Jump to content

Χθες χρεωθηκατε mobile internet αξιας 2€


dagas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

" απλά απενεργοποιείς τελείως την υπηρεσία με ένα τηλεφώνημα" αυτο ισχυριζονται οτι δεν γινετε.Το ζητησα εγω απο voda.

Φυσικά και γίνεται με τηλ στο 1231.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 625
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Ε αν κατέβασε 1 Kb το κινητο, λογικό να σε χρέωσε.

δεν κατεβαζει τιποτα,ουτε καν ενα kb,κατι παιζει με τις κεραιες της wind και του smart κινητου,το location,δεν ειμαι ειδικος

και τσουπ η χρεωση

Link to comment
Share on other sites

" απλά απενεργοποιείς τελείως την υπηρεσία με ένα τηλεφώνημα" αυτο ισχυριζονται οτι δεν γινετε.Το ζητησα εγω απο voda.

 

Eδω μιλάμε για wind όμως.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Διαβάστε και την δική μου περιπέτεια.

Η χρέωση του 1€ που μου έκαναν αφορά ημερομηνία κατά την οποία το πακέτο μου ήταν ενεργό και είχε υπόλοιπο τουλάχιστον 650mb.....και πάμε στα πιο ωραία...διαβάστε την συνέχεια παρακάτω:

Χτεσινό απαντητικό τους μήνυμα:

10:38 am"ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΠΙΣΤΩΣΗ 1€. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ"

 

Σημερινή απάντηση στο chat για το πότε και με ποιό τρόπο θα λάβω την επιστροφή:

"Όσο αφορά το αίτημα 37-24346..... το οποίο είναι το ίδιο με αυτό που προώθησες μέσω facebook και το οποίο έχει προωθηθεί στις 10/11,η απάντηση από το αρμόδιο τμήμα είναι αρνητική για πίστωση του 1€.....Μετά από έλεγχο και σύμφωνα με το αίτημα που υπάρχει με τον παραπάνω αριθμό κινητού,η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει κάποια λάθος χρέωση.....

 

Τί πίνουν εκεί στη wind.....:angry:

 

Τί προτείνετε να κάνω ;

Στη ζωή όσο ζεις μαθαίνεις .-
Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε και την δική μου περιπέτεια.

Η χρέωση του 1€ που μου έκαναν αφορά ημερομηνία κατά την οποία το πακέτο μου ήταν ενεργό και είχε υπόλοιπο τουλάχιστον 650mb.....και πάμε στα πιο ωραία...διαβάστε την συνέχεια παρακάτω:

Χτεσινό απαντητικό τους μήνυμα:

10:38 am"ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΠΙΣΤΩΣΗ 1€. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ"

 

Σημερινή απάντηση στο chat για το πότε και με ποιό τρόπο θα λάβω την επιστροφή:

"Όσο αφορά το αίτημα 37-24346..... το οποίο είναι το ίδιο με αυτό που προώθησες μέσω facebook και το οποίο έχει προωθηθεί στις 10/11,η απάντηση από το αρμόδιο τμήμα είναι αρνητική για πίστωση του 1€.....Μετά από έλεγχο και σύμφωνα με το αίτημα που υπάρχει με τον παραπάνω αριθμό κινητού,η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει κάποια λάθος χρέωση.....

 

Τί πίνουν εκεί στη wind.....:angry:

 

Τί προτείνετε να κάνω ;

Στείλετε τους το σμς που ελαβες να δεις τι θα πουνε!!

 

Απο ότι ξέρω πάντως δεν χρειάζεται να κάνεις καποια ενέργεια εσύ,απλά το βλέπεις στο υπόλοιπο σου .

Link to comment
Share on other sites

Το sms το επισύναψαν μετά την σημερινή μας συνομιλία, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ τί συμβαίνει εκεί στη Wind. Και θα πρέπει να περιμένω άλλες τρεις εργάσιμες για να βγάλουν τί αυτή τη φορά; Το αυτονόητο;

Απλά με αυτές τους τις συμπεριφορές και πρακτικές δεν θα καταφέρουν ποτέ να κάνουν τον κόσμο να τους εμπιστευτεί. Δεν αρκεί να είσαι φτηνός, πρέπει να είσαι και αξιόπιστος.

Edited by Stavros_P
Στη ζωή όσο ζεις μαθαίνεις .-
Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε και την δική μου περιπέτεια.

Η χρέωση του 1€ που μου έκαναν αφορά ημερομηνία κατά την οποία το πακέτο μου ήταν ενεργό και είχε υπόλοιπο τουλάχιστον 650mb.....και πάμε στα πιο ωραία...διαβάστε την συνέχεια παρακάτω:

Χτεσινό απαντητικό τους μήνυμα:

10:38 am"ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΠΙΣΤΩΣΗ 1€. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ"

 

Σημερινή απάντηση στο chat για το πότε και με ποιό τρόπο θα λάβω την επιστροφή:

"Όσο αφορά το αίτημα 37-24346..... το οποίο είναι το ίδιο με αυτό που προώθησες μέσω facebook και το οποίο έχει προωθηθεί στις 10/11,η απάντηση από το αρμόδιο τμήμα είναι αρνητική για πίστωση του 1€.....Μετά από έλεγχο και σύμφωνα με το αίτημα που υπάρχει με τον παραπάνω αριθμό κινητού,η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει κάποια λάθος χρέωση.....

 

Τί πίνουν εκεί στη wind.....:angry:

 

Τί προτείνετε να κάνω ;

 

Σήμερα 18/11 μου επιστράφηκαν τελικά τα χρήματα .

Στη ζωή όσο ζεις μαθαίνεις .-
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα της χρεωσης με μηνυμα την επομενη ημερα ( daily intenet 1e) το αντιμετωπιζω και εγω απο τελη αυγουστου περιπου ,1-2 φορες τον μηνα ( εξαρταται... ποτε τελειώνει το πακέτο data που εχω) και ενω εχω το ιδιο σεταρισμα στο τηλεφωνο ,ιδια καρτα και f2g 1,5χρονο τωρα ...Ακρη δεν εχω βρει μεχρι τωρα παρα τις προσπαθειες μου ειτε τηλεφωνικώς(1260) ειτε σε καταστημα,σημερα συνεβει το εξης καταπληκτικο ,απο το πρωι μου εκαναν φραγη εξερχομενων κλησεων λογω χρεωστικου υπολοιπου ,ενω ψαχνομουν να βρω τι φταιει μου'ρχεται μηνυμα χρεωσης απο χθες 1ευρω για χρηση daily internet ,φυσικά εγω στη καρτα ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ 0.49 ευρω υπολοιπο ,παρολα αυτα εγινε η "συνδεση δεδομενων" τραβηξαν τα 0.49 και με χρεωσαν και για το μελλον τα υπόλοιπα και μεχρι να πληρωσω μου εκαναν φραγη ..:blink: Εγω δεν το εχω ξαναδει αυτο ,σηκωνω τα χεριa ψηλα

Εννοειται δεν εχω -ειχα ενεργοποιησει data ,εννοειτε εχω και 3g watch dog να μου δειχνει κινηση δεδομενων( μου δειχνει 0 Kb) ,εννοειται ειμαι εμπειρος χρηστης με δεκάδες συσκευές android να εχουν περασει απο τα χερια μου και με όλους σχεδον τους παρόχους ,με την wind δεν βρισκω ακρη ,θα αναγκαστω να αλλαξω παροχο..( όχι οτι οι άλλοι είναι καλύτεροι)

 

Υ.Γ εκανα και εγω αιτηση να μου προσκομισουν την αναλυτικη κινηση δεδομενων και μου επεστρεψαν τις ημερομηνιες που μπηκα απλα χωρις καποια αλλη λεπτομερεια κτλ κτλ δεν ξερω τι μπορει να γινει πλεον

Y.Γ -2 οτι εχω smart συσκευή δεν σημαινει ότι πρεπει ντε και καλά να εχω και πακετο mobile data ,αν ειναι δυνατον ! , οποτε θελω θα χρησιμοποιω mobile data και οποτε θελω wi-fi συνδεση ,το θεμα ειναι πως γινεται η wind με off το data να χρεώνει συνδεση δεδομένων ..

Edited by tpapo
Pipo M9 (RileyROM 2.6.4) - ZTE V967S (1.0.5) - Xiaomi RedMi 1S (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi 2 (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi Note 2 (MIUI V7 6.4.28)
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα της χρεωσης με μηνυμα την επομενη ημερα ( daily intenet 1e) το αντιμετωπιζω και εγω απο τελη αυγουστου περιπου ,1-2 φορες τον μηνα ( εξαρταται... ποτε τελειώνει το πακέτο data που εχω) και ενω εχω το ιδιο σεταρισμα στο τηλεφωνο ,ιδια καρτα και f2g 1,5χρονο τωρα ...Ακρη δεν εχω βρει μεχρι τωρα παρα τις προσπαθειες μου ειτε τηλεφωνικώς(1260) ειτε σε καταστημα,σημερα συνεβει το εξης καταπληκτικο ,απο το πρωι μου εκαναν φραγη εξερχομενων κλησεων λογω χρεωστικου υπολοιπου ,ενω ψαχνομουν να βρω τι φταιει μου'ρχεται μηνυμα χρεωσης απο χθες 1ευρω για χρηση daily internet ,φυσικά εγω στη καρτα ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ 0.49 ευρω υπολοιπο ,παρολα αυτα εγινε η "συνδεση δεδομενων" τραβηξαν τα 0.49 και με χρεωσαν και για το μελλον τα υπόλοιπα και μεχρι να πληρωσω μου εκαναν φραγη ..:blink: Εγω δεν το εχω ξαναδει αυτο ,σηκωνω τα χεριa ψηλα

Εννοειται δεν εχω -ειχα ενεργοποιησει data ,εννοειτε εχω και 3g watch dog να μου δειχνει κινηση δεδομενων( μου δειχνει 0 Kb) ,εννοειται ειμαι εμπειρος χρηστης με δεκάδες συσκευές android να εχουν περασει απο τα χερια μου και με όλους σχεδον τους παρόχους ,με την wind δεν βρισκω ακρη ,θα αναγκαστω να αλλαξω παροχο..( όχι οτι οι άλλοι είναι καλύτεροι)

 

Υ.Γ εκανα και εγω αιτηση να μου προσκομισουν την αναλυτικη κινηση δεδομενων και μου επεστρεψαν τις ημερομηνιες που μπηκα απλα χωρις καποια αλλη λεπτομερεια κτλ κτλ δεν ξερω τι μπορει να γινει πλεον

Y.Γ -2 οτι εχω smart συσκευή δεν σημαινει ότι πρεπει ντε και καλά να εχω και πακετο mobile data ,αν ειναι δυνατον ! , οποτε θελω θα χρησιμοποιω mobile data και οποτε θελω wi-fi συνδεση ,το θεμα ειναι πως γινεται η wind με off το data να χρεώνει συνδεση δεδομένων ..

 

Λοιπον φιλε οκτω μηνες το τραβηξα αυτο. Τους εξι μου επιστρεφαν τα μονοευρα ενω τους τελευταιους 2 οχι. Και ολα αυτα σε μη smartphone. Τους τελευτσιους τρεις μηνες με moto g και κοσμοτε τερτατμα οι μαλ... ουτε μια χρεωση και ησυχασα. Το οτι υπαρχει ξεχωριστο νημα στο τοπικ της wind με ψευτικες χρεωσεις κατι λεει. Επι της ουσιες εγω το ξεκινησα το καλοκαιρι το θεμα. Συμπερασματικα στην wind ειναι ΚΛΕΦΤΕΣ. Και οχι δεν ειναι ολες οι εταιρειες ετσι. Το 4g η wind το ανεπτυξε με τα κλεψιμεικα. Αλλωστε στα 14 χρονια πιυ την ειχα τον τελευταιο χρονο εκανε τετοιες ματσαραγκες.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο μου ετυχε και εμενα στην αρχη που ειχα παρει το f2g.

Σαν δοκιμη απο εκει και περα με την ληξη του πακετου data απεφευγα την τελευταια μερα οποιαδηποτε κινηση στο ίντερνετ αλλα και σβήνοντας το apn αλλα και το mms, το προβλημα φαινεται να λύνεται έτσι.

Link to comment
Share on other sites

@ohristou , εχεις δικιο σε όλα ειναι κλεφτες και εξαπατουν κοσμο ,αν σκεφτεις ότι εχω ρωτησει το τελευταιο διαστημα αρκετό κοσμο κυριως με f2g που την εχει πατησει με χρεωσεις daily internet ( περιεργως εχουν αρχισει απο το καλοκαιρι ..) και δεν δινουν σημασια μια και δεχονται οτι μπορει να ενεργοποιηθηκε κατα λαθος το data στο smartphone και μπλα μπλα μπλα ,αγοραστε πακετο data να κοιμασαι ησυχος και μπλα μπλα μπλα ...

Αν αρχισεις όμως επισημα τα fax ,email στη wind να σου δωσουν γραπτως την κινηση δεδομενων για να δεις και εσυ βρε αδερφε ,ο ασχετος, που ξοδευτηκαν αυτά τα data αρχιζουν τα κολπα ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ,ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τετοια κατασταση που να φαινεται γραπτως ,ημερα-ωρα-Ip-web address-data(KB) ..και αρχιζουν τα παιχνιδια με τις πιστωσεις ,θα σε πιστωσουν για 1 ημερα ,για 2 ή 3 ανάλογα που θα σταματησεις να τους ενοχλεις ..:mad:

Ετσι εχει συμβει και μενα μου ηρθε mail που μου λεει κατι ανάλογο περι πιστωσης στο λογαριασμο μου ας πουμε 3 ημερες daily internet :) για αρχή ,

Εγω όμως θα το παω παρακατω με εξωδικο και κοινοποιηση στο συνηγορο του καταναλωτη ,γιατι ; Διοτι προχωρησαν σε φραγη των εξερχομενων κλήσεων μου για μια ολόκληρη ημέρα ( ενω ειχα 200- λεπτα προπληρωμενο χρόνο ομιλίας !!!) ,μεχρι να τους ξεχρεωσω τα 0.51λεπτα που υποτιθεται οφειλα για ανυπαρκτη χρηση daily internet ,αφου προηγουμένως πηραν με το ετσι -θελω και τα 0.49 λεπτα που ειχαν μεινει στη καρτα :mad:

Οι τυποι ειναι απεριγραπτοι ...και πρεπει να μαζευουν φραγκάκια απο πολύ κόσμο που δεν ξερει τι γινεται :(

 

Υ.Γ Στην οικογενεια υπάρχουν 3-f2g & 1-σταθερό/ιντερνετ wind double play ( η προσφορα με τα 20ευρω/2χρόνια που τελικα δεν ειναι 20ευρω χα χα ,εδω να δειτε τι εχει να γινει ,εδω να δειτε εξαπάτηση !!) ήδη ψαχνω για εναλλακτικές άμεσα απλά κρατω μικρο καλάθι προσδοκιών και για τις άλλες εταιρίες ...

Edited by tpapo
Pipo M9 (RileyROM 2.6.4) - ZTE V967S (1.0.5) - Xiaomi RedMi 1S (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi 2 (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi Note 2 (MIUI V7 6.4.28)
Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ Στην οικογενεια υπάρχουν 3-f2g & 1-σταθερό/ιντερνετ wind double play ( η προσφορα με τα 20ευρω/2χρόνια που τελικα δεν ειναι 20ευρω χα χα ,εδω να δειτε τι εχει να γινει ,εδω να δειτε εξαπάτηση !!) ήδη ψαχνω για εναλλακτικές άμεσα απλά κρατω μικρο καλάθι προσδοκιών και για τις άλλες εταιρίες ...

 

 

Αν δεν σου κάνει μεγάλο κόπο, μπορείς να γράψεις επιγραμματικά τι παίζει εκεί; Γιατί και εγώ πλέον έχω μπει στον πειρασμό για σταθερό εκεί, αλλά σκέφτομαι το τι διαβάζω εδώ μέσα κάθε τρεις και λίγο για την κινητή και δεν τολμώ να κάνω κινηση προς εκεί... Γιατί δεν είναι 20 ευρώ;

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχη μεσω διαφημισης μιλουσαν για 20ευρω ,στη συνεχεια αφου εμεις ειχαμε πλεον αγορασει από κατάστημα ( όπου δεν ενημερωθηκαμε για κατι διαφορετικό στην τιμολογηση ) και περιμεναμε την ενεργοποιηση και μαλιστα για νεα γραμμή ( σχεδον 30 μερες !) ,διορθωσαν και το web site αλλά και όπου αλλού επαιζε διαφημιση με μικρα γραμματα (20ε/1χρονο - 25ε/2χρονο :lol: εκτος αν ησουν πελατης wind με συμβόλαιο ) :cool: ,φυσικα δεν μας εδωσαν συμβολαιο οσες φορες και αν επιμονως ζητηθηκε απο το καταστημα πάντα ( διαβεβαιωνοντας οτι ότι ειπαν αρχικώς ισχύει ...) και φυσικά ο 1ος λογαριασμος ηταν λάθος με περιεργες χρεωσεις ,εν αναμονη του 2ου που θα γινει της *******ς κυριολεκτικά !Επειδη το χειριζεται η νεαρη φοιτητρια κορη μου και οχι εγω ,την δουλεψαν και συνεχιζουν στο καταστημα να την δουλευουν κανονικα ( Πανορμου) ,περιμενω οπως ειπα τον 2ο λογαριασμο ,την αναλογη πιστωση ( απο τον 1ο) και φυσικά το συμβολαιο με τα 20ε/2χρονια .Παντως αν αρχιζεις ετσι μια σχεση συνεργασιας με πελάτη τι να πω... :mad:

Η γνωμη μου να τους αποφυγεις ,εγω δεν τους εμπιστευομαι πλέον και ειμαι χρόνια πελατης τους ...

Edited by tpapo
Pipo M9 (RileyROM 2.6.4) - ZTE V967S (1.0.5) - Xiaomi RedMi 1S (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi 2 (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi Note 2 (MIUI V7 6.4.28)
Link to comment
Share on other sites

Στην αρχη μεσω διαφημισης μιλουσαν για 20ευρω ,στη συνεχεια αφου εμεις ειχαμε πλεον αγορασει από κατάστημα ( όπου δεν ενημερωθηκαμε για κατι διαφορετικό στην τιμολογηση ) και περιμεναμε την ενεργοποιηση και μαλιστα για νεα γραμμή ( σχεδον 30 μερες !) ,διορθωσαν και το web site αλλά και όπου αλλού επαιζε διαφημιση με μικρα γραμματα (20ε/1χρονο - 25ε/2χρονο :lol: εκτος αν ησουν πελατης wind με συμβόλαιο ) :cool: ,φυσικα δεν μας εδωσαν συμβολαιο οσες φορες και αν επιμονως ζητηθηκε απο το καταστημα πάντα ...και φυσικά ο 1ος λογαριασμος ηταν λάθος με περιεργες χρεωσεις ,εν αναμονη του 2ου που θα γινει της *******ς κυριολεκτικά !Επειδη το χειριζεται η νεαρη φοιτητρια κορη μου και οχι εγω ,την δουλεψαν και συνεχιζουν στο καταστημα να την δουλευουν κανονικα ( Πανορμου) ,περιμενω οπως ειπα τον 2ο λογαριασμο ,την αναλογη πιστωση ( απο τον 1ο) και φυσικά το συμβολαιο με τα 20ε/2χρονια .Παντως αν αρχιζεις ετσι μια σχεση συνεργασιας με πελάτη τι να πω... :mad:

Η γνωμη μου να τους αποφυγεις...

 

Αχα... :( Από υπηρεσίες(σταθερο, ιντερνετ) τουλάχιστον δουλεύουν όλα ρολόι;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αυτό με το 1 € που λέτε, δεν το έχω πάθει ποτέ. Βλέπω πότε λήγει το πακέτο μου από την εφαρμογή και την ημέρα της λήξης βάζω το επόμενο πακέτο. Δεν με έχουν χρεώσει ποτέ 1 € μόνο μια φορά που όντως είχα συνδεθεί άθελα μου.
Link to comment
Share on other sites

Ε καλα, αν δεν μενεις καμια μερα χωρις ιντερνετ, πως να σε χρεωσουν; :p
Link to comment
Share on other sites

Ε καλα, αν δεν μενεις καμια μερα χωρις ιντερνετ, πως να σε χρεωσουν; :p

 

Μην το λές έχει συμβεί.....

Στη ζωή όσο ζεις μαθαίνεις .-
Link to comment
Share on other sites

Καλα ςδω σου λεει το πακετο σου ληγει στις 3 του μηνος πχ και στις 4 σου ερχεται μηνυμα για χρεωση 1 ευρω για χρηση στις 3 που δεν ειχε ληξει το πακετο σου. ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
Link to comment
Share on other sites

Τον πιτσιρικά μου τον έχουν λιώσει με αυτά τα μονοευρα.Το παιδι έχει τρελαθεί, εκεί που έχει χρόνο εκεί σκάει το μυνήμα για 1 ευρώ ανύπαρκτου data και πάει η καρτούλα.Αφηστε που συνέχεια ψάχνει να βρει που μιλησε και τελειωσε ο χρονος μία και κάνει μόνο ελάχιστες και λακωνικες κλήσεις.Του έκανα ήδη φορητότητα.Έχω γράψει πολλές φορές ότι η εταιρεία αυτή είναι σύμβολο αποφυγής, οι καταστάσεις που μου έχουν συμβεί με αυτούς τους..Άντε να μη πω..Είναι απίστευτες.Μακριά παιδιά, μακριά από αυτούς κι άπο

κινητή και από σταθερή,πηγαινετε οπουδήποτε αλλού.

Edited by truckman
Link to comment
Share on other sites

Τον πιτσιρικά μου τον έχουν λιώσει με αυτά τα μονοευρα.Το παιδι έχει τρελαθεί, εκεί που έχει χρόνο εκεί σκάει το μυνήμα για 1 ευρώ ανύπαρκτου data και πάει η καρτούλα.Αφηστε που συνέχεια ψάχνει να βρει που μιλησε και τελειωσε ο χρονος μία και κάνει μόνο ελάχιστες και λακωνικες κλήσεις.Του έκανα ήδη φορητότητα.Έχω γράψει πολλές φορές ότι η εταιρεία αυτή είναι σύμβολο αποφυγής, οι καταστάσεις που μου έχουν συμβεί με αυτούς τους..Άντε να μη πω..Είναι απίστευτες.Μακριά παιδιά, μακριά από αυτούς κι άπο

κινητή και από σταθερή,πηγαινετε οπουδήποτε αλλού.

 

Γιατί δεν βάζει το log&win με τα ΜΒ να ησυχάσετε;

Link to comment
Share on other sites

Τον πιτσιρικά μου τον έχουν λιώσει με αυτά τα μονοευρα.Το παιδι έχει τρελαθεί, εκεί που έχει χρόνο εκεί σκάει το μυνήμα για 1 ευρώ ανύπαρκτου data και πάει η καρτούλα.Αφηστε που συνέχεια ψάχνει να βρει που μιλησε και τελειωσε ο χρονος μία και κάνει μόνο ελάχιστες και λακωνικες κλήσεις.Του έκανα ήδη φορητότητα.Έχω γράψει πολλές φορές ότι η εταιρεία αυτή είναι σύμβολο αποφυγής, οι καταστάσεις που μου έχουν συμβεί με αυτούς τους..Άντε να μη πω..Είναι απίστευτες.Μακριά παιδιά, μακριά από αυτούς κι άπο

κινητή και από σταθερή,πηγαινετε οπουδήποτε αλλού.

 

+1000 οπως τα λες ειναι. Δεν ειναι τυχαιο. Οι τυποι ειναι απ... Και δεν ειναι κανενας υποχρεωμενος να ενεργοποιει πακετο δεδομενων για να μην τον κλεβουν. Ειδικα σε ενα σαπιο δικτυο σαν της wind. Και για αυτους που λενε smartphone = internet να υπενθυμισω πως εδω και χρονια υπαρχει κατι που λεγεται wifi. Ξερω σας σοκαρα τωρα και πεσατε απο τα συννεφα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

παιδια καλησπερα

μια βοηθεια σας παρακαλω..

εδω και 15 μερες μου ερχεται ανα 2 ημερες ενα μνμ απο την wind που μου λεει οτι εκανα χρηση ιντερνετ χθες και χρεωθηκα ενα ευρω.

 

το παραξενο ειναι οτι

α. εχω απενεργοποιησει τη χρηση δεδομενων

β. εχω γυρισει τον τυπο δικτυου στο 2G

γ. στο ρυθμισεις - χρησει δεδομενων δεν μου δειχνει καμια κινηση δεδομενων..

δ, στο traffic monitor plus που εγκατεστησα δεν δειχνει καμια κινηση δεδομενων

 

πηγα στην wind και μου λεει οτι δεν μπορει να κανει τιποτε..

 

δεν ξερω τι να κανω..

εχω χρονια τετοια κινητα και το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να απενεργοποιω την κινηση δεδομενων,

τετοιες χρεωσεις ειχα οταν εκανα εγκατασταση μιας αλλης rom και στο σεταρισμα της για πρωτη φορα εμπαινε στο ιντερνετ.

μετα οταν ανοιγε και απενεργοποιουσα τα δεδομενα δεν εμπαινε ξανα ποτε..

μια συμβουλη παρακαλω..

σας ευχαριστω

Όλοι θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο, αλλά κανένας δεν θέλει να αλλάξει τον εαυτό του
Link to comment
Share on other sites

Δεν είσαι ο μοναδικός φίλε μου που το αναφέρει αυτό.Ολοι ανενεργα τα έχουμε και μας έρχονται χρεώσεις για χρήση και καλά δεδομένων που ποτέ δεν υπηρξαν, η κλεψια παει σύννεφο με την wind. (Γι αυτό άλλωστε υπάρχει και ο αναλογος τιτλος σε αυτό το νήμα) Edited by truckman
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...