμβαίνει αυτό!

Συν το ότι σε ενημερώνει μια μέρα μετά ότι χρεώθηκες. Ας δώσει την δυνατότητα απενεργοποίησης της υπηρεσίας για όποιον δεν την θέλει. Δηλαδή σκεφτείτε τι πανικός θα είχε γίνει αν όταν σου τελείωνε το πακέτο sms, σε χρέωνε 1 ευρώ και σου έστελνε μήνυμα την επόμενη μέρα, ότι "χθες είχες 10 sms αλλά στο λέω σήμερα που έληξαν...:devil:"

 

Αυτό που δεν έχω τεστάρει ακόμα, είναι όταν λήξει το πακέτο, να κλειδώσω το σήμα σε gsm, μήπως και προσπαθώντας το κινητό να βρει και να κλειδώσει στις 3G κεραίες, εκλαμβάνεται σαν κίνηση ιντερνετ, αλλά και πάλι πολύ κακώς, αν συμβαίνει αυτό!!

Εχεις δοκιμασει να σβησεις το apn σε internet και mms; μηπως και αυτο φτιαξει την κατασταση;

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δοκιμασει να σβησεις το apn σε internet και mms; μηπως και αυτο φτιαξει την κατασταση;

 

Το έχω υπόψη μου αυτό που λες, αλλά το πρόβλημα μου δεν είναι να βρω πατέντες για να το σταματήσω, γιατί έτσι και αλλιώς βάζω πακέτα, απλά προσπαθώ να βρω τον λόγο για τον οποίο συμβαίνει αυτό και να δώσω ελαφρυντικά στην wind, αλλά δυστυχώς όλα με οδηγούν στο αντίθετο.

Το να δοθεί η δυνατότητα απενεργοποίησης της υπηρεσίας αυτής, δεν το θεωρώ τόσο φοβερό.

Link to comment
Share on other sites

Το έχω υπόψη μου αυτό που λες, αλλά το πρόβλημα μου δεν είναι να βρω πατέντες για να το σταματήσω, γιατί έτσι και αλλιώς βάζω πακέτα, απλά προσπαθώ να βρω τον λόγο για τον οποίο συμβαίνει αυτό και να δώσω ελαφρυντικά στην wind, αλλά δυστυχώς όλα με οδηγούν στο αντίθετο.

Το να δοθεί η δυνατότητα απενεργοποίησης της υπηρεσίας αυτής, δεν το θεωρώ τόσο φοβερό.

 

Αυτό το πρόβλημα με την χρέωση του 1€ το έχετε όσοι χρησιμοποιείτε android; Εγώ σε 5 νούμερα που γνωρίζω πολύ καλά δεν είχαμε ποτέ τέτοιο πρόβλημα και χρησιμοποιούμε συσκευές symbian,asha. Απλά κλείνουμε τα δεδομένα και τίποτα παραπάνω.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι εχω απενεργοποιημενα data και το apn σβησμενο!!!
Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το πρόβλημα με την χρέωση του 1€ το έχετε όσοι χρησιμοποιείτε android; Εγώ σε 5 νούμερα που γνωρίζω πολύ καλά δεν είχαμε ποτέ τέτοιο πρόβλημα και χρησιμοποιούμε συσκευές symbian,asha. Απλά κλείνουμε τα δεδομένα και τίποτα παραπάνω.

 

Αν δεν κάνω λάθος, επειδή χρησιμοποιούσα Symbian στο παρελθόν, δεν είχε τρόπο να κλείσεις τα δεδομένα. Επέλεγα σαν προτεραιότητα εάν ήθελα wifi ή δεδομένα από κινητό και μέχρι εκεί. Σε Android όμως έχεις επιλογή απενεργοποίησης των δεδομένων στη συσκευή, οπότε και σε μένα μου φαίνεται περίεργο, πως μπορεί κάποια εφαρμογή να ενεργοποιεί από μόνη της τα δεδομένα και χωρίς να φαίνεται κίνηση στη συσκευή. Το έχω πάθει και εγώ στο παρελθόν με τη συνεχή χρέωση 1€ και βρήκα, ας πούμε, λύση με το blender.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, επειδή χρησιμοποιούσα Symbian στο παρελθόν, δεν είχε τρόπο να κλείσεις τα δεδομένα. Επέλεγα σαν προτεραιότητα εάν ήθελα wifi ή δεδομένα από κινητό και μέχρι εκεί. Σε Android όμως έχεις επιλογή απενεργοποίησης των δεδομένων στη συσκευή, οπότε και σε μένα μου φαίνεται περίεργο, πως μπορεί κάποια εφαρμογή να ενεργοποιεί από μόνη της τα δεδομένα και χωρίς να φαίνεται κίνηση στη συσκευή. Το έχω πάθει και εγώ στο παρελθόν με τη συνεχή χρέωση 1€ και βρήκα, ας πούμε, λύση με το blender.

 

Σε symbian με την belle 2 έχεις κανονικά επιλογή για να κλείνεις τα δεδομένα όπως και στο asha 501. Δεν είχα ποτέ μου πρόβλημα σε 5 αριθμούς που γνωρίζω καλά. Τι να πω. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι εχω απενεργοποιημενα data και το apn σβησμενο!!!

 

Το προφιλ για τα mms υπάρχει και είναι ενεργό ή όχι?

Link to comment
Share on other sites

Το προφιλ για τα mms υπάρχει και είναι ενεργό ή όχι?

 

 

Ναι το προφιλ για τα mms υπαρχει. Αλλα πως γινεται να χρισιμοποιει data αυτο; Αφου τον διακοπτη για data τον εχω κλειστο.

Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

Ναι το προφιλ για τα mms υπαρχει. Αλλα πως γινεται να χρισιμοποιει data αυτο; Αφου τον διακοπτη για data τον εχω κλειστο.

Ειχε αναφερθεί οτι μπορει το προφιλ να ευθύνεται για τις χρεώσεις,δεν ξέρω κι εγω απο βαθυτερα τεχνικα.Υποθέτω οτι ο διακόπτης data κόβει την κινηση του apn μόνο. Αν δεν σου χρειάζεται το mms κανε μια δοκιμη να το σβησεις/ αλλάξεις να δουμε αν θα συνεχίσει η χρεωση. Μπας και βρούμε τι φταίει δηλαδή...

Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωσε τους να το κοιτάξουν. Και σε εμένα ειχε συμβεί.

Μάλιστα τωρα τελευταία, πήρα log n win data και η εφαρμογή αφαιρεί απο το πακέτο το οποίο λήγει και νωρίτερα. Απο το δώρο.

 

Θα γκρινιάξω για πολλοστή φορά (για διάφορα προβλήματα κάθε φορά) στο fb τους.

Πάντως αυτές οι συνεχείς "τρύπες" στο λογισμικό τους αρχίζει να με κουράζει. Πρέπει να ελέγχεις κάθε τρεις και λίγο το υπόλοιπό σου για να μη βρεθείς ξεκρέμαστος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τη χρέωση του daily internet εχει καταντησει αηδία όντως.

Συνολικά 4-5 φορές εχω χρεωθεί, ενω ειχα ενεργοποιημένο data plan.

Κάθε φορά επικοινωνώ μαζί τους για το θέμα, αλλά τελευταία που προστέθηκε στη σελίδα του Free2go online chat, μπαινω τους το αναφέρω καταγράφετε και εντός 1-2 ωρών παίρνω απάντηση

http://i.imgur.com/iI0TlCU.jpg

I am the FireStarter
Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ εδω και καιρό την ιστορια με την λάθος χρεώσεις, δε μου συνέβη ποτέ με τα Android μου αλλά δεν βρήκε και κανείς την αιτία ακόμα. Γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα γίνει η στραβή και δε μου αρέσουν τα ανεξήγητα φαινόμενα.

Βασική συσκευή: Xiaomi Redmi Note 5 Global (whyred) -- OS: MiUI 10 Global Beta (Android 8.1)

Εφεδρική συσκευή: Xiaomi Redmi Note 4 Global (mido) -- OS: LineageOS 15.1 (Android 8.1)

Δίκτυο: WIND

Link to comment
Share on other sites

Στο facebook παντως με γραψαν στα παλια τους τα παππουτσια. Μου δωσανε απλα οδηγιες για το πως θα απενεργοποιησω το Daily Internet!
Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

Στο facebook παντως με γραψαν στα παλια τους τα παππουτσια. Μου δωσανε απλα οδηγιες για το πως θα απενεργοποιησω το Daily Internet!

Τι οδηγιες σου εδωσαν; Για πες να το εχουνε υποψην.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι κατόπιν ελέγχου του αριθμού σας από το αρμόδιο τμήμα διαχείρισης, διαπιστώθηκε ότι, στις 09-09-2014 επιβαρυνθήκατε στο διαθέσιμο χρηματικό σας υπόλοιπο με 1 ευρώ, που αφορά σε χρήση της υπηρεσίας internet daily. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία mobile internet daily παρέχεται από το δίκτυό μας σε όλους τους συνδρομητές καρτοκινητής και συμβολαίου που δεν είναι εγγεγραμμένοι σε πρόγραμμα με ενσωματωμένη χρήση internet .Συγκεκριμένα ,πρόκειται για ένα ¨ημερήσιο πάσο¨ (με κόστος 1 ευρώ) το οποίο παρέχει 20MB ανά ημέρα χρήσης και επιτρέπει την πλοήγηση στο internet από τη συσκευή ,πρόσβαση σε email, χρήση εφαρμογών κ.λ.π. Τέλος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι Για απενεργοποίηση της υπηρεσίας mobile internet daily μπορείτε να καλέσετε στο 1231. Ευχαριστούμε.
Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

Μεχρι εδω καλα. Ακομα και αν ειναι σωστη η χρεωση ομως, η ενημερωση πρεπει να ειναι ΑΜΕΣΗ και οχι την επομενη μερα.

Ετσι, αν καποιος χρεωθει, ας το χρησιμοποιησει κιολας, αλλοιως ειναι ..... δεν την χαρακτηριζω την κακτικη αυτη....

Link to comment
Share on other sites

Τι ποσοστό των κατόχων f2g έχουν χρησιμοποιησει έστω μια φορά ΕΚΟΥΣΙΑ την υπηρεσία daily internet; 5-10%; Θα μπορούσε η υπηρεσία να είναι απενεργοποιημένη από προεπιλογή και αν το χρειάζεσαι να το ενεργοποιείς πχ με ένα sms.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...